juoppoäiti

juma

äiti ei ymmärrä vaikka kuin sanon että se on aivan kamala kännissä ja mokaa itteään kaikkien silmissä.
kaiken lisäkis se käy veljen päälle (veli on jo 25) ja yrittää iskeä miehiä ja kaikkea muuta kamalaa.
oon sanonu sille ku se on selvinpäin jka mutenkin.
on veli uhkaillu silläkin ettei tuo lapsiaan enään mummulle, mut ei auta ku hetken.
mikä auttais. isä luultavasti pian ottaa eron ku ei enää jaksa. ymmärrän sen mut tiiän että äiti menee huonompaan suuntaan.
onko mitäään vinkkejä?

3

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisko
    • Äitee

Ehkä asumisero olisi parasratkaisu, jos äitesi ei ryhdistäydy.

Jos äitisi on kännissä, silloin veljesi todellakin kannattaa olla tuomatta lapsiaan häntä katsomaan.

Eipä tässä paljon ole vinkkejä antaa, se parantuminen lähtee äidistäsi itsestään.

• minä

Mun isä on alkoholisti mut se on ollu kolme vuotta kuivilla! Mä tiedän kuinka vaikeeta on kattoa vierestä ku rakas ihminen pilaa elämänsä, mut muuta siinä ei voi oikeen tehdä.. sillä alkoholistin pitää itse haluta lopettaa/ "parantua".. Koita jaksaa vaikka se onkin vaikeeta ja toivon että sun äitis ymmärtää lopettaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe