Ei oinasmiehet

HermotMeni

täyspäisiä ole!! Mikä hemmetti ne ajaa käyttäytymään ja kokeilemaan äärirajoille toisen hermoja??
Mikä idea on, et on ihanaa yhtenä päivänä ja sit hävitään huiskis, ei vastata viesteihin ei yhtään mitään. Sit kun räjähtää ja sanoo suun puhtaaks, niin sitten ihmetellään, et miks sä suutuit??!!

Nyt kyllä lens pässinpää lopullisesti tän naisen elämästä. Ei enää sitä miestä ikinä!! Saati sit oinasherraa....grrr....

21

3548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta myös

      Kuulostaapa tutulta! Eilen tapasin oinas-miestä, josta ei selkoa saa! Istutaan saunanlauteilla alasti ja mies ei edes yritä mitään!!! Ei juurikaan paljasta tunteitaan, vaikea arvat missä mennään ja kohta jo ujosti lähentelee.. ovatko kaikki oinas-miehet noin vaikeaselkoisia??

      • HermotMeni

        Sain itekin kokea ja juurikin myös saunassa. Ties vaikka ois sama heppu :D


      • oinasmies

        Oinashan on tunnetusti herrasmies. Saunassa saunotaan ja muualla sitten lähennellään ja leikitään leikkejä ;)


      • kokemusta vielä
        HermotMeni kirjoitti:

        Sain itekin kokea ja juurikin myös saunassa. Ties vaikka ois sama heppu :D

        Ehdottaako tuo oinaasi uusinta-tapaamista, kun olette nähneet?-tämä ei!
        Mutta miksi on niin miehekäs ja kiinnostava kuitenkin??-juuri tuon tavoittamattomuuden takiako??
        Minä onneton rapu pääsin tuohon pässiin rakastumaan...yritän ja yritän päästä eroon, vaan.. kaikenlisäksi on varatu tämä pässi!


      • niinpä niin
        oinasmies kirjoitti:

        Oinashan on tunnetusti herrasmies. Saunassa saunotaan ja muualla sitten lähennellään ja leikitään leikkejä ;)

        vaan pitäähän sitä kokeilla kaikenlaista myös muualla kuin sänkykamarissa: niityllä, autossa... hormonit peliin vaan oinaat!


      • Oinas.......

        Ainakin omalla kohalla voin sanoa että ei ihan helposti tulis lähenneltyä. Ei oo kovin kohteliasta käydä heti kiinni kun ei tiedä mitä toinen haluaa. Jos toinen osapuoli tekee alotteen tai antaa selkeen vihjeen niin sit on se lupa.
        Tiedä sit onko ujoutta tai oinaan luonne että on varovainen naisten kanssa. Herrasmies ei tietysti heti käykkään kiinni, vaikka ei sitä enää arvosteta.
        Mulle pitää ainaki sanoa suoraa mitä haluaa ja kuinka, rivien välistä lukeminen ku ei oikeen oo mun juttu. Ite voi kans ajatella että toinen on vaikeaselkoinen ku ei tajua mitä toinen haluaa.
        Toivottavasti saitte jotain tolkkua tästä...


      • HermotMeni
        kokemusta vielä kirjoitti:

        Ehdottaako tuo oinaasi uusinta-tapaamista, kun olette nähneet?-tämä ei!
        Mutta miksi on niin miehekäs ja kiinnostava kuitenkin??-juuri tuon tavoittamattomuuden takiako??
        Minä onneton rapu pääsin tuohon pässiin rakastumaan...yritän ja yritän päästä eroon, vaan.. kaikenlisäksi on varatu tämä pässi!

        Joo, mutta ei heti, sitten soitteli ja textailikin...aluksi. Sitten tuli pieni konflikti ja sen myötä toivotin miehelle hyvää elämää. Jonkin aikaa oli poissa ja palasi kuvioihin. Sitten alkoi tää joku hemmetin mykkäkoulu...taas räjähdys.
        Nyt en jaksa enää, on niitä muitakin miehiä.

        Onko pässisi naimisissa vai seurustelee? Ole varovainen...


      • en ymmärrä minäkään
        Oinas....... kirjoitti:

        Ainakin omalla kohalla voin sanoa että ei ihan helposti tulis lähenneltyä. Ei oo kovin kohteliasta käydä heti kiinni kun ei tiedä mitä toinen haluaa. Jos toinen osapuoli tekee alotteen tai antaa selkeen vihjeen niin sit on se lupa.
        Tiedä sit onko ujoutta tai oinaan luonne että on varovainen naisten kanssa. Herrasmies ei tietysti heti käykkään kiinni, vaikka ei sitä enää arvosteta.
        Mulle pitää ainaki sanoa suoraa mitä haluaa ja kuinka, rivien välistä lukeminen ku ei oikeen oo mun juttu. Ite voi kans ajatella että toinen on vaikeaselkoinen ku ei tajua mitä toinen haluaa.
        Toivottavasti saitte jotain tolkkua tästä...

        ja hyvä käytöksinen kyllä on, mutta myös hyvin itsekeskeinen ja arvaamaton. Tekee juuri niin kuin itselle sopii. Toki, jos jotain on sovittu, pitää siitä kiinni, mutta se asioista/aikatauluista sopiminen/puhuminen vaikeaa vasta onkin.
        Olen itse tapaillut jo pitemmän aikaa oinasmiestä, - toki aika harvakseltaan molempien kiireisestä elämäntilanteista johtuen. Tapaamiset ovat aina hyvin miellyttäviä ja käyttäydymme luontevasti parina. Näytämme ystäviemme mielestä "vanhalta parilta".Tunteistamme emme ole puhuneet.Tapaamisen päätyttyä tämä herra kuitenkin katoaa omaan maailmaansa, - kunnes ottaa taas yllättäen yhteyttä ja pahoittaa mielensä, jos minulla ei ole aikaa hänelle juuri sillä hetkellä tai hänen toivomallaan aikataululla. Olen aivan ymmälläni hän aivoituksistaan ja liikkeistään...Siispä ajattelin, että taitaa olla parasta siirtyä kaveriasteelle,mukavaa seuraa hän kyllä on...


      • kiitos vinkistä
        Oinas....... kirjoitti:

        Ainakin omalla kohalla voin sanoa että ei ihan helposti tulis lähenneltyä. Ei oo kovin kohteliasta käydä heti kiinni kun ei tiedä mitä toinen haluaa. Jos toinen osapuoli tekee alotteen tai antaa selkeen vihjeen niin sit on se lupa.
        Tiedä sit onko ujoutta tai oinaan luonne että on varovainen naisten kanssa. Herrasmies ei tietysti heti käykkään kiinni, vaikka ei sitä enää arvosteta.
        Mulle pitää ainaki sanoa suoraa mitä haluaa ja kuinka, rivien välistä lukeminen ku ei oikeen oo mun juttu. Ite voi kans ajatella että toinen on vaikeaselkoinen ku ei tajua mitä toinen haluaa.
        Toivottavasti saitte jotain tolkkua tästä...

        Kiitos sinulle Herrasmies! tuo selvensi asiaa jo paljon! Hän on myös herrasmies, vähän arankin oloinen-ehkä minun sitten vaan olisi pitänyt rohkeasti "ottaa oinasta sarvista"... kirjoitan hälle s-postia ja kerron tuosta.
        Toinen vaikea seikka on, että hän on naimississa, vaikka ei onnellinen... ehkä myös siksi pidättyväinen??


      • Oinas.......
        kiitos vinkistä kirjoitti:

        Kiitos sinulle Herrasmies! tuo selvensi asiaa jo paljon! Hän on myös herrasmies, vähän arankin oloinen-ehkä minun sitten vaan olisi pitänyt rohkeasti "ottaa oinasta sarvista"... kirjoitan hälle s-postia ja kerron tuosta.
        Toinen vaikea seikka on, että hän on naimississa, vaikka ei onnellinen... ehkä myös siksi pidättyväinen??

        Itte seurustelin melko pitkään vähemmän hyvässä suhteessa mutta ikinä en pettäny. Loppuun asti yritettiin saada homma toimimaan mutta pakko oli antaa periks. Vaikka välillä mieli olis tehny mennä vieraisiin hakemaan hellyyttä.
        En vois koskaan loukata ketään nii paljo että tekisin sen. Varsinki ku tietää kuinka paljo se toiseen sattuu.
        Jokainenhan tekee omat valintansa...

        Varmaan sitä varte omalla kohalla on niin paljo vaan kavereita ku ei ite tee hirveesti alotetta mihinkään suntaan.
        Eli ota sarvista kii ja ohjaa jos mieli tekee.


      • aikansa kutakin
        en ymmärrä minäkään kirjoitti:

        ja hyvä käytöksinen kyllä on, mutta myös hyvin itsekeskeinen ja arvaamaton. Tekee juuri niin kuin itselle sopii. Toki, jos jotain on sovittu, pitää siitä kiinni, mutta se asioista/aikatauluista sopiminen/puhuminen vaikeaa vasta onkin.
        Olen itse tapaillut jo pitemmän aikaa oinasmiestä, - toki aika harvakseltaan molempien kiireisestä elämäntilanteista johtuen. Tapaamiset ovat aina hyvin miellyttäviä ja käyttäydymme luontevasti parina. Näytämme ystäviemme mielestä "vanhalta parilta".Tunteistamme emme ole puhuneet.Tapaamisen päätyttyä tämä herra kuitenkin katoaa omaan maailmaansa, - kunnes ottaa taas yllättäen yhteyttä ja pahoittaa mielensä, jos minulla ei ole aikaa hänelle juuri sillä hetkellä tai hänen toivomallaan aikataululla. Olen aivan ymmälläni hän aivoituksistaan ja liikkeistään...Siispä ajattelin, että taitaa olla parasta siirtyä kaveriasteelle,mukavaa seuraa hän kyllä on...

        Kun luin tuon tekstisi tuntui kaikki niin tutulta.Oma oinasherrani on jo 58v ja luonteenpiirteet senkuin korostuvat.Tuntuu hyvin itsekkäältä ihmiseltä.
        Emme ole sitoutumisesta puhuneet mitään kuitenkin hän olettaa että olen vain häntä varten silloin kun hänelle sopii.
        Eihän parisuhde toimi noin.Tälläviikolla olen ilmoittanut hänelle että en ole enää tavattavissa,mitäs moista enää jatkamaan.
        Olen ollut liiankin pitkämielinen.


      • ...

        Itselläni on kanssa käynyt näin. Aluksi oli mukavaa ja kyllä viestiä tuli... sit yks kaunis päivä yhteydenpito loppui vaan kuin seinään. ei mitään selitystä, hiljaisuutta vain, eikä vastaa mihinkää... Eikä oltu vielä edes tutusttu kunnolla... no ei maailma yhteen pässiin voi kaatua. olisi se silti kiva tietää se syy..


    • kaksoset*

      Minä seurustelen oinas miehen kanssa ja saunassa ollaan tehty kyllä muutakin kuin saunottu hmmm....Ja kyllä hän minulle soittaa joka päivä ja sovitaan koska nähdään.

      • oinasmies

        Tottakai, jos se lupa on saatu.

        En itsekään ala tekemään mitään, jollei selvää vihjettä tule. Jos eletään parisuhteessa, niin asia on aivan toisenlainen. Sitten voidaanki hommat hoitaa vaikka auton katolla jos siltä tuntuu ;)

        Mutta niin, en itsekään varmaan alkaisi naiseen koskemaan saunassa, ellei sitä ennen olisi ollut paljon peliä tai ellei nainen olisi se, joka tekisi aloitteen.


    • kokenut

      Itsekin olen päättänyt että ei koskaan enää oinasherraa.Eihän parisuhde voi olla sellaista että vain tuon oikuttelevan ylimielisen miehen oikkujen mukaan pitäisi elää ja alistua.Sairastahan tuo on tai mitä suurinta tyhmyyttä.
      Itse en usko horoskooppeihin mutta tässä kohtaa on todettava että oinas ihan oma lukunsa,nuo öykkärimäiset luonteenpiirteet näköjään oinailla
      ominaiset......Nyt en ihmettele että valittavat yksinäisyyttään,ainakin 50 oinasmiehet.

    • Melissa

      Itselläni kaksi miesoinasta tuttavapiirissä, toinen pitempiaikainen kaveri. Olimme joskus vähän ihastumaisillaan, tai no hän taisi olla vähän enemmänkin ja olisi varmaan vieläkin valmis mikäli en seurustelisi. Anyway, hän joskus itse hoki minulle, ettei hänen pitäisi minuun rakastua. Sinkkuja oltiin molemmat tuolloin. No kun sanoin että ei hätää, en aio häneen rakastua ja että ollaan vain kavereita, niin yhtäkkiä hän ei puhunutkaan mitään moneen päivään. Ei edes tullut mieleen, että hän noista sanoistani loukkaantuisi, koska oli ensin itse samantapaista lässyttäny. Ja nyt siis sen takia oli niin kylmä ja etäinen. Asia kyllä puitiin läpi ja ollaan hyvissä väleissä.

      Olen huomannut kyllä, että aika helposti suuttuvat. Onneksi myös tuntemani ihmiset myös aika nopeesti leppyvätkin.

      Edesmennyt ukkini oli oinas. Suurimmaksi osakseen aivan ihana persoona!

      • tuulensuoma

        Onko oinaalle tyypillistä sitten että on puhumatta eli mököttää pitkään. Pitkävihaisuus ja itsepäisyys tai paremminkin jääräpäisyys. Olen onnistunut ärsyttämään oinasmieheni ja hän on ollut mykkäkoulussa viikon, ei puhu ei pukahda.

        Sen verran mitä olen lukenut näitä kirjoituksia, monet piirteet osuvat mieheni luonteeseen. En ole uskonut horoskooppeihin mutta pakko myöntää että onhan noissa perää. Itse olen leijona.


      • junttura pässi
        tuulensuoma kirjoitti:

        Onko oinaalle tyypillistä sitten että on puhumatta eli mököttää pitkään. Pitkävihaisuus ja itsepäisyys tai paremminkin jääräpäisyys. Olen onnistunut ärsyttämään oinasmieheni ja hän on ollut mykkäkoulussa viikon, ei puhu ei pukahda.

        Sen verran mitä olen lukenut näitä kirjoituksia, monet piirteet osuvat mieheni luonteeseen. En ole uskonut horoskooppeihin mutta pakko myöntää että onhan noissa perää. Itse olen leijona.

        sieltä luolastaan kömpii esiin jos sinusta oikeasti pitää. Kokemusta on!
        Oma pässini kuuluu kategoriaan jotta ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan...vaikea luonne, vaan minkäs teet :)


    • Nimetön

      Ihmettelen,miksi naisen pitäisi myötäillä ja suvaita tämän lapsellisen oinasmiehen oikkuiluja?Mielestäni tuollainen käytös on ylimielistä ja naisen aliarvioimista.

    • ere82

      kyllä nyt kyllä haukut, ehkä vähän yli näitä oinas miehiä yleensä(itekkin olen). katsohan jos et vielä ole huomannut, että meitä miehiä on moneen junaan. toiset pettää toiset jättää, mutta on meitä kunnollisia oinas miehiä varmaan jäljellä muitakin kuin minä....

      • oikku4

        Joo kyllähän tossa paljon perää on. Olen nimittäin itsekin oinasmies 49v ja jotkut sanoo, että olen vaikeasti lähestyttävä. en aiemmin ole asiaa liiemmin puntaroinut.. pohjimmiltaan oinas on ulkoapäin kova, mutta ovat myös tunteellisia ja ujojakin eikä todellakaan ala klähmimään naista jos ei ole hyvä ystävä eikä silloinkaan työntele sormea naisen alapäähän. melkein pitää naisen olla aktiivinen tämä lievästä ujoudesta johtuen ei sen takia ,ettei seksi kiinnosta. kiinnostaapa hyvinkin paljon. ehkä oinas ei halua kaikkien nähden paneskella esim yleisillä paikoilla . naiset käsittää usein tällaisen käytöksen nynnyilyksi,mutta kyllä meillä oinailla on herrasmiehen elkeitä. mutta on totta ettemme


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe