Miten ja missä isket naisen seksiyötä varten? Kerro toimiva taktiikkasi. Teetkö naiselle selväksi että kyseessä on vain pano? Muuttuuko iskutaktiikkasi, jos haluat oikeaa suhdetta naisen kanssa? Mistä tietää että nainen itsekin haluaa vain seksiä?
Miten isket naisen?
7
3068
Vastaukset
- multa saa
Olen siis itse nainen, mutta kerron miten minulta ainakin saa seksiä helposti ja varmasti.
Sopiva paikka on baari. Kyllä suostuisin muuallakin, jos miehellä on vain oikeat otteet. Jos mies tulee vaikka sanomaan että "moi mä oon Pena harrastettasko seksiä?" tai mitä tahansa liian suoraa, niin peli on menetetty. Sama juttu, jos mies alkaa heti ylistää ulkonäköäni tai on jo juoksemassa baaritiskille hakemaan minulle juotavaa.
Haluan seksiä miehen kanssa, kun hän on vaikea, vittumainen ja välinpitämätön, mutta kuitenkin osoittaa kiinnostuksensa. Jos esimerkiksi pyydän miestä tarjoamaan juotavaa, paras vastaus olisi että "miks, ootsä alaikänen" tai "hae ite".
Älä kehu naista kauniiksi, äläkä kysy hänen nimeään ellet sitten halua jotain vakavampaa. Jos hän kuitenkin kertoo nimensä, vältä sen käyttöä.- Suuri Isä
että se pillusi ei todellakaan ole tarkoitettu niille itsevarmoille kusipäämiehille, vaan ainoastaan tulevalle aviomiehellesi. Se pillusi on sinun arvokkainta yksityisomaisuutta.
- dpfodog
yksi harvoja lähellä totuutta olevia viestejä naisilta naisen nopeasta iskemisestä tällä palstalla. Jos se nyt oli naiselta, eikä joltain pelimieheltä.
- N29...
Hyvä paikka baari.
Miehen ei saa olla liikaa kännissä, sellaisia en voi sietää.
Jos mies on kivan näköinen ja pitkä, sekä osaa puhua asiallisesti, kiinnostus herää.
Iltaa vietetään yhdessä, tanssitaan ja pidetään hauskaa.
Jos mies kehuu mua, puhelee nätisti -se on plussaa, olen myyty ;-)
Yhden juoman saa tarjota, mut ei koko ajan...tulee sellainen olo et yrittää juottaa känniin.
Kysyn mieheltä etunimen, iän ja sivilisäädyn (minkä toki useammat valehtelee).
Mitään muuta en halua miehestä tietää,sillä kyseessä on pelkkä pano.
Kun valomerkki tulee baaris, ehdotan jos hän haluaa tulla mun luo.
Ja loput jo arvaatte ;-)
Naiset, älkää antako puhelinnumeroa, sillä miehet jää helposti roikkumaan, paitsi varatut, ne yleensä jättää rauhaan heti.- häpödikäpödis
tekeekö mies aina alotteen melkein kaikissa asioissa?
- jorma46.v.
Vastaus:
MÄ EN TIEDÄ MUUTA KUIN, SIISTIT SUORAT HOUSUT, KAULUSPAITA MIEL. KRAVATILLA JA OPETETUT PARITANSSIASKELEET !
KUN MINÄ PÄÄSEN VAPAALLE, PARI KERTAA VUODESSA, MENEN TANSSIMAAN.
JOKO KERTA PERJ. TAI LAUANTAISIN.
PARI PERUSTAHTIA RIITTÄÄ JA SITÄ EKAA "VIRVOKETTA EI EHDI JOUDA LOPPUUN KUN ....
PARHAIMMILLAAN TANSSITAN SAMAA NEITOA KOKOILTA JA KUN OLEN LAIVALLA SEURAAVA PÄIVÄ.
SEKSI HÄNEN KANSSAAN SAATTAA OLLA KUN NEITO KYSYY "OSAATKO MUUTAKIN YHTÄHYVIN", MUTTA KUN KERRON SORMUKSESTA....
MIES EI SAA SEXIÄ EHDOTTAA!!!
PARI TARJOTTUA VIINILASIA / MITÄ HALUAA, SAA SYKKEEN PÄÄLLE. - tlkjsddf
yhden yön jutut ovat syvältä.. itse pysyn kaukana pelimiehistä, jotka eivät muuta yritä. sitä oikeaa odotellessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987801Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1426544Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1794665Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2403192Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962703Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622134- 1471808
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari101806Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971604