habossa liian isot porttarit

team-zipa

habossa tulee liian isoja porttikieltoja ja muutenkin toiset ilmoittaa toisita vaikkei ole tehnyt mitään minäkään en tehnyt mitään mutta joku ilmoitti minusta ja 2v porttikieltoa siis mitä järkeä niin isoissa porttikielloissa on
habbo ei välittänyt mitään kun ilmoitin että en ollut tehnyt mitään HABBO HOTELLI ON 2tähden paikka

15

1723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Termospullo

Kyllähän ne nyt vähemmästäkin rankaisee, haluaa pitää ns. roskaväen pois habosta. Porttareihin oikeuttaa kiroilu (kiroilukoodin kanssa), peeloilu jne. Olet ilmeisesti rikkonut jotain sääntöä tuolla ja siitä on rankaistu nopeasti. Ja voisi sitten kahdesti ajatella, mitä siellä habossa alkaa tekemään.

• Error 404

Just joo. Sain 6 kk porttarin kun alko lagittaa ja äijä jumittu oven eteen! Siis habbo on syvältä! Hankkikaa elämä!

• Hihihihi-78

Ehdotan että keskytät liiallisen hapon pelaamisen. Habbo aiheuttaa syöpää sekä AIDSia. Sitä paitsi, eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä

• Vihainen InsuliItunen

Habbo anto mulle 7 pvää koneporttaria, jollain ihme hahmolla jota en ees tunne enkä tiiä, eikä sellanen oo käyny mun koneella habossa!!!

• hggggggggggggggg
        Vihainen InsuliItunen kirjoitti:

Habbo anto mulle 7 pvää koneporttaria, jollain ihme hahmolla jota en ees tunne enkä tiiä, eikä sellanen oo käyny mun koneella habossa!!!

mee kysyy vaa joltaki näin:

"mikä sun salasana on?"

vittu saat 2vuotta 30 päivää koneporttikieltoo.

tollanen kysymys ja tollaset bannith huhhuh

oon ite kärsiny noi bannit, mutta jos teillä on xp windos, nii ku saatte konebannit ni tehkää uus käyttäjätili ja uusukko nii ootte taas habossa.

• mod-insigned
        hggggggggggggggg kirjoitti:

mee kysyy vaa joltaki näin:

"mikä sun salasana on?"

vittu saat 2vuotta 30 päivää koneporttikieltoo.

tollanen kysymys ja tollaset bannith huhhuh

oon ite kärsiny noi bannit, mutta jos teillä on xp windos, nii ku saatte konebannit ni tehkää uus käyttäjätili ja uusukko nii ootte taas habossa.

Lukekaa säännöt

• paav.o
        mod-insigned kirjoitti:

Lukekaa säännöt

sain 5 v. koneporttarii ku menin kahtee eri huoneesee ja huusin bileet! ja sit kysyin kahen tyypin salasanat ni siit tuli pitkä kakku! :D

• Kyllä nyt itkettää
        paav.o kirjoitti:

sain 5 v. koneporttarii ku menin kahtee eri huoneesee ja huusin bileet! ja sit kysyin kahen tyypin salasanat ni siit tuli pitkä kakku! :D

Se on aika vakava juttu, jos yrität pölliä jonkun toisen käyttäjätunnuksia. Oli kyseessä sitten Habbo tai joku toinen palvelu. Toisen ihmisen käyttäjätunnusten luvattomasta käytöstä voi joutua oikeuteen. Voi olla että ne parin vuoden porttarit on ihan vain turvaksi itseltään tollasille hörhelöille. heh.

• voivittu!!1

Sain 30päivää vaik en ehdotellu mitään helvetin virtuaaliseksiä

• sssssssssssssss

sain tänään 30 päivää koneporttikieltoa koska sanoin yhdelle tyypille että ime mun keppiä ja sanoin näin että just noin imee

• Hetsulleen

Yritin yks päivä mennä habboon ( bannit on nyt pois ) nii tuli tällänen viesti: " sinulla on porttikielto. pääsysi habbo hotelliin on estetty sääntörikkomuksen takia. Hahmolla -:-:@pertti-:-:@ 30 päivää koneporttarii." eikä toi hahmo oo mun.

• sssssssssssssss
        Hetsulleen kirjoitti:

Yritin yks päivä mennä habboon ( bannit on nyt pois ) nii tuli tällänen viesti: " sinulla on porttikielto. pääsysi habbo hotelliin on estetty sääntörikkomuksen takia. Hahmolla -:-:@pertti-:-:@ 30 päivää koneporttarii." eikä toi hahmo oo mun.

ok sun kaverin ukko se on varmaan ja kaveris on hankkinut ihan huvikseen sun koneelle koneporttikieltoo varmaan siksi että et pääsisi habboon aika ilkeetä eikö

• habboilija32
        Hetsulleen kirjoitti:

sil on sun sähkäri

• Habbofani82

Saakelin Tiina mun sähkäriin teki hahmon ja porttas sen. Saakeli seuraavasta kerrasta tapan sen hu*ran. Saatana vie. Vittu perhele.

• mrmax12

hah mää valitin susta :D

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe