miehet: onko teistä jotenkin yököttävää tai epämiellyttävää kun tyttö punastelee, enkä nyt tarkota mitään pientä vienoa punaa kun ihan kunnon "kokokasvopunastumista" kun juttelee miehen kanssa ja vähän jännittää.....
mitä mieltä ootte????
punastelusta!!!!
14
1257
Vastaukset
- kokenut ja pitänyt
..minusta on ainakin hyvin ja erittäin viehättävää jos nainen/tyttö punastuu,..ei se vähennä naisellisuutta...ja osoittaa herkkyyttä jota miehet etsivät naisissa...olen iloinen puolestasi jollain tapaa..no tää on yksi kommentti
kivaa päivää sulle:):) - Piru
Niinhän sitä tekee itse kukin. Ei tartte paljoo sanoa, nii meikä kelpais salaattiin. Alkoholi aiheuttaa saman, eli kiva istua baarissa, kun silmät pullistuu päästä.
Se on hirveen söpöä jos nainen punastuu. Yleensä se ujous sitä karisee, kun mutaman kerran tapaa.
Vielä jos saa sen punan poskille seksin jälkeen, nii saa 3 pistettä lisää. - Punainen aalto ?
Miten niin ? Liikennevalotolpasta kävisin itsekkin. Se riippuu vähän siitä mistä roikkuu. Joskus voi olla kivaa, mutta yleensä ei. Ujon sorttinen kun on...
- Kira23__
Hmm,kiva jos punastuminen ei ole miehistä niin yököttävää.Minua lapsena kiusattu,punasteluni takia.Ja aina pitänyt itse sitä hyvin epäviehättävänä.
- w4t6jhw5y6
Eiköhän kaikkia ihmisiä ole kiusattu lapsena.
Hienosti nostit tämän 8 vuotta vanhan ketjun.
- malboroboy64
Se ei ole todella yököttävää. Se kertoo vain ihmisen tunteista ts. tunteita aidoimmillaan. Me kaikki joskus punastelemme kun sanoja eivät löydy. Siis rohkeutta sinulle!
- Ei
Ei
- ei oo kyllä tääkään
ja ei sekään ole mitenkään inhottavaa, jos mies punastuu. herkkyyttä me naiset miehistä kuitenkin etsitään.
- u
Mutta se on todella inhottava tunne kun huomaa että nyt minä punastun. Olen 27-vuotias mies ja punastun todella helposti. Aina kun niin käy, niin silloin toivoo vain että olisi jossain muualla. Punastuminen hävettää todella paljon.
- edam
.. Ja kun saa pienen kestopunan päälle jossakin tilaisuudessa, jostakin tietystä syystä, niin sieltä haluaa äkkiä pois tai pään täyteen; ei voi olla oma itsensä.
- u
totta
- P
Olen lähes 40v nainen ja jos mies punastuu jutellessa, niin se on söpöä. Ja se söpöys on hyvä juttu, vaikkei miehiseltä ja tavoiteltavalta taida kuulostaakaan :). Se kertoo miehen välittävän ja olevan tunteva, herkkä. Se pistää vipinää sukkiin.
- Punaperseapina
Ei sille punastumiselle oikein mitään voi. Itse punastun melkein aina kun juttelen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se ei kohdallani kuitenkaan tarkoita ihastumista yms.
- 19+20
olen kohta 40 v nainen ja edelleen punastelen, en toki yhtä helposti kuin nuorena. edelleen punasteluni on minusta erittäin kiusallista, koska se tulee ilman mitään normaalia syytä! saatan punastua esim siitä, kun tuttu mies taikka nainenkin tulee kaupankäytävällä vastaan, moikkaa ja jää juttelemaan, muuta syytä en tarvise. olen ystävien kesken melko puhelias ja humoristinen, siksi juuri tätä outoa punasteluani on monien vaikea ymmärtää. Aina jälkeenpäin joudun sitte miettiin, että mitähän sekin nyt taas mahto aatella ja pitääkö mua kunkakin outona?
nuorena olin kiusallisen ujo poikien kanssa. muutama esimerkki.
olimme n 14v rannalla kaverini kanssa ja siellä oli myös poika porukka, jotka kyttäilivät meitä, me kateltiin takas ja naureskeltiin, kaikki oli hyvin, kun oli etäisyyttä. sitten pojat tuli lähemmäks ja yks pojista kysyi "alanko oleen, eli niinku nuorilla oli sillon tapana. menin ihan paniikkiin, punaseks ja kaverini selän taakse piiloon ja käskin kaverini sanoa pojille, että lähtevät pois. arvaa kattoko ne ihmeissään. ja mulla oli niin voittaja olo. :D siks en ikään "ollu kenenkään kans, en vaan kyenny.
toinen esim on sitte, ku olin jo 18v. yks nuorimies kutsuilla tuli puhuun mulle ja aina ku se sano jotain, helahin punaseks ja katoin alas. sit se oli hiljaa ootti ja kysy uudestaan jotain, ja mulla sama reaktio! kunnes lähin vessaan piiloon!!
noita siis voi sanoo jo rajottavaks punasteluks, vai? ja mulla nuita "kohtauksia piisaa, että nauti, jos punastelet "normaalisti. :)
veljeni oli myös kova punasteleen ja nuorena etimmekin jotain hoitoo sille, mutta muuta ei löytyny ku kaulavaltimoiden verenvirtauden estäminen päähän, ei siis elävänä selviä punasteluiden loppumisesta:)
nyt siis ajan kanssa punastelu helpottanut, mutta edelleen niitä tulee ajoittain, kuten mainitsin. mieheni joskus kiusaa minua punastelustani, mutta olen yritäänyt opetella käyttäytymään lähes normaalisti, vaikka punastun, en enää aina yritä paeta:) munki on vaan pakko ollu oppia elämään itteni kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama93424Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583263Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442969Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951