Sain Kelalta kirjeen että kuukausittaisen työttömyysaikaa koskevan ilmoituksen voisi tehdä netin kautta jos on pankkitunnukset.
Onko kokemuksia että sujuuko työttömyysaikaa koskeva ilmoitus netin kautta helposti?
Työttömyysajan ilmoitus netissä?
5
1076
Vastaukset
- netti-intoilija
itse olen viimeiset kaksi työttömyysilmoitusta tehnyt netin kautta...ei ole ollut ongelmia
- suosittelen käytettäväksi
Tosi simppeli juttu. Itse olen käyttänyt vasta 5 kk, mutta toimii ja on nopeampaa ja helpomapaa kuin käsin tehtävä ja lähetettävä.
- tilille
Tosi kätevää. Samalla näkee heti, kun rahat siirtyy omalle tilille. Helppoa ja nopeaa. Suosittelen kaikille.
- näin on 1
Eikö olisi viisainta määrätä joka työttömälle oma työtön sihteeri joka sitten hoitais nämä tärkeät paperi TYÖT hänen puolesta. Samalla työttömyys luolittus ja valtiolle tulisi verokertymää, vois maksella velkoja ja vipata Reikalle.
- sohocfscfas
Helppoa on!Ja netissä pääsee täyttämään yhtäpäivää aiemmin kuin miten paperinen lomake olisi perillä jos postitse pelaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole182105Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi341982Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161849- 1091805
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma441305- 651157
- 1141123
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271073