aika neitimäinen ammattikunta.
Poliiseissa paljon homoja ja naistenhakkaajia
34
1547
Vastaukset
- kiukkuinen akka
Tuo ei pidä paikkansa ollenkaan. Neitimäinen ammattikaan se ei ole, ole kaukana siitä.
Ei poliiseissa ole homoja sen enempää kuin meissä keskivertokansalaisissakaan.
Olen muuten hetero.- Kerron Joskus!
Minusta judo on hauskempaa!
- On niissä
Piilohomoja, mutta ovat lisäksi muutenkin perverssisadisteja.
- rehellinen kansalainen
PLÄÄH!
Etkö oikeesti keksi mitään parempaa?
Vituttaako jotkut sakot kenties?
Auta armias jos joku mottais sua kuonoon tai naapuri pitää railakkaat bileet niin tulee sullekkin poliisiä ikävä.
Ihmiset jotka joutuvat poliisin kanssa tekemisiin ovat lähes poikkeuksetta jotain tehneet ja siten sen ansainneet. Ei kun tunnusta,tunnusta alkuperäiseltä kirjoittajalta- ennaltaehkäisy
poksautelleet vaikkapa mehupurkkeja
- CeterumCenceo
ennaltaehkäisy kirjoitti:
poksautelleet vaikkapa mehupurkkeja
Tai kävelleet leikkipyssyn kanssa omalla pihallaan. Tai vahingossa osuneet samalle kadulle mielenosoittajien kanssa. Tai joutuneet perättömän ilmiannon uhreiksi
- vainottu
entä jos poliis
i mottaa syyttä turpaan - mitäs sitten kirjotat))))))
- puhut..
..n. 4% osalta homoista. Naisten hakkaajia tod. näk. on keskimääräistä vähemmän ammatin vaatiman nuhteettomuusvaatimuksen vuoksi. Jos tunnet puolisoaan pahoinpitelevän poliisin, anna ilmi! Se on melkein velvollisuus.
Ja toisekseen, eiköhän se HOMOKIN poliisi ole ihan yhtä hyvä poliisi siinä missä toisetkin! Ja uskonpa, että suurinta osaa ainakin miespoliiseista on haukuttu homoksi ainakin joskus.
Eiköhän joka konstulle, riippumattta suuntautumisesta, riskit työssä ole ihan samat. Lyömäase ei tulee naamalle siksi, että on mies tai nainen. Hetero tai homo tai lesbo. Eiköhän siksi, että on poliisi. Ja hei, poliisikin on ihminen. Mutta poliisin on vaan pakko olla siinä..- Ei todellakaan!
Sika se on eikä ihminen! No, ei kaikki, mutta yli 85% poliiseista käyttää virka-asemaansa väärin esim: pahoipidellessään asiakkaita. Joka kolmas juoppopidätyksen tehnyt poliisi käyttää liikaa voimaa pidätystilanteessa. Kahdeksan kymmenestä käyttää tarpeetonta väkivaltaa kiinniottaessaan nuorisoa/alaikäisiä!
- suuri erehdys
Ainut joka minua on lyönyt, sylkenyt, hakannut on ollut poliisimieheni. Listaa voisin jatkaa pettämisellä. Siinä niitä nuhteellisuusvaatimuksia, outoja käsityksiä perheestä. Kaveriporukoissa kutupaikkoihin ilman vaimoja, todella outo käsitys perhearvoista.Itse joudun jonkin verran liikkumaan maailmalla, poliisit ovat kovia petiin vonkaajia ja kovin auliita tarjoamaan paukkuja. Mutta mulle riittää yksi tälläinen poliisi tässä elämässä..
- taidat
suuri erehdys kirjoitti:
Ainut joka minua on lyönyt, sylkenyt, hakannut on ollut poliisimieheni. Listaa voisin jatkaa pettämisellä. Siinä niitä nuhteellisuusvaatimuksia, outoja käsityksiä perheestä. Kaveriporukoissa kutupaikkoihin ilman vaimoja, todella outo käsitys perhearvoista.Itse joudun jonkin verran liikkumaan maailmalla, poliisit ovat kovia petiin vonkaajia ja kovin auliita tarjoamaan paukkuja. Mutta mulle riittää yksi tälläinen poliisi tässä elämässä..
olla jätetty?
- 6
Ei todellakaan! kirjoitti:
Sika se on eikä ihminen! No, ei kaikki, mutta yli 85% poliiseista käyttää virka-asemaansa väärin esim: pahoipidellessään asiakkaita. Joka kolmas juoppopidätyksen tehnyt poliisi käyttää liikaa voimaa pidätystilanteessa. Kahdeksan kymmenestä käyttää tarpeetonta väkivaltaa kiinniottaessaan nuorisoa/alaikäisiä!
Ihan stetsonistako repäisit nuo luvut vai löytyvätkö oikein jostakin julkaistusta tutkimuksesta...?
- 16+11
Ei todellakaan! kirjoitti:
"Joka kolmas juoppopidätyksen tehnyt poliisi käyttää liikaa voimaa pidätystilanteessa. "
..juoppopidätys? Olen tähän päivään asti ollut siinä luulossa, että juoppoja ei pidätetä, vaan heidät otetaan kiinni poliisilain perusteella useimmiten sen vuoksi, että eivät ole kykeneviä huolehtimaan itsestään. Tietääkseni pidättäminen edellyttää myös päällystöön kuuluvan poliisimiehen määräyksen, enkä ainakaan muista kovin usein nähneeni komisarioita tai ylikomisarioita juoppoja noutamassa. - CeterumCenceo
Homo tekee mielellään laittomia henkilönkatsastuksia...
- CeterumCenceo
16+11 kirjoitti:
"Joka kolmas juoppopidätyksen tehnyt poliisi käyttää liikaa voimaa pidätystilanteessa. "
..juoppopidätys? Olen tähän päivään asti ollut siinä luulossa, että juoppoja ei pidätetä, vaan heidät otetaan kiinni poliisilain perusteella useimmiten sen vuoksi, että eivät ole kykeneviä huolehtimaan itsestään. Tietääkseni pidättäminen edellyttää myös päällystöön kuuluvan poliisimiehen määräyksen, enkä ainakaan muista kovin usein nähneeni komisarioita tai ylikomisarioita juoppoja noutamassa.Komisario on kotona kännissä soffalla antaessaan muitten perustuslaillisia oikeuksia rikkovia käskyjä puhelimitse.
- Romanfin 1
suuri erehdys kirjoitti:
Eihän se ole pakko olla tuommoisen ukon kanssa, olipa sitten mikä poliisi tahansa??? ota ero ja hommaa lähestymiskielto
Homoja tuskin on enempää kuin muissakaan ammateissa eikä varmaan neistenhakkaajiakaan.
Mutta suomalaiset kun ovat perinteinen vaimonhakkaajakansa varsinkin jurripäissään, niin miksei heitä siis olisi useita poliiseissakin?- Ex hakattu
on naistenhakkaajia ainakin enemmän, mutta niistä ei puhuta. Normaalisti ukko lähtee putkaan oiken näkyvästi kun akkaansa hakkaa ja poliisi paikalle kutsutaan. Mutta kun mies joka hakkaa naista onkin poliisi, niin mennään takaoven kautta poliisikyydillä hotelliin rauhoittumaan. Homojakin heissä paljon, koska poikamiehiä suurin osa. Homoja ja hankalia persoonia!
- kakkalakki
Ex hakattu kirjoitti:
on naistenhakkaajia ainakin enemmän, mutta niistä ei puhuta. Normaalisti ukko lähtee putkaan oiken näkyvästi kun akkaansa hakkaa ja poliisi paikalle kutsutaan. Mutta kun mies joka hakkaa naista onkin poliisi, niin mennään takaoven kautta poliisikyydillä hotelliin rauhoittumaan. Homojakin heissä paljon, koska poikamiehiä suurin osa. Homoja ja hankalia persoonia!
Poliiseista suuri osa on normaleja ihmisiä epäluotettavampia. Nuoruutta eletään vielä pitkään kun jo pitäisi olla aikuinen. Suurin osa hankalia persoonia, monet törkeitä elostelijoita. Osa naispoliiseista tosi likaisia huoria. Nytkin poliisikoulussa opiskelee ainakin yksi kunnon tupahuora joka on nussinut jo koko kurssin kanssa yhtä lukuunottamatta, ja avoimesti retostelee panojutuillaan. Siis NAINEN.
Henkilökohtaisesti en luota kuin erittäin harvaan poliisiin. - CeterumCenceo
Se, että suomalaiset olisivat vaimonhakkaajia edes jurripäissään on tilastollisesti osoitettu roskaksi ja feministien propagandaksi.
- H. Omon joukot
Joka ilta joku poliisi tarjoaa itseään.
http://www.poika.net - hyvä käytäntö
Kyllä ne pitävät poliisikoulun valinnoissa huolen siitä ettei homoja pääse poliisiksi. Siksi niitä ei näy suomen poliisissa yhtään. Hyvä esimerkki ja todiste siitä on vuosittain kokoontuvat maailman homopoliisit, joidenka tapaamisissa ei ole koskaan ollut suomalaisia mukana.
Ruotsissa homous lienee poliisin pääsyvaatimus?- Hetskuli valepsykolo
Kerroppas ystävä hyvä miten tuo lesbo-/tai homosuuntaisuus tarkistetaan,en ota kantaa onko heitä vai ei,enkä myöskään ole koskaan katsonut kieroon lesboja tai homoja koska molempia on ollut työkaverina ja mitä parhaimpia ja tunnollisia työntekijöitä ovat olleetkin.
Aikamoinen tuo sinun "tietämyksesi" tuntuu olevan aina maailmanlaajuisesti,tällaisena aloittelevana "valepsykologina" olen kiinnostunut aina oppimaan uutta. - Romanfin 1
Miten se käytännössä tapahtuu Poliisikoulunvalinnoissa, miten otetaan selville hakijan seksuaalinen suuntautuminen? Heteroissa on usein hyvinkin enemmän ns. neitimäisesti käyttäytyviä kun miehekkäissä homokundeissa?
- poliisi=homo&sika
Poliisikoulun karsinnoissa karsitaan satunnaiset heterot sekä liian korkean(yli80)äo:n haltijat pois, eli poliisiksi pääsee ainoastaan vähäjärkiset homot.
Se, miksei maailman homopoliisipäivillä ole suomalaisia, johtuu yksinkertaisesti suomalaisten homopoliisien tyhmyydestä, hehän eksyvät matkalla sinne.
- Poliisit on parhaat
poliisit on kivoja ja kilttejä =)
- CeterumCenceo
poliisit ovat kevoja ja nilkkejä =)
- horologi
Tapahtuipa Ruotsissa: - Mitä te lapset siellä kellarissa teette? - Ollaan homosilla! - No hyvä! Minä jo ähinästä luulin, että te tappelette
- horologi
Miksi ruotsalaisissa poliisiautoissa on yksi mies ja yksi nainen? Työpaikkaromanssien välttämiseksi.
- moneen junaan
lisälksi narsisteja, varkaita, sadisteja jne.
- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Suojatyöpaikka mielenterveyskuntoutumisrajoitteisille psykopaattisadisteille.
- zxcvgbhy6treyuxjkl,.
supo on täynnä homoja. Heteroilla ei asiaa siihen lafkaan
- manit vakkaan vaneil
Sitä saa mitä tilaa, pollareitten pitäisi pitää sarminsa, mutta ei aina lyyään pientä laskua tilaajalle immeisiähän hekin pollarit ovat, joo yhteiseen kassanha se suunsoitto kasaantuu, hyvä Suomi !
- yh-mama
kyllä sullekkin se apu kelpaa jos/kun tosi paha tilanne tulee..ihmisiä poliisitkin on,saavat turhan paljon kuraa niskaansa.hitto kun sylettää!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534811On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole172095Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi331947Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161849- 1091795
- 931658
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma441303- 651157
- 1141123
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271073