Ei kuulu pleikkarista äänet??

vattu

Laitoin autoon pleikkarin ja ostin siihen tarkoitukseen 300€ soittimen kaikenmoisilla liitännöillä ja lisäksi 50€ lisäjohdon, joka on tarkoitettu lisälaitteille ja kerpele vieläkään ei kuulu mitään??

Mitä olen tehnyt väärin?

37

18140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päälle-

Laita soittimesta aux päälle. Ja katso että kaikki liitännät ovat oikei. hä

• EVM

Ei kaikki osaa kaikkea.
        Minun poikani kun tuunaa autoja niin laittoi autoonsa telkkarin ja tietokoneen voi olla yhteydessä tärkeissä asioissa minne vaan.On se hienoa kun osaa rakentaa kaikenlaista tosi mielenkiintoista katsoa vierestä sellaista henkilöä joka taitaa sen taidon.
        Vaikka olen yli 60:nen

• Nimetön

vaihda auto seuraavaksi

• vattu

Itseasiassa toi soitin ei löydä auxia. (pitäisi ohjekirjan mukaan löytää automaattisesti, kun johdot yhdistetty)

Onkohan vika soittimessa tai johdossa hmm.. kummatkin ihan uusia.

• vattu

Tuohan se autto asiaan! Yritin työntää niitä rca johtoja pakoputkeen, ilmankos ei toiminut.. no juu.

• isop.
        vattu kirjoitti:

Tuohan se autto asiaan! Yritin työntää niitä rca johtoja pakoputkeen, ilmankos ei toiminut.. no juu.

ota katalysaattori poies välistä..

• Ammattiasentaja

Mitäs jos hinaat koslasi ammattimiesten käsittelyyn. Tulee vihdoin jotain valmista..

• vattu

No nyt sain äänet kuulumaan pleikkaristakin! Asetukset neuvottu ohjeissa milliverran väärin.

kiitos paskoista neuvoista!

• 17_90
        vattu kirjoitti:

No nyt sain äänet kuulumaan pleikkaristakin! Asetukset neuvottu ohjeissa milliverran väärin.

iitse olen kanssa huomannut että ennemin hikoilen ja koitan itse kuin kysyn mitään täältä tai muilta palstoilta. n.95% vastauksista on pelkkää paskaa!

• Ammattiasentaja
        17_90 kirjoitti:

iitse olen kanssa huomannut että ennemin hikoilen ja koitan itse kuin kysyn mitään täältä tai muilta palstoilta. n.95% vastauksista on pelkkää paskaa!

Te surkeat hissukat ette osaa yhtään mitään. No, pleikka on varmasti makee peli, vaikkei toimikkaan. Voi muut amisviiksiset karvanoppakamut ihastella vermeitä..

• Mä vaan
        17_90 kirjoitti:

Toi on tosi vammaista että on sit pakko kirjoittaa jotain älytöntä kun toinen kysyy neuvoa,olkoot sitten kyse minkälaisesta tyypistä tahansa.
        Olkaa ihmiset kirjoittamatta jos teiltä ei tuu muuta tekstiä kuin tuollaista typerää.

• Mitsumies
        vattu kirjoitti:

Se on vähän sama kuin itikan nussiminen, millikin väärään suuntaan niin se on silmässä

• wäsäilijä
        Ammattiasentaja kirjoitti:

Te surkeat hissukat ette osaa yhtään mitään. No, pleikka on varmasti makee peli, vaikkei toimikkaan. Voi muut amisviiksiset karvanoppakamut ihastella vermeitä..

Ammattiasentajalle:vaikka kukaan ei uskokaan tuollaista ilmikateellista tolvanaa oikeaksi asentajaksi,niin pysy pois pilaamasta meidän oikeiden asentajien mainetta.
        Ja yleisesti,omissa autoissa on ollut pleikkaliitäntä jo pleikka ykkösestä lähtien,pysyy lapset rauhassa matkoilla.Eikä muuten ole vaikeaa saada pelittämään.Tekee vain epäsuomalaisesti,ja lukee kaikkien toisiinsa liitettävien laitteiden ohjeet...

• Ammattiasentaja
        wäsäilijä kirjoitti:

Ammattiasentajalle:vaikka kukaan ei uskokaan tuollaista ilmikateellista tolvanaa oikeaksi asentajaksi,niin pysy pois pilaamasta meidän oikeiden asentajien mainetta.
        Ja yleisesti,omissa autoissa on ollut pleikkaliitäntä jo pleikka ykkösestä lähtien,pysyy lapset rauhassa matkoilla.Eikä muuten ole vaikeaa saada pelittämään.Tekee vain epäsuomalaisesti,ja lukee kaikkien toisiinsa liitettävien laitteiden ohjeet...

Suomalainen mies tai henkilö ei osaa asennella mitään, ellei ole siihen ammattia tai ei ole äiti jelppaamassa.. Olette kädettömiä nöösejä koko lauma.

• play station

autossa voi olla miten vanha mankka tahansa,laitoin 300watin invertterin joka tekee akusta 220 voltin virtaa jolla sain plekkarin toimimaan,kuva näkyy 7.5 tuuman LSD näytöstä,äänet pleikkarista adapteriin joka on radion antenninjohdossa,lähettää 88.3 megahertsin radio lähetyksenä radion kautta äänet

• miks herran tähden täytyy autossa olla pleikkari???????????????????
        ettekste saa lapsianne muuten autoon houkuteltua
        vai pelaattekste niitä itse?????????????
        vai olenko minä vanhan aikainen epäilen että en
        vaikka olen jo mummu (ikävuosia 48)

• HIFI miäs Lappi
        pikkukatti kirjoitti:

miks herran tähden täytyy autossa olla pleikkari???????????????????

miepä laittoin yksi päivä tossa jääkaappipakastimen ja pesukoneen autoon. seuraavaksi asennnan videotykin ja mankelin.
        Ja jossain vaiheessa porotutkan.

• Etelän asentaja
        HIFI miäs Lappi kirjoitti:

miepä laittoin yksi päivä tossa jääkaappipakastimen ja pesukoneen autoon. seuraavaksi asennnan videotykin ja mankelin.

Joudut porotutkankin asentaa.. Itse asensin pesukoneen ja kuivausrummun, vesisängyn, jonka voi muuttaa poreammeeksi ja 22 hengen teatterin. Kaikki meni hyvin C-sarjan Mersuun. Palkkasin pelkääjän penkille Virolaisen "imurin"..

• Nainen 32v.
        pikkukatti kirjoitti:

miks herran tähden täytyy autossa olla pleikkari???????????????????

Yli neljäkymppiset on vaihevuosissa hikoilevia muumioita. Itsellä autossa 2 21" ruutua sekä pleikka 3.

• Niskalaukaus
        Nainen 32v. kirjoitti:

Yli neljäkymppiset on vaihevuosissa hikoilevia muumioita. Itsellä autossa 2 21" ruutua sekä pleikka 3.

Melko mielenkiintoinen kommentti sinulta NAISELTA ??...muistat varmaan sitten 40 vuotiaan miten vaihdevuosissas hikoilet,kannattas varmaan miettiä mitä suustaan päästää...sitä paitsi, näin miehen näkökulmasta 40 kymppiset on parhaassa iässä olevia naisia,niillä on sitä jotain kypsyyttä ja :) ....

• vattu
        HIFI miäs Lappi kirjoitti:

Ei tuosta pleikkarista mitään haittaakaan ole vai onko?? Ei aina pidä ajatella viimesen päälle järkevästi!! Miksi ajaa mersulla, kun voisi ajaa ladallakin? tyyliin..

Eikä nuo mitään kalliita vehkeitä edes ole, kun itse vaan osaa ne asentaa!

Meitä "tuunajia" on varmasti pieni joukko, kun alkaa vertaamaan elämäänsä kyllästyneisiin valittajiin :) "mitä järkeä laittaa autoon playstationi" "mitä niillä kromivanteilla tekee, kun pelkillä peltivanteillakin pääsee" ei meikäkään tuu haukkumaan sauvakävely ym harrastuksianne.

• Jeesus rankaisee!

IDIOOTTI!!!! Hanki elämä!

• tai vaikka tyttö ystävä tai jotain...........

• PleikkaMaster

Laita pelit soimaan hyvä mies, sinne pitää mättää CD niin johan jytisee.....ootkos merkonooomiiiiii tai muu hörhö. Mun mummokin osaa laittaa, ja se ollut joskus apteekkari. Vinkki mieti töpseliä.....heh heh heh...invertteri on kova juttu, jep jep......sen voi tehdä itsekin, aika helposti, jos ei oo merkonoomiiii....se pleikka pitää yhdistää moottorissa laatikkoon, jossa lukee päällä, että ECU.

• järki....

Olethan sä jumalattoman kova jätkä kun tuunaat pleikkarin sun autoon. Ei ole nuorisolla parempia rahareikiä kun matkia jotain jenkki järjettömyyksiä... mitä vittua sä teet pleikkarilla autossa?? istutte autossa!! ja pelaatte.... ei prkl pitäisi nostaa ajokortin ikää 25v että nää pellet pysyisi vielä mopon selässä. Kyllä se ikä sitä järkeä tuo, huomaat toivottavasti

ps. osta matkailuauto, voit pelata ja nukkua samassa paikassa.

• vattu

Ei tuosta pleikkarista mitään haittaakaan ole vai onko?? Ei aina pidä ajatella viimesen päälle järkevästi!! Miksi ajaa mersulla, kun voisi ajaa ladallakin? tyyliin..

Meitä "tuunajia" on varmasti pieni joukko, kun alkaa vertaamaan elämäänsä kyllästyneisiin valittajiin :) "mitä järkeä laittaa autoon playstationi" "mitä niillä kromivanteilla tekee, kun pelkillä peltivanteillakin pääsee" ei meikäkään tuu haukkumaan sauvakävely ym harrastuksianne.

• nnnb
        vattu kirjoitti:

Onks täällä tappelu? mäkin tuun mukaan..!

• play68

pahvi!!! auto on liikkumista varten , pelaa niitä pelejä kotonas!!

• eki.24

herätys mies, mitä pleikkarilla tekee autossa??
      jos sellaset ois tarkotettu sinne ni sitä ei enää tarttis sinne asentaa...

tai sun pitää vaan ostaa parempi mankka!! =)

• et oo vieläkään kertonu kuka sillä sielä autossa pelaa????????
      tää on ihan pudasta uteliaisuutta
      olisitko niin ystävällinen ja kertoisit

• vattu

Minä ja kyytiläiset viihdytän pleikkarin parissa! Vähemmän on tullut pelailtua pelejä, ruudussa pyörii lähinnä leffat..
        Singstar täytyy kyllä kesäks hankkia, niin voi laulaa karaokee :)

mitä hyötyä on polttaa röökiä? mitä hyötyä on käyttää alkoholia? miksi ajaa mersulla, kun voi ajaa ladalla? mitä järkeä käydä leffateatterissa, kun tv:stäkin tulee elokuvia? näitä riittää :) ja minä laitoin autoon pleikkarin..

• vattu kirjoitti:

Minä ja kyytiläiset viihdytän pleikkarin parissa! Vähemmän on tullut pelailtua pelejä, ruudussa pyörii lähinnä leffat..
        Singstar täytyy kyllä kesäks hankkia, niin voi laulaa karaokee :)

mitä hyötyä on polttaa röökiä? mitä hyötyä on käyttää alkoholia? miksi ajaa mersulla, kun voi ajaa ladalla? mitä järkeä käydä leffateatterissa, kun tv:stäkin tulee elokuvia? näitä riittää :) ja minä laitoin autoon pleikkarin..

mutta ethän sä autoa ajaessa voi mitään peliä pelata tai elokuvaa katsoa (oli sulla sitten lada tai mersu)vai voitko ethän sä pysty sillon liikennettä seuraamaan???
        taidan olla vanhan aikainen näihin juttuihin

• vattu
        pikkukatti kirjoitti:

mutta ethän sä autoa ajaessa voi mitään peliä pelata tai elokuvaa katsoa (oli sulla sitten lada tai mersu)vai voitko ethän sä pysty sillon liikennettä seuraamaan???
        taidan olla vanhan aikainen näihin juttuihin

No kuskihan ei pahemmin voi ajaessa pelailla, mutta muut matkustajat sitäkin enemmän :) voihan niitä leffoja katsoa myös, kun auto on parkissa! ei ole pakko olla kokoajan liikkeessä..

tyydyttikö vastaus pikkukattia? :)

• vattu kirjoitti:

No kuskihan ei pahemmin voi ajaessa pelailla, mutta muut matkustajat sitäkin enemmän :) voihan niitä leffoja katsoa myös, kun auto on parkissa! ei ole pakko olla kokoajan liikkeessä..

tyydyttikö vastaus pikkukattia? :)

kyllä mä nyt tyydyn tähän
        mukavia elokuva hetkiä autossa .............
        kyllä mä vielä löhöän mukavassa tv-tuolissa
        ja juon hyvää punaviiniä lasillisen tai pari
        ....että parkkipaikalla elokuvia...........

• Matopurkki

Minäki muuten haluan sitten LSD NÄYTÖN!!!!! On varmaa helveti hyvä kuva siinä.

• Vittuilua? Kyllä.

Hyvät tripit saa LSD-näytöistä, kannattaa kokeilla.
      Sitäpaitsi kun joku sanoi ettei pleikkaria ole tarkoitettu autoon, missäs niin kerrotaan?

• bmw335xd

Hommaa ees siihen autoon kunnon hälyttimet, ku tollaset varastetaan aina ensiksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7560
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6305
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4427
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3054
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2628
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      32
      1918
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1541
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1524
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      772
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      713
    Aihe