Onko kellään tietoa siitä, mitä sytostaatteja yleensä määrätään luuston ja maksan etäpesäkkeisiin?
Omalta osaltani saan kyllä tiedon huomenna, mutta haluaisin silti tietää muiden kokemuksia.
Rintasyöpään sain 3xtacotere ja 3xCEF. Tacoista en niin perustaisi, vaikka en mitään muita sivuoireita kuin hiustenlähdön saanutkaan.
Sytot etäpesäkkeisiin
8
1593
Vastaukset
- on ainekin
luustosyöpään levinneitä potilaita http/www,cancer,fi /keskustelut
- LPolku
...kuin siihen alkuperäiseen syöpäänkin, ne on ihan sitä samaa sairautta edelleen.
- kevätmielinen
jos ei entisillä ole enää hoitovastetta.
Gemzar, taxotere, xeloda, cisplatin.. Onhan niitä vaikka mitä levinneen rintasyövän hoidossa käytettäviä solumyrkkyjä. - LPolku
kevätmielinen kirjoitti:
jos ei entisillä ole enää hoitovastetta.
Gemzar, taxotere, xeloda, cisplatin.. Onhan niitä vaikka mitä levinneen rintasyövän hoidossa käytettäviä solumyrkkyjä.mutta siis meinasin, että ne myrkyt ovat nimenomaan sen alkuperäisen syövän (tässä tapauksessa rintasyövän) hoitoon tarkoitettuja sytoja eikä sillä ole varsinaisesti vaikutusta, sijaitsevatko pesäkkeet luustossa, maksassa tai vaikka keuhkossa. Samaa tautia kaikki.
- parhaiten
LPolku kirjoitti:
mutta siis meinasin, että ne myrkyt ovat nimenomaan sen alkuperäisen syövän (tässä tapauksessa rintasyövän) hoitoon tarkoitettuja sytoja eikä sillä ole varsinaisesti vaikutusta, sijaitsevatko pesäkkeet luustossa, maksassa tai vaikka keuhkossa. Samaa tautia kaikki.
tiedät aina kaiken.
- LPolku
parhaiten kirjoitti:
tiedät aina kaiken.
Minä vain vastaan ainoastaan sellaisiin kysymyksiin, joihin osaan. Jos en tiedä mitään, en turhaan rupea asiaa päivittelemään.
- sarkooma tädille
LPolku kirjoitti:
Minä vain vastaan ainoastaan sellaisiin kysymyksiin, joihin osaan. Jos en tiedä mitään, en turhaan rupea asiaa päivittelemään.
kirjoituksiasi ei näy,huolestuttaa.
- Sarkoomatäti
sarkooma tädille kirjoitti:
kirjoituksiasi ei näy,huolestuttaa.
Kyllä minä hengissä olen, mutta aika väsynyt hoidoista, joten seurailen taustalta. Hyvää vointia sinullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma112568Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne292441Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv612309Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.782186Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k681824PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist61740Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941727Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel841654- 1321605
- 1051282