joko sitä saa kaupoista? pitäs olla ihan 100% mineraalikoostumus. onko joku kiireinen jo kerennyt kokeilemaan onko hyvä??
loreal true match minerals
15
16097
Vastaukset
- Nainen 26
Kävin tänään Oulun Stockmannilla, ja siellähän oli L'oreal-päivät menossa. Pyysin kosmetologia esittelemään tuotteen ja tekemään koemeikkauksen minulle.
Olen jo pitkään miettinyt, onko noista mineraalimeikeistä mihinkään ja miltä ne tuntuu iholla. Ihan hyvältä tuotteelta tuo vaikutti. Peitti mukavasti, levittyi helposti ja löytyi sopiva sävy. Eikä tuote tuntunut kuivalta kuten pelkäsin.
Joten ostinpa sitten yhden purkin, hintaan 17,90e. Jos tuo ei sitten pitkässä käytössä osoittaudu hyväksi, hintatappiota ei tule kovinkaan paljon.- epäluuloinen
Kuinka vaalea on vaalein sävy? Käytän usein toiseksi vaaleinta sävyä (Lumene, Max Factor, Maybelline jne.), ja usein ulkomaisten merkkien sävyt ovat liian oransseja.
Entä jaksaisiko joku naputella INCIn? Onko tämä tosiaan ihan 100% mineraalimeikki, vai sisältääkö silikoneja yms.? - meikkiongelmainen
huomasin lehdessä mainoksen kyseisestä tuotteesta ja minua jäi ihmetyttämään onko koostumus jotenkin puuterimainen kun purkissa näkyy olevan tuollaine nhuisku.mainoksessa lukee että mineraalimeikkivoide muta ei kai meikkivoidetta voi huiskulla levittää...? ja mitä tarkoittaa mineraalimeikkivoide? entäs tietääkö kukaan eräästä tuotteesta nimeltä joku "Bare Naturale" mikä olikaan sillä vierailin lorealin kotisivuilla ja siellä huomain kyseisen tutteen ja purkki vaikutti samanlaiselta kuin tämän mineraalimeikkivoiteen...mutta sivut olivat englanninkieliset joten en hirveästi ymmärtänyt :D
- Eka tavaratalossa
epäluuloinen kirjoitti:
Kuinka vaalea on vaalein sävy? Käytän usein toiseksi vaaleinta sävyä (Lumene, Max Factor, Maybelline jne.), ja usein ulkomaisten merkkien sävyt ovat liian oransseja.
Entä jaksaisiko joku naputella INCIn? Onko tämä tosiaan ihan 100% mineraalimeikki, vai sisältääkö silikoneja yms.?Ostin rasvaisiin pakkeleihin kyllästyneenä ja ihastuin (etenkin hintaan, verratkaa vaikka YoungBlood -sarjan hintoihin), mutta tuoteselosteessa kerrotaan ainakin talkista ja carnaubavahasta, jotka eivät ainakaan minun ymmärryksellä kuulu luonnollisiin mineraaleihin, vai miten se on?
Vaaleushan ei ole niin tärkeä asia kuin se, että onko se oman ihon mukaan lämmin vai kylmä vai neutraali sävy. Ostin golden ivory -sävyn, kun se vaikutti tähän minun sairaan vaaleaan, mutta kuitenkin hieman persikkaisen kellertävään ihoon sopivalta. Tietysti tämä on vähän liian tumma, jos sutii oikein kunnon kerroksen, mutta niin ovat olleet kaikki aiemmatkin meikkivoiteet (tämähän ei tosin voidetta ole nähnytkään, sillä kyseessä on puuterimainen mineraalimeikkipohja).
Kyllä tämän seassa minun puolestani saa olla vaikka vaseliinia, kun ottaa huomioon, että tavarataloista ei muita mineraalimeikkejä saa. - huiskulla voidettakin
meikkiongelmainen kirjoitti:
huomasin lehdessä mainoksen kyseisestä tuotteesta ja minua jäi ihmetyttämään onko koostumus jotenkin puuterimainen kun purkissa näkyy olevan tuollaine nhuisku.mainoksessa lukee että mineraalimeikkivoide muta ei kai meikkivoidetta voi huiskulla levittää...? ja mitä tarkoittaa mineraalimeikkivoide? entäs tietääkö kukaan eräästä tuotteesta nimeltä joku "Bare Naturale" mikä olikaan sillä vierailin lorealin kotisivuilla ja siellä huomain kyseisen tutteen ja purkki vaikutti samanlaiselta kuin tämän mineraalimeikkivoiteen...mutta sivut olivat englanninkieliset joten en hirveästi ymmärtänyt :D
Meikkivoidettakin voi levittää siveltimellä, ettäs tiiät.
Mutta tämä aine on puuterimainen meikki, jossa yhdityvät meikkivoiteen, peitevoiteen ja puuterin ominaisuudet. - meikkiongelmainen
huiskulla voidettakin kirjoitti:
Meikkivoidettakin voi levittää siveltimellä, ettäs tiiät.
Mutta tämä aine on puuterimainen meikki, jossa yhdityvät meikkivoiteen, peitevoiteen ja puuterin ominaisuudet.kiitos tiedosta,ja nytpähän tiedän tuonkin että meikkivoidetta voi levittää siveltimellä :D
- TeiniTyttönen
meikkiongelmainen kirjoitti:
kiitos tiedosta,ja nytpähän tiedän tuonkin että meikkivoidetta voi levittää siveltimellä :D
Sopiikos tuo true match minerals iholle jolla on paljon näppylöitä? Vai onko tuo kiillon estämiseen? Ja peittääkös tarpeeksi hyvin? Finnit kun tuntuvat aina tulevan vaikka minkä meikkivoiteen läpi. Kevyt koostumus saattaisi sopia iholleni, koska liian paksut tuntuvat liian tunkkaisilta, ja ei niitä finnejä ole lähinnä kuin muutamia otsassa ja leuassa..
- --Suvi---
TeiniTyttönen kirjoitti:
Sopiikos tuo true match minerals iholle jolla on paljon näppylöitä? Vai onko tuo kiillon estämiseen? Ja peittääkös tarpeeksi hyvin? Finnit kun tuntuvat aina tulevan vaikka minkä meikkivoiteen läpi. Kevyt koostumus saattaisi sopia iholleni, koska liian paksut tuntuvat liian tunkkaisilta, ja ei niitä finnejä ole lähinnä kuin muutamia otsassa ja leuassa..
Sopii hyvin näppyläiselle iholle. Peittää isommatkin finnit. :)
- Astrid
Itselleni on viellä jäänyt hieman epäselväksi, että korvaako tämä sekä puuterin ja meikkivoiteen vai pitääkö tuon päälle viellä lisätä puuteria? Sopiiko kivipuuteri tuotteen kanssa?
- Astrid
Mitä käytätte peittämään tummat silmänaluset kun käytätte tätä tuotetta? Itse peitin ennen meikkivoiteella kun valokynä ei auttanut lainkaan.
- vampula*
...käsittääkseni puuterin. Hurahdin tänään ostamaan kyseisen tuotteen, kun "kaupantäti" sen mulle niin hyvin esitteli. Tuntui kaupassa oikein hyvältä iholla ja hävitti kiillon ihan täysin. Ja tosiaan pitäisi pärjätä ilman puuteria, kun tätä käyttää. Toivottavasti, en nimittäin puutereita ole koskaan tykännyt käyttää.
- sandra----
Mulla on todella nopeasti rasvoittuva iho ja ihastuin tuohon Bare Minerals (myynnissä vain Jenkeissä, vastaa Suomen True Match mineraalimeikkisarjaa) mineraalimeikkiin.
Ei tarvinnut moneen tuntiin lisätä irtopuuteria ja kesti aamusta myöhään iltaan vain yhdellä kevyellä puuteroinnilla.- mindeline
Elikkä tummiin silmänalusiin ja muihin ihon epäkohtiin käy todella hyvin samaan tuotesarjaan kuuluva CONCEALER MINERALS 20 Natural eli on ns peiteväri)( pitäisi olla kai eri sävyjä) laitetaan meikin päälle peittämään ihon virheet kuten tummat silmät. Jokun kun kyseli pitääkö loreal true match minerals:in päälle laittaa enää mitään niin ei muuta kuin yksittäistä puuteria jos näyttää siltä että tarvii. poskipunaa/aurinkopuuteria voi lisätä meikin päälle antamaan väriä. On todella hyvä tuote ja toivottavasti pysyy kaupoissa, itse taistellut huonokuntoisesta ihosta ja finneistä, joten peittää todella hyvin. käyttö ei ole hankalaa, kuitenkin kannattaa aloittaa varovasti. sopii rasvaiselle iholle, mutta kuten jokaisen meikin alle kuuluu hyvä pohjustus muista siis käyttää ihosi puhdistukseen ennen meikkiä oman ihotyyppisi tuotteita, näin saat paremman lopputuloksen. ja siitä vielä että loreal true match minerals on yhtä kuin meikkivoide ja puuteri samassa.
- mintsu11
mindeline kirjoitti:
Elikkä tummiin silmänalusiin ja muihin ihon epäkohtiin käy todella hyvin samaan tuotesarjaan kuuluva CONCEALER MINERALS 20 Natural eli on ns peiteväri)( pitäisi olla kai eri sävyjä) laitetaan meikin päälle peittämään ihon virheet kuten tummat silmät. Jokun kun kyseli pitääkö loreal true match minerals:in päälle laittaa enää mitään niin ei muuta kuin yksittäistä puuteria jos näyttää siltä että tarvii. poskipunaa/aurinkopuuteria voi lisätä meikin päälle antamaan väriä. On todella hyvä tuote ja toivottavasti pysyy kaupoissa, itse taistellut huonokuntoisesta ihosta ja finneistä, joten peittää todella hyvin. käyttö ei ole hankalaa, kuitenkin kannattaa aloittaa varovasti. sopii rasvaiselle iholle, mutta kuten jokaisen meikin alle kuuluu hyvä pohjustus muista siis käyttää ihosi puhdistukseen ennen meikkiä oman ihotyyppisi tuotteita, näin saat paremman lopputuloksen. ja siitä vielä että loreal true match minerals on yhtä kuin meikkivoide ja puuteri samassa.
puuteri tuo Lorealin True Match kivipuuteri mitä koskaan olen ostanut. Peittää tasaisesti ja hyvin, pysyy koko päivän, estää kiiltoa, hyvät sävyt, (itselläni rose vanilla) , ei paakkuunnu päivän aikana, luonnollinen ja kaunis...aivan ihana... Vihdoinkin löysin kunnon puuterin joka täyttää kaikki toiveet!!!
- furryyy
Siis peittää hyvin? Ja riittääkö se, vai pitääkö kasvoihin lisätä jotakin muuta? Onko sillä paljonkin hintaa? Entä tukkiiko ihohuokosia? Vastaus mahdollisimman pian. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543925Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603503Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084