Messilän juhannus 1995

TMHR

Olisko kellään muistissa/tiedossa Messilän juhannuksen esiintyjiä 1995?

38

16022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sherlock2

        En löytänyt muutakun 1996 messilän yhden sex pistols kuvan. Kiinnostaisi myös 1995 esiintyjälista. Oli sen verran hyviä bändejä. Vieläkin muistan kun offspring aloitti keikan..


    • aikoja:)

      Siellä oli ainaski Offspring, Leningrad Cowboys, YUP.. muut onki sitte pimennossa;)

      • se vain on

        Voi että niitä aikoja. oli elämän parsta aikaa, voi tätä nyky kiirettä ja paineita ja kaikkee muuta... miten sais ton ysikytä luvun takaisin ja ne heavy ajat ei tätä nyky trendiä jaksa se oli sillon ennen aitoa tamä touhu piste.


    • OnnetonS

      Siellä oli ainakin:

      J.Karjalainen (aika varma)
      Yö?
      Leningrad Cowboys
      NOFX
      Offspring
      Prodigy
      Nylon Beat
      22 pistepirkko
      Inner Circle

    • wenta

      ja

      Millencollin
      Bad Religion
      Waltari
      SEHV
      Sex Pistols

      Aika kova esiintyjälista oli

      • Sipeteuseli

        ensimmäinen lista oli vuodelta 1995 mutta tämä jälkimmäinen oli kyllä vuodelta 1996. Lisäksi oli tuolloin jälkimmäisenä vuotena Leningrad Cowboys ja Sepultura ja Pelle Miljoona ja....?


      • Larezuca
        Sipeteuseli kirjoitti:

        ensimmäinen lista oli vuodelta 1995 mutta tämä jälkimmäinen oli kyllä vuodelta 1996. Lisäksi oli tuolloin jälkimmäisenä vuotena Leningrad Cowboys ja Sepultura ja Pelle Miljoona ja....?

        1995 siellä oli myös green day, juustopäät, taivassatama...


      • summer of 95
        Larezuca kirjoitti:

        1995 siellä oli myös green day, juustopäät, taivassatama...

        Mai gaad.. mä oon kavereille kivenkovaan väittäny, että Green Day esiintyi siellä, mutta ne vaan inttää vastaan.. Thanx!! :D

        Oli se hienoo! Ai että, oli upeeta....!
        Offspring Leningrad Cowboysien lämppärinä, voi juma.. ei tuu toistumaan :D


      • wasthere95
        summer of 95 kirjoitti:

        Mai gaad.. mä oon kavereille kivenkovaan väittäny, että Green Day esiintyi siellä, mutta ne vaan inttää vastaan.. Thanx!! :D

        Oli se hienoo! Ai että, oli upeeta....!
        Offspring Leningrad Cowboysien lämppärinä, voi juma.. ei tuu toistumaan :D

        ei ollut green day messilässä. ainoa suomen keikka ennen tulevaa oli vuonna 95 helsingin jäähallissa.


      • PK
        summer of 95 kirjoitti:

        Mai gaad.. mä oon kavereille kivenkovaan väittäny, että Green Day esiintyi siellä, mutta ne vaan inttää vastaan.. Thanx!! :D

        Oli se hienoo! Ai että, oli upeeta....!
        Offspring Leningrad Cowboysien lämppärinä, voi juma.. ei tuu toistumaan :D

        soitti aivan keikan aluksi green dayn jotain biisia dookie albumilta (jotan en enää muista), mutta kummiskin yleisö villiinty ihan v(¤#=)sti joho ne heitti jotain, että luuletteko te munapäät että soitettais jotain green dayn paskaa :) Jostain syystä tää on jääny mieleen.. muut muistikuvat onki sitten hataria ;) Festarit tais mennä enimmäkseen sex & drugs & rock`n roll meiningiks :)


      • _K_
        PK kirjoitti:

        soitti aivan keikan aluksi green dayn jotain biisia dookie albumilta (jotan en enää muista), mutta kummiskin yleisö villiinty ihan v(¤#=)sti joho ne heitti jotain, että luuletteko te munapäät että soitettais jotain green dayn paskaa :) Jostain syystä tää on jääny mieleen.. muut muistikuvat onki sitten hataria ;) Festarit tais mennä enimmäkseen sex & drugs & rock`n roll meiningiks :)

        Siis ei ollut Green Day tuolla. Offspring oli, ja sit muista ulkomaalaisista vasta tunnetuksi tullut Prodigy. Ja NOFX.


      • Historia kiinnostaa
        _K_ kirjoitti:

        Siis ei ollut Green Day tuolla. Offspring oli, ja sit muista ulkomaalaisista vasta tunnetuksi tullut Prodigy. Ja NOFX.

        Messilän juhannusfestivaalit järjestettiin ainakin 1994, 1995 ja 1996. Vuonna 1997 järjestäjä Welldone ilmoitti pitävänsä välivuoden. Mutta mites sitä ennen ja sen jälkeen?

        Kyselee Jarmo


      • Anonyymi
        _K_ kirjoitti:

        Siis ei ollut Green Day tuolla. Offspring oli, ja sit muista ulkomaalaisista vasta tunnetuksi tullut Prodigy. Ja NOFX.

        Totta puhut muistan tuon saman . Ite niin päissäni saapuessa ja voi hyvää päivää että oli elämäni festari ❤️


      • Anonyymi
        Historia kiinnostaa kirjoitti:

        Messilän juhannusfestivaalit järjestettiin ainakin 1994, 1995 ja 1996. Vuonna 1997 järjestäjä Welldone ilmoitti pitävänsä välivuoden. Mutta mites sitä ennen ja sen jälkeen?

        Kyselee Jarmo

        Einoluut 94 vaan eka oli 95 vuonna .


    • Atro Virtanen

      Nakkipäissäni en nyt enempää kirjoittele. (Läppäri laitto black screenin - kostin ja otin black horset) näin sepulturan tuonnoin ja oli ehkä eloni tärkein humppakokemus. palataan. - AntSA, kymenlaaksost

    • Kauan on aikaa siis

      Olin paikalla '95

      J.Karjalainen oli varmasti
      Yö - tais olla... hmm - en ole satavarma, mutta eikös ne ole aina joka paikassa?
      Leningrad Cowboys - oli.. Oliko Jari Kurri ja Jari Litmanen kännissä lavalla? Mielikuva on, että Litti olis just voittanu jotain (Champions leaguen 95) ja hillui hetken, lauloi kenties jotain.

      NOFX - oli, en seurannut tosin
      Offspring - oli sen kesän kovin juttu
      Prodigy - oli aika kova, vaikka ei kiinnostanut
      Nylon Beat - sexi vei taxi toi.
      22 pistepirkko - oli
      Inner Circle - Bad Boys Bad Boys!

      Olin kännissä.

    • eder2

      Oli niin kova esiintyjälista että olin täysin överit jo Offspringin kohdalla

      • Kumpula rules

        Tämä oli myös vuonna -95 -> Sir Elwoodin hiljaiset värit

        En muista minä vuonna 4 ruusua oli siellä mut oli kumminkin.

        Mulla oli leiri siellä kun käveltiin sen mettän läpi viistosti sinne taka niitylle... jumankauta oli se hienoo aikaa ei tuu enää mistään tollaisia fiiliksiä nykyään.


    • penttiii

      Tuli oltua siellä -95 ja -96.
      96-vuodelta tallessa festaripaita jonka selässä:

      Messilä goes space 20.-22.6.1996 Rocket Roll

      Leningrad Cowboys
      Sex Pistols
      Sepultura
      Bad Religion
      Moby
      Shaggy
      Shamen
      Millencolin
      No Fun At All
      Michael Monroe

      4R
      Rinneradio
      Klamydia
      Mikko Kuustonen!!!!!
      Suurlähettiläät
      Waltari
      22 Pistepirkko
      Popeda
      Pelle & Rockers
      Zero Nine
      Dreadline
      Rasmus

      • LEFA

        VOISITKO MYYDÄ KYS. PAIDAN


      • tony 900

        voisitko myydä paidan . omani hajoitettiin sairaalan toimesta.


    • vierailija

      Minähän vuonna esiintyivät Pandora ja Dingo?

      Molemmista on pokkarikameralla otettuja kuvia, joista ei esiintyjää arvais, ellei tietäis. Dingo oli niin paljon myöhässä, että huvilupa päättyi ja järjestäjät katkaisivat sähköt. Vetivät sitten jonkun biisin akustisena.

      • 9596*

        Se järkytys ja sitä seurannut täydellinen sekoaminen kun kysy et 'mikä bändi tää on?' ja vastausta ei kerennyt kuulla kun alkoi DONT CALL ME WHITE,DONT CAAAAL ME WHITE!!! ja tajus olevansa pitissä...


      • Messilä-94

        Pandora ja Kummelit oli ainakin 1994, mutta toki on saattaneet muinakin vuosina piipahtaa.


      • Anonyymi
        9596* kirjoitti:

        Se järkytys ja sitä seurannut täydellinen sekoaminen kun kysy et 'mikä bändi tää on?' ja vastausta ei kerennyt kuulla kun alkoi DONT CALL ME WHITE,DONT CAAAAL ME WHITE!!! ja tajus olevansa pitissä...

        Oli kyllä totaalisen Helmi setti


    • Roach

      Klamydia soitti 95...

    • jmk79

      Billy Carson taisi olla MC:nä? Muistan vaan ku, Sex Pistolsin keikka keskeytyi ku joku sankari heitti muovipullon Rottenia pullolla! Billy tuli huutamaan huonola suomi kielelä, jotain et Sex Pistols aloittaa täältä maailmankiertueen ja te juntit heitätte pulloilla! :)

    • LahdenErik.Oli Pahaa

      Parina vuonna taisin tuolla käydä. Sillon lähinnä pääasia oli, että mahoton lärvi päällä kaiken aikaa. Offspringin muistan nähneeni ja Inner circlen. YUPn telttakeikalle nukahdin muistaakseni. Kai se oli n.-95. 1996 muistaakseni öhrysin nummirockissa vastaavaan malliin.

      • HÄRKÄ

        Olin messiläs 96 katottiin pistolsseja joka oli perseestä joten sai päällensä pullosateen. Paeas oli religionin setti vedettiin pirtuu ja sekoiltiin huolella. Voi niitä aikoha!!!!!


    • Jukkamaakanenleiri

      Sillon oli paljon hyviä. Voih kun olis kello jota kääntää takasin päin päästiin muuten kymppi uutisiinkin sillon 😂

    • Goesspace

      1996 messilä paras festivaali koskaan?

    • Pääsinneitsyydestäni

      Hitsi, mä kuulin vasta nyt että Sex Pistolsien keikka keskeytyi :D Oon vuosikaudet (=kymmenet) harmitellut että oli muuta puuhaa sen aikana! Ei harmitakaan enää.

      • Anonyymi

        Joo, keskeytyi hetkeksi. Billy kävi rauhoittelemassa yleisöä ja keikka jatkui sen jälkeen. Olis ehkä kannattanu keskeyttää se muu puuha ja tulla katsomaan keikkaa.


      • Anonyymi

        Klamydian keikka keskeytyi myös kun lavalle lensi pullo. Vesku ehdotti että jos yleisö vetäisi heittäjää joukolla turpaan ja bändi jatkoi keikkaa.


    • Anonyymi

      Mainittujen lisäksi myös Ismo Alanko oli - 95 Messilässä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Frendi tuli zygällä Helsingin Käpylästä n.70km. Ei mahtunut autoon mut pakko oli päästä. Ja tietenkin pummilla sisään. Oli ihan vitun hauskaa. Yks kaveri sai tippurin ja mä löysin lompakon missä oli 3000 markkaa. Arvaa biletettiinkö. Putkareissuhan tuli jollekkin. Teltta hävis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe