AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

aisapoika

4 Vastausta 3 467 Lukukertaa
..niin..siis.. nuohan kaiketi samoja "merkkejä", ainakin sama valmistaja. Mitä muut mieltä. Itse menin ostamaan aisapoika 330kt, nätisti kyllä tulee perässä mutta hiukan on repaleen oloinen. Laatu ei ainakaan lähelläkään Farmin,Majavan tai Muulin pro malleja(siis näitä hitsattuja malleja)..
No varmasti vielä ryhdikkäämpi mitä teknon puurunkoinen ;)

Mitä muut mieltä..

Siis

Mitä tarkoitat? Oletko tosiaan sitä mieltä että jt on laadukkaampi kuin tekno?

Noo

...sinäänsä että teknohan on pellinklisuista väännelty ja vahvistettu 18mm pohjavanerilla..ovela tapa valmistaa puurunkoinen kärri..siis kärri, ei kärry,vaunu..tms

Aisapoika perävaunut

Selvittelin samaa asiaa, kun olin ensin ostamassa käytettyä kärryä. Selvisi että Aisapojat ovat myyneet aikaisemmin Jt-trailerin kärryjä omalla tuotemerkillään, mutta nykyään valmistavat kärryt itse. Päädyinkin itse uuteen Aisapoika perävaunuun joka on aivan erimaata kuin käytetty Jt-trailerin valmistava kärry, jota kävin katsomassa.
Aisapoikien tekemää kärryä voi mielestäni verrata hyvin muihin merkkeihin ja sen hinta/laatu suhde on omastamielestäni erittäin hyvä.

aisapojan hinta laatusuhde

Aisapoika vaunut ovat halpoja mutta sellaisia kyläsepän tekeleen näköisiä. Varmaankin hinta laatusuhde on kohdillaan. Tyypillinen pienen valmistajan tuote voit saada hyvän tai ihan rojun. Kuten huomaat niin heidän ilmoituksissaan myydäänkin vain hintaa 690 €, 990 € jne.
Tuolla hintatasolla ei todellakaan voi laatua vaatiakkaan.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta