Kauneushoitola

Minttu =)

Olen kuullut, että Sunny Beachillä on kauneushoitola/hoitoloita. Tehdäänkö siellä kasvohoitoja? Ja jos tehdään niin minkä hintaista se on ja onko hoito hyvä/ eroaako se paljon Suomalaisesta? Onko heillä käytössä samoja hoitolaitteita kuin Suomessa?

8

1762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adalmiina*

      sama juttu! :) Olisi tosiaan kiva käydä matkan aikana vähän hemmottelemassa itseään. Sitten kun nenänpää on palanut ja muutenkin posket kiristää niin tekisi kyllä hyvää joku kosteuttava kasvohoito! ;D Eli onko kokemuksia jollain? :)

      Sen verran olen jostain kuullut ja lukenut, että on selvästi halvempaa tuo hoitoloissa käyminen kuin Suomessa, esim. manikyyri tai pedikyyri yli puolet halvempia. Jostain olin lukevinani, että hiustenleikkuu olisi vain 2 euroa...eli mitä se nyt on sitten levoissa...4 levaa?? Mutta mahtaakohan tuo olla miesten parturoinnin hinta??

      No, mutta sen näkee sitten viimeistään paikanpäällä, enää kolme viikkoa niin sitten läx! ;) Mennään ekaa kertaa Bulgariaan, jännittää!

      Hauskaa matkaa Minttu ja kaikki muutkin!

      • Jutta:D

        moi:)minä viime vuonna olin sb:llä mutta en kyl mitään kauneushoitoloita nähnyt:O oon tainnu olla vähän sitten sokeena siellä:Doli kyl niin ihanaa..kiinostais kyl itekkin et mistä niitä mahtais löytää..:)) ja adalmiina minne hotelliin menet??minäkin nimittäin kolmen viikon päästä menossa..14.7 lähtö..aijai!!:D hyvän kohteen ootte valinnu tekin;)


      • Adalmiina*
        Jutta:D kirjoitti:

        moi:)minä viime vuonna olin sb:llä mutta en kyl mitään kauneushoitoloita nähnyt:O oon tainnu olla vähän sitten sokeena siellä:Doli kyl niin ihanaa..kiinostais kyl itekkin et mistä niitä mahtais löytää..:)) ja adalmiina minne hotelliin menet??minäkin nimittäin kolmen viikon päästä menossa..14.7 lähtö..aijai!!:D hyvän kohteen ootte valinnu tekin;)

        Diamondiin...mihis te? :) Meillä lähtö siis 17.7. ja pari viikkoa siellä riekutaan miehen kanssa! :D


    • Adalmiina*

      Tuolla vähän alempana ainakin "turhis2007" kyselee myös noista kauneusasioista, sieltä taisin lukea ainakin tuon manikyyri/pedikyyri homman! :)

    • Adalmiina*
      • Minttu =)

        Kaikki tuntuu puhuvan vain manikyyristä/pedikyyristä. Kiinnostais tietää ihan noista hoidoista. Hyvää matkaa myös sulle Adalmiina! Itse lähden vasta viiden viikon päästä.


      • Adalmiina*
        Minttu =) kirjoitti:

        Kaikki tuntuu puhuvan vain manikyyristä/pedikyyristä. Kiinnostais tietää ihan noista hoidoista. Hyvää matkaa myös sulle Adalmiina! Itse lähden vasta viiden viikon päästä.

        Mutta jos jostain paikasta saa rakennekynsiä jne. niin luulisi, että sellaisesta paikasta saa sitten ihan mitä vaan kauneushoitoja, myös kasvohoitoja siis. No, mutta toivottavasti löytyy joku kiva putiikki! :)


    • juuri palannut

      varmasti löytyy mitä hoitoja vaan.Kauneus hoitoloita on todella paljon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe