Viime sunnuntaina järvenpäässä jäi harmittamaan seuraava seikka: tummiin pukeutunut kaveri vei ylväällä kilpatanssityyppisellä viennillä siksakkia edestakaisin lavan keski- ja etuosassa. Osaavaa vientiä mutta... Kaverin liikeradat olivat niin laajoja että hän vei hyvinkin 3-4 tiiviimmin tanssivan parin vaatiman tilan. Tungoksessa ainakin minua otti päähän. Mitä tällaisille voisi tehdä?
kilpatanssityyli tanssilavoilla
134
22516
Vastaukset
- tanssii vapaan tilan mukaan
Tuo on ärsyttävää, mutta ei Järvenpäässä minun mielestäni pahaa tungosta ollu. Pahempiakin kertoja on ollut.
Itselle, tanssitettavalle ja muille kanssa tanssijoille on mukavampaa ja nautittavampaa jos kaikki tanssijat ymmärtäisivät tanssia käytettävissä olevan vapaan tilan mukaan. Mm. kädenalitansseissa voi askelta lyhentää ja potkuja vähentää. Jos vaan taidot siihen riittää. :) - Järvenpää tuosta tunnettu
Järvenpäässä on aina ollut noita omasta mielestään "parempia" tanssijoita, joiden mielestä suurin osa muusta rahvaasta ei osaa tanssia!
Minäkin olen niin sisuuntunut noihin em. idiootteihin, että tanssin toisinaan tahallani heikäläisiä päin! Teen tämän tarkoituksella ainoastaan määrättyjä paskiaisia kohtaan.
Mikä siinä muuten on, että nuo "osaajat" luulevat saavansa tanssia selin toisia päin, koska "näkeehän sen, että me tässä osataan TANSSIA!"
Tosiasiassa en viitsi tapella tuollaista asiaa vastaan, empähän vaan viitsi järvenpäähän enää mennä noiden idioottien vuoksi......luopumaan aika monesta tanssipaikasta, sillä tuolta aloittajan tarkoittamalta parilta (mieheltä lähinnä) olen minä, kuten varsin moni muukin, saanut potkuja nilkkoihini muualla enemmän kuin Järvenpäässä.
Esimerkiksi Kapakanmäki, Riutanharju ja Pavi kuuluvat reviiriinsä myös. Kolmilammillakin olen jouutunut heidän tieltään pakenemaan.
Ihmettelen tuota väittämääsi "osaajien" piittaamattomuutta Järvenpään osalta.
Nimittäin esimerkiksi Ruusulinnassa ja Satulinnassa sekä kesälavoista Kapakanmäellä, Kolmilammilla ja Riutanharjulla liikkuu melkoinen määrä sellaista röyhkeätä ja jonkin verran myös kauan tanssinutta hoksaamatontakin väkeä, joka ajelee surutta päälle juuri sillä tavoin kuin kerroit itse tekeväsi.
Olisikohan se kuuluisa kateus saanut sinunkin silmäsi näkemään olemattomia?
Toimintasi ei ainakaan kypsältä ja tasapainoiselta vaikuta.- anomyyni
Truehum kirjoitti:
...luopumaan aika monesta tanssipaikasta, sillä tuolta aloittajan tarkoittamalta parilta (mieheltä lähinnä) olen minä, kuten varsin moni muukin, saanut potkuja nilkkoihini muualla enemmän kuin Järvenpäässä.
Esimerkiksi Kapakanmäki, Riutanharju ja Pavi kuuluvat reviiriinsä myös. Kolmilammillakin olen jouutunut heidän tieltään pakenemaan.
Ihmettelen tuota väittämääsi "osaajien" piittaamattomuutta Järvenpään osalta.
Nimittäin esimerkiksi Ruusulinnassa ja Satulinnassa sekä kesälavoista Kapakanmäellä, Kolmilammilla ja Riutanharjulla liikkuu melkoinen määrä sellaista röyhkeätä ja jonkin verran myös kauan tanssinutta hoksaamatontakin väkeä, joka ajelee surutta päälle juuri sillä tavoin kuin kerroit itse tekeväsi.
Olisikohan se kuuluisa kateus saanut sinunkin silmäsi näkemään olemattomia?
Toimintasi ei ainakaan kypsältä ja tasapainoiselta vaikuta."Toimintasi ei ainakaan kypsältä ja tasapainoiselta vaikuta."
Sen enempää ketjun aiheeseen puuttumatta, silmiini osui taas kerran herra H:n kommentti.
Eipä osoita sinultakaan kovin suurta kypsyyttä tai tasapainoisuutta, kun tällä(kin) palstalla (toisinaan) melkein joka toinen kirjoitus tulee sinulta!
Sulkeet "toisinaan" -sanan ympärillä tulevat siitä, että olen huomannut sinun viime aikoina vähän vähentäneen kirjoittelua. Liekö etusormien päät tulehtuneet...? anomyyni kirjoitti:
"Toimintasi ei ainakaan kypsältä ja tasapainoiselta vaikuta."
Sen enempää ketjun aiheeseen puuttumatta, silmiini osui taas kerran herra H:n kommentti.
Eipä osoita sinultakaan kovin suurta kypsyyttä tai tasapainoisuutta, kun tällä(kin) palstalla (toisinaan) melkein joka toinen kirjoitus tulee sinulta!
Sulkeet "toisinaan" -sanan ympärillä tulevat siitä, että olen huomannut sinun viime aikoina vähän vähentäneen kirjoittelua. Liekö etusormien päät tulehtuneet...?...ei näy olevan sen parempi kuin lukutaitosikaan, mikäli noiden osalta kohdallasi edes taidoista voi puhua.
Teeppä pieni laskelma väittämäsi pohjalta vaikka vuoden ajalta.
Yllätykseksesi tulet huomaamaan, että minun kirjoittamiani artikkeleita (enimmäkseen väärien väittämien oikaisuja) ei ole edes kymmenettä osaa kokonaismäärästä.
Jotakin vikaa korvien välissä?
No, sinähän kuulutkin niihin, joiden mielestä tämä palsta pitäisi jättää vapaaehtoisesti täällä riehuvien idioottien ja kateellisten kompleksikasojen temmellyskentäksi.- Yhä vaan
Truehum kirjoitti:
...ei näy olevan sen parempi kuin lukutaitosikaan, mikäli noiden osalta kohdallasi edes taidoista voi puhua.
Yllätykseksesi tulet huomaamaan, että minun kirjoittamiani artikkeleita (enimmäkseen väärien väittämien oikaisuja) ei ole edes kymmenettä osaa kokonaismäärästä.
No, sinähän kuulutkin niihin, joiden mielestä tämä palsta pitäisi jättää vapaaehtoisesti täällä riehuvien idioottien ja kateellisten kompleksikasojen temmellyskentäksi.Sinuna en ihan enstex kävis haukkumaan toisia kompelikasoiksi. Kirjoittelusi tälläKIN palstalla todistavat, ettet kelpaa ensimmäisen kiven heittäjäksi.
- anomyyni
Truehum kirjoitti:
...ei näy olevan sen parempi kuin lukutaitosikaan, mikäli noiden osalta kohdallasi edes taidoista voi puhua.
No, sinähän kuulutkin niihin, joiden mielestä tämä palsta pitäisi jättää vapaaehtoisesti täällä riehuvien idioottien ja kateellisten kompleksikasojen temmellyskentäksi.Minä osaan ja voin olla vastaamatta useimpiin minulle osoitettuihin viesteihin.
Sinä sen sijaan tunnut vastaavan sellaisiinkin viesteihin, jotka luulet (toivot?) kohdistuneen sinuun!
Jälleen kerran mietin tätä, vaikutat sivistyneeltä mieheltä monista mielipiteistäsi päätellen. Miksi kuitenkin annat itsestäsi tuollaisen rakkikoiran kuvan yhä uudelleen ja uudelleen? - muualla
Me oikeat tanssijat emme edes Järvenpäässä käy.
anomyyni kirjoitti:
Minä osaan ja voin olla vastaamatta useimpiin minulle osoitettuihin viesteihin.
Sinä sen sijaan tunnut vastaavan sellaisiinkin viesteihin, jotka luulet (toivot?) kohdistuneen sinuun!
Jälleen kerran mietin tätä, vaikutat sivistyneeltä mieheltä monista mielipiteistäsi päätellen. Miksi kuitenkin annat itsestäsi tuollaisen rakkikoiran kuvan yhä uudelleen ja uudelleen?...ero on siinä, että minä tiedän olevani oikeassa niissä asioissa, joita koskeviin väitteisiin vastaan, kun taas sinä ja pääosa muistakin tänne kirjoittavista olette enimmän aikaa hakoteillä.
Sellaista määrää tietämättömyyttä ja siitä johtuvaa hysteeristä sokeasti ympäriinsä huitommista kuin täällä esiintyy, ei luulisi maailmasta löytyvänkään. Näkyypä vain kuitenkin löytyvän.
Monta kertaa olen tämän ennenkin sanonut:
Kun täällä joko tietämättömyydestä johtuen tai aivan tahallaan ja vahingoittamistarkoituksessa levitetään väärää tietoa tanssinharrastajien kiusaksi ja usein todellakin sekä minua että tuttaviani keksityillä syytteillä pommittaen, katson oikeudekseni ja jopa velvollisuudekseni pyrkiä oikaisemaan esitetyt väärät väittämät ja suoranaiset valheet.
Sinusta ja idioottikavereistasi ei täällä tuollaista sontaa levitellä, sillä juuri te osallistutte itse sellaisen tänne tyrkkäämiseen useiden eri nimimerkkien taakse piiloutuen.- Nimetön
muualla kirjoitti:
Me oikeat tanssijat emme edes Järvenpäässä käy.
Mielestäni melkein jokaisella ihmisellä on joku harrastus. Ja laskenkin myöskin tanssin siihen harrastuskategoriaan! Siis harrastus! Kilpatanssijat- he kilpailevat. Mistä syntyy lause "oikeat tanssijat?" Tuolla tanssipaikoilla on kaikilla tilaisuus mennä millä tyylilajilla hyvänsä!
Ja mielestäni siellä olijat ovat tanssin harrastajia, jotka ovat jollain lailla koukussa tanssiin! Annetaan siis jokaisen tanssia rauhassa! - ---Holopainen---
Nimetön kirjoitti:
Mielestäni melkein jokaisella ihmisellä on joku harrastus. Ja laskenkin myöskin tanssin siihen harrastuskategoriaan! Siis harrastus! Kilpatanssijat- he kilpailevat. Mistä syntyy lause "oikeat tanssijat?" Tuolla tanssipaikoilla on kaikilla tilaisuus mennä millä tyylilajilla hyvänsä!
Ja mielestäni siellä olijat ovat tanssin harrastajia, jotka ovat jollain lailla koukussa tanssiin! Annetaan siis jokaisen tanssia rauhassa!Totta kai jokainen saa tanssia millä tyylillä tahansa, mutta ne OIKEAT tanssijat tanssivat kuitenkin muualla kuin Järvenpäässä.
---Holopainen--- kirjoitti:
Totta kai jokainen saa tanssia millä tyylillä tahansa, mutta ne OIKEAT tanssijat tanssivat kuitenkin muualla kuin Järvenpäässä.
...sanominen halpotti sinua, niin onneksi olkoon!
Se mitä kukin pitää oikeana tanssimisena on tietysti jokaisen oma asia.
En väitä, että kilpailumenestys olisi ollenkaan ainoa mittari tuon seikan määrittämiseen, mutta jos käyt läpi vaikkapa parin vuoden ajalta lava- ja r'n's-tanssikisojen tulosluetteloiden kärkisijoja ja sitten tulet Järvenpäähän seurailemaan, keitä siellä näkyy, saatat havaita merkillistä yhtäläisyyttä.
Aika monen mitalistin kanssa olen siellä päässyt tanssimaan -moninkertaisten mestareidenkin.
Samoin on tarjolla jokseenkin jokaisena iltana tanssinopettajia ja ohjaajia sekä valmentajia.
Toki voit vättää vaikka, että vain MM-mitalistit ovat oikeita tanssijoita. Siitä vain, jos kompleksit sillä tavoin helpottavat.
Niitä maailmanmestareitakin ja muille mitalisijoille MM-kisoissa yltäneitä siellä tosin käy melko usein.- ei tanssi eikä pussaa
Truehum kirjoitti:
...sanominen halpotti sinua, niin onneksi olkoon!
Se mitä kukin pitää oikeana tanssimisena on tietysti jokaisen oma asia.
En väitä, että kilpailumenestys olisi ollenkaan ainoa mittari tuon seikan määrittämiseen, mutta jos käyt läpi vaikkapa parin vuoden ajalta lava- ja r'n's-tanssikisojen tulosluetteloiden kärkisijoja ja sitten tulet Järvenpäähän seurailemaan, keitä siellä näkyy, saatat havaita merkillistä yhtäläisyyttä.
Aika monen mitalistin kanssa olen siellä päässyt tanssimaan -moninkertaisten mestareidenkin.
Samoin on tarjolla jokseenkin jokaisena iltana tanssinopettajia ja ohjaajia sekä valmentajia.
Toki voit vättää vaikka, että vain MM-mitalistit ovat oikeita tanssijoita. Siitä vain, jos kompleksit sillä tavoin helpottavat.
Niitä maailmanmestareitakin ja muille mitalisijoille MM-kisoissa yltäneitä siellä tosin käy melko usein."Se mitä kukin pitää oikeana tanssimisena on tietysti jokaisen oma asia."
Ja Humppiksen mielestä oikeita tanssijoita ovat siis:
parin vuoden ajalta lava- ja r'n's-tanssikisojen tulosluetteloiden kärkisijoja ,
maailmanmestareitakin ja muille mitalisijoille MM-kisoissa yltäneitä ja
tietysti Humppis itse. ei tanssi eikä pussaa kirjoitti:
"Se mitä kukin pitää oikeana tanssimisena on tietysti jokaisen oma asia."
Ja Humppiksen mielestä oikeita tanssijoita ovat siis:
parin vuoden ajalta lava- ja r'n's-tanssikisojen tulosluetteloiden kärkisijoja ,
maailmanmestareitakin ja muille mitalisijoille MM-kisoissa yltäneitä ja
tietysti Humppis itse.Muunmuassa nuo ovat oikeita tanssijoita.
Vielä kun oppisit lukemaan koko tekstin, saattaisit ehkä jotakin ymmärtää.- meillä on
Truehum kirjoitti:
Muunmuassa nuo ovat oikeita tanssijoita.
Vielä kun oppisit lukemaan koko tekstin, saattaisit ehkä jotakin ymmärtää.sellainen valtaisa ero et minä osaan tanssia ja jopa rytmiin ... sinun en näe niin tekevävä
meillä on kirjoitti:
sellainen valtaisa ero et minä osaan tanssia ja jopa rytmiin ... sinun en näe niin tekevävä
...edes kirjoittaa, saati tanssia.
Tule huomenna Järvenpäähän näyttämään taitosi!- meriitit
Truehum kirjoitti:
...edes kirjoittaa, saati tanssia.
Tule huomenna Järvenpäähän näyttämään taitosi!Ja mitkäs ne olikaan Humppiksen meriitit tanssissa. Muistaakseni joku 9. sija jossain takahikiän tanssikisoissa.
Humppis, kun nyt kerran kerrot kalusi pituuden, niin kerro samalla myös tanssimeriittisi. Ihan vaikka huumorin takia. meriitit kirjoitti:
Ja mitkäs ne olikaan Humppiksen meriitit tanssissa. Muistaakseni joku 9. sija jossain takahikiän tanssikisoissa.
Humppis, kun nyt kerran kerrot kalusi pituuden, niin kerro samalla myös tanssimeriittisi. Ihan vaikka huumorin takia....omat meriittisi?
Sinulle myös on kutsu avoinna: Tule illalla esittäytymään!
Veistellään vitsejä tanssityylistäsi vaikka....ja tietämisen välillä on ammottava kuilu.
Sitä et sinä kykene koskaan tajuamaan.
No, sinun käsitykselläsi ei minulle olekaan mitään merkitystä. (Onkohan kenellekään muullekaan?)
Tärkeintä on se, että tuhannet tuttavani (tanssijoita jokseenkin kaikki) tietävät asioiden oikean laidan.- ollut jo pitkään
Truehum kirjoitti:
...ja tietämisen välillä on ammottava kuilu.
No, sinun käsitykselläsi ei minulle olekaan mitään merkitystä. (Onkohan kenellekään muullekaan?)
Tärkeintä on se, että tuhannet tuttavani (tanssijoita jokseenkin kaikki) tietävät asioiden oikean laidan.Höpö höpö. Tiedät itsekin ette ole mitenkään erikoinen tai suosittu. Jos lasket tuttaviesi lukumääräksi noin tuhat, valehtelet taas. Eivät kaikki samoissa paikoissa käyvät ihmiset ole sinun henkilökohtaisia tuttaviasi. Paljastit taas kipeän ajatusmaailmasi ja- mallisi.
ollut jo pitkään kirjoitti:
Höpö höpö. Tiedät itsekin ette ole mitenkään erikoinen tai suosittu. Jos lasket tuttaviesi lukumääräksi noin tuhat, valehtelet taas. Eivät kaikki samoissa paikoissa käyvät ihmiset ole sinun henkilökohtaisia tuttaviasi. Paljastit taas kipeän ajatusmaailmasi ja- mallisi.
...suosiostahan ei ollutkaan kysymys. Opettele lukemaan!
Sensijaan aivan takuulla minä tunnen ainakin sen tuhat tanssijaa (plus ns. siviilit siihen päälle).
Minut tunnistavat todellakin tuhannet tanssijat ja heistä melkoinen joukko myös oikeasti tunteekin minut.
Todellisuuden tietäminen minunkin tekemisistäni ja ominaisuuksistani ei vaadi mitään suosiota tai ystävyyttä. Pelkät faktat riittävät.
Sensijaan alemmuudentunteen aikaansaamien kompleksien läpi asioita tarkastellen ei todellakaan totuutta voi nähdä.
Taas ollaan siinä, että teille matalalla kulkeville ovat isommat mittasuhteet mahdottomia käsitettäviksi.- tri setä
Truehum kirjoitti:
...suosiostahan ei ollutkaan kysymys. Opettele lukemaan!
Sensijaan aivan takuulla minä tunnen ainakin sen tuhat tanssijaa (plus ns. siviilit siihen päälle).
Minut tunnistavat todellakin tuhannet tanssijat ja heistä melkoinen joukko myös oikeasti tunteekin minut.
Todellisuuden tietäminen minunkin tekemisistäni ja ominaisuuksistani ei vaadi mitään suosiota tai ystävyyttä. Pelkät faktat riittävät.
Sensijaan alemmuudentunteen aikaansaamien kompleksien läpi asioita tarkastellen ei todellakaan totuutta voi nähdä.
Taas ollaan siinä, että teille matalalla kulkeville ovat isommat mittasuhteet mahdottomia käsitettäviksi."...Minut tunnistavat todellakin tuhannet tanssijat ja heistä melkoinen joukko myös oikeasti tunteekin minut..."
ja höpö höpö... palauduhan maanpinnalle, mielikuvitus hahmojen parissa eläminen ei ole yleisesti pidetty terveen merkkinä kuin pienillä lapsukaisilla, vanhuksilla tätä pidetään höperehtimisenä. tri setä kirjoitti:
"...Minut tunnistavat todellakin tuhannet tanssijat ja heistä melkoinen joukko myös oikeasti tunteekin minut..."
ja höpö höpö... palauduhan maanpinnalle, mielikuvitus hahmojen parissa eläminen ei ole yleisesti pidetty terveen merkkinä kuin pienillä lapsukaisilla, vanhuksilla tätä pidetään höperehtimisenä....asiasta mitään ymmärrä, joten on selvää, että sen automaattisesti kiellät.
Rajoittuneisuus on ikävä vaiva.
Liian suuriksi koetut ulottuvuudet pelottavat. Niinpä minän suojelumekanismi ne kiistää automaattisesti.
Tutustu alkeispsykologiaan!- loukkasin
Truehum kirjoitti:
...asiasta mitään ymmärrä, joten on selvää, että sen automaattisesti kiellät.
Rajoittuneisuus on ikävä vaiva.
Liian suuriksi koetut ulottuvuudet pelottavat. Niinpä minän suojelumekanismi ne kiistää automaattisesti.
Tutustu alkeispsykologiaan!sinua jollakin tavalla.
- dancer55
---Holopainen--- kirjoitti:
Totta kai jokainen saa tanssia millä tyylillä tahansa, mutta ne OIKEAT tanssijat tanssivat kuitenkin muualla kuin Järvenpäässä.
Edelleen epäselvää, keitä nämä oikeat tanssijat ovat. Miten määritellään oikea tanssija?
- Andreas.von.freeman.09
Kurkkasin tänne ja tästähän ei oikein tiedä tuliko seksipalstalle vai tanssikeskusteluihin.
Faktasta sanoisin omana mielipiteenäni omin silmin nähtynä jonkin aikaa tanssimaailmasta.
1. Olen tanssinut usein Humppiksen vieressä niin sylitanssia kuin kädenali kopterointiakin. Näyttää kyllä osaavan ihan hyvin tanssia molempia lajeja. Kädenalitusta varsin monenlaista tanssilajia. Miehenä en tietenkään voi sanoa miltä se tanssiminen tuntuu, mutta näyttäväthän nuo tanssijoiden parhaimmistotytöt mielellään hänen kanssaan tanssivan.
2. Kohta kahdesta eteenpäin on lapsellista höpinää ja sitä en tiedä onko se täällä aivan yleinen käytäntö. - Opi jo
Truehum kirjoitti:
...omat meriittisi?
Sinulle myös on kutsu avoinna: Tule illalla esittäytymään!
Veistellään vitsejä tanssityylistäsi vaikka.Mieluummin vietän iltani ystävien kesken. Sinulle uhraamme muutaman sarkastisen hymyn. Ei aina jaksa intoutua naurunremakkaan. Vaikka naurettavaltahan see sinun toilailusi tanssipaikoilla näyttääkin.
Opi jo kirjoitti:
Mieluummin vietän iltani ystävien kesken. Sinulle uhraamme muutaman sarkastisen hymyn. Ei aina jaksa intoutua naurunremakkaan. Vaikka naurettavaltahan see sinun toilailusi tanssipaikoilla näyttääkin.
...eroavaisuus tanssijoiden ja heitä kadehtivien välillä: me nautimmen tanssimisesta, te vain yritätte saada huvia sen katselemisesta.
Sarkasmin onnistuminen edellyttää käyttäjältään ylemmyyttä kohteeseensa verrattuna. Sinulla sellaista asemaa ei ole.
Syntyy vain surkuhupaista väkisin yrittämistä.
No, jonkinlaista huumoria sekin, ja lämmittää sisäsiittoisen joukon muuten onnettomia jäseniä.- Tietäjä-
Truehum kirjoitti:
...eroavaisuus tanssijoiden ja heitä kadehtivien välillä: me nautimmen tanssimisesta, te vain yritätte saada huvia sen katselemisesta.
Sarkasmin onnistuminen edellyttää käyttäjältään ylemmyyttä kohteeseensa verrattuna. Sinulla sellaista asemaa ei ole.
No, jonkinlaista huumoria sekin, ja lämmittää sisäsiittoisen joukon muuten onnettomia jäseniä."me nautimmen tanssimisesta, te vain yritätte saada huvia sen katselemisesta."
Sinä et pysty arvioimaan sitä, mistä kukin löytää ilon ja nautinnon.
Sinun elämäsi on hyvin rajoittunutta.
Kysymys sinulle H. Mitä tekisit, jos tanssi otettaisi sinulta pois? - alkaa olla viimeinen hetki
Truehum kirjoitti:
No, jonkinlaista huumoria sekin, ja lämmittää sisäsiittoisen joukon muuten onnettomia jäseniä.Ahaa, Humppis siis o ainoa joka saa tuntea ylemmyydentunnetta johonkin toiseen. Tämä olisi siis nyt jokaisen ymmärrettävä.
Miksi vitussa jatkat tuota valehteluasi tansseista ja tanssiharrastuksesta täällä netissä. Lopeta jo! Et sinä ole mikään guru. Itseasiaasa et ole juuri mitään. Ihan tavallinen eläkeläinen niinkuin moni muukin. Ei siinä että käy tanssimassa säännöllisesti ole mitään erikoisen hohdokasta. Ennemminkin on säälittävää jos ei omaa mitään muuta elämää kuin toisten ihmisten kyttäys tanssipaikoilla.
Herää jo. Sinusta on hyvää vauhtia tulossa katkera, yksin kuoleva mies - taas Järvenpäässä
Truehum kirjoitti:
No, jonkinlaista huumoria sekin, ja lämmittää sisäsiittoisen joukon muuten onnettomia jäseniä.perjantaina näki, mihin se Humppis hakunsa kohdistaa, nuorimpiin naisiin, mitä tanssipaikasta löytyi.
Minusta se on pervoa tomintaa vanhalta mieheltä - yök. Se on minun mielipiteeni.
Äläkä vastaa tähän viestiin, että "sinun rajoittuneisuutesi ei pysty ymmärtämään lavatanssia tai jotain muuta puutaheinää".
Herää oikeasti joskus. Tee jotain ikäistesi kanssa. Olet yli kuusikymppinen ja hempeilet tansseissa jatkuvasti nuorten tyttöjen kanssa.
Mitä mieltä itse olet toiminnastasi? Täytyy kohta kertoa naapurin isälle, kenen kanssa se tyttö aina tanssi-iltaisin liikkuu. - Trehum
taas Järvenpäässä kirjoitti:
perjantaina näki, mihin se Humppis hakunsa kohdistaa, nuorimpiin naisiin, mitä tanssipaikasta löytyi.
Minusta se on pervoa tomintaa vanhalta mieheltä - yök. Se on minun mielipiteeni.
Äläkä vastaa tähän viestiin, että "sinun rajoittuneisuutesi ei pysty ymmärtämään lavatanssia tai jotain muuta puutaheinää".
Herää oikeasti joskus. Tee jotain ikäistesi kanssa. Olet yli kuusikymppinen ja hempeilet tansseissa jatkuvasti nuorten tyttöjen kanssa.
Mitä mieltä itse olet toiminnastasi? Täytyy kohta kertoa naapurin isälle, kenen kanssa se tyttö aina tanssi-iltaisin liikkuu.Luen tätä commarillani suoraa täältä Jäkestä. Nuorta, vähän riippunutta lihaa on puristeltavana sen verran paljon, etten juuri nyt vastailemaan kerkeä ;)
- Tanssijat !
dancer55 kirjoitti:
Edelleen epäselvää, keitä nämä oikeat tanssijat ovat. Miten määritellään oikea tanssija?
Ohje joka koskee muita paitsi humppista.
Oikean tanssijan löytää kun katsoo peiliin.
Peruste: Oikeat tanssijat eivät kehua repostele netissä keiden kanssa he tanssivat ja keiden kanssa käydään aamukävelyllä. taas Järvenpäässä kirjoitti:
perjantaina näki, mihin se Humppis hakunsa kohdistaa, nuorimpiin naisiin, mitä tanssipaikasta löytyi.
Mitä mieltä itse olet toiminnastasi? Täytyy kohta kertoa naapurin isälle, kenen kanssa se tyttö aina tanssi-iltaisin liikkuu....saa kuvittelemaan, että omaat mahdollisuuksia antaa ohjeita tai peräti määrätä siitä, miten muiden ihmisten pitäisi elämäänsä elää, kun et edes hallitse omaasi?
Selvästi näkee asenteestasi, että painiskelet melkoisen kompleksivuoren kanssa ja muserrut estojesi alle.
Ihan ensimmäiseksi on tietysti jälleen todettava, että paljastit itsesi jälleen ja osoittauduit valehtelijaksi. Missään Järvenpään tanssikeskuksessa et nimittäin ollut sen paremmin perjantaina kuin muulloinkaan. Tuskin olet koskaan edes käynyt yhdelläkään tanssipaikalla.
Sinun kannattaisi ruveta harkitsemaan, miten saisit oman elämäsi hallintaasi. Nyt olen vain hoitajiesi ja holhoojasi varassa.
Sitten faktaa siitä, miten minun perjantai-iltani sujuin Järvenpäässä. Jokainen voi päätellä, miten oikeaan tämä nimimerkki "taas Järvenpäässä" on arvailuissaan osunut (ei edes ole koskaan nähnytkään minua).
Tilastoa siis.
Ensin viime perjantain osalta.
Ensimmäinen lukema kertoo kulloisenkin tanssitettavani iän vuosina (jokseenkin joka toisen kohdalta sen tiedän tarkasti ja lopuistakin muutaman vuoden tarkkuudella).
Suluissa oleva ensimmäinen luku kertoo, motako kertaa ko. henkilöä tuon illan aikana hain, ja kauttaviivan jälkeinen sen, motako kertaa tämä haki minua.
Lopussa sitten yhteismäärät ja keskiarvoiset iät. Kovinko paljon näkyy nuoria neitoja olleen ahdisteltuina?
30 (4/1)
40 (2/0)
37 (1/1)
45 (1/0)
40 (1/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
55 (0/1)
40 (1/1)
40 (1/0)
24 (1/0)
40 (1/1)
456/12 14/7
Ka. Ka:t
38 v 35,5/39 v
Varmuuden vuoksi tähän vielä hiukan erilaisen illan (sunnuntai 10.2.08) samanlainen seurantalista:
20 (2/1)
30 (3/1)
25 (1/0)
25 (2/0)
40 (1/1)
46 (1/0)
40 (1/1)
24 (1/1)
22 (1/0)
40 (3/1)
22 (2/1)
42 (1/1)
40 (3/1)
28 (0/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
507/16 23/11
Ka Ka:t
31,6 v 31/32 v
Täsmennän (koska teitä sairaasti suhtautuvia lukijoissa on niin paljon), että mitään tuollaista ikälaskentaa en muuten tee, mutta tähän tapaukseen nyt sellaisen laitoin.
Koska tanssin ihmisten kanssa, on luonnollista, että heistä myös tiedän melkoisen paljon, kuten hekin tietävät minusta. Teillä, jotka vain sieltä peräkammareistanne osallistutte tämän palstan täyttämiseen, ei sellaisesta tietystikään voi olla käsitystä.
Enemmän noistakin illoista saatte tietoa sieltä, mistä muutenkin käytte etsimässä aiheita voidaksenne jotenkin kimppuuni hyökkäilemällä saada helpotusta tuskaanne.
Loppuun vielä siitä niin usein esitetystä vaatimuksesta, että minun kuuluisi tanssia ikäisteni kanssa.
Heti niin tekisinkin, jos joku sellainen osuisi kohdalle, jonka kanssa tanssi sujuisi sillä tavoin kuin sen minun kanssani tulee sujua. Ei ole näkynyt sellaisia. Ne jotka minut ja tapani tanssia tuntevat, tietävät, ettei voisikaan näkyä. Noiden nyt vakitanssitettaviini kuuluvien (minua siis pääosin 20-40 nuorempien) kanssa tanssi sensijaan sujuu kuten pitääkin.
Jos vaikkapa viitenkymmeneen vuoteen laitettaisiin se raja, jota nuorempien kanssa en saisi tanssia, olisin viime viikonloppuna saanut sekä perjantaina että lauantaina tanssia yhden kanssa -sunnuntaina en kenekään.
Ihanko vakavissanne te tanssiin itse kykenemättömät edellytätte, että minun kuuluisi kieltäytyä hakemasta niitä naisia, jotka hyvin selvästi ja varsin usein ovat ilmaisseet haluavansa tanssia kanssani ja vielä pakittaakin minua hakemaan tulevia. Nytkin sunnuntaina taas nuorimmista kaksi teki sen kahviosta asti erikseen hakien. Toinen jopa tuttu kahdeksan vuoden ajalta, vaikka vasta 24-vuotias (ja SM-tason swingari) onkin.
Keskittykää oman elämänne järjestämiseen ja jättäkää tanssin harrastajat rauhaan, tämä ala ei sovi teille.
P.S. Siitä isille kertomisesta: Eilenkin eräs varsin nuori neito, joka on aikanaan ensin hakenut minua ja tekee sitä edelleen varsin tiuhaan, pyysi kyytiä kotiinsa. Mielelläni sen verran autoin, ettei tämän tarvinnut kahdeksaa kilometriä sateessa jalan taivaltaa. Vanhempiaan en tunne, koska eivät asu Suomessa, mutta täällä huoltajinaan olevat kyllä hyvinkin. Käväisivät lavallakin illan kuluessa.
Erään toisen, hyvinkin paljon kanssani (omasta aloitteestaan aina) tanssiretkiä tehneen ja tuota edellämainittuakin nuoremman vanhemmat olen tavannut moneenkin kertaan, ja heidän luottamuksensa tyttärensä turvallisuuteen seurassani on vankkumaton.- niin, ja kerro lisää
Truehum kirjoitti:
...saa kuvittelemaan, että omaat mahdollisuuksia antaa ohjeita tai peräti määrätä siitä, miten muiden ihmisten pitäisi elämäänsä elää, kun et edes hallitse omaasi?
Selvästi näkee asenteestasi, että painiskelet melkoisen kompleksivuoren kanssa ja muserrut estojesi alle.
Ihan ensimmäiseksi on tietysti jälleen todettava, että paljastit itsesi jälleen ja osoittauduit valehtelijaksi. Missään Järvenpään tanssikeskuksessa et nimittäin ollut sen paremmin perjantaina kuin muulloinkaan. Tuskin olet koskaan edes käynyt yhdelläkään tanssipaikalla.
Sinun kannattaisi ruveta harkitsemaan, miten saisit oman elämäsi hallintaasi. Nyt olen vain hoitajiesi ja holhoojasi varassa.
Sitten faktaa siitä, miten minun perjantai-iltani sujuin Järvenpäässä. Jokainen voi päätellä, miten oikeaan tämä nimimerkki "taas Järvenpäässä" on arvailuissaan osunut (ei edes ole koskaan nähnytkään minua).
Tilastoa siis.
Ensimmäinen lukema kertoo kulloisenkin tanssitettavani iän vuosina (jokseenkin joka toisen kohdalta sen tiedän tarkasti ja lopuistakin muutaman vuoden tarkkuudella).
Suluissa oleva ensimmäinen luku kertoo, motako kertaa ko. henkilöä tuon illan aikana hain, ja kauttaviivan jälkeinen sen, motako kertaa tämä haki minua.
Lopussa sitten yhteismäärät ja keskiarvoiset iät. Kovinko paljon näkyy nuoria neitoja olleen ahdisteltuina?
30 (4/1)
40 (2/0)
37 (1/1)
45 (1/0)
40 (1/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
55 (0/1)
40 (1/1)
40 (1/0)
24 (1/0)
40 (1/1)
456/12 14/7
38 v 35,5/39 v
Varmuuden vuoksi tähän vielä hiukan erilaisen illan (sunnuntai 10.2.08) samanlainen seurantalista:
20 (2/1)
30 (3/1)
25 (1/0)
25 (2/0)
40 (1/1)
46 (1/0)
40 (1/1)
24 (1/1)
22 (1/0)
40 (3/1)
22 (2/1)
42 (1/1)
40 (3/1)
28 (0/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
507/16 23/11
31,6 v 31/32 v
Täsmennän (koska teitä sairaasti suhtautuvia lukijoissa on niin paljon), että mitään tuollaista ikälaskentaa en muuten tee, mutta tähän tapaukseen nyt sellaisen laitoin.
Koska tanssin ihmisten kanssa, on luonnollista, että heistä myös tiedän melkoisen paljon, kuten hekin tietävät minusta. Teillä, jotka vain sieltä peräkammareistanne osallistutte tämän palstan täyttämiseen, ei sellaisesta tietystikään voi olla käsitystä.
Enemmän noistakin illoista saatte tietoa sieltä, mistä muutenkin käytte etsimässä aiheita voidaksenne jotenkin kimppuuni hyökkäilemällä saada helpotusta tuskaanne.
Loppuun vielä siitä niin usein esitetystä vaatimuksesta, että minun kuuluisi tanssia ikäisteni kanssa.
Heti niin tekisinkin, jos joku sellainen osuisi kohdalle, jonka kanssa tanssi sujuisi sillä tavoin kuin sen minun kanssani tulee sujua. Ei ole näkynyt sellaisia. Ne jotka minut ja tapani tanssia tuntevat, tietävät, ettei voisikaan näkyä. Noiden nyt vakitanssitettaviini kuuluvien (minua siis pääosin 20-40 nuorempien) kanssa tanssi sensijaan sujuu kuten pitääkin.
Jos vaikkapa viitenkymmeneen vuoteen laitettaisiin se raja, jota nuorempien kanssa en saisi tanssia, olisin viime viikonloppuna saanut sekä perjantaina että lauantaina tanssia yhden kanssa -sunnuntaina en kenekään.
Ihanko vakavissanne te tanssiin itse kykenemättömät edellytätte, että minun kuuluisi kieltäytyä hakemasta niitä naisia, jotka hyvin selvästi ja varsin usein ovat ilmaisseet haluavansa tanssia kanssani ja vielä pakittaakin minua hakemaan tulevia. Nytkin sunnuntaina taas nuorimmista kaksi teki sen kahviosta asti erikseen hakien. Toinen jopa tuttu kahdeksan vuoden ajalta, vaikka vasta 24-vuotias (ja SM-tason swingari) onkin.
Keskittykää oman elämänne järjestämiseen ja jättäkää tanssin harrastajat rauhaan, tämä ala ei sovi teille.
P.S. Siitä isille kertomisesta: Eilenkin eräs varsin nuori neito, joka on aikanaan ensin hakenut minua ja tekee sitä edelleen varsin tiuhaan, pyysi kyytiä kotiinsa. Mielelläni sen verran autoin, ettei tämän tarvinnut kahdeksaa kilometriä sateessa jalan taivaltaa. Vanhempiaan en tunne, koska eivät asu Suomessa, mutta täällä huoltajinaan olevat kyllä hyvinkin. Käväisivät lavallakin illan kuluessa.
Erään toisen, hyvinkin paljon kanssani (omasta aloitteestaan aina) tanssiretkiä tehneen ja tuota edellämainittuakin nuoremman vanhemmat olen tavannut moneenkin kertaan, ja heidän luottamuksensa tyttärensä turvallisuuteen seurassani on vankkumaton."...saa kuvittelemaan, että omaat mahdollisuuksia antaa ohjeita tai peräti määrätä siitä, miten muiden ihmisten pitäisi elämäänsä elää, kun et edes hallitse omaasi? "
Minä saan kertoa omia mielipiteitäni, vai enkö? Ja mitä oikeuksia sinulla on määritellä, miten minun pitäisi hallita elämääni? Minä hallitsen omaa elämääni mielestäni oikein hyvin. Samaa ei voi sanoa sinusta.
Kirjoitat toista ja tarkoitat toista. Sitä paitsi olin Järvenpäässä perjantaina. Mistä sinä tiedät, etten ollut siellä? Kaikki ei ole niin mustavalkoista, miltä se sinusta näyttää.
Luuletko tosiaan, että täällä vain yksi henkilö kirjoittaa sinulle, ja joka ei ikinä käy tansseissa?
"Selvästi näkee asenteestasi, että painiskelet melkoisen kompleksivuoren kanssa ja muserrut estojesi alle."
Tämä lausahdus sopii itsellesi. Ainakin raporttejasi lukeneena, voisi todeta, sinun olevan nykyisin hyvin epävarma toimminnoissasi tanssipaikoilla.
Äsköinen yhteenvetosi korostaa sinun sisäisestä ajattelumaailmastasi jotain sellaista, joka on hyvin poikkeavaa ja tarvitsisi ammattilaisen apua. Toivotaan, että löydät viimein apua ongelmiisi. Ehkä voit joskus tavata ihmisiä muuallakin kuin tansseissa tai huomata, mitä on oikea ihmissuhde tai välittäminen. - kylmääoon
Truehum kirjoitti:
...saa kuvittelemaan, että omaat mahdollisuuksia antaa ohjeita tai peräti määrätä siitä, miten muiden ihmisten pitäisi elämäänsä elää, kun et edes hallitse omaasi?
Tilastoa siis.
30 (4/1)
40 (2/0)
37 (1/1)
45 (1/0)
40 (1/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
55 (0/1)
40 (1/1)
40 (1/0)
24 (1/0)
40 (1/1)
456/12 14/7
38 v 35,5/39 v
20 (2/1)
30 (3/1)
25 (1/0)
25 (2/0)
40 (1/1)
46 (1/0)
40 (1/1)
24 (1/1)
22 (1/0)
40 (3/1)
22 (2/1)
42 (1/1)
40 (3/1)
28 (0/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
507/16 23/11
31,6 v 31/32 v
Erään toisen, hyvinkin paljon kanssani (omasta aloitteestaan aina) tanssiretkiä tehneen ja tuota edellämainittuakin nuoremman vanhemmat olen tavannut moneenkin kertaan, ja heidän luottamuksensa tyttärensä turvallisuuteen seurassani on vankkumaton.sulle kateellinen, mut nuo iät alanko kysynn kans tytöoiltä hei paljos sää täytät ...--- vai kuinka toimia,,, kiitolllinen vas,
niin, ja kerro lisää kirjoitti:
"...saa kuvittelemaan, että omaat mahdollisuuksia antaa ohjeita tai peräti määrätä siitä, miten muiden ihmisten pitäisi elämäänsä elää, kun et edes hallitse omaasi? "
Minä saan kertoa omia mielipiteitäni, vai enkö? Ja mitä oikeuksia sinulla on määritellä, miten minun pitäisi hallita elämääni? Minä hallitsen omaa elämääni mielestäni oikein hyvin. Samaa ei voi sanoa sinusta.
Kirjoitat toista ja tarkoitat toista. Sitä paitsi olin Järvenpäässä perjantaina. Mistä sinä tiedät, etten ollut siellä? Kaikki ei ole niin mustavalkoista, miltä se sinusta näyttää.
Luuletko tosiaan, että täällä vain yksi henkilö kirjoittaa sinulle, ja joka ei ikinä käy tansseissa?
"Selvästi näkee asenteestasi, että painiskelet melkoisen kompleksivuoren kanssa ja muserrut estojesi alle."
Tämä lausahdus sopii itsellesi. Ainakin raporttejasi lukeneena, voisi todeta, sinun olevan nykyisin hyvin epävarma toimminnoissasi tanssipaikoilla.
Äsköinen yhteenvetosi korostaa sinun sisäisestä ajattelumaailmastasi jotain sellaista, joka on hyvin poikkeavaa ja tarvitsisi ammattilaisen apua. Toivotaan, että löydät viimein apua ongelmiisi. Ehkä voit joskus tavata ihmisiä muuallakin kuin tansseissa tai huomata, mitä on oikea ihmissuhde tai välittäminen....sunnuntaina: "...perjantaina näki, mihin se Humppis hakunsa kohdistaa, nuorimpiin naisiin, mitä tanssipaikasta löytyi.
Minusta se on pervoa tomintaa vanhalta mieheltä - yök. Se on minun mielipiteeni."
Kun vertaa väittämääsi siihen, mitä siellä todellisuudessa tapahtui, on päivän selvää, että joko olet sokea tai todella sekaisin tai sitten et, kuten väitän edelleen, et ollut paikalla.
Nuorimmat olivat asialla ihan oma-aloitteisesti eikä heitä montakaan ollut (alle 25-vuotiaita tasan kaksi). Molemmat siis ovat osoittaneet lukemattomat kerrat itse hakemalla haluavansa tanssia kanssani -niin nytkin, vaikka muodollisesti olinkin vanhemman (24-vuotias juristi) hakijana, koska istuin hänen viereensä juttelemaan ja siitä lähdettiin luonnollisesti hetken päästä tanssimaan.
Tuo jälkimmäinen osa kertoo asenteistasi ja ongelmistasi jokseenkin kaiken.kylmääoon kirjoitti:
sulle kateellinen, mut nuo iät alanko kysynn kans tytöoiltä hei paljos sää täytät ...--- vai kuinka toimia,,, kiitolllinen vas,
...ei neuvoja kannattaisi jakaa. Ette osaa niitä kuitenkaan noudattaa.
Kokeile joskus keskustella jonkun ihmisen kanssa ihan tavallisista, molempia kiinnostavista aiheista!
Keskustelu johtaa muihin aiheisiin aivan luonnollisesti ja kaikenlaista tulee itsestään esiin.
Sinulle mahdotonta -muille ihan tuiki tavallista.
Oppisit edes asettelemaan sanoja peräkkäin ihmisten lailla!- Minä siis.
Truehum kirjoitti:
...sunnuntaina: "...perjantaina näki, mihin se Humppis hakunsa kohdistaa, nuorimpiin naisiin, mitä tanssipaikasta löytyi.
Minusta se on pervoa tomintaa vanhalta mieheltä - yök. Se on minun mielipiteeni."
Kun vertaa väittämääsi siihen, mitä siellä todellisuudessa tapahtui, on päivän selvää, että joko olet sokea tai todella sekaisin tai sitten et, kuten väitän edelleen, et ollut paikalla.
Nuorimmat olivat asialla ihan oma-aloitteisesti eikä heitä montakaan ollut (alle 25-vuotiaita tasan kaksi). Molemmat siis ovat osoittaneet lukemattomat kerrat itse hakemalla haluavansa tanssia kanssani -niin nytkin, vaikka muodollisesti olinkin vanhemman (24-vuotias juristi) hakijana, koska istuin hänen viereensä juttelemaan ja siitä lähdettiin luonnollisesti hetken päästä tanssimaan.
Tuo jälkimmäinen osa kertoo asenteistasi ja ongelmistasi jokseenkin kaiken."Kun vertaa väittämääsi siihen, mitä siellä todellisuudessa tapahtui, on päivän selvää, että joko olet sokea tai todella sekaisin tai sitten et, kuten väitän edelleen, et ollut paikalla."
Minä en ole sokea ja näin kaiken. Kohdistit kuitenkin hakusi nuorimpiin. Sitä on turha kiistää.
"niin nytkin, vaikka muodollisesti olinkin vanhemman (24-vuotias juristi) hakijana, koska istuin hänen viereensä juttelemaan"
Miksi et mennyt ikäisesi viereen istumaan tai juttelemaan? Ajattele, jos joku mummokin menisi aina nuoren pojan viereen istumaan ja juttelemaan.
Sinä, et taida ymmärtää, mikä on minun pointtini. Sitten vielä kirjoitat, että sinua hyljeksitään. Mikähän voisi olla syynä? Valitettavasti järki ei pakota sinuakaan tässä asiassa, jos se pieni herne edelleen pystyy liikkumaan siellä pään sisällä aamusella teltan lomassa. - Sisältä ja päältä
Truehum kirjoitti:
Tilastoa siis.
30 (4/1)
40 (2/0)
37 (1/1)
45 (1/0)
40 (1/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
55 (0/1)
40 (1/1)
40 (1/0)
24 (1/0)
40 (1/1)
456/12 14/7
38 v 35,5/39 v
20 (2/1)
30 (3/1)
25 (1/0)
25 (2/0)
40 (1/1)
46 (1/0)
40 (1/1)
24 (1/1)
22 (1/0)
40 (3/1)
22 (2/1)
42 (1/1)
40 (3/1)
28 (0/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
507/16 23/11
31,6 v 31/32 v
Erään toisen, hyvinkin paljon kanssani (omasta aloitteestaan aina) tanssiretkiä tehneen ja tuota edellämainittuakin nuoremman vanhemmat olen tavannut moneenkin kertaan, ja heidän luottamuksensa tyttärensä turvallisuuteen seurassani on vankkumaton.Poikkeavaa ja outoa.
- Onnähtylivenä
Truehum kirjoitti:
...ja tietämisen välillä on ammottava kuilu.
Tärkeintä on se, että tuhannet tuttavani (tanssijoita jokseenkin kaikki) tietävät asioiden oikean laidan.Päässäs on ammottava kuilu.
- nähtyonlivenä
meillä on kirjoitti:
sellainen valtaisa ero et minä osaan tanssia ja jopa rytmiin ... sinun en näe niin tekevävä
Joo toi on kyllä totta. Humppis ei osaa tanssia musiikkiin eikä edes rytmiin. Silti kelpaa arvostelemaan täällä muita?
- ihmeellistä,kummalli
Truehum kirjoitti:
Tilastoa siis.
30 (4/1)
40 (2/0)
37 (1/1)
45 (1/0)
40 (1/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
55 (0/1)
40 (1/1)
40 (1/0)
24 (1/0)
40 (1/1)
456/12 14/7
38 v 35,5/39 v
20 (2/1)
30 (3/1)
25 (1/0)
25 (2/0)
40 (1/1)
46 (1/0)
40 (1/1)
24 (1/1)
22 (1/0)
40 (3/1)
22 (2/1)
42 (1/1)
40 (3/1)
28 (0/1)
20 (1/1)
45 (0/1)
507/16 23/11
31,6 v 31/32 v
Erään toisen, hyvinkin paljon kanssani (omasta aloitteestaan aina) tanssiretkiä tehneen ja tuota edellämainittuakin nuoremman vanhemmat olen tavannut moneenkin kertaan, ja heidän luottamuksensa tyttärensä turvallisuuteen seurassani on vankkumaton.kun luin vuodatusta mitä olit jaksanut kirjoittaa,ja mikä tilasto vielä mukana!Uskomatonta ,olen täysin mykistynyt ,että joku ihminen jaksaa urata aikaansa mielestäni joutavaan.Sinulla Humppis täytyy olla paljon ylimääräistä aikaa ja jotain sinulta varmaan puuttuu,kun aikaasi tosi joutavaan uhraat.Jokin osa-alue ihmisenä kasvamisessa sinulta on jäänyt vajaaksi,kun viitsit joutaviin provoihin vastailla.
ihmeellistä,kummalli kirjoitti:
kun luin vuodatusta mitä olit jaksanut kirjoittaa,ja mikä tilasto vielä mukana!Uskomatonta ,olen täysin mykistynyt ,että joku ihminen jaksaa urata aikaansa mielestäni joutavaan.Sinulla Humppis täytyy olla paljon ylimääräistä aikaa ja jotain sinulta varmaan puuttuu,kun aikaasi tosi joutavaan uhraat.Jokin osa-alue ihmisenä kasvamisessa sinulta on jäänyt vajaaksi,kun viitsit joutaviin provoihin vastailla.
...peräti pimeätä ja limaista liittyy siihen, että jaksoit yli vuoden takaa kaivaa tuon keskustelun esille päästäksesi (omasta mielestäsi) loistavan hengentuotteesi asettamaan tänne häirikkötoveriesi ihailtavaksi.
- edelleen ihmettelevä
Truehum kirjoitti:
...peräti pimeätä ja limaista liittyy siihen, että jaksoit yli vuoden takaa kaivaa tuon keskustelun esille päästäksesi (omasta mielestäsi) loistavan hengentuotteesi asettamaan tänne häirikkötoveriesi ihailtavaksi.
minä en ole kaivanut mitään keskustelua esille,vaan parin viikon loman jälkeen kävin lukemassa mitä palstalla keskustellaan.Kirjoitukseni oli vain ihmettelevä kannanottoni asiaan.
- minäkin huomannut
edelleen ihmettelevä kirjoitti:
minä en ole kaivanut mitään keskustelua esille,vaan parin viikon loman jälkeen kävin lukemassa mitä palstalla keskustellaan.Kirjoitukseni oli vain ihmettelevä kannanottoni asiaan.
Humppis toimii noin,hän laatii tilastoja jos jonkinlaisia,ihmettä siinä riittää,miten joku uhraa aikaansa moiseen.Tavallinen pulliainen ei tuollaisille asioille korvaansa lotkauttaisi.Täytyy vain sanoa ,että kyllä niitä outoja tyyppejä näyttää löytyvän.
- Vaino Harha
eipäs ärsytä kilpatanssityylikään vanhaintanssiravintoloissakaan: nythän on hyvinkinpitkälti niin, että mikä tahansa joko nuorten- tahi vanhaintanssityyli kismittää allekirjoittanutta silmittömästi vanhaintanssilavoillakin silloin, jos se tyyliniekka etenkin sitä daamiaan kilpenään käytellen http://www.geocities.com/vaino.harha/JyrkiBoy.asx
vielä toisenkin kerran yrittää tulla osittain tahi tasan sille kohdalle joko nuorten- tahi vanhaintanssimaan, jolla kohdalla allekirjoittanut jo vanhaintanssii.
Toisaalta etenkin tulevan vanhaintanssi-illan himoittujen vanhaintanssimakunautintojen edistämismielessä tulisi standardivanhaintanssijan huolellisten vanhaintanssi-iltansa valmisteluittensa ohessa ja vielä sillä vanhaintanssimenomatkallakin muistaa herkeämättä vanhaintanssipsyykata itseään olemaan hermostumatta, vaikka tulisi mitä ja vielä kolmannenkin kerran niskaan: nythän vasta onkin hyvinkin pitkälti niin, että kevyehkökin vanhaintanssipsyykkaus pidentää nykyvanhaintanssikäsityksen mukaan jokseenkin standardinmukaisten vanhaintanssipäreitten paloaikaa ei vain kaksin- vaan jopa kolminkertaiseksi.- Vaino Harha
Kenet korskeat kurkot vanhaintanssitähtäimiinsä ottavat, eivät ne häntä yhdessä saati kahdessa kohden väistä, vaan vaanivat he häntä välillä orkesterin ja buffetin, siksi kunnes vanhaintanssijärjen valon häneltäkin vievät ne korskeat, riehuvat kurkot. Ja kuka vanhaintanssitahdin kuluttaja oikea eli täysin väärä on, hän äimänkäkenä vanhaintanssiparketin pintaa nuolee ja oikosena makaa vanhaintanssiparketissa niin syvällä, kun koski, mi vanhaintanssin illassa riehuu. Kuka keinossa kurkojen riutuu, ei hällä vanhaintanssi-ilon aika pitkä lie. Kuvion, kuviottomuuden hän vanhaintanssihuiput nähköön, sitten tulkoon huima vanhaintanssiyö.
- Vaino Harha
Vaino Harha kirjoitti:
Kenet korskeat kurkot vanhaintanssitähtäimiinsä ottavat, eivät ne häntä yhdessä saati kahdessa kohden väistä, vaan vaanivat he häntä välillä orkesterin ja buffetin, siksi kunnes vanhaintanssijärjen valon häneltäkin vievät ne korskeat, riehuvat kurkot. Ja kuka vanhaintanssitahdin kuluttaja oikea eli täysin väärä on, hän äimänkäkenä vanhaintanssiparketin pintaa nuolee ja oikosena makaa vanhaintanssiparketissa niin syvällä, kun koski, mi vanhaintanssin illassa riehuu. Kuka keinossa kurkojen riutuu, ei hällä vanhaintanssi-ilon aika pitkä lie. Kuvion, kuviottomuuden hän vanhaintanssihuiput nähköön, sitten tulkoon huima vanhaintanssiyö.
Kuultiin kurkojen puhuvan: suureksi laatikaamme vanhaintanssikoreografia, kuviomme helkkarin monimutkalliseksi, ällistyttävänkin nopeaksi, vinhasti vaappuvaksi. Kurkot vanhaintansseihin tulivat, painoivat päälle isoimmat vanhaintanssivaihteistansa, pipariksi meni koreografia, särkyi vanhaintanssi-idylli, vain vanhaintanssisoraäänet yksiin kanssa kuvioittensa soivat.
Tuo! Oli kurkojen erehdys. - Vaino Harha
Vaino Harha kirjoitti:
Kuultiin kurkojen puhuvan: suureksi laatikaamme vanhaintanssikoreografia, kuviomme helkkarin monimutkalliseksi, ällistyttävänkin nopeaksi, vinhasti vaappuvaksi. Kurkot vanhaintansseihin tulivat, painoivat päälle isoimmat vanhaintanssivaihteistansa, pipariksi meni koreografia, särkyi vanhaintanssi-idylli, vain vanhaintanssisoraäänet yksiin kanssa kuvioittensa soivat.
Tuo! Oli kurkojen erehdys.vanhaintanssin kurko ja daamit ne kihertää. Jo vanhaintanssi-illan ensihaku sievän pääns’ ujona ylentää. Ja kuin sitsontiainen sinisiipi, kun luo kukkasen äsken melkein komea selkä edellä napsahtaen kiisi, soi kukkaselle vanhaintanssitunnelman niin lempoisan, kärhämien kärhämän, kurko. Ois lempeen syttynyt kukka, vaan kurko, kurko ol’ lemmen myöskinsä tolalta pois, voi ei! Tuota murha-askelin ymmärtänyt silloinkaan ei.
- Vaino Harha
Vaino Harha kirjoitti:
vanhaintanssin kurko ja daamit ne kihertää. Jo vanhaintanssi-illan ensihaku sievän pääns’ ujona ylentää. Ja kuin sitsontiainen sinisiipi, kun luo kukkasen äsken melkein komea selkä edellä napsahtaen kiisi, soi kukkaselle vanhaintanssitunnelman niin lempoisan, kärhämien kärhämän, kurko. Ois lempeen syttynyt kukka, vaan kurko, kurko ol’ lemmen myöskinsä tolalta pois, voi ei! Tuota murha-askelin ymmärtänyt silloinkaan ei.
- Ai noitako tuolla?
- Ei, kun noita. Tuolla!
- Herranjestas noita!
- Saisikohan noita vanhaintanssiin?
- Älä hitossa mene! Sehän voi olla tosi ilkeä noita, vaikka kiltiltä näyttääkin.
- Nyt se noita meni tonne vanhaintanssiväkijoukkoon rähjään!
- Pankaa luu kurkkuun sille noidalle!
- Joo! Luuta kurkkuun vaan!
- Kääk! Nyt se noita tulee tänne!
- Mitäs me nyt tehdään?
- Apua! Hei, nyt mä keksin! Älä ole näkevinään sitä.
- !?!?
- Jaahfff! Kvumpviffff hevvoivfffta käfffki tunkea muvve vuuvan kuvkkuun? - Vaino Harha
Vaino Harha kirjoitti:
- Ai noitako tuolla?
- Ei, kun noita. Tuolla!
- Herranjestas noita!
- Saisikohan noita vanhaintanssiin?
- Älä hitossa mene! Sehän voi olla tosi ilkeä noita, vaikka kiltiltä näyttääkin.
- Nyt se noita meni tonne vanhaintanssiväkijoukkoon rähjään!
- Pankaa luu kurkkuun sille noidalle!
- Joo! Luuta kurkkuun vaan!
- Kääk! Nyt se noita tulee tänne!
- Mitäs me nyt tehdään?
- Apua! Hei, nyt mä keksin! Älä ole näkevinään sitä.
- !?!?
- Jaahfff! Kvumpviffff hevvoivfffta käfffki tunkea muvve vuuvan kuvkkuun?kuten minkä tahansa sotakirveen kalistelussa tulisi etenkin täysin yleisen makutunnelman edistämismielessä jokaisen sekä vanhaintanssivan että täysin vanhaintanssimattoman tahon noudattaa kaikilta muiltakin asemasotavaiheilta tuttua etiketinomaista, sinänsä toki täysin allekirjoittamatonta ohjesäännöstöä koskien sekä maallisten että kirkollisten ynnä minkä tahansa muun niihin verrattavissa olevan juhla- ja arkipyhän koskemattomuudesta po kalistelumielessä: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että vaikka tuohon ylle allekirjoittanut onkin monesta vanhaintanssiasiastakin jokseenkin eri mieltä, ei hän vielä kertaakaan ole vanhaintanssi- ynnä muuhun vastaavaan kalenteriin merkittynä täysin yleisenä tahi jokseenkin yksityisenä juhlapäivänä antanut henkilökohtaisen erimielisyytensä latistaa edes pahinpien vastustajiensa juhlamielialaa, vaan on siihen ylle allekirjoittanut – sikäli kun on muistanut em kalentereita näiltä osin lueskella – tasapuolisesti toivottanut sinänsä toki ainoastansa täysin mahdollisille kannattajilleen, mikäli tuollainen ilmaisumuoto toimistanne suinkin siinä sallitaan, ja täysin varmoille pahimmillekin vastustajilleen kuta parhainta kulloinkin po kalenteriin merkittynä ollutta arkivanhaintanssipäivästä poikkeavaa päivää ja yötäkin.
Hyvää ystävänpäivää sekä vanhain että nuorten tanssijat ja tanssimattomat! *tekee ällistyttävänkin elastisesti monimutkallisen vanhaintanssitöyhtöhattukumarruksen* - Tanssahtelija
Vaino Harha kirjoitti:
kuten minkä tahansa sotakirveen kalistelussa tulisi etenkin täysin yleisen makutunnelman edistämismielessä jokaisen sekä vanhaintanssivan että täysin vanhaintanssimattoman tahon noudattaa kaikilta muiltakin asemasotavaiheilta tuttua etiketinomaista, sinänsä toki täysin allekirjoittamatonta ohjesäännöstöä koskien sekä maallisten että kirkollisten ynnä minkä tahansa muun niihin verrattavissa olevan juhla- ja arkipyhän koskemattomuudesta po kalistelumielessä: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että vaikka tuohon ylle allekirjoittanut onkin monesta vanhaintanssiasiastakin jokseenkin eri mieltä, ei hän vielä kertaakaan ole vanhaintanssi- ynnä muuhun vastaavaan kalenteriin merkittynä täysin yleisenä tahi jokseenkin yksityisenä juhlapäivänä antanut henkilökohtaisen erimielisyytensä latistaa edes pahinpien vastustajiensa juhlamielialaa, vaan on siihen ylle allekirjoittanut – sikäli kun on muistanut em kalentereita näiltä osin lueskella – tasapuolisesti toivottanut sinänsä toki ainoastansa täysin mahdollisille kannattajilleen, mikäli tuollainen ilmaisumuoto toimistanne suinkin siinä sallitaan, ja täysin varmoille pahimmillekin vastustajilleen kuta parhainta kulloinkin po kalenteriin merkittynä ollutta arkivanhaintanssipäivästä poikkeavaa päivää ja yötäkin.
Hyvää ystävänpäivää sekä vanhain että nuorten tanssijat ja tanssimattomat! *tekee ällistyttävänkin elastisesti monimutkallisen vanhaintanssitöyhtöhattukumarruksen*Hyvää Ystävänpäivää Vaino!
Toivoo vanhaintanssitaidoton nykytanssahtelija.
- Paavo !?!
Tämä on selvä PROVO !!
- mieltä kanssasi
ärsyttää nuo tyypit. Itsekkin olen saanut juuri tälläisen tyylin tanssijoilta kyynärpäästä silmäkulmani mustaksi. Tanssitaan kun euroopan omistajat....onhan se hienoa katsella mutta ei sovi minun mielestäni tanssilavoille
- katsoja
Tulin viimekesänä jo vakuuttuneeksi sellasen seikan että kesäiset TANSSILAVAT (ESIM.Ruusulinna) ovat kohta täynnä näitä hurjaa vauhtia kiitäviä tanssii tähtien kanssa pareja. HUH HUH, kiertävät lavaa kuin tulinuolet muista tnssijoista piittaamatta Lavat eivät enää hengi sitä romanttista tanssi/
kesä tunnelmaa kuten ennen. Surullista, kun nämä kiitäjät saavat vallata LAVAT..- Andreas.von.freeman.09
Mainittakoon, että kesälavat ovat auki keväästä melko pitkälle syksyyn. Muistaakseni mm. Ruusulinna sulki ovensa kesäksi 2.6.-07 päätäjäisten jälkeen ja avasi ovensa 18.8.-07. Pavi, Mäntsälän lava ja muistaakseni Riutanharjukin olivat jo tuolloin 2.6. olleet jo osa enemmän ja osa vähemmän aikaa kesälavana auki tanssijoille.
Talvisin mm. Järvenpäässä tai Ruusulinnassa ovat ne samat harvat yhdenkäden sormilla laskettavat parit tai mieshenkilöt, jotka kiitävät vapaassa tilassa nopeastikin välillä. Heidät oppii tuntemaan ja heitä osaa pitää silmällä tanssiessa, eivätkä he yleensä aja päälleni kun taas toiset tanssijat tekevät sitä tuhkatiheään sylitanssissa ja kopteroinnissa kädenalituksissa. Olen kyllä hieman samaa mieltä tuosta romanttisen tunnelman muuttumisesta tanssilavoilla, mutta tanssimisen innoituksella tämäkin rakennemuutos on vaan kestettävä. - -katsoja-
Andreas.von.freeman.09 kirjoitti:
Mainittakoon, että kesälavat ovat auki keväästä melko pitkälle syksyyn. Muistaakseni mm. Ruusulinna sulki ovensa kesäksi 2.6.-07 päätäjäisten jälkeen ja avasi ovensa 18.8.-07. Pavi, Mäntsälän lava ja muistaakseni Riutanharjukin olivat jo tuolloin 2.6. olleet jo osa enemmän ja osa vähemmän aikaa kesälavana auki tanssijoille.
Talvisin mm. Järvenpäässä tai Ruusulinnassa ovat ne samat harvat yhdenkäden sormilla laskettavat parit tai mieshenkilöt, jotka kiitävät vapaassa tilassa nopeastikin välillä. Heidät oppii tuntemaan ja heitä osaa pitää silmällä tanssiessa, eivätkä he yleensä aja päälleni kun taas toiset tanssijat tekevät sitä tuhkatiheään sylitanssissa ja kopteroinnissa kädenalituksissa. Olen kyllä hieman samaa mieltä tuosta romanttisen tunnelman muuttumisesta tanssilavoilla, mutta tanssimisen innoituksella tämäkin rakennemuutos on vaan kestettävä.Tarkoitin siis Riutanharjua, jossa kiitävät kuin tulinuolet ja naisia aina liikaa,jaksavatkin reppanat odottaa hakijaa ja naistenhaulla ei miehiä riitä.. jotkut istuvat lähes kokoillan ynseän näköisinä huh, en jaksaisi sellaista..
- dancer55
Tuskimpa valittaminen tällä palstalla auttaa. Parempi huomauttaa kaverilla itselleen.
Muuten, useimmilla tanssipaikoilla on kirjottamaton aluejako, missä esim. tanssitaan lattarit lattareina tai sylitansseina. Järvenpäässä vaikuttaa lavan etuosa olevan enemmän varattu kädenalanssijoille.- Kädenalittaja
Järvenpäässäkin kädenalitukset keskellä, niin kuin muillakin vastaavilla tanssipaikoilla.
Järvenpäässä haku naisten hakurivin painopisteen sijoittumisesta johtuen painottaa kädenalittajat esiintymislavan etuosaan. Lisäksi enemmistö kädenalittajanaisista on hakurivissä lähellä esiintymislavaa. Keskilattialle ei haun aikana sovi tanssijoita. Kun haku on ohi, niin kädenalittajat pyrkivät hakeutumaan mahdollisuuksien mukaan keskilattialle, mutta painopiste jää kuitenkin keskialueen esiintymislavan puolelle. Suljetun otteen tanssijat pääsevät kuitenkin yleensä hyvin tanssimaan esiintymislavan editse.
Jos naisten rivin painopiste sijaitsi selkeästi oikeammalla kuin nykyisin, niin myös kädenalittajien tilankäyttö siirtyisi jo haun aikana selvästi keskemmälle lattiaa.
Moni vakioparina tanssiva kädenalittaja valitsee narikanpuoleisen osan tanssimiseen, koska siellä on yleensä enemmän tilaa, kuin esiintymislavan puoleisessa osassa.
- dancer55
Yllättävän moni tuntuu olevan sitä, että jokainen saa lavoilla tanssia sillä mtyylillä kuin itse haluaa. Silti samat kirjoittajat ovat valmiita tekemään poikkeuksen kilpatanssityylin kohdalla. Sitä ei heidän mielestään haluttaisi lavoilla sallia. Hyvin harvoin näkee kokeneiden tanssiharrastajien arvostelevan n.s. taviksia, vaikka he usein ovat toisten tiellä fiilistelemässä, tunkevat itsensä silee lattian osalle, joka on vakiintunut esim. kädenalitanssijoiden alueeksi, eivät noudata lattian normaalia kiertosuuntaa jne. Yleensä ottaen vaikuttaa siltä, että kokemattomammat tanssijat ovat hyvin hanakasti arvostelemassa kokeneempia.
Kaikkien tyylien pitäisi kyllä sopia lavoille, myös niiden, joissa ei haluta ainoastaan pariin nojaten tehdä alkeellisimpia peruskuvioita.- Selektiivisesti suvaitsematon
kaikki mahtuvat samalle lavalle, kunhan otetaan toiset huomioon. Jos kilpatanssityylillä mennään muita häiritsemättä, niin se on ihan ok. Mutta jos lavatanssitaidoton kilpatanssija aiheuttaa vaaratilanteita, niin sellainen ei käy laatuun.
- 1111111111111
Jos on maksanut TÄYDEN (ei siis mitään alennuslippuja) lipun hinnan, on tanssijalla oikeus vaikka maata selällään tanssilattialla.
- Kunkkutanssija
Juuri näin. Jos maksaa 14 egee siitä että menee tanssipaikalle, ei siinä paljon nirppanokkien pälyily jarruttele. Vittu, minä tanssin vaikka ripaskaa keskellä naistenriviä, jos tahdon.
Sopeutukaa. Asiakas on kuningas - on!
Kunkkutanssija kirjoitti:
Juuri näin. Jos maksaa 14 egee siitä että menee tanssipaikalle, ei siinä paljon nirppanokkien pälyily jarruttele. Vittu, minä tanssin vaikka ripaskaa keskellä naistenriviä, jos tahdon.
Sopeutukaa. Asiakas on kuningasPois alta kumarassa-ilman-kunnollista-lantiokontaktia -päkiöillä-hiipien-ilman-kantaaskelia "tanssivat" ponnaripäiset eläkeläiset ja muutkin!
on! kirjoitti:
Pois alta kumarassa-ilman-kunnollista-lantiokontaktia -päkiöillä-hiipien-ilman-kantaaskelia "tanssivat" ponnaripäiset eläkeläiset ja muutkin!
...tuossa kuvailla?
En ole nähnyt tuollaisia liikkeelä oikeilla tanssipaikoilla.
No, sellaisillahan et sinä olekaan käynyt.
Missä tuota juuri kuvailemaasi omaa tyyliäsi voisi päästä ihailemaan?
P.S: Minäkin maksan täyden hinnan pääsylipustani ja tietysti narikkamaksun siihen päälle. En ole enää minkään tanssiseuran jäsen, joten oikeudet alennuksiin päättyivät tammikuun loppuun.
Silti en katso oikeudekseni kuvailemiisi törkeilyihin ryhtymistä (enkä etenkään tarvetta siihen).
Voit olla varma, että lähtö tulee sinullekin kuin luteelle, jos moista yrität jossakin oikeassa tanssipaikassa.
Todennäköisimmin sinut kuitenkin käännytetään jo ulkonäkösi vuoksi ovelta, joten sitä lippuakaan et pääse ostamaan.- voi nähdä.
Truehum kirjoitti:
...tuossa kuvailla?
P.S: Minäkin maksan täyden hinnan pääsylipustani ja tietysti narikkamaksun siihen päälle. En ole enää minkään tanssiseuran jäsen, joten oikeudet alennuksiin päättyivät tammikuun loppuun.
Silti en katso oikeudekseni kuvailemiisi törkeilyihin ryhtymistä (enkä etenkään tarvetta siihen).
Voit olla varma, että lähtö tulee sinullekin kuin luteelle, jos moista yrität jossakin oikeassa tanssipaikassa.
Todennäköisimmin sinut kuitenkin käännytetään jo ulkonäkösi vuoksi ovelta, joten sitä lippuakaan et pääse ostamaan."Missä tuota juuri kuvailemaasi tyyliäsi voisi päästä ihailemaan?"
Esimerkiksi Järvenpäässä ensi perjantaina. Siellä se ponnaripää taas hiippailee päkijöillä juristien yms. 24-vuotiaiden kanssa.
Käy katsomassa, saatat nähdäkin hänet. Yleensä punainen paita päällä ja mustat housut. Hän on todellinen lavaguru, jota ihannoin suuresti. voi nähdä. kirjoitti:
"Missä tuota juuri kuvailemaasi tyyliäsi voisi päästä ihailemaan?"
Esimerkiksi Järvenpäässä ensi perjantaina. Siellä se ponnaripää taas hiippailee päkijöillä juristien yms. 24-vuotiaiden kanssa.
Käy katsomassa, saatat nähdäkin hänet. Yleensä punainen paita päällä ja mustat housut. Hän on todellinen lavaguru, jota ihannoin suuresti.... sinä puskissa puikkiva pelkuri tapaamaan minua sinne Järvenpäähän!
Vertaillaan vähän tyylejä. Voidaan vaikka kysellä typyköiden mielipiteitä asiasta.
No, ethän sinä edes osaa kyseiseen paikkaan mennä saati siten uskalla missään näyttäytyä.
Pelottaa vallan mahdottomasti, eikö vain?- näkyville!
voi nähdä. kirjoitti:
"Missä tuota juuri kuvailemaasi tyyliäsi voisi päästä ihailemaan?"
Käy katsomassa, saatat nähdäkin hänet. Yleensä punainen paita päällä ja mustat housut. Hän on todellinen lavaguru, jota ihannoin suuresti.Ota ihmeessä humppiksesta puhelimen kameralla videoklippi ja pistä muillekkin ihailtavaksi.
Siinähän sitten nähdään miten hyvä kaveri on kun aina niin kehuu taitojansa - mäkin
näkyville! kirjoitti:
Ota ihmeessä humppiksesta puhelimen kameralla videoklippi ja pistä muillekkin ihailtavaksi.
Siinähän sitten nähdään miten hyvä kaveri on kun aina niin kehuu taitojansahaluaisin ensisijaisesti nähdä sen päkijätyön. Siinä on vuosien työ, joka on tuonut tulosta.
Toisinaan tätä hiippailua on esiintynyt myös kesäillan valssissa, teltasta puhumattakaan.
On se hienoa, kun joku osaa oikeasti tanssia. Siihen olisi pyrittävä meidän jokaisen suomalaisen. - Mitäs luulet
Truehum kirjoitti:
...tuossa kuvailla?
Todennäköisimmin sinut kuitenkin käännytetään jo ulkonäkösi vuoksi ovelta, joten sitä lippuakaan et pääse ostamaan.No kukahan se mahtaa olla koukkupolvihiiviskelytyylin mestari? Mitäpä luulet? Puukilenkkareilla vain päkiät maata koskettaen edetään kyyryasennossa, naista vain akkamaisin kädenasennoin opastaen. Poislukien tietty epäsuora sanallinen kommentointi nuoren neidin tanssitaidon oelmattomuudesta.
- Meillä normaaleilla
Truehum kirjoitti:
... sinä puskissa puikkiva pelkuri tapaamaan minua sinne Järvenpäähän!
Vertaillaan vähän tyylejä. Voidaan vaikka kysellä typyköiden mielipiteitä asiasta.
No, ethän sinä edes osaa kyseiseen paikkaan mennä saati siten uskalla missään näyttäytyä.
Pelottaa vallan mahdottomasti, eikö vain?Maailmassa on kuule muitakin tanssipaikkoja uin se sinun iänikuisesti toitottamasi Järvenpää (huom ei siis mikään Jäke).
Ja maailmassa on onneksi tanssista nauttivia ihmisiä. Kaikki eivät ole suorituskeskeisiä valittajia kuten sinä - kaikki...
Meillä normaaleilla kirjoitti:
Maailmassa on kuule muitakin tanssipaikkoja uin se sinun iänikuisesti toitottamasi Järvenpää (huom ei siis mikään Jäke).
Ja maailmassa on onneksi tanssista nauttivia ihmisiä. Kaikki eivät ole suorituskeskeisiä valittajia kuten sinäeivät elä koko elämäänsa tanssin varassa.
näkyville! kirjoitti:
Ota ihmeessä humppiksesta puhelimen kameralla videoklippi ja pistä muillekkin ihailtavaksi.
Siinähän sitten nähdään miten hyvä kaveri on kun aina niin kehuu taitojansa...taas peräkammarin takanurkasta, äidin hameenhelman alta huudellaan.
Ties kuinka monennen kerran taas myös asetan saman ehdotuksen:
Laita näkyviin edes yksi sellainen viesti, jossa olen kehunut taitojani.
Kukaan ei ole sellaista kyennyt löytämään, etkä löydä sinäkään.
Vellihousut yrittävät rinta kaarella, mutta kompastuvat joka kerta omaan hölmöyteensä. Niin kävi taas sinullekin.- perään
Truehum kirjoitti:
...taas peräkammarin takanurkasta, äidin hameenhelman alta huudellaan.
Vellihousut yrittävät rinta kaarella, mutta kompastuvat joka kerta omaan hölmöyteensä. Niin kävi taas sinullekin."Laita näkyviin edes yksi sellainen viesti, jossa olen kehunut taitojani."
Tässä yksi!!!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000024144451#22000000024144451 - ... pilvin pimein
perään kirjoitti:
"Laita näkyviin edes yksi sellainen viesti, jossa olen kehunut taitojani."
Tässä yksi!!!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000024144451#22000000024144451Ja tässä lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000024148630
Usko Humppis pois, itsekehuskeluasi on Internet tulvillaan. - IKUISESTI
Truehum kirjoitti:
Vellihousut yrittävät rinta kaarella, mutta kompastuvat joka kerta omaan hölmöyteensä. Niin kävi taas sinullekin.Sinua varmaan ikuisesti kaduttavat nettipalstoille hölmöyksissäsi päästämät möläytyksesi ja itsekehusi:
- julistukset tanssitaidostasi (heh-heh)
- "sen" pituus
- aamuseisokkisi
Näistä kaikista löytyvät IKUISESTI jäljet. Ja meille normaaleille ihmisille ne IKUISESTI hupia tuottavat. Hahahahahaha....
Ottaako pattiin? Hävettääkö? No, ota yksi obligatorinen salmari. perään kirjoitti:
Tässä yksi!!!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000024144451#22000000024144451...sitten sitä kehumista oli?
Jos yhtään mitään tanssimisesta tai mistään muustakaan ymmärtäisin, tajuaisit, että varsin alakanttiin olen tuossa itseni (aivan tahallisesti) arvioinut.
Suhteellisuudentajussasi ja laskutaidossasi on todella vakavanlaatuista vikaa.
Pahimman virheen teet siinä kohdin, kun asetat itseäsi samalle koordinaatistolle ja kuvittelet sitten sen mukaisesti asioita.
Me todella paljon tanssiharrastukseen panostaneet emme tietystikään missään koko tanssiväen keskikastissa kulje, vaan melko tavalla lähellä sitä ylintä kummenettä osaa kaikki -myös monet lyhyenkin aikaa treenanneet ovat sitä saati sitten toistakymmentä vuotta harjoitelleet.
Tuon luulisi olevan kenelle tahansa selvää.
Käypä joskus jollakin tanssipaikalla katsomassa tilannetta!... pilvin pimein kirjoitti:
Ja tässä lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000024148630
Usko Humppis pois, itsekehuskeluasi on Internet tulvillaan....tuossa sitä kehumista esiintyy?
Pelkkää faktaa ja kuten sanoin, vaatimattomasti alakanttiin arvioitua kaiken lisäksi.
Yritä nyt herran jestas käydä joskus jollakin tanssipaikalla katsomassa, mikä on yleinen taso!IKUISESTI kirjoitti:
Sinua varmaan ikuisesti kaduttavat nettipalstoille hölmöyksissäsi päästämät möläytyksesi ja itsekehusi:
- julistukset tanssitaidostasi (heh-heh)
- "sen" pituus
- aamuseisokkisi
Näistä kaikista löytyvät IKUISESTI jäljet. Ja meille normaaleille ihmisille ne IKUISESTI hupia tuottavat. Hahahahahaha....
Ottaako pattiin? Hävettääkö? No, ota yksi obligatorinen salmari....suhtautumisella ei todellakaan ole minulle sen paremmin kuin kenellekään muullekaan normaalille ihmiselle mitään merkitystä.
Mitään perättömiä en kirjoittele. Te sensijaan ette muuta osaakaan.
Luulisi teitä hävettävän, että kehtaatte edes olla olemassa.- Keu Keu
Truehum kirjoitti:
Vellihousut yrittävät rinta kaarella, mutta kompastuvat joka kerta omaan hölmöyteensä. Niin kävi taas sinullekin."Laita näkyviin edes yksi sellainen viesti, jossa olen kehunut taitojani."
Eipä tarvi paljoa etsi kun löytyy kehujasi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000032731883
"Me todella paljon tanssiharrastukseen panostaneet emme tietystikään missään koko tanssiväen keskikastissa kulje, vaan melko tavalla lähellä sitä ylintä kummenettä osaa kaikki -myös monet lyhyenkin aikaa treenanneet ovat sitä saati sitten toistakymmentä vuotta harjoitelleet." Keu Keu kirjoitti:
Eipä tarvi paljoa etsi kun löytyy kehujasi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000032731883
"Me todella paljon tanssiharrastukseen panostaneet emme tietystikään missään koko tanssiväen keskikastissa kulje, vaan melko tavalla lähellä sitä ylintä kummenettä osaa kaikki -myös monet lyhyenkin aikaa treenanneet ovat sitä saati sitten toistakymmentä vuotta harjoitelleet."...ei vähääkään kehuskelua -pikemminkin alakanttiin, kuten sanoin.
Ymmärryksesi taso on todella matala.
Siirry jollekin sellaiselle palstalle hölmöilemään, jonka aiheesta jotakin tajuat -jos sellaista nyt edes voi ollakaan.- tuntuisi, joskus
Truehum kirjoitti:
...sitten sitä kehumista oli?
Jos yhtään mitään tanssimisesta tai mistään muustakaan ymmärtäisin, tajuaisit, että varsin alakanttiin olen tuossa itseni (aivan tahallisesti) arvioinut.
Pahimman virheen teet siinä kohdin, kun asetat itseäsi samalle koordinaatistolle ja kuvittelet sitten sen mukaisesti asioita.
Me todella paljon tanssiharrastukseen panostaneet emme tietystikään missään koko tanssiväen keskikastissa kulje, vaan melko tavalla lähellä sitä ylintä kummenettä osaa kaikki -myös monet lyhyenkin aikaa treenanneet ovat sitä saati sitten toistakymmentä vuotta harjoitelleet.
Käypä joskus jollakin tanssipaikalla katsomassa tilannetta!sanoa, että ehkä olen minäkin saattanut syyllistyä ylilyönteihin?
"Käypä joskus jollakin tanssipaikalla katsomassa tilannetta!"
Siellähän me sinua tarkkaillaan joka kerta. - Vai väärinymmärretty ja sor...
Truehum kirjoitti:
...tuossa kuvailla?
Todennäköisimmin sinut kuitenkin käännytetään jo ulkonäkösi vuoksi ovelta, joten sitä lippuakaan et pääse ostamaan.Tunnistit sii sitsesi? Onko sinut potkittu pois tanssiseurastakin? Mahdat olla pikkuisen vaikea ihminen?
- Kielierojako?
Truehum kirjoitti:
...sitten sitä kehumista oli?
Käypä joskus jollakin tanssipaikalla katsomassa tilannetta!Truehum: "Missä kohdin tuossa sitten sitä kehumista oli?
Jos yhtään mitään tanssimisesta tai mistään muustakaan ymmärtäisin, tajuaisit, että varsin alakanttiin olen tuossa itseni (aivan tahallisesti) arvioinut."
Kyllä tuossa linkitetyssä viestissä oli kehumista - ainakin siinä merkityksessä, jossa kehuminen yleiskielessä ymmärretään. Sinulla on siihen varmaan aihettakin, mutta yhtä kaikki todellisuutta vastaavan positiivisen arvion antaminen itsestään on kehumista.
kehua52 (kehuttava ks. erikseen)
1. puhua jstak arvostaen, kiitellen hyväksi, arvostella kiittäen, kiittää, ylistää. Kehua oppilasta, itseään. Kehua jkta ahkeruudesta, jkn ahkeruutta. Kehui ruokaa hyväksi. Kehua jk t. jtak, jku t. jkta maasta taivaaseen ylenpalttisesti. Puhua jstak kehuvasti. Vastaanotossa ei ollut paljon, juuri kehumista. Keskinäisen kehumisen kerho iron. samanmielisistä jotka pyrkivät tuomaan toisiaan esille. | ”Miten olet voinut?” ”Eipä (ole) kehumista, kannata kehua [en kovin häävisti, kehuttavasti].”
2. kerskua, kerskailla, ylpeillä, ylvästellä, leuhkia, leveillä, rehennellä, pöyhistellä. Kehua rahoillaan, valloituksillaan. Kehui minulle osaavansa kaikkea. - Luppakorva
Kielierojako? kirjoitti:
Truehum: "Missä kohdin tuossa sitten sitä kehumista oli?
Jos yhtään mitään tanssimisesta tai mistään muustakaan ymmärtäisin, tajuaisit, että varsin alakanttiin olen tuossa itseni (aivan tahallisesti) arvioinut."
Kyllä tuossa linkitetyssä viestissä oli kehumista - ainakin siinä merkityksessä, jossa kehuminen yleiskielessä ymmärretään. Sinulla on siihen varmaan aihettakin, mutta yhtä kaikki todellisuutta vastaavan positiivisen arvion antaminen itsestään on kehumista.
kehua52 (kehuttava ks. erikseen)
1. puhua jstak arvostaen, kiitellen hyväksi, arvostella kiittäen, kiittää, ylistää. Kehua oppilasta, itseään. Kehua jkta ahkeruudesta, jkn ahkeruutta. Kehui ruokaa hyväksi. Kehua jk t. jtak, jku t. jkta maasta taivaaseen ylenpalttisesti. Puhua jstak kehuvasti. Vastaanotossa ei ollut paljon, juuri kehumista. Keskinäisen kehumisen kerho iron. samanmielisistä jotka pyrkivät tuomaan toisiaan esille. | ”Miten olet voinut?” ”Eipä (ole) kehumista, kannata kehua [en kovin häävisti, kehuttavasti].”
2. kerskua, kerskailla, ylpeillä, ylvästellä, leuhkia, leveillä, rehennellä, pöyhistellä. Kehua rahoillaan, valloituksillaan. Kehui minulle osaavansa kaikkea.Humppiksen päätä sekoita kirjoittamalla noin vaikea selkoista kirjoitusta. Hänelle täytyy kirjoittaa matalaotsaisista/ peräkammarinpojista/sun muusta, niinkuin koulunsa keskenjättäneiden kanssa keskustellaan, pari kirjoitusvirhettä, ai kun innostuu.
- Järjestysmies
Järkkäri on kuningas ja poistaa lattialla makaajan paikalta alta aikayksikön.
- naurattaaaa...
Kunkkutanssija kirjoitti:
Sopeutukaa. Asiakas on kuningas"Juuri näin. Jos maksaa 14 egee siitä että menee tanssipaikalle, ei siinä paljon nirppanokkien pälyily jarruttele. Vittu, minä tanssin vaikka ripaskaa keskellä naistenriviä, jos tahdon. "
- ei taida sunlaisesi nörtin kunto riittää tuohon ripaskaan. On meinaan tosimiesten laji ja vaatii taitoa ja kuntoa.
- arvoinen .!
Jokainen tanssii tavallaan, joten mene muualle, jos toisten tanssi ärsyttää.
- mielipiteitään sanoa,
vai eikö tämä olekaan keskustelupalsta, jossa käsitellään tanssiin liittyviä asioita?
Liian syvä kategoria, joten en voi vastata suoraan viestisi perään.
Näin tällä kerralla kirjoitit:
"Minä en ole sokea ja näin kaiken. Kohdistit kuitenkin hakusi nuorimpiin. Sitä on turha kiistää."
Nuorin on superlatiivimuoto sanasta nuori.
Nuorempiakin oli paikalla kuin ne joita hain.
Totta ihmeessä hain niitä, jotka itse hakevat minua ja pyytävät myös minua hakemaan heitä itseään. Me kykenemme antamaan toisillemme tanssin alueella eniten. Vanhempien (siis edes lähellekään minun ikäisten) kanssa tanssiessa kumpikaan osapuoli ei voi saada tanssista irti juuri mitään. Kokemusta tuosta on kyllä runsaasti naistentanssien osalta.
"Miksi et mennyt ikäisesi viereen istumaan tai juttelemaan? Ajattele, jos joku mummokin menisi aina nuoren pojan viereen istumaan ja juttelemaan."
Miksi olisin mennyt ijonkun tuntemattoman ikäiseni viereen istumaan? Seuratanssi on sosiaalinen harrastus, jonka piirissä ollaan tietysti niiden seurassa, joiden kanssa on eniten yhteistä.
Tuonkin nuoren naisen kanssa olen tanssinut vuosikaudet. Meillä on varsin samanlainen huumorintaju ja muutenkin tulemme hyvin toimeen keskenämme. Toisinaan on sellaisiakin iltoja, että hän hakee minua,vaikka kaikkein taitavimpiin kuuluukin, ja silti minä en ehdi häntä silloin kuitenkaan hakemaan. Kiitoshakuja emme kumpikaan harrasta. Niitä haetaan, joiden kanssa parhaiten tanssi onnistuu.
Samalla tavoin ovat asiat muidenkin vakituisten tanssitettavieni kanssa.
Minä en niiden itseni ikäisten mummojen kanssa koe mitään heihin samaistumiseen johtavia tarpeita.
Olemme täysin eri aaltopituuksilla.
Miksi luopuisin harrastuksesta, josta saan itse tyydytystä ja voin sitä myös muille samanlaisille (ei siis samanikäisille) antaa?
Rajoittuneisuutesi estää sinua asiaa ymmärtämästä.
Voisi myös kysyä, miksi minun seuraani tanssipaikoilla eivät hakeudu ne ikäiseni, vaan nuoret (sekä miehet että naiset), joilla on samat intressit tanssin suhteen kuin minulla.
Sinulla on paha ikäongelma, josta et näy pääsevän yli.- egosi pullistelu
"Totta ihmeessä hain niitä, jotka itse hakevat minua ja pyytävät myös minua hakemaan heitä itseään. Me kykenemme antamaan toisillemme tanssin alueella eniten."
Siis tarkoititko edelläkirjoittamallasi sitä, että sinä annat (niille nuorille tytöille) tanssin alueella eniten? Siis sinä "annat" enemmän kuin esimerkiksi nuoret (ja taitavat) tanssittajamiehet? egosi pullistelu kirjoitti:
"Totta ihmeessä hain niitä, jotka itse hakevat minua ja pyytävät myös minua hakemaan heitä itseään. Me kykenemme antamaan toisillemme tanssin alueella eniten."
Siis tarkoititko edelläkirjoittamallasi sitä, että sinä annat (niille nuorille tytöille) tanssin alueella eniten? Siis sinä "annat" enemmän kuin esimerkiksi nuoret (ja taitavat) tanssittajamiehet?...syytä siihen, että minua hakevat, vaikka niitä nuoriakin miehiä on paikalla (ja jää myös haun päätyttyä seisomaan).
- eikä tytöiltä
Truehum kirjoitti:
...syytä siihen, että minua hakevat, vaikka niitä nuoriakin miehiä on paikalla (ja jää myös haun päätyttyä seisomaan).
En suinkaan kysynyt niiden tyttöjen mielipidettä (enkä aio kysyäkään), vaan tarkennusta sinun omaan käsitykseesi, jonka mukaan sinä annat heille (nuorille tytöille) tanssillisesti enemmän kuin muut (nuoremmat) miehet?
Siis sekö on sinun tulkintasi? Vastaa nyt tähän kysymykseen, äläkä kiertele. eikä tytöiltä kirjoitti:
En suinkaan kysynyt niiden tyttöjen mielipidettä (enkä aio kysyäkään), vaan tarkennusta sinun omaan käsitykseesi, jonka mukaan sinä annat heille (nuorille tytöille) tanssillisesti enemmän kuin muut (nuoremmat) miehet?
Siis sekö on sinun tulkintasi? Vastaa nyt tähän kysymykseen, äläkä kiertele....yritys saada minut kirjoittamaan jotakin sellaista, minkä perusteella voisit syyttää minua omakehusta.
Ne, jotka asian oikeasti tietävät, ovat oikeat henkilöt siitä myös kertomaan.
Ääliöille tosin ei kannattaisi sanoa mitään.
Pysyisit sinäkin vain niillä vajaakykyisille tarkoitetuilla apukoulusivuilla, etkä tulisi tänne alueelle, jossa olet totaalisesti eksyksissä.
Tanssista keskustelu ei sovi sellaisille, jotka eivät ole koskaan edes tanssineet tai tanssipaikalla käyneetkään.
- hohhoijaa.
käy vielä suonikohjuraveissa?
- Huvittunut matkailija
Olin tässä viime viikonloppuna joutessani yön yli risteilyllä ja sattui silmään eräs pariskunta tanssilaittialla ( kyseistä itsekästä narsismipariskuntaa ei voinut olla huomaamatta) ..no joka tapauksessa kyseinen pari ilmiselvästi oli alan harrastaja,hassua ja perin koomistakin oli kuitenkin se että biisi kuin biisi..niin kuviot ja liikkeet 100 %samat joka kappaleen aikana ..ja kaikenlisäksi,...rytmitaju...olen kuvitellut että alan harrastajat menevät 'rytmin mukana' mutta...ha.haa paskan marjat,ja sitten vielä,noilla laivoilla ei tuo tanssilattia ole muutenkaan suuren suuri,niin siitäkin vähästä piti kupata melkeen 1/4 osa itselle ettei vaan kukaan tavallinen viikonlopun viettäjä olis voinu edes vähän nauttia siitä omasta vaatimattomasta menemisestään tanssilattialla.Vuokratkaa iso sali missä on paljon peilejä,niin voitte siellä katsoa ja ihailla itseänne.
- Luulevat olevansa
kilpatason tanssijoita. Usein tanssivat hirvittävässä "vänkkärässä" korva suussa, persuus pitkällä, piiiitkin askelin ja tosiaan kaikki rytmit samoin askelin. Tällaisten "huipputanssijoiden" toivoisin pysyvän pois tanssiravintoloista ja julkisista paikoista. Häiritsevät muiden illanviettoa ja ruhjovat toisten nilkkoja omalla itsekeskeisellä loikkimisellaan : (
- ertyerety
Luulevat olevansa kirjoitti:
kilpatason tanssijoita. Usein tanssivat hirvittävässä "vänkkärässä" korva suussa, persuus pitkällä, piiiitkin askelin ja tosiaan kaikki rytmit samoin askelin. Tällaisten "huipputanssijoiden" toivoisin pysyvän pois tanssiravintoloista ja julkisista paikoista. Häiritsevät muiden illanviettoa ja ruhjovat toisten nilkkoja omalla itsekeskeisellä loikkimisellaan : (
Viestin perusteella kyseessä on ilmeisesti LAVAkilpatanssijat.
- muiden kiusana ?
ertyerety kirjoitti:
Viestin perusteella kyseessä on ilmeisesti LAVAkilpatanssijat.
Juu eivät varmaan ole kilpatanssijoita(vakio- tai lattaritanssijoita), jos ovat kuten aiemassa viestissä:
"Usein tanssivat hirvittävässä "vänkkärässä" korva suussa, persuus pitkällä" - vastaan kilpuri
muiden kiusana ? kirjoitti:
Juu eivät varmaan ole kilpatanssijoita(vakio- tai lattaritanssijoita), jos ovat kuten aiemassa viestissä:
"Usein tanssivat hirvittävässä "vänkkärässä" korva suussa, persuus pitkällä"Siis pahimpia ovat juuri nämä lavatanssipuolen kilpailuissa käyvät pitkäpersekiitäjät. Eivät osaa oikeasti yhtäkään tanssia. Vääntelehtivät ihme mykkyrässä niitä kylähyppelytason opettajilta saamiaan kuviohäkkyröitä ja huiskivat holtittomasti joka ilmansuuntaan. Ei pienintäkään hajua vartalon kannatuksesta, puhumattakaan vartalon hallinnasta. Jynkyttävät kaamealla hii-ohoi-buggillaan pilalle kaikki hyvät swing- ja lattarikappaleet.
Kun taas oikeat vak/lat -kilpurit eivät häiritse vahingossa lavoille eksyessään ketään. Päin vastoin heidän tanssiaan ja sulavaa, oikein muodostettua liikettään on ilo katsoa. Tosin huippukilpaparit eivät juuri lavoille eksy. - lavatanssi on tanssimista
vastaan kilpuri kirjoitti:
Siis pahimpia ovat juuri nämä lavatanssipuolen kilpailuissa käyvät pitkäpersekiitäjät. Eivät osaa oikeasti yhtäkään tanssia. Vääntelehtivät ihme mykkyrässä niitä kylähyppelytason opettajilta saamiaan kuviohäkkyröitä ja huiskivat holtittomasti joka ilmansuuntaan. Ei pienintäkään hajua vartalon kannatuksesta, puhumattakaan vartalon hallinnasta. Jynkyttävät kaamealla hii-ohoi-buggillaan pilalle kaikki hyvät swing- ja lattarikappaleet.
Kun taas oikeat vak/lat -kilpurit eivät häiritse vahingossa lavoille eksyessään ketään. Päin vastoin heidän tanssiaan ja sulavaa, oikein muodostettua liikettään on ilo katsoa. Tosin huippukilpaparit eivät juuri lavoille eksy.Kilpatanssi on suorittamista, näissä on vissi ero!
Tämä suorittamisen pakko näkyy usein tanssijoiden ilmeissä, varsinkin naisilla on niin väkinäinen ilme että ihan säälittää!
Jos pidät tällaisten parien katselusta, et kyllä tiedä, miltä sellainen tanssi näyttää, jota tanssitaan rakkaudesta tanssiin!
Lavatanssi on vapaampaa, sitä eivät sido mitkään säännöt määrätystä vartalon asennosta, kuten kilpatanssissa.
Totta varmaan on, että oikeat kilpatanssijat eivät vaivaudu tulemaan tanssimaan tavallisen rahvaan kanssa. Nämä naamansa vääntelijät ovatkin niitä, jotka ovat tulleet vain näyttämään kilpatanssiharrastustaan.
Eivät todellisuudessa ole varmaan edes E-luokassa!
Käypä tutustumassa oheiseen linkkiin lavatanssikilpailuista, joissa ei tanssita otsa rypyssä eikä rautakanki selässä!
http://www.suomenlavatanssicup.com/index.php?action=info - vakiotanssija
lavatanssi on tanssimista kirjoitti:
Kilpatanssi on suorittamista, näissä on vissi ero!
Tämä suorittamisen pakko näkyy usein tanssijoiden ilmeissä, varsinkin naisilla on niin väkinäinen ilme että ihan säälittää!
Jos pidät tällaisten parien katselusta, et kyllä tiedä, miltä sellainen tanssi näyttää, jota tanssitaan rakkaudesta tanssiin!
Lavatanssi on vapaampaa, sitä eivät sido mitkään säännöt määrätystä vartalon asennosta, kuten kilpatanssissa.
Totta varmaan on, että oikeat kilpatanssijat eivät vaivaudu tulemaan tanssimaan tavallisen rahvaan kanssa. Nämä naamansa vääntelijät ovatkin niitä, jotka ovat tulleet vain näyttämään kilpatanssiharrastustaan.
Käypä tutustumassa oheiseen linkkiin lavatanssikilpailuista, joissa ei tanssita otsa rypyssä eikä rautakanki selässä!
http://www.suomenlavatanssicup.com/index.php?action=infoKilpatanssissa ei pärjää pelkällä "suorittamisella", se ei ole 800 metrin juoksua maksimaalisella nopeudella.
Pärjätäkseen kilpatanssissa, siitä täytyy nauttia.
Ja parit jotka siitä nauttivat, eivät vääntele naamojansa. - on on on
lavatanssi on tanssimista kirjoitti:
Kilpatanssi on suorittamista, näissä on vissi ero!
http://www.suomenlavatanssicup.com/index.php?action=infoLavatanssi on kuin runkkaamista, eli pyritään omaan tyydytykseen
Kilpatanssissa pyritään tyydyttämään partneri.
MOT
- tkr
Jos se siksakkikaveri on oikeesti kilpatanssija, hän osaa pari asiaa, joita soisi muidenkin opettelevan
a) pysäyttää liikeensä nopeasti ja täsmällisesti,
b) väistää.
Sitäpaitsi kilpatanssissa oppii myös "höydenjarrutuksen"; eli jättää siirtämättä koko ruhonsa painon jalalle, mikäli tuntee jonkun jäävän alle. Hipaisu ei yleensä satu.
Ahtaassakin tilassa voi kaikilla olla mukavaa, jos tanssin opettelussa viitsittäisiin aloittaa oikeasta päästä, eli oman liikkeen pysäyttämisestä. Se ei sinänsä ole vaikeasti opittava taito.
Ärsyyntyminen on inhimillistä, mutta moisesta asiasta ihan turhaa.
Toivoo nimim. "tanssia koko rahan edestä"- muiden joukossa...
Siis niillä, joiden on vaikeaa pysähtyä nopeasti tai väistää astumatta toisten varpaille.
Muutamia kertoja on tullut vastaan tilanteita, joissa tanssijat (jopa "seeprakenkäiset") ovat pyytäneet lisää luistoa, kun allekirjoittanut taas on yrittänyt estää liukasteiden levitystä.
Haljasnahkapohjaisilla kengillä on tolkutonta tanssia, kun nämä "mestarit" saavat tahtonsa läpi luiston suhteen.
- Minä Tiedän
Hän oli varmaan kukkopoika lattarikoroissaan,,,, tubee kohta
- nurkan_takana?
Tälläiset asiat hoideta Tanssipaikan
- Elämässä vai missä
Tuohon ajatelmaasi, jos tansipaikalla on tilaa ja joku sen käyttää miten se voi olla poissa keltään? Se tilahan on juuri tanssitilaa. Siihen voi mennä sen vapaana ollessa tungoksestakin poistuva pari vai? Siis jos tahdot asialle tehdä jotain niin mene tanssimaan siihen vapaaseen tilaan. Toinen neuvo on että, älä anna ottaa päähän muiden tanssin, pienen kannustuksen voi suoda itselleen ja parille.
Sitten tuo ongelma keskusteulusta mitä ilmenee.
Ajatettelen että mitä on jäänyt saavuttamatta. Mikä on todellinen syy tuohon pohjattomaan täydellisyys kuvaukseen. Valtavaan tarpeeseen mikä näyttää olevan ihan oikeasti jokin ongelma! Ketä tuo palvelee näissä tanssiaihe keskusteluissa. - Seurannut ohessa
Tunnen muutamia oikeita kilpatanssijoita jotka käyvät myös lavoilla niitä ei todella huomaa tai paremminkin he eivät esitä etta tulisivat esille vaan he tanssivat tilanteen mukaan heihin ei tule törmäyksiä kun he osaavat sopeuttaa tanssinsa tilan ja tilanteen mukaan kyllä sen heistä huomaa että ovat taitavia ja sujuvia tanssjoita joiden kaunista tanssia on kiva katsella.
- Keskeneräinen kö
Huomionut olen ympäri Suomea joidenkin kilpatanssijoiden lavalla käynnit ja heistä ei kukaan ole esittänyt yhtään mitään vaan tanssineet taidokkaasti ja on ollut mahtava seurata ja oppia. Lavatanssijoista myös on aina joku joka tanssii taitavasti ja kiinostavasti. Erinomaista katsottavaa.
Ei heitä "näy" täälläkään esittämässä tai ruikuttamassa mistään. Eli itse asiassa oikeat tanssijat ovat ihmisnäkin monin verroin taitavampia.
Hyvän tanssijan tunnistaa täydellisestä itsehillinnästä sekä sosiaalisiltä kyvyiltään empatiaan,sympatiaan, kannustavaan innostukseen ja aitoon hyväksyntään. "täydellisen" tunnistaa kun nuo kaikki puuttuu ja ne pitää selittää.
- no joo
viesti vuodelta 2008 nostettu tapetille. Meitä tanssijoita löytyy joka lähtöön, mutta jos ajateltais, että huomioisimme kaikki toisiamme paremmin, niin olisi kaikille helpompaa. Tuo minä, minä "narsismi" on vallalla valitettavasti, emmekä sille mitään voi, itsehän kukaan ei sitä tunnista. Harmi !
- Maria K
oot tosi säälittävä tapaus.
Ressukka vielä luulet osaavasi hyvin tanssiakin.
Voi sinua (((Humppis))) - 8+19
Maria K kirjoitti:
oot tosi säälittävä tapaus.
Ressukka vielä luulet osaavasi hyvin tanssiakin.
Voi sinua (((Humppis)))tietää, että Humppis on täydellinen pelle.
Täytyy yrittää vain olla hänelle kiltti, että hän luulisi olevansa hyvä tanssija, eikä mene nurkkaan murjottamaan. Antaa toisen olla sellainen, kun hän on.
Kaikki hänen tempauksensa ovat jo luoneet tietyn kuvan ko. ihmisestä.
Onnea elämään! - swingteam
8+19 kirjoitti:
tietää, että Humppis on täydellinen pelle.
Täytyy yrittää vain olla hänelle kiltti, että hän luulisi olevansa hyvä tanssija, eikä mene nurkkaan murjottamaan. Antaa toisen olla sellainen, kun hän on.
Kaikki hänen tempauksensa ovat jo luoneet tietyn kuvan ko. ihmisestä.
Onnea elämään!No niin, taas näitä juttuja! Ei pitäisi tarttua, mutta jospa sananen kuitenkin...
Vaikka kyseinen herran kirjoittaisi miten asiallisesti ja "siististi" tahansa, aina hänen tyylinsä tuntuu joitain ärsyttävän! Asialinjalla pysyessään hän on kuitenkin varsin asiantunteva kommentoija, jolla on paljonkin sanottavaa tanssimisesta!
Tämän ketjun aiheeseen liittyen, minäkin olen suivaantunut noista ylimielisistä, kaikkien muiden tanssijoiden yläpuolella olevista "elvistelijöistä"! Eivät he välttämättä ole edes kilpatanssin harrastajia, vaan ehkä vain ylpeitä omasta mielestään muita paremmin osaamastaan tanssitaidostaan. Tällainen pari on usein myös Tanhuhovissa. Ilmeettöminä tanssivat pitkillä askelilla, kuin tanssi olisi vain jokin suoritus!
Onneksi edellä kuvatun kaltaisia tanssijoita ei osu joka illalle, muutoin luultavasti lopettaisin koko harrastuksen ja tyytyisin tanssimaan vain seuran harjoituksissa ja kursseilla. - 19
swingteam kirjoitti:
No niin, taas näitä juttuja! Ei pitäisi tarttua, mutta jospa sananen kuitenkin...
Vaikka kyseinen herran kirjoittaisi miten asiallisesti ja "siististi" tahansa, aina hänen tyylinsä tuntuu joitain ärsyttävän! Asialinjalla pysyessään hän on kuitenkin varsin asiantunteva kommentoija, jolla on paljonkin sanottavaa tanssimisesta!
Tämän ketjun aiheeseen liittyen, minäkin olen suivaantunut noista ylimielisistä, kaikkien muiden tanssijoiden yläpuolella olevista "elvistelijöistä"! Eivät he välttämättä ole edes kilpatanssin harrastajia, vaan ehkä vain ylpeitä omasta mielestään muita paremmin osaamastaan tanssitaidostaan. Tällainen pari on usein myös Tanhuhovissa. Ilmeettöminä tanssivat pitkillä askelilla, kuin tanssi olisi vain jokin suoritus!
Onneksi edellä kuvatun kaltaisia tanssijoita ei osu joka illalle, muutoin luultavasti lopettaisin koko harrastuksen ja tyytyisin tanssimaan vain seuran harjoituksissa ja kursseilla."Vaikka kyseinen herran kirjoittaisi miten asiallisesti ja "siististi" tahansa, aina hänen tyylinsä tuntuu joitain ärsyttävän! Asialinjalla pysyessään hän on kuitenkin varsin asiantunteva kommentoija, jolla on paljonkin sanottavaa tanssimisesta!"
Samaa voisi sanoa myös Humppiksesta. Kirjoitit, miten siististi ja asiallisesti tahansa, mutta mikäli se ei täytä H:n käsityksiä, on sen oltava provo tai kirjoittaja ei tiedä asiasta mitään. - samaa mieltä
19 kirjoitti:
"Vaikka kyseinen herran kirjoittaisi miten asiallisesti ja "siististi" tahansa, aina hänen tyylinsä tuntuu joitain ärsyttävän! Asialinjalla pysyessään hän on kuitenkin varsin asiantunteva kommentoija, jolla on paljonkin sanottavaa tanssimisesta!"
Samaa voisi sanoa myös Humppiksesta. Kirjoitit, miten siististi ja asiallisesti tahansa, mutta mikäli se ei täytä H:n käsityksiä, on sen oltava provo tai kirjoittaja ei tiedä asiasta mitään.täsmälleen saman huomion asiasta,eli jos mielipide ei Humppista miellytä se on provo tai kirjoittaja vähintään kehitysvammainen!
- wanna be
swingteam kirjoitti:
No niin, taas näitä juttuja! Ei pitäisi tarttua, mutta jospa sananen kuitenkin...
Onneksi edellä kuvatun kaltaisia tanssijoita ei osu joka illalle, muutoin luultavasti lopettaisin koko harrastuksen ja tyytyisin tanssimaan vain seuran harjoituksissa ja kursseilla."Tämän ketjun aiheeseen liittyen, minäkin olen suivaantunut noista ylimielisistä, kaikkien muiden tanssijoiden yläpuolella olevista "elvistelijöistä"! Eivät he välttämättä ole edes kilpatanssin harrastajia, vaan ehkä vain ylpeitä omasta mielestään muita paremmin osaamastaan tanssitaidostaan. Tällainen pari on usein myös Tanhuhovissa. Ilmeettöminä tanssivat pitkillä askelilla, kuin tanssi olisi vain jokin suoritus!"
Juu, harvemmin ne kilpatanssijoita on, korkeintaan jotain wannabee kilpatanssijoita tai lavakilpureita.
Toisaalta mistäs sinä tiedät kuinka paljon tanhuhovin pari nauttii omasta tanssistaan vaikka ilme olisi peruslukemilla. Ja vielä kysymys, onko pitkät askeleet, jotenkin huonoa lyhyisiin verrattuna. - puddeli
wanna be kirjoitti:
"Tämän ketjun aiheeseen liittyen, minäkin olen suivaantunut noista ylimielisistä, kaikkien muiden tanssijoiden yläpuolella olevista "elvistelijöistä"! Eivät he välttämättä ole edes kilpatanssin harrastajia, vaan ehkä vain ylpeitä omasta mielestään muita paremmin osaamastaan tanssitaidostaan. Tällainen pari on usein myös Tanhuhovissa. Ilmeettöminä tanssivat pitkillä askelilla, kuin tanssi olisi vain jokin suoritus!"
Juu, harvemmin ne kilpatanssijoita on, korkeintaan jotain wannabee kilpatanssijoita tai lavakilpureita.
Toisaalta mistäs sinä tiedät kuinka paljon tanhuhovin pari nauttii omasta tanssistaan vaikka ilme olisi peruslukemilla. Ja vielä kysymys, onko pitkät askeleet, jotenkin huonoa lyhyisiin verrattuna.Tuosta ilmeestä... miten ihmeessä ilmeestä voi päätellä nautinnon? On monta ihmisen nautintoa joissa ei hymyillä, joskus jopa irvistetään...
- väärässä oot
puddeli kirjoitti:
Tuosta ilmeestä... miten ihmeessä ilmeestä voi päätellä nautinnon? On monta ihmisen nautintoa joissa ei hymyillä, joskus jopa irvistetään...
totta hitossa ihmisen ilme paljastaa onko kyse nautinnosta vai ei.Sanonta esim.tuskainen ilme,irvistää kivusta,loppurutistuksen aiheuttama irvistys,mielihyvän aiheuttama hymyily jne.Kyllä ihmisen ilme kertoo enemmän ,kuin ihminen haluaisi paljastaa,eli ruumiinkieli kertoo enemmän muin sanat.
- ratenkelija
väärässä oot kirjoitti:
totta hitossa ihmisen ilme paljastaa onko kyse nautinnosta vai ei.Sanonta esim.tuskainen ilme,irvistää kivusta,loppurutistuksen aiheuttama irvistys,mielihyvän aiheuttama hymyily jne.Kyllä ihmisen ilme kertoo enemmän ,kuin ihminen haluaisi paljastaa,eli ruumiinkieli kertoo enemmän muin sanat.
Voiko joku väittää, että keskittynyt ihminen ei nauti? Miten kukaan voi sanoa ettei pienoismallien tekijä nauttisi tekemisestään?
Mutta se on vielä oudompaa, että ulkopuolinen ihminen voi väittää tietävänsä paremmin nauttiiko joku vai ei. - Tunnistettu
wanna be kirjoitti:
"Tämän ketjun aiheeseen liittyen, minäkin olen suivaantunut noista ylimielisistä, kaikkien muiden tanssijoiden yläpuolella olevista "elvistelijöistä"! Eivät he välttämättä ole edes kilpatanssin harrastajia, vaan ehkä vain ylpeitä omasta mielestään muita paremmin osaamastaan tanssitaidostaan. Tällainen pari on usein myös Tanhuhovissa. Ilmeettöminä tanssivat pitkillä askelilla, kuin tanssi olisi vain jokin suoritus!"
Toisaalta mistäs sinä tiedät kuinka paljon tanhuhovin pari nauttii omasta tanssistaan vaikka ilme olisi peruslukemilla. Ja vielä kysymys, onko pitkät askeleet, jotenkin huonoa lyhyisiin verrattuna.Joo me nautitaan tanssista joka hetki vaikka naama olisikin peruslukemilla. Mistähän meidät on tunnistettu? Muita tuntomerkkejä?
- roopereiska
wanna be kirjoitti:
Toisaalta mistäs sinä tiedät kuinka paljon tanhuhovin pari nauttii omasta tanssistaan vaikka ilme olisi peruslukemilla. Ja vielä kysymys, onko pitkät askeleet, jotenkin huonoa lyhyisiin verrattuna.Kirjoitanpa tähän jotain, vaikka vanhempiin viesteihin kommentoiminen ei kuulukaan tyyliini.
Kyllä se nautinto tanssimisesta paistaa läpi, siis sellainen aito mielihyvä! Kun näen tanssilattialla naisen, joka on painanut päänsä miehen poskea vasten ja joka tanssii silmät puoliummessa hymyn kare suupielissä, tiedän varmasti hänen nauttivan siitä hetkestä. Voihan toki kyseessä olla joku miehen kertoma juttu, mutta myös koko elekieli voi kertoa nautinnosta.
Toisin ovat nämä "suorittajat", joiden kasvoilta saa hakemalla hakea jonkinlaista hymyä. Tai sitten se hymy on pakon omaisesti väännetty kasvoille muiden tanssijoiden vuoksi (onko heitä oikeasti tansseissa?).
Omasta mielestäni kuulumme myös tuohon ryhmään, jonka tanssimisesta näkyy, että asiasta pidetään! Tanssimmekin vaimoni kanssa vain, koska se on yksi mukavimmista liikunnan muodoista... Toki myös siksi, koska hyvä musiikki oikein pakottaa tanssimaan :) - tanssilavalla
swingteam kirjoitti:
Onneksi edellä kuvatun kaltaisia tanssijoita ei osu joka illalle, muutoin luultavasti lopettaisin koko harrastuksen ja tyytyisin tanssimaan vain seuran harjoituksissa ja kursseilla.Elvisteletkö lavallakin yhtä mahtipontisesti kuin tälläkin areenalla.
- lavatanssija
Jokainen saa tanssi lavoilla millä tyylillä haluaa, joten jos et osaa suvaita, niin mene jonnekkin muualle
tanssimaan tai jätä koko tanssinharrastus.- lokkivalssiswing
Jauhetaan nyt vielä tätä jo kestänyttä väittelyä...
Kyseessähän on tyylit, joilla tanssitaan. Tanssipaikoilla on oma tanssityylinsä, josta myös kilpaillaan omissa kisoissaan (esim. Suomen Lavatanssicup). Jotkut harrastavat myös ns. kilpatansseja, joissa kisataan luokissa. Näitä kahta lajia ei voi verrata mitenkään keskenään, tanssit ovat niin erilaisia.
Joissakin lavatansseissa ei sallita kilpatanssimaisia piirteitä ja sama toisinpäin. Jotkut tätä ns. kilpatanssia harrastavat haluavat kuitenkin tanssia myös ns. lavatanssia, mutta joko unohtavat ympäristön tai tarkoituksella elvistelevät erilaisella tanssillaan. Tällainen aiheuttaa luonnollisesti ränää.
Kaikenlainen "elvisteleminen" ei kuitenkaan ole pahaksi, jos osaa tanssia. Toisinaan näkee esimerkiksi jiven tai boogiwoogien taitajia, joita on todella ilo seurata ajatuksella "jospa joskus edes puoliksi noin hyvin osaisi!". - Swing It
lokkivalssiswing kirjoitti:
Kyseessähän on tyylit, joilla tanssitaan. Tanssipaikoilla on oma tanssityylinsä, josta myös kilpaillaan omissa kisoissaan (esim. Suomen Lavatanssicup). Jotkut harrastavat myös ns. kilpatansseja, joissa kisataan luokissa. Näitä kahta lajia ei voi verrata mitenkään keskenään, tanssit ovat niin erilaisia.
Joissakin lavatansseissa ei sallita kilpatanssimaisia piirteitä ja sama toisinpäin. Jotkut tätä ns. kilpatanssia harrastavat haluavat kuitenkin tanssia myös ns. lavatanssia, mutta joko unohtavat ympäristön tai tarkoituksella elvistelevät erilaisella tanssillaan. Tällainen aiheuttaa luonnollisesti ränää.
Kaikenlainen "elvisteleminen" ei kuitenkaan ole pahaksi, jos osaa tanssia. Toisinaan näkee esimerkiksi jiven tai boogiwoogien taitajia, joita on todella ilo seurata ajatuksella "jospa joskus edes puoliksi noin hyvin osaisi!".Swingit on jo luonteeltaan sellaisia, että tanssin periaatteista pitää olla jollain lailla selvillä ja jonkinasteisesti pitää osata tanssia musiikkiin, vaikka muuten ei lajinomaisesti tanssisikaan. Esimerkiksi fuskusta on muodostunut jo tähän mennessä aika laaja-alainen kirjo erilaisia tanssitapoja, vaikka 90-luvun tiukka formaatti onkin vielä jonkin verran rajoittavana tekijänä. Onneksi taustalla on kuitenkin 40luvulta lähtien 40 vuotta hyvinkin erimuotoisia fuskuaskelluksisia ja kuvioisia HHNN-jive, swing ja fuskumuotoja. Kaiken lisäksi avoimen otteen swingit olisivat aika tylsiä jos niitä tanssii yksinkertaisimmilla peruskaavan muakisilla peruskuvioilla, mutta jo muutamaa peruskuviota soveltaen swingit saavat aivan toisen luonteen. Mitään huipputaitoa näyttävän swingin tanssiminen ei kuitenkaan vaadi. Kohtuullinen perusswingien taitaminen riittää vallan hyvin.
- kerran viel
Kaikenlainen "elvisteleminen" ei kuitenkaan ole pahaksi, jos osaa tanssia. Toisinaan näkee esimerkiksi jiven tai boogiwoogien taitajia, joita on todella ilo seurata ajatuksella "jospa joskus edes puoliksi noin hyvin osaisi!".Jauhetaan nyt vielä kertaalleen.
Tanssipaikoilla jokainen saa tanssia millä tyylillä hyvänsä. Oli se sitten lavakisa, kilpatanssi, zumba tai mikä tahansa tyyli. - Mulk-Twist
Kaikenlainen "elvisteleminen" ei kuitenkaan ole pahaksi, jos osaa tanssia. Toisinaan näkee esimerkiksi jiven tai boogiwoogien taitajia, joita on todella ilo seurata ajatuksella "jospa joskus edes puoliksi noin hyvin osaisi!"."Tanssipaikoilla on oma tanssityylinsä, josta myös kilpaillaan omissa kisoissaan (esim. Suomen Lavatanssicup). Jotkut harrastavat myös ns. kilpatansseja, joissa kisataan luokissa. Näitä kahta lajia ei voi verrata mitenkään keskenään, tanssit ovat niin erilaisia."
Lavoilla on tanssitava toiset huomioonottaen; liikkeitä joilla saa kilpailussa hyviä pisteitä ja jotkaa vaativat paljon tilaa eivät välttämättä sovi lavoilla. Lavatansi ja tanssikilpailut ovat vähän kuin liikenne ja Formulat; vaarallista sekoittaa keskenään.
- Lavoillako
Anna ärsyttää vapaasti vaan, jos näitä kohdalle sattuu. Olen vuosikausia tanssinut parhaimmillaan lähes kaksisataa kertaa vuodessa ja vieläkin yli sata kertaa vuodessa, ja ainuttakaan kertaa en kilpatanssityyliä ole lavoilla havainnut. Kovin on harvinaista, ja siihen ei energiaa kannata tuhlata.
- Kilpatansssija-
on kyllä puppu puhetta, ettet ole muka ikinä törmännyt kilpatanssityyliin tai sitten et yksinkertaisesti erota sitä lavatanssista.
- foksi rotti
Mitä sitten ymmärretään kilpatanssityylillä? Kyllä minunkin mielestäni täällä etelän tanssipaikoilla näkee harva se ilta pareja, jotka tanssivat päät epälavatanssimaiseen tyyliin kenossa, selkä kaarella. Jos ei nyt ihan kilpatanssityyliä kirjaimellisesti, ainakin sellaiseen vahvasti viittaavaa! Tällainen ei yksinkertaisesti kerta kaikkiaan sovi lavoille, uskokaa nyt!
- 7
foksi rotti kirjoitti:
Mitä sitten ymmärretään kilpatanssityylillä? Kyllä minunkin mielestäni täällä etelän tanssipaikoilla näkee harva se ilta pareja, jotka tanssivat päät epälavatanssimaiseen tyyliin kenossa, selkä kaarella. Jos ei nyt ihan kilpatanssityyliä kirjaimellisesti, ainakin sellaiseen vahvasti viittaavaa! Tällainen ei yksinkertaisesti kerta kaikkiaan sovi lavoille, uskokaa nyt!
"Jos ei nyt ihan kilpatanssityyliä kirjaimellisesti, ainakin sellaiseen vahvasti viittaavaa! Tällainen ei yksinkertaisesti kerta kaikkiaan sovi lavoille, uskokaa nyt!"
Saatko tyydytystä, jos he tanssivat "lavatanssimaisesti?
Miksi ei sovi? Sattuuko sieluusi, jos näet jonkun askeltavan kilpatanssimaisesti?
- billü idol
Itse olen alusta alkaen kokenut hullina tansseissa "parempien tanssijoiden" tavan, jos tanssiseuroihin kuuluville tytöille/naisille ei ole pariksi samantasoista miestä tanssivat he mieluummin keskenään kuin "normaalin" tanssijamiehen kanssa. Menisikö maine ja vuosien harjoittelu hukkaan tavallisen parketin kuluttajan kanssa?
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82738Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642652- 1842501
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari201983Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http181145Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta741004