Mitä ristikkolehtiä te harrastajat ostatte? Mä olen kokeillut useampiakin, lemppareita on esim. ristikkokärpänen, heikin helpot, kulta- ja kotiristikot. Mikä lehti olisi vaikeustasoltaan näitä haastavampi, muttei kummiskaan niin vaikea, ettei paljoa mitään saa täytettyä?
MItä lehtiä ostatte?
12
2065
Vastaukset
- sepe62
kokeile kirppu-lehtiä, siellä on anagrammikin yms. ET-lehden ristikko sikavaikee.Olen jo muutaman vuoden täytellyt, kirppu-, kulta-, sylvin- ja heikin-ristikot lemppareita
- ristikot
siinä on lehtien lehti!
- kalve
Kokeile musta pelikaani-lehteä. Myös paksu pelikaani ja kryptopelikaani ovat sopivia. Punainen pelikaani on haastavin.
- cici
ostan noita sylvin tms helpot -ristikoita, olen aika aloittelija vasta ja ovat minusta kohtuu helppoja.
- nuori ristikonlätkijä
En ole kokeillut läheskään kaikkia, yleensä tulee ostettua Ruutukolmion helpoimpia lehtiä. Myös Ristikko-kärpänen ja Suuri Ristikko ovat hyviä.
- Ruutukolmion
lehtiä. Tähtiristikot, Huippuristikot, ym. heidän joko kuukausittain tai muutaman kerran vuodessa ilmestyviä lehtiään.
Jotkut lehdet ovat tehty helpommiksi ja toiset hankalampia. Kaikissa lehdissä on erityyppisiä tehtäviä ja kaikki ovat kilparistikoitakin.
Myös erilaisia pelkästään kryptoja sisältäviä lehtiä on niiden ystäville.
Itse pidän lehdissä juuri vaikeustason vaihtelusta ja erityyppisistä tehtävistä. - mamapiridavani
Ruutukolmion kirjoitti:
lehtiä. Tähtiristikot, Huippuristikot, ym. heidän joko kuukausittain tai muutaman kerran vuodessa ilmestyviä lehtiään.
Jotkut lehdet ovat tehty helpommiksi ja toiset hankalampia. Kaikissa lehdissä on erityyppisiä tehtäviä ja kaikki ovat kilparistikoitakin.
Myös erilaisia pelkästään kryptoja sisältäviä lehtiä on niiden ystäville.
Itse pidän lehdissä juuri vaikeustason vaihtelusta ja erityyppisistä tehtävistä.Minulle tulee Apu-Ristikot,siinä on suurin osa vähän liiankin helppoja mutta niitä on ihan kiva täytellä.Kaikki ovat palkinto ristikkoja,mikä on hyvä juttu.Erityisen kivoja ovat piilosanat.Nyt ostin eka kerran ET-ristikot elokuun numeron,se tuntui ehkä hivenen vaikeammalta kuin A-R,mutta palkinto ristikot on nyt tehty ja odottavat postiin vientiä.Kaikenkaikkiaan ristikoiden täyttö on kivaa puuhaa,ainakin huonoilla ilmoilla.
- yks vaan
Aaltosen helpot ja hauskat ristikot ja Aurinko ristikot on uusin suosikkini.
- hourglass
Tilattuna tulee Helppo Kirppu (alkaa olla vähän turhan helppo 9 ratkomisvuoden jälkeen...). Lisäksi ostan mm. Suomi/Euroopparistikoita sekä Mustaa ja Punaista Pelikaania. Punaisessa on sopivasti haastetta.
- sirpukka55
Koukkuun TAVU-ristikkolehteen, ilmestyy joka toinen kuukausi. Mun aivoille just sopiva, joutuu miettimään ja toisaalta tulee opetelluksi suomen nähtävyyksiä, missä ne sijaitsee ym. Suosittelen kokeilemaan...
- HK
sirpukka55 kirjoitti:
Koukkuun TAVU-ristikkolehteen, ilmestyy joka toinen kuukausi. Mun aivoille just sopiva, joutuu miettimään ja toisaalta tulee opetelluksi suomen nähtävyyksiä, missä ne sijaitsee ym. Suosittelen kokeilemaan...
tällä hetkellä on Suomi-ristikot sekä Suomi-tavuristikot.
- atik & ista
Iisakin Ristikot on ollut tilauksessa reilut 10 vuotta.
Lehden alkupäässä on keskitasoisia, joskus jopa helppoja, loppupäässä joskus ihan mahdottomia;)
"Mikä lehti olisi vaikeustasoltaan näitä haastavampi, muttei kummiskaan..."
Tähän voisi suositella Passeli Pelikaani lehteä. Ei "läpikirjoitettavia" mutta ei mitään älyttömän vaikeitakaan.
Talvella ostin pari numeroa ja sitten pistin tilaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462