äiti ei ymmärrä vaikka kuin sanon että se on aivan kamala kännissä ja mokaa itteään kaikkien silmissä.
kaiken lisäkis se käy veljen päälle (veli on jo 25) ja yrittää iskeä miehiä ja kaikkea muuta kamalaa.
oon sanonu sille ku se on selvinpäin jka mutenkin.
on veli uhkaillu silläkin ettei tuo lapsiaan enään mummulle, mut ei auta ku hetken.
mikä auttais. isä luultavasti pian ottaa eron ku ei enää jaksa. ymmärrän sen mut tiiän että äiti menee huonompaan suuntaan.
onko mitäään vinkkejä?
juoppoäiti
3
691
Vastaukset
- Sisko
Hei, sinun kannattaisi kirjoittaa asiastasi feministipalstalle, koska siellä on paljon meitä naisia, jotka voimme tukea.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=114&conference=1500000000000140 - Äitee
Ehkä asumisero olisi parasratkaisu, jos äitesi ei ryhdistäydy.
Jos äitisi on kännissä, silloin veljesi todellakin kannattaa olla tuomatta lapsiaan häntä katsomaan.
Eipä tässä paljon ole vinkkejä antaa, se parantuminen lähtee äidistäsi itsestään. - minä
Mun isä on alkoholisti mut se on ollu kolme vuotta kuivilla! Mä tiedän kuinka vaikeeta on kattoa vierestä ku rakas ihminen pilaa elämänsä, mut muuta siinä ei voi oikeen tehdä.. sillä alkoholistin pitää itse haluta lopettaa/ "parantua".. Koita jaksaa vaikka se onkin vaikeeta ja toivon että sun äitis ymmärtää lopettaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462