Kalakukko Airways

englanninkielinen versio (a...

mikähän mahtas olla?

14

6222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkjkjkjjk

Typically Tropical - Barbados

jos siis tarkoitat tuolla 'Kalakukko Airwaysilla' Peteliuksen kappaletta 'Lellelle'.

• riikuli

eikös se ole tämä vengaboys:n - ibiza... ainakin näin äkkiseltäni mietiskellen muistelisin näin.. tosin tuo peteliuksen versio on hieman hitaampi, mutta kuitenkin...

• jkjkjkjjk

On siis olemassa useampia 'Kalakukko Airways'-piisejä. Peteliuksen kappaleessa 'Lellelle' lauletaan useasti 'lentää Kalakukko Airways...'.

• jkjkjkjjk
        jkjkjkjjk kirjoitti:

On siis olemassa useampia 'Kalakukko Airways'-piisejä. Peteliuksen kappaleessa 'Lellelle' lauletaan useasti 'lentää Kalakukko Airways...'.

Kyseessä on tosiaan alunperin Typically Tropicalin piisi 'Barbados', josta PPPetelius esitti version nimellä 'Lellelle' ja näköjään myös Vengaboys 'We're going to Ibiza', jota en ollut aiemmin kuullutkaan.

• guitarplayer
    • ersepubp

Etsin Pirkka-Pekka Peteliuksen laulua jossa hän on lentäjänä, biisissä on seuraavia sanoja mm. .."ja te siellä sikaosassa eli PP esittää lentäjää joka kiljuu ohjeita matkustajille. Se oli hauska biisi. Tietääkö kukaan mikä sen nimi on?

• jkjkjkjkjk

Lellelle.

• ersepubp

Kiitos kaikille vinkeistä.... Lellelle loppu meni niin ... mutta tuo kohta Hei te siellä sikaosastossa jäi uupumaan. Missähän olen sen kuullut? Ei taida löytyä huoh

• Kuopijoon

• ersepubp

• tamppooni
        ersepubp kirjoitti:

Kiitos :)

lellestä puuttuu se paras, eli lentokapteenin esi-puhe matkustajille . oon kuullu sen äskettäin puhelin langat toivekonsertissa, mut en millään oo löytännä netistä, ikävää

• jkkjh

.....

• parkkuman

Lentäjä Hujasen loistavat alkupuheet mukana kun googlaatte: Pirkka-Pekka Petelius - Lellelle

• parkkuman

Pituudeltaan siis 4:49

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe