Fsh arvo

mikä hoidon rajana

Moi!

Eli nyt kiinnostaisi tietää mikä on fsh arvolla se raja ettei hoitoja enää suositella? Onko se se maaginen 10,00?
Itselläni otettiin alkokierron fsh (kiertopäivä3) ja tulos oli masentava 11,1.
Millä lukemilla olette vielä hoidoissa onnistuneet ja onko munasoluja tullut?
Ja tietääkö kukaan millä tuota lukemaa saisi alas näin "kotitepposin"?
Alkaa epätoivo iskeä, kiitti!

5

2650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IVF edessä

Mulla oli vuonna 2005 arvot kierronpäivä 4. 13 ja kontrollissa 11,3. Tänä keväänä kierronpäivä 3. se oli 10,5. Nyt odottelen taas uutta FSH-arvoa, joka otettiin kierronpäivä 4.

Mulla kyllä kehittyy muniksia omasta takaa. Keväällä kokeiltiin GT-stimulaatiota inssin kera eli otin Gonal-F:ää ja tehtiin inseminaatio, jolloin oli yksi hyvä munasolu ja tapahtui ovulaatio. Tulosta ei kuitenkaan tullut.

Olisi ollut mahdollisuus toiseenkin stimulaatioon ja inseminaatioon, mutta menemme seuraavaksi IVF-hoitoon.

Mutta ensiksi jännitetään FSH-arvoa....

• kukka

Hei! Minulla fsh oli 15. Liittyy ilmeisesti kilpirauhasen vajaatoimintaan. Minulla lääkitystä nostettiin ja kontrollissa en ole käynyt sen jälkeen mutta inssi tehtiin lokakuun alussa. Munarakkulat kehittyivät hormonipistosten avulla reilusti ja jopa vasemmalla puolelle missä ei ole yleensä koskaan ollut mitään eloa. No ikävä kyllä minulla alkoi tänään menkat joten eka inssi meni pieleen. Älä huolestu, inssi voidaan kyllä tehdä!
      Fsh arvo vaihtelee joten kuvittelisin että tuo sinun arvo ei ole hälyttävä, hormonilääkitys auttaa siihen. Tsemppiä!

• mainita

Eli alkuperäinen jatkaa.
      Meillä on takana 2 icsi:ä, ekassa munasoluja tuli vain 1kpl ja toisessa 3kpl (lääkityksenä puregon 300iu/15vuorokautta) eli varsin huono olen munimaan.
      Nyt pelottaa kannattaako hoitoja jatkaa.

• Mimmu

Moikka

Älä heitä toivoasi! Mulla oli useammassakin mittauksessa FSH korkea, muistaakseni jossain 12 tietämillä. Monen hoidon ja keskenmenon jälkeen tulin yllättäin luonnollisesti raskaaksi ja meillä on ihana 1 vuotias neitokainen. Joten häntä pystyyn, toivoa on!

• FSH 10,5-13

Hei Mimmu! Kysyisin, että minkä ikäinen olet? Mulla FSH-lukemat olleet 13, 11,3, 10,5 ja viimeisin 12,3. Nyt juuri tällä hetkellä olen hieman masentunut ja alkaa tuntua toivottomalta. Itsesäälissä melkein rypeen, vaikka aihetta siihen ei vielä olekaan. Vasta on yksi hoitoyritys takana ja IVF edessä, mutta jotensakin masentaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      95
      7695
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6400
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      165
      4531
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3101
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      93
      2674
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      49
      2035
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      140
      1688
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1564
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      896
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      832
    Aihe