mitä aseita omistat

airsoftboy

niin mitä aseita te omistatte? mulla on maruin jousitoiminen xm 177e2. ihan hyvin toiminu mut nyt rikki esim. tiiviste rikki ei pysty ampuu alaspäin. aion kesän alussa ostaa both elephant m10a:n eli sl8:n. niitä mitä aseita sinulla on? haluisin tietää:).

46

2273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -silent-

      Mullakin on yllättäen XM177e2, oli mun eka ase. Sit löytyy KWC B92FS target (vemppupisla), nyt kuitenkin oon siirtynyt tarkkuusampujaksi, Omistan Maruin VSR 10 G specin, tähtäimellä, bipodilla ja uudella äänenvaimentimella. Kissakaa ei kuulis laukausta millimetrin päästä :S

    • bxcbhxc

      Mul on socom mk23 vemppu (eka ase) sit ostin XM177e2 (toka ase) ja nyt torstai illal tilasin socom mk23 fullset kaasutoimine (kolmas ase)

    • jesleeoo

      No ekaks oli kolme-neljä ehkä viis vemppua
      ja kaasu pisla nyt on pari sähköä toinen on gg:n rynkky ja toinen maruin sähkö kello

      • bhjbhjbhj

        mul on kaikki maruin haulikot, maruin ak-47, kaikki maruin mp5 sarjalaiset, maruin vsr-10 g-spek, atoz dragunov M91, marui PSG-1, maruzen aps type 96, anaka M700 A.I.C.S, tar L86 A2 LSW, classic army CA249 Minimi Mk. II, marui mk23 socom full set, maruin usp (vemppu) plus MONIA eri vemppu- ja kaasu pistooleja. Mulle on vähän kertynyt noita aseita kun oon harrastanu kohta 11 vuotta enkä ole myynyt pois kuin 4 asetta.


      • sy""""...
        bhjbhjbhj kirjoitti:

        mul on kaikki maruin haulikot, maruin ak-47, kaikki maruin mp5 sarjalaiset, maruin vsr-10 g-spek, atoz dragunov M91, marui PSG-1, maruzen aps type 96, anaka M700 A.I.C.S, tar L86 A2 LSW, classic army CA249 Minimi Mk. II, marui mk23 socom full set, maruin usp (vemppu) plus MONIA eri vemppu- ja kaasu pistooleja. Mulle on vähän kertynyt noita aseita kun oon harrastanu kohta 11 vuotta enkä ole myynyt pois kuin 4 asetta.

        Kusettaja!

        Airsoft aseita ei ollut suomessa 11 vuotta sitten ja noi sun aseet mitä sulla on tai on ollut, vittu ei sua kukaan usko perkele, sama kun mä sanoisin että mulla on kaikki maailman urheilu autot ja airsoft aseetQ!!


      • lepetsu
        sy""""... kirjoitti:

        Kusettaja!

        Airsoft aseita ei ollut suomessa 11 vuotta sitten ja noi sun aseet mitä sulla on tai on ollut, vittu ei sua kukaan usko perkele, sama kun mä sanoisin että mulla on kaikki maailman urheilu autot ja airsoft aseetQ!!

        mulla on sähkö p-90 joka vähän reistailee ja m9 beretta (kaasu) joka ei reistaile ja silu ja ja.. öö kolme p-90 lipast ja oon ostamassa awp sniperia(avikkaa).=O


      • jopa 2001??
        sy""""... kirjoitti:

        Kusettaja!

        Airsoft aseita ei ollut suomessa 11 vuotta sitten ja noi sun aseet mitä sulla on tai on ollut, vittu ei sua kukaan usko perkele, sama kun mä sanoisin että mulla on kaikki maailman urheilu autot ja airsoft aseetQ!!

        Kyllä airsoftia on suomessa harrastettu vuonna 03


    • softari

      eka ase oli joku vemppupisla joka on rikki ja nyt mulla on MP5 A3 (vemppu)ja siihe 2 lipasta. Katotaan kuinka kauan mulla toi on, Varmaan ens keväällä ostan jonkun sähkön...?

      • nimetön pekka

        sinä joka väität että toi yks hemmo on kusettaja niin kysympähän että missä vaiheessa tossa sanottiin että toi hemmo on asunu suomessa sen 11 vuotta, kun onhan se voinut olla asumassa vaikka japanissa missä on ollu kuula-aseita jo 17 vuotta (oli muuten aika alkukantaisia sillon 17 vuotta sitten). ja sitten toinen kysymys; missä vaiheessa toi sama hemmo sanoi TASAN 11 vuotta? koska tossa mun mielestä kyl luki että "kohta 11 vuotta".

        mut ihan rehellisesti sanoen en mäkää usko et tol ois noi kaikki aseet.


      • bhjbhjbhj (alkuperäinen)
        nimetön pekka kirjoitti:

        sinä joka väität että toi yks hemmo on kusettaja niin kysympähän että missä vaiheessa tossa sanottiin että toi hemmo on asunu suomessa sen 11 vuotta, kun onhan se voinut olla asumassa vaikka japanissa missä on ollu kuula-aseita jo 17 vuotta (oli muuten aika alkukantaisia sillon 17 vuotta sitten). ja sitten toinen kysymys; missä vaiheessa toi sama hemmo sanoi TASAN 11 vuotta? koska tossa mun mielestä kyl luki että "kohta 11 vuotta".

        mut ihan rehellisesti sanoen en mäkää usko et tol ois noi kaikki aseet.

        VITTU PAINU SAATANA HELVETTIIN KUSETTAJA JA NIMIMERKIN PÖLLIÄ!!!!!!!!!! (vaik ei toi mun bhjbhjbhj oo kyl mikään varsinainen nimimerkki mut siit mä tunnistan mun kirjottamat viestit)


        ja mul on muuten aseita aika monia muttei läheskään niin montaa ku mitä tos yhes viestis väitettiin. (tm MP5 A4, star L85A2 AFV, tm g-spek, tm ak47, maruzen aps type 96, tm mp7 a1, socom full seet, maruzen CA M870 Sawed Off Shotgun ja tänää tilasin tälläseen http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=334 )

        taidat tuntee mut, sinä kusettaja mut et näköjään tarpeeks hyvin koska yhen virheen sä teit; MÄ VIHAAN MARUIN HAULIKOITA


    • kaksi

      asetta. kwc clock17 vemppupislan 3lipasta sekä maruin mp7a1. tohon mp7 aion ostaa ensi viikolla toisen lippaan.

      • fgh9292929292929

        mulla on maruin ak-47 (3regua) ja maruin kaasu beretta ja maruin vemppu mp5 ja monia vemppu pistooleja


    • mikop93

      mun eka ase oli marui scorpion Vz61 (vemppu) . toka oli UHC:n glock 17 (vemppu):). ja nyt mä käytän maruin steyr aug militarya (sähkö). Kyllä mä oikeestaan käytän noita kaikkia.....

    • james softaaja 007

      mulla on sig polizei p228 ja marui p90 rynnäkkökivääri

      varusteina mulla on maastotakki ja maastohousut ja musta stealth -maski ja marui kirkkaat suojalasit, swat-taisteluliivit ja poliisien erikoisjoukkojen erikoiskypärä.

      • Anti naski

        Mulla on TM M733 Commando johon 2 hicua, 2 recua ja 5 midiä. Back Uppina löytyy kaasu dessu (käyttää CO2 kapseleita).


      • arexi

        pakko viilata pilkkua, P90 ei ole rynnäkkökivääri, vaan konepistooli.


      • Naapurin mummo

        James runkkaaja 007 p90 on konepistooli


      • moromoromoromoro

        oot aika ninja jos sul o p90 RYNNÄKKÖKIVÄÄRI :D se nimittäin on konepistooli :D


    • softaajanovi

      Alotin softaamisen vasta vähä aikaa sitten joten mulla on vaa yks ase.. se on KWC:n Delta Elite 10mm Auto (vemppu)

    • tonttu

      mulla on marui G17(vemppu) ja KWA:n G18(kaasu)semi-fullauto ja kaasariin kaks 50 kuulan lipasta perus lipas :P

      • talipää

        mul on j&g:n g608-2(sähkö)ja se on paras ase milä oon ikinä ampunu tarkka ja tehokas ja mun eka ase oli m4carbine(vemppu)


    • grehgseh

      SRC AK-47 Beta Spetsnaz - Hyvä ase pieniin peleihin

      Marui AEP USP - Parhaita valintoja CQB-peleihin

      ASG Dan Wesson 8" - Tarkka ja tehokas

      G&P M249 Marine - Iso ja tulivoimainen tulitukiase

      UHC Glock - Perusvemppu

      • Löysänakki

        Marui Glock 17l model nonhopup

        Marui M92f Military Version vemppu

        Marui Vz.61 scorpion vemppu

        Marui M16A1 Vemppu

        KWC Colt 1991A1 Vemppu

        KWC Glock 17 gbb (lipasvuoto/vääränkaasun käyttö ase ei ammu ja kuuluu blub kun ampuu ja kaasut pihalla, huom aihe löytyy, HELP!!)


    • soft97

      Itellä on Maruin Steyr Model-GB ja AGM MP40 syksyllä ostan Maruin Glock 17 vempun, sillä kaasuhan ei toimi talvella/kylmässä. Ja keväällä (lähiaikoina) ostan Maruin VSR-10 kiväärin.

      • pööpääpööpääpööpää

        mulla on m92 jonka lipas vuotaa kaasua


      • joku-.vaan
        pööpääpööpääpööpää kirjoitti:

        mulla on m92 jonka lipas vuotaa kaasua

        Oon harrastanut vasta reilu pari vuotta mulla on Uhc:n mp5 (en käytä sitä olen myymässä) Uhc colt (vara aseena) ja marui vsr-10 ja olen ostamassa kakkos aseen paikalle Taurus pt 24/7 co2 pistoolin


      • Mummosoftaa
        joku-.vaan kirjoitti:

        Oon harrastanut vasta reilu pari vuotta mulla on Uhc:n mp5 (en käytä sitä olen myymässä) Uhc colt (vara aseena) ja marui vsr-10 ja olen ostamassa kakkos aseen paikalle Taurus pt 24/7 co2 pistoolin

        Omistan ak 47 jossa on se taitettava perä mut ny se jää aina kii taakse tai siihe eteen ja se hartia noja on iha vinossa! oon koittanu vaihtaa sitä asentoo mut se on niin ****N kovaa kiinni! kumpikaa ei lähe kunnolla paitsi se koko perä osa ja on VIT** ärsyttävää pelaa ku siin kädes on joku mötikkä siinä vasemman käden pito paikassa (olen oikea kätinen!) miten saisin sen toimii? HELP! ja miten pystyis tehä silencerin siihen ja piste tähtäimen (eng. Red Dot Sight ite? on patteri ja on punane led mut millane laatikko? Miten sen saa pysyy suoras? Jos pystytte tekee jonku videon ni ois iha kiva mut tekstiki riittää jos on selkee! Kiitos etukäteen :)


      • Mummosoftaa
        Mummosoftaa kirjoitti:

        Omistan ak 47 jossa on se taitettava perä mut ny se jää aina kii taakse tai siihe eteen ja se hartia noja on iha vinossa! oon koittanu vaihtaa sitä asentoo mut se on niin ****N kovaa kiinni! kumpikaa ei lähe kunnolla paitsi se koko perä osa ja on VIT** ärsyttävää pelaa ku siin kädes on joku mötikkä siinä vasemman käden pito paikassa (olen oikea kätinen!) miten saisin sen toimii? HELP! ja miten pystyis tehä silencerin siihen ja piste tähtäimen (eng. Red Dot Sight ite? on patteri ja on punane led mut millane laatikko? Miten sen saa pysyy suoras? Jos pystytte tekee jonku videon ni ois iha kiva mut tekstiki riittää jos on selkee! Kiitos etukäteen :)

        Meni rikki ei mittää tarttee enää sannoo.


      • asdfghjhjkoerirfjiwh
        Mummosoftaa kirjoitti:

        Meni rikki ei mittää tarttee enää sannoo.

        Alotin maruin vemppu glockilla (17L) sitten ostin jonku haulikon (hajos) Ja nyt mul on jg g36c ja siihen 1 hiku 1 regu ja 1 midi.


    • manne man

      maruin vsr-10 g spec, marui boys mp5 (iha paska), umarex usp (saksasta) ja hankinnassa ois galaxy mp5k

    • ö

      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö
      ö

    • Mr. E

      Mulla on

      HFC-VSR-11 (jousi)

      2X pistol .45 (toinen rikki)

      2X Colt M4A1 (jousi)

      MINI M4 175fps (sähkö)

      Marui Vz61 Scorpion (jousi)

      KWC Delta Elite (jousi)

      Mossberg m590 (rikki)

      • jokutyyppi1

        jeij.


    • asdasdasfsdasdassfsa

      Cybergun AK47 tactical (sähkö)


      Cybergun dessu (vemppu)


      Cybergun FAMAS (sähkö

    • yks tyyppi

      mul on

      d-boys ak-47 (rikki)

      gybergun sigsauer (toimii on tosi hyvä =) )

    • alottelija

      mulla on
      ak-47

      mossberg 500 teleskooppi perällä

      ja joku krääsä double eagle m24

    • gtyu

      öö mulla on mk23 socom super x9 ja mb04 cz75 mosseberg 500 ak47 sig 552 vemppu ja mp5 a4 vemppu ja ostan xm8

    • joku tyyppi

      mul on cybergun FAMAS-sähköase

      ja KVC m92fs custom hop up

      ja ostin just viime viikolla urban sniper kiväärin.

    • Airsoft123987

      Mulla on 2 minigunia m1 mp5 rk95 kullattu thompson m295

    • Auttakaa mua

      Voisko joku kertoo että saako Mossberg M870 katkaistuun haulikkoon äänenvaimenninta?

      • ööööblöblöblööö

        Mun eka ase=asg aug a2=myytävänä
        Toka ase cybergun (kwc) vemppu colt m1911A1
        Kolmas=taurus pt 24/7 Co2 mietin myisinkö senki
        Ja sit ku oon myyny augin ni ostan KA cqb-r ultra graden
        Ja nyt harkinnassa ois joku GBB hi-capa 5.1 tai m1911


      • oikee kuuula pyssy

        Ootko ennen nähny haulikos silua?? :I
        Paitsi tietenki gta5 mut siks toiseks se sun pyssykkäs on ihan lelu :/


      • sama ↑
        ööööblöblöblööö kirjoitti:

        Mun eka ase=asg aug a2=myytävänä
        Toka ase cybergun (kwc) vemppu colt m1911A1
        Kolmas=taurus pt 24/7 Co2 mietin myisinkö senki
        Ja sit ku oon myyny augin ni ostan KA cqb-r ultra graden
        Ja nyt harkinnassa ois joku GBB hi-capa 5.1 tai m1911

        Ja varustein
        Maiharit
        Maasto housut
        Maasto takki
        Tais olla mil-tecin liivit
        Boonie
        Jotkut swiss armsin lasit
        Shemagh
        Hanskat on hankinnassa sekä ehk polvisuojat


      • juuuu!
        sama ↑ kirjoitti:

        Ja varustein
        Maiharit
        Maasto housut
        Maasto takki
        Tais olla mil-tecin liivit
        Boonie
        Jotkut swiss armsin lasit
        Shemagh
        Hanskat on hankinnassa sekä ehk polvisuojat

        Omistan myös ghillien mutta en airsoft käyttöön :D


      • xDD
        oikee kuuula pyssy kirjoitti:

        Ootko ennen nähny haulikos silua?? :I
        Paitsi tietenki gta5 mut siks toiseks se sun pyssykkäs on ihan lelu :/

        Tuskin saa ja se silu ois kalliimpi ku se sun asees! xDD


      • Auttakaa mua
        xDD kirjoitti:

        Tuskin saa ja se silu ois kalliimpi ku se sun asees! xDD

        Aseeni maksoi 230€... ei ole lelu! Lähtee 170 m/s


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe