Hervannan huuma on tosi syvältä. Sinne ei huolita huolellisesti pukeutuneita fiksuja ihmisiä. Pari portsaria syynää kohta kaksymppisen papereita (lue passia), jolla pääsee KAIKKIIN muihin ravintoloihin ja ulkomaillekin. Passikuvasta normaaliälyllä/näkökyvyllä pystyy jokainen näkemään/havaitsemaan että kyseessä on juuri se henkilö joka kuvass näkyy, paitsi huuman tuikitärkeätä osaa näyttelevät "älykköportsarit".
Puljun tietoja ei näy missää, ei MITÄÄN....
Eikös olekin erikoisen kummallista...
MIETTIKÄÄ.... !!
Hervannan Huuma !!!!!!!!!!!
25
16993
Vastaukset
- sedutar
Onko pakko mennä mulkkujen arvosteltaviksi. Tunnetusti puljussa on vain hämärää väkeä portsarit mukaanluettuna. Itse en astuisi pikkuvarpaallanikaan kyseiseen puljuun. Olen onnelafani ja tulen olemaan hamaan loppuun saakka. Siellä nääs on tosi mukavat portsarit ja koko henkilökunta. Fiilis mahtava koko illan, mukavaa fiksua porukkaa ja musiikki mahtavaa.
- EiOnnelaa
Onnelassa mukava henkilökunta? Multa otettiin kerran ensin pääsymaksu sisään, mutta narikkamiehes olisivat heittaneet pihalle jos ei olis ollu narikkaan mitään laitettavaa! Piti sitten riisua paita päältä. Oli onneksi sentään t-paita alla....
- ei ei hulluun huumaan........
saman tekivät mulle ne paskiaiset. Kaljupäisiä idiootteja joista on kerrankin kivä päteä edes jossain asiassa. Onhan se kai kivaa kun saa pomottaa tyhjällä päällä, en tiedä kun on tullut osaksi tuota koulutusta ettei tarvi notkua kapakkojen ovilla.
- herwuudilainen
Menen kaupunkiin hilettämään, herwuudin kapakat eivät kiinnosta eivätkä tule koskaan kiinnostamaankaan.
- ---------------------------...
Huuma on sontaa, etkö sitä tiennyt ??????????? No nyt tiedät.
- neitokainen
Ei tulisi mieleenikään, ei unissakaan mennä kyseiseen puljuun iltaa viettämään. Sen verran ole kuullut siitä negatiivista juttua.
- neitokainen
Ei tulisi mieleenikään, ei unissakaan mennä kyseiseen puljuun iltaa viettämään. Sen verran ole kuullut siitä negatiivista juttua.
- siitäs saitte
mitäs menitte ko. kapakan oville norkoilemaan, kaupungissa on kaupungin parhaat mestat.
- OOOOOOOO
Onko todellakin ihan PAKKO mennä kyseiseen paikkaan.... Eihän sinne kukaan täysissä järjissään halua mennä....
- Kukkuu
Jos haluat yhteystiedot huumaan niin kirjoita googleen yöravintola huuma niin kyllä löytyy
- sandybell80
Niin... Eli olisin halunnut tietää onko Huuma auki miten esim. tänään torstaina. Kun tekis mieli tanssiin ja huomenna on vapaa päivä. Mutta eipä löydy tietoja....
- Ymmärsinkö?
Yökerho Huuma, Tampere, Hervanta. Auki lauantaisin 04:00 asti. Olimme pyörätuolilla liikkuvan kaverini kanssa Huuman ovella 03:05 hyvin käyttäytyvinä ja asiallisina. Ettei kenellekään jää epäselväksi, olimme myös siististi pukeutuneita ja asiallisesti käyttäytyviä.
Portsari ei päästänyt meitä sisälle vedoten siihen että paikka menee kiinni kello 04:00. Valomerkki tulee hänen mukaansa kello 03:30. Pihalla tupakalla olevat asiakkaat pääsivät sisälle tottakai,ymmärrämme tämän, olivathan tyyppien takitkin sisällä. Tästä huolimatta pari muuta ulkopuolista tyyppiä pääsivät sisään meistä huolimatta.
Kysymys herää pitäisikö baarien ovissa olla aukioloajat ja sisäänottoajat erikseen? Ja missä vaiheessa baarit saavat luokitella asiakkaansa mielivaltaisesti oman (ihmis)makunsa mukaan? Onko vain vahvemmilla ihmisillä oikeus käydä baarissa?
Lisäksi, kuinka ovimies voi sanoa että et ehdi tilata, maksaa ja juoda oluttasi puolessa tunnissa (joka on aika valomerkkiin asti)kun baari lain mukaan on auki vielä tunnin? Lopultahan asiakkaat maksavat oviemiehenkin palkan. Kaikki muut Hervannan baarit joissa olemme käyneet ovat kohdelleet minua ja ystävääni ihmisyyteen kuuluvalla tavalla.
Entä minkälaisen uhan alle 50 kiloinen pyörätuolissa oleva kaveri voi aiheuttaa rotevalle ovimiehelle, joka todennäköisesti huolii sisälle itseäänkin isompia ja vahvempia kavereita?
Nimimerkillä Huuma boikottiin.- Ymmärsinkö?
Huomautan vielä että ovimies oli kaikesta huolimatta kuitenkin lempeä ja asiallinen. Tiesi mitä tekee vaikka sisäpiiritouhultahan tuo vähän vaikutti.
- Timppa-1975
Ymmärsinkö? kirjoitti:
Huomautan vielä että ovimies oli kaikesta huolimatta kuitenkin lempeä ja asiallinen. Tiesi mitä tekee vaikka sisäpiiritouhultahan tuo vähän vaikutti.
Itse olen ammatiltani järjestyksenvalvoja. Monessa paikassa on käytäntö ettei uusia asikkaita illalle oteta sisään enää puolta tuntia ennen valomerkin tuloa. Toisissa paikoissa ei myöskään "vanhoja" asiakkaita oteta sisään enää sisään varttia vaille valomerkkiä esim. tupakalta.. Eli tuskin tuossakaan tapauksessa on pyörätuolista tai kanta-asiakkuudesta on ollut kyse. Tosin tuollaisista asioista mitä edellä mainitsin olisi syytä ilmoittaa ovella muuten kuin puhumalla, ettei väärinkäsityksiä synny.
- Tyttöööööö
Timppa-1975 kirjoitti:
Itse olen ammatiltani järjestyksenvalvoja. Monessa paikassa on käytäntö ettei uusia asikkaita illalle oteta sisään enää puolta tuntia ennen valomerkin tuloa. Toisissa paikoissa ei myöskään "vanhoja" asiakkaita oteta sisään enää sisään varttia vaille valomerkkiä esim. tupakalta.. Eli tuskin tuossakaan tapauksessa on pyörätuolista tai kanta-asiakkuudesta on ollut kyse. Tosin tuollaisista asioista mitä edellä mainitsin olisi syytä ilmoittaa ovella muuten kuin puhumalla, ettei väärinkäsityksiä synny.
Käykääpä katsomassa Huumaa nykypäivänä! Portsarit on vaihtunu moneen kertaan, samoin omistaja, ja meno on ihan eri kuin ennen! Erittäin mukavat portsarit (kaikki niistä!), halvat hinnat, hieno sisustus, loistavaa musiikkia ja hyvä palvelu. Pieksee tupaten täydet Sedulat ihan mennen tullen! Että näin.
- PortsariNainen
No niin, tämä keskustelu on aloitettu jo vissiin vuos sitte mut pakko vastata eli Huumassa on vaihtunut omistaja ja meininki on ihan eri! On turha kitistä asioista joista ette tiedä mitään. Voi olla että runsas vuosi sitten asiat on ehkä ollutkin näin kun kirjoitetaan mutta menkääpä hyvät ihmiset ensin tarkistamaan tilanne ennen kun aloitatte julkisesti haukkumaan paikkaa!
- Kukka
Samaa mieltä! Nykyään Huuma on eri kuin ennen, aivan eri mesta! Suosikkipaikka itse asiassa! Ei mitään valittamista.
- HUOH
Kukka kirjoitti:
Samaa mieltä! Nykyään Huuma on eri kuin ennen, aivan eri mesta! Suosikkipaikka itse asiassa! Ei mitään valittamista.
ELEKÄÄ VALITTAKO!!
itse löin portsarille tasan 100 euroo tiskiin että saadaanko käydä puolisoni kanssa YHDELLÄ oluella kotimatkallamme ilman että tarvitsee kaikke varustustamme purkaa narikkaan.. Tämä NUORI pooika sanoi että tarvitsee..!! Noh kävelin kotio pullohylylle ja hymyilin =)
Hölömöjä, jos sanon minä mutta onneksi on APE!!!!!!!!!! - Mörköilijä
HUOH kirjoitti:
ELEKÄÄ VALITTAKO!!
itse löin portsarille tasan 100 euroo tiskiin että saadaanko käydä puolisoni kanssa YHDELLÄ oluella kotimatkallamme ilman että tarvitsee kaikke varustustamme purkaa narikkaan.. Tämä NUORI pooika sanoi että tarvitsee..!! Noh kävelin kotio pullohylylle ja hymyilin =)
Hölömöjä, jos sanon minä mutta onneksi on APE!!!!!!!!!!Se hölömö taisit kyllä tässä tapauksessa olla sinä, jos suoraan saa sanoa, ei todellakaan tämä nuori portsari, joka teki aivan oikein noudattaessaan annettuja ohjeita! Ravintoloissa nimittäin yleensä on sellainen sääntö, että ylimääräiset tavarat jätetään narikkaan. Tämä on niin asiakkaiden, kuin työntekijöidenkin turvallisuuden kannalta vain hyvä juttu. Ja vähemmänhän tällöin tarvitsee työntekijöiden kytätä mahd. omien juomien baariin tuomista yms. Perus räkälöissä takkia varmaan saakin sisällä käyttää, mutta kun Huuma ei ole sellainen...
Eli usko pois, sinä olit hölömö kun moista rahasummaa edes tarjoilit. Portsarilta mielestäni vain kunnioitettavaa käytöstä ettei ottanut lahjontayritystä vastaan. Säännöt kun ovat säännöt rikkaammillekin. Elä sen kanssa! - mikäihmeenkeskustelu
Juu eipä se Huuma kyllä nykyään taida huono mesta olla, mikäli asiakaslukuja on uskominen. Hyvä on meininki ja väkeä käy huomattavasti enemmän kuin ennen. Suosikkipaikka itselleni ehdottomasti. Miksi suotta lähteä keskustaan kun Hervannasta löytyy vähintään yhtä hyvä meno. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja Huumaan kannattaa mennä jo ihan vain hehkeän nais DJ:nkin takia, jos haluaa bubiruusujen sijaan katsella oikeaa naiskauneutta. Ei mitään valittamista nykyisen Huuman suhteen.
- miktra
mikäihmeenkeskustelu kirjoitti:
Juu eipä se Huuma kyllä nykyään taida huono mesta olla, mikäli asiakaslukuja on uskominen. Hyvä on meininki ja väkeä käy huomattavasti enemmän kuin ennen. Suosikkipaikka itselleni ehdottomasti. Miksi suotta lähteä keskustaan kun Hervannasta löytyy vähintään yhtä hyvä meno. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja Huumaan kannattaa mennä jo ihan vain hehkeän nais DJ:nkin takia, jos haluaa bubiruusujen sijaan katsella oikeaa naiskauneutta. Ei mitään valittamista nykyisen Huuman suhteen.
Huuma tänään klo 20.00
- pouke
teeppä itse poken hommia niin tiedät
- P
Vaikkakin on jo vanha topikki, niin kerronpa mielipiteeni ja faktat.
Ensinnäkin kaksikymppinen EI pääse kaikkiin baareihin. Ikärajoja on myös 21, 22, 23 ja 24 v.
Toiseksi, olit luultavasti känniääliö, jonka takia et päässyt sisälle tahi muuten vaan huonossa kunnossa ja luultavasti vielä auoit päätäsi. Pienessä hiprakassa oleva, fiksusti pukeutunut / käyttäytyvä pääsee kyllä sisälle ikärajojen puitteissa. Kyllä noita selittelijöitä on tullut nähtyä ja kuultua ja joka ikinen kerta syy on aina ollut valittajassa itsessään. Kumpikohan on oikeassa, selväpäinen henkilö ovella, vai känninen henkilö ulkopuolella.
Ja sitten pyörätuoli-asiakkaalle ihan vaan tiedoksi, että ne baarien valomerkit tulevat kyllä 03:30 (nykyään näyttää kylläkin enemmän olevan "trendinä" jo 03.25), jonka johdosta anniskelu lopetetaan ja ihmisiä aletaan ajamaan ulospäin, koska lain mukaan baarin pitää olla tyhjä asiakkaista klo 04.00, muuten tulee sanktiota. Kannattaa ottaa siis asioista selvää, ennenkuin rupee huutelemaan mistään mitään kaiken tietävänä. Nykyään näyttää olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, ettei tenavat tiedä edes perus pelisääntöjä baariasioissa. Kuvitellaan että jollain kuvallisella kela-kortilla tai mopokortilla pääsee sisään yms. muuta shittiä. - starpokkers87
toi oli vihon viimenen vale sun suustas eli miks sä ees käyt siellä jos se on niin paska paikka ??????????
- ryt
huumaa ei kai enää ole eikä ravintola hermannia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584866On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192129Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016- 1161913
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161889- 931688
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671232
- 1201176
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka301124