Mitä ristikkolehtiä te harrastajat ostatte? Mä olen kokeillut useampiakin, lemppareita on esim. ristikkokärpänen, heikin helpot, kulta- ja kotiristikot. Mikä lehti olisi vaikeustasoltaan näitä haastavampi, muttei kummiskaan niin vaikea, ettei paljoa mitään saa täytettyä?
MItä lehtiä ostatte?
12
2065
Vastaukset
- sepe62
kokeile kirppu-lehtiä, siellä on anagrammikin yms. ET-lehden ristikko sikavaikee.Olen jo muutaman vuoden täytellyt, kirppu-, kulta-, sylvin- ja heikin-ristikot lemppareita
- ristikot
siinä on lehtien lehti!
- kalve
Kokeile musta pelikaani-lehteä. Myös paksu pelikaani ja kryptopelikaani ovat sopivia. Punainen pelikaani on haastavin.
- cici
ostan noita sylvin tms helpot -ristikoita, olen aika aloittelija vasta ja ovat minusta kohtuu helppoja.
- nuori ristikonlätkijä
En ole kokeillut läheskään kaikkia, yleensä tulee ostettua Ruutukolmion helpoimpia lehtiä. Myös Ristikko-kärpänen ja Suuri Ristikko ovat hyviä.
- Ruutukolmion
lehtiä. Tähtiristikot, Huippuristikot, ym. heidän joko kuukausittain tai muutaman kerran vuodessa ilmestyviä lehtiään.
Jotkut lehdet ovat tehty helpommiksi ja toiset hankalampia. Kaikissa lehdissä on erityyppisiä tehtäviä ja kaikki ovat kilparistikoitakin.
Myös erilaisia pelkästään kryptoja sisältäviä lehtiä on niiden ystäville.
Itse pidän lehdissä juuri vaikeustason vaihtelusta ja erityyppisistä tehtävistä. - mamapiridavani
Ruutukolmion kirjoitti:
lehtiä. Tähtiristikot, Huippuristikot, ym. heidän joko kuukausittain tai muutaman kerran vuodessa ilmestyviä lehtiään.
Jotkut lehdet ovat tehty helpommiksi ja toiset hankalampia. Kaikissa lehdissä on erityyppisiä tehtäviä ja kaikki ovat kilparistikoitakin.
Myös erilaisia pelkästään kryptoja sisältäviä lehtiä on niiden ystäville.