POIKIEN NIMIÄ...=)

??????

Hei kaikille!
Nyt pitäisi saada poikien nimiä...Ei mitään hirveen tavallisia...Mikot, Matit yms...Saa unohtaa!!Kiitos kaikille ketkä viitsivät vastata...=)

23

30900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

En tiedä, mitä tarkoitat "ei hirveen tavallisilla" -nimillä...
      laitetaas nyt jotain:

Hiski, Pessi, Vinski, Mikke,
      Jaime, Tuure, Aake, Oula, Manuel...

• mitä mieleen tulee..

Atro, Miska, Miko, Mikodemus, Simoel, Samuel, Michael, Rasmus, Rainer, Enrico, Richard, Aulis, Jeremias, Joel, Jori, Joonia, Joona, eelis, Luca, Kiri, pyry, Touko

• tarja 2

vähemmän itselläni tiedossa nimen kantajia...Juri,Samppa,Are,Reini,Ohto,Klaus,Jerri,Hasse,Kasimir,Niki,Erkka

• Liisa- Maria

saisi olla? Tai onko muita toivomuksia?

Tässä ensin A:lla alkavia: Aapeli, Aapo, Aapro, Aari, Aarne, Aarni, Aarno, Aaro, Aaron, Aarre, Aatami, Aatto, Aatu, Abraham, Adolf, Ahti, Ahvo, Aki, Akima, Aku, Akusti, Aleksanteri, Aleksi, Aleksis, Alf, Alfeus, Ali, Alpo, Alvi, Ananias, Anatoli, Andreas, Andrei, Anselmi, Anssi, Antero, Antippa, Antti, Antoni, Ants, Antto, Anttu, Arhi, Arhippa, Ari, Arjo, Armas, Armo, Arno, Arseni, Arsi, Artemi, Arto, Artturi, Arvi, Arvid, Arvo, Asarja, Asko, Askold, Aslak, Asmo, Asser, August, Aukusti, Aulis, Auvo, Avrami.

• ???????

ei ole väliä millä kirjaimella alkaa...

• Emma

Mä tykkään ite näistä: Eljas, Dan, Ron, Rami, Otto, Jerry...

• eve 2

Iivo.Lari,Herman.Riko,Samu,Tino,Karo,Kristo,Iika,Eemu.
      Klaus,Karri,Miko,jaarni.Antto,

• lyyli

muutama minusta mukava nimi:
      Sipri
      Kuuno
      Kerkko
      Vilhelmi
      Sumu
      Havu
      Otava
      Yrjä
      Voltti

• tässä tulee muutama

Vertti
      Nikolai
      Eppu
      Eemi
      Lukas

• neonn

mutta tässäpä muutama, joka omaa korvaa miellyttää:

Jiro, Jonne, Jesse, Atte, Aatu, Tino, Konsta, Pessi, Peetu, Dani, Benjamin, Julian, Max, Ramo, Christian, Sammy, Jerry, Jay, Jevon(rakastan tätä nimeä.. :D), Blake, Romeo, Keon, Kale, Leevi, Nathaniel(ehkä ei etunimeksi, mutta kaunis ainakin toiseksi nimeksi (esim. Jiro Nathaniel), Leo/Leon, Marcus, Jaquin, Luukas/Lucas/Luca... onhan noita.

Olet varmaan kuullut monesta paikkaa, mutta sanon vielä minäkin; ole vähän varovainen nimen suhteen. Se säilyy koko elämän ja nykypäivänä lapset/nuoret löytävät syyn kiusata toista ihan olemattomistakin asioista. Erikoinen nimi voi olla yksi syy. Itse kannatan myös koko sydämmestäni erikoisia nimiä ja kun joskus saan lapsia itse, niille ei varmasti tule ne perinteiset nimet. :)

• <3<3

Pidän erikoisista nimistä. Itselläni on poika nimeltä Enri Väinö Eelias. Muuten hyvä mutta aina saa korjailla Henriä Enriksi..

• .........

andre?

• Jorma-Jakkoo

nimiä olisi,Väinö,Yrjö,Erkki,Uuno,Kaino,Vieno,Alapertti,Alboy,Iikkoo jne...

• Matti.

Mitä?! Mikot ja Matit saa unohtaa?!

*nyyh*

• terttu_20

minulla on 5 poikaa joiden nimet ovat : tauno ensio, simo sakkeus , timo tellervo, martti aatami, lauri kari tapani

• Suskimuru

Muuten ihan hyvä provo, mutta kaatuu siihen, että jokainen tietää Tellervon olevan tytön nimi. Kiitos ja hei.

• rsfjdt

Tellervojakin taitaa olla molempia.... (ikävä kyllä) Minusta se on naisen nimi!

• Helinä-täti

Jooseppi tai joku sellanen, ei kai se oo nii Justiina...

• Make7555

Degu, Täky ja Daniel mun lemppareita

• 6645

Marius,Manu,Elias,Harry,Iiro,Hannes,Julius,Karri,Kare,Lenny,Mikael,Niilo,Joel,
      Pietari,Simon,Tim,Sammy,Pauli,Paul,Patrik

• LOL

anna nimeksi Nyyrikki

• kun han kerroin

Rainer oli mun Rehtorin nimi!

• Aleksi!

Tässä! Tässä on hyvä nimi!------- > Aleksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe