manga hahmoille nimiä olisin tosi onnellinen jos joku lähettäis mulle jotain kivoja nimiä manga hahmoille!
oisko kellään kivoja nimiä manga hahmoille?
6
459
Vastaukset
- vampira-87
Nimiähän on helppo keksiä. Varsinkin jos ne ovat perus japanilaisia nimiä. Mutta sehän riippuu ihan siitä mangasta ja niistä hahmoista.
Mutta tuolla jossai ketjussa vähä aika sitten puhuttiin japanilaisista nimistä ja tuli jotain sivustoja missä on listaa niistä. Kannattaa niitä kurkkia, jos et mitään ihmeellisempiä nimiä hae.- manga-girl
KIITTI TOSI PALJON!
- ViisainHabosta
Tiiän pari nimeä: Momo(mansikka), Lettuce(englantia, suomeksi salaatti), Ichigo(prinsessa, juu tiedän Tokyo mew mewssä!), Kirameki(en ihan tiedä, mutta kurkkaappa wikipediaan, luulen että se on ihan mukava) ja Momomiya(mansikka jotain ;)?) Tai sitten sellaisia jotka ei tarkoita mitään: Chichiro, Akira, Ikito, jne. niitähän voi itse keksiä lisää :)
- KaboW
Ichigo tarkoittaa kylläkin mansikkaa... yleensä ja Tokyo mew mew:in ichigo tarkoittaa just sitä mansikkaa että niin....
- :P
Momo=persikka
- omaa kokemusta
Itse ainakin tykkään jos nimellä on tarkoitus (ylhäällä on jo hyviä esimerkkejä).
Jos haluat sellaisen salaatti, kissa koira -nimen niin ihan kääntäjään heitä joku kiva sana ja katso että kuullostaako nimi hyvältä.
Itse kuitenkin haluan yleensä nimen, jonka tarkoitus piilee monessa sanassa, esim. Asuka, Asu tarkoittaa huomista, ka tarkoittaa hajuvettä/tuoksua. Eli "huomisen tuoksu."
http://www.behindthename.com/nmc/jap.php
Jos sellainen kiinnostaa niin tuossa on tutustumisen arvoinen sivu, jota itse joskus selailein. Nimet ovat tosin oikeita nimiä, joihin Japanissa voi törmätä.
Jos haluat erikoisen nimen, neuvoisin yhdistelemään näitä tavuja, niin että saat kasaan uniikin ja kivan kuuloisen nimen jolla on tarkoituskin.
Riippuu ihan mihin genreen hahmo sijoittuu, sellainen söpistely nimi supersankarilla ei ehkä toimi. (Jos puhutaan lihaskimpusta eikä mew mew -tytöistä.)
Sukunimet ovat sitten eri juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482