eli hankin tommosen boksin ja muuten toimi kuten luvattiin, mutta kuva on huono, jopa huonompi kuin ennen digiboksi. sinänsä outo juttu, koska paikallaa oleva kuva kuten uutisissa on hyvin tarkka mutta kun kuva alkaa liikkua siitä häviää kaikki tarkkuus. Neuvokaa tietämätöntä!
Handan dvb-c 6000 APUA!!
6
532
Vastaukset
- jhkhakdhj
Tarkista signaalin voimakkuus ja laatu (löytyy menu-valikon kautta). Signaali kun on yli 20 ja laatu 0,5, niin sen pitäs näkyä hyvin. Mikäli signaalit kusee alta tuon, ota yhteyttä isännöitsijään (tai kaapeliyhtiöön)
Mikä firmwareversio on boksissa? Sen saat tietoon menuvalikosta "järjestelmätiedot-> "versiotiedot". V1.32 on uusin ja suositeltavin tällä hetkellä.- -AD-
juu kiitos pitää yrittää.
mietin vaan myös että onko eri digiboksien kuvan laaduissa yleisesti ottaen eroja? Kun oon nyt ongelman ilmettyä vähä lukenu näitä foorumeita ni kaikki on haukkunu handanii ja kehunu toppfieldii. - dfgdfgdfg
-AD- kirjoitti:
juu kiitos pitää yrittää.
mietin vaan myös että onko eri digiboksien kuvan laaduissa yleisesti ottaen eroja? Kun oon nyt ongelman ilmettyä vähä lukenu näitä foorumeita ni kaikki on haukkunu handanii ja kehunu toppfieldii...eri boksien välillä, vaan siinä kuinka luotettavasti boksi nauhoittaa ja siinä jumitteleeko boksi. Handanin C6000:n firmwaren kun päivittää versioon 1.32 niin toimii luotettavasti. Niin ja hyppylanka kannattaa tietenkin laittaa sinne toiselle virittimelle että voi katsoa eri kanavaa kun nauhoittaa
- liittänyt
n. 10 cm läpisyöttökaapelin turner 1 Tv-out liittimestä turner 2 ant in- liittimeen. Minulla on Handan DVB-T 6000. Siinä ainakin on tuollainen liitäntä. Handan toiminut erinomaisesti. Ei mitään ongelmia kuvan laadussa eikä tallennuksissa.
- öjgoliyu
Mulla on tuo Handan digiboksi, mutta tuo läpisyöttökaapeli on matkan varrella johonkin kadonnut. Osaisiko joku sanoa, mistä tuollaisen kaapelin voisi ostaa, vai voiko mistään?
Noita lyhyitä kaapeleita ei juuri taida saada, mutta siihen käy mikä tahansa antennikaapeli, joita saa lähes joka alan kaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591