Lauantai 11.2.2012
Nimipäivät: Talvikki, Isabella ja Isa
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Kahdeksan tavattua naista
48 Vastausta 14 555 Lukukertaa

Kahdeksan tavattua naista

Kyllä se vaan on todettava, että naiset eivät osaa kertoa itsestään todenmukaisesti. Ainakaan täällä virtuaalitodellisuudessa. Sitä tosin en ymmärrä, että miksi valehdella esim ulkonäkö kun aikeena kuitenkin on tavata? Ajattelevatko nämä naiset hurmaavansa miehet loistavalla luonteellaan sitten kun epärealistisilla ulkonäkökehuskeluilla ovat heidät treffeille saaneet? Vinkki: ei onnistu..

Tapauksissani oli toki valehdeltu myös muista kuin ulkonäöllisitsä asioista, mutta siitä lisää seuraavassa.

Tapaus #1
Parin viikon viestittelyn jälkeen päätin haluta tavata naisen, joka oli luonnehtinut itseään vaaleaksi normaalin kurvikkaaksi kauniskasvoiseksi mimmiksi. Kuvaa hänellä ei ollut tarjota, mutta typeränä ensikertalaisena ajattelin, että eihän kaikki halua kuvaansa nettiin levittäväksi ja tokihan nainen nyt oli sitä mitä väitti. Nainen vaikutti viesteissä hauskalta ja älykkäältä, joten luulin napanneeni kunnon saaliin.

Ja kuinkas sitten kävikään:
Olin hieman etuajassa sovitussa paikassamme ja olin valinnut pöydän hieman sivummalta. Jonkin ajan päästä ovi kävi ja näin tiskille astelevan naisen, joka todellakaan ei vastannut deittini tuntomerkkejä. Huokaisin helpotuksesta ja jatkoin odottelua. Kauhukseni tajusin kuitenkin naisen astelevan kohti pöytääni ja hymyilevän leveästi. Itselläni oli kuva profiilissa joten hä tunsi minut.

Vaalea tukka tarkoitti vaaleanoranssilatvaista hirvitystä (ilmeisesti mustasta suoraan vaalennettu), normaali kurvikkuus oli todellakin kaukana normaalista, elopaino vähintään 100kg, ja niistä kauniista kasvoista, no, kauneushan on toki katsojan silmissä mutta silti!

En pystynyt istumaan treffejä loppuun vaan pakenin paikalta jonkin tekosyyn nojalla.

Tapaus #2
Seuraava netissä tapaamani nainen oli lähettänyt minulle kuvansa, joten tiesin mitä odottaa. Ihan tavallista pitkähiuksista nättiä naista. Nainen kertoi hiljattain eronneensa pitkäaikasesta poikaystävästään, mutta sanoi olevansa asiasta vain iloinen ja että todellakin oli valmis uuteen suhteeseen. Odotin innolla tapaamistamme.

Ensimmäinen pettymys oli naisen lyhyeksi leikkaamat hiukset, oli kuulema kuukausi takaperin käynyt kampaajalla. Itse pidän pitkähiuksisista, mutta en antanut asian kovin häiritä (tosin miksei kertonut?) Jokatapauksessa illasta jäi todella paha maku suuhun. Illan jälkeen nainen ei tiennyt minusta mitään, enkä minä hänestä, mutta olin oppinut tuntemaan ex-poikaystävän kuin omat taskuni.. Ei taidettu kuitenkaan olla päästy ihan yli siitä miehestä. Se juttu jäi siihen.

Tapaus#3
Kolmas nainen oli jälleen kuvaton, mutta päätin silti koetella onneani. Hyvin mukavalta ja huumorintajuiselta vaikuttava nainen kuvaili itseään hoikaksi pitkähiuksiseksi vaaleaveriköksi. Päätimme tavata ja odotinkin sitä innolla. Tapaamani nainen tosin oli hirveillä roikkohiustenpidennyksillä varustettu kaukana hoikasta oleva "kaunotar",alkoi heti arvostella minua ja kertoi kuinka haluttu hän on netissä aina ollut. Minulle tehtiin selväksi, että ainakin 10 miestä odotti paraikaa pääsyä treffeille tämän kuningattaren kanssa ja että olin todella etuoikeutettu saadessani viettää aikaa hänen kanssaan. Päätin luopua etuoikeudestani ja muistin jättäneeni kahvinkeittimen päälle kotona...

Tapaus#4
Neljäs nainen kuvaili itseään hauskaksi ja puheliaaksi ihmiseksi ja halusi pian tavata minut. Olin nähnyt kuvan hänestä ja ihmeekseni nainen, joka tuli treffeille vastasi kuvaa (uskomatonta?) Innostuneena halusin tietää naisesta paljon ja kyselinkin hänen elämästään. pettymys oli siinä, ettei tämä puhelias nainen saanut sanaa suustaan. pari joota ja nyökkäystä sekä vilkuilua ympärille. Kysyin, onko jokin vikana, ja nainen pyysi minua lähemmäksi. Hän kuiskasi minulle, että parin pöydän päässä oli hänen ex-miehensä ja hänen uusi tyttöystävä, voisimmeko pussata ja kävellä nauraen ulos paikalta? En ollut uskoa korviani. Nojauduin pois ja sanoin, että eiköhän nämä treffit nyt olleet tässä, hauskaa loppuelämää, ja kävelin pois.

Tapaus#5
Jälleen normaalikokoiseksi itseään tituleerannut ryhävälas (anteeksi, enää ei jaksa sanojaan kovin kauniisti valita)

Tapaus#6
Nainen "unohti" olevansa yh ja että hänen luonaan asuu 3 alle kouluikäistä lasta...

Tapaus#7
Netissä annettu kuva kolme vuotta vanha, nykyinen olemus kaikkea muuta kuin kuvassa (ja kuten arvata saattaa, kyseessä ei ollut positiivinen muutos...)

Tapaus#8
Viimeisin tapaamani nainen oli kehdannut valehdella olevansa vapaa, mutta hakikin vain viikonloppuseuraa ajoille, jolloin mies on matkoilla.

Tässä kummasti alkaa usko loppumaan! Kuinka monilla treffeillä muut miehet ovat käyneet ennen kuin on tärpännyt? Vai onko se edes mahdollista...

M32

tshihih :D

Hehe! Olihan hauskaa luettavaa :D

Paras:
"kuinka haluttu hän on netissä aina ollut"

Osoittaa juuri sitä miksi en paljon noteeraa kuvattomia naistenprofiileja! Yleensäkkin jos naiselta tulee jonkinmoinen aloitus, niin se on AINA kuvaton ja meikeläisellä kyllä loppuu into aika nopsaan jos sitä kuvaa ei ala tulla naiselta ihan omatoimisesti. Omasta profiilista kyllä ajanmukaiset kuvat löytyy.

piti vielä..

Sanoa, että naiset jotka omatoimisesti ovat kuvansa lähettäneet, ovat mielestäni olleen ihan ok. Kyllä siinä on aina porsas haudattuna, jos niitä kuvia ei naiselta ala näkyä.

Ei välttämättä...

ole mitään possua haudattuna. Kaikki (varsinkaan keski-ikäiset) eivät välttämättä vaan halua levitellä naamaansa pitkin nettigallerioita. Tuntuu tuo "mainostus" enemmän sopivan nuorten kuvioihin.

Mitä itse asiaan tulee, on todella surullista, miten ihmiset valehtelevat netissä itsestään. Varmasti joukossa on rehellisiäkin, mutta ehkä netissä lipsahtaa helpommin valehtelun puolelle vaikka alku olisi pelkkää pr:ää. Live-elämässä kuitenkin voi kokonaisuuden arvioida heti, vaikka ensivaikutelma voi toki silloinkin olla pettävä.

Toinen luku ovat sitten tunnevammaiset, omituiset tai ongelmaiset ihmiset. Kukaan ei kerro heti mielenterveysongelmistaan, juomisestaan, työttömyydestään tai kiusaavasta ex-puolisosta.

Ei, en todellakaan suosittele nettitreffejä, enkä taidan sellaisille enää lähteäkään.

samat sanat

"Kaikki (varsinkaan keski-ikäiset) eivät välttämättä vaan halua levitellä naamaansa pitkin nettigallerioita."

Minulla on sama periaate pärstäkuvan suhteen. En laita sitä nettiin ladattavaksi missään muodossa. Siitä yksinkertaisesta syystä, jotta koskaan ei voi olla varma, mihin kuva lopulta päätyy.

En laittaisi kuvaani

En laita kuvaani esille nettiin, kuka tahansa voi sen sieltä kopioida ja käyttää väärin. Ja olen huomannut että kuvat vääristävät paljonkin. Ei kuva anna oikeaa kuvaa ihmisestä, vasta live tapaaminen osoittaa minkänäköinen toinen oikeasti on, ilmeineen, eleineen jne.

Olen myös huomannut, että niillä joilla kuva profiilissa, ovat erityisen tyrkyllä, usein monta kuvaa itsestään. Minulla on oma käsitykseni sellaisesta ihmisestä enkä edes viitsisi ottaa sellaiseen yhteyttä. Minua kiinnostaa kuvattomat profiilit enemmän. Voihan sitä sitten lähettää kuvan toiselle, kun katsoo ajankohdan ja tilanteen sopivaksi.

Olen tavannut 4 miestä netin kautta, kellään heistä ei ollut kuvaa. Mutta ennen tapaamista vaihdoimme kuvia. Eka mies oli ihan tavallisen suomalaisen perusmiehen näköinen ja osoittautui hyvinkin mukavaksi ja ihastuin oikeastaan. Meillä oli pieni juttu, mutta välimatkaa oli liikaa eikä varsinaista suhdetta syntynyt. Pidetään joskus vieläkin yhteyttä, soitellaan, viestitellään. Mies on sellainen, jonka voisin haluta ihan loppuelämäksi. Toivossa elän...jatkaen elämääni.

Toinen mies oli ihan ok, mutta ei minun tyyppiäni. Hän sanoi ihastuneensa. Soittelimme jonkun aikaa, ihan mukavan tuntuinen hänkin. Jollekulle varmasti ihan sopiva prätkämies, vähän sellainen naisten mieleen oleva "renttumainen" mutta kuitenkin ihan työssäkäyvä ja ok.

Kolmannella oli melko tuore ero takana ja oli ihan mukava hänkin. Mutta ystävätasolla lähinnä oli suhteemme. Tapailimme muutamia kuukausia. Kummallakaan ei sen suurempia tunteita, seksi toki tuli mukaan kuvioon, ihan hyvää seksiä. Mutta en halua pelkkä seksisuhdetta. Tiedän että tuo mies jatkaa samantyyppisiä suhteita edelleen.

Neljäs mies sitten. Kirjoittelime hyvin lyhyen aikaa ja tapasimme melko nopeasti. On myös sellainen perusmies, tavallinen duunari, ahkera, tunnollinen, hieman ujohko, hellyyttävä, pitkä, ihastuin tavallaan. Ystäväpohjalla tämäkin juttu on,mutta muutakin tähän liittyy. Tapailemme yhä, välimatkaa on jonkun verran. Mutta tätä on jatkunut kohta vuoden. En pysty sanomaan olevani rakstunut, viihdymme yhdessä, emme suunnittele tulevaisuutta, tällä hetkellä tämä tuntuu hyvältä.
Poistimme kummatkin profiilimme jo toisen tapaamisen jälkeen.

Sisimmässäni haluaisin ehkä tuon no 1:n, mutta ehkäpä hän unohtuu ajan kanssa. En uskonut tähän nettitouhuun, en tiedä uskoako vieläkään. Tuskin olisin näitä miehiä tavannut ilman nettiä. Mutta en jaksaisi jatkuvasti tavat uusia miehiä. Tähän kaikkeen turtuu ja kyllästyy. Huomaan että samat ihmiset roikkuu täällä aina vaan. Näitä keskustelupalstoja on kiva lukea, tunnistaa toisten samanlaisia kokemuksia ja ajatuksia.

Kuvattomaan profiilini tuli aikanaan paljonkin yhteydenottoja, ihme kyllä. Rehellisyydellä pääsee melko pitkälle.

ei oo porsasta

Otin profiilini pois jo,mutta en viitsinyt kuvaa laittaa esille ,en kehdannut.Ja mies jota tapailen hänelläkään ei ollut kuvaa.Laitoimme kyllä toisillemme ne .Minä tosin tapasin hänet jo ennenkuin näin kuvan.Ja hyvin natsaa!
Yleensä kuvattomuuteen on syynä se ,että tutut tai työkaverit saa tietää ,että nettitreffeillä roikkuu,minulle nettitreffeille ilmoituksen laitto oli aika uskaliasta.Vähän niinkuin hirvitti,mutta kun ei halua olla sinkku eikä ole aikaa ns.seurustelukaveria ehtiä tai ei baareissa roiku niin kyllä tuo netti aika hyvä paikka on ,muuten en minäkään ikinä olisi tavannut omaani..

tarkoitin lähinnä sitä

Että jos kirjoitellaan, niin kyllä sitä pitäs omatoimisesti tuoda ilmi, "että haluaisitko nähdä kuvani, voisin lähettää sen" ilman että pitää erikseen kysyä.

Eihän kuvaa ole pakko laittaa siihen etusivulle, vaan voi jättää sinne kuvat välilehdelle ainaskin täällä s24 treffeissä. Minulla on ollut aina kuva ihan etusivullakin ja ikinä ei kukaan ole sanonut mitään. En ymmärrä tätä kuvan pelkäämistä, eri juttu jos on joku julkkis.

hmmm

"Että jos kirjoitellaan, niin kyllä sitä pitäs omatoimisesti tuoda ilmi, "että haluaisitko nähdä kuvani, voisin lähettää sen" ilman että pitää erikseen kysyä."

Itse en anna kuvattomuuden häiritä, vaan paras tapa on sopia suora tapaaminen. SIlloin näkee parhaiten, millainen ihminen on sillä hetkellä. Kuvattomuutta itkevät ovat yleensä niitä, jotka eivät viitsi vaivautua tapaamaan toista. Kaiken pitäisi käydä helposti, myös treffailun.

Kuvasta

saa sentään jonkinlaisen käsityksen ihmisen ulkomuodosta. Eipähän tarvi lähteä tapaamaan ja tuntea oloaan vaivautuneeksi millaisen "kummajaisen" kanssa tahansa. Kyllä se ulkonäkö on tärkeä, ei fyysistä vetovoimaa tunne kaikkien kanssa, sitä on ihan turha väittää. Minä en ainakaan halua tuhlata aikaani ihmisiin, joiden kanssa en todellakaan tulisi mitään seurustelua edes harkitsemaan.

en ole ikinä

kuvaani lähettänyt, ne miehet jotka treffeille on uskaltautuneet ilman sitä eivät nähtävästi ole ainakaan ulkonäkööni pettyneitä, mutta pakit on pitänyt itseni antaa syystä tai toisesta.

Omista saamistani kuvista ei kaikkia olisi luonnossa tunnistanut joten ei sekään mikään tae ole. En ole kuvaa siis vaatinut itsekään saada.

ikävää..

Todella ikäviä kokemuksia.
Olen itsekin käynyt miesten kanssa treffeillä...

Tässä muutamia kokemuksia.

Numero yksi
Ei saanut sanaa suustaan, vaan vinosti hymyillen vain nyökytteli. Treffit kesti 15 minuuttia.

Numero kaksi
Haukkui kaikki entiset naisystävänsä lehmiksi ja huoriksi.

Numero kolme
Kertoi omaisuutensa arvon ja kehui taloaan...joka oli jossain todella kaukana maaseudulla keskellä ei mitään. Kehui itseään niin, ettei muusta sitten puhutukaan kuin hänestä.

Numero kolme
Oli heti kärkkäänä kyselemässä, että tulenko varmasti tulevaisuudessa muuttamaan hänen kanssaan yhteen ja jos en tiedä sitä varmasti kahden viikon kuluessa, niin hänellä on kyllä muitakin ottajia koska hän on niin hyvä saalis.

Numero neljä
Oli edellisen miehen serkkupoika, eikä hänessä mitään muuta vikaa ollutkaan...no, vähän pelimiehen otteita :D

Numero viisi
Epäsiisti ja mulkosilmäinen oman kertomuksensa mukaan hyvännäköinen ja raamikas mies. Kuvan lähetti, joka oli todella hämärä ja pienennetty senti kertaa sentti kuvaksi.

Numero kuusi
Eka kerralla olisi halunnut harrastaa seksiä kanssani, että tietää mitä se kanssani on .. :D
En kuitenkaan alkanut leluksi hänelle.

numero seitsemän
Kertoi ensin kolmesta lapsesta, mutta myöhemmin tukli ilmi, että lapsia olikin kuusi. Ja kaikki kouluikäisiä. Ja erostakin oli kulunut jo hirveen kauan, kokonaiset kaksi kuukautta!!!

Ei tässä jaksa enää hirveesti innostua treffeille menosta, ja kapakka elämä ei jaksa kiinnostaa.
Tämmösiä kokemuksia. Masentavaa treffailua.

Hui

Just eilen laitoin elämäni ensimmäisen netti-ilmoituksen, mutta taidan käydä ottamassa sen pois. Vaikka olenkin nainen, niin kyllä tuo sama varmaan pätee toisinkin päin.

Vaihtaria...

Treffisaldoni:

Ensimmäinen mies:
Ehdotteli kynttiläillallisia, halusi välttämättä nähdä ensi kerran Stokkan kellon alla. Ensimmäistä tapaamista ei tullut, kun aloin haistaa palaneen käryä ja kysyin puhelimessa suoraan, että onko varattu, pelimies jne. Siihen loppuivat hänen yhteydenotot.

Toinen mies:
Kertoi olevansa raamikas. En blondiudessani vielä ymmärtänyt, että raamikas tarkoittaa nettikielellä samaa kuin ylipainoinen, omenavartaloinen, kaljamahainen. Olin kertonut, että minulle ei ole ensiarvoisen tärkeää toisen ulkokuori. Toisaalta kyllä jollain tapaa pitäisi olla normaalin rajoissa. Sen sijaan kerroin meilissä arvostavani rehellisyyttä ja hyvää itsetuntemusta. Minusta ko. henkilöstä sitä ei löytynyt. Emme tavanneet uudelleen.

Kolmas mies:
Ensi tapaaminen aika nihkeä. Päätin kuitekin tavata uudelleen. Ajattelin, että en anna ensivaikutelman häiritä, vaan että kun tutustumme kunnolla, hän saattaakin olla ihan mukava tyyppi. Ensitreffien jälkeisenä päivänä sovimme tapaavamme uudelleen. Sitten illalla tuli viesti, että jos vaikka ajaisimme johonkin syrjäiselle tielle vähän pusuttelemaan. Peruin treffit.

Neljäs mies:
Kertoi harrastavansa lentopalloa ja rullaluistelua. Menin tapaamiseen. En veinannut uskoa silmiäni, kun eteeni käveli minua lyhyempi mies. Lisäksi vatsa oli sitä luokkaa, etten parhaalla tahdollanikaan keksinyt, miten hän ylettyisi laittamaan rullaluistimet jalkaansa. Veinasin kuolla itsekseni nauruun, kun kuvittelin hänen rullaluistelevan... Emme tavanneet toiste.

Viides mies:
Meilailu oli lyhyttä ja ytimekästä. Tapaaminen meni mukavasti, mies oli ihan ok. Muutamia kertoja tavattuamme tajuisin, hän etsi enemmänkin ystävä ja avuliasta kaveria kuin suhdetta. Tapasimme kyllä usein, vietimme öitäkin yhdessä. Yhden kerran sain häneltä jopa iltasuukon. En olisi minäkään halunnut seksiä, mutta kyllä kait toisen lähellä voi olla, esim. kaulakkain istua. Lisäksi kaikki tapaamiset olivat tavalla tai toisella sellaisia, että hän tarvitsi minun apuani milloin mihinkin. Tunsin olevani enemmän äidin asemassa. Lyhyt suhde loppui lyhyeen; en etsinyt lasta.

Kuudes mies:
Kirjoittelimme jonkin aikaa. Tapasimme. En aluksi ollut ollenkaan innostunut/ihastunut, mutta koska miehestä en löytänyt mitään "vikaa", päätin jatkaa tapailuja. Muutaman viikon kuluttua huomasin, kuinka hyvin viihdyn hänen seurassaan. Tunne oli molemminpuolinen. Tästä miehestä löytyi se, mitä minä olen elämäni etsinyt. Häntä tapaan edelleen, ja toivon mukaan lopun elämäni.

Ja vielä kommentti valokuviin profiileissa. Minulla oli profiili ilman kuvaa. En saanut juurikaan yhteydenottoja, tai ne olivat kovin kuivan olosia ja eivät innostaneet minua mitenkään. Lisäsin kuvan. Sen jälkeisenä päivänä tuli viestejä roppakaupalla, en oikein ehtinyt kaikkiin kunnolla (ajatuksella) vastaamaan. Osa oli selvästi verhoiltuja seksihakupyyntöjä, vaikka valokuvani oli hyvin asiallinen, enkä muistuta missiä. Otin valokuvan pois, kun ymmärsin, että sillä tavalla saan yhteydenottoja kovin pinnallisilta ihmisiltä. Nämä em. tapaamiseni ovat kaikki olleet kuvattoman profiilin tulosta.

Muuutama tullut tavattua

Enimmmäkseen kun nämä ovat tuntuneet kiinnostavilta ihmisiltä ja enimmäkseen nettikeskustelujen perusteella. Muutenkin jos joku juttu todella kolahti.

#1 Tosi sympppis ja räväkkä sihteerikkö. Vartalosta huomasi että on ainakin pari lasta tullut synnytettyä ja taisi olla mies kotona niitä vahtimassa. Ihan mielenkiintoista keskustelua ja varsin itsenikaltainen luonne.

#2 Iltapäivällä kaameassa krapulassa oleva kirjastonhoitaja, joka tosi nopeasti ilmoitti ettei pidä minusta ollenkaan. Mikähän oli syy? :-)

#3 Mukavannäköinen ajat sitten eronnut ja fiksu nainen, joka etsi isää tulevalle lapselleen. Olisi hyvinkin minulle kelvannut, mutta oli juuttunut tähän naisten tavalliseen valintaprosessiin. Kun saa viisikymmentä vastausta, alkaa valikoida parhaimman kymmenen välillä. Pidin naamani peruslukemilla, vaikka selvästi meni miehet ja keskustelut sekaisin. Aika symppis, toivottavasti onnistui.

#4 Ihan mielenkiintoisia keskusteluja, sitten lopetti. Puolen vuoden jälkeen etsi minut käsiinsä ja ehdotti treffejä, oli kuulemma väliajan seurustellut jonkun kanssa mutta tämä lähti karkuun. Keskenmenokin oli kuulemma ollut. Kävin tapaamassa, mutta kumpikaan ei viitsinyt alkaa lämmittelemään "suhdetta". Itse en olisi kehdannut ottaa yhteyttä tuollaisen jälkeen, mutta nämähän ovat naisten markkinat

Kaikki ihan OK naisia, samanlaisia tapaa tuolla ulkona muutenkin.

Vastaavanlaisia

Tapauksia kyllä ollut melkein kaikki.

Kuvat ovat kyllä aikas hyvin vastanneet sitä mitä olikin paitsi yksi. Kuva oli ainakin viisi vuotta vanha ja mahdollisesti noin reilu kymmenen kiloo sitten. No se ei kuitenkaan haitannut vaikka hivenen valheen puolelle menikin. Muuten ei vaan natsannut.

Yksi tapaus vaikutti kirjoittelun ja muuteman puhelun jälkeen erittäin mukavalle, ikä eroo oli kyllä reilusti hän oli 23 v.
No ajattelin et parempi katso kuin katua :)

Kas kummaa kun hänet tapasin ni tiesin kyllä et hänellä oon kolme lasta mut hitsi kun unohtui mainita et jokaisella on eri isä. Muutenkin lepakoita oli tapulissa sen verran et äkkiä kotio. Puoli vuotta sit taistelin jatkuvan soittelun ja viestittelyn kanssa, onneksi hän luovutti vihdoin ja viimein.

Pari on ollut sit sellaisia jotka ovat juuri eronneet eivätkä itsekkään edes tiedä lähteäkkö vasemmalle vaiko oikealle, tarvitsivat taluttajaa eivätkä miestä. Muutenkin puhetta sai lypsää oikein urakalla.

Yksi ainoa nainen on netin kautta tullut tavattua et vieläkin vähän harmittaa kun asia edennyt sen pitemmälle. Suurin ongelma oli pitkä välimatka sekä molempien elämäntilanteet, ei ollut mahdollisuutta muuttaa joten päätimme lopettaa jutun siihen.

Hänen tapasin eri sivujen kautta mut muut ovat täältä s24 reffisivuilta.

9x räkäpää

1,2,3,4,5,6,7,8,9.
Netissä. Niin, ja korostin monta kertaa,etten etsi ystävää vaan TYTTÖYSTÄVÄÄ!

Toistavat samaa rataa, mutta lisäksi 4 olisi halunnut olla kavereita vain,loppujenlopuksi.

Sitten 1. unohti olevansa kihloissa, sormuskin oli jäänyt jonnekin,mutta peitetarina oli mahtava,kun asui yksin opiskelija-solussa.

2 x niistä Teki oharit,ei tulleet paikalle

Paljon jännittävempää on ottaa joku känninen 20 vuotias sinkku baarista selvinpäin. Ei tiedä milllainen yllätyspersoona sieltä humalan selvettyä paljastuukaan.

Eli todellisuudessa 16 vuotias kihlattu teini kännisenä kostoreissulla miehelleen.

EI oikein enää halua tarjota kenellekään mitään treffeillä, koska laskin että olen hävinnyt treffipaskan takia 250€

Mutta parinvuoden päästä kaikki korjaantuu, kun saa viimein projekteja johdettavakseni,kun valmistun.

Sitten joku urheiluauto alle,uusi.
Se on parempi kuin naiset, jos sen kanssa suhde loppuu alle 3:n vuoden, saa rahansa takaisin :)

En enää halua pilata unelmaani unelmatyöstä jonkun turhan tunteen takia, miksi vaivautua kun ihmiset pettää netissäkin.

Ootte te tosi epätoivoisia (nauraa)

Minä kävin joskus kakapakoissa ja sieltä jäi hihaan nykyinen ukkoni. (Sinkku joskus 20 vuotta sitten) Jos jostain syystä pitäisi taas alkaa haku päälle meininkiin niin en ikinä juoksisi missään kuvallisten tai kuvattomien nettideittien perässä. Jos ei livestä löydy niin olkoon löytymättä.

Onko se elämää juosta jossain sokko treffeillä ja arvostella sitten sellaisten olemusta ja ulkonäköö joihin ei live elämässä vilkaisisikaan saatika kiinnostu ensivaikutelmasta vaikka ulkonäkö kuvassa miellyttäisi.

Miten sitä on pariuduttu paremminkin ennen nettiä? On se kumma vaan kun nykyään tarvitsee laittaa oikein markkinointi- ilmoitus kuvan kanssa itsestään vaatimusten kera jotta jonkun löytäisi? Silloin luulisi jo että kaikki muut keinot jo ovat jo käytetty ja netti enään oikotie onneen.

Jos vielä mies yksin ja ruikuttaa sokko treffien naisten ulkonäöstä ym. niin onkohan aika mennä itseensä ja katsoo omia vikoja. Hakeeko jotain sellaista mihinkä ei ole mahdollisuuksia sillä ulkonäöllä ja älyllisellä kapasiteetilla mitä omaa? Ylisuuria kuvitelmia itsestään?

Oletko miettinyt miksi olet vielä sinkku? Mikä sinussa on vikana jos et ole löytänyt sitä täydellistä naista? Ja kuinka moni on torjunut sinut esim. kamalan näköisenä ääliönä?

toisaalta

Ihmisiä toki tapaa live-elämässäkin, mutta minä ainakin haluan laajentaa etsinnät jopa nettiin. haluaisin todella löytää rinnalleni tasavertaisen kumppanin ja minulle on aivan saman tekevää mistä tai miten hänet löydän. Siksi muunmuassa netistä itselleni seuraa etsin. Ja se, että minulla on profiili vaikka suomi24 palvelussa ei tarkoita sitä, etten olisi silmät auki live-elämässäni. Kaikki nettitreffailijat eivät ole epätoivoisia.

Ja mitä tulee oman tasoni arvioimiseen, olen saanut seuraa mm baareista ja lenkkipolulta joten tiedän, mikä tasoni on. En todellakaan vaadi liikoja naisilta itseeni suhteutettuna.

Sitäpaitsi miesten räikeä ylimiehitys profiileissa aiheuttaa vääristymän, jossa "ei niin tasokkaat" naiset ovat paljon tavoiteltumpia kuin tosielämässä. Tapaamani roikkohiuspidennyskuningatar lukeutuu juuri näihin.

Minä otin sen puhumattoman miehen ja

Minä puhuin ja mies kuunteli :) Mies vasta puhui myöhemmin mutta vei heti kotiinsa jotenka huomasin että kaikki asiat olivat kunnossa. Mies vain tajuttoman ujo.

Jostain näistä "roikkohiuksisista" voisit löytää sen elämäsi naisen jos et olisi niin ennakkoluuloinen ensi vaikutelmasta. Hiukset ovat muutettavissa :) Olen minäkin kyennyt miestäni muuttumaan rohkeammaksi ja ikäkin tuo erilaista karismaa. Älykäs ihminen voi kouluttaa kumppaniaan kunhan se tehdään oikein ja oikealla tavalla, ei nöyryyttäen ja alistaen.

Jos muuten ihminen miellyttää niin ei kannata mihinkään letteihin tai ujouteen takertua vaan antaa mennä jos itse olet rohkeampi osapuoli. Tuollaisiin pikkuasioihin tarraaminen on pelkoa.

Jos vaikka painoa on liikaa niin johan siitäkin päästään viemällä tyttöystävää lenkille tai harrastuksiin niin ettei ehdi syödä :) Pääasia vaan että tuntee siis tuntee jotain kohtaan jotain eikä ala kaikesta pikkuasioista nipottaan heti ens kättelyssä. Näin minäkin löysin elämäni miehen varsin oudosta tyypistä joka ei juurikaa puhunut tai pukahtanut :) olin hieman ihmeissäni mutta olin sinkkuuteen kyllästynyt jotenka annoin mennä... :) Mies joka ressukalta vaikutti niin on yllättänyt monin kerroin ihanasti. Parempaa kumppania en olisi voinut toivookkaan!

Olipa kiva

Olipa mukava tarina ja kuinka viisaasti haasta! Mietin ikääsi tuolloin, kun deittailitte. Taidan ottaa vinkin neuvostasi. En ole mennyt vielä treffeille saakka. Sellaisten miesten yhteyksiin en antaudu, jotka ovat vasta vuosi sitten eronneet. Toisaalta, ei ole oikein kukaan kolahtanut netissä. Nelikymppinen nainen ei ole suosittu lapsettomille samanikäisille miehille. Vanhemmille miehille en ala, koska ärsyttää, miten ikähaarukkansa on itseään nuoremmille naisille, ja reippaasti.
Tuntuu, että lopetan jäsenyyteni, en jaksa odotella, että sieltä joku tärppäisi. Mutta joka tapauksessa oli todella hyvä tuo kirjoituksesi. Kerro nyt tarkemmin, täytyi siinä olla jotain, että jäit tämän puhumattoman luokse. Oliko vain hiljainen tunne sydämessä? VAi oliko vain järki, joka sanoi ettei se ihan huono voi olla?

Samat sanat

Tommonen ylikriittinen nirso paska.

HEH :)

Hauskaa et kirjotit juurikin mitä ajattelin :)
En itse pystyisi elää pelkän ulkonäön kanssa.
Ja kyllä... pidän avopuolisoani todella kauniina.
Ja kiinnostaa ku kilo paskaa mitä muut ajattelee.

-M27

Voi herttilei...

Täytyy tunnustaa, että kaikessa murheellisuudessaankin tämä tarinasi oli kyllä myös vallan hihityttävän hauskasti kirjoitettu... :)

Itse olen tavannut seuraavanlaisia nettimiehiä:

1. Sporttinen vapaa mies: paljastui eriskummallisen tekstiviestipiirityksen jälkeen 30 kg ylipainoiseksi naimissaolevaksi yhden lapsen isäksi.
2. Eronnut mies: puhui pääasiassa vain ex-vaimostaan (en käsitä, miksi joku yrittää tehdä hyvää ensivaikutelmaa ventovieraseen ihmiseen setvimällä hänelle entisestä ihmissuhteestaan?). Yhden treffikerran jälkeen sain palautetta, etten - kuulemma onneksi - muistuta millään tavalla hänen entistä vaimoaan. En halunnut tavata miestä uudestaan.
3. Arvomaailmaaltaan kirjoittelun perusteella jotenkin kivan tuntuinen mies. Treffeillä oli todella kyseleväinen ja hieman häkellyttävää oli kotini katuosoitteen ym. tenttaaminen. Arvelin, että hän saattaisi olla kuitenkin paremmin tutustuessa ihan mukava tyyppi. Hän kuitenkin suuttui raivoisasti, kun en eräänä iltana vastannut puhelimeen. Kuulemma en uskaltanut kertoa, etten halua tavata häntä enää! No, en sitten ajatellut tavata näin räjähdysherkkää miestä uudestaan.

Itse asiassa kävi niin, etten sen yhden miehen, joka tuntui kaikista kivoimmalta ja fiksuimmalta profiilin ja kirjoittelun perusteella, koskaan kyllä päätynyt treffeille.

Kivoimmalta ja fiksuimmalta tuntuva oli

Ei mikään ihme jos jos moni hakemalla hakeva alkaakin jo oleen kovin räjähdysherkkä :)

Jos mies on oikein sävähdyttävä heti ensi näkemältä niin vaikuttaisko sinuun se mitä ikinä hän puhuisikin? Jos mies vie jalat alta niin vaikuttaisko se että hän voisi osoittautua ukkomieheksi tai kriisissä olevaksi eronneeksi jolla pahat ongelmat vielä kesken exänsä kanssa?

Helppo kai sellaiset jotka eivät säväytä on torjua mutta mikä tekee sen ettei toisen tausta vaikutakkaan vaikka tausta olisi kuinka epäsuotuinen? Sillä itse en ole koskaan tuntenut vetoa pelkkään ulkonäköön ja antautunut tunteen vietäväksi vaikka minkälainen luuseri tai huijari onkin kysymyksessä. Onni onkin se etten kykene rakstumaan tuiki tuntemattomaan keneen tahansa vaikka minkälainen hurmuri olisikin. Näen ihmistä kuorta syvemmälle ja koskaan en usko mihinkään lipeväkieliseen huijariin. En usko ensivaikutelmaan sillä sehän jos joku onkin pettävää. Se mitä toinen antaa itsestään ymmärtää aluksi, on suurimmaksi osaksi paskaa.

Mutta jos realiteetit ovat mielessä ja jalat maassa niin voikin oikean kumppanin löytää, miksi ei netistäkin. Ja jos odotukset eivät ole sitä luokkaa että hakee mister tai mis täydellisyyttä.

laitetaanpa omat kokemukset....

siis minä nainen, treffit ilmoitus oli talvella 2005, yleensä sovin treffit aika nopeasti...mielummin tutustun kasvokkain kuin sähköpostilla. tässä ois nää mieleenpainuvimmat :)

1.väitti pituudekseen 190cm ja kun tavattiin mies oli minua lyhyempi (itse olen 165cm), kysyin asiasta suoraan ja mies väitti edelleen pituudekseen 190cm :/ muutenkin jutut aika harhaisia (ei uskaltanut kahvia tilata, vaan toi oman termarin mukaan tapaamiselle...koska hänet yritetään myrkyttää) joo karkasin ja nopeaan

2.muuten tosi mukava tapaus, mutta ekojen treffien keskustelu keskittyi hänen äitinsä kuolemaan 10vuotta sitten ja siitä seuranneisiin ongelmiin isän ja veljen kanssa..ei kiitos tuollaista infoa ekalla treffillä tai ainakaan noissa määrin

3.tosi ihana mies, ei vaan kummankaan mielestä oikein natsannut...edelleen ollaan kavereita

4.tämä väitti olevansa ikäiseni, sovittiin treffit ja paikalle ilmestyi keski-ikääinen kaljamaha...eikä siinä vielä mitään mutta treffit katkes kun mun opiskelukaveri tuli paikalle "hei isi...mistäs te kaksi tunnette toisenne?" läksin sitten kaverin mukana viettämään iltaa :D

5.yhdet viestit vaihdettin netissä, muutamat puhelimella ja tavattiin, jalat meni alta kun tän miehen silmiin katoin. treffit oli uskomattoman ihanat, juttua riitti ja sovittiin uusi tapaaminen samalle illalle. Tämän miehen mukaan jäin, keväällä muutettiin yhteen asumaan ja kihlauduttiin, ensi kesänä häät...

että kyllä täältä näitä fiksujakin löytyy, kun vaan ei lannistu niistä kaikista niistä valehtelijoista/hulluista/sekopäistä yms

Pieni vinkki

Jos nainen luonnehtii itseään normaalipainoiseksi niin luultavammin on lihava nm:kantapään kautta oppinut heh. Jos nainen on nätti ja hoikka tai muuten hyvässä kunossa niin kyllä suurinosa haluaa oman kuvan näytille laittaa jos ei niin ainakin lähettää sen s-postiin.

Väärin

On niitäkin nättejä, hoikkia ym. ok naisia, jota eivät ole niin TYHMIÄ että levittelisivät kuvaansa pitkin nettejä ja s-posteja ihna vaan siitä syystä, että kuvia voi joku mulkku käyttää väärin ja vaikka missä

Lihava ja ihana

Laihat laittaa kuvansa esille mutta etkö epäile mitään miksi? Jos hoikilla on parhaimmat mahkut löytää kumppani niin miksi hoikka on vielä vapaana? Minä epäilisin luonnehäiriöö jos joku hoikka vaan hakee ja hakee alituiseen jotain?

Täytyy olla pahaluontoinen ihminen joka ei livestä saa ketään, täytyy oikein kuvan kanssa houkutella kärpäsiä verkkoonsa kun muuten ei ole elävässä elämässä onnistunut.

Jos haluat sinkkudesta eroon niin et kiinnittäisi siihen painoon huomiotasi. Painavilla ihmisillä on usein sydän paikallaan kun taas joku laiha voi olla aivan sydämmetön ja kylmä hyväksikäyttäjä joka roikkuu kuvansa kera koko loppuelämänsä haku päällä.

Nuorena itsekkin haksahduín niin että hain komistuksia joista ei ollut mihinkään kunnes löin jalat maanpinnalle ja löysin kunnon miehen. Halusin suhteen joka kestää eikä tarvitsisi hakee ja hakee loppuelämänsä jotain.

Kuvan lävitsekkin voi nähdä jos on elämänkokemusta. Kylmyys huokuu suurimmasta osasta kuvista. Vaikka kuinka hoikka niin lämpö puuttuu. Miksi itse laittaisin kuvani näytille? Koska jos menisin viihteelle niin viejiä olisi pilvin pimein vaikka painoo on. No olenhan painosta huolimattakin tyydyttänyt hyvin mieheni jo lähes kaksikymmentä vuotta ja mieheni ei halua vaihtaa minua mihinkään laiheliiniin vaikka ilmatteeksi saisi :)))

Saman huomannut

Olen joskus huomannut saman ilmiön. Kun kerron olevani normaalipainoinen, mies katoaa nettimaailmasta samantien, kun kuvittelee minun todellisuudessa olevan ylipainoinen.

Joskus taas olen kertonut suoraan mitat, eikä niitä ole nettimaailmassa pelästytty. Painoindeksi kun on lahjomaton :D

Nii just..

Niin just, että siussa ei oo mtn vikaa??
Tai että miehet eivät koskaan puhu paskaa? HAHHAA! Kato jos oot kovin vaativa niin yksin tuut jäämään!

Kuules hei

Keskustelun aloittanut luetteli miten naiset kusettaa treffeillä. Tottakai yritetään tuoda esiin parempia puoliaan siellä, mutta avoin valehtelu ei kuulu seuranhakuun.
Vaativa kuuluukin olla seuran suhteen. Se menee kuule niin että jos miehet olisi mielummin sinkkuina kun keskenkertaisessa parisuhteessa, niin enemmistö naisista olisi neitsyitä vielä vanhuudenkodissakin. Itse taidat kuulua tähän enemmistöön?

Ohhoh!

Ei voi muuta sanoa kuin että on sulla käynyt helkutin huono tuuri. Siis varsinkaan tuota ulkonäöstä valehtelua en ole ymmärtänyt, koska kyllähän se nyt aina tulee ilmi (jos oikeasti seuraa haetaan ihan netin ulkopuolellekin). Toisaalta arvelisin, että naisilla itsensä arvioiminen varsinkin ulkonäöllisesti paljon vaikeampaa (Enkä nyt tarkoita, että erehtyisi itseään sanomaan hoikaksi jos paino 120kg!!), joko se menee ylä- tai alakanttiin. Onhan naisiin aina kohdistettu enemmän ulkonäköpaineita. Mutta minusta (ja näin teinkin kun nettitreffejä koitin) että mielummin arvioin itseni alakanttiin kuin yläkanttiin, jos en varma osannut olla ulkonäöllisestä arvostani. Ainakin sitten ei tule negatiivista yllätystä ja näkee, että miten paljon mies on sen ulkonäön perään.

En nyt tiedä missä aikavälissä nuo kaikki ovat tapahtuneet ja nuoko ovat ainoat naiset joihin törmännyt, mutta en yhtään ihmettele jos alkaa luottamus tuohon nettideittailuun horjua. Tuo suoranainen valehtelu heti alkumetreillä on kuitenkin sellainen turn off, että siinä menee maku naiseen/mieheen, oli muuten minkälainen tahansa.

Toivottavasti löydät jotain parempaa; tuolta, ulkomaailmasta tai vaikkapa eri deittisivustolta. Voin kertoa, että kyllä sitä lykästääkin voi...ehkä :) Mutta sellastahan se on ulkomaailmassakin, joskus onnistaa ja joskus taas ei.

Ei mitään uutta

Naiset kusettaa nettideiteillä aivan tolkuttomasti saadakseen huomiota omasta mielestään tasokkaista miehistä. Se ei ole mitään uutta.
Kuvasta haluan vaan sanoa sen verran että jollei sitä nettitreffiin laita, niin ei kannata jäädä miettimään, mutta jos ei suostu lähettämään sitä ollenkaan, niin hommassa on jotain mätää.

M32:lle

Jos Jumala on olemassa niin nyt olisi miljoonan taalan paikka armahtaa noin typerän pinnallinen mies. Jos kahdeksasta tavatusta naisesta jokainen on tuottanut ison pettymyksen niin syy löytyy AIVAN VARMASTI peiliin katsomalla.

Kirjoituksesi perusteella arvomaailmasi on jämähtänyt 13-vuotiaan teinipojan tasolle. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko pitää kiinni lapsellisesta, kapeasta maailmastasi tai kohdata se tosiasia, että sinussa itsessäsikin on vikaa - todennäköisesti melko paljonkin. Kun pystyt tarjoamaan muille ihmisille jotain ihmisenä niin alat arvostaa heitä ihmisenä - et hiusten tai painonondeksin kautta.

Onnea valitsemallesi tielle.

Kommentti tähän

No enpä usko että se on miehen arvomaailmasta kiinni, jos kerran hänen kuvaamansa ongelma on, että treffiseuralaiset ovat ihan suoranaisesti valehdelleet ulkonäöstä tms.

Todella hauskaa luettavaa!!!

No tää tarina sai kyllä ainakin naurut aikaan!!!
Hiton hyvin kirjoitettu!!!!

Zemii etsintään!

Vain kirjoittaaksesi

Alkoi jo tuntua että käyt treffeillä saadaksesi materiaalia tänne nettiin.

no juu..

...mutta hauskaa luettavaa kumminkin..lisää näitä:)

Tuollaisia ne on sitten

Välillä tuntuu että jos olisi homo, niin elämä olisi paljon helpompaa.

Jos se..

Normaalin kurvikas tarkoittikin sopivasti lihavaa? Sattuuhan sellaista, mutta tämän takia en itse viitsikään netissä metsästää naisia joidenkin profiilien avulla.

Se on vähän sama juttu kuin ostaisi sian säkissä. Kirjaimellisesti.

Pikkasen pinnallinen mies

Vopi ziisus, arvosteletko naisen ulkonäköä jonku hiusten perusteella? Ja mikä on hoikasta kaukana? eikö kelvannutkaan nainen joka ei ollutkaan se 45 kg, vaan jopa ehkä 70kg..hui kamala mikä valas!

Pikkasen pinnallinen olet, tuskin olisin treffejä ees harkinnut jos nainen ois ennen sitä kertonu että painanpa 70 kiloa, tai ollut muutenkin rehellinen ulkonäöstään.

Lähtisitkö minun kanssa treffeille jos eka kuvailisin itseäni että "Olen muodokas aito blondi, minulla on suuret siniset silmät, ja painan 65 kg ja minulla on sairaan iso nenä ja perse. Tuskin.

Miten niin?

Ei kai nyt sentään pinnallisuutta ole se, että toivoo saavansa rehellisiä kuvauksia.

Miksi valehdella

Miksi pitää valhdella jos viimeistään treffeillä paljastuu esim. minkä kokoinen on? Minulle esim. vain kaksi naista kahdeksasta kertoi ennen treffejä totuuden ja ei se estänyt minua lähtemästä tapaamaan ja tarkistamaan minkälainen ihminen siellä kirjoitusten takana on. Neljä normaalipainoista naista paljastui tukeviksi, mahaa ja levennyttä persettä selkeästi, ei vars. lihavia. Löytyi myös 2 hoikkaa liikunnasta pitävää naista, jotka valehtelivat olevansa normaalipainoisia (??). Treffeillä huomautin heille kys. asiasta, toinen hymyili ja toinen vähän suuttui ja kertoi olevansa edelleen normaalipainoinen. Peppu nyt vaan on niin pieni...

Ja kaksi rehellistä naista kertoi olevansa lihavia, reilun kokoisia, ja puheet piti paikkansa. Valitsin toisen totta puhuneen, tai siis hän valitsi minut...

Itse olen kaljamahainen, tukeva .. eiku normaalipainoinen mies;)

Pinnallisuuttasi kommentoimatta

Miehillä on myös erittäin paljon kuvattomia profiileja. Olen myös huomannut sen, että harva on sellainen joka kuvansa laittaa vaikka pyytää. Yksi mies on luvannut 3 viikkoa laittaa kuvansa "huomenna" mutta eipä ole kuvaa näkynyt. Herää tietysti ajatus että mitä siinä kuvassa niin kamalaa on... Itselläni on kuva profiilissa ja vielä tänä vuonna otettukin ja kerron painonkin jopa rehellisesti. Jos ei kiinnosta niin ei sitten, en minä ala kenenkään nimimerkin perään itkemään. Treffeille en lähde ennen kuin olen kuvan nähnyt. Onhan se tietysti hieno ajatus että vain sisin ratkaisee mutta fakta on se että ulkonäkö herättää ensimmäisenä kiinnostuksen.
Kyllä löytyy miehissäkin niitä jotka kirjoituksissaan "hieman" kaunistelevat ulkonäköään. Lihaksikas kun ei ole sama asia kuin vararengas vyötärön ympärillä.

Mun..

Jopas on ollut huono säkä :( Mutta musta on kyllä aika typerää arvostella toista ihmistä pelkän ulkonäön perusteella,moni kakku päältä kaunis mutta silkkaa p.... sisältä.Noo meitä on joka lähtöön täällä... :)

Joka tapauksessa...

...on ihan turha olettaa, että sieltä pääkopan sisältä nyt löytyisi ainakaan mikään varsinainen älyn jättiläinen, jos asianomainen ei pysty edes hahmottamaan, että onko keiju vai tonnikeiju!!!!!

H MM

Enpä ole juuri reffeillä käynyt. mutta suosittelen lämpimästi onaniaa. jos kokemukset ovat tällaisia. Vika on sinussa. Luulet olevasi jumalan lahja naisille. Jollet oikeasti löydä peilistä vikaa niin on turha varmaan edes kertoa.
Ota pääsi pois perseestä ja huomaa että et ole erikoinen. Sinussa tuskin on mitään ominaisuutta jota kukaan ihminen arvostaisi. Osta itsellesi mallinukke jonka voit pukea kuten haluat. Valitset itse peruukin yms. Se ei tule valittamaan sitä kuinka olet nuija. Toivon että kukaan nainen ei sorru seuraasi. Ja virtuaali todellisuudessa myös sinä olet varmaan vitun mukava.

-M27

Hyvä Auskinen!

Hyvä Auskinen, go Auskinen!
 /   /  / Kahdeksan tavattua naista