*Suomi*

ole valmiina -rukoile!

PUUTARHAHAUTA JERUSALEM 22.5.2007
Puutarhahaudalla ollessamme sain kehotuksen mennä Jeesuksen hautaan.
Seisoessani siinä hiljentyneenä katsellen haudan puolelle rautaristikon takaa huomasin
yhtäkkiä, että sinne ilmestyi suuri musta, kuluneen näköinen miekka ja
viikate.
Siinä ihmetellessäni näkyäni hautaan tuli kalsean kylmä. Kylmät väreet
kiirivät
vartaloani pitkin.
Samassa näin puisia, yksinkertaisia arkkuja päällekkäin valtavan määrän. Ja
arkkujen edestä aukeni pienten mustien ristien rivit.
Taustalla soi koko ajan surumarssi.
Sain suuren tuskan sydämeeni ja aloin itkeä.
Samassa näin Suomen kartan, joka alkoi mustua etelästä kohti pohjoista.
Aivan päälaelta alkoi valo kirkastua ja kirkas valo alkoi valua kohti etelää.
Kuulin Jumalan äänen surumusiikin pauhun yli. Hän sanoi: "Suomen kansan on
tehtävä parannus, muutoin minä annan tuhon kohdata maatanne. Uskovien tulee
rukoilla Suomen puolesta. Ylistää ja rukoilla. Työtä on tehtävä tosissaan.
Harras rukous pelastaa Suomen.

Älkää riidelkö keskenänne vaan tehkää sovussa työtä. Minä olen armollinen
Jumala. Minä olen valinnut Suomen kansan erikoistehtävään, mutta
suomalaiset, te olette uppiniskaista kansaa.
Te rakastatte mukavuutta, olette omaa hyvää hakevia. Teistä on tullut
välinpitämättömiä toisten hädälle. Omani nukkuvat eivätkä täytä tehtäväänsä.
Lupaamani herätys tulee, mutta teidän on luovuttava valheen-,
uskonnollisuuden- ja välinpitämättömyyden henkivalloista.
Herätkää! Nähkää verkko, johon olette sotkeutuneet ja tehkää parannus!
Minä olen uskollinen ja armollinen Jumala. Kääntykää minun puoleeni, puhukaa
minulle. Älkää vain taivastelko tapahtumia. Teillä on valta tarttua
tapahtumiin rukouksenne kautta. Olen antanut teille väkevän voiman nimeni
kautta. Haluan teidän äänenne kohoavan maailman äänen yli.
Järjestäytykää rukousryhmiin. Olen neuvonut teitä Sanani kautta, miten
teidän tulee rukoilla. Olen todella Sanani kautta antanut teille tiedot, taidot ja
nimeni. Lukekaa rakkaani Sanaani.
Olen luvannut kuulla äänenne. Luottakaa minuun, tulkaa takaisin minun
tyköni. Minun rakkauteni teihin ei ole sammunut.

21

2559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • profetiasta.

      Se on tärkeä sanoma Suomen kansalle, eikä suinkaan ainoa. Vastaavanlaisia on maassamme kuultu jo useita. Rukousta tarvitaan maamme puolesta. Siunausta sinulle!

      • ¨^^¨===

        Varmaan vakuuttavaa kun juttelee itsensä kanssa.


      • ETTÄ ENNENKIN

        On tullut vastaavia profitoioita, jopa vuosikymmenien ajan, ja kaikki ne ovat osoittautuneet vääriksi.
        Kuten tämäkin on Raamatun mukaan väärä profetia, sillä Jumala ei Raamatussa aseta rukousta välineeksi millä vältyttäisiin joltain tuomiolta.
        Raamatussa Jumala kohtelee ihmisiä yksilöinä ei kansakuntina, siis Uuusi TESTAMENTTI.


      • kirkkaus

        Unessa tarkoittava kirkkaus voidaan myös kääntää näin,koska siinä oli ensin:pimeys ja sitten valo,
        Herramme Jeesus joka tapauksessa poistaa kuoleman Suomen yltä,onhan niin paljon rukoiltu ja rukoillaan edelleen.

        Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valon. Niille, jotka asuvat kuoleman varjon maassa, loistaa kirkkaus" (Jes. 9:1).


    • Paavo.

      Rukoillaan.
      Suomen kansa tappelee rahasta ja palkasta. Syytellään työkavereita, esimiehiä, toista sukupuolta, eri alojen ihmisiä ahneudesta. Ollaan kateellisia lähimmäisille.Panetteluun ei laiteta stoppia.

      Samaan aikaan rikotaan kymmenen käskyn lakia mielin määrin. Vanhemmat eivät enää opeta näitä sydämelle tuttuja käskyjä lapsilleen! Suljetaan silmät pahuudelta, tai sitten on niitä jotka näkevät Jumalan luomassa maailmassa vain pelkästään pahuutta.

      Suomi, Suomi älä väheksy armoa jonka olet saanut osaksesi! Vanhemmat! Lukekaa Raamattua ja rukoilkaa kansamme puolesta.Kertokaa lapsillenne Hyvästä Jumalasta. Kertokaa mitä Jeesus Kristus teki puolestamme. Nuoret! Tarttukaa tekin Raamattuun ja lukekaa sitä rauhallisesti ja harkiten, jae jakeelta. Rukoilkaa Jumalaa avamaan sydämenne ymmärtämään Sanaa. On aika kääntyä Jumalan puoleen.. Emme saa huorata muilta mailta toimintamalleja ja aatevirtoja. Emme saa palvoa mammonaa ja ihmistä! Opetellaan tuntemaan Jumalamme tahto, joka ensisijaisesti näkyy Jeesuksen, meidän vapahtajamme toiminnassa maan päällä.

      Lisäksi Kansankirkkomme on sairas, siinä missä kansakin. Luovutaan Raamatusta ja terveestä Sanasta ja astutaan yhä enemmän maailman vallitsevien mielipiteiden ja kirkollisuuden syövereihin! Kirkko on vain KUOLLEET LUUT ilman Henkeä!! Rukoillaan Jumalaa uudistamaan uskovien yhteyttä. Eheytä Herra kansasi! Anna meille rukouksen nöyrä Henki! Muutos lähtee ruohonjuuri tasolta. Ollaan armollisia toisillemme. Opetellaan tuntemaan Jumalan tahto ja laki. Emme saa unohtaa RAKASTAA lähimmäistä niin kuin itseä ja Jumalaa yli kaiken. Jopa vihollista tulee rakastaa! Jos joku hyökkää sinua vastaan tavalla millä hyvänsä, muista mitä Jeesus opetti toisen posken kääntämisestä. Ainoastaan tällä tavalla voimme lopettaa väkivallan sanat ja teot maan päällä.

      Lisäksi Elämä on lahja, oli se sitten minkä pituinen tahansa. Jokainen ihminen on luotu Jumalan kuvaksi ja on Jumalalle rakas. Tämä tarkoittaa siis JOKAISTA ihmistä. Muistetaan tämä sitten kun näemme ja kohtaamme narkomaaneja, pedofiileja, alkoholisteja, homoseksuaaleja, heteroja, mielisairaita, vammaisia, keitä tahansa tavallisia tai erikoisia ihmisiä. Kaikki me olemme ihmisiä, osittain rikkinäisiä,synnin runtelemia; oman tai muiden synnin, mutta Jeesuksessa eheytyviä ja kokonaisia.

      Rukoillaan todellakin yhdessä.

    • merim.raimo

      juuri ennen tosivaikeutta nostaa "suomi neito" geograafiset käsivartensa Jumalan puoleen.Sellaisia rukoilioita jotka rukoilevat Hengessä ja Totuudessa.Sellaisia rukoilioita Jumala etsii.

    • Profeetat sanoo..

      Usaempikin Profeetta sanoo että Suomesta tulee "pieni mies", joka tuo uuden näkemyksen Jumaluuteen. Ensin hänellä on vastustajia...mutta komeettojen ja sotien (WW3)jälkeen hänen kirjojaan aletaan lukea toisella tavalla. Ja hänen kuolemansa jälkeen hänen kirjansa jäävät elämään.

      • ^¨^¨===

        Kyllä kansallistunto on hyvä asia, mutta eikös nyt mene jo vähän yli? Että juuri Suomi Jumalan silmäterä ja luvattu kansa. Eikös se Raamatun mukaan ole Israel? Vai joko virsikirjan väärentäjät ovat tekemässä uutta laitosta Raamatusta?


      • Piho

        Nimimerkille "Profeetat sanoo.."

        Viittasit viestissäsi useampaan profeettaan, joilla on sama sanoma "pienestä miehestä", joka tuo uuden näkemyksen jumaluuteen.

        Onko sinulla tietoa, keitä nuo profeetat ovat?
        Milloin he ovat tuoneet tällaista sanomaa?
        Mitä he ovat tarkkaan ottaen profetoineet?
        Voiko mistään netistä lukea noita sanomia tai saada mistään lisätietoa itse asiasta?

        Jouko Piho


      • from the north
        Piho kirjoitti:

        Nimimerkille "Profeetat sanoo.."

        Viittasit viestissäsi useampaan profeettaan, joilla on sama sanoma "pienestä miehestä", joka tuo uuden näkemyksen jumaluuteen.

        Onko sinulla tietoa, keitä nuo profeetat ovat?
        Milloin he ovat tuoneet tällaista sanomaa?
        Mitä he ovat tarkkaan ottaen profetoineet?
        Voiko mistään netistä lukea noita sanomia tai saada mistään lisätietoa itse asiasta?

        Jouko Piho

        Esimerkiksi Mitar Tarabich sanoo niin:

        http://www.crystalinks.com/tarabich.html

        Hän sanoo..."little man far from the north". Ko. miestä ensin sanotaan "hihhuliksi" ja hänellä on vastustajia mutta myöhemmin hänen kirjansa jäävät elämään sekä myös "äänitykset" (tape recordings).
        Eli kun kaikki komeetat, maanjäristyskset ja WW3 ovat menneisyyttä, huomataan että ko. mies olikin oikeassa kaikessa mitä hän sanoi.

        On vielä muitakin jotka puhuvat "light from the north" tms. Esim. Helena Blavatskyn viittaa valoon,joka tulee Pohjolasta silloin kun muu maailma on jo hengellisesti kuollut.


      • Piho
        from the north kirjoitti:

        Esimerkiksi Mitar Tarabich sanoo niin:

        http://www.crystalinks.com/tarabich.html

        Hän sanoo..."little man far from the north". Ko. miestä ensin sanotaan "hihhuliksi" ja hänellä on vastustajia mutta myöhemmin hänen kirjansa jäävät elämään sekä myös "äänitykset" (tape recordings).
        Eli kun kaikki komeetat, maanjäristyskset ja WW3 ovat menneisyyttä, huomataan että ko. mies olikin oikeassa kaikessa mitä hän sanoi.

        On vielä muitakin jotka puhuvat "light from the north" tms. Esim. Helena Blavatskyn viittaa valoon,joka tulee Pohjolasta silloin kun muu maailma on jo hengellisesti kuollut.

        Muutama lisäkysymys.

        Onko vielä muita tähän liittyviä profeettoja, kun sinä kirjoitit useammasta profeetasta?

        Onko sinulla nettiosoitetta Blavatskyn tai muiden sanomisiin pohjoisesta valosta?

        Muuten, Tarabichin ennustukset ovat kyllä hämmästyttävästi toteutuneet tähän asti.

        Jouko Piho


      • 6:8
        Piho kirjoitti:

        Muutama lisäkysymys.

        Onko vielä muita tähän liittyviä profeettoja, kun sinä kirjoitit useammasta profeetasta?

        Onko sinulla nettiosoitetta Blavatskyn tai muiden sanomisiin pohjoisesta valosta?

        Muuten, Tarabichin ennustukset ovat kyllä hämmästyttävästi toteutuneet tähän asti.

        Jouko Piho

        Itse asiassa Sakarja (6:8) sanoo "Katso ne,jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa"


    • näin se menee

      rukouksen voima on todellakin ihmeellinen, jo 20 vuotta olen rukoillut etteivät raivokkaat sodomiitti-elefantit hyökkää maahamme raiskaamaan kaikkea kansaa ja hyvin on toiminut

      jumalan logiikka ja armollisuus asiassa on myös totaalisen aukoton: minäkin olisin valta-asemaan päästessäni niin fiksu ja armelias, että antaisin uskollisille kannattajilleni yhä uudestaan käskyn totella kaikkia käskyjäni ja rukoilla rukoilemasta päästyäänkin minua, koska olisihan se kurjaa jos he eivät näin tekisi ja olisi "pakko" päästää heidät kaikki päiviltä

      • summattu

        menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos näiden hihhulien lukemana, mutta kuitenkin


      • Huhhahhei

        taisin viime lauantaina nähdä raivokkaan sodomiittinorsun. Se oli vaaleanpunainen. Pyysin sitä kaverikseni pitäessäni taloani pystyssä aamuyöllä. Lensi pois.


    • Jeesuksen ohje

      "Järjestäytykää rukousryhmiin" !!!!?????
      ...

      5 Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
      8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
      9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
      11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
      12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
      13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.

    • 1st

      Jos saa profetian, varmaan tahtoisi esiintyä luotettavuuden takia omalla nimellä tai mennä ainakin omaan seurakuntaan ja läheisille kertomaan siitä. Jotta muutkin osaisivat varautua.

      • merim.raimo

        Jeesuskin sano että,eihän profeetta ole halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan.


    • profetiaan 70-luvulta

      http://www.biible.org/profetioita/tukholma.html

      joka ennustaa, että Suomi jaettaisiin kahtia kuin Salomonin tuomiossa lapsi ja että Venäjä vallottaisi Itä- ja Pohjois-Suomen Suomen kansan syntien takia. Mjaa... ketähän tässä Venäjä ryöstäisi, jos Itä- ja Pohjois-Suomi valloitettaisiin ja siellähän on Suomen hurskaimmat rukoilijat, lestadiolaiset, herännäiset ja ortodoksit sekä EU:n jäljiltä pusikoituneita peltoja, autiotiloja ja työttömiä? Sitäkö Venäjä olisi valloittamassa? Jos Pohjoinen alue pitäisi valloittaa itänaapurin taholta, he varmaan hyökkäisivät sieltä, mistä se on helpointa: Jäämereltä mahtavine sukellusveneineen ei vaivalloisesti Itä-Suomen kautta. Ja venäläiset eivät ole kiinnostuneet Lappimme jängistä ja poroista vaan norjalaisten öljystä, öljystä!!!!

      Eli, jos Suomea pitäisi syntien takia rangaista, niin ne synnintekijät, huoraajat, sikiöidensä lähdettäjät, vanhemmilleen ja viranomaisille sekä opettajilleen tottelemattomat, varkaat, korruptoituneet ja epärehelliset ovat jossain ihan muualla kuin Itä- ja Pohjois-Suomessa! Jumalahan ei tuhoa yhtäkään kaupunkia, jossa on hurskaita rukoilemassa, ja niitä löytyy myös Helsingistä. Sen sijaan, jos nekin hurskaat siellä lakkaavat rukoilemasta ja juoksevat elintasojumalansa perässä, niin sitten tuomiot kohtaavat luopiokirkkoa ja siitä myös maallistuneita ihmisiä rankimman mukaan, näin uskovat ainakin amerikkalaiset hörhö-kristitty, fundamentalistilahko Westboron baptistit, joka etupäässä luulee, että Jumala vihaa ruottalaisia, jotka elävät sodomiittisessa luopiotilassa:

      http://www.godhatessweden.com/

      Ajatella, näiden lahkolaisten sanoma on täysin ristiriidassa Jeesuksen sanojen kanssa:

      Joh. 3:
      16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
      18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
      19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
      20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
      21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

      Ja minne väärät profeetat ja heidän profetiansa vielä joutuvat?

      Hes. 13:
      1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:
      2. "Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana.
      3. Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet!
      4. Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.
      5. Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä.
      6. Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.
      7. Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?
      8. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra.
      9. Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.

      • merim.raimo

        minun mielestä venäjä antaa Petsamon takasin.sen takia ettei ole pohjosessa naton kanssa yhteistä rajaa.


    • kiint!

      oista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe