Kuka käyttänyt tuota ostosraha.fi-vippaajaa??

mii-sa

Onko kukaan käyttänyt? Kuinka tarkasti ne tarkistavat tiedot, esim. työpaikan? Soittavatko sinne?

66

21373

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla vaikka

      itellä pitkä työsuhde. Firman talouspäällikkö kävi sanomassa että puhelu oli tullut. Eipä hättää, 1500 kolahti tilille. Hetilainasta olen kanssa joskus ottanut, enkä kuullut että olisivat tarkistaneet...

      • Jahvetti

        hain Terrasta 1100 egee lainaa vaikka en kuulu edes siihen rahastusklubiin, yllätys oli suuri kun rahat tuli... 10 kuukauden maksuajalla, mitä vittua ja mä luulin olevani siellä kiellossa.


      • puljusta ja vielä
        Jahvetti kirjoitti:

        hain Terrasta 1100 egee lainaa vaikka en kuulu edes siihen rahastusklubiin, yllätys oli suuri kun rahat tuli... 10 kuukauden maksuajalla, mitä vittua ja mä luulin olevani siellä kiellossa.

        lähettivät alushousuttii, kun valittelin, että kylymä rinki on perssiissä.


      • luoton ja vielä pitkällä
        Jahvetti kirjoitti:

        hain Terrasta 1100 egee lainaa vaikka en kuulu edes siihen rahastusklubiin, yllätys oli suuri kun rahat tuli... 10 kuukauden maksuajalla, mitä vittua ja mä luulin olevani siellä kiellossa.

        maksuajalla, koska tiesivät sinulla olevan eettistä pelisilmää.


      • on parempi

        ainakin palvelu pelaa, toisin kuin ostosraha.


      • okjh

      • samuli881

    • kaikki tiedot

      Tarkistavat kaikki antamasi/pyytämäsi tiedot ja jos jostain syystä eivät jotakin tarkistettua saa ei lainaa tipu ja asiaa ryhdytään selvittämään.Lainanhaussa annetut virheelliset tiedot ovat petos.t.Repe

    • pupu65

      oli ihan väärä numerokin työpaikalle hakemuksessa... Olivatkohan tarkistaneet sen jostain, kenties numerotiedustelusta??
      Vai olivatko tarkistaneet ollenkaan??

      • tarkistaneet mistään

        eivätkä näin muodoin edes myöntäneet lainaa. Sinulla taitaa nyt vain mielikuvitus laukata.


      • afeas
        tarkistaneet mistään kirjoitti:

        eivätkä näin muodoin edes myöntäneet lainaa. Sinulla taitaa nyt vain mielikuvitus laukata.

        täytyyko työsuhteen olla vaikituinen jotta lainaa saa? vai riittääkö määräaikainen työsuhde?


      • 4w3twtwfw
        afeas kirjoitti:

        täytyyko työsuhteen olla vaikituinen jotta lainaa saa? vai riittääkö määräaikainen työsuhde?

        Mulla oli tosi tosi lyhyt työsuhde nakkikioskilla ja hyvin irtos 2000 euroa


    • D.d.d.d.d.d.d.d.d.d.d.d.

      Eivät soita jos et halua. Työpaikkaa koskeviin tiedustelut kohtaan laitat tekstin "lähetän palkkatodistuksen".. Eli viimisin tilinauha sinne faksilla, postilla tai sähköpostilla menemään niin homma kunnossa. Itse juuri pari viikkoa sitten hain lainaa sieltä ja kysyin asiaa. Kun en tahdo työnantajan tietävän mun laina-asioista.

      • jarn0

        aika tiukkoja ovat.


    • moonköyhä

      Laitoin joskus kuukausia sitten ostosrahaan hakemuksen ja siinä yhteydessä annoin työpaikkatietoni. Silloin peruin hakemuksen, kun asiat järjestyivät muutoin.

      No nyt sitten hain nettipikahakemuksella 400 e. Työsuhdetietoja ei kysytty (ei siis lisätietoja antavan henkilön puhelinnumeroa tms.), sain puhelimeen varmennuskoodin ja varmensin hakemuksen. Sen jälkeen ei ole tullut tekstaria, ei mitään. Ei kai sieltä nyt aikaisempien annettujen tietojen perusteella soitella työpaikalle? Tyhmä kysymys, tiedetään, mutta kun en todellakaan halua työnantajani tietävän lainahakemuksestani.

      • villevippaaja121

        Toi 400e ostosraha menee jollain pikahakemuksella, eli ei niiden pitäs mihkää soitella. Mun ei ainakaan tarvinnut täyttää työtietoja tms.


      • Ostosrahalaina
        villevippaaja121 kirjoitti:

        Toi 400e ostosraha menee jollain pikahakemuksella, eli ei niiden pitäs mihkää soitella. Mun ei ainakaan tarvinnut täyttää työtietoja tms.

        Tänne voi käydä heittämässä kommenttia jos Ostosrahaa on tullut käytettyä. Risut ja ruusut http://www.pikavippi.ws/ostosraha/


      • Kallis laina
        villevippaaja121 kirjoitti:

        Toi 400e ostosraha menee jollain pikahakemuksella, eli ei niiden pitäs mihkää soitella. Mun ei ainakaan tarvinnut täyttää työtietoja tms.

        Lainasin kerran ostosrahasta 400 ecua. Puolen vuoden päästä kun kysyin paljonko on lainaa jäljellä kun olin joka kk lyhentänyt, oli yli 400 ecua. Eli laina ei lyhentynyt yhtään.


    • kakkalaina

      Mitä sitten jos tarkistavat ?
      Onko sinulla jotain salattavaa ?
      Persaukinen ottaa lainaa eikä tuloja ? noh,itsehän soppasi keität...
      Sääntö numero 1.
      Älä koskaan ota sieltä lainaa missä luottotietoja ei tarkisteta.

      • haettu on ja saatu..

        Tiedot tarkistetaan koska päätös ei tule heti vaan siinä voi mennä vaikka 30min... Ja hakemus ei mene edes käsittelyyn jos tiedot puuttuu... Ostosraha on OPR-vrahoitus yhtiön alainen firma. Heillä on suhteet myös OP pankkeihin, he tekevät tarkistuksen pankista.... Eli ei kannata huijata... Itse hain ja sain kun olin töissä nyt työttömänä en ole saanut kun kerran koitin että saisiko... Joten kyllä tarkistavat.

        P.S. OPR-rahoitus vastaa myös pikavippi.fi ja monetti.fi pikavippipaikoista. Eli jos jommasta kummasta on vippi auki tulee hylätty.


      • ty65
        haettu on ja saatu.. kirjoitti:

        Tiedot tarkistetaan koska päätös ei tule heti vaan siinä voi mennä vaikka 30min... Ja hakemus ei mene edes käsittelyyn jos tiedot puuttuu... Ostosraha on OPR-vrahoitus yhtiön alainen firma. Heillä on suhteet myös OP pankkeihin, he tekevät tarkistuksen pankista.... Eli ei kannata huijata... Itse hain ja sain kun olin töissä nyt työttömänä en ole saanut kun kerran koitin että saisiko... Joten kyllä tarkistavat.

        P.S. OPR-rahoitus vastaa myös pikavippi.fi ja monetti.fi pikavippipaikoista. Eli jos jommasta kummasta on vippi auki tulee hylätty.

        OPR-rahoituksen kaikista paikoista saa yhtä aikaa. Eli itellä ollu auki samaan aikaan, ostosraha (400e), pikavippi ja everyday.


      • en ole kokeillut
        ty65 kirjoitti:

        OPR-rahoituksen kaikista paikoista saa yhtä aikaa. Eli itellä ollu auki samaan aikaan, ostosraha (400e), pikavippi ja everyday.

        jooo. Enmä ole tuota ottanut. Ainalaista vaan. Se löytyy
        www.ainalaina.fi/pikavippi


      • jalkaveke

        Mulle soittivat tuolta www.lainahaku.fi palvelusta ja kertoivat että olen voittanut kahvipaketin.
        Sitten laitoin kengät jalkaan ja lähdin ulos. Tuolla on kyllä hyvät kuukausikilpailut ja tissit myös on nähty. Erno voitti eilen potissa 60egee.


      • ei lainaa ostosraha
        haettu on ja saatu.. kirjoitti:

        Tiedot tarkistetaan koska päätös ei tule heti vaan siinä voi mennä vaikka 30min... Ja hakemus ei mene edes käsittelyyn jos tiedot puuttuu... Ostosraha on OPR-vrahoitus yhtiön alainen firma. Heillä on suhteet myös OP pankkeihin, he tekevät tarkistuksen pankista.... Eli ei kannata huijata... Itse hain ja sain kun olin töissä nyt työttömänä en ole saanut kun kerran koitin että saisiko... Joten kyllä tarkistavat.

        P.S. OPR-rahoitus vastaa myös pikavippi.fi ja monetti.fi pikavippipaikoista. Eli jos jommasta kummasta on vippi auki tulee hylätty.

        tuo ostosraha. En suosittele ellet halua harmia. Ota mielummin jostain muualta.


    • MariSiina

      Ostosrahasta en tiedä, mutta bongasin Everydayn Lainamaasta (http://www.lainamaa.fi/kuukauden-lainaaja-lokakuu-2010). Vaikutti varsin fiksulta palvelulta verrattuna noihin normipikavippipaikkoihin. Toimii ikään kuin luottokortti ja joustovaraa on 300e, sillä pääsee jo aika pitkälle.

      • DeveryAy

        Everydaysta ei saa lainaa tai vaikka saisikin, niin on sikakallista ja perintäkulut puhdasta ryöstöä.


    • everyday is today

      Everyday on halvin ja paras, suosittelen

    • lainaa saa

      ainaskin homma pelittää koska hain lainaa 2500, ensin tuli hyväksytkö 1000, vastasin nettiin en hyväksy, täyttelin hakemuksen loppuun asti lähetin kysyivät mm. työpaikaa koskevan henkilön yhteystietoja en tiennyt sitä, laitoin jotain vaan , lähetin hakemuksen, tuli tekstiviesti ei hyväksytä lainaa, mutta 2000 euron lainan saat, otatko vastasin ok ja rahat oli tilillä 5 minuutin kuluttua, ja tämä taapahtui noin seitsemän aikaan illlalla, enpä ole nopeempaa ainaskan tavannut, tietty 100 euron pikavipit on yhttä nopeita, mut tällästä isompaa en usko etttä nopeemmin ja helpommin voi saada, muuta kun perintönä tai lahjaks.

    • RastosOha

      Ei saa ostosrahaa, ja jos saakin niin ryöstävät sut perintäkuluilla (toki oman perintäfirman). Ei kannata, hae muualta.

    • Rampe Naukkis

      Ostosrahan perintää hoitaa Svea. Mulla lipsahti "vahingossa" lasku perintään. Sain sovittua maksuaikaa jotta ehdin ensi liksasta maksaa erä pois.

    • TiinaT3

      Mä olen ottanut Ostosraha lainaa jo 4 kertaa. Kaikki on aina mennyt hyvin ja palvelu on todella asiallista ja nopeaa. Sähköposteihin vastaavat yleensä puolessa tunnissa.

    • +3+4

      Ostosraha.fi on aivan paska .Ei kannata.

    • Janne86__

      Suomalainen http://www.haelainaa.com -tietopalvelu ainakin suosittelee ostosrahaa.

      "Hae lainaa 2000€ nopeasti verkkohakemuksella, lainapäätös 15 minuutissa."

    • ostosraha kokemuksia
    • mirkkis1

      Hei.Minä käytin.Ei ne varmaan työpaikalle soita.Minun tilanne oli se kun olen eläkkeellä
      ei ne sen ihmeempiä kysele.Mutta en saanut sitä summaa mitä hain vaan paljon pienemmän.

    • Ei enää

      Ostosrahan laina on kallista rahaa. Hain ja sain lainan ja nyt kun olen sitä lyhennellyt, kysyin paljonko on jäljellä. Jäljellä oli kolmen kuukauden lyhentelyn jälkeen (itse määräsivät kuukausittain lyhennettävän summan)) olen heille velkaa enemmän kuin ottaessani.

      • Ei enää jatko

        Niin. Ja joustolainaa ei kannata kenenkään ottaa. Korkosäätelylaki ei nimittäin koske joustolainaa. Siitä peritään yli 200 prosentin korko. Kallista on, jos sen lainan otat, olet entistä pahemmin veloissa vaikka ottaessa kuvittelit että nyt selviät kuiville.


      • 10+15
        Ei enää jatko kirjoitti:

        Niin. Ja joustolainaa ei kannata kenenkään ottaa. Korkosäätelylaki ei nimittäin koske joustolainaa. Siitä peritään yli 200 prosentin korko. Kallista on, jos sen lainan otat, olet entistä pahemmin veloissa vaikka ottaessa kuvittelit että nyt selviät kuiville.

        Kallista on, mutta heidän sivullaan on selvä ja hyvä laskuri, jonka mukaan kannattaa lyhennellä velkaansa vähintään, jos on hetkellisessä mielenhäiriössä päätynyt heidän asiakkaakseen. Tosin laskuri ei kerro todellista vuosikorkoa, mutta kuukausierän, laina-ajan ja lainan kokonaishinnan se kertoo erittäin selvästi.


      • 10+15
        10+15 kirjoitti:

        Kallista on, mutta heidän sivullaan on selvä ja hyvä laskuri, jonka mukaan kannattaa lyhennellä velkaansa vähintään, jos on hetkellisessä mielenhäiriössä päätynyt heidän asiakkaakseen. Tosin laskuri ei kerro todellista vuosikorkoa, mutta kuukausierän, laina-ajan ja lainan kokonaishinnan se kertoo erittäin selvästi.

        Sivulla on mainittu nimelliskorkoprosentiksi 24,9, joten ei se olekaan niin kallis paikka kuin luulet. En ymmärrä miten sait koroksi yli 200 prosenttia. Piilokuluja he eivät peri.


      • eiikinä

        Maksoin 3 päviän sisällä pois vippini ja vajaa 40€ kuluja. Vuodessa laskurin mukaan 95€ Eipä yhtään kuseta eei..


    • Hyi__

      Ostosraha.fi on ihan paska pulju!!!

      • Anonyymi

        Juuri näin, olen ottanut 5000 e lainan ja maksanut jo yli 1500 e, kun otin selvää paljonko olen lyhentänyt niin ei yhtään ja olen edelleen 5000 e velkaa!


    • EpätoivoValtaama

      Joku sai alushousuttii, elikkäs, oliko ne puntilliset vai iliman?
      Mie ruppeisin tarvihtemmaan pitkäpunttisia ku ilimat jiähtyyvät.

    • kerrankoijattu

      Ihan tautisen paska. Kusettaa niitten maksuissa etc. Aina laskussa ylimääräisiä kuluja joihin ei saa mitään selvyyttä.

    • lainaaja

      Lainasin joskus 400 euroa ja nyt hain siihen korotusta 1500 e. Sitä ei kuitenkaan hyväksytty jostain syystä. Hain toiselta sivulta lainatarjouksia 2000 euroon ja nyt ostosrahalta tuli päätös, että lainaavat 2400 euroa. Kummallista toimintaa. Muuten on toiminut todella hyvin. Ikinä ei ole mitään ongelmaa ollut.

    • hurrja

      On muuten kallis. Nostokulut 4000e yli 600e ja korot päälle . Elä helevetissä ainakaan tätä ostosrahaa ota

    • Kai.Vari66

      Ostosrahan paras ominaisuus on sen nopeus. Kun rahaa tarvitsee todella nopeasti Ostosraha maksaa lainarahat tilille jopa 10.000€ alle 15 minuutissa. Katso kingrahoitus.fi/ostosraha/

    • Ontuu

      Hidas vastaus sähköposteihin. Joissain lainapaikoissa vastaavat nopeammin.

      • Ontuu

        Voi olla ruuhkaakin kyllä.


    • kai.Vari67
      • hhhw2hgw3kol

        Ostosraha on näköjään aika hyvä ihan sillä perusteella, että heidän sivullaan selkeä laskuri, josta saa selville kuukausiveloituksen sekä lainan kokonaishinnan.

        http://www.ostosraha.fi


    • Kaasu100

      Lainassa on 600 sadan euron käsittelykulu, jota he eivät etukäteen kerro. En suosittele.

      • 50kymppinenvippaaja

        Voi hirvitys 600 sataa käsittelystä kuluja eli 60000 euroa! Nyt on jo Ferratumin lainakin vertailussa halpa!


    • Uuusimuiii
    • oijoi

      ostosraha on pelkkä ryöstäjä,köyhät hakee lainaa,rikkaat ei tarvii,korko korkea,jos menee perintään oksettavan korkea korko,silkkaa ryöstöä

    • hmmnojoo
    • yhgrrrred

      Miks otetaan tällasii älytönkorkosia lainoja pankista sais 1% korolla

    • EiMuutosta

      Nyt on uudistetut verkkosivut noilla, mutta edelleen kallista lainaa...

    • HirveätKort
    • HirveätKorot

      Pienentäisivät korkoa tuossa lainassa.

      • jesusisgreat

        Miksi? Tyhmät ottavat lainaa vuosi toisensa jälkeen tuolla korolla. Ei se tyhmä ole joka pyytää.


    • Anonyymi

      Hei. Eivät tarkastaneet minun kohdalla. Ja sain pienen kulutusluoton, vaikka ei ole luottotietoja. Olen ihan tyytyväinen ostosrahaan, vaikka voisi ne korot olla vähän pienemmät.

    • Anonyymi

      Kauheeta kiskurointi. Mulla on 98 euroo maksettavaa pääomaa. Järkytyin suuresti kun kokonaissumma on melkeen tonnin. Olisin maksanut lainani kerralla pois, tuon 98. Mutta kaskas kulut ja palkkiot yli 800 e. Ei tuosta 98 eurosta nyt korot ois pitäny olla järin suuri. Heidän 24,5 lupaamalla korolla. Luulin toisin. Kun maksan koko summan pois. Ei siinä enää voi maksettavaa jäädä. Tätä sit maksetaan vielä vuosi. Älkää ottako tästä velkaa itsellenne. Järkkyä.

    • Anonyymi

      Kyllähän pikaluottoja saa vielä ilman tulotietojen tarkistusta: https://lainaanyt.fi/pikaluotto/ mutta ei enää kauaa...

      Syyskuussa tulee uusi korkolaki ja sen jälkeen nämä pikaluotot häviävät kuin p.....u saharaan...

      Vaikeeta saada lainaa ilman tuloja enää tuon jälkeen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe