Valmarin muun kuin veden kanssa?

myd

Sain viimeinkin aikaiseksi ostaa Valmarinia, sillä olen vakuuttunut sen tehosta. Ensimmäiset kokemukset ovat kuitenkin olleet karmeita: ruokalusikallinenkin ainetta maistuu ja haisee _todella_ etovalta, vaikka sekoitan sen isoon vesilasilliseen. Kakistelematta en sitä alas saa. Onkohan siitä jotain haittaa, jos sekoitan Valmarinin laimeaan mehuun (sokerittomaan), joka peittää ällöttävän maun? Onko muilla yhtä vaikeaa saada Valmarinia alas vai olenko vain yliherkkä sen ominaismaulle?

48

61069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmat

      Kertakaikkiaan on kyllä pienet murheet, jos aikuinen ihminen pitää karmeina kokemuksina makuasioita...

      • myd

        ... Afrikassa lapset näkee nälkää, joten ei passaa keskustella mistään muusta - parempi lakkauttaa tämäkin sivusto, ettei kukaan vaan pääse pikkuasioista narisemaan.

        Sopii kokeilla itse juoda neljästi päivässä tuota ;)


      • maistuu
        myd kirjoitti:

        ... Afrikassa lapset näkee nälkää, joten ei passaa keskustella mistään muusta - parempi lakkauttaa tämäkin sivusto, ettei kukaan vaan pääse pikkuasioista narisemaan.

        Sopii kokeilla itse juoda neljästi päivässä tuota ;)

        Kyllä se multa onnistuu. Ostin kerran itse kokeeksi Valmariinia mutta en kuitenkaan ole varma sen tehosta. Alussa oli tosi paha juoda sitä mutta meni se sitten loppua kohti ihan hyvin :)


      • edellinen
        myd kirjoitti:

        ... Afrikassa lapset näkee nälkää, joten ei passaa keskustella mistään muusta - parempi lakkauttaa tämäkin sivusto, ettei kukaan vaan pääse pikkuasioista narisemaan.

        Sopii kokeilla itse juoda neljästi päivässä tuota ;)

        ei tarvitse Afrikkaankaan asti mennä.. ja juon muuten tuota Valmariinia itsekin eikä tulisi edes mieleenikään valittaa mausta. Miljoona kertaa pahemipiakin sivuvaikutuksia voi terveystuotteilla katsos olla.

        Ne pullamössöt, ne pullamössöt..


    • Eve 38

      Itse juon Pascoe-emäsjauhetta. Paketti maksaa n. 20€ ja kestää kuukausia. Maistuu ihan kalsiumille, mitä siinä onkin runsaasti ja magneesiumia.

      Minä sain aikamoista ripulia tuosta valmarinsta.

      • utelias

        mistä saa, mihin tarkoitukseen?


      • Eve 38
        utelias kirjoitti:

        mistä saa, mihin tarkoitukseen?

        No ihan luontaistuotekaupasta sitä saapi.

        Googlella löytyy myös paljon tietoa.


      • myd

        Täytyy tutustua tuohonkin tuotteeseen! :) Edullisemmalta vaikuttaa ainakin.


      • Anonyymi
        Eve 38 kirjoitti:

        No ihan luontaistuotekaupasta sitä saapi.

        Googlella löytyy myös paljon tietoa.

        Apteekista


    • Meikku-

      Valmarinia ruokajuomana. Lasilliseen todella kylmää vettä korkillinen Valmarinia, eikä mun mielestäni ole ollenkaan hullumman makuista. Pahemman makuista olut on(inhoan olutta).

    • kaunis bodari poika

      ei ole haitta mutta älä laita sokeria!valmarin on hyvä tuote sit kun välttää suolaa sokeria leivonnaisia ja kaikkea paskaa niin pysyy kunnossa kannatta ostaa myös monivitamiinia ja c-vitaa ottaa sitä 1000mg vrk ja b-vitaa magnesiumia800mg vrk niin ihokin parantuu äläkä kuuntele urpoja jotka selittää saantisuosituksista!kun ne ei tiedä edes mistä ne muka tulee.

      • Anonyymi

        Herkkävatsaiset käyttävät Valmarinia, heille ei sovi 1000 mg c-vitamiinia/vrk. Tulisi sellaiset kivut, että alta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkävatsaiset käyttävät Valmarinia, heille ei sovi 1000 mg c-vitamiinia/vrk. Tulisi sellaiset kivut, että alta pois.

        Ota C-vitamiini natriumaskorbaattina niin eipä yhtään ärsytä vatsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkävatsaiset käyttävät Valmarinia, heille ei sovi 1000 mg c-vitamiinia/vrk. Tulisi sellaiset kivut, että alta pois.

        Liika c-vitamiini =munuaiskivet.

        Älä usko palstatietäjiä!


    • HitaahkoHämäläinen

      Jos joku tähän keskusteluun vielä eksyy: Maku on paljon miedompi, kun Valmarinin nauttii jääkaappikylmän veden kanssa. Hyvin menee alas.

      • omenaburg

        www.valmarin.fi suosittaa käyttöä veden tai mehun kanssa. Kannattaa tutustua sivustoon tarkemminkin. Tuote on melkoisen palkittu, tutkittu ja vanha.


    • X

      Rahan haaskausta, ja täyttä humpuukia.

      • Happotasapaino

        Ei noin voi yleistää. Mulla vaiva vuosikausia. Diagnoosi, että ärtynyt suoli sen kanssa pitää oppia elämään. Rupesin kokeilemaan valmarinia ja muutaman viikon kuluttua vatsa toiminut hyvin.


    • Hapan joskus itsekin

      Valmarin maistuu sen pahemmalta, mitä happamampi kehosi on. Kun keho tulee emäksisemmäksi, Valmarinin maku paranee. Eli mitä pahemmalle Valmarin maistuu, sitä enemmän tarvitset sitä. Eikun juomaan vaan !

      • khhyjnj

        kuule, kiitos tästä!


      • Anonyymi

        😅🤣...


    • lussukka1

      näyttää toimivan mulla ainakin siis närästykseen. haisee kyllä joo miedolle etikalle ja en voi sietää etikkaa, mutta kyllä se onneksi alas oksentamatta menee. ei ole kalliskaan, jos sattuu käymään niin ettei sulle toimikaan.

    • ipa2

      kyllä on hyvä tuote valmarin. apu moneen vaivaan.

      • Anonyymi

        Laitan yöpöydälle lasillisen vettä, jossa on 1rlk valmarinia, jos yöllä herään närästykseen juon sen. Uni tulee heti. Päivällä juon silloin tällöin ruokajuomana. Ei närästä, koska valmarin auttaa ja makuun tottuu.


    • vajaa1

      auttaa jonkin verran närästykseen. tosin minun närästys liittyy vahvasti ummetukseen ja ummetus taas kilpirauhasen vajaatoimintaan.

      • Kipinät

        Mistä Valmarinia voi ostaa? Nykyään vastaavaa tuotetta, Molkosan, myydään joka puolella K-super kaupoissa mutta en ole Valmarinia löytänyt. Mahtaneeko olla hintaeroja?


      • Ms7

        Valmariinia saa melkein joka ruokakaupastakin.ja on todella hyvä aine ruuansulatukseen. Kannattaa kokeilla 6e ostin just lisää .


      • Anonyymi
        Kipinät kirjoitti:

        Mistä Valmarinia voi ostaa? Nykyään vastaavaa tuotetta, Molkosan, myydään joka puolella K-super kaupoissa mutta en ole Valmarinia löytänyt. Mahtaneeko olla hintaeroja?

        Molkosan on ihan eri ainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molkosan on ihan eri ainetta.

        Molkosan on ok tuote mutta ihan eri tuote!


      • Anonyymi
        Kipinät kirjoitti:

        Mistä Valmarinia voi ostaa? Nykyään vastaavaa tuotetta, Molkosan, myydään joka puolella K-super kaupoissa mutta en ole Valmarinia löytänyt. Mahtaneeko olla hintaeroja?

        Tokmannilta mä ostin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokmannilta mä ostin

        Hinta oli 5.99


      • Anonyymi
        Ms7 kirjoitti:

        Valmariinia saa melkein joka ruokakaupastakin.ja on todella hyvä aine ruuansulatukseen. Kannattaa kokeilla 6e ostin just lisää .

        2024.Tuotetaa saa aina apteekista.Kuin Prismat ja Citymarketit.Tänä päivänä hinta taitaa pyöriä noin 8e.


    • ei ja ei

      Valmarin:
      Vesi 72,707 %
      Natriumsitraatti 20,33 %
      Sitruunahappo 5,57 %
      Etanoli 1,00 %
      Kaliumkloridi 0,28 %
      Kalsiumkloridi 0,05 %
      Magnesiumkloridi 0,05 %
      Ferroglukonaatti 0,014 %
      Mangaanikloridi 0,009 %

      Natriumsitraatti on sitruunahapon Na-suola, josta sitruunahappo vapautuu mahahapon (HCl) vaikutuksesta, lisukkeena syntyy NaCl
      Ferroglukonaattia käytetään raudan puutteeseen esim. 2 x 0,08 g (valmarinannoksessa 0,0014 g), muut ainesosat on varmaan kaikille tuttuja.
      Prosentit voi muuttaa grammoiksi.

      Valmarin sisältää n. 3/4 vettä ja 1/4 sitruunahappoa, muulla sisällöllä ei ole noilla pitoisuuksilla mitään merkitystä, kaikkea saa ruoasta erittäin paljon suurempina määrinä.
      Suositeltu annos on ruokalusikallinen, 10 ml josta 2,5 g sitruunahappoa.

    • Spride

      Sehän on sama kuin jois spraittia.

    • yäk

      Mä keksin miten ton litkun saa alas!

      Laittakaa sekaan joku 1.5 dl vettä ja 5 jääpalaa, antakaa niiden sulaa sinne.. Oikeasti kylmänä sen saa juotua, hanaviileää ei saa alas tasan millään.

      • haloo?

        Miks pitää juoda veden kanssa jos on niin kamalaa? itse oon juonut mehun tai kivennäisveden kanssa Valmariinia, eipä maistu juuri miltään ja yleensä mä oon niitä jotka saa kaikesta vähänkään epäilyttävästä (= lääkeaineista ja vastaavista) kauheet oksennusrefleksit..


      • Anonyymi
        haloo? kirjoitti:

        Miks pitää juoda veden kanssa jos on niin kamalaa? itse oon juonut mehun tai kivennäisveden kanssa Valmariinia, eipä maistu juuri miltään ja yleensä mä oon niitä jotka saa kaikesta vähänkään epäilyttävästä (= lääkeaineista ja vastaavista) kauheet oksennusrefleksit..

        Tomppa
        En pidä mistään makeista litkuista ! Mielestäni Valmarin on erittäin hyvän makuinen, jota voisin juoda vaikka 5 litraa päivässä . On myös todella erinomainen palautumisjuoma urheilun jälkeen ! Iso kiitos tuotteen valmistajille !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomppa
        En pidä mistään makeista litkuista ! Mielestäni Valmarin on erittäin hyvän makuinen, jota voisin juoda vaikka 5 litraa päivässä . On myös todella erinomainen palautumisjuoma urheilun jälkeen ! Iso kiitos tuotteen valmistajille !

        Olen samaa mieltä👍


    • Hyvinvointineuvoja

      Jos haluat hoitaa happamuuden elimistöstäsi kuntoon, on siihen varmasti toimiva tuote LR Health&Beautyn Pro Balance yhteiskäytöllä Aloe Vera Honeyn kanssa saa parhaan tuloksen.

      Voit tilata tuotteita http://www.hyvinvoinnintekijat.fi kautta.

      • Anonyymi

        Juoma, jossa on Aloe Veraa, on näin superallergiselle ehdottomasti ei.
        Kaikkien on syytä lukea kaikki ainesosat kaikista mahdollisista tuotteista, ettei satu pahoja seurauksia. Tätä varten täytyy toki varustautua kauppaan suurennuslasin kanssa.
        Mitä tulee C-vitamiiniin, niin en ymmärrä yhteyttä munuaiskiviin.
        C-vitamiini on vesiliukoinen, joten elimistö ottaa tarvitsemansa ja loput pissataan ulos.
        Ymmärtääkseni munuaiskivet ovat kalkkisaostumia.
        Hyvää vointia kaikille!


    • Anonyymi

      Älkää juoko "hanaviileää" vettä muutenkaan, juomaveden pitää olla kylmää ja sen pitää olla muuta, kuin järvivettä, jolla Tampereella, vesilaitos ja kaupunki, sairastuttavat ihmiset. Myrkkypäästöjä siinä hanavedessä, on myös siksi, että sitä kierrätetään, kierrätetään ja kierrätetään.

      Olisi hienoa, että tuhansien järvien maassa, saisi puhdasta lähdevettä hanasta, tai edes luonnonharjujen pohjavettä.

    • Anonyymi

      Ap ei taida enää olla kuulolla, mutta jos joku muu pähkäilee saman asian kanssa, niin vastaan.
      Aivan hyvin voi ottaa mehunkin kanssa, jos maistuu pahalta muuten. Itse käytän jääkaappikylmän veden kanssa.

    • Anonyymi

      Saatko alkoholia juotua.

    • Anonyymi

      Minulla on pakottava tarve alkalisoida kehoa särkylääkkeiden käytön takia. Kokeilin pari kertaa ruokasoodaa mutta se on suola ja nostaa verenpainetta. Käytän välillä omenasoiiderietikkaa mutta siinä on etikkahappoa. Ja särkylääkkeiden kiusaama vatsa rasittuu, vaikka muuten tuo on hyvä aine. Lopulta muistin vanhan kunnon Valmariinin. En usko että siitä on mitään haittaa vaikka sekoittaa mehuun.

    • Anonyymi

      Ihmettelen jos joku ei pysty tätä juomaan,todella mieto maku. Vois jopa sanoa että onpa hyvee.

    • Anonyymi

      Hmm...Tämäkin kiihoke mainostaa makuja alvariinsa.Hik!

    • Anonyymi

      Minusta se ei maistu juuri millekään! Hyvä tuote esim. närästyksen.

    • Anonyymi

      Sama juttu minulla kun ekaa kertaa otin lasilliseen vettä. Sitten hoksasin että laitan lääkemittaan puoliksi Valmariinia ja loput vettä ja sen nielaisen kerralla alas ja vettä lasillinen päälle . Näin olen pystynyt sitä käyttämään .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe