sukkahousut polvisukat

20-40 den

Hei, olen mies, pienijalkainen, ja olen kyllästynyt miesten sukkiin kun ovat aina makkaralla ja teräosa liian pitkä jolloin hankaa kengässä. Itse olen ratkaissut ongelman ostamalla naisten polvisukkia 20 - 40 den, istuvat hyvin jalassa, ei tipu nilkkoihin, kenkä menee mukavammin jalkaan jne. Ainut miinus on ohuempien kesto, silmäpako, mutta onneksi eivät maksa paljon joten voi ostaa uusia kun edelliset hajoavat. Sukkahousut hiostavat turhan paljon ja ovat hankalampia käyttää joten en niitä halua. Hameen kanssa naisilla ne puolustavat paikkaansa mutta mies ei tarvitse niitä koska on housut jalassa. Ulkomailla miehillekin löytyy jonkin verran ohuempia sukkia mutta hinta on tähtitieteellinen verrattuna naisten polvisukkiin. Joten miehet koittakaapa niitä seuraavan kerran sukkiksien asemesta. Niin ja fetissit on asia eriksen, en puhu nyt niistä, joten toivon asiallista keskustelua. Fetisseille on oma osastonsa keskustelupalstalla. ;)))

49

5192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten kirjoittanut

      fetissipalstalle? Fetissistähän siinä on kyse kun ihminen haluaa pukeutua vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin.

      • ne ole mulle

        Fetissit vaan pakon sanelema juttu, kaikki miesten sukat on sellaisia pässinpökkimiä lumppuja tai sitten liian suuria. Jalkateräni on lyhyt mutta leveä ja miesten sukat on aina makkaralla. Joten kerroppa mistä löydän riittävän pieniä sukkia miesten puolelta (39-40)


      • löytyy
        ne ole mulle kirjoitti:

        Fetissit vaan pakon sanelema juttu, kaikki miesten sukat on sellaisia pässinpökkimiä lumppuja tai sitten liian suuria. Jalkateräni on lyhyt mutta leveä ja miesten sukat on aina makkaralla. Joten kerroppa mistä löydän riittävän pieniä sukkia miesten puolelta (39-40)

        selityksiä kun ei haluta tunnustaa tosiasiota edes itselleen.


      • Sukkahousujen käyttäjä

        ...enää kommentoida näihin fetissisyytöksiin, mutta on pakko kun ihmiset ovat niin yksisilmäisiä.

        1. Voisitko kertoa, että miksi miehelle sukkahousut tai ohuet sukat pitäisi olla fetissi, jos kerran naisetkin voivat pitää miehisiä tai jopa miestensä vaatteita ilman leimautumista omituisiksi?

        2. Miksei myös miehet saisi pitää ohuempia sukkia tai sukkahousuja jos se tuntuu mukavammalta kuin paksut säkittävät kalsarit tai hiostavat sukat?

        On tää maailma kummallinen, mutta minkäs sille mahtaa. Jotkut ihmiset ovat kummallisen kaavoihin kangistuneita ja yksisilmäisiä maailmankuvansa suhteen.


      • Vetskua
        Sukkahousujen käyttäjä kirjoitti:

        ...enää kommentoida näihin fetissisyytöksiin, mutta on pakko kun ihmiset ovat niin yksisilmäisiä.

        1. Voisitko kertoa, että miksi miehelle sukkahousut tai ohuet sukat pitäisi olla fetissi, jos kerran naisetkin voivat pitää miehisiä tai jopa miestensä vaatteita ilman leimautumista omituisiksi?

        2. Miksei myös miehet saisi pitää ohuempia sukkia tai sukkahousuja jos se tuntuu mukavammalta kuin paksut säkittävät kalsarit tai hiostavat sukat?

        On tää maailma kummallinen, mutta minkäs sille mahtaa. Jotkut ihmiset ovat kummallisen kaavoihin kangistuneita ja yksisilmäisiä maailmankuvansa suhteen.

        Siks kun miehet ei vaan saa.Näin yksinkertaista se on jos et tajuu.


      • todellakaan
        Vetskua kirjoitti:

        Siks kun miehet ei vaan saa.Näin yksinkertaista se on jos et tajuu.

        tajuu et miks jotkut on niin ahdasmielisiä että kaikki mikä vähänkin viittaa naisiin tekee miehestä homon, miksei toisin päin että naisilla kaikki mikä viittaa vähänkin miehiin päin tekee naisesta lesbon...

        Ps. Kaikki housuja käyttävät naiset tämän ajattelutavan mukaan on lesboja.


      • samaa
        Sukkahousujen käyttäjä kirjoitti:

        ...enää kommentoida näihin fetissisyytöksiin, mutta on pakko kun ihmiset ovat niin yksisilmäisiä.

        1. Voisitko kertoa, että miksi miehelle sukkahousut tai ohuet sukat pitäisi olla fetissi, jos kerran naisetkin voivat pitää miehisiä tai jopa miestensä vaatteita ilman leimautumista omituisiksi?

        2. Miksei myös miehet saisi pitää ohuempia sukkia tai sukkahousuja jos se tuntuu mukavammalta kuin paksut säkittävät kalsarit tai hiostavat sukat?

        On tää maailma kummallinen, mutta minkäs sille mahtaa. Jotkut ihmiset ovat kummallisen kaavoihin kangistuneita ja yksisilmäisiä maailmankuvansa suhteen.

        mieltä asiasta


      • se on
        Sukkahousujen käyttäjä kirjoitti:

        ...enää kommentoida näihin fetissisyytöksiin, mutta on pakko kun ihmiset ovat niin yksisilmäisiä.

        1. Voisitko kertoa, että miksi miehelle sukkahousut tai ohuet sukat pitäisi olla fetissi, jos kerran naisetkin voivat pitää miehisiä tai jopa miestensä vaatteita ilman leimautumista omituisiksi?

        2. Miksei myös miehet saisi pitää ohuempia sukkia tai sukkahousuja jos se tuntuu mukavammalta kuin paksut säkittävät kalsarit tai hiostavat sukat?

        On tää maailma kummallinen, mutta minkäs sille mahtaa. Jotkut ihmiset ovat kummallisen kaavoihin kangistuneita ja yksisilmäisiä maailmankuvansa suhteen.

        Länsimainen kulttuuri on mennyt tällaiseksi! Toiset miehet vartioivat tarkasti ettei yksikään mies poikkea hyväksytystä pukeutumissäännöstä vahingossakaan. Rangaistuksena käytetään homoksi, perverssiksi tai fetistiksi syyttelyä. Miehet sitten noudattavat kiltisti tätä "lakia" ja pysyvät ojennuksessa.

        Naiset eivät ole enää pitkiin aikoihin välittäneet näistä tiukoista pukeutumissäännöistä. Alushousut tulivat käyttöön jo aikoja sitten vaikka kuinka ensimmäisiä käyttäjiä haukuttiin lutkiksi. Isolla huudolla naiset aloittivat myös pitkien päällyshousujen käytön ja läpi meni vuosien kuluessa. Nykyisin naiset voivat käydä ihan vapaasti ostamassa itselleen vaatteita miesten osastolta. Mutta jos mies menee naisten osastolle, saa kyllä pitkiä katseita peräänsä, pahimmillaan vartijankin joka tekee ruumiintarkastuksen ettei vaan jäänyt pikkupöksyjä sinne alle sovituskopissa. Muotitoimittajatkin yllyttävät vaimoja käymään miestensä vaatekaapilla ja ottamaan sieltä miehensä vaatteita käyttöön.

        Miten tähän on jouduttu. Onko miehet niin heikkoja että suostuvat tähän tiukkaan ryhmäkuriin eikä uskalleta poiketa linjasta. Naisilla on ilmeisesti parempi henkinen kantti eikä tällaisiin tiukkoihin pukeutumissääntöihin suostuta.

        Nuoristakin sen huomaa. Pojat jatkavat tiukkaa pukeutumislinjaa aikuisenakin. Tyttöjen yhtenevä farkku-puserolinja alkaa iän karttuessa saamaan muutakin tyyliä.


      • Ilman saumaa
        Vetskua kirjoitti:

        Siks kun miehet ei vaan saa.Näin yksinkertaista se on jos et tajuu.

        Parempi kun ei kysele lupaa, sillä minä ainakin
        itse päätän mitä jalkaani puen.

        Sitä vaan ylle mistä itse tykkää. Niin ne tekee
        miesten sukkisten vastustajatkin.


      • DEN
        se on kirjoitti:

        Länsimainen kulttuuri on mennyt tällaiseksi! Toiset miehet vartioivat tarkasti ettei yksikään mies poikkea hyväksytystä pukeutumissäännöstä vahingossakaan. Rangaistuksena käytetään homoksi, perverssiksi tai fetistiksi syyttelyä. Miehet sitten noudattavat kiltisti tätä "lakia" ja pysyvät ojennuksessa.

        Naiset eivät ole enää pitkiin aikoihin välittäneet näistä tiukoista pukeutumissäännöistä. Alushousut tulivat käyttöön jo aikoja sitten vaikka kuinka ensimmäisiä käyttäjiä haukuttiin lutkiksi. Isolla huudolla naiset aloittivat myös pitkien päällyshousujen käytön ja läpi meni vuosien kuluessa. Nykyisin naiset voivat käydä ihan vapaasti ostamassa itselleen vaatteita miesten osastolta. Mutta jos mies menee naisten osastolle, saa kyllä pitkiä katseita peräänsä, pahimmillaan vartijankin joka tekee ruumiintarkastuksen ettei vaan jäänyt pikkupöksyjä sinne alle sovituskopissa. Muotitoimittajatkin yllyttävät vaimoja käymään miestensä vaatekaapilla ja ottamaan sieltä miehensä vaatteita käyttöön.

        Miten tähän on jouduttu. Onko miehet niin heikkoja että suostuvat tähän tiukkaan ryhmäkuriin eikä uskalleta poiketa linjasta. Naisilla on ilmeisesti parempi henkinen kantti eikä tällaisiin tiukkoihin pukeutumissääntöihin suostuta.

        Nuoristakin sen huomaa. Pojat jatkavat tiukkaa pukeutumislinjaa aikuisenakin. Tyttöjen yhtenevä farkku-puserolinja alkaa iän karttuessa saamaan muutakin tyyliä.

        Ei maailma miksikään ole muuttunut. Naisethan ovat aina omineet miesten garderoopin. Miehet ovat aina pukeutuneet valtaan. Korkokengät olivat aluksi teurastajamiesten jalkineet, sittemmin niistä tehtiin varakkaiden muotia. Niitä käyttivät kuninkaalliset miehet. Muutkin värikkäät ja koristeelliset vaattet olivat rikkaiden valtaapitävien hoviherrojen vaatteita. Naisten (alamaisten) asut olivat vaatimattomampia. Näinhän on asian laita vieläkin luonnossa, esim. monien eläinlajien koiraat ovat värikkäitä ja naaraat haaleanharmaita.

        Jossain vaiheessa naiset ovat saaneet otteen vallankahvasta ja alkaneet käymään miesten kaapilla. Sinne meni korkkarit, silkkisukat, mekkomaiset asut, korut, päähineet, turkiskaulukset jne. Kun noista ei enää ollut mahdin merkeiksi miehet ottivat käyttöön suorat housut. Sinne menivät nekin, samoin meni nahkasaappaat ym. Sitten meni puku, liivi, solmio, matalat kengät, knalli ym. Mitä jää jäljelle? Eipä paljon mitään. Onkin jo korkea aika palauttaa asiat oikeille raiteilleen. En tarkoita osien vaihtamista vaan sulautumista. Nykymaailmassa arvot ja asenteet sekoittuvat, miksi vaatetus poikkeaisi tästä. Valinnanvapaus kuuluu myös miehelle!

        Naisilla ei siis luulisi olevan varaa moralisoida miesten vaatetusasioissa. Mitä taas tulee noihin tyylipoliisimiehiin, menkööt itseensä. Yksikään mies ei ole 100% täysiverinen macho. Kaikki me lähestymme jossain kohtaa vastakkaista sukupuolta. Jos toisessa ääripäässä on transseksuaali / rekkalesbo toiseen päähän samalla vähemmistöosuudella jää tosimies. Yhtä suuria kummajaisia kumpikin. Meille tavallisille tallaajille kelpaa ristiverisempikin linja. Androgyyni on paljon ääripäitä kiinnostavampi. Harva nainen innostuu Arnold Schwarzeneggeristä, jos vaihtoehtona on David Beckham. Ja varmasti Arskankin egosta löytyy silti femme puolensa.


      • "löytyy"
        todellakaan kirjoitti:

        tajuu et miks jotkut on niin ahdasmielisiä että kaikki mikä vähänkin viittaa naisiin tekee miehestä homon, miksei toisin päin että naisilla kaikki mikä viittaa vähänkin miehiin päin tekee naisesta lesbon...

        Ps. Kaikki housuja käyttävät naiset tämän ajattelutavan mukaan on lesboja.

        kyse ole siitä että olisit homo/lesbo jos pukeudut vastakkaisen sukupulen asuihin vaan siitä että myönnät asian olevan sulle fetissi.
        Jos tunnet mielihyvää pukiessasi sukkikset jalkaan, tee niin ja nauti. Ei se susta homoa tee.


      • kun...
        "löytyy" kirjoitti:

        kyse ole siitä että olisit homo/lesbo jos pukeudut vastakkaisen sukupulen asuihin vaan siitä että myönnät asian olevan sulle fetissi.
        Jos tunnet mielihyvää pukiessasi sukkikset jalkaan, tee niin ja nauti. Ei se susta homoa tee.

        kaikki eivät hae niistä sukkiksista mielihyvää vaan käytännöllisyyttä. Onko sekin fetissi. :O


      • tällä.
        kun... kirjoitti:

        kaikki eivät hae niistä sukkiksista mielihyvää vaan käytännöllisyyttä. Onko sekin fetissi. :O

        palstalla on fetissejä koska ihmiset pitää erillaisista asioista. Siis ei tarvita kuin yksi palsta fetisseille.


      • itse tunnustanut
        löytyy kirjoitti:

        selityksiä kun ei haluta tunnustaa tosiasiota edes itselleen.

        tosiasiat itsellesi, et olisi täällä jos ei asia askarruttais sua


      • sukkahousuMies
        Sukkahousujen käyttäjä kirjoitti:

        ...enää kommentoida näihin fetissisyytöksiin, mutta on pakko kun ihmiset ovat niin yksisilmäisiä.

        1. Voisitko kertoa, että miksi miehelle sukkahousut tai ohuet sukat pitäisi olla fetissi, jos kerran naisetkin voivat pitää miehisiä tai jopa miestensä vaatteita ilman leimautumista omituisiksi?

        2. Miksei myös miehet saisi pitää ohuempia sukkia tai sukkahousuja jos se tuntuu mukavammalta kuin paksut säkittävät kalsarit tai hiostavat sukat?

        On tää maailma kummallinen, mutta minkäs sille mahtaa. Jotkut ihmiset ovat kummallisen kaavoihin kangistuneita ja yksisilmäisiä maailmankuvansa suhteen.

        Olet okeassa kerrankin.
        Mukavat vaikka puvn alla.Käytän niitä.
        Eipä naisetkaan oo maininnu asiasta.


    • polvisukat rulez

      Mieshän puhuu asiaa.

      Mäkin (=mies) olen käyttänyt naisten polvisukkia jo vuosia ja havainnut ne miesten sukkia paremmiksi. Minulla homma lähti siitä, kun löysin vuosia sitten lomalla Barcelonassa hyvästä miestenvaateliikkestä kunnollisia MIESTEN sukkia. Ne oli täkäläisiä paljon ohuempia ja istuivat tosi hyvin. Ikävä kyllä vastaavia ei täällä löydy muualta kuin naisten osastolta. Monet naiset inhoavat polvareita, koska miehiä korkeammasta rasvaprosentista, turvotuksesta yms. johtuen resorit leikkautuu pohjeläskeihin ja suonikohjukammo iskee. Lisäksi hameen kanssa sukansuut ei muutenkaan näytä hyvältä. Miehillä moisia ongelmia ei esinny. En kuitenkaan lähtisi käyttelemään ihan tuollaisia 20 denejä, 40-60 den on miehelle sopivan peittäviä.

      Itse käytän polvisukkia siksi, että:
      a) inhoan tennissukkia ym. puuvillalumppuja. Varsinkin inhoan sporttiraitoja ym. typeriä kuvioita. Ne ei muutenkaan sovi bisnespukeutumseen.
      b) haluan, että säärikarvat ei näy lahkeen alta. Varsinkin yököttää katsella talvella kulahtaneita kalsarinlahkeita, jotka paistaa venahtaneiden ja makkaralle valuneiden sukkien alta. Uskokaa tai älkää, ne näkyy kun istuudutte ja housunlahkeet nousee ylemmäs
      c) naisten pitkävartisista sukista löytyy enemmän valikoimaa, myös lento- ja tukisukkia sekä sellaisia, jotka pysyy oikeasti ylhäällä koko päivän eikä valu makkaralle

      • Ilman saumaa

        niitä kunnollisia miestenkin pitkiä sukkia.
        Itse olen töihin valinnut suomalaisia lento-
        sukkia, kun joudun seisomaan paljon. Tosin niiden
        kestävyys on kovilla kun välillä kastuvatkin
        turvakengissä.

        Vapaa-aikaan minäkin valitsen naisten mallit, en
        kuitenkaan mitään 20den. Vähän aikaa sitten löysin Voguen 70den tukisukat jotka ovat ihan
        hyvät ja varustettu kantavahvikkeella. Värinä
        musta sopii myös hyvin, miksei ihon värikin.


      • vähän!

        Sieltä naisten osastolta kannattaa etsiä pienessä pahvipakkauksessa K. Mikkonen OY:n valmistamia nilkka- ja polvisukkia. Sukat ovat ns. yhden koon, ilmoitettu koko 8,5-10 ja todellakin taitavat mahtua kympin jalkaankin kun minun 9 jalkaan käy hyvin. Neule on vähän paksumpaa, eikä silmukat karkaa. Paksuutta ei ilmoiteta, mutta lienee luokkaa 60 den. mutta silti ilmavat. Sukat kuluu lähinnä puhki. Ellei ihonvärinen kelpaa, myös mustaa löytyy.


      • asiaaa

        Syksymmällä kaupungissa sekä sukikset että polvisukat ovat parempia.


    • Sukkisboy

      Pysyn sukkahousuissa koska eivät val ja niistä tykkää kalu.

      • oot väärällä

        osastolla, fetissit kuuluu toiselle osastolle


    • Sukkisboyt

      Pysyn sukkahousuissa koska eivät valu ja niistä tykkää kalu.

    • CollantBoy
    • Kaljabasso
    • "rimppakinttutäti"

      Miksei muka voi käyttää naisten sukkia? Eihän niissä lue että vain naisille.
      Löysin Tallinnan Kaubamajasta laadukkaita polvisukkia, enkä ole niitä nähnyt Suomessa.
      Itse en koskaan käytä sukkahousuja kun ovat maailman inhottavimmat kapineet.
      Joskus olen ollut pakotettu laittaan miehen barokkikuivioiset karseet Black Horset -35 asteen pakkasessa mutta ei mulle kukaan nauranut kun riisuuduin töissä pukuhuoneessa. Siis ei ainakaan päin naamaa ;-D

      • kullakin

        Tuntuu kummalliselta että sukkahousut olisi inhottavat kapineet. Ehkäpä tuo mielipide on jäänyt sieltä lapsuudesta kun on joutunut pakosta käyttämään liian pieniä ja valuvia puuvillasukkahousuja. Minä käytän sukkahousuja kesähelteitä lukuunottamatta, eikä ne tunnu minusta lainkaan inhottavilta. Mutta ehkä apuna on se että ostan aina oikeaa kokoa olevia sukkahousuja jotka istuvat napakasti, oikeastaan niitä ei edes huomaa päivittäisessä käytössä. Kun ilmat kylmenee, sukkahousutkin paksunee. Kovilla pakkasilla käytössä onkin paksut villasukkahousut. Edes naisten pitkikset eivät minua kiinnosta, inhoan sitä puntinsuun makkaraa.


    • Ottaa eteen

      jos laitan sukkahousut.....

    • Sukat

      Sitä vaan mietin, miksi miehet ei voisi pitää sukkahousuja tai ohuita sukkia.
      Mitä olen lueskellut noita keskusteluja, mitä täällä on ollut kun toisille se ei käy ja toisille se on ihan OK.
      Kun ajattelee vaikka näitä ohuempia läpinäkyviä sukkia nehän on samanlaisia jalkaan laitettavia kun muutkin sukat. Ainoa ero on vaan se, että ne on ohuemmat.
      Myyhän Espoossa oleva Ferillo liikekkin miehille esim. sukkahousuja

      http://www.ferillo.com/products.php?g1=820853

      Eihän noissa sukkapaketeissakaan lue, että vaan naisille mitä tavarataloissa ja kaupoissa on myytävänä.

      • edelliseen

        kirjoittajaan täysin, miehille sama vapaus valita vaatteensa mielialan ja -halun mukaan. Te naiset ootte tehneet niin jo vuosikymmeniä ja varmasti ootte tyytyväisiä saavutukseenne. Tehdään me miehet sama juttu, mennään joukolla naistemme vaatekaapille, siellä on paljon ihania asioita...


      • yhdyn
        edelliseen kirjoitti:

        kirjoittajaan täysin, miehille sama vapaus valita vaatteensa mielialan ja -halun mukaan. Te naiset ootte tehneet niin jo vuosikymmeniä ja varmasti ootte tyytyväisiä saavutukseenne. Tehdään me miehet sama juttu, mennään joukolla naistemme vaatekaapille, siellä on paljon ihania asioita...

        yhdyn...just a gayboy


      • Tranupoy
        yhdyn kirjoitti:

        yhdyn...just a gayboy

        Yhdyn sinuun my sukkisboytranu.


      • Tranupoy
        yhdyn kirjoitti:

        yhdyn...just a gayboy

        Yhdyn sinuun my sukkisboytranu.


      • gulbuddin
        Tranupoy kirjoitti:

        Yhdyn sinuun my sukkisboytranu.

        Mä vetasen teitä kunpaakin homoa perseeseen, niin rttä on persreikä soikeena!

        Terv:
        Kaappihomo


    • b jnsu8 9d08f h9o8h

      Mikäs siinä, hyvä että jostain löydät sopivia sukkia. Itse olen isojalkainen nainen (41.5) ja ostan usein miesten sukkia koska pidän enemmän niiden hillitymmistä väreistä. Ihan keksitty ja kulttuurisidonnainen juttu loppujenlopuksi minkälaisia vaatteita muka pitäisi käyttää miesten ja naisten. Kukin pukeutukoon niihin vaatteisiin millaisissa viihtyy. Enkä osaa kuvitella vähempää sukupuolineutraalia asustetta kuin tavalliset mustat sukat, oli ne sitten ostettu miltä osastolta tahansa.

      • b jnsu8 9d08f h9o8h

        Enkä osaa kuvitella vähempää sukupuolineutraalia asustetta kuin tavalliset mustat sukat, oli ne sitten ostettu miltä osastolta tahansa.

        Siis VÄHEMPÄÄ piti sanomani.


      • Polvisukkanen

        Juu, olen käyttänyt vähän paksumpaa naisten polvisukssa jo kauan. Siitä alkaen kun lainasin kerran vaimoltani matkoilla ja hyväksi havaittuina, niistä tuli jatkuvakäyttöiset. Ei mitään ongelmia seksi-tunteiden kanssa, joten sillen vaan reilusti


    • Jalalle hyvät

      Minä olen ostanut laivalta ja lentokentältä ohuet lentosukat jotka
      polvipituiset. Malli sama kuin miesten yleensäkin, mutta eivät
      todellakaan valu tai hiosta. Sopivat levempään jalkaan myös.

    • Jalat hiessä

      Jos nukkuu sohvalla sukkahousut jalassa, ovatko jalat aamulla hikiset?

      • Munat solmussa

        Jos kukkuu kadulla sukkahousut rusetilla, ovatko munat aamulla solmussa?


    • Sukkis-Santeri
    • Hombostelija

      Vittu näitä juttuja mä repeen :)))))

    • Naisten sukat&mies

      Itselleni kävi silleen kun olis tavaratalossa ostamassa itselleni sukkia,etsin siis ohuempia kuin ns. tennissukat. naismyyjä tuli kysymään voinko olla avuksi? sanoin että etsin sellaisia ohuempia sukkia mitkä olisi mukavammat jalassa näin helteellä kuin ns. tennissukat. Myyjä hetken katseli erinlaisia sukkia ja totesi meillä ei kyllä valitettavasti ole oikein mitään ohuempia sukkia tällähetkellä valikoimassamme. Sitten sanoi että vaikka voi kuulostaa hieman oudolle mutta, miksi et ostaisi naisillle tarkoitettuja sukkia niissä on parempi valikoima kuin miesten sukissa. Sanoin että tosiaan kuulostaa vähän ufolle. Myyjätäs sanoi että ihan hyvin voit käytää esim. 30den. polvi tai nilkkasukkia. ovat ohuet ja mukavat jalassa. Hetken emmin ja sanoin niin miksipä en voisi. Niinpä yhdessä menimme naisten osastolle ja myyjätär etsi minulle sopivia 20-40den. sukkia. En voi kun kiittää kyseistä myyjää hyvästä palvelusta, todella asiallista palvelua kyseiseltä naiselta.

    • ransut omille joo

      Voisitteko transsut siirtyä omille palstoille ONKO VAIKEETA ???

      • Sinussa vikaa

        Onko vaikeeta jättää lukematta tätä ketjua.

        Outoa että väität ohuita nilkkasukkia haluavia transuksi. Sinulla taitaa olla pässinpökkimät villasukat Kontioissa ettei vaan luulla transuksi.


    • 60 den

      Huomasin naisten polvisukat ihan vahingossa mukavimmiksi kuin omani. Oion anoppia auttelemassa ja sotkeuduin sellaiseen liejuiseen ojaan, eikä mulla ollut luonnollisestikaan mitään vaihovaatteita. Sain anopilta 60 den mustat polvisukat ja hänen avosandaalit. Vähän märt olivat lahkeeni, mutta havaitsin polvisukat tosi hyviksi. Ne pitivät kuosinsa usean pesunkin jälkeen ja siitä saakka ne ovat kuuluneet asusteihini. Tukisukat (lentosukat) ovat vähän tiukkoja, mutta nämä. Jees. En siis käytä mitään muita naisten asusteita, joten fetissipelkurit pitäkööt suunsa tukossa.

    • Tranu anu

      Voihan vittu mitä transsu juttua ;)))

      • Straightie

        Onko pakkomielteesi nimitellä muita?


      • Näköjään kaipaa
        Straightie kirjoitti:

        Onko pakkomielteesi nimitellä muita?

        Etkö huomannut mitä nimimerkkiä hän käytti? Hymiöistä päätellen kaipaa vaan lisää itseään kiinnostavia juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe