seksitön suhde..

epätoivoinen_olo

Onko vinkkejä millä saisi suhteen toimivaksi myös seksin osalta? Mieheni ei halua minun kanssa seksiä ja siitä on vaikea puhua. Ollaan jotain yritetty puhua mutta lähinnä se menee vaan minun osalta itkuksi ja tulee vaan paha mieli. Vaikea asia..
Hän sanoi että ei tee mieli minun kanssa seksiä muttei sitten pysty siitä puhumaan sen enempää. Petä hän ei, sen tiedän. Alkaa vaan olla aika vaikea tilanne kun en uskalla enää oikein edes yrittää mitään aloitetta seksin suhteen jos/kun toinen torjuu kuitenkin. Se sattuu tosi paljon joka kerta.

Onko kellään samanlaista ongelmaa suhteessa? Muuten meillä menee hyvin mutta tuo asia vaivaa mieltä todella paljon ja se myös vaikuttaa suhteeseemme. En kuitenkaan koe olevani mikään rumakaan mutta nyt alkaa tuntua siltä pikkuhiljaa kun toinen ei halua oikein koskea. Lähekkäin ym ollaan mutta seksiä ei...

Auttaako tähän sitten muu kuin muuttaa erilleen...

Kiitos asiallisista vastauksista!

58

10366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------
    • saaaara

Pari kysymystä kysyisin, että miten pitkään olette olleet yhdessä ja mistä asti tämä ongelma on vaivannut?

Mieleen tulee ainakin seuraavat tekijät:
      -stressi/kiire
      -alkuhuuman jälkeinen "normaali" halujen väheneminen. rakastuneen miehen testosteronitaso on alempi, kuin ei-rakastuneen
      -toinen kokee toisen halun tai odotukset (tai tunteen painostuksesta) latistavana
      -seksin tylsyys/rutinoituminen, virikkeiden puute
      -läheisyyttä voi olla liikaakin, riittävä oma tila kasvattaa haluja

Eri aikoina ihmiset haluaa eri verran myös. Ei sille varmaan mitään vakiostandardia ole, minkä verran kukakin milloinkin haluaa. Mitä tarkoittaa, ettei hän halua seksiä kanssasi; onko sitä harvoin vai ei ollenkaan? Onhan niitä ikävämpiäkin vaihtoehtoja olemassa, miksi toinen ei halua seksiä, mutta niitä nyt ei kannata ensimmäiseksi miettiä, jos siihen ei ole mitään hyvää syytä... Voisiko noissa ylläolevissa olla jotain, mikä selittäisi? Toisekseen asia voi olla miehelle myös jotenkin arkaluonteinen ja siksi siitä voi olla vaikea puhua. Ei välttämättä paras vaihtoehto ole muuttaa vaan erilleen (jos muuta välittämistä on ja kyseessä ok suhde muutoin), mutta kyllä teidän pitäisi saada asia jotenkin selvitettyä.

• rakastunut?

Onko rakastuneen miehen testosteronitaso matalampi? uutta tietoa mulle. Miten, miksi, kuinka, mihin saakka?

• ei tule muuttumaan

Ihan kivoja nämä arvelut stressistä, aloittajan ulkoisesta olemuksesta jne. Kipeä, raadollinen totuus on se, että ihmisten seksuaalinen libido vaan eroaa toisistaan. On enemmän haluavia miehiä ja vähemmän haluavia miehiä. Sama pätee naisiin. Ja sitä ei muuta mikään. Joten olen pahoillani aloittajan puolesta, tilanne ei tule muuttumaan pysyvästi. MIes ei ala haluamaan, etkä sinä lakkaa haluamasta.

Rankinta tietenkin on se, että yhteen päätyy ihmisiä joiden sekusaalinen aktiivisuus ei kohtaa pitkässä juoksussa. Toisessa pariskunnassa kärsii mies naisen haluttomuudesta, toisessa taas nainen miehen haluttomuudesta.

• vielä naimisissa

en tiedä pystynkö sinua neuvomaan mutta elän itse samanlaisessa suhteessa ja tiedän miltä se tuntuu. Itse en pysty myöskään tekemään enää aloitetta koska tiedän saavani aina rukkaset ja sitten alkaa miettimään että mikä vika minussa on. asiasta ei pysty puhumaan koska se menee aina huutamiseksi. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 4 vuotta ja mieheni sanoo joka päivä rakastavan minua mutta millä se ilmenee koska hän ei halua minua.Joten päätin viime viikolla lähettää avioerohakemuksen, koska en voi elää enää tämänlaisessa suhteessa.Toivottavasti sinulla käy parempi tuuri kuin minulla !

• joku--

Ei se ole kiinni tuurista vaan ihmisistä itsestään.

Olisi mielenkiintoista tietää, millä tavalla asia menee huutamiseksi. Mistä huudatte ja miten ja mitä sanotte silloin toisillenne?

• pientä...

Tuollekin voi olla monta syytä. Tokihan asia liittynee johonkin muuhun kuin seksiin yleensä.

Miehesi saattaa kokea sinut jostain syystä ahdistavana. Syitä on vaikea arvailla näillä tiedoilla.

Toisaalta suorittajaluonne saattaa väsyä seksiin, jos tuntee, että toisen nautinto on aina etusijalla. Ei siis pysty rentoutumaan ja keskittymään omaan nautintoonsa ollenkaan. Sellaisessa tilanteessa pihtaavasta osapuolesta voi tuntua siltä, että koko seksissä on kyse vain toisen osapuolen omista haluista.

Mies saattaa olla väsynyt rutiininomaiseen seksiin. Kun haluat keskustella asiasta, hän kokee sen painostukseksi ja halu vähenee entisestään.

Potenssiongelmista et maininnut mitään eli niistä asia ei oletettavasti ole kiinni.

Kyse ei varmasti ole sinun ulkonäöstäsi vaan myös tämä ongelmakimppu on suhteen psykologisella puolella. Vastaukset löytyvät suhteesta ja keskinäisestä vuorovaikutuksesta, tavalla tai toisella.

Huvittavaa nähdä, että joku ns. samassa tilanteessa oleva on jo vonkaamassa sinusta salaista seuraa. Heh. Way to go jesa.

• epätoivoinen_olo_aloittaja

Kiitos paljon noista kommenteista :)
        Kyllä meillä läheisyyttä on ja olenkin nyt ollut hieman etäisempi sen suhteen koska ajattelin juuri samaa että liika läheisyys ei välttämättä ole hyväksi jos tilanne on tämä. Olemme seurustelleet n.1,5 vuotta ja asuneet puoli vuotta yhdessä. Alussa meillä oli ihanaa seksiä ja halusimme molemmat toisia todella paljon. Minä haluan edelleen miestäni mutta kyllä se vaikuttaa minunkin tunteisiin kun joudun jatkuvasti miettimään mikä minussa on vikana kun toinen ei halua. Seksiä on siis jonkin verran mutta harvoin. Joskus mieheni tekee myöskin aloitteen mutta hän on sanonut että ei tee mieli seksiä eikä hän itse tiedä mikä on vikana.

Ajattelin ottaa nyt hieman aikalisää asian suhteen enkä painosta millään tavalla seksiin miestäni. Tai voiko sitä painostukseksi sanoa jos yrittää vaan pitää toista hyvänä. Toisaalta se saattaa tuntua toisesta siltä, en tiedä. Jos tilanne jatkuu vielä pitkäänkin samana niin pakko varmaan ottaa asia puheeksi ja yrittää keksiä ratkaisua tilanteeseen.

Pettymyksiä näköjään tulee elämässä ja kaikki suunnitelmat ja toiveet ei aina toteudu. Toivon niin paljon että saisimme tämän asian kuntoon ja olisimme kaikinpuolin onnellisia yhdessä. Hän on mahtava mies ja rakkaus ei ole hävinnyt mihinkään.

• HuonoaSeksiä
        epätoivoinen_olo_aloittaja kirjoitti:

Kiitos paljon noista kommenteista :)
        Kyllä meillä läheisyyttä on ja olenkin nyt ollut hieman etäisempi sen suhteen koska ajattelin juuri samaa että liika läheisyys ei välttämättä ole hyväksi jos tilanne on tämä. Olemme seurustelleet n.1,5 vuotta ja asuneet puoli vuotta yhdessä. Alussa meillä oli ihanaa seksiä ja halusimme molemmat toisia todella paljon. Minä haluan edelleen miestäni mutta kyllä se vaikuttaa minunkin tunteisiin kun joudun jatkuvasti miettimään mikä minussa on vikana kun toinen ei halua. Seksiä on siis jonkin verran mutta harvoin. Joskus mieheni tekee myöskin aloitteen mutta hän on sanonut että ei tee mieli seksiä eikä hän itse tiedä mikä on vikana.

Ajattelin ottaa nyt hieman aikalisää asian suhteen enkä painosta millään tavalla seksiin miestäni. Tai voiko sitä painostukseksi sanoa jos yrittää vaan pitää toista hyvänä. Toisaalta se saattaa tuntua toisesta siltä, en tiedä. Jos tilanne jatkuu vielä pitkäänkin samana niin pakko varmaan ottaa asia puheeksi ja yrittää keksiä ratkaisua tilanteeseen.

Pettymyksiä näköjään tulee elämässä ja kaikki suunnitelmat ja toiveet ei aina toteudu. Toivon niin paljon että saisimme tämän asian kuntoon ja olisimme kaikinpuolin onnellisia yhdessä. Hän on mahtava mies ja rakkaus ei ole hävinnyt mihinkään.

Minun avioliitossani seksi väheni ja väheni. Huomasin, että minä olin ollut aina se, joka teki aloitteen. Päätin sitten, että lopetan sen ja annan seuraavaksi hänen tehdä aloitteen, jotta seksi paranisi. Sitähän odotin loppu ajan ja erohan siitä ennen pitkää tuli.

Eli odottaminenkin voi olla vaarallista.

• Unelmaton

Mulla on sama ongelma. Mieheni on kiinnostunut vain tietokeestaan. Kun tulemme töistä, hän suorastaan rientää lukemaan sähköpostin jos vaikka joku olisi kirjoittanut tunnin sisällä. Koko illan (siis koko illan) hän viettää tietokoneen ääressä, sitten tuo töitä sänkyyn. Eli tuo salkun sängyn viereen ja alkaa raapustaa töitä. Meinas tuoda kannettavan sänkyyn, mutta silloin uskalsin sanoo, että nyt riittää!

Me emme voi keskustella asiasta, koska mieheni suuttuu heti. Otin asian esille pari viikkoa sitten. En syytä mistään vaan kysyn miksi hän tekee töitä sängyssä. Huuto alkoi heti, että on se nyt kumma kun töitäkään ei enää saa tehdä. Nyt olen päättänyt, ettei seksiä enää tuon miehen kanssa. Sänky on muuttunut työtilaksi. Itse olen yksinäinen tässä liitossa. Liian yksinäinen.

Olen ajatellut kokeilla tuota treffi-juttua, olisiko siellä joku kunnollinen mies joka haluaisi keskustella ja elää. Olen ajatellut avioeroakin. Mutta tuntuu että olen liian vanha ( 52 vuotias ja tässä aviossa 10 vuotta). En ole enää nainen, vaikka haluankin joskus niin että kipeetä tekee.

Olisko neuvoja?

• tiwaz

UNELMATON, Olet sinä nainen. Vaikka ymmärrän kyllä kielteiset ajatuksesi, samoja minulla on, olen itse 30v nuori mies, rakenteeltani melkein liian hoikka, mutta muuten sopusuhtainen. Olen lopen kyllästynyt seksittömyyteen suhteessani, puolisoni ei enää ilmeisesti minua halua millään tavalla. Itseäni en rupea kehumaan, mutta päätellen myös entisten tyttöystävieni pakahduttavasta kauneudesta, kyllä minussakin täytyy jotain vetovoimaa olla. Se rikkoo sydämeni ettei tuo vetovoima enää kosketa puolisoani. Toinen mikä sattuu on se, että tarpeeksi monta kertaa torjuttuna sitä alkaa etsimään vikaa pelkästään itsestään ja silloin itsetunto kärsii pahasti.
        Pihtarit eivät usein tule ajatelleeksi että myös heidän puolisoillaan on vain yksi elämä, eikä minulla ainakaan ole tullut mieleen tehdä selibaattilupausta. Jos asiasta yrittää puhua, niin puolisoni loukkaantuu, tai tulee riita. Tähän mennessä se on syyttänyt synnytystä, masennusta, lääkkeitä (masennukseen), e-pillereiden jatkovaikutuksia jne jne jne, mutta tuota on nyt jatkunut jo sen verran kauan ettei enää löydy ymmärrystä sille asialle, ettei puolisoni tee mitään asian eteen. Jos on syitä mitä voi esim. hoitaa terapeuttisesti, leikkauksella psykologin pakeilla tai muulla keinolla, eikä silti laita tikkua ristiin minkään eteen että asia paranisi, niin en minä yksin voi hänen ongelmiaan korjata (väkisin tulee ajatelleeksi että minä se ongelma olen, tai että hänellä ei ole ongelmia ollenkaan, vaan esim. rakastaja).
        No, jokatapauksessa, olen aina ollut tosi kunnollinen, en pettäis ikinä. Taidan sen askeleen ottaa nyt, ja katsoa mitkä kortit puolisolta tulee. Seksiä kun on ollut toissa vuonna kerran kuukaudessa vähenevästi, viime vuonna ehkä kerran parissa kuukaudessa, vähenevästi sekin, ja tänä vuonna ruhtinaalliset 2 kertaa. Itse oon melkein 17v tasolla himojeni kanssa, mutta en näe masturbaatiota asiaa korjaavana tekona enkä muutenkaan saa siitä sitä, mitä seksiltä haluan, joten siitäkään ole hyötyä. Tuolla joku jo nauroi toisen kysyjän mahdollista vonkausta, kun oli annettu ensimmäiseen viestiin vastauksena että: "olis kiva jutella näistä asioista" ja e-mail osoite. Eihän siinä mitään väärää ole, tekopyhää väittää muuta. Ja kyllä, olen valmis vaikka sinulle, nimim. "unelmaton", omaksi toyboyksi. Jos ei ikäero haittaa, niin parannetaan haavat ja katsotaan saadaanko tämänhetkiset suhteemme toimimaan vai pitääkö niistä luopua,
        Olen rehti ollut aina, enkä aio ketään pettää, ilmoitan puolisolleni että mitä aion tehdä ja miksi, koska tämä on pattitilanne ja seksi on ISO alue aikuiselämää, enkä aio sitä jättää ilman pirun hyvää syytä. Joten jos jotakuta naista täällä kiinnostaa "tiiviimpi" keskustelu asiasta, ja se yks ainoa asia mikä seksinpuutteeseen auttaa, niin minä ainakin olen valmis. Teen sen selväksi vaan puolisolleni, tehköön hän ratkaisut omalta kohdaltaan. En halua erota kun on mukula, mutta en myöskään elää platonisessa suhteessa. Joten ehdotan samaa teille kaikille samasta asiasta kärsiville: parisuhde muuttuu seksin osalta (ainakin asioiden korjaantumiseen saakka) vapaaksi, koska toinen ei seksiä enää halua (ainakaan just mun/sun kanssa), eikä hän halua myöskään korjata sitä asiaa. Jos avopuolisoni aikoo minut jättää sen takia, en voi mitään, eroaminen on käynyt kyllä jo minunkin mielessäni.
        Joten ota unelmaton yhteyttä (ja muut naiset kanssa), jos koet ajattelevasi samalla tavalla: [email protected]

• tiwaz

UNELMATON, Olet sinä nainen. Vaikka ymmärrän kyllä kielteiset ajatuksesi, samoja minulla on, olen itse 30v nuori mies, rakenteeltani melkein liian hoikka, mutta muuten sopusuhtainen. Olen lopen kyllästynyt seksittömyyteen suhteessani, puolisoni ei enää ilmeisesti minua halua millään tavalla. Itseäni en rupea kehumaan, mutta päätellen myös entisten tyttöystävieni pakahduttavasta kauneudesta, kyllä minussakin täytyy jotain vetovoimaa olla. Se rikkoo sydämeni ettei tuo vetovoima enää kosketa puolisoani. Toinen mikä sattuu on se, että tarpeeksi monta kertaa torjuttuna sitä alkaa etsimään vikaa pelkästään itsestään ja silloin itsetunto kärsii pahasti.
        Pihtarit eivät usein tule ajatelleeksi että myös heidän puolisoillaan on vain yksi elämä, eikä minulla ainakaan ole tullut mieleen tehdä selibaattilupausta. Jos asiasta yrittää puhua, niin puolisoni loukkaantuu, tai tulee riita. Tähän mennessä se on syyttänyt synnytystä, masennusta, lääkkeitä (masennukseen), e-pillereiden jatkovaikutuksia jne jne jne, mutta tuota on nyt jatkunut jo sen verran kauan ettei enää löydy ymmärrystä sille asialle, ettei puolisoni tee mitään asian eteen. Jos on syitä mitä voi esim. hoitaa terapeuttisesti, leikkauksella psykologin pakeilla tai muulla keinolla, eikä silti laita tikkua ristiin minkään eteen että asia paranisi, niin en minä yksin voi hänen ongelmiaan korjata (väkisin tulee ajatelleeksi että minä se ongelma olen, tai että hänellä ei ole ongelmia ollenkaan, vaan esim. rakastaja).
        No, jokatapauksessa, olen aina ollut tosi kunnollinen, en pettäis ikinä. Taidan sen askeleen ottaa nyt, ja katsoa mitkä kortit puolisolta tulee. Seksiä kun on ollut toissa vuonna kerran kuukaudessa vähenevästi, viime vuonna ehkä kerran parissa kuukaudessa, vähenevästi sekin, ja tänä vuonna ruhtinaalliset 2 kertaa. Itse oon melkein 17v tasolla himojeni kanssa, mutta en näe masturbaatiota asiaa korjaavana tekona enkä muutenkaan saa siitä sitä, mitä seksiltä haluan, joten siitäkään ole hyötyä. Tuolla joku jo nauroi toisen kysyjän mahdollista vonkausta, kun oli annettu ensimmäiseen viestiin vastauksena että: "olis kiva jutella näistä asioista" ja e-mail osoite. Eihän siinä mitään väärää ole, tekopyhää väittää muuta. Ja kyllä, olen valmis vaikka sinulle, nimim. "unelmaton", omaksi toyboyksi. Jos ei ikäero haittaa, niin parannetaan haavat ja katsotaan saadaanko tämänhetkiset suhteemme toimimaan vai pitääkö niistä luopua,
        Olen rehti ollut aina, enkä aio ketään pettää, ilmoitan puolisolleni että mitä aion tehdä ja miksi, koska tämä on pattitilanne ja seksi on ISO alue aikuiselämää, enkä aio sitä jättää ilman pirun hyvää syytä. Joten jos jotakuta naista täällä kiinnostaa "tiiviimpi" keskustelu asiasta, ja se yks ainoa asia mikä seksinpuutteeseen auttaa, niin minä ainakin olen valmis. Teen sen selväksi vaan puolisolleni, tehköön hän ratkaisut omalta kohdaltaan. En halua erota kun on mukula, mutta en myöskään elää platonisessa suhteessa. Joten ehdotan samaa teille kaikille samasta asiasta kärsiville: parisuhde muuttuu seksin osalta (ainakin asioiden korjaantumiseen saakka) vapaaksi, koska toinen ei seksiä enää halua (ainakaan just mun/sun kanssa), eikä hän halua myöskään korjata sitä asiaa. Jos avopuolisoni aikoo minut jättää sen takia, en voi mitään, eroaminen on käynyt kyllä jo minunkin mielessäni.
        Joten ota unelmaton yhteyttä (ja muut naiset kanssa), jos koet ajattelevasi samalla tavalla: [email protected]

• tiwaz

• tiwaz
        tiwaz kirjoitti:

Tuli kolme kertaa tuo minun vuodatus tänne.

• tiwaz
        tiwaz kirjoitti:

En ymmärrä, nyt tuo minun vuodatus kopsahti tänne kolmasti. Eikä niitä taida saada kirjutumattomat nimimerkit itse siivottua... :(

• SEXITÖN SUHDE

Oletko kokeilut trehffi-juttua kyllä meitä halukaita on ja minä olen naista vailla koska vaimo ei halua seksiä .Ei niin että 2-3 kertaan viikossa ja minä haluan meillä on jäänyt pitkiä aikoja ilman pimpsaa jopa kuukausi on ollut väliä.En tiedä voitaisko me olla kahdestaan olisin kuitenkin INNOKAS yritämään kanassasi.Nyt on niin kovia aikoja että oikein haettaa kovasti vierasta naista.Ja haluan löytää naisen jolla on sama edessä ettei saa mieheltään sitä mitä TEKEE MIELI.Olemme saman ikäsiä lähes olen muutaman vuoden vanhempi olen nuorekas terve en juo en polta:ALOITETAANKO??

• Seksitön mies

Eli kerron hieman omalta kohdaltani miksen halua.
      Olen 38 v. mies ja en ole halunnut seksiä enään kymmeneen vuoteen ja koitankin tässä tuoda sinulle lyhyesti miksi. Itse rupesin inhoamaan seksiä lopullisesti kun olin synnytyksessä mukana, jo tätä enne, olen aina inhonnut naisen hajua en voi sille mitään ,kun se kertakaikkiaan kuvottaa. en tarkoita tässä epäsiistiä tavaraa vaan ominaishajua. Lopullinen inho nousi seksiä kohtaan siellä synnytys-salissa ajatukset vain rupesi pyörimään tässä ja kuvotus oli sanoinkuvaamatonta, kun ajattelin että tuonne pitäisi vielä omat värkitkin laittaa.
      Tämä asia rupes vaivaamaan todella siinä määrin että otin eron, ettei enään ikinä tarvitsisi
      nähdä ,eikä varsinkaan haistaa pil...Tein jopa ,niin radikaalin homman että kävin tekemässä itselleni ns. kastraation ,ettei enään halujakaan olisi ikinä.
      En tiedä tiedostatteko te naiset, kuinka ruma ja pahan hajuinen teidän värkki on. ei sinne kovin mielellään itseään mene sotkemaan.Enkä ole ainoa mies jota naisen haju kuvottaa olen keskustellut
      useamman miehen kanssa ja 8/10 sanoi että haju on inhoittava ,mutta eivät kehtaa sitä naiselleen kertoa.Nuoret miehet ovat asia erikseen ja peräkammarin pojat heillekun kelpaa tavara kuin tavara.

• khlg

Hei! Sinunlaisillehan miehille porno on mitä oivallisinta, ei haise (muuta kun oma sperma, joka by the way haisee kauhealta, jos sitä ei heti pese pois, uhhhh) ja valitse vielä sellaiset kuvat, missä värkit ei pahemmin näy... Ehkä olet kuitenkin kiinnostunut muista kun naisista ja se syynä haluttomuuteesi?:)

• Caarina

...Luuletko, että meistä naisista haisee hyvälle miehen hikiset pallit? Tai että on kiva kun hampaisiin tarttuu irtonaisia karvoja?
        Tai että sperma haisee meistä ihanalle? Tai että maistuu fantsulle?

Ja suuseksiä pitäs kuitenki antaa.

Tykkäätkö naisista ylipäänsä lainkaan?

Aaaaa... ...niin juu. Jospa susta se miehinen ja miehenhajuinen kumppani sitte oiskin parempi..

............NYT ymmärrän.............

Tietääkö sun (ex)vaimo? Heh heh...

• suorastaan
        khlg kirjoitti:

Hei! Sinunlaisillehan miehille porno on mitä oivallisinta, ei haise (muuta kun oma sperma, joka by the way haisee kauhealta, jos sitä ei heti pese pois, uhhhh) ja valitse vielä sellaiset kuvat, missä värkit ei pahemmin näy... Ehkä olet kuitenkin kiinnostunut muista kun naisista ja se syynä haluttomuuteesi?:)

Joo,sperma haisee mädäntyneelle sillille.YÖK!

• äöäöäöä
        Caarina kirjoitti:

...Luuletko, että meistä naisista haisee hyvälle miehen hikiset pallit? Tai että on kiva kun hampaisiin tarttuu irtonaisia karvoja?

Aaaaa... ...niin juu. Jospa susta se miehinen ja miehenhajuinen kumppani sitte oiskin parempi..

En käsitä, miksi pitää olla niin katkera yhden ihmisen henkilökohtaisesta mielipiteestä ja ratkaisusta. Jos jotain miestä naisen sukupuolielimet ovat alkaneet kuvottamaan, niin onko siinä muka jotain väärää? Eikö ole hänen oikeutensa pidättäytyä seksuaalisesta kanssakäymisestä? Eikö ole hänen oikeutensa tehdä niin kuin hänestä itsestään tuntuu hyvälle? Miksi hänen pitäisi väkipakolla rymytä naisten sukupuolielimissä, jos kerran sukupuolielämä on häntä alkanut inhottaa?

En käsitä tuollaista katkeruutta, joka johtaa suoraan hyökkäykseen suunnilleen koko vastakkaista sukupuolta vastaan. Kai yksilöillä herrajestas saa olla omat mieltymyksensä, inhonsa ja omaa elämää koskevat ratkaisunsa.

• unh

Erikoista täytyy myöntää. Ei pahalla tavalla välttämättä. Jos et seksiä halua harrastaa niin päätöksesihän oli mitä loogisin.

Yksi asia jäi kummastuttamaan: Kastraatio?! Et ole tosissasi?

• ihmetellä...
        unh kirjoitti:

Erikoista täytyy myöntää. Ei pahalla tavalla välttämättä. Jos et seksiä halua harrastaa niin päätöksesihän oli mitä loogisin.

Yksi asia jäi kummastuttamaan: Kastraatio?! Et ole tosissasi?

Kastraatiota jäin minäkin ihmettelemään.

Onhan olemassa kemiallinen kastraatio, mutta silti kuulostaa aika radikaalilta.

Toisaalta uskaltaisin väittää, että sukupuolivietti aiheuttaa yksilön elämässä helpommin murhetta kuin mikään muu asia.

• Caarina
        äöäöäöä kirjoitti:

En käsitä, miksi pitää olla niin katkera yhden ihmisen henkilökohtaisesta mielipiteestä ja ratkaisusta. Jos jotain miestä naisen sukupuolielimet ovat alkaneet kuvottamaan, niin onko siinä muka jotain väärää? Eikö ole hänen oikeutensa pidättäytyä seksuaalisesta kanssakäymisestä? Eikö ole hänen oikeutensa tehdä niin kuin hänestä itsestään tuntuu hyvälle? Miksi hänen pitäisi väkipakolla rymytä naisten sukupuolielimissä, jos kerran sukupuolielämä on häntä alkanut inhottaa?

En käsitä tuollaista katkeruutta, joka johtaa suoraan hyökkäykseen suunnilleen koko vastakkaista sukupuolta vastaan. Kai yksilöillä herrajestas saa olla omat mieltymyksensä, inhonsa ja omaa elämää koskevat ratkaisunsa.

Summailin vaan, että eihän ne miesten hajut ja eritteetkään niin ihania oo.

Silti ne nyt vaan kuuluu pakettiin. Samalla tavalla kuin naisen vastaavat naiseen.

Miehellä on yhtälainen oikeus kieltäytyä seksistä kuin naisellakin.
        Miks naisesta vaan tehdään heti PIHTARI ja juostaan herkästi vieraissa, jos seksi ei maistu?
        Moniko mies miettii, että vika saattaa silloin olla itsessä?

Tuskin monikaan.

Ja sulle sen verran-- tässä en nyt puhunut omasta elämästäni, vaan aivan yleisellä tasolla.

En ole siis katkera. Kellekään. Mistään.

• PipariPipsa

..miksi menit synnytykseen?
        Tai kastraatioon?

Sitä vaan, kun oon aina luullut, että kastrointi vie vain kyvyn saada lapsia- ei haluja.

• Koska
        ihmetellä... kirjoitti:

Kastraatiota jäin minäkin ihmettelemään.

Onhan olemassa kemiallinen kastraatio, mutta silti kuulostaa aika radikaalilta.

Toisaalta uskaltaisin väittää, että sukupuolivietti aiheuttaa yksilön elämässä helpommin murhetta kuin mikään muu asia.

Kun ei ole haluja eikä kykene,niin välttyy
        kiusalisilta ihmettelyiltä. Tarkoitan ,kun
        nyt kaikki läheiseni tietää asian ,niin eivät
        ole tyrkyttämässä väkipakolla enään kumppania.
        Tosin nais- kumppanin haluaisin ja muuten normaalia yhteiseloa, vain seksiä en halua.
        Tämä on ollut kovapala huomata ettei kukaan voi seurustella saatikka mennä avioon sellaisen kanssa joka ei pidä seksistä. En halua kieltää
        sitä keneltäkään minusta se on vain jokaisen oma asia harrastaako seksiä vai ei. En myöskään
        kieltäisi kumppanilta seksielämää jonkun toisen kanssa. eli siitä ei ole kyse,vaan yksinomaan siitä etten itse pidä siitä touhusta.

• mmh...
        Caarina kirjoitti:

Summailin vaan, että eihän ne miesten hajut ja eritteetkään niin ihania oo.

Silti ne nyt vaan kuuluu pakettiin. Samalla tavalla kuin naisen vastaavat naiseen.

Miehellä on yhtälainen oikeus kieltäytyä seksistä kuin naisellakin.
        Miks naisesta vaan tehdään heti PIHTARI ja juostaan herkästi vieraissa, jos seksi ei maistu?
        Moniko mies miettii, että vika saattaa silloin olla itsessä?

Tuskin monikaan.

Ja sulle sen verran-- tässä en nyt puhunut omasta elämästäni, vaan aivan yleisellä tasolla.

En ole siis katkera. Kellekään. Mistään.

"Miks naisesta vaan tehdään heti PIHTARI ja juostaan herkästi vieraissa, jos seksi ei maistu?"

Noinkohan herkästi juostaan vieraissa vain tuon takia. Luulenpa, että vieraissa juoksevat juoksevat siellä muutenkin, mutta tuosta saa hyvän tekosyyn.

On tietysti selvää, että sukupuolinen kanssakäyminen kuuluu parisuhteeseen, ellei toisin ole sovittu. Kumpi tahansa "pihtaa", sabotoi samalla parisuhdettaan. Pihtaamisen muodostuttua ongelmaksi voi todeta, että rakastaminen on jo unohtunut. Enkä nyt tarkoita intohimoa. Niin on voinut käydä molemmin puolin, vaikka vain toinen pihtaisi. Jos toinen on rakastava, välittävä ja huomaavainen, toisen osapuolen "päänsärky" on rakkaudeton teko.

"Moniko mies miettii, että vika saattaa silloin olla itsessä?"

Luulisin, että aika moni.

• ...
        PipariPipsa kirjoitti:

..miksi menit synnytykseen?
        Tai kastraatioon?

Sitä vaan, kun oon aina luullut, että kastrointi vie vain kyvyn saada lapsia- ei haluja.

Kastrointi vie nimenomaan halutkin pois. Kastraatiossa siis kansankielellä leikataan pallit pois. Steriloinnisssa sitten vain katkaistaan piuhat poikki, jolloin ei voi enää saada lapsia, mutta halut on ennallaan.

• eivät kaikki

No minulla ainakin miesystävä ei halunnut edes pestä käsiään jälkeenpäin kun hänestä tuoksu oli niin hyvä...heh...että miehiä on jokaiseen lähtöön...
        Luulen niin että naiset tuoksuvat erilaisille koska jokaisen ihmisen ominaishaju on erilainen. Myös miehet tuoksuvat erilaisille. Tästähän syystä väitetään jopa että ihmiset valitsevat kumppanin tuoksun perusteella. Ja jos naisilla ja miehillä on omat yksilölliset tuoksunsa niin tottahan myös eritteiden tuoksu poikkeaa yksilöiden välillä. Ja ajattele että vastasyntynyt vauva pystyy tunnistamaan äitinsä maidon ominaishajun.
        Lainaus netistä: Using their sense of smell, babies can differentiate between their mother's breast milk from that of other mothers. A 3 or 4 day old infant recognizes the smell of his/her mother's breast milk. Just the smell of it makes them happy and contended. http://www.iloveindia.com/parenting/senses/smell.html

• kuulee....

...ku vanhaksi elää!!! Ensinnäkin puhdas naisen tavara EI HAISE !!! Ja makukin tavarassa on mitä parhain! Naisen eritettä vertaisin koivun mahlaan. Mitä ihaninta luonnontuotetta. Annan vaimolleni orgasmin vähintään kerran viikossa nuolemalla eikä muuten inhota pätkääkään. Päinvastoin himoitsen sitä.
        Mies joka inhoaa naisen hajuja on sukupuolivietiltään HOMO, joka on ajautunut heterosuhteeseen ihan vaaan ympäristövaikutusten vuoksi. Saman sanoisein kaikista miehistä jotka eivät halua seksiä naispuolisen kumppaninsa kanssa.

• apapapap
        Caarina kirjoitti:

Entistä vähemmän kiinnostaa haiseva karvaranteen tonkiva tavaranne yöööööÖÖÖÖÖK!
        Vattuilua vaan......pitäkää hyvänänne

• OINaisetIhanaiset

Minä koen nuo seksittömäm miehen asiat jokaisen aivan päin vastoin. Maailmasa ei oel mitään ihanampaakuin naiset kiimaiset ym. hajut.

Taidaat olla homoseksuaali.

• mutta mikä auttaisi?

Sama juttu täällä. Alussa seksiä oli kyllä useammin, mutta sitten se harveni ja on nyt kadonnut lähes olemattomiin. Yhteisiä vuosia kasassa kahdeksan.

Stressiä? Ei. Pettämistä? Ei. Olenko jotenkin muuttunut? En. Painostanko? En. Onko seksimme tylsää? Ei.

Mies ei vaan ole niin kiinnostunut seksistä kuin minä tai kuka tahansa muu keskivertotallaaja. Häntä ei kiinnosta. Ja ei siihen näköjään auta muu kuin tottuminen. Seksi on edelleen loistavaa silloin kun sitä on, mutta muuten siinä välissä pitää aina tottua seksittömyyteen ja nauttia muuten erinomaisesta suhteesamme ja yhdessäolosta.

Oon käyny läpi kaikki nuo... kirpaisevat kieltäytymiset kerta toisensa jälkeen, "mikä mussa on vikana" ja "pitäisikö ottaa etäisyyttä" -pohdinnot. Etäisyys ei kuitenkaan mitään ratkaise! Jos on jotain ratkaistavaa, se on hoidettava aktiivisesti (ja se on lähinnä miehesi murhe, koska et sinä voi hoitaa asiaa, josta et tiedä), ja jos ratkaistavaa ei ole, sinun on tehtävä valinta: onko näin hyvä, vai lähdetkö omille teillesi?

Minulle ratkaisu oli helppo. Ei seksin määrä ole niin tärkeää.

• toivoa on aina

Moi,

Itse olen mies ja avoliitossa ollut pari vuotta nykyisen naiseni kanssa. Välillä minullekin tulee kausia jolloin menetän haluni seksiin. Tämä johtuu siitä että seksi ei ole minun mielestäni sellaista kuin sen haluaisin olevan. Eli haluaisin naiseltani rivompia otteita ja muutenkin "elävämpää" otetta. Ja koska en saa sitä mitä haluan niin tuntuu että harrastamme seksiä vain toisen halujen mukaan ja itse en saa siitä mitään. Tai siis on väärin sanoa että en saa mitään koska tykkään kyllä siitäkin seksistä mitä meillä on mutta koska se on aina sitä samaa niin kyllästyminen on mennyt sille tasolle että ei enää kiinnosta mikään. Olen puhunut asiasta mutta toiveeni eivät ole saaneet vastakaikua. Tässä siis eräs näkökulma haluttomuuteen.

Asioista pitää siis pystyä puhumaan. Jos toinen ei halua/kykene puhumaan tunteistaan ja haluistaan niin keinot ovat vähissä. Henkisten solmujen avaaminen on ensimmäinen askel. Jos sinä alat itkemään kun puhutte asiasta niin miehestäsi voi mahdollisesti tuntua että sinä et pysty puhumaan ja siksi hänkin vaikenee.

Miltä tämä kuulostaa?

• puhetta.

Itse elän tällä hetkellä seksittömässä parisuhteessa. Yhdessä ollaan oltu avomieheni kanssa kuutisen vuotta. Alussa seksiä kyllä oli ihan useastikin, ei se mitään kovin loisteliasta ollut, mutta sitä kuitenkin oli ja olin ihan tyytyväinen. Nyt ei seksiä ole ollut pariin vuoteen. Rakastan kuitenkin miestäni yli kaiken, ja seksi ei ole ollut koskaan mikään tärkeä juttu. Sitä kuitenkin tiesi saavansa. Nyt parin vuoden hiljaiselon aikana olen joutunut tosissani miettimään asioita, että onko vika minussa vai missä. Ollaan puhuttu asiasta ja hän vain sanoo, ettei kiinnosta. Kuitenkin meillä on lämpöä ja hellyyttä, halauksia ja suudelmia, mutta se seksi puuttuu.

En haluaisi menettää miestäni, mutta kyllähän sitä terve, nuori nainen edes joskus rakastelua kaipaa rakastamansa miehen kanssa.

Tilannetta ei kyllä helpota sekään, että tapasin erään miehen, jonka kanssa ajauduin rakastelemaan todella pitkästi ja hartaasti. Tunne ja fiilis oli ihan valtavan uskomattoman hieno ja en oikeastaan edes tuntenut huonoa omaatuntoa asiasta. Olin niin kaivannut toisen ihmisen läheisyyttä. Sitäpaitsi olin jo menettämässä uskoni siihen, että voisin ikinä viehättää ketään miestä ja tuntui upealta, että joku oikeasti halusi minua.

Nyt olemme nähneet samoissa merkeissä muutaman kerran ja pelkään nyt, että olen pilannut suhteeni omaan mieheeni. En vain voi seksinpuutteelle mitään. Mieheni ei halua juurikaan enää puhua asiasta, vaan vaikuttaa nykytilanteeseen ihan tyytyväiseltä. Itse taas riudun: haluaisin häntä, mutta tilanne on sellainen, että en näe tulevaisuutta täysin sekstittömässä suhteessa.

Eihän tuo toinen mies mikään kaunis ratkaisu ole ja luulenkin, että hän oli vain alkusysäys sille, että minun on nyt vihdoin tehtävä omat ratkaisuni. On tosi raastavaa, kun rakastaa toista, mutta silti jotain tärkeää puuttuu. En kaipaisi edes mitään ihmeellistä, vaan ihan vaikka sitä perusseksiä. Mutta nyt tuntuu, että mieheni on sulkenut kaikki tähän liittyvät ajatuksetkin pois ja jotenkin luottaa vain siihen, että tässä elellään tyytyväisenä elämää eteenpäin.

• niin minä karhu

Miehenä mulla on se ongelma että kerran viikossa riittää mulle. Ei johdu naisen kauneudesta tai käytöksestä, mua ei kiinnosta enää pornokaan eikä muut naisetkaan. Olen etsimässä vastausta samaan kysymykseen, mutta tällaisena miehenä joka haluaa antaa mutta viikon latautumisaika tarvitaan aina. Ok - antini on erittäin hellyyspainotteinen ja paljon esileikkejä - ja niistähän puoliso tykkää - mutta kun nainen rupeaa olemaan 35-40 niin minulla on syytä huoleen silloin jos jo nyt kerrat ovat vähentyneet.

Sori kun ei ollut vastausta kysymykseesi, mutta ehkäpä tän viestin sanoma oli että meitä on muitakin miehiä samassa tilanteessa. Kun haluais antaa jotain.

Jos lähtee sutta pakoon niin karhu tulee vastaan... eli jatkan yrittämistä

• haluaisin, vaan mies ei. . .

Meillä on 9 vuotta suhdetta takana päin. Ja aina vaan harvemmaksi käy seksi. Tämä on suurin murheeni tätä nykyä ja joskus kun käyn kuumana meinaan tulla hulluksi. Periaatteitteni mukaan en halua käydä vieraissa enkä hyväksyisi jos miesystäväni kävisi. Mutta kun hän ei halua eikä innostu enää mistään! :( Olen todella masentunut asian vuoksi, erotiikkaa on itselleni aina ollut tärkeämpää kuin miehelleni.

Tosin tiedän syytkin tähän. Miehellä ollut kovia paineita työssään ennen työttömyyden alkamista, sen päälle rahahuolet ja monet muut vaikeudet.

Mutta tätä on jatkunut jo liian monta vuotta. . . :(

• tautitohtori

mitä jos sillä miehelläsi on joku sukupuoli tauti?

• DE.

Ehkä susta on hävinnyt se seksikkyys ja aika monessa suhteessa seksin harrastaminen vähenee muutenkin aika huomattavasti, jos ollaan oltu yhdessä jo kauemmin. Masturboiminen on muutenkin niin paljon helpompaa ja ihanan itsekästä.

Olisit onnellinen ,että teillä menee noin muuten hyvin. Jos ei muuta, niin pyydä miestä kutkuttelemaan sua sieltä sormella.

• muistix

vaikka jollain hyvällä hajuvedellä.
      Ja tietenkin kieltäytyä kaikesta lähemmästä tuttavuudesta näin alkuun...
      Sen jälkeen voisi jatkaa vaikka seksikkäillä vaatteilla (koska onhan se miehesi joka tapauksessa sinuun ainakin ollut "lätkässä")
      ja TAAS tietenkin kieltäytyä "lähemmästä" tuttavuudesta.
      Siitä se himo(ja joku muukin)pikku hiljaa lähtee nousemaan, usko pois.

• Niin just

Oletteko yrittänyt miettiä mistä olisi kysymys? asia asioina?

itselläni oli aikoinaan suhde jossa en halunnut naistani, johtui kuitenkin aika pitkälti siitä että hän puhui aika paljon entisistään. Miehille tuollaiset asiat voivat vaikuttaa haluja vähentävästi, minulle ainakin kävi niin

Mies

• KiraKiihko

joo o olen itse seksittömäs suhtees.meiän suhde kestäny yli vuoden.sekstailu ollu se lähetyssaarnaaja-asento ja harvoin. nyt ei puoleen vuoteen sitäkää...
        noh ukko kahtoo pornoo ja runkkaa ja mie sekstaan muiden miesten kaa,enimmäksee virtuaalisesti.jotta
        seksitön ja seksitön.miten sen ottaa.sen seksin voi hoitaa muidenki ku oman puolison kaa...

• kurpitsainen
        KiraKiihko kirjoitti:

joo o olen itse seksittömäs suhtees.meiän suhde kestäny yli vuoden.sekstailu ollu se lähetyssaarnaaja-asento ja harvoin. nyt ei puoleen vuoteen sitäkää...
        noh ukko kahtoo pornoo ja runkkaa ja mie sekstaan muiden miesten kaa,enimmäksee virtuaalisesti.jotta
        seksitön ja seksitön.miten sen ottaa.sen seksin voi hoitaa muidenki ku oman puolison kaa...

itse ollut miehen kanssa kohta vuoden ja minä olen se suhteen aktiivisempi osapuoli, olen ajatellut että hän haluaa olla ns. "saalistaja" vaikka nykyaikana myös nainenkin on aktiivinen seksin suhteen. Olen ehdottanut vaikka mitä ja myös tykkään käyttää seksikkäitä alusvaatteita. Hän ei vaan tunnu innostuvan tai menee hämilleen. kaikki tämä vaikuttaa itsetuntooni ja ennen luulin että omaan hyvän itsetunnon. Nyt on kyllä hakusessa. Meillä ei juuri puhuta asioista tai jos puhutaan niin olen se aloitteentekijä. Hän olisi mieluummin hiljaa ja katsoisi vaikka tv:tä. Voi johtua entisestä suhteesta jossa hän joutui vonkaamaan...nyt vaan on erilainen nainen. Pitääkö tässä alkaa jotain ihme peliä pitämään eli esittää vaikeasti saavutettavaa vai heittää dynamiitilla!!Ärsyttää kun puuttuu tervettä into rakastelun suhteen ja mielikuvitusta toisen osalta. Olen uskollinen luonne mutta täytyy myöntää että alkaa ajatukset mennä liikaa aidan toiselle puolelle.
        Silti ei...pitäisi pystyä puhumaan ja vielä siten ettei syyllistä, nätisti. Miten kun meinaa hermot mennä välillä kun toinen on niin perussuomalainen jöröjukka. Luulisi että olisi tyytyväinen kun on aktiivinen, hyvännäköinen nainen rinnalla...tuntuu turhauttavalta olla siltä saralta ns. käyttämätön.
        silti uskollisuus arvot on korkealla ja en lähde vieraisiin joten tulin tänne ruikuttamaan. :)
        eikä se itsetyydytyskään aina auta...olispa kristallipallo, joka kertoisi miten seksuaalisuusvirtuksen saisis toimimaan suht samalle tasolle toisen kanssa.

• sperskules
        kurpitsainen kirjoitti:

itse ollut miehen kanssa kohta vuoden ja minä olen se suhteen aktiivisempi osapuoli, olen ajatellut että hän haluaa olla ns. "saalistaja" vaikka nykyaikana myös nainenkin on aktiivinen seksin suhteen. Olen ehdottanut vaikka mitä ja myös tykkään käyttää seksikkäitä alusvaatteita. Hän ei vaan tunnu innostuvan tai menee hämilleen. kaikki tämä vaikuttaa itsetuntooni ja ennen luulin että omaan hyvän itsetunnon. Nyt on kyllä hakusessa. Meillä ei juuri puhuta asioista tai jos puhutaan niin olen se aloitteentekijä. Hän olisi mieluummin hiljaa ja katsoisi vaikka tv:tä. Voi johtua entisestä suhteesta jossa hän joutui vonkaamaan...nyt vaan on erilainen nainen. Pitääkö tässä alkaa jotain ihme peliä pitämään eli esittää vaikeasti saavutettavaa vai heittää dynamiitilla!!Ärsyttää kun puuttuu tervettä into rakastelun suhteen ja mielikuvitusta toisen osalta. Olen uskollinen luonne mutta täytyy myöntää että alkaa ajatukset mennä liikaa aidan toiselle puolelle.
        Silti ei...pitäisi pystyä puhumaan ja vielä siten ettei syyllistä, nätisti. Miten kun meinaa hermot mennä välillä kun toinen on niin perussuomalainen jöröjukka. Luulisi että olisi tyytyväinen kun on aktiivinen, hyvännäköinen nainen rinnalla...tuntuu turhauttavalta olla siltä saralta ns. käyttämätön.
        silti uskollisuus arvot on korkealla ja en lähde vieraisiin joten tulin tänne ruikuttamaan. :)
        eikä se itsetyydytyskään aina auta...olispa kristallipallo, joka kertoisi miten seksuaalisuusvirtuksen saisis toimimaan suht samalle tasolle toisen kanssa.

Itse olen 25-vuotias viriili ja hoikka, kaunis nainen. Mainitsen tämän siksi, etten halua rypeä ja uskotella omaa huonouttani itselleni, siitä tämä ei voi johtua. Olen seurustellut nykyisen avomieheni kanssa 5 vuotta. Hän on 5 vuotta minua vanhempi.

Meillä viriili seksielämä kesti puoli vuotta. Sen jälkeen seksiä on ollut keskimäärin kerran kuussa. Mies ei usko, että sitä on näin vähän kun kerron hänelle, mutta minä tiedä kyllä, sillä lasken oikeasti viikkoja ja päiviä ja käytän e-pillereitä, joten kuukausi on helppo arvioida kierron ja pillereiden mukaan.

Mies ei halua puhua, olen yrittänyt vaikka kuinka ja paljon. Hän torjuu kaikki yritykseni. Olen katkeroitunut. Joskus humalassa hän sanoi, että minun kanssa rakastelu on, kuin kävisi vetämässä käteen, koska en saa orgasmia. Kuulemma aikaisemmat naiset saivat aina. Naurettava väite huomioiden, ettei mieheni ole kovin erikoinen sängyssä, ja hän tulee jo muutaman minuutin jälkeen eikä osaa esileikkejä. Eli hänelle on varmaan feikattu.

Minä en halua feikata, haluan oikeasti opettaa mieheni tyydyttämään minut. Eikä seksimme ole osaltani orgasmihakuista. Siltikään hän ei puhu eikä keskustele, ja itken aiheesta usein. Asuimme ennen etäsuhteessa, joten ajattelin seksittömyyden johtuvan siitä. Nyt olemme asuneet vuoden yhdessä, eikä tilanne ole muuttunut.

Alussa tein alotteita ja laittauduin nätiksi. Kun se ei toiminut ja aloin pelkäämään torjuntaa, on minusta tullut itkeskelevä, painostava, nalkuttava. Tiedän sen, mutta miksi MINUN pitäisi valua koko ajan hunajaa ja houkutella toista, miksi mies ei voi tehdä aloitetta?

En usko että hän on aseksuaali. Mutta miten ongelman ydin ikinä paljastuu, jos toinen ei puhu? Suhteemme on muuten täydellinen, mutta mietin eroa päivittäin nykyään. Viitsinkö poikkaista muuten täydellisen suhteen seksittömyyden takia? Jotenkin aina odotan, että tilanne korjaantuu. Mutta entä jos eräs päivä huomaan olevani 40-vuotias, katkera nainen, eikä tilanne oie korjaantunut? Olisiko parempi lähteä jo nyt.

• bfdgbdasz
        sperskules kirjoitti:

Itse olen 25-vuotias viriili ja hoikka, kaunis nainen. Mainitsen tämän siksi, etten halua rypeä ja uskotella omaa huonouttani itselleni, siitä tämä ei voi johtua. Olen seurustellut nykyisen avomieheni kanssa 5 vuotta. Hän on 5 vuotta minua vanhempi.

Meillä viriili seksielämä kesti puoli vuotta. Sen jälkeen seksiä on ollut keskimäärin kerran kuussa. Mies ei usko, että sitä on näin vähän kun kerron hänelle, mutta minä tiedä kyllä, sillä lasken oikeasti viikkoja ja päiviä ja käytän e-pillereitä, joten kuukausi on helppo arvioida kierron ja pillereiden mukaan.

Mies ei halua puhua, olen yrittänyt vaikka kuinka ja paljon. Hän torjuu kaikki yritykseni. Olen katkeroitunut. Joskus humalassa hän sanoi, että minun kanssa rakastelu on, kuin kävisi vetämässä käteen, koska en saa orgasmia. Kuulemma aikaisemmat naiset saivat aina. Naurettava väite huomioiden, ettei mieheni ole kovin erikoinen sängyssä, ja hän tulee jo muutaman minuutin jälkeen eikä osaa esileikkejä. Eli hänelle on varmaan feikattu.

Minä en halua feikata, haluan oikeasti opettaa mieheni tyydyttämään minut. Eikä seksimme ole osaltani orgasmihakuista. Siltikään hän ei puhu eikä keskustele, ja itken aiheesta usein. Asuimme ennen etäsuhteessa, joten ajattelin seksittömyyden johtuvan siitä. Nyt olemme asuneet vuoden yhdessä, eikä tilanne ole muuttunut.

Alussa tein alotteita ja laittauduin nätiksi. Kun se ei toiminut ja aloin pelkäämään torjuntaa, on minusta tullut itkeskelevä, painostava, nalkuttava. Tiedän sen, mutta miksi MINUN pitäisi valua koko ajan hunajaa ja houkutella toista, miksi mies ei voi tehdä aloitetta?

En usko että hän on aseksuaali. Mutta miten ongelman ydin ikinä paljastuu, jos toinen ei puhu? Suhteemme on muuten täydellinen, mutta mietin eroa päivittäin nykyään. Viitsinkö poikkaista muuten täydellisen suhteen seksittömyyden takia? Jotenkin aina odotan, että tilanne korjaantuu. Mutta entä jos eräs päivä huomaan olevani 40-vuotias, katkera nainen, eikä tilanne oie korjaantunut? Olisiko parempi lähteä jo nyt.

"Mies ei halua puhua, olen yrittänyt vaikka kuinka ja paljon. Hän torjuu kaikki yritykseni. Olen katkeroitunut. Joskus humalassa hän sanoi, että minun kanssa rakastelu on, kuin kävisi vetämässä käteen, koska en saa orgasmia. Kuulemma aikaisemmat naiset saivat aina. Naurettava väite huomioiden, ettei mieheni ole kovin erikoinen sängyssä, ja hän tulee jo muutaman minuutin jälkeen eikä osaa esileikkejä. Eli hänelle on varmaan feikattu. "

tuossa on ainakin sinun ongelmasi ydin. Luot miehelle kauheat paineet, et usko hänen kykenevän saamaan sinua tai keään muutakaan aivan huipulle. Pidät häntä huonona a itseäsi parempana. Et näytä yhtään mikä on hyvää ja ihanaa miehessä. Kerrot vaa huonot asiat ja huonot puolet ja mokat ja opetat miestä ku lasta.

Oot vieny sitlä sen tärkeimmän. Miehuden...kauheen kontroloivaa käytöstä. Anna miehen olla mies siellä sängyssä ja muista, et sä et oo ainut jonka pitäs saada tyydytystä. Ei kukaan halua paneskella oman äitinsä kanssa..u know?

• gfdgadgad
        bfdgbdasz kirjoitti:

"Mies ei halua puhua, olen yrittänyt vaikka kuinka ja paljon. Hän torjuu kaikki yritykseni. Olen katkeroitunut. Joskus humalassa hän sanoi, että minun kanssa rakastelu on, kuin kävisi vetämässä käteen, koska en saa orgasmia. Kuulemma aikaisemmat naiset saivat aina. Naurettava väite huomioiden, ettei mieheni ole kovin erikoinen sängyssä, ja hän tulee jo muutaman minuutin jälkeen eikä osaa esileikkejä. Eli hänelle on varmaan feikattu. "

tuossa on ainakin sinun ongelmasi ydin. Luot miehelle kauheat paineet, et usko hänen kykenevän saamaan sinua tai keään muutakaan aivan huipulle. Pidät häntä huonona a itseäsi parempana. Et näytä yhtään mikä on hyvää ja ihanaa miehessä. Kerrot vaa huonot asiat ja huonot puolet ja mokat ja opetat miestä ku lasta.

Oot vieny sitlä sen tärkeimmän. Miehuden...kauheen kontroloivaa käytöstä. Anna miehen olla mies siellä sängyssä ja muista, et sä et oo ainut jonka pitäs saada tyydytystä. Ei kukaan halua paneskella oman äitinsä kanssa..u know?

" Olisiko parempi lähteä jo nyt"

joo kannattaa todellakin lähteä. Mieski voi saada jonku joka nauttii siitä miehestä. Jonku ei kontrollifriikin ja alistavan ämmän. Parempi ois teille, että sää meet ja rupeet pornotäheksi, koska oot paras ja se on sun alaa selvästi puheidesi perusteella. Ja miehesi hommaisi sitten tavallisen naisen joka kiihottaisi häntä.
        Luulen, että hän valehtelee sinulle..saatat oikeasti olla aika kuvottava pelkän hallitsevan, hyökkäävän ja määräävän käytöksesi takia.
        Sinulla ei tainnut olla elämässäsi isää? tai vanhempasikenties erosivat ja jäit äidille asumaan.

• vilma valitu
        sperskules kirjoitti:

Kuten huomaat saamistasi viesteistä, miehet on aika herkkänahkaisia tässä asiassa eikä suoraan puhuminen ole suotavaa. Onhan näissä tulikivenkatkuisissa viesteissä vähän totta toinen puoli kenties..siis siltä osalta, että miehen tarttee saada olla mies. Vähän huono lähtökohta suhteelle, jos et pysty miestä kunnioittamaan miehenä tai ainakin jos miehesi kokee, ettet kunnioita tms. tai muuten ei osaa/saa olla mies. Ehkä sun vaan pitäis unohtaa tää aihe hetkeksi ja keskittyä naiseuteesi, jolloin mies sais olla omalla tontillaan enemmän? Onnea teille!

• kumpikin voi kärsiä
        vilma valitu kirjoitti:

Kuten huomaat saamistasi viesteistä, miehet on aika herkkänahkaisia tässä asiassa eikä suoraan puhuminen ole suotavaa. Onhan näissä tulikivenkatkuisissa viesteissä vähän totta toinen puoli kenties..siis siltä osalta, että miehen tarttee saada olla mies. Vähän huono lähtökohta suhteelle, jos et pysty miestä kunnioittamaan miehenä tai ainakin jos miehesi kokee, ettet kunnioita tms. tai muuten ei osaa/saa olla mies. Ehkä sun vaan pitäis unohtaa tää aihe hetkeksi ja keskittyä naiseuteesi, jolloin mies sais olla omalla tontillaan enemmän? Onnea teille!

Niin....... olen 35v. hyvä mies ja isä. Olen edelleen hyvässä kunnossa ja muutenkin kotiasiat ovat hyvin mallillaan. Läheisyyttä on vaimon kanssa ja halataan sekä suudellaan ja puristellaan toisiamme iltojen tuoksinnassa. Mutta seksiä on aika harvoin. Ollaan oltu hieman reilu 5 vuotta aviossa ja lapsiakin on. On työtä ja opiskelua mutta ei mielestäni kennälläkään liikaa puuhaa.
        Seksistä puhuminen on vaimolleni vaikeaa ja erityisesti olen huolissani seksin puutteesta. Tiedän, että vaimollani on opiskelujen puolesta paineita, koska valmistuminen pitää suorittaa mielellään ajallaan tai aikaisemmin. Senkin tiedän, että vaimollani on havaittu jokin terveydellinen juttu ja sen takia seksi voi sattua. sain tästä asiasta tietää vasta muutaman vuoden jälkeen. Ensin otettiin rauhallisesti ja koitettiin ottaa myös rennosti ilma suurempia paineita ja suunnitelmia tai odotuksia. Nyt on viimeisen vuoden aikana seksi harventunut tosi paljon. Asiasta ei vaimoni halua puhua, koska ilmeisesti ei ole synnyin kodissaakaan koskaan puhuttu mistään ongelmista.
        Kun toista rakastaa ja lapsia rakastaa niin ollaan aika patti tilanteessa.

Mitä tässä siis voisi tehdä.....?

Etsiäkkö pelkkää seksiä varatuista, samassa tilanteessa olevista rouvista vai tuhlata rahansa maksullisiin........

Ehkäpä elämää voi olla myös vähällä seksilläkin.....

• cfvava
        kumpikin voi kärsiä kirjoitti:

Niin....... olen 35v. hyvä mies ja isä. Olen edelleen hyvässä kunnossa ja muutenkin kotiasiat ovat hyvin mallillaan. Läheisyyttä on vaimon kanssa ja halataan sekä suudellaan ja puristellaan toisiamme iltojen tuoksinnassa. Mutta seksiä on aika harvoin. Ollaan oltu hieman reilu 5 vuotta aviossa ja lapsiakin on. On työtä ja opiskelua mutta ei mielestäni kennälläkään liikaa puuhaa.
        Seksistä puhuminen on vaimolleni vaikeaa ja erityisesti olen huolissani seksin puutteesta. Tiedän, että vaimollani on opiskelujen puolesta paineita, koska valmistuminen pitää suorittaa mielellään ajallaan tai aikaisemmin. Senkin tiedän, että vaimollani on havaittu jokin terveydellinen juttu ja sen takia seksi voi sattua. sain tästä asiasta tietää vasta muutaman vuoden jälkeen. Ensin otettiin rauhallisesti ja koitettiin ottaa myös rennosti ilma suurempia paineita ja suunnitelmia tai odotuksia. Nyt on viimeisen vuoden aikana seksi harventunut tosi paljon. Asiasta ei vaimoni halua puhua, koska ilmeisesti ei ole synnyin kodissaakaan koskaan puhuttu mistään ongelmista.
        Kun toista rakastaa ja lapsia rakastaa niin ollaan aika patti tilanteessa.

Mitä tässä siis voisi tehdä.....?

Etsiäkkö pelkkää seksiä varatuista, samassa tilanteessa olevista rouvista vai tuhlata rahansa maksullisiin........

Ehkäpä elämää voi olla myös vähällä seksilläkin.....

jos sun mies hyvä on pakko pettää niiota maksullinen. sattuu varmasti vähemmän ku nainen saa tietää, ku että sulla olis "suhde" jonku ihmisen kas. vaikka oiski pelkkää seksiä.

sanonpa vaa silti, että pettäjät saisivat palaa helvetissä.

• viriili mies
        sperskules kirjoitti:

Ilmiselvä ongelma on se, että olet viriili nainen, kuten itsekin kuvailet. Harva normaali mies pitää seksistä viriilin eli miesmäisen naisen kanssa. Kannattaa kääntyä lääkärin puoleen, koska naisen virilisoitumisen takana voi olla hormonihäiriö.

• tiwaz
        sperskules kirjoitti:

mietin tismalleen samaa, pistääkö suhde poikki, tauolle, muuttaa pois, vaatia vapaata suhdetta, mitä? Oikeastaan mitä tahansa, ei tämä näinkään voi jatkua, ei mitenkään. Omaa lähtöä hankaloittaa yhteinen muksu joka on minulle kaikki kaikessa. Luulempa, että uho poikki pistämisestä tai pois muuttamisesta jää uhoksi juuri lapseni vuoksi. Harmittaa vaan niin pirusti olla viriili 30v mies ilman sitä yhtä elämän osa-aluetta... :(

• tiwaz
        cfvava kirjoitti:

jos sun mies hyvä on pakko pettää niiota maksullinen. sattuu varmasti vähemmän ku nainen saa tietää, ku että sulla olis "suhde" jonku ihmisen kas. vaikka oiski pelkkää seksiä.

sanonpa vaa silti, että pettäjät saisivat palaa helvetissä.

loppujen lopuksi pihtarit jotka pilaa puolisonsa itsetunnon ja tuhoaa yhden tärkeimmistä aikuiselämän osa-alueista, ja pahimmillaan vielä valehtelee syistä tai keksii niitä, varmaankin palavat helvetissä samassa kerroksessa.

• NAIDAAKOS??
        sperskules kirjoitti:

Kyllä sexi on niin tärkeää suhteessa että osaavampi puoli tekee aina kaikensa saadakseen sitä enemän ja enemmän.Minä kaipaan ainakin NAISTA elämääni joka on kaunis ja haluaa anttaa itseään naitavaksi olisin valmis näiltä istuimelta sun viereesi tekemään enemmän sexiä naimaan ja panemaan sun tarvitsee saada miestä.HALUAN sinua ja sinä saat kulliani sisääsi usein??

• Eka nopee alta pois
        sperskules kirjoitti:

Kun miehesi tulee jo muutaman minuutin päästä niin tässäpä sulle miettimistä...ekan laukeamisen jälkeen punnitaan juuri sinun taidot seksiasioissa...nyt peliin se koko viehätysvoimasi, rakastelu on vasta alkamassa. Upeaa kun tuohon ekaan ei mennyt kuin minuutti Yes! Kun nyt saat miehesi haluamaan sinua sen nopean jälkeen niin tulet saamaan takaisin hellyyttä, läheisyyttä intohimoa ja perkele kunnon panoa ja lupaan ettei tartte feikata (suosittelen ainakin kokeilemaan) Terv: eka joskus alle minuutissa

• Oletko lihonut?

Läskin kanssa seksi ei todellakaan huvita

• kovasti

maistuu seksi läskin kanssa!! Ja vain lihava nainen saa minut kiihottumaan. Naisella pitää olla olla mistä kiinni ottaa, pehmeä, pyöreä ja pullukka! Jess...

• näinsemeneevaan
        kovasti kirjoitti:

maistuu seksi läskin kanssa!! Ja vain lihava nainen saa minut kiihottumaan. Naisella pitää olla olla mistä kiinni ottaa, pehmeä, pyöreä ja pullukka! Jess...

minä kokosin kamppeeni ja häivyin...en jaksanut enää vongata kun ei saanut muuta kuin pahan mielen :(

• helppoa

meillä ratkaistiin ongelma, ryhdyttiin mieheni kanssa puhtaasti avoimeen suhteeseen. mies ei halua minua, joten saan vapaasti hankkia seksini muualta. tämä on sovittu juttu, ei mitään ongelmia ole tullut vastaan. mies on tavannut vakkarini monesti ja hyvin tulevat juttuun, kyräilyä tai mustasukkaisuutta ei ole ollenkaan ilmassa. olihan se aluksi vaikea uskoa mutta näin se menee, enkä voisi olla onnellisempi!

mikä minut ja mieheni sitten pitää enää yhdessä.. niin, se on sitä kumppanuutta ja rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      104
      7838
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      146
      6582
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4715
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      242
      3207
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2734
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      89
      2198
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1886
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      148
      1832
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe