Super X 9 tarkkuuskivääri.

Snipumies --> headshot

Onko tämä proairsoftissa myytävä super X 9 kivääri kestävä / tarkka ?
Onko kokemuksia mä nimittäin ehkäpäs joo ostan tuollaisen. eli Karjaskaa mulle jos oon tekemäs virheen.

27

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet tekemässä virheen....

• todellassss

osta mielummin maruin vsr-10

• Softaaja_Pike

Osta mielummin se TM vesuri pro snipakka! :D

Ajattelet toki että vau super X9...mikä teho vaude !! uumm jeee 123M/S...huuu!!

Se ei oikeesti oo mikään hyvä..Välillä kuula kiertää ihan pirusti ja kantaa vaan 15m..

UCH pysyy melko luotettavana pistooleissa ja Siinä MP5 mallissaan, mutta kun lähöt on yli 120! huh huh...

• mp5 man

joo,kyllä on kokemusta tuosta aseesta.
        kaverilla on sellainen,aseen hop-up on todella huono joten kuula ei mene melkein koskaan sinne päinkään minne ammut.miinusta on myös viritettävyys koska ase on heikkolaatuinen.
        se kiikarikaan ei oo mikään maailman paras...

no lopullisen päätöksen teet sinä ITSE
        :)

• max-ium

Mun kahdella kaverilla on ja sillä toisella oli toi ase. Toisella joka viides kuula lensi ulos piipusta ja kantoi huimat 15 metriä ja toisella toimii ihan suht hyvin. kantama noin 60 metriä, mutta tulee myös 20 metrin tehopaukkuja.

• ddddddddd

Mielen kiintoista kaikki olette asetta vastaan olen kyllä ammuskellut tälläisellä ja hyvin toimii kenties teidän tapuauksissannen ette osaa käyttää :DDDTai sitten ootte vaan nuubei ja selitätte jotain

• Softaaja_Pike
        ddddddddd kirjoitti:

Mielen kiintoista kaikki olette asetta vastaan olen kyllä ammuskellut tälläisellä ja hyvin toimii kenties teidän tapuauksissannen ette osaa käyttää :DDDTai sitten ootte vaan nuubei ja selitätte jotain

Miten sitä vois käyttää väärin?

Olet ammuskellut...Ihan niinkuin mäkin...
        Ne kuulat vaan on arvaamattomia...
        Johtunee piipusta(sisäpiipun saa kahteen osaan hmm..tai suoraan pois hopista.)

• Softaaja_Pike kirjoitti:

Miten sitä vois käyttää väärin?

Olet ammuskellut...Ihan niinkuin mäkin...
        Ne kuulat vaan on arvaamattomia...
        Johtunee piipusta(sisäpiipun saa kahteen osaan hmm..tai suoraan pois hopista.)

No oletko ampunut millään vastaavalle tehoille viritetyllä tosiella aseella, jos sinulla ei ole vertailukohdetta turha tulla selittäämään, mutta jos superX9 on ampunut pidemmälle kun m120 aps niin kerro.

• Softaaja_Pike
        yber_softaaja kirjoitti:

No oletko ampunut millään vastaavalle tehoille viritetyllä tosiella aseella, jos sinulla ei ole vertailukohdetta turha tulla selittäämään, mutta jos superX9 on ampunut pidemmälle kun m120 aps niin kerro.

Puhutko nyt kelle?

Siis lähtöihinsä verrattuna superX9 on ihan pohjalla...

Superx9 kantaa max 50-60m ja sen panoksen näkee...
        Kun taas m150 vesurissa panosta tuskin näkee..

• sssssssssssssss
        Softaaja_Pike kirjoitti:

Puhutko nyt kelle?

Siis lähtöihinsä verrattuna superX9 on ihan pohjalla...

Superx9 kantaa max 50-60m ja sen panoksen näkee...
        Kun taas m150 vesurissa panosta tuskin näkee..

vesuri on perseestä sen viritys m150 maksaa ihan hitosti about 400 euroo että se ees kestää sellasen voiman et siit sulle...

Ja yber softaaja mulla oli aps m120
        softasin semmoisella noin 1 vuoden niin johan meni paskaksi.......Eli en suostittele kelleen iha paska

• sssssssssssssss kirjoitti:

vesuri on perseestä sen viritys m150 maksaa ihan hitosti about 400 euroo että se ees kestää sellasen voiman et siit sulle...

Ja yber softaaja mulla oli aps m120
        softasin semmoisella noin 1 vuoden niin johan meni paskaksi.......Eli en suostittele kelleen iha paska

No olit ostanut sitten jtn. ihan paskoja osia, koska apsista saa irti tehoja 4.25 J.

• yber_softaaja kirjoitti:

No olit ostanut sitten jtn. ihan paskoja osia, koska apsista saa irti tehoja 4.25 J.

Ja vielä siitä että apsin viritys on vielä kallimpaa kuin vesurin, mikä on oikea budjetti ratkaisu trk. kivääreissä.

• sssssssssssssss
        yber_softaaja kirjoitti:

Ja vielä siitä että apsin viritys on vielä kallimpaa kuin vesurin, mikä on oikea budjetti ratkaisu trk. kivääreissä.

EN ala ostaa vesurii kun mennyt jo omaisuus meni siihen aps paskaan helvetti...

• sssssssssssssss kirjoitti:

EN ala ostaa vesurii kun mennyt jo omaisuus meni siihen aps paskaan helvetti...

Myy se mulle :D

• ffffffffffffffff
        yber_softaaja kirjoitti:

Myy se mulle :D

öö haluutko siis rikkinäisen aseen ?=P oon kyl luvannu myydä jo kamulle 300 e

• ofnaaja
        ffffffffffffffff kirjoitti:

öö haluutko siis rikkinäisen aseen ?=P oon kyl luvannu myydä jo kamulle 300 e

Minulla on itselläni toi ase. on hyvä, kantama ok. hoppi toimii. ainut et ei kannata käyttää 20 kuulii. 0.25:silla toimii paremmin, tarkkuus kohdallaan ja kantama parempi. ainut miinus aseessa on tuo kiikaritähtäin. on liian iso aseeseen. näkee vain loppu nousun.

• tanelivehmaa

Mullaki on super x-9 ja ase on hyvä , ei vikoja.. :) .. tässä kysymyksiä VIELÄ kokeneimmilta super x-9 käyttäjiltä :

-Missä on hoppi ?:DDDDDDDD
      -Mistä saa viritys osia ?

:) apuja kiitti.

• wasabi ninja

toi super x-9 on niin paska et jos ois yhtään sen paskempi se ei olis yhtään paskempi koska tota paskempaa ei ole!!!! jos ostat teet ison virheen!!!

• superx9 on mahtava mukava sniputtaa 50m etäisyydelt

• a<sfifldrt6ujghcjmnv
    • Super shit 9

Onhan se mukava ku saat 200e täydellisen epätarkkuuskiväärin, kaverila on ja oon kyllä kehunu ihan hyväks ettei se kyrpiintys ja lopettas softii ku meit ei oo tääl syrjäkylillä paljoo porukkaa... Sanon vaa et oma Wellin vesuri pieksää kaikessa muussa ton paskan paitti kenttälapiona.

• onnea

Onneksi olkoon! Vastasit lähes 6 vuotta sitten aloitettuun aiheeseen.

• JIHAD!
        onnea kirjoitti:

Onneksi olkoon! Vastasit lähes 6 vuotta sitten aloitettuun aiheeseen.

Onneksi olkoon, niin sinäkin.

• hoy
        JIHAD! kirjoitti:

Onneksi olkoon, niin sinäkin.

en.vastasin kyseisen henkilön tekemään kommenttiin jonka satuin eilen näkemään tuosta. ;)

• JIHAD!
        hoy kirjoitti:

en.vastasin kyseisen henkilön tekemään kommenttiin jonka satuin eilen näkemään tuosta. ;)

No jos nyt ruvetaan pilkkua nussimaan, kuin finsoft konsanaan, niin itseasiassa "super shit 9" ei vastannut mihinkään, vaan totesi vain tuon minkä kirjoitti.

• Äläosta
        JIHAD! kirjoitti:

No jos nyt ruvetaan pilkkua nussimaan, kuin finsoft konsanaan, niin itseasiassa "super shit 9" ei vastannut mihinkään, vaan totesi vain tuon minkä kirjoitti.

Juuri niin jos ajattelee että tämä x-9 sniperrin lähtönopeus on 120 m/s niin tuo ei oo mitään verrattuna esim. Kuulapurkissa myytävänä mb01 L96 snipun jonka lähtönopeus on 145 m/s ja sittenkin tilaa sen viritettynä nii lähtönopeudet nousee 170 m/s siihen verrattuna tuo super x-9 on täysi PASKA mutta itsepähän päätät!

• JIHAD!
        Äläosta kirjoitti:

Juuri niin jos ajattelee että tämä x-9 sniperrin lähtönopeus on 120 m/s niin tuo ei oo mitään verrattuna esim. Kuulapurkissa myytävänä mb01 L96 snipun jonka lähtönopeus on 145 m/s ja sittenkin tilaa sen viritettynä nii lähtönopeudet nousee 170 m/s siihen verrattuna tuo super x-9 on täysi PASKA mutta itsepähän päätät!

En ole kyllä missään kohtaa sanonut, että ostaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe