Moi,
Minulla on guitar pro 4 (demo) ja aina kun lataan siihen uusia tabeja (www.ultimatguitar), niin siihen tulee sellainen teksti, että minun täytyisi päivittää kyseinen versio. Olen asentanut guitar pro 5 (demo) ja käyttänyt sen koeajan loppuun, joten se ei toimi enään.
Haluaisin lataa esim. Iron Maidenin uusi tabeja (uus levy) guitar prohon.
Miten saisin toimivan guitar pron imutettua netistä?
Miten saan toimivan guitar pro?
25
30359
Vastaukset
- Helppo homma
"Miten saisin toimivan guitar pron imutettua netistä?"
Tuolta se lähtee:
http://www.guitar-pro.com/en/index.php?pg=buy-step1- Osakalju_55
Kun tota Pro 5:sen demoa maltoin viis minuuttia räpeltää, ja kun ei oo tuota nörttipäätä, niin en paljoo viisastunut.
Onko idea vaan tehä musiikistä tabulatuureja, vai voiko sillä hakea oikeita nuottejakin?
Sen huomasin, että kun vaikka tolla pianolla lyö sointuja ja saveliä, niin saahan sillä rakennettua musiikkia itekkin, ja tekee ne Baabelin tabut niistäkin. Ei vaan ole häävit saundit.
Siis käytänpä ärsyttävää lausetta.
Mikä tossa on se juttu hei? - voi...
Osakalju_55 kirjoitti:
Kun tota Pro 5:sen demoa maltoin viis minuuttia räpeltää, ja kun ei oo tuota nörttipäätä, niin en paljoo viisastunut.
Onko idea vaan tehä musiikistä tabulatuureja, vai voiko sillä hakea oikeita nuottejakin?
Sen huomasin, että kun vaikka tolla pianolla lyö sointuja ja saveliä, niin saahan sillä rakennettua musiikkia itekkin, ja tekee ne Baabelin tabut niistäkin. Ei vaan ole häävit saundit.
Mikä tossa on se juttu hei?opetella soittaa kitaraa. se ohjelma näyttää biisit tabulatuureina ja nuotteina. sillä voi myös tehdä itse tabulatuureja omista tai muiden biiseistä. äänet paranee kun hankkii maksullisen kokoversion. ja niitä tabulatuureja biiseihin voi hakea netistä.
- kekkonen
voi... kirjoitti:
opetella soittaa kitaraa. se ohjelma näyttää biisit tabulatuureina ja nuotteina. sillä voi myös tehdä itse tabulatuureja omista tai muiden biiseistä. äänet paranee kun hankkii maksullisen kokoversion. ja niitä tabulatuureja biiseihin voi hakea netistä.
Miksi kaikki käyttävät maksullista (waretettua?) Guitar Prota ja tuntuu ettei kukaan ole kuullutkaan ilmaisesta PowerTabista? Onko tuo Guitar Pro jollain tapaa parempi? Testailin itse sitä aikoinaan, mutta mielestäni vaikutti sekavammalta kuin PowerTab ja tabulatarjontakin oli heikompaa... tai sitten en vain osannut.
- power Tabista?
kekkonen kirjoitti:
Miksi kaikki käyttävät maksullista (waretettua?) Guitar Prota ja tuntuu ettei kukaan ole kuullutkaan ilmaisesta PowerTabista? Onko tuo Guitar Pro jollain tapaa parempi? Testailin itse sitä aikoinaan, mutta mielestäni vaikutti sekavammalta kuin PowerTab ja tabulatarjontakin oli heikompaa... tai sitten en vain osannut.
mistäs semmoosen sais?
ja ilimaaseksikkos viä?
Kyllä noi kaikki kiinnostaa mistä vaan vähänki vois apua olla tähän soiton oppimiseen. Osakalju_55 kirjoitti:
Mikä tossa on se juttu hei?häävit ei oo äänet paitti jos klikaa kohtaa "rle" jost päälle menee realistic sound engine :O sit kuulostaa paremmalt.
guitar pr tabei saa hyvin esim www.911tabs.com
sit vaa klikkaat kansion kuvaa guitar pros ( sen jälkee ku oot ne tabut ladannu) ja sit valittet tabun minkä haluut avaa :Opower Tabista? kirjoitti:
mistäs semmoosen sais?
ja ilimaaseksikkos viä?
Kyllä noi kaikki kiinnostaa mistä vaan vähänki vois apua olla tähän soiton oppimiseen.jos et waree sitä. mun guitar pro kokoversioki o warettu... mwuahha. power guitar maksaa aika saman verra (muistAAKSENI) ku guitar pro
- kekkonen
MauCeR kirjoitti:
jos et waree sitä. mun guitar pro kokoversioki o warettu... mwuahha. power guitar maksaa aika saman verra (muistAAKSENI) ku guitar pro
Power Tab on todellakin freeware.
http://www.download.com/Power-Tab-Editor/3000-2133-10502034.html?part=dl-PowerTabE&subj=dl&tag=button
Tabut ja linkit muihinkin dowloadeihin yms. löytyy täältä:
http://www.powertabs.net/
Pitää luoda vaan itelleen tili sitten kun noita alkaa imuroimaan.
- Seppo Skeba-Ukko
...lataa jollain eMulella tai DC :lla siihen serial. Laitat vaan hakuun Guitar Pro 5 serial. Eiköhän löydy. Suosittelen kuitenkin maksamaan siitä lisenssikoodista, on nimittäin todella laaduks ohjelma.
- jazi_k
se oli hyvä kunnes kone kaatu käytin sitä jatkuvasti!
- deco1
Ilmaisen Guitar Pro 5:n löydät alla olevasta osoitteesta:
http://finnish.toggle.com/lv/group/view/kl39472/Guitar_Pro.htm
En voi kyllä luvata että toimii, kun en oo vielä itse tuota testannut.
Itse olen warettanut kyseisen version limewirellä, ja on toiminut hyvin.- varottaja:O
älkää ladatko mitään joltakin "finnish" alkuselta osotteelta seon virus tai joku haittaohjelma
- O_O<3
varottaja:O kirjoitti:
älkää ladatko mitään joltakin "finnish" alkuselta osotteelta seon virus tai joku haittaohjelma
Äsken olin tuolla sivulla ja tosiaan olin jo lataamassa mutta kun tartti soittaa johkin että saisi seriaalin heitin homman sikseen, mikä haittaohjelma siitä tulee btw
- älkää
O_O<3 kirjoitti:
Äsken olin tuolla sivulla ja tosiaan olin jo lataamassa mutta kun tartti soittaa johkin että saisi seriaalin heitin homman sikseen, mikä haittaohjelma siitä tulee btw
Tuolta finnish sivulta tulee jotain ohjelmia koneelle kuten videot lataus jne.. ne ovat oikeasti vakoilijoita älä MISSÄÄN NIMESSÄ avaa niitä, jos kuitenkin avasit ne saa ainakin hävitettyä avast ohjelmalla ( itse ainakin sain)
- apua
älkää kirjoitti:
Tuolta finnish sivulta tulee jotain ohjelmia koneelle kuten videot lataus jne.. ne ovat oikeasti vakoilijoita älä MISSÄÄN NIMESSÄ avaa niitä, jos kuitenkin avasit ne saa ainakin hävitettyä avast ohjelmalla ( itse ainakin sain)
joo tää ei nyt liity tähän keskusteluun, mut pitää vaan kysyä kun itse latasin finnish-alkuiselta sivulta messengerin.. mutta poistin sen heti, niin onko siitä haittaa? pitääkö mun vielä tehdä jotain saadakseni se jokin haittajuttu pois? jos sellainen siis ehti tulla.
ah sekavaa, mut en tiedä melkeen mitään koneista, enkä tiedä miten viruksia poistetaan ja öö.. voisko joku auttaa?
- jiijihh
nii siis mitä helvettiä sitten tehdää ku on se serial numero itellä? mihin se syötetää ku en o viel sellast kohtaa löytäny vai pitääks ohjelma poistaa ja ladata uudelee ja sit kysytääkö sitä siellä uudestaa? hähähähä?
ei tajuu...
en usko että tota saa edes ilmasiks toimimaa mitenkää...
ja hei käykö ne powertab vai mikä nyt olikaa se toinen samantyyppinen ilmanen ohjelma niin toimiiko siinä gp:n tabit? vai löytysköhän siihen ohjelmaa kingston wall - istwan tabit... hmmmm- cuccioo
Hei,
Voikohan ton ohjelman ostaa porukalla ja asentaa saman ohjelman samoilla avaimilla moneen koneeseen? Ajattelin vaan, että voisin ostaa tuon kaverin kanssa. Jaettu ilo paras ilo! - satunnainen käyttäjä
cuccioo kirjoitti:
Hei,
Voikohan ton ohjelman ostaa porukalla ja asentaa saman ohjelman samoilla avaimilla moneen koneeseen? Ajattelin vaan, että voisin ostaa tuon kaverin kanssa. Jaettu ilo paras ilo!Itselläni ainakin on koneella, tutulta saatu versio ja hyvin toimii. Luulen, että sama versio serialeineen jaettu monelle muullekin.
- Bassoperkele
Hittolainen. Joskus kauan sitten latasin tuon ja se (VAAN) 15päivän kokeilu juttu loppu ja nyt jos lataan, se silti muistaa, että kokeiluaika loppui..? Mistä vois saada version, jossa EI OLE kokeilu aikaa?
- dfdf
Meet www.thepiratebay.org ja sielt lataat sen ( laittomasti ) nii sitte toimii
- otjsrty
Kokeilkaa tuxguitar:ia siinä toimii powertabit guitar pro tabit ja tuxguitarin omat tabit.
Tietysti voi tehdä nuotteja muuttaa formaattia, tulostaa ym.
http://www.tuxguitar.com.ar/
- GuitarPro
Mene vaikka tänne: www.piratebay.com ja kirjota toho kenttään että guitar pro. Valitse siitä. Tarttet bittorrentin tai bitlordin tai vastaavan, jotta voit ladata ton. mutta sitten toimii
- sdfndfs
ja saat tukun viruksia koneellesi. Ja aloittajan kysymykseen vastaus: Opettele käytttämään internettiä.
- Tuxxxxx
TuxGuitar
- tuxG
Helpoimmalla pääset ku lataat ilmasen TuxGuitarin. Avaa kaikki guitarpro ja powertab tiedostot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462