pienet tissit :(

nyyhnyyh:p

mitä mieltä? oon kohta 16v ja kuppikoko 70AA/65A. oon aika laiha, lyhyt ja pieni ja siro. karttaako/kummeksuuko pojat näin pienet tissit omaavia tyttöjä? haukkuuko ja puhuuko pahaa? entä tytöt?
tähän pienirintaisuuteen on varmaan vaikuttanut aikalailla 14v hankittu anoreksia, tissit pieneni eikä oo siittä enää kasvanu vaikka oonkin lihottanu.

oisko teil mitään vinkkejä miten "peittää" pienet tissit? tai siis pukeutua niin ettei pieniin tisseihin kiinnitä huomiota.

78

11169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konttoritero

      Pienikokoisella tytöllä ei mielestäni kovin isot tissit tarvi ollakaan, tärkeintä on sopusuhtainen koko muuhun kehoon nähden. Ja tuskin kukaan sua nyt niiden takia alkaa välttelemään, kun luonne merkitsee kans aika paljon ja jotkin tykkää pienemmistä rinnoista.

      Toivottavasti tästä oli apua :)

    • ~LittleKinderwhore~

      No mulla on kokemusta tuon kokoisista, eli voin ihan rehellisesti sanoo, et kyllä noil pärjää. Mä ainaki tykkään omistani, eikä se niin hirveesti haittais, vaik ei olis ollenkaan. Tietty on niitä "noloja" tilanteita, esim. uiminen ja juhlat, jolloin olis ihan jees jos pystyis jollain pumpulla pumppaamaan kokoa lisää, että esim. mekko istuis paremmin. Mut mä oon hieman epäilyttävillä sivuilla surffates huomannu, et kyl on miehii/poikii, jotka oikeesti tykkää pienist rinnoista. Sitäpaitsi jos sä oot laiha, nii ne pienet rinnathan on vaan sopusuhtaset sun vartaloos. Hölmö se olis semmone poika, joka olettas, et on outoo jos laihal tytöl ei oo isoja rintoja. Mitä semmone ihmisen anatomiast tietäis....

      Ja sit vaatevinkkejä; No, onhan niitä topattuja liivejä, mut jos ne ei oikeen oo sun juttu, niin kantsii kokeilla esim. huppareita. Tyttöjen hupparit saattaa olla aik kireitä, mut esim. poikien puolelt voi löytää just rentoja huppareit. Samoin voi myös käyttää kaikkii kivoi huiveja. Ja tietty sä voit yrittää viedä huomioo vaik laittamal hiukset kivasti.

    • ...

      Ei haittaa pienirintaisuus todellakaan ainakaan minun mielestäni (olen 18v poika).
      Tyttölle, joka on lyhyt/muutenkin pienikokoinen, "sopii" pienet rinnat huomattavasti paremmin kuin isot.

      Joku jo tossa taisi mainita, että on niitäkin miehiä, joiden mielestä pienuus on kaunista ja söpöä, niin rintojen- kuin koko ihmisen koossa. Itse esimerkiksi kuulun näihin.

      Älä nyt missään nimessä rupea vaatteilla suurentamaan, tai muutenkaan erityisesti piilottamaan rintojesi todellista kokoa. Käytä aivan normaaleja vaatteita, tai mitä nyt tykkäätkään käyttää, mutta unohda suosiolla tuo piilottelu. Itse ainakin ihastun sekä tytön olemukseen että ulkonäköön, jossa rintojen suuruudesta tulee pikemmin miinusta :D

      • ~LittleKinderwhore~

        "Käytä aivan normaaleja vaatteita, tai mitä nyt tykkäätkään käyttää, mutta unohda suosiolla tuo piilottelu."

        Sori ihan pakko kommentoida, et kaikki vaatteet ei kyl näytä kovin hyviltä pienirintasella. Mun on ainaki vaikee ostaa vaikka tyttöjen normaalia (ts. kireetä) hupparii, koska se sit on niin "muotoja myötäilevä." (ai siis mitä muotoja?) Poikien hupparit muotoillaa eri tavalla. Niit muotoja on jo siin hupparis valmiina, ku taas tyttöjen hupparit ommellaa suoriks, koska oletetaa, et tytöil on niit muotoi.. Mut ei ny jätesäkkiinkään kantsi tietenkää pukeutuu. Pikkuhiljaa vaa sillee kokeilee erilaisii vaatteita ni kyl ne mieluisat si löytyy.


      • häpeette rintojanne?
        ~LittleKinderwhore~ kirjoitti:

        "Käytä aivan normaaleja vaatteita, tai mitä nyt tykkäätkään käyttää, mutta unohda suosiolla tuo piilottelu."

        Sori ihan pakko kommentoida, et kaikki vaatteet ei kyl näytä kovin hyviltä pienirintasella. Mun on ainaki vaikee ostaa vaikka tyttöjen normaalia (ts. kireetä) hupparii, koska se sit on niin "muotoja myötäilevä." (ai siis mitä muotoja?) Poikien hupparit muotoillaa eri tavalla. Niit muotoja on jo siin hupparis valmiina, ku taas tyttöjen hupparit ommellaa suoriks, koska oletetaa, et tytöil on niit muotoi.. Mut ei ny jätesäkkiinkään kantsi tietenkää pukeutuu. Pikkuhiljaa vaa sillee kokeilee erilaisii vaatteita ni kyl ne mieluisat si löytyy.

        Ite oon 16v tyttö ja mul on asama ongelma kun teillä, MUT mä en piilota itteän vaateisiin! oon tyytyväinen itteeni näin okei mul on pienet rinnat mitä väli! Mä tei valinan et haluunko olla tukeva/lihava vai 10kg laihenpi no halusin olla laiha ja tiesin et jos laihduttaa ni rinnat pienenee, mut nyt ne on hyvän/lähes täydellisen malliset mun mieles ja oon niihin täysin tyyttyväisenpi näin! En oo kinä hävenny mun rintojen koko. ne on mitä on ja jos ne ei kelpaa jollekki ni ettikööt parenmat jostain muualt. Mä käytän bikineit, toppei. tiukkoi vartolon myötäsii vaitteit enkä oo ikinä hävenny miks teijän pitäs?

        Sanonpahan et on aika tyhmä ihminen jos luokittelee toisii rintojen koon perusteella!!!


      • ~LittleKinderwhore~
        häpeette rintojanne? kirjoitti:

        Ite oon 16v tyttö ja mul on asama ongelma kun teillä, MUT mä en piilota itteän vaateisiin! oon tyytyväinen itteeni näin okei mul on pienet rinnat mitä väli! Mä tei valinan et haluunko olla tukeva/lihava vai 10kg laihenpi no halusin olla laiha ja tiesin et jos laihduttaa ni rinnat pienenee, mut nyt ne on hyvän/lähes täydellisen malliset mun mieles ja oon niihin täysin tyyttyväisenpi näin! En oo kinä hävenny mun rintojen koko. ne on mitä on ja jos ne ei kelpaa jollekki ni ettikööt parenmat jostain muualt. Mä käytän bikineit, toppei. tiukkoi vartolon myötäsii vaitteit enkä oo ikinä hävenny miks teijän pitäs?

        Sanonpahan et on aika tyhmä ihminen jos luokittelee toisii rintojen koon perusteella!!!

        Kirjotanko mä jotenki epäselvästi? Mä EN häpee, tykkään niist. Must on kyl näinä aikoin tosi "urhoollista" jos nään jonku _OIKEESTI_ pienirintasen tytön häpeilemät kirees paidassa. Mä nostasin hattuu jos mul olis. Mut mä vaan oon sitä mielt, et se ei oo aina nii kovin kivan näköstä. Eli tissit = kivat, mut must ne vaan ei sovi kaikkiin vaatteisii. Mieti ny esim. juhlapukuja. Vai eiks sul oo koskaa ongelmaa, et tuntuu ku vaatteet roikkus ja esim. mekkoon voi jäähä siihen eteen vähä semmost tyhjää tilaa ihan ku jotai puuttus? Se mua ärsyttää. Siks mun on pakko valikoida mun vaatteit vähän tarkemmin. Mut kokeilemalla löytää sit niit sopivii.


      • KKI
        ~LittleKinderwhore~ kirjoitti:

        Kirjotanko mä jotenki epäselvästi? Mä EN häpee, tykkään niist. Must on kyl näinä aikoin tosi "urhoollista" jos nään jonku _OIKEESTI_ pienirintasen tytön häpeilemät kirees paidassa. Mä nostasin hattuu jos mul olis. Mut mä vaan oon sitä mielt, et se ei oo aina nii kovin kivan näköstä. Eli tissit = kivat, mut must ne vaan ei sovi kaikkiin vaatteisii. Mieti ny esim. juhlapukuja. Vai eiks sul oo koskaa ongelmaa, et tuntuu ku vaatteet roikkus ja esim. mekkoon voi jäähä siihen eteen vähä semmost tyhjää tilaa ihan ku jotai puuttus? Se mua ärsyttää. Siks mun on pakko valikoida mun vaatteit vähän tarkemmin. Mut kokeilemalla löytää sit niit sopivii.

        kannattaa ottaa huomioon se, että ihan samalla tavalla ne isot tai keskikokoiset rinnat omaava joutuu miettimään vaatevalintojaan - se ei ole pelkästään pienirintaisten asia.

        Itse olen pienirintainen ja käytän lähinnä tiukemmanpuoleisia vaatteita, ei mitään nakinkuoria, mutta vartaloa myötäileviä. Pienirintaisille suositellaan usein esimerkiksi pooloja. Mielestäni myös avonaisemmat paidat voivat näyttää hyviltä. Ja vinkkinä vähän vanhemmille pienirintaisille: esimerkiksi baariin voi pukea päälleen erittäin avoselkäisen paidan, jos haluaa olla seksikäs hiukan eri tavalla kuin tavallisesti.


      • sadsadsadsad
        ~LittleKinderwhore~ kirjoitti:

        Kirjotanko mä jotenki epäselvästi? Mä EN häpee, tykkään niist. Must on kyl näinä aikoin tosi "urhoollista" jos nään jonku _OIKEESTI_ pienirintasen tytön häpeilemät kirees paidassa. Mä nostasin hattuu jos mul olis. Mut mä vaan oon sitä mielt, et se ei oo aina nii kovin kivan näköstä. Eli tissit = kivat, mut must ne vaan ei sovi kaikkiin vaatteisii. Mieti ny esim. juhlapukuja. Vai eiks sul oo koskaa ongelmaa, et tuntuu ku vaatteet roikkus ja esim. mekkoon voi jäähä siihen eteen vähä semmost tyhjää tilaa ihan ku jotai puuttus? Se mua ärsyttää. Siks mun on pakko valikoida mun vaatteit vähän tarkemmin. Mut kokeilemalla löytää sit niit sopivii.

        ...


    • 22v mies

      ei minua ainakaan haittaisi jos olet muuten mukava ja söpö =)

    • 18-v poika..

      Minunkin mielestä melko pienikokoiset ja pienitissiset tytöt ovat vartalon osalta kaikkein näteimpiä eikä haittaisi yhtään, vaikka olisi miten pienet rinnat tahansa.

      Enpä siis todellakaan karta eli "kelpaisi" kyllä minulle.. Tuollainen tyttö, joka olisi vielä luonteeltaan mukava ja suloinen olisi ainakin minulle jo ihan unelma.

    • ANGSTANGST

      Jos et tisseistäs nauti, nii sit ranteet auki.

    • joujou

      tykkää pienist tisseist enmmä ku jostai jätti meloneist (17 vuotias poika)

      • on paras

        Ehdottomasti oot ylpee vaan hoikasta kropastas!


    • tyttö vaan

      mie oon kohta 14v ja oon tosi laiha ja miun kuppikoko on 70AA myös :( Kaikki moittii minua koulussa pienistä tisseistäni. ;/

      • m.a.s

        minun mielestä a koko on paras:) (mies 35v)


      • 13.v

        moi,olen 13 vuotias tyttö,eikä mulla mitään eroa mahan ja tissien välillä!ärsyttää ihan kovati kun tissit eivät vaan kasva.olen koittanut lihoa,että tähän myötä tissit sitten kasvaisi.mutta sekään ei ole aittanut!olen kuullut että banaanista naudanlihasta ja punaisesta mainosta tissit kasvaisi.onko totta?ja haluaisin kuulla muita vinkkejä jos tiedätte? (:


      • ...
        m.a.s kirjoitti:

        minun mielestä a koko on paras:) (mies 35v)

        samoin. Nykyisellä vaimolla oli 75A rinnat ja nyt 80B Tykkäsin ehdottomasti pienemmistä. (mies 29v)


    • Vami9772

      Moikka vaan. Pojat eivät kummeksu ollenkaan pienien rintojen kokoa, elleivät sitten ole aivan totaalisia idiootteja. Minä en ainakaan. Olen ollut ihastunut erääseen tyttöön kauankin, yhtenä päivänä noteerasin, etteivät hänenkään rinnat kovin kummoisen isot ole, mutta en välittänyt. Luonne se on mikä ratkaisee. Ei kuppikoko. ;)

      Valitettavasti mitään peittämisvinkkejä ei löydy, mutta ole oma itsesi. Se on tärkeä ohje josta kannattaa pitää kiinni.

      • sadsadsadsad

        KYLLÄ VAAN POJAT MUN PERÄÄN HUUTAA: ''LAUTA!!'' JA PUHUU SELÄN TAKANA. OON 14.


      • lauta A
        sadsadsadsad kirjoitti:

        KYLLÄ VAAN POJAT MUN PERÄÄN HUUTAA: ''LAUTA!!'' JA PUHUU SELÄN TAKANA. OON 14.

        niin mä oon 14v ja mun kuppi koko on 75A ja pojat huuteleee mulle että lauta ! ja käskee kasvattaa tissit, eli mulla on pienet ?


      • adsg
        lauta A kirjoitti:

        niin mä oon 14v ja mun kuppi koko on 75A ja pojat huuteleee mulle että lauta ! ja käskee kasvattaa tissit, eli mulla on pienet ?

        ihan normikoko! monella on paljon pienempikin. ei oikeesti kannata välittää yhtään tollasista huuteluista, ne tarkottaa että huutelijat on lapsellisia eikä niillä oo paljoo älyä päässä :)


    • kaikkikäy

      On ne ihan kivat nekin

    • :S:S:S

      Pistä silikonit :)

    • Eii

      Isot tissit ei oo niin kivoja kun pienet! Pienet on just parhaita! Sunkin ikäiset pojat tykkää enemmän pienistä ;)

    • Eduj

      Olen 15v melken 16v poika ja minua todella ärsyttää kaverien isojen tissien hehkutus. Pienet tissit ovat paljon paremmat koska pysyvät paremmin muotissa ja menee paremmin käteen joten turhaan murehdit pieniä tissejä : DD

    • .........

      Voi kuule, itse olen 18-vuotias tyttö, kuppikoko A70/B70 riippuen rintaliiveistä ja kyllä on poikia ihan tarpeeksi perässä, että ei se rintojen koko ole todellakaan se tärkein asia mikä niiden mielessä liikkuu. Olen pieni ja suloinen ja sinut itseni kanssa, se riittää minulle ja jätkille.

      Anoreksia hidastaa kehitystä, pahimmassa tapauksessa lakkauttaa sen kokonaan mutta älä huoli, olet vielä nuori, kyllä ne rinnat siitä kasvavat jos ovat kasvaakseen. Pää pystyyn ja pukeudu makusi, älä rintojesi mukaan.

      -Tyttö, 18v.

    • smamasmnans

      sama ongelma. mutta oon vasta 14 ja rinnat ei oo ees AA-kokoo. ja ihmiset on huomannu tän "eroavaisuuden". vähän haukuttuki. vähän on vaikeempaa näyttäytyä ihmisille alasti. nyt on kaks ystävää nähny mut alasti vuoden sisällä. tiiän ainaki kuka on läheinen ystävä sen perusteella että kehtaanko olla sen seuras alasti :D lihotuskuurilla oon. kattoo jos ei ois peli menetetty ja kasvais viel noi. menkat alko noin kuukaus sitte. kuulin et ku menkat alkaa, rintojen kasvu hidastuu. onko totta ?

    • däms

      mulal ei oo ollenkaa tissejä, mutta mahaa senki eestä :D oon 16 v ja ihan kivasti laskenu itsetuntoa (joka on valmiiksi jo paska) tuoki asia. oikeastaan se ei oo ees mikää iso asia mutta ärsyttää ku koko ajan kaikki huomauttelee siitä...
      ja vielä ku tykkään käyttää rennompia paitoja, ne tiukat alkaa ahistaa mua jotenki.
      joo. niin siis. ihan kiva olla lauta ja sitte omistaa aika iso maha että ei siinä. näyttäs varmaan ihan normaalilta jos ois ees vähän litteämpi maha ja näin. mutta ei voi mitään. lauta mikä lauta, pakko kai se kaikki vittuilu on kestettävä. kai ne kasvaa jos on kasvaakseen.

    • gyn69

      Olen ihmetellyt pitkään mikä poikia/miehiä vaivaa kun puheenaihe on usein : hyvät tissit ym.
      Tosiasiahan on että useinmiten suuret rinnat ei ole niin kauniin muotoiset kun sirommat /kiinteämmät.
      Luulisin että suurten "tissien" tuijotteliat eivät vain ole naisen rintoja paljoa nähneet ja luulevat että siellä puseron/liivien alla piilee jotain ihmeellistä. "Pienet" rinnathan ovat poikkeuksetta muodoltaan kauniimmat ja kiinteammät kun useinmiten "roikkuvat" suuret c,d dd -kokoiset.
      Sitä paitsi suurista "tisseistä" on riesaa monissa päivittäisissä askareissa(lenkkeily,ym urheilu jne) sekä aiheuttavat paljon selkävaivoja.
      Eli kiteytettynä ; ole ylpeä ja tyytyväinen rintoihisi ,pukeudu tyköistuviin vartaloasi myötäileviin puseroihin
      niin tuot kauniin hoikan vartalosi kauniisti esille.
      Terveisin vuosia alalla toiminut gynegologi.

      • ...

        "Olen ihmetellyt pitkään mikä poikia/miehiä vaivaa kun puheenaihe on usein : hyvät tissit ym."

        Luulen, että tuollaisten puheiden harrastajilla on usein epävarmuutta omasta seksuaalisesta minästä, eli toisin sanoen pikkupoikien hommaa ainakin mitä psyykkiseen kehitystasoon tulee. He ovat oppineet, että isojen tissien ihannointi olisi normaalia, joten he itsekin ainakin kuvittelevat pitävänsä juuri isoista rinnoista eivätkä ainakaan kaveriporukan keskellä yksinkertaisesti uskalla olla mitään muuta mieltä. Kyse on siis tietynlaisesta lammaslaumatoiminnasta, joka ilmenee "hyvät tissit"- tai "lauta"-määkimisenä. Eivät nämä pikkupojat vielä itseään ja omia mieltymyksiään kovin hyvin tunne. En toki väitä, etteikö kukaan isoista rinnoista aidosti pitäisi.

        Älkää siis tytöt turhaan kantako huolta pikkupoikien mielenmaailmasta. Ulkonäköä tärkeämpää on aitous, sillä silloin on mahdollista törmätä myös aitoon välittämiseen, mikä ei rintojen kokoa katso. Eikä pieniä rintoja kannata yhtään hävetä tai piilotella, sillä on monia miespuolisia, jotka pitävät pieniä rintoja kaikkein kauneimpina!


    • Tiinaäiti66

      Moi
      Olet vielä niin nuori että kroppasi muuttuu ajankuluessa joten elä huoli, nauti vartalostasi.
      Usein kuukautisten alettua ja kun ne ovat ollet vuode pari säännöllisenä kasvaa myös rintavarustus siinä oheessa kun hormonitoiminta lisääntyy.
      Minkä ikäisenä kuukautisesi alkoivat ?
      Pienet rinnat on Rock. !
      Kaunista katsoa

      • ...

        "Pienet rinnat on Rock. !
        Kaunista katsoa"

        Näin on. Harmi, että niin monet pienirintaiset tytöt ja naiset häpeilevät varustustaan, vaikka he voisivat sitä vastoin olla tyytyväisiä omasta kauniista vartalostaan. :)

        T. Pienirintaisia tyttösiä oikein mielellään katseleva nuori mies


      • limedream
        ... kirjoitti:

        "Pienet rinnat on Rock. !
        Kaunista katsoa"

        Näin on. Harmi, että niin monet pienirintaiset tytöt ja naiset häpeilevät varustustaan, vaikka he voisivat sitä vastoin olla tyytyväisiä omasta kauniista vartalostaan. :)

        T. Pienirintaisia tyttösiä oikein mielellään katseleva nuori mies

        Minua kiusataan pienten tissieni takia,minun kuppini on a tai aa riippuen rintsikoista ja olen siis seiskalla. Eräs poika alkoi seiskan alussa kiusata minua ja haukkua "Pikku tissiksi" ja "Rusinatissiksi".Mitä voisin tehdä asialle olen hiukan ylipainoinen tällä hetkellä joten ei ainakaan alipainosta johdu tuo rintojen koko,ja pahinta on että muutkin luokkani pojat ovat menneet tähän mukaan tyyliin kiusoittelulla "no näytät sille vähän tissiä niin kyl se lämpenee,tai siis jos sulla semmoset on".Menkat ei oo vielä alkanu joten mitä luulette onko mun tisuilla vielä toivoo kasvaa :) (PS: Tykkääkö pojat vahan "muhevammista" tytöistä vai tikuista ois kiva jos joku vois vastata.)


      • jeesuallah
        limedream kirjoitti:

        Minua kiusataan pienten tissieni takia,minun kuppini on a tai aa riippuen rintsikoista ja olen siis seiskalla. Eräs poika alkoi seiskan alussa kiusata minua ja haukkua "Pikku tissiksi" ja "Rusinatissiksi".Mitä voisin tehdä asialle olen hiukan ylipainoinen tällä hetkellä joten ei ainakaan alipainosta johdu tuo rintojen koko,ja pahinta on että muutkin luokkani pojat ovat menneet tähän mukaan tyyliin kiusoittelulla "no näytät sille vähän tissiä niin kyl se lämpenee,tai siis jos sulla semmoset on".Menkat ei oo vielä alkanu joten mitä luulette onko mun tisuilla vielä toivoo kasvaa :) (PS: Tykkääkö pojat vahan "muhevammista" tytöistä vai tikuista ois kiva jos joku vois vastata.)

        oot vasta seiskalla niin eipä ole välttämättä se kasvaminen alkanu, ite ku olin ylä koulussa eräälle viehättävälle tytölle ilmestyi tissit vasta kasin lopussa/kesä lomalla...
        Että eipä mitään hätää... : )


    • rararararararararar

      olis vähä noloo olla tyttö jolla on noi pienet tissit. ite oon poika ja mulla on sua isommat tissit vaikken ees oo mikää läski, siis eihän tommosille ole edes rintaliivejä

    • dfgrgdgdrg

      nojoo.. kieltämättä joku isohinkkine (hyvännäköne) muija mielummii ku joku lauta, mut kyl se lauta menee jos naama ja perse kunnos =)

    • Varattu,p

      Huom. Isot tissit = Paljon läskiä. Siis ne on vaa rasvakudosta. Hyi stna.

      Mä ainakin yritän saada rintojani takasin A:ksi, kun ne on vuosien mittaan jo siinä B:n ja C:n välillä.(oon siis nyt 17v) Ihan sama mitä jätkät ajattelee. Mä en ymmärrä miks kaikki muijat yrittää vaa mielistellä jätkiä. Hohhoijaa.

      • leopalti

        mä oon 14-vuotias tyttö ja mulla on kans pienet rinnat. yleensä a-koko on sopiva. en kyllä murehdi rinnoistani ollenkaan. pienirintaisten ei kannata laittaa mitään poikien huppareita päälle, sillon ainakaan ei näy muodon muotoa. poolot sopii ja semmoset paidat mitkä on rintojen kohalta vähä löysempiä ku muualta osin. tässä ku luin ni tääl puhutaan paljon, että pienet rinnat sopii pienikokoisille. mut entäpä jos on 165cm ;( olen kyllä hyvin sirorakenteinen ja hoikka mutta en kuitenkaan mikään luiseva.


    • neitonen*

      Yhtä asiaa mä en oo ikinä ymmärtäny miks pienet rinnat pitää piilottaa? itelläni on pienet rinnat enkä oo ikinä oo aatellu että ne pitäis piilottaa! käytän sellasii vaatteita kun haluun on se sit avonaisella kaula-aukolla varustettu paita tai poolo saati sit huppari jos se istuu hyvin niin mä käytän sitä. Tossa viellä vähän länpimillä keleillä vetäsin päälleni baariin koko valkosen mekon jossa oli avoin kaula-aukko mutta ei sellanen että ihan kaikki näkyy. No joka tapauksessa muuta mies tuli sen illan aikana kysymään että tiedänkö että näytän ihan Marilyn Monroeelta. Multa naiselta joka painaa 45kg ja oon pieni ja hintelä, eikä mulla oo rintoja yhtään enempää kun sullakaa!! joten ole itsevarma ei ne kaikki miehet pelkkiä rintoja tuijota ;)

      • neitonen*

        Ja viellä jos se vaate on liian iso siitä rintojen kohdalta niin ota hyvä ihminen onpelukone esille ja kavenna! ei se oo niin vaikeeta! kyllähän siellä koulussa opetettiin onpelukonetta käyttämään ????


    • Mun mielestä sitä pienemmät sitä paremmat ;)

      • Triump75dd

        Rinnoista, jos puhutaan niin rinnat alkaa C- cupista ;)---- ja siitä ylöspäin :)

        Rintojen ympärys max 80cm ja siis rintojen alapuolelta :)


    • sadsadsadsad

      oon 14v, ja mul ei oo tissei ollenkaa :---( luokan pojat huutelee jatkuvasti perää: ''lauta!!'' ja mun vartaloo ei ne ees sovi, oon tooosi pitkä ja aika laihaki :----( ja en nyt tarkota: ''iik, mul ei oo tissei, ne on liian pienet!'' vaan mul ei oikeesti oo mitään,, näytän 5v kakaralt

    • hoppichiksi

      Ite oon 16v. , rinnat on kokoo 75 A ja haluisin kyl isommat rinnat. Joskus miettisin vaan et mitä muut ajattelee ku oon pienirintane ja kaikki kaverit isorintasii. Sit täs parin vuoden sisäl on tullu paljo itseluottamust ja oon huomannu, et ei ne pojat niin kauheesti välitä sit loppujen lopuks rintojen koosta vaan siit et tyttö on itsevarma ja osaa olla oma ittensä. Et kyl mulla vientii on vaikka paras kaveri omistaa jonkut DD kupit, ja vois sit kuvitella et ne pyöris sen ympäril, mut jostai syyst kaikki tuntuu olevan mun kimpus. :D Tuleehan sitä välil aika kateelliseks ku kattoo muitten rintoi, niit ku isorintaset tuntuu heruttelevan... Paitsi kyllä mäkin, jos vaan ois jtn mitä heruttaa

      • 1+1

        Itelläni 70AA/75AA ja menossa ens vuonna rintojen suurennukseen koska haluan ostaa normaaleja rintaliivejä ja vaatteita enkä häpeillä rannalla/juhlissa jne ja suurennus on kokoon 70A/75A eli vaan silleen että voin mennä ostamaan rintsikoita ilman että kokeilen kymmeniä erilaisia ja löydän ehkä 1 joita pystyn käyttämään.
        Joutuuhan siitä maksamaan mutta osa ujoudestani yhdistyy myös rintojeni kokoon (kokokompleksiini) josta olen ollut kiusattuna yläastella erittäin ikävillä tavoilla. Että näin ratkaisen oman ongelmani ja ei kiitos teille jotka nyt alatte sanoa kuinka pahasta silikonit on ja kuinka typerää se on tai mitä tahansa muuta se on oma valintani.


      • pienirintainen
        1+1 kirjoitti:

        Itelläni 70AA/75AA ja menossa ens vuonna rintojen suurennukseen koska haluan ostaa normaaleja rintaliivejä ja vaatteita enkä häpeillä rannalla/juhlissa jne ja suurennus on kokoon 70A/75A eli vaan silleen että voin mennä ostamaan rintsikoita ilman että kokeilen kymmeniä erilaisia ja löydän ehkä 1 joita pystyn käyttämään.
        Joutuuhan siitä maksamaan mutta osa ujoudestani yhdistyy myös rintojeni kokoon (kokokompleksiini) josta olen ollut kiusattuna yläastella erittäin ikävillä tavoilla. Että näin ratkaisen oman ongelmani ja ei kiitos teille jotka nyt alatte sanoa kuinka pahasta silikonit on ja kuinka typerää se on tai mitä tahansa muuta se on oma valintani.

        Minun mielestäni rintojensuurennusleikkauksessa ei ole mitään pahaa, sillä tiedän itsekkin että on hyvin vaikeaa löytää sopivia rintaliivejä kun itsekkin tuon kuppikoon omaan. Minua ei ole varsinaisesti haukuttu rinnoistani mutta hienovaraisesti huomauteltu kylläkin, eikä sekään ollut kivaa. Muutenkin olen laiha ja siitä kyllä haukutaan..... ( olen ylä-asteella )


    • goiuofui14

      Onko liian pienet/ isot jos on 85b? :D

    • ajgklsjdo

      hei kertokaahan pojat, että mikä niis meloneis viehättää ? siis tälläset yläaste ikäset kuolaa vaan sellasten perään. miksei pienet käy?

      ite oon 15, täälläpäin missä asun pojat ei voi vilkastakkaan tällästen pienirintasten perään. no, saattaa ehkä johtua rumuudestanikin mutta kuka tietää.:p alkaa jo jotenkin tympimään tää ainanen luokassa käytävä keskustelu kun pojat puhuu vaan isoista tisseistä ja viihtyvät parhaiten vaa niitten kans joilla on jotain mitä esitellä.

      • fdfds

        Itekki 15, ja pojat ei todellakkaa kato tällaste minirintaste perää... Huuta vaa "laudaks" tai muuks...


    • pööööööoooo

      mun mielestä jos on laiha ja pienitissinen niin kaikki on ihan hyvin! :)
      mulla taas on nii hirveen isot utareet että oikein oksettaa... :D
      pojat o semmosia et ne vaan vahtaa ja nauraa isoille utareille ja pelleilee ja vittuilee.

      • 70A

        Mullakin on aikas pienet rinnat 70A ja oon 14v täytän tänä vuonna 15. Ja viime- ja tänä vuonna mun ihan mun kaveri haukku mun rintoja ja oli ylpeenä omistaan, kun sillä on jonkin verran isommat :/ eihän se kivalta tuntu, kun se aika usein vie huomauttelee siitä ja puhuu jotain kuinka isot hänellä ittellään on. No oon koittanu vaan olla ihan neutraali ja myönnelly vaa. Ja kun luokan kaa on uimassa ja monella on isommat niin koittaa peitellä omiaan. Ja on vähän nolo olo. No toivottavasti nää 70A vie kasvais ees vähän :D Onneks kukaan poika ei oo sanonu tai huudellu mitään näistä. Se ois jo liikaa. Ja eiköhän se luonne ja muu vaikuta paljon enemmän kun rintojen koko, et älä lannistu vaikka ne on pienet. Monella muullakin on ja ne on mitkä on ja ei sille mahda mitään. Tsemppii !!


      • kriista111
        70A kirjoitti:

        Mullakin on aikas pienet rinnat 70A ja oon 14v täytän tänä vuonna 15. Ja viime- ja tänä vuonna mun ihan mun kaveri haukku mun rintoja ja oli ylpeenä omistaan, kun sillä on jonkin verran isommat :/ eihän se kivalta tuntu, kun se aika usein vie huomauttelee siitä ja puhuu jotain kuinka isot hänellä ittellään on. No oon koittanu vaan olla ihan neutraali ja myönnelly vaa. Ja kun luokan kaa on uimassa ja monella on isommat niin koittaa peitellä omiaan. Ja on vähän nolo olo. No toivottavasti nää 70A vie kasvais ees vähän :D Onneks kukaan poika ei oo sanonu tai huudellu mitään näistä. Se ois jo liikaa. Ja eiköhän se luonne ja muu vaikuta paljon enemmän kun rintojen koko, et älä lannistu vaikka ne on pienet. Monella muullakin on ja ne on mitkä on ja ei sille mahda mitään. Tsemppii !!

        Miul on kans pienet rinnat. :D Siis oon 15v 165/49 eli aika hoikka ja kuppikoko on 60B-C Mul on ollu vaikeeta joskus näitten rintojen kaa ku oon hävenny sitä et ne on nii pienet, oon käyttäny push-uppeja kaike maailman toppauksii. Ajattelin ku luin tän keskustelun ja muutenki et nyt en enää häpeile. :D tosin mie luulin piiiitkään et miu kuppikoko on 65B, mut menin liikkeeseen ja mitattiin ja oliki just tuo 60 ympärysmitta. O_o Oon koko ajan käyttäny 70B:tä ku maksaa nii paljo ku erikoisliikkeestä ostaa :// ärsyttää.
        Ja mieku meen nyt lukioon syksyllä ni kai siellä on jo vähä järkevämpiä ihmisiä ku just nää yläasteen jätkät joille isot rinnat on kaikkein tärkeintä ??

        :D:D


    • barbie97

      kai sellaset keskikokoset alko kasvaan jotain 11vee.Oon kul huomannut et pojat jauhaa paskaa.Yhtä mun kaverii piikitellään siitä.vaik toisaalt moni poika on halunnu seukata sen kaa.Se voi kai poijlt olla sellast läpän heittoo.Mua on tultu joskus puristeleen ja pakko sanoo että on tuntunut kivalle vaikkei kehtaa näyttää.
      Täytyy olla kauheen suuttuvinaan ettei kaverit rupee kattoo pitkään.

      • 7+15

        Itekin oon aika pienirintanen mut oon vaan joku 155 cm ja kasvan enää pari cm:ä. Ei se mua sinäänsä haittaa, et on pienet rinnat paitsi just sillon ku pitäis ettii jotain juhlamekkoo kun ne roikkuu tyhmännäkösesti edestä.

        Jostain oon kuullu, et sellaset topit ku sidotaan niskan takaa saa rinnat näyttämään isommilta mut en sit tiiä onko totta. Itse pukeudun aika samalla tavalla ku muutki enkä välitä mitä muut ajattelee.


    • joku sad- tyyppi

      Mullakii on tosi pienet rinnat, jtn 70AA, ku kaikki meiän luokkalaiset esittelee niitten isoil rinnoil ja meiän luokal on vaa 3 kellä on pienet rinnat, minä ja mun 2 kamuu, mut toinen käyttää sille tosi isoi rintsikoit jtn B kokoo, ja kaikki luuleee sitä isorintaseks... Oon 13 w..... Itekkii kyl yhes vaihees pidin ittelläni isoi rintsikoit mut kaikki alko heti haukkumaa siitä ja muutenkii ne haukkuu selän takaan laudaks

    • possse

      Kaikki puhuu kuinka pitää olla sopusuhtainen! No mitä jos ei ole? On liian pienet rinnat tai liian iso takamus vartaloon nähden?

    • Anssqq(:

      oon 15-vuotias ja aivan LAUTA! ; ( haluisin olla ees vähän rintavampi: koko 70a on nyt, toivottavasti ne vielä kasvaaa! Oon kumminki laiha, terkkari suunnillee epäili anoreksiaa, vaikka ei mulla oo syön iha tavallisesti ja näin..liikuntaa harrastan kumminkin aika paljon. Oon 172cm pitkä.

      • dfhdf

        70a ei todellakaan oo lauta!


    • SeVtunSankari

      Mä oon 175cm pitkä ja normaali. Mut ne tissit löytyy vaikka en haluiskaan mun kuppikoko on D75. Mä kärsin koko ajan selkäkivuista. Joo kyllä sillä saa jätkiltä huomiota. Mut ois kivempi jos ne tutustuis sillee naaman perusteella eikä sen takia et luulee et mulla on silikonit. -.- Jos jätkät tykkää pelkästään niin onko tää sen arvosta? En usko. Olisin mielommin kun te.

    • Jos tämä nyt niin hirveästi harmittaa ja suututtaa, niin älä välitä. Ei pojat nyt niin paljon painoa niiden tissien kokoon laita, kunhan oot vaan mukava jne.

      Tosin jos on huono itsetunto ja tuntuu ettei pärjää niin koitas tätä: http://naurunappula.com/487473/tissit.jpg

    • kingh

      mun mielestä pienet rinnat on paljon söpömmät kuin isot =P

    • jepu___jep

      oon jo parikymppine tyttönen ja 80AA.. ei se mun mielestä oo mikään juttu koska oon aika pienikokoinen. toki vähän välil harmittaa ku näkee ihanan mekon tai muun juhlapuvun ja sit ei oikee istu hyvin ku ei oo juurikaa rintoi :D mut toisaalta eipä niitä juhlapukuja tuu juuri käytettyä. Itse pukeudun rennosti, aika myötäileviin t-paitoihin, tykkään myös paitapuseroista ja tyttöjen huppareista :3
      eikä ainekaan mun poikakaveria oo haitannu pienet rinnat, ei sitä tosiaan kannata stressata. Vai haluisitko tyypin joka arvioi sua rintojen koon mukaan :D? luonne on tärkeintä

    • haaaaaahaaa

      Joillekki kelpaa, siis jos miehistä puhutaan. Ja et pukeudu mitenkään peittelevästi..

      Oo miten haluat ja itsevarmuus on avainsana!

    • dfghetrteh

      19-vuotiaana miehenä minua surettaa kun tytöt ja naiset valittavat pienistä rinnoistaan! Mutta minulle ja arviolta 60% prosentille miehistä kelpaavat hyvin todella pienet rinnat ja 100% kunnollisille miehille. Isorintaiset naiset eivät ole varmoja rakastaako mies häntä vai rintojaan. Teitä pienirintaisia, me miehet rakastamme kokonaisuudessaan.

    • enkeksinikkiipart789

      oon 14v,eikä rintojen kasvuu näy eikä kuulu.
      luokan poikien 'vtun lauta' tai 'mitä järkee on käyttää toppei/t-paitoi ku ei oo tissitkään kasvanu' laskee itsetuntoo kivasti,mut pahimmilta tuntuu omien kavereiden kommentit esim. shoppailureissulla: 'tää mekko sopis sulle,mut toi yläosa taitaa olla ongelma...' tai pskan puhumis sessioitten 'se yks on sairaan lauta' *katsahdus muhun päin* 'ei siis pahalla sulle...'
      vieläpä kun äidilläni on suht isot tissit ja ne kasvoki n.11 vuotiaana sille,niin mikä kestää.
      oisin niin ilonen jos mulle tulis ees AA kokoset.

    • ....?

      Moi! Onko 140 kokoset rintsikat liian pienet 13 vuotiaalle?

    • Ankara(ko)?

      En tiiä, mutta kyllä vaan mun frendi, joku 175cm, aika laiha, vähän isompi persse ja ihan normi kokoset rinnat. Ei mitenkään isot eikä välttis ihan niin pienetkään. Koko ajan on vaan ruikuttamassa, että muilla ei oo tissejä ja että ne on muilla vaan läskiä ja että jotain muovipusseja, vaikka niillä ois luonnostaan isommat tissit kun sillä. Väittää vaan että kellään ei oo tissejä, ketuttaahan se, luulee varmaan että sen tissit on jotenkin täydelliset. Ja sitten kun mä olen ihan lauta niin kappas vaan kun ei ole mulle vielä tullut mitään haukkumaan..Joo että semmosta tänään. Niin ja varmaan tulevaisuudessakin.

      Sais hevonen syödä sen tissit, kiitos !

    • <gv<cb<rg

      kaikki laudat tulee itkee tänne

      • lauta-

        se ei itseasias oo itkemistä , jos tuut kysyy jotai ? ja mistä sä tänne oot eksyny :D:D jos et oo sattunu sivuston nimee huomaamaa..


    • poika tässä vaan
    • ..........

      en usko että pojat puhuis pahaa pienistä rinnoista. saa kyllä olla erittäi tyhmä ihminen, jos huutelee 'lauta' ym, koska kyl niiden pitäis tietää ettei sille mitään voi.
      muakin kyllä on sanottu laudaks, ja se kyl tuntuu pahalta. oon 14v & 65AA, joten mä en voi käyttää kovinkaan kummosia vaatteita, koska ne roikkuu rumasti, tai ei pysy päällä ._____.

    • t:terppa

      ei kannata hävetä pienten tissien vuoksi. poijat saattaa vähän hakkua mut minusta pienet on parempia kuin isot . ihan turhaan "peität" pienet tissit oo oma ittes :-) T:poika

    • satunnainen_mies86

      Ja pojat tykkäävät kaikenkokoisista rinnoista. Kyllä ne pojatkin siitä aikuistuvat kun kasvavat. Jos pojat huutelevat pienistä rinnoista niin todellisuudessa se kertoo mielenkiinnosta kyseistä tyttöä kohtaan.

    • bitchieeee

      Ne huutaa joka tapauksessa, jos olet muodokas ni ne huutaa läski, jos olet laiha ni ne huutaa lauta. Voit valita siitä. Life is ;( Itse olen nyt ruvennut laihuttamaan ja rinnat tässä ensiks pienenee, no fun koska on tottunu isoihin rintoihin, mutta mielummin valitsen terveellisen elämän, hoikemman vartalon ja pienemmät rinnat ku vihaan nyt omaa vartaloani. Läskinä ei oo hyvä olla trust me=)

    • mininenmoi

      Mä oon 11vuotias ja kuppikoko ei mikää harjottelu rintsikat on parhaat aina.

    • Anonyymi

      Moi! Oon 14 ja kuukautiseni ovat alkaneet 13 vuotiaana.
      Oon noin 165cm ja painan ehkä 45kg eli kai alipainoinen, mulla on tosi pienet ja laihat kädet ja jalat, kämmeneni on varmaan samankokoinen kuin normaalikokoisella 10vuotiaalla mutta siis asiaan.. olen halunnut jo pitkään isommat rinnat.. en tiedä enkä tajua kuppikoko jutuista mitään, käytän siis vieläkin joitakin lasten urheiluliivejä/toppeja... Ne ovat siis niiiin pienet että niille ei ole varmaan edes kuppikokoa :-\ Milloin teillä alkoi kasvamaan tissit(menikö kauonkin) ja mikä kuppikoko teillä oli 6-8lk? Heippaa :-D

    • Anonyymi

      Pienet tissithän ne kauneimmat on. Tottakai jos on vähän sitä tuntumaa niin on kivempi mutta kyllä paljon mieluummin pienet, sirot ja kiinteät kuin semmoset isot lörpät

    • Anonyymi
      UUSI

      Kiva olisi mielestäni, jos käyttäisi silti tiukkaa toppia, koska tissejä ei saa piilottaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe