Iskin pissiksen!!!

Fruittarix

Kyselin tossa alempana, että miten sais iskettyä pissiksen. Perjantai-iltana lykästi poitsua, tänäänkin oli kämpillä sama viimesen päälle laitettu 19-vuotias parturi-kampaaja :D :D :D

Ai että teki gutaa, oikee sellanen pikkupeppu!!! Ei siihen näköjään kauheasti vaadita, kunnolla vaan pohjia että saa aivot narikkaan ja puhuu mitä sylki suuhun tuo. Mitä ryöhkeämpi on, sitä innokkaammin kissa kehrää! Oon kyl ollut viime aikoina stailauksessa, trendikampaus on uus ja kuteita oon ostanu tuolta Kampin uudest keskuksesta. Ny menee hyvin, ens vkl vaan uutta putkeen!

56

14864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulta munille

kertakäyttöinen?

• Fruittarix

Kuten tossa ekassa viestissäkin lukee, niin ensin perjantaina ja nyt vielä tänään uudet varvit!

• tavaraa...
        Fruittarix kirjoitti:

Kuten tossa ekassa viestissäkin lukee, niin ensin perjantaina ja nyt vielä tänään uudet varvit!

jaossa?

• enää
        tavaraa... kirjoitti:

jaossa?

jos tämä kyseinen neitokainen sattuisi lukemaan nämä kirjoittamat tekstisi...

• mitä-------

keskenkasvuisten hörinää..

• ikäsi?

Luulen, että olet jo liian vanha fruittariksi. Aikuituminen ottaa joillakin aikansa.

• Wanha P. Ieru

Onko täysi-ikäinen, ammattiin opiskellut nainen pissis? Olen tähän asti luullut, että sanalla tarkoitetaan aika lailla toisenlaista kohdetta, mutta ainahan sitä oppii uutta, jopa näiltä palstoilta.

• Fruittarix

Kirjotin siihen alkuperäiseen ketjuun, mitä tarkoitan pissiksellä:

"Siis pissiksellä tarkotan sellasia kauniita, hoikkia 18-20-vuotiaita tyttöjä, jotka pukeutuu muodikkaasti ja joilla on galleriassa "Syntynyt eliittiin" ja "VIP Hot & Beautiful Girls" tyyppisiä yhteisöjä."

Ei ikä tarkoita, etteikö vois olla pissis. Se on elämäntapa, tiedän 30-vuotiaitakin pissiksiä!

Ja tuohon toiseen kysymykseen, oon 23 enkä oo varsinaisesti fruittariksi ruvennut, kampaus on vaan uudistunut ja kuteet pikkasen muodikkaampia.

• vanha mummo
        Fruittarix kirjoitti:

Kirjotin siihen alkuperäiseen ketjuun, mitä tarkoitan pissiksellä:

"Siis pissiksellä tarkotan sellasia kauniita, hoikkia 18-20-vuotiaita tyttöjä, jotka pukeutuu muodikkaasti ja joilla on galleriassa "Syntynyt eliittiin" ja "VIP Hot & Beautiful Girls" tyyppisiä yhteisöjä."

Ei ikä tarkoita, etteikö vois olla pissis. Se on elämäntapa, tiedän 30-vuotiaitakin pissiksiä!

Ja tuohon toiseen kysymykseen, oon 23 enkä oo varsinaisesti fruittariksi ruvennut, kampaus on vaan uudistunut ja kuteet pikkasen muodikkaampia.

Mitä tarkoittaa fruittari?

• Fruittarix

• vanha mummo

• ehheee(N)

• on lähes
        vanha mummo kirjoitti:

Mitä tarkoittaa fruittari?

homoon rinnastettava.

• Fruittarix
        ehheee(N) kirjoitti:

Olet siis "HOMOHYPPYRI" - EHEHEHEEEEE!

Homohyppyrihän on niin last season!

Mulla on sellanen latvoista blondattu (juuret ruskeat) irokeesin tapainen.

• Minä(kin)
        Fruittarix kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Fruittari

opin näemmä taas uuden sanan! :)

Tosin nuo fruittarit (ja muutekin metroseksuaalit) ovat meikätytölle täydellinen turn off! Joidenkin fruittareiden/metroseksuaalien kanssa olen treffeillä käynyt, ja he ovat ihme kyllä tykänneet minusta, koska olen ollut heidän makuunsa "piristävän erilainen".

• huoh.
        Fruittarix kirjoitti:

Homohyppyrihän on niin last season!

Mulla on sellanen latvoista blondattu (juuret ruskeat) irokeesin tapainen.

Kiviäkin kiinnostaa sun metroseksuaalikampauksesi!

• tipparallaa.
        Minä(kin) kirjoitti:

Tosin nuo fruittarit (ja muutekin metroseksuaalit) ovat meikätytölle täydellinen turn off! Joidenkin fruittareiden/metroseksuaalien kanssa olen treffeillä käynyt, ja he ovat ihme kyllä tykänneet minusta, koska olen ollut heidän makuunsa "piristävän erilainen".

Nää ihme "tuttifrutit" on oikeesti piilohomoja, jotka ovat kierolla tavalla kiinnostuneita ns. poikamaisista naisista, koska heissä on enemmän "munaa".

• meininkiä...
        Minä(kin) kirjoitti:

onneksi täällä päin ei sellaista suvaita

• Fruittarix
        tipparallaa. kirjoitti:

Nää ihme "tuttifrutit" on oikeesti piilohomoja, jotka ovat kierolla tavalla kiinnostuneita ns. poikamaisista naisista, koska heissä on enemmän "munaa".

Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut rekkalesbot. Liian moni suomalainen nainen on ns. hyvä jätkä. Koulussakin on järkyttävää kattoa, kun jotkut tytöt on siellä huppareissa tms. Ei todellakaan kovin naisellista!

Pissiksissä viehättää just se tyttömäisyys, kun ne meikkaa aina huolella ja pukeutuu hyvin ja muodikkaasti ja panostaa ulkonäköönsä.

• Fruittarix
        huoh. kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa sun metroseksuaalikampauksesi!

Ku pitää ihan kysellä, että onko homohyppyriä :)

• fruittareista
        Fruittarix kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut rekkalesbot. Liian moni suomalainen nainen on ns. hyvä jätkä. Koulussakin on järkyttävää kattoa, kun jotkut tytöt on siellä huppareissa tms. Ei todellakaan kovin naisellista!

Pissiksissä viehättää just se tyttömäisyys, kun ne meikkaa aina huolella ja pukeutuu hyvin ja muodikkaasti ja panostaa ulkonäköönsä.

Ei varmasti kaikki fruittarit ole homoja, mutta yhden kanssa olen seurustelut, ja homoksi paljastui :( Muutenkin oli tosi inhottavan pinnallnen ja naismainen!

• Tietosanakirja
        fruittareista kirjoitti:

Ei varmasti kaikki fruittarit ole homoja, mutta yhden kanssa olen seurustelut, ja homoksi paljastui :( Muutenkin oli tosi inhottavan pinnallnen ja naismainen!

ei homot seukkaa ku homojen kanssa. jos dippaa pippelii naiseen ni ei enää ookaan homo.

• fruittareista
        Tietosanakirja kirjoitti:

ei homot seukkaa ku homojen kanssa. jos dippaa pippelii naiseen ni ei enää ookaan homo.

Olikin kuulepas kaappihomo ja ei, ei harrastanut naisen kanssa seksiä, vetosi kaikenlaisiin tekosyihin. Olin niin tyhmä ja nuori etten tajunnut tyyppiä homoksi, vaikka nykyään olisin haistanut sen kilometrien päähän!

• ei-pissis.
        Fruittarix kirjoitti:

...lisää vielä tohon, että "keskittyy miellyttämään miestä", niin tunnelma on täydellinen! (Voi jee...)

• onneks olkoon(N)
        fruittareista kirjoitti:

Olikin kuulepas kaappihomo ja ei, ei harrastanut naisen kanssa seksiä, vetosi kaikenlaisiin tekosyihin. Olin niin tyhmä ja nuori etten tajunnut tyyppiä homoksi, vaikka nykyään olisin haistanut sen kilometrien päähän!

Niin - nyt sinullekin on kehittynyt "homo-silmä" - onneksi olkoon!

• Fruittarix
        ei-pissis. kirjoitti:

...lisää vielä tohon, että "keskittyy miellyttämään miestä", niin tunnelma on täydellinen! (Voi jee...)

Aina vaan parempi ;)

• saara.

Jahas...no mahdat nyt olla "onnesi kukkuloilla"...!

Arvaas mitä - geelihirmu - MINUUN et olisi tehnyt MINKÄÄN MAAILMAN VAIKUTUSTA!

Minä vaadin mieheltä AIVOJA ja EI-PINNALLISTA KÄYTÖSTÄ!

• Fruittarix

Niistä aivoista puheen ollen: oon kauppatieteiden kandi ja oikeustieteiden yo, kummastakin suoritan tietty vielä maisterin tutkinnot.

Aikaisemmin oon tapaillu vaan akateemisia naisia, seurustelinkin 2 vuotta humanistisessa kieliä opiskelevan tytön kans, mut jätin sen viime syksynä kun se lähti vaihtoon Argentiinaan.

• ylpeä?
        Fruittarix kirjoitti:

Niistä aivoista puheen ollen: oon kauppatieteiden kandi ja oikeustieteiden yo, kummastakin suoritan tietty vielä maisterin tutkinnot.

Aikaisemmin oon tapaillu vaan akateemisia naisia, seurustelinkin 2 vuotta humanistisessa kieliä opiskelevan tytön kans, mut jätin sen viime syksynä kun se lähti vaihtoon Argentiinaan.

Hae omat aivosi ja tunteet narikasta.

• saara.
        Fruittarix kirjoitti:

No kiitos "sisäpiiri-informaatiosta" ja terkkuja eksällesi sinne Argentiinaan...

(Ei helv...mikä teitä nykynuoria vaivaa?!)

• nuorisosta
        saara. kirjoitti:

No kiitos "sisäpiiri-informaatiosta" ja terkkuja eksällesi sinne Argentiinaan...

(Ei helv...mikä teitä nykynuoria vaivaa?!)

ei ole koskaan ollut mihinkään! :)

• silloinkaan
        nuorisosta kirjoitti:

ei ole koskaan ollut mihinkään! :)

kun olet itse ollut nuori?

• Elämä on
        Fruittarix kirjoitti:

Viisaus on paljon muutakin kuin se paperilappu
        tai pari oppilaitoksista.
        Elämänviisaus on ehkä suurempi haaste
        sinulle?
        Tunnen kuitenkin ikäisiäsi jotka omaavat jopa
        jonkinlaisen tunneälykkyyden ja elämänviisauden
        nuoresta iästään huolimatta.

Ovat kyllä hieman hipahtavia enemmän kuin tuttifrutteja ja ehkä arvoajattelu tämän
        elämäntavan myötä on erilainen???
        Tiedän yhden 17v hippitytön jonka kanssa jutellessa tuntee lukeneempikin aikuinen itsensä tyhmäksi ja pinnalliseksi.

• rimakäsi kitaristi
        Elämä on kirjoitti:

sinulle?

Ovat kyllä hieman hipahtavia enemmän kuin tuttifrutteja ja ehkä arvoajattelu tämän
        Tiedän yhden 17v hippitytön jonka kanssa jutellessa tuntee lukeneempikin aikuinen itsensä tyhmäksi ja pinnalliseksi.

Pilven poltto laajentaa tajuntaa. samaten muut psykedeeliset päihteet kuten LSD, LSA, Salvia, taikasienet etc...
        Kovat ja narkoottiset huumeet tuhoavat älyllisyyttä kuten kaikki "-iinit" Eli heroiini amfetamiini, nikotiini, kokaiini. muutenkin ne kuluttavat liikaa ihmisen fysiikkaa ja henkistä terää. Samaan huumesarjaan kuuluu alkoholi.

Psykedeelit on toimivia psyykkeen ja tajunnanlaajentajia. Henkilöllä, joka niitä käyttää tulee olla vahva psyyke eikä saa olla taipuvaisuutta skitsofreniaan tai masennukseen.
        Toki psykedeelejäkin tulee käyttää kohtuudella.
        No onneksi niiden riippuvuuspotentiaali on huono.

• Fruittarix
        Elämä on kirjoitti:

sinulle?

Kyse ei ollut mistään viisaudesta vaan aivoista ja yliopistossa tarvitaan aivoja, varsinkin jos suorittaa kahta tutkintoa samassa ajassa kuin useimmat yhtä!

Minkälainen auktoriteetti sinä olet arvioimaan muiden tunneälyä, viisautta tai arvomaailmaa? Mun nähdäkseni et minkäänlainen. Käytä sinä vaan niitä aivojasi lässytykseen ja maailmanparantamiseen, mä käytän omiani tuloksentekoon.

• yhtä tuloksentekoa!
        Fruittarix kirjoitti:

Kyse ei ollut mistään viisaudesta vaan aivoista ja yliopistossa tarvitaan aivoja, varsinkin jos suorittaa kahta tutkintoa samassa ajassa kuin useimmat yhtä!

Minkälainen auktoriteetti sinä olet arvioimaan muiden tunneälyä, viisautta tai arvomaailmaa? Mun nähdäkseni et minkäänlainen. Käytä sinä vaan niitä aivojasi lässytykseen ja maailmanparantamiseen, mä käytän omiani tuloksentekoon.

ja ihmiset onkin niin vitun onnellisia kun tulosta tuloo???
        Sais olla enemmän maailmanparannusta täällä.
        Vois vielä edes lapsillamme olla mahdollisuus onnellisuuteen?

• huumeita käytä
        rimakäsi kitaristi kirjoitti:

Pilven poltto laajentaa tajuntaa. samaten muut psykedeeliset päihteet kuten LSD, LSA, Salvia, taikasienet etc...
        Kovat ja narkoottiset huumeet tuhoavat älyllisyyttä kuten kaikki "-iinit" Eli heroiini amfetamiini, nikotiini, kokaiini. muutenkin ne kuluttavat liikaa ihmisen fysiikkaa ja henkistä terää. Samaan huumesarjaan kuuluu alkoholi.

Psykedeelit on toimivia psyykkeen ja tajunnanlaajentajia. Henkilöllä, joka niitä käyttää tulee olla vahva psyyke eikä saa olla taipuvaisuutta skitsofreniaan tai masennukseen.
        Toki psykedeelejäkin tulee käyttää kohtuudella.
        No onneksi niiden riippuvuuspotentiaali on huono.

Musiikki sinänsä voi jo räjäyttää tajunnan.
        Tiät varmaan?

Eiköähän nää pissikset enemppi turvaidu pilleribileisiin.
        Sehän on muotia?

• rimakäsi kitaristi
        huumeita käytä kirjoitti:

Tiät varmaan?

Sehän on muotia?

Vetää jotain extaasia tai bentsoja sekaisin viinan kanssa. Just toi on sitä bilehuumeilua.
        Ei siitä mitään kaunista jälkeä syyny. Been there done that.

Päihteissäkin on eroa kuin yöllä ja päivällä.

• Fruittarix
        yhtä tuloksentekoa! kirjoitti:

ja ihmiset onkin niin vitun onnellisia kun tulosta tuloo???
        Sais olla enemmän maailmanparannusta täällä.
        Vois vielä edes lapsillamme olla mahdollisuus onnellisuuteen?

mahdan, jos oot pudonnut kehityksen kelkasta?

• pitkätukka gsus
        huumeita käytä kirjoitti:

Tiät varmaan?

Sehän on muotia?

tietää päihteistä paljon. Useat hippiyhteisöt tuomitsevat alkoholin käytön. Koska alkoholi on tutkitusti aivoja ja elimistöä tuhoava liuotin.

Samaten kovien huumeiden käytön he tuomitsevat samasta syystä. Nykyään on enemmän tietoa huumeista kuin silloin 70 luvulla. Hipitkään eivät tienneet eroa eri aineiden välillä.
        Hippihuumeita ei ole enää bilehuumeet, kuten extaasi tai piri. Tajuntaa turruttavia aineita ei nykyhipit suosi vaan puhtaita psykedeelejä, jotka eivät ole fyysisesti myrkyllisiä.

Kannabis on mietoutensa puolesta suosittu hippipäihde, fyysisen turvallisuutensa vuoksi. samaten henkisen turvallisuutensa puolesta se sopii siihen ajatusmaailmaan. Laillinen alkoholi aiheuttaa 4 kertaa helpommin psyykkisiä häiriöitä kuin kannabis.
        Tuottaa myös ajatusfilosofiaan sen rakkauden ja rauhan rakastamisen maailman.

• YYppä.
        silloinkaan kirjoitti:

kun olet itse ollut nuori?

Eikä varsinkaan juuri silloin...

• opiskelutoveri
        Fruittarix kirjoitti:

Mikä sun etunimen alkukirjain on? Musta tuntuu että mä tunnen sut...

• too old for Fruittarix

Alkoi tulla probleemia, kun alkoi tuo ikäero sitä pissistä rassaamaan.
      Se oli hiukan ottanut ja mä sen sitten pokasin, illan päätteeksi.
      No aamulla alkoi tuo ikäpolitiikka selvitä.
      23 vuotta ikäeroa on aika paha.
      Mutta kivasti toi mun itsetuntoa buustas. Jos 41-vuotiaana vielä 18 vuotiaan pokaa.
      No pukeudun trendikkäästi, imagon takia. Olen niitä ns. tatuoituja rimakäsi "narkki-imagon" ommavia kitaran rämpyttäjiä. Teinit oli aktiiviuran aikana kimpussa ihan kivasti.
      Nyt kun aloitin taas musisoinnin 15 vuoden tauon jälkeen, niin näkee että vanha kettu vielä osaa poimia parhaat "bändäri pissikset" mukaansa.

• Tätönen

Kyllä täällä on tyhmiä miehiä! Ja tuo yksi kyllä todisti sen vanhan hokeman että korkea koulutus ei kerro mitään älystä...se vaatii vain istumalihaksia ja hyvän muistin.

• rimakäsi kitaristi
        Tätönen kirjoitti:

Kyllä täällä on tyhmiä miehiä! Ja tuo yksi kyllä todisti sen vanhan hokeman että korkea koulutus ei kerro mitään älystä...se vaatii vain istumalihaksia ja hyvän muistin.

Niitä tyttöjäkin. Lopulta, sillekin se oli shokkihoitoa vain. Eipähän lähde "narkkien" mukaan kännissä.

• too old for Fruittarix
        Tätönen kirjoitti:

sun mielestä tehdä. Perustaa joku parisuhdeko. Olen ollut aikoinaan naimisissa 13 vuotta.
        Tuli hankittua talo ja perhe 2 lasta. Sitten vaimo kyllästyi siihen kuten itsekin. Erosimme ja sillä tiellä olen edelleen.
        Olen vakavia suhteitakin harrastanut, mutta aina ne kariutuu naisten itsekkyyteen ja minun kiltteyteen toteuttaa heidän halujaan ja oikkujaan. Sitten se suhde loppuukin, kun minä kyllästyn siihen hanslankarin rooliin.
        No nyt olen päättänyt vain harrastaa seksia, niin paras tapa on saada nuoria naisia on olla, joku rockidoli. Kun en mä jaksa vanhoja ämmiä katella enää, kun saan kerran nuoriakin.

• hitto!
        too old for Fruittarix kirjoitti:

sun mielestä tehdä. Perustaa joku parisuhdeko. Olen ollut aikoinaan naimisissa 13 vuotta.
        Tuli hankittua talo ja perhe 2 lasta. Sitten vaimo kyllästyi siihen kuten itsekin. Erosimme ja sillä tiellä olen edelleen.
        Olen vakavia suhteitakin harrastanut, mutta aina ne kariutuu naisten itsekkyyteen ja minun kiltteyteen toteuttaa heidän halujaan ja oikkujaan. Sitten se suhde loppuukin, kun minä kyllästyn siihen hanslankarin rooliin.
        No nyt olen päättänyt vain harrastaa seksia, niin paras tapa on saada nuoria naisia on olla, joku rockidoli. Kun en mä jaksa vanhoja ämmiä katella enää, kun saan kerran nuoriakin.

Ajattele jos tyttäresikin olisi sun ikäisen miehen kanssa!
        Ja vain siksi, koska mies haluaa seksiä!
        Hyi helvetti!

• valinta tämä on/oli
        hitto! kirjoitti:

Ajattele jos tyttäresikin olisi sun ikäisen miehen kanssa!
        Ja vain siksi, koska mies haluaa seksiä!
        Hyi helvetti!

Pitäisikö minun kieltäytyä sitten, jos ne minua haluaa.
        Sekin, joka tuossa nyt kauhisteli ikä-eroa alkuun, niin pyörii tuossa ympärillä koko ajan.
        Jos on jotain bileitä, kuten meillä on tapana treenikämpillä pitää, niin siellähän tuo on aina mukana. Sitten saattaa lähteä yöksikin mun luo, sieltä. No en minä ole enää sitten sille mitään ehdotellut tai yrittänyt. On saatettu nukkuakin vierekkäin lopulta ja jutella niitä näitä. Ihan kivaksi ystävyydeksihän tuo lopulta kääntyy sitten, toivottavasti.
        Vaikka en mä nyt niin tyhmä ole, etten näkisi, että sisäistä ristiriitaa se tuntee sisällään. Pitää minusta mutta se ikäero rassaa siinä ilmeisesti. Välillä "hieman saattaa lähennelläkin" No jos on juotu niin tietysti silloin.
        No olen minä sen verran gentlemanni, että annan aikaa toipua, enkä ala omasta aloitteesta tunteita sotkea sillä seksillä sen enepää. Ystävyys toimii hyvin. Antaa ajan kulua. Kyllä mulle se seksi kävisi, mutta ei jos siihen aletaan tunteita sotkea, tämmösillä ikäeroilla.

• niin on
        Tätönen kirjoitti:

niin on tyhmiä miehiä!

• rimakäsi kitaristi
        niin on kirjoitti:

niin on tyhmiä miehiä!

kun nuoret naiset kiehtoo meitä miehiä enemmän.

On teille varmaan niitä munkkikalju kaljamaha miehiä jäljellä.

Nuoret naiset vie ne pahaat miehet, miehen ikään katsomatta ja teille jää vain se rupusakki.

• Feminiininen mies

.. sellaisia 17-20-vuotiaita herkkuperseitä. Senikäisillä naisilla ei ole vielä perse levinnyt lopulliseen muotoonsa. Viime viikonloppuna panin 19-vuotiasta "pystypersettä". En nykyään katsokaan muunikäisiä.

• Fruittarix

Ton ikäset on tosiaan parhaassa iässä! Sellaisen havainnon oon tehny, että kun syksyllä tulee aina satsi uusia fuksityttöjä, niin keväällä on jokaisen perse levinnyt ja kiloja tullut lisää. Valitettavaa.

• Mies 34 vee

pokailen 18-24 vuotiaita, niissä on vielä jotain jäätä pinnassa, joka pitää murtaa ja ovat siten haasteellisempia, kuin nämä vanhemmat, jotka ovat toisella tavalla helppoja ja vaativat melkein heti naimisiinmenoa ja lapsia.

Onhan se kiva käydä jörnimässä teiniä.

• onnistui?

Miten toimit? mitä teit?

mitä tapahtui?..

• hauska jätkä...

oot...siis hyvä äijä..
      keep up the good work

• ..........

Otan osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4672
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      91
      3456
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1668
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1529
    5. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      12
      1508
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      1019
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      953
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      48
      891
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      864
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      753
    Aihe