Joona

Im just a girl...

Joona Kokko(?) n. 20v. asuu kai puistolassa päin ja asunut jossain päin seutulaa(kai)... Tunteeko/tunnistaako ketään?...
-=J=-

6

753

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonaa

hakee, minä olen Joonani löytänyt, lähesty perkele kun oli pakko koska pyydystin valaan, jonka mahassa Joona asusti ja kiskoin sen esille. :)

• Im just a girl...

Good for you!!=) ei ku oikeesti olis tois jees löytää "mun" Joona, kun oon sen kanssa pari yötä joskus aikoinaan viettänyt ja sillon tällön törmäilly siihen mut jotenki haluisin vaan esim. kupin kahvia mennä hörppäseen kyseisen ihmisen kanssa... eipä näytä löytyvän "mun" Joonaa, yritystä silti löytyy=) Hyvät kesän jatkot sulle!=)
        -=Jo=-

• Joona
        Im just a girl... kirjoitti:

Good for you!!=) ei ku oikeesti olis tois jees löytää "mun" Joona, kun oon sen kanssa pari yötä joskus aikoinaan viettänyt ja sillon tällön törmäilly siihen mut jotenki haluisin vaan esim. kupin kahvia mennä hörppäseen kyseisen ihmisen kanssa... eipä näytä löytyvän "mun" Joonaa, yritystä silti löytyy=) Hyvät kesän jatkot sulle!=)
        -=Jo=-

Jopa on Joona kun ei vastaa... noin kiihkeeseen kutsuun.. noh minäpä autan sinua ja otan rumpuni (noita) ja rummuttelen sulle huvikseni sävelen ja laulun ja kerrohan.. joka Joona ilmestyy????

• Im just a girl...
        Joona kirjoitti:

Jopa on Joona kun ei vastaa... noin kiihkeeseen kutsuun.. noh minäpä autan sinua ja otan rumpuni (noita) ja rummuttelen sulle huvikseni sävelen ja laulun ja kerrohan.. joka Joona ilmestyy????

hehe... hauskaa=) ei ole vileä joonaa näkynyt mutta jos yhdyn rummmutteluun niin josko se auttais *kaivaa sängyn alta noitarummun ja humauttaa* ei tepsi vieläkään=( no mutta luulen et tässä on sellanen juttu ettei joona hirveesti harrasta tietokeneiden parissa olemista joten yritänki löytää jotain joka sattuis tuntemaan sen=)) mutta mutta jatkan rummuttamista ja odottamista...
        -=Joh=-

• JOONAPITÄÄLÖYTÄÄ

hehe... hauskaa=) ei ole vileä joonaa näkynyt mutta jos yhdyn rummmutteluun niin josko se auttais *kaivaa sängyn alta noitarummun ja humauttaa* ei tepsi vieläkään=( no mutta luulen et tässä on sellanen juttu ettei joona hirveesti harrasta tietokeneiden parissa olemista joten yritänki löytää jotain joka sattuis tuntemaan sen=)) mutta mutta jatkan rummuttamista ja odottamista...
        -=Joh=-

Voiko kukaan kertoa mitään Joonasta?

• Jorestone

-=Joh=-

Välttelee ruokkoja ja siksi jättää vastaamatta sinulle. Helpommalla pääset kun laitat fattan maksamaan ruokot sinulle ja kasvatat lapsen yksin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4672
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      90
      3458
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1668
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1529
    5. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      15
      1515
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      1019
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      963
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      49
      902
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      864
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      753
    Aihe