Jonsun laulama Erämaan Viimeinen kuulostaa Nightwish-parodialta. Aivan kuin joku olisi tehnyt kiusallaan sanoituksen joka sisältää kaikki Holopaiset lyriikoiden maneerit.
Tämä on vitsi, onhan...
Erämaan viimeinen
142
29886
Vastaukset
- kuulosti
aivan mahtavalta!
- minäentykännyt
hyi oikeesti, ei sitä jaksa kuunela kaameeta paskaa.
toi muija helvettiin tost bändistä. - Anon**
minäentykännyt kirjoitti:
hyi oikeesti, ei sitä jaksa kuunela kaameeta paskaa.
toi muija helvettiin tost bändistä.se ny sentääs siinä bändissä ole..
- Wolfie
minäentykännyt kirjoitti:
hyi oikeesti, ei sitä jaksa kuunela kaameeta paskaa.
toi muija helvettiin tost bändistä.Ei Jonsu nyt sentään bändissä ole... Lauloi vain 8)
Mutta kyllä, lyriikat & muut aika huonoja...
- Beagle-1
kuulosti tosi hyvältä suomeksi laulettuna.
Jonsun ääni käy kappaleeseen kuin nenä päähän ,jos nyt näin rahvaanomainen vertaus sallitaan...- tyytymätön
Tosi huono tää biisi suomeks laulettuna, vain alkuperäinen kelpaa!
- valta punatukille
Ei kannata suhtautua aina kaikkeen niin negatiivisesti. Jos Nightwish haluaa tehdä suomen kielisen biisin niin se on vain hyvä asia, ulkomaaneläjät voivat kuunnella instrumentaalia edelleen. Kenen sä luulisit tehneen lyriikat tuohon ellei Holopaisen; maneereita ehkä mutta ne ovat sentään miehen omia maneereita. Luontomystiikastahan tässä laulussa on kyse ja Jonsun ääni sopi tähän hyvin jonkinlaisena suomalaiskelttiläisenä honotuksena.
Ihastuttava olento muuten tämä Jonsu kun katselin häntä tänään aamulla YleExtralta tv:stä. Hän sanoi että häneltä kysyttiin noin puoli vuotta sitten jo että haluaako hän laulaa biisin suomeksi, niin ettei tässä ole kysymys Anetten syrjäyttämisestä vaan kotimaisille faneille tehdystä kädenojennuksesta.
Niin ja toivottavasti se kolmas video ei todellakaan ole Last of the Wilds vaan mieluummin Cadence of Her Last Breath, siinä vasta hyvä sinkkubiisi.- kädenojennus
olisi saanut jäädä tekemättä. Ennemmin se ojennettu käsi oli nyrkissä.
Jonsun ei yksinkertaisesti pitäisi laulaa.
Ääni on vain niin riipivän karmea, että puistattaa.
Mielummin kuuntelee vaikka Hanna Ekolan Villihevosia.
Suomesta löytyy monta parempaa laulajaa kuin Jonsu.
Tai olisivat antaneet Marcon laulaa tuo kappale. Marcohan lauloi kaikista DPP:n kappaleista demoversiot ennen Anettea. - anonyymi
kädenojennus kirjoitti:
olisi saanut jäädä tekemättä. Ennemmin se ojennettu käsi oli nyrkissä.
Jonsun ei yksinkertaisesti pitäisi laulaa.
Ääni on vain niin riipivän karmea, että puistattaa.
Mielummin kuuntelee vaikka Hanna Ekolan Villihevosia.
Suomesta löytyy monta parempaa laulajaa kuin Jonsu.
Tai olisivat antaneet Marcon laulaa tuo kappale. Marcohan lauloi kaikista DPP:n kappaleista demoversiot ennen Anettea.pyytänyt turusen laulaa sillä Tarjan laulama Kuolema tekee taiteilijan on ihana
kädenojennus kirjoitti:
olisi saanut jäädä tekemättä. Ennemmin se ojennettu käsi oli nyrkissä.
Jonsun ei yksinkertaisesti pitäisi laulaa.
Ääni on vain niin riipivän karmea, että puistattaa.
Mielummin kuuntelee vaikka Hanna Ekolan Villihevosia.
Suomesta löytyy monta parempaa laulajaa kuin Jonsu.
Tai olisivat antaneet Marcon laulaa tuo kappale. Marcohan lauloi kaikista DPP:n kappaleista demoversiot ennen Anettea.Kerrassaan mahtavaa jos tää biisi ois ollukki Marcon veisaama! Toi Jonsu... no laulaa paremmin kuin minä.. mutta tekee nyt tosta niin tylsän biisin. Onneksi on se instrumentaalinen versio olemassa, sitä kuunnellessa jalat alkaa väkisinki pommpiin riverdancen tyyliin \O/
Jonsu teki nyt tosta sellaisen teinipissisrokki biisin. Ajatellaan silti positiivisesti: JOKAISELLE JOTAIN!- Cathie.
kädenojennus kirjoitti:
olisi saanut jäädä tekemättä. Ennemmin se ojennettu käsi oli nyrkissä.
Jonsun ei yksinkertaisesti pitäisi laulaa.
Ääni on vain niin riipivän karmea, että puistattaa.
Mielummin kuuntelee vaikka Hanna Ekolan Villihevosia.
Suomesta löytyy monta parempaa laulajaa kuin Jonsu.
Tai olisivat antaneet Marcon laulaa tuo kappale. Marcohan lauloi kaikista DPP:n kappaleista demoversiot ennen Anettea.Suomesta voi löytyäkin monta parempaa laulajaa kuin Jonsu. Se ei tarkoita, että heidän ääni sopisi tähän kappaleeseen yhtä hyvin kuin Jonsun - vai tarkoittaako muka..?
- jostain?
Olisi kiva kuulla toi biisi mutta löytyykö sitä mistään tai onko kukaan nauhoittanut(!) sitä?
- kauppinen
siis aivan kamalaa... kyllä on nightwish nyt lähteny syöksykierteeseen.. kappaleen voi kuunnella youtubessa http://youtube.com/watch?v=RToE7oPf2u0
- Nimetön
kauppinen kirjoitti:
siis aivan kamalaa... kyllä on nightwish nyt lähteny syöksykierteeseen.. kappaleen voi kuunnella youtubessa http://youtube.com/watch?v=RToE7oPf2u0
..mitä karmeeta hoilotusta tosiaankin! En kyennyt kuuntelemaan biisiä loppuun asti...tämä ei soveltuisi edes lastenohjelman taustamuzakiksi, sen verran kriittisiä ja musikaalisia ovat nykyään ihan pikkunaperotkin:)
- angels, they fell first
Last of the wilds hakkaa Erämaan viimeisen 113-0. Kun on ehtinyt ensin rakastua instrumentaaliversioon Jonsun laulu kuulostaa vain häiritsevältä tässä kyseisessä sinkkubiisissä, päälleliimatulta. En ole myöskään koskaan oikein lämmennyt Jonsun äänelle eikä niin käynyt vieläkään.
- Tipe-69
Biisi oli aivan mahtava, varsinkin kun kuuneli sen toiseen kertaan!
- Kuka Lei !
Siis ihan sairaan paskaa nightwisheä. Jonsun laulu oli ihan korvia riipivää kidutusta. En tiä miten joku viitsii tehä mokomaa paskaa. Night Wish oli tosi hyvä kun se tuli takas mutta tällästä paskaa ei kenenkään tarvitsisi kuunnella saati tehä. Hyi hävetkää. Ei enään tällästä roskaa.
- kun ei voi
Kuka Lei ! kirjoitti:
Siis ihan sairaan paskaa nightwisheä. Jonsun laulu oli ihan korvia riipivää kidutusta. En tiä miten joku viitsii tehä mokomaa paskaa. Night Wish oli tosi hyvä kun se tuli takas mutta tällästä paskaa ei kenenkään tarvitsisi kuunnella saati tehä. Hyi hävetkää. Ei enään tällästä roskaa.
Jokuhan piti löytää kun ei voi Anettekaan laulaa ainakaan selvällä suomenkilelellä. Nyt joku sanoo,että ei se selvää ollu ihan sama mulle.
- Nightwish fani-ex
Joopa joo, olen miettinyt jo jonkin aikaa, että mitä kirjoittaisin, mutta nyt ajattelin kirjoittaa ja sanoa, että nightwish:iä ei ole olemassa enään ainakaan minulle....
Haistakoon pitkät kaikki nyk. ko. bändin jäsenet, phyi....- anonyymi
meinaa sitä,että Tuomas pyytää Tarjan laulaa jonkun uuden biisinsä
- kauhistus sentään
Ei tuollaista ole tehty tosissaan, ihan vitsi!!!
Lulajan ääni on ihan kamala ja ihan totta..parodia se sen pitää olla.. korviin sattuu!! - Paskoo
Ei hemmetti tämmöstä jaksa kuunnella.. aiempi levykin jeesus mitä poppia! (kuunnellu yhden ainoan biisin joka riitti mulle!) Näähän vetää kohta vertoja Fröbelin palikoille!
- .............
Paskoo 27.11.2007 klo 11.34
Ei hemmetti tämmöstä jaksa kuunnella.. aiempi levykin jeesus mitä poppia! (kuunnellu yhden ainoan biisin joka riitti mulle!)
-------
Miten voit sanoa, että edellinen levy kokonaisuudessaan oli poppia, jos olet kuunnellut VAIN YHDEN BIISIN siitä? - Pezir
............. kirjoitti:
Paskoo 27.11.2007 klo 11.34
Ei hemmetti tämmöstä jaksa kuunnella.. aiempi levykin jeesus mitä poppia! (kuunnellu yhden ainoan biisin joka riitti mulle!)
-------
Miten voit sanoa, että edellinen levy kokonaisuudessaan oli poppia, jos olet kuunnellut VAIN YHDEN BIISIN siitä?sontalaulaja niin mitä muuta se voi olla kun poppia?
Poppilaulaja ja sillä siisti! - Pezir
Seraphi kirjoitti:
ja Fröbelin Palikoissa ei ole mitään vikaa!
tarkoitin että kuuntelijakunta alkaa mennä tuohon suuntaan, anteeksi muotoiluni.
Pezir kirjoitti:
tarkoitin että kuuntelijakunta alkaa mennä tuohon suuntaan, anteeksi muotoiluni.
Aiwan hoksasin pointin :D
- Alalla toimiva
Indican Jonsussa on potentiaalia moneen, vaikka hänen lahjakkuuttaan ei mielestäni osata hyödyntää kunnolla. Nouseva kyky joka tapauksessa - ei välttämättä laulajana. Jonsun ääni kuuluu Indicaan ja siinä yhteydessä se myös toimii. Wicca-imago on seikka, johon voisi satsata enemmänkin.
"Last Of The Wilds" on puolitien biisi. Sen toimivuus tai toimimattomuus ei ole Jonsusta kiinni. Jonsu vetää hyvin ja hänellä on persoonallinen ääni, mutta kaikesta paistaa, että kyseessä on alunperin instrumentaaliksi väsätty tekele. Holopaista tuntuu kiinnostaneen irkkumusa, mutta hän ei ole rohjennut hylätä heavymaneerejaan. Tuloksena on humpan kaltainen tekele, jota nyt yritetään paikata "yllättävällä vedolla", Jonsun suomenkielisellä laululla. Kansanmusaa ja hevyä osataan kyllä yhdistää paremminkin: Finntroll hakkaa tässä suhteessa tämän singlen mennen tullen. - erppie
PASKAA!!! En oo erityisemmin ees nightwishin ystävä mut toi oli jo aika hirvee veto. Että pysyköön suutari lestissään,keijut keijuina ja heavy heavynä!! Perkele.
- Hanna
Voi kamala!!!!!!!!!!! Indica on järkyttävää sontaa ja mitä ihmettä tämä nyt on!!?? Raiskaus!
- -Dadidam-
HYI OLKOON! Jo silloin kun tämä ruotsalais suttura tuli kuvioihin, musiikki on ollut aivan hirveää massa musiikkia. Tarja Turunen takaisin! Silloin ainoa ja oikea Nightwish on koossa!
- tusinatavara
Näin telsusta Turusen avuttomia heviviritelmiä. Pukeutuminen oli blokattu suoraan Anettelta ja musa mitäänsanomatonta shittiä. Turuselle sopii joululaulut ja muu tädeille sopiva fiilistely. Siihenhän hän on tähdännytkin.
Indica on omintakeinen, freesi ja mielenkiintoinen bändi, jonka etenemistä on mielenkiintoista seurata. Jonsun ääni ja sanoitukset on Indica, jollaista toista ei löydy. Siitä voi digata tai sitten ei. Ainakaan se ei ole varmanpäälle laskelmoiva Nightwish. Jos nyt mietitään, kuka sopii mihinkin ja kuka ei, niin eiköhän kuvio ole niinpäin, että Jonsun persoonalliselle äänelle ei tee oikeutta Nightwishin laskelmoitu mainstream. - Satunnainen vierailija
tusinatavara kirjoitti:
Näin telsusta Turusen avuttomia heviviritelmiä. Pukeutuminen oli blokattu suoraan Anettelta ja musa mitäänsanomatonta shittiä. Turuselle sopii joululaulut ja muu tädeille sopiva fiilistely. Siihenhän hän on tähdännytkin.
Indica on omintakeinen, freesi ja mielenkiintoinen bändi, jonka etenemistä on mielenkiintoista seurata. Jonsun ääni ja sanoitukset on Indica, jollaista toista ei löydy. Siitä voi digata tai sitten ei. Ainakaan se ei ole varmanpäälle laskelmoiva Nightwish. Jos nyt mietitään, kuka sopii mihinkin ja kuka ei, niin eiköhän kuvio ole niinpäin, että Jonsun persoonalliselle äänelle ei tee oikeutta Nightwishin laskelmoitu mainstream.Et vakavissasi kutsu Nightwishia laskelmoiduksi? Bändi joka aikoinaan alkoi yhdistelemään oopperaa ja heviä, ja sai tuomion "ei kaupallista potentiaalia" demolleen. Bändi joka hyvin ratkaisevassa vaiheessa potki solistinsa pihalle, ja sai valtavirralta tuomion "tähän se yhtyeen taru päättyy"? Se että Nightwishista on tullut mitä on tullut on melkoinen yllätys kaikille, ei tuollaista olisi kukaan osannut odottaa. Onhan yhtyeen soundi muuttunut, etenkin Anetten myötä, popahtavammaksi... mutta en nyt kovin "laskelmoiduksi mainstreamiksi" heitä kehtaisi siltikään mennä kutsumaan.
Indica taas on aina ollut melko turvallista suomenkielistä poppia alusta asti, laulajan "erikoinen" (osa kutsuu tuota myös karmeaksi) ääni on ainoa asia joka hieman erottaa muista vastaavista. - ..tehnyt mitään väärää!
Biisi on todella mahtava, sävellys mahtava, sanat erittäin kauniit, Tuomas osaa hommansa! Että BIISI ITSE EI OLE HUONO!!
Mutta JUMALAUTA toi Jonsun ääni on kyllä niin perseestä, miten kehdataan edes julkaista ulkomailla, luullaan, ettei Suomesta parempaa laulajaa löydetty. Anette Olzonkin on ihan paska.
Tarja oli paras.. - ..anteeksi
..tehnyt mitään väärää! kirjoitti:
Biisi on todella mahtava, sävellys mahtava, sanat erittäin kauniit, Tuomas osaa hommansa! Että BIISI ITSE EI OLE HUONO!!
Mutta JUMALAUTA toi Jonsun ääni on kyllä niin perseestä, miten kehdataan edes julkaista ulkomailla, luullaan, ettei Suomesta parempaa laulajaa löydetty. Anette Olzonkin on ihan paska.
Tarja oli paras..Äsken sanoin, ettei Tuomas ole tehnyt mitään väärää, mutta tekihän se siinä, että otti Indican Jonsun mukaan! Biisistähän tuli yhtä bullshittiä Jonsun takia.
- verrattuna alkuperäiseen
Miksi koko instrumentaaliin on edes tarvinnut vääntää tällaiset järkyttävät lyriikat?? Jonsun ääni ottaa korviin ihan pirusti..
Pidän Last of the Wildsia Dark passion play-albumin lähes parhaana kappaleena ihan sellaisenaan, mutta tämä joilotus pilaa biisin tunnelmaa aika roimasti...- Rampppe
karmeeta... Olisi voinut jättää tuonkin tekemättä?
- fibisd
Rampppe kirjoitti:
karmeeta... Olisi voinut jättää tuonkin tekemättä?
Miksi ihmeessä Indicanki Pitää sekaantua Nightwishiin!!?? Pysyisivät erossa toisistaan.. Jonsun ääni on KAUKANA kauniista!! Mitä tuli tehtyä Tuomas!?
- kuntoon...
Alunperin kappaleessa oli sanat. Sitten siihen lisättiin Lontoossa studiolla irkkumeininkiä tinapilliä, viulua, etc. Bändi totesi, että kappale toimii paremmin instrumentaalina (ja miten Anette olisi sen laulanut?)
Todennäköisesti kappaleesta löytyy demoversio Marcon laulamana.
- tavallinen pulliainen
Indica ei pitäisi olla edes olemassa. Se on järkyttävää paskaa kaikki. Eikö teitä hävetä Indican pimut! Opetelkaa ensin soittamaan ja laulamaan ennenkuin tulette esille.!!!!!!!!!!!!!!!
- neiti x
Voi Tuomas ja muut, säälikää meitä faneja ja lopettakaa kokeilut.....meinaa itku tulla,biisi on sellainen ettei sitä viitsi kuunnella edes vessassa.
- Saagis
Nightwishin teatraalinen ja ylituotettu laskelmoitu mainstream -tausta ei tee oikeutta Indican Jonsun herkälle ja persoonalliselle äänelle. Biisi on miksattu ja tuotettu päin persettä eikä siinä olla mitenkään huomioitu laulajan sävyjä taikka skaalaa.
- skaalojakin?
Ei siltä oikein vaikuta. Se on pilannu hyvän biisin, että ihan turha on muita lähtee syyttämään.
- joka on muunnettu
sillä olisin voinut koko kappaleen ajan taustalla joikhata "lee la la loi loo, lee la la loi loo, lee la la loi loo, lee la la loi loo ..." niin että jotenkin Angelin tyttöjen jäljitelmältä se kuulosti...
- AntiPopittaja
No johan on perkele. Ei sillä, koko Nightwish alkaa olla pelkkä vitsi. Ensin repästään joku melkeen nelikymppinen iskelmää lauleskeleva perheenäiti jostain svedulan peräkylistä rallattaa "Bye bye beautifullia" (tulee muuten mieleen Catcatin ysärihitti-euroviisuralli "Bye bye baby") ja sen jälkeen aletaan laulelemaan joululauluja jonkin hihhulipäntin menninkäisen kanssa.... Voi vee, voi tähän muuta sanoo.
- *******
Tosta Aneten iästä puheen ollen.Kukahan tässä bändissä on se "melkeen nelikymppinen." Marco joka myös laulaa bändissä on syntynyt v. -66 ja Anette -71. Niin että revi siitä.
- kamala
pakko olla vitsi..huono sellainen!
Laulaja on järkky! - hirveää
voi kauhistus. uskottavuus meni
- hm.....
olis ihan muista syistä ottanut tota kottaraista sinne lallattamaan.....
- pahas puuttees
hm..... kirjoitti:
olis ihan muista syistä ottanut tota kottaraista sinne lallattamaan.....
voi olla, että noin alas veti.
En sano että se olisi ihan kamalanhirveä ollut, mutta kyllä se oli vähän... erilainen.
Kyllä se silti ihan ok oli ei siinä mitään- voi...
täyttä kuraa!!!
- karmatar
mutta laulu ei. ei pätkääkään kuulosta nightwishilta. tyhmää, että piti tähän änkeä jonkun jonsun laulu :O
olisi kappale ollut vaikka ilman sanoja, pelkkä soitto vaan .. musiikki kuulostaa todellakin hienolta, mutta tuo naukuminen sukkaa ja pahasti. - eli mielipiteet
Tarkoituskin lienee jakaa mielipiteet! Sillä saa huomiota ja taas pari levyä myydyksi. Kyllä Holopainen osaa...
Itse sinkusta sen verran, että Jonsun ääni ei sovi tohon biisiin ollenkaan, niin kaunis kun se onkin.- kamalampi
kamalin, tää laulu.ois ea piatäneet sen ruotsin muijan laulaa tän biisin englanniksi.hyi mitä ******
- ei sanoista
mutta kimittävästä äänestä
- yö kala
PASKAA !
- titsuli
hyvä biisi,mut väärä naislaulaja,oon aina inhonut tän naisen ääntä yök
- Heyasd
Ihan ok:lta kuulosti kun juuri ekan kerran kuunetelin, pitää kuunnella vielä muutama kerta ja sitten ehkä saa kunnollisen kuvan biisistä.
Mutta toisaalta eikö kappaletta olisi voinut julkaista instrumentaalina sillä Erämaan viimenen kuulosti enemmän Indicalta kuin Nightwishiltä eikä pelkästään laulajansa puolesta. Ovathan esim Apocalyptican - Somewhere around nothing ja Daruden - Sandstorm kappaleet myös instrumentaaleja ja hyviä sellaisia joskin erilaisista genreistä kylläkin.- Sävelkorvaton
Tästä tuli mieleen Lauri Tähkän ja Elonkerjuun biisit, heillä on samantyyppisiä viulurallatuksia. Olisi Tuomas antanut tämän Laurille, hän olisi saattanut saada enemmän irti tästä kuin tämä laulaja. Nimeksi olisi sopinut Pohjanmaan viimeinen.
Jospa Tuomaksella on tavoitteena kokeilla uusia tuulia oopperaheavyn sijaan. - Heyasd
Sävelkorvaton kirjoitti:
Tästä tuli mieleen Lauri Tähkän ja Elonkerjuun biisit, heillä on samantyyppisiä viulurallatuksia. Olisi Tuomas antanut tämän Laurille, hän olisi saattanut saada enemmän irti tästä kuin tämä laulaja. Nimeksi olisi sopinut Pohjanmaan viimeinen.
Jospa Tuomaksella on tavoitteena kokeilla uusia tuulia oopperaheavyn sijaan.Sävelkorvatonko olet toisilla se on toisilla ei.
Sanoin ok en että aivan mahtavaa. eli kuuneltavaa on toistaseks.
- ...sitä paremmalta kuullostaa
Niin käy tällekin biisille nyt lauletulle versiolle, kuin kaikille muillekin Nightwishin biiseille. Laulajasta viis.
- ...........
...hirveätä,en edes viittiny kuunnella koko biisiä loppuun asti :(
- ..KAMALA..
..mitä kräppiä! EN arvosta!
- nightwish teki
pohjanooteerauksen täydellisesti, tää on oikeesti vitsi koska TOI EI OSAA LAULAA!! Tai: sillä on kauhee ääni, korvia vihloo ai ai jai...
Ihan kuin sikaa tapettaisi. HYI. - ÄKKIÄ TAKAS!!
Ei kestä korvat tätä!
Ei Anetten karaokea, eikä Jonsun rääkymistä....äänelläänhän se tietenkin variskin laulaa. Mutta onko meidän pakko sitä kuunnella?- Syeira
Ei ole pakko kuunnella. En minäkään kuuntele Tarjan musiikkia koska en pidä oopperalaulannasta ja vielä keskinkertaisesta sellaisesta. Vanhimmassa NW tuotannossakin riipii laulajan ääni.
- yanda
jeh, mutta tämä "lauluton" Last of the wild on kyllä aivan loistava!!! turha pilata päivää sillä jonsun määkimisellä... Kyllä toi anette on melkoisen mahtava ääninen muija,kaikki propsit hänelle:)
- Lizsu
Ihan hirvee veto. Instrumentaali on parempi...tai olisivat pyytäneet laulajaksi vaikka Carita Mattilan ja pistäneet sille karvahatun päähän...tai sit Ari Koivunen ja karvahattu...jooo...
- anonyymi
kun Tapsa Rautavaara vielä eläisi niin tuo biisi olisi suomen listojen ykkönen nyyh ;(
- Ei toimi
Nightwish:in kotisivulla kerrotaan, että jonsu...vai jonssu... toimii ko. kappaleen solistina... Ei toimi.. Ei pelaa... Ei Ei... Apua...
- _möhköfantti_
jonsun ääni saa olon vähintäänkin epäsekavaksi nightwishin yhteydessä..
miksi ei vaikka samantien laiteta frederik ja mikko alatalo vetään duettona ??
nightwishin uusimmasta albumista täytyy vielä kiittää ja kumartaa syvään, oikein hyvä uusi laulaja ja biisit !!!!! - fgjfd
paskaa, niinkuin koko Indicakin. No sillä lievennyksellä, että onhan tuossa melodia ihan ok.
- Kaksi helmeä yhdistyy
..hienolla ugrilaisella sävelellä. aitoa Kalevalaista henkeä maailmalle!
- tämä vaa
Tosi hyvältä kuulostaa!
- BB Einari
Hyi vittu mikä ääni... vetäis vitun korville toi
Jonsu pelle ja pakenis vuorille... noin karseeta
ääntä on melkein mahdoton löytää, vaikka kuinka
yrittäisi etsiä. Anette tosin laulaa hyvin, siinä
ei valittamista. Ton erämään vikan olisi voinnut
laulaa Marco tai Tarja. En pitänyt kappaleesta. Jonsu laulakoon Indicassa, Nightwishin tyyliin hänen laulunsa ei sovi.
- sakari45
hyvä biisi on mutta tehkää uusia biisiä lisää !!
- cfdfdf
aivan hirveää tuubaa. milloin tuo nasaaliakka tajuaa alkaa laulamaan. siis oikeasti laulamaan eikä monkumaan epämääräisesti
- fdf
noh, tyylinsä jokaisella. ei tuo nyt niiiiin paha ollut muttei kyllä hyväkään. jonsu=huono valinta
- kökkö
Muutamista eri viestiketjuista on saanut lukea, ettei pitäisi ajatella, sopiiko Jonsu NW:n vierailevaksi solistiksi, vaan että sopiiko NW:n musiikki Jonsun taustalle.. *Ei ymmärrä* Jonsu on kuitenkin vain _vieraileva solisti_ (!), joten Indica-fanit voivat mielestäni unohtaa tämän Jonsu-kiihkoilun ja pitää mielessään, että tässäkin biisissä on kuitekin 98 %:sesti kyse NW:stä, ei Indicasta.
Tuomas olisi voinut valita solistin paremminkin. Jonsun ääni on paras mahdollinen Indican biiseille, mutta Erämaan viimeinen olisi voinut kuulostaa paljon paremmalta jonkun toisen, vaikkapa Johanna Kurkelan, laulamana. Ellei sitten ajatus ole se, että Tuomas tykkää Indicasta, ja kun ko. bändi on lämppärinä niin sitten tätä biisiä voidaan esittää keikoilla. Kuulostaa vähän hataralta perustelulta solistin valintaan.
Ja mitä itse lauluun tulee, niin sanat ovat hienot, mutta toteutus tökkii. Sanat peittää osittain hienon melodian, esim. Empun kitara jää täysin taka-alalle mielestäni. Joku tuossa jo aiemmin sanoikin, että laulu kuulostaa päälleliimatulta, olen samaa mieltä.
Mutta onneksi kenenkään ei ole pakko tätä biisiä kuunnella, radion saa pois päältä, ja sinkun voi jättää kaupan hyllylle ;) Itse en henk.koht. tykkää tästä biisistä, mutta respektit Tuomakselle siitä, että pitää kiinni omista mieltymyksistään eikä tanssi kuulijoiden pillin mukaan. - Nimetön
hirveeltä kuulosti!! En voi ymmärtää miten tämmöstä voidaan edes levyttää.. tai sitten holopaiselta on mennyt korvista kuulo XD
- fouh
ei voi olla totta..ei sitten yhtään hyvä yhdistelmä...k-a-m-a-l-a-a kuunneltavaa!
- alkanut
Hienoa!
Luulin, etten enää kuulisikaan hyvin ja hyvällä äänellä laulettua Nightwishiä paitsi lähiökaraokessa.
Ehkä Jonsu onkin seuraavan Nightwish-levyn vokalisti.- varmasti
ole
. Uskomatonta mitä puppua ihmiset kirjoittelevatkaan. Nightwish jyrää vahvempana kuin koskaan! - loistavaa!
NW:n lisäksi Indica onkin suosikkini, ne kun ovat saman tyylisiä bändejä, jotka tekevät samanlaista musiikkia.
Onneksi saadaan uusia hyviä laulajaehdokkaita korvaamaan Agnetheä, kun tämä piakkoin jättää yhtyeen. (tiedä vaikka vahvat huhut Cranberriesin ex-laulajattaren NW:iin tulemisen puolesta olisivatkin totta...) Jännittävää. - täävai
Vitsivitsi.... Eiksnii... Niiku koko uusi sinkku?
"Ehkä Jonsu onkin seuraavan Nightwish-levyn vokalisti."
Ehkä poijjaat on kyllästyneet musiikkiin??
- mennyt koko homma
Nyt lähti se viimeinen arvostuksen pisara tästä yhtyeestä! Anetenkin ääni kuulostaa jopa miellyttävämältä kuin tämän Jonsun ujellus...
Mitä seuraavaksi?!
Ei.. en halua tietää.- pitkäsoitto levy
tangon taikaa.:))
Kunhan taso tuosta vielä laskee, niin ollaan kohta koristamassa suomalaisia humppalavoja...
- voi sentään
kuunnella, ei mene korvat rikki....
Kyllä vanha Nightwish on se paras!
Nykyinen ei yllä samalle tasolle.
http://www.youtube.com/watch?v=Y6M19uaDaJE&feature=related- Pezir
Tarja kuitenkin yksityiselämänpuolella hirveä lutikka, että kyllä ymmärtää vaikka lensikin pihalle, ei silläkään muutaku se lauluääni!
- on NW:n musiikillinen
taso laskenut kuin lehmän häntä.
Tarja solistina oli NW tuotemerkki, nyt se on sitäsuntätä räpyttelevä poikajoukkio....ihan kuin olis lapset päässeet valloilleen.
Minä pidän siitä entisestä nightwishista, jolle tasokas laulaja antoi oman ominaisen sävyn.
Nyt on laulajien taso pudonnut niin alas, että hyvä musiikkikin menettää merkityksensä.
Ehkäpä NW hakeekin jotain yleistä linjaa, joka myy.
Mutta myykö samalla bändin sielun? - yjyt
biisi itsessään kuulosti ihan hyvältä mitä ton jonsun kailotuksesta sai selvää...minusta ihan väärä laulaja valinta!! Jonsun on ihan jees kun se tekee omaa juttua mutta tähän se ei vaan sovi..!!
- --------------
Jos olisi varaa Jaakkoon ei taatusti kimitä eikä vaihda vaatteita kesken laulun
- mitään tietämätön
samalta paskalta ne kaikki kuulostais suomeks laulettuna. ei vaan kestä suomen kieltä tän tuomaksen lässytykset.
- öaltn
instrumentti biisit instrumentti biiseinä. hyvä biisi raiskattu.
- jaassp
...sillä hetkellä kun Tarja Turunen erosi. Yrittävät vielä räpiköidä uuden solistin ohuen ja mitäänsanomattoman äänen turvin, mutta kuuleehan siitä, ettei hän riitä täyttämään Turusen paikkaa.
Nightwishin viehätys, minun kohdallani ainakin, perustui juuri Turusen voimakkaaseen ja värikkääseen ääneen.- anonyymi
kanssasi Tarja& Tuomas oli NW
- on nyt
anonyymi kirjoitti:
kanssasi Tarja& Tuomas oli NW
Anetten voimalla parempi kuin koskaan! Katselkaa ja kuunnelkaa youtubin taltiointeja. Olen varma, että olette kanssani samaa mieltä. Tarjan nykyiset live-esiintymiset ovat aivan karmeaa kuultavaa.
- MauVau123
...Turunen ei eronnut,Turunen erotettiin.
- kukaan ei noin
on nyt kirjoitti:
Anetten voimalla parempi kuin koskaan! Katselkaa ja kuunnelkaa youtubin taltiointeja. Olen varma, että olette kanssani samaa mieltä. Tarjan nykyiset live-esiintymiset ovat aivan karmeaa kuultavaa.
kuuro ja tyhmä ole....vai onko?
Ainakin joku, joka Anettea pitää parempana. - Tykästyn heti..
Anetten myötä.Kaikki kuvitteli ettei kukaan muu kuin Tarja pysty laulamaan Holopaisen tekemiä biisejä. Luultiin myös että biisit ei kuulosta miltään ilman Turusen ooppera aarioita, mutta toisin on ja sen todistaa myös
kiertueen menestys maailmalla. - köhän
Tykästyn heti.. kirjoitti:
Anetten myötä.Kaikki kuvitteli ettei kukaan muu kuin Tarja pysty laulamaan Holopaisen tekemiä biisejä. Luultiin myös että biisit ei kuulosta miltään ilman Turusen ooppera aarioita, mutta toisin on ja sen todistaa myös
kiertueen menestys maailmalla.Holopainen sitten antaa laulaa tuon Jonsun huh luulisi Anettea v....uttavan
- I.Y.N
kukaan ei noin kirjoitti:
kuuro ja tyhmä ole....vai onko?
Ainakin joku, joka Anettea pitää parempana.Hassu nimi sinulla, mutta eihän nimi miestä/naista pahenna...
Mutta asiaan. Eli, miten laulajien paremmuus sitten ratkaistaan.
Anetella ja Tarjalla molemmilla on kantava ääni. Kuulemma Anetten ääni on kantavampi, mutta molemmat ovat mielestäni hyvin vahvoja ääneltään.
Tarja laulaa oopperatyylillä. Kuulostaa hyvältä jos tykkää moisesta. Mielestäni laulaa ihan hyvin. Livetallenteista toki joskus kuulee pieniä virheitä mutta kuka nyt ei virheitä tekisi.
Anette laulaa taas rock/pop tyylillä, jolloin ääntä käytetään ihan eritavalla, äänessä ei pyritäkään millään tavalla oopperamaiseen tasaisuuteen. Mielestäni laulutaidoiltaan ihan Tarjan veroinen.
Jos laulajien hyvyys taitojen perusteella määritellään, en itse osaisi ainakaan suoraan valita parempaa.
Laulutyyli ja äänen sävy sitten ovat makuasioita joista toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, joku molemmista.
Summa summarium, hyviä laulajia molemmat, tykkään molemmista. Livenä mielestäni Anette parempi lähinnä energisen esityksensä ansiosta. Tarja parempi hitaissa mahtipontisissa "oopperatyylisissä" biiseissä. Molemmissa on puolensa.
Erämaan Viimeinen Jonsun laulamana on myös hyvä. Tykkään Indicasta muutenkin - olen
I.Y.N kirjoitti:
Hassu nimi sinulla, mutta eihän nimi miestä/naista pahenna...
Mutta asiaan. Eli, miten laulajien paremmuus sitten ratkaistaan.
Anetella ja Tarjalla molemmilla on kantava ääni. Kuulemma Anetten ääni on kantavampi, mutta molemmat ovat mielestäni hyvin vahvoja ääneltään.
Tarja laulaa oopperatyylillä. Kuulostaa hyvältä jos tykkää moisesta. Mielestäni laulaa ihan hyvin. Livetallenteista toki joskus kuulee pieniä virheitä mutta kuka nyt ei virheitä tekisi.
Anette laulaa taas rock/pop tyylillä, jolloin ääntä käytetään ihan eritavalla, äänessä ei pyritäkään millään tavalla oopperamaiseen tasaisuuteen. Mielestäni laulutaidoiltaan ihan Tarjan veroinen.
Jos laulajien hyvyys taitojen perusteella määritellään, en itse osaisi ainakaan suoraan valita parempaa.
Laulutyyli ja äänen sävy sitten ovat makuasioita joista toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, joku molemmista.
Summa summarium, hyviä laulajia molemmat, tykkään molemmista. Livenä mielestäni Anette parempi lähinnä energisen esityksensä ansiosta. Tarja parempi hitaissa mahtipontisissa "oopperatyylisissä" biiseissä. Molemmissa on puolensa.
Erämaan Viimeinen Jonsun laulamana on myös hyvä. Tykkään Indicasta muutenkinpitkälti samaa mieltä. Anetten laulaminen miellyttää minua siitä syystä, koska hän osaa laulaa melodisemmin ja se taas auttamaan luomaan oikean tunnelman tämän musiikkityylin kappaleisiin.En väitä etteikö Tarajakin siihen pysty, mutta Anette tekee sen mielestäni paremmin. Lavaesiintymisestä sen verran, että Tarja on mielestäni loisvimmillaan Ave Mariassa...jne. Ei hänellä ole rokkarin sielua, ei ainakaan riittävästi. Anetesta näkyy lavalla jo selvästi, että hän on rokkimimmi ja käsittääkseni kyseessä on sinfoniahevymetalrokkibändi poppihöysteellä. Tarjan kappale "I walk alone" on minusta ihan hyvä kuunneltava kipale, mutta toivoisin Tarjan kuintenkin keskittyvän enempi sinne oopperapuolelle. Siellä on hänen vahvuutensa. Tasapuolisuuden nimissä, äläkää (Marco ja Emppu) istuko siinä rumpukorokkeen reunalla slovareiden aikana, jos väsyttää niin nukkukaa paremmin ja kuntoilkaa vapaa-aikana, eikös Anette siitä vähän teille piruillukin:) Ei muuten, mutta näin ulkopuolisen silmin näyttää, että ette ole enään oikeen iskussa :)
- Fani 2007..
I.Y.N kirjoitti:
Hassu nimi sinulla, mutta eihän nimi miestä/naista pahenna...
Mutta asiaan. Eli, miten laulajien paremmuus sitten ratkaistaan.
Anetella ja Tarjalla molemmilla on kantava ääni. Kuulemma Anetten ääni on kantavampi, mutta molemmat ovat mielestäni hyvin vahvoja ääneltään.
Tarja laulaa oopperatyylillä. Kuulostaa hyvältä jos tykkää moisesta. Mielestäni laulaa ihan hyvin. Livetallenteista toki joskus kuulee pieniä virheitä mutta kuka nyt ei virheitä tekisi.
Anette laulaa taas rock/pop tyylillä, jolloin ääntä käytetään ihan eritavalla, äänessä ei pyritäkään millään tavalla oopperamaiseen tasaisuuteen. Mielestäni laulutaidoiltaan ihan Tarjan veroinen.
Jos laulajien hyvyys taitojen perusteella määritellään, en itse osaisi ainakaan suoraan valita parempaa.
Laulutyyli ja äänen sävy sitten ovat makuasioita joista toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, joku molemmista.
Summa summarium, hyviä laulajia molemmat, tykkään molemmista. Livenä mielestäni Anette parempi lähinnä energisen esityksensä ansiosta. Tarja parempi hitaissa mahtipontisissa "oopperatyylisissä" biiseissä. Molemmissa on puolensa.
Erämaan Viimeinen Jonsun laulamana on myös hyvä. Tykkään Indicasta muutenkinAivan samaa mieltä Tarjasta ja Anettesta. Jos naiset ovat itsensä musiikilla elättäneet kyllä he sen homman klaaraavt kukin tavallaan.
Mitä kohua herättäneeseen Indican Jonsun lauluun tulee, bändi ja Tuomas halusi tukea omalla tyylillään eteenpäin pyrkivää bändiä. Näitä ystävän palveluksia on tehty ennenkin, myös muissa bändeissä. - jaasp
MauVau123 kirjoitti:
...Turunen ei eronnut,Turunen erotettiin.
Onhan se tietenki mukava tulla tänne pilkkua nussimaan. Luulen että viestissä kuitenkin selviää jutun pointti.
- jaasp
Tykästyn heti.. kirjoitti:
Anetten myötä.Kaikki kuvitteli ettei kukaan muu kuin Tarja pysty laulamaan Holopaisen tekemiä biisejä. Luultiin myös että biisit ei kuulosta miltään ilman Turusen ooppera aarioita, mutta toisin on ja sen todistaa myös
kiertueen menestys maailmalla.... ja voihan olla että bändi joidenkin korvissa "heräsi henkiin", mutta toden totta se tippui monta pykälää alas, muiden tusinabändien joukkoon. Turusen ääni oli se mikä erotti Nightwishin merkittävästi muista.
- MauVau123
jaasp kirjoitti:
Onhan se tietenki mukava tulla tänne pilkkua nussimaan. Luulen että viestissä kuitenkin selviää jutun pointti.
Pilkkua tässä tietty pitää kuksia,muutakaan kun ei oo tarjolla.
- Pezir
Kaamea teiniääni.. se toinenkin poppilaulaja ihan karsea, hittoako ne tommosia sotkee!? Vaan samapa tuo en tuota kuuntele kuitenkaan, keskitytään "real"
hevibändeihin! - roseredi
tarja turusen aikaan oli monia hyviä kappaleita ja myös hänellä oli hyvä ääni josta pidin. mutta tämä uusi laulaja on liian "poppi" mainen josta en välitä mutta pojat soittaa vieläkin todella loistavasti.
- mennä nyt....
korvalääkärille ja tuo S-vikainen vinkuja puheterapiaan.
- jos laulaja on huono
minäkin pidin tuota feikkinä...
en pitänyt tarjan äänestä, en anetten enkä jonsun.
laulajien välillä on kuitenkin suurena erona se ettei tuomaksen tarvinnut tinkiä musiikkinsa tasosta laulajan tähden tarjan kanssa, toisin kuin nyt anetten ja jonsun kohdalla.
niin anetten kuin jonsunkin äänet ovat liian mitättömiä vaikuttavaan musiikkiin. toivoa saattaa että tuomas löytäis arvoisensa laulajan PIAN!
mutta nyt kun tuomas on kokeilulinjalla niin voisi saman tien räväyttää biisin heviarin kanssa! - Nimetön
Ihte pidän molemmista NW:sta ja Indicasta, mutta ymmärrän kyllä että monia tuo lauluääni varmaan ei viehätä. Ja ainakin tuossa utube videosa se tosiaankin kuulosti hieman "päälleliimatulta".
- natuvissy
Jo tämä biisi todistaa, että nw:n laulajavalinta meni pahasti poskelleen. Jopa Jonsu pesee Anetten 6-0. Ei tainnut olla kovin korkea taso solistiehdokkaiden keskuudessa.
- .... DPP.....
Kerroppa ystävä hyvä kuinka Jonsu selviäisi Anetten ohjelmasta jossa on yli puolet Tarjan laulamiabiisejä?
Toisekseen kerroppa kuinka Jonsu selviäisi Dark Passion Playn lauluosuuksista? - natuvissy
.... DPP..... kirjoitti:
Kerroppa ystävä hyvä kuinka Jonsu selviäisi Anetten ohjelmasta jossa on yli puolet Tarjan laulamiabiisejä?
Toisekseen kerroppa kuinka Jonsu selviäisi Dark Passion Playn lauluosuuksista?"Kerroppa ystävä hyvä kuinka Jonsu selviäisi Anetten ohjelmasta jossa on yli puolet Tarjan laulamiabiisejä?"
Anetten laulamisessa kyse on nimenomaan selviämisestä. Eiköhän Jonsu pärjäisi vähintään yhtä hyvin. Tarjan tasolla ei ole kumpikaan.
"Toisekseen kerroppa kuinka Jonsu selviäisi Dark Passion Playn lauluosuuksista?"
En tiedä, mutta uskoisin että ihan kelvollisesti. - vähän järkeä kehiin
natuvissy kirjoitti:
"Kerroppa ystävä hyvä kuinka Jonsu selviäisi Anetten ohjelmasta jossa on yli puolet Tarjan laulamiabiisejä?"
Anetten laulamisessa kyse on nimenomaan selviämisestä. Eiköhän Jonsu pärjäisi vähintään yhtä hyvin. Tarjan tasolla ei ole kumpikaan.
"Toisekseen kerroppa kuinka Jonsu selviäisi Dark Passion Playn lauluosuuksista?"
En tiedä, mutta uskoisin että ihan kelvollisesti.Ei kai kukaan täyspäinen luule Jonsun eväillä pärjättävän Nightwishin naissolistin pestistä, sen nyt sanoo järkikin. Tuosta Amerikan kiertueesta ei olisi selvinnyt Tarjakaan joten se siitä spekulaattiosta.
- natuvissy
vähän järkeä kehiin kirjoitti:
Ei kai kukaan täyspäinen luule Jonsun eväillä pärjättävän Nightwishin naissolistin pestistä, sen nyt sanoo järkikin. Tuosta Amerikan kiertueesta ei olisi selvinnyt Tarjakaan joten se siitä spekulaattiosta.
"Ei kai kukaan täyspäinen luule Jonsun eväillä pärjättävän Nightwishin naissolistin pestistä, sen nyt sanoo järkikin. Tuosta Amerikan kiertueesta ei olisi selvinnyt Tarjakaan joten se siitä spekulaattiosta."
Jaa, en tiedä oletko ollut katsomassa keikkoja paikan päällä mutta youtuben perusteella vanha kokoonpano kuulostaa paremmalta.
Ja kun vertaillaan indicaa ja nykyistä nw:tä niin solistit erottaa lähinnä siitä, että heistä persoonallisempi ja parempi laulaa suomeksi. - triviakysymys
.... DPP..... kirjoitti:
Kerroppa ystävä hyvä kuinka Jonsu selviäisi Anetten ohjelmasta jossa on yli puolet Tarjan laulamiabiisejä?
Toisekseen kerroppa kuinka Jonsu selviäisi Dark Passion Playn lauluosuuksista?Helppo vastata.
Ei mitenkään. Joku vitun "Jonsu" saa kiskoa myllynkiven kaulaansa ja hypätä järveen.
- KANKIMIES
Itsestäni tuo oli ihan ok biisi.
Mutta jos joku ei tykännyt niin...MITÄ SITTEN!
JOS JONKUN MIELESTÄ NIGHTWISH ALOITTI NYT SYÖKSYKIERTEEN SEN TAKIA ETTÄ TUOLLAINEN SINKKU TEHTIIN NII MIKSI HEL*****Ä! TE TÄÄLLÄ VIELÄ KIRJOITTELETTE!?!?
Nightwishillä menee nyt paremmin kuin koskaan jos faktoja katsellaan...menkää katkerat Tarjafanit kuuntelemaan My winter storm.- Naurussa pitelemistä
No kyllä sitä seurataan NW:n tekemisiä aika tarkkaan, olen molempien ystävä, sekä Tarjan, että NW:n mutta kuuntelun perusteella tuo sinkku ei tule meikäläisen kokoelmiin, vaikka siellä kaikki tähän ilmestyneet levyt onkin.
- Vilkastus76
Se oli oikein, etä Tarjan oloinen diiva sai potkua perseelle, mitäs lähti dippailemaan suklaakastiketta, kele!
Nyt siellä on ihan tasokas laulaja, joka tekee bändistä kuunneltavaa kamaa!
Hyvä jätkät!
Tiedän mitä organaisaatio muutokset pitävät sisällään, turha vonkua Tarjan perään, ei kuulunut enää bändiin!- 23412
Nyt pojat (Nigth wishit)kontatkaa tarjan luo ja rukoilkaa jos hän palaisi. Kuunnelkaa I walk alone, siitää mieli nöyrtyy.........
- ....HAHHAHAHA
23412 kirjoitti:
Nyt pojat (Nigth wishit)kontatkaa tarjan luo ja rukoilkaa jos hän palaisi. Kuunnelkaa I walk alone, siitää mieli nöyrtyy.........
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAAHAHAAA...IN YOUR DREAMS
- sillä
23412 kirjoitti:
Nyt pojat (Nigth wishit)kontatkaa tarjan luo ja rukoilkaa jos hän palaisi. Kuunnelkaa I walk alone, siitää mieli nöyrtyy.........
joulu on anteeksi annon aikaa I walk alone
- että tehdään
jotaqin erilaista ja uskalletaan kokeilla.
- Nightwish fani
En ois uskonu Nightwishin tekevän tommosta roskaa!!! musiikki ja laulu eivät kertakaikkiaan sovi yhteen. Miksi raiskata suht hyvä ja tunnelmallinen biisi.
- 7 vuotiaat skiditkin laulaa...
Niin, siis 7 vuotiaat lapsetkin laulaa paremmin ku toi. Ei ole hyvä..... Mitä se Holopainen kuvittelee? Päästää nyt tollasen rähmä-äänisen laulajan lauleskelemaan Nightwishin biisejä.... älytöntä.....
- cdr
hyi v...u mitä paskaa! toivottavasti holpainen ei oo tosissaan et antaa ton kiekujan pilata biisinsä!
- ...
juu..voishan tuota kuunnella ilman laulua, kuten omasta mielestäni saman vois tehdä uusille kipaleille..en oikei tuost uudest laulajast välitä..melodisesti tuttua kamaa, jotenkin ei tuo nasaalivolina sovi tähän, en oikei muutenkaa pidä tämän jonsun laulusta/tavasta laulaa..missä välissä tuo imeinen oikei hengittää????
- Nimetön
Ei siis tuo kipale, vaan konservatiivi-hevarien ja genre-huorien ruikutus. "Nyyh nyyh kuulostaa popilta", musta tuo teidän itku taas kuulostaa samalta kuin mummojen mielipiteet siitä että nykymusiikki on pelkkää huutamista ja että ainoa oikea musiikki löytyy virsikirjasta. Nightwish on aina ollut suht kokeellinen ja eri genrejen välillä hyppelevä mikä siinä juuri monia viehättääkin. Mutta silti porukka heti itkee kun kokeillaan jotain uutta.
Ja ite laulusta, no eihän tuo alkuperäselle vertoja vedä, mutta jos joku oli pakko valita niin Jonsu oli kyllä paras vaihtoehto kyseisen tyyppiselle kappaleelle. - hirveetä
Suoraan sanottuna aivan karmeeta paskaa koko Erämaan Viimeinen!!
Voi pojat, mitä menitte tekemään, olisitte pitäneet tämän änisijän poissa kuvioista. Indicasta en koskaan ole tykännyt, enkä tästä edespäinkään todellakaan pidä ko. bändiä minään. Menivät saatana raiskaamaan ja tappamaan kauniin ja toimivan kappaleen, onneksi kuitenkin alkuperäinen versio tulee elämään pidempään kuin tämä kiekuminen ja hönkiminen. Eihän tuo ämmä osaa edes laulaa!!!- Weyland
Kamalaa :S Jonsu kuulostaa aivan japanilaiselta ja koko biisi on raiskattu. Ei näin Nightwish, ei näin.
- Runoilija ja heiluri
Weyland kirjoitti:
Kamalaa :S Jonsu kuulostaa aivan japanilaiselta ja koko biisi on raiskattu. Ei näin Nightwish, ei näin.
Päinvastoin, veli-hyvä. Minusta oli Nightwishiltä oli aika ovela veto tehdä suomenkielinen kappale. Laulu sopiikin minusta jollakin tapaa kappaleen tunnelmiin. Ei sen puoleen, kyllähän se lauluttakin menee, mutta Jonsu tuo lisä väriä poskille.
- voinut kuitenkin miettiä
Runoilija ja heiluri kirjoitti:
Päinvastoin, veli-hyvä. Minusta oli Nightwishiltä oli aika ovela veto tehdä suomenkielinen kappale. Laulu sopiikin minusta jollakin tapaa kappaleen tunnelmiin. Ei sen puoleen, kyllähän se lauluttakin menee, mutta Jonsu tuo lisä väriä poskille.
Suomenkielisessä tuotoksessa ei ole mitään vikaa, jos se tehdään ja toteutetaan oikein.
Tämä Indican vinkuja ei yksinkertaisesti osaa laulaa, eikä sen ääni käy missään muodossa Nightwishin biisiin.
- Susisielu
Niin, miksköhän tuossa olis nuo Holopaisen maneerit?
Ne taitaapi olla Holopaisen kirjoittamat nuo lyriikat. ;) Ei se oo vitsi ja miusta tuo biisi kuulostaa upealta. Kun mie kuulin sen, aloin arvostaa Indicaakin enempi...- Hevari
Ei oopperalauluäni ole kaikissa lauluissa pakollinen, olen tarjan fani, ostin hänen uusimman levynsäkin heti ilmestyttyään. Kuitenkin kyseessä olleen laulun Jonsu otti omakseen erityisen viehättävällä tavalla, Muutoinkin häntä arvostellessa tulee huomioida hänen laulamansa sanoma ja äänen sopivuus lauluun. enemmän kuin erinomaisia tähän mennessä.
- jannanna2
Tarja on paras tai oli silloin kun oli Nightwishissa. Ee oo enää.
Tuota biisiä en haluaisi silti kuulla Tarjan laulamana, paitsi jos parantaisi
yhtyeen ja ex-solistin välejä. Kyllä Jonsu hyvin tämän vetää.
Nappivalinta Nightwish!- En siedä
Tarjaa en siedä ollenkaan, mutta vielä hirveämmin vetää tämä Jonsu. Tämä on ainoa Nightwish-biisi, jota en esittelisi suosikkibändini tuotoksena. Siis ihan karseata skeidaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435