Raain leffa minkä olet nähnyt

män

En ole katsonut evill deadia joten
JASON X

72

8789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angie

      Vuosi nuoruudestani! muita hyviä on
      Gia
      Unelmien sielunmessu
      Amelie
      Original Sin
      American Beauty
      Täydelinen murha
      Älä sano sanaakaan
      Scary Movie
      Seven

      • Angie

        Vitti mä luin että tossa luki parhain elffa minkä olet nähnyt. Kämmi. Mä siis vahingossa luelletin parhaimpia leffojani. Raainta en oo nähnyt kun kaikki tuntuu olevan paskoja. Pelottavin oli The Ring, mutta siinä ei kyllä mitään raakaa ollut.


      • okkigaam

        Olki koirat.


      • Moovie
        okkigaam kirjoitti:

        Olki koirat.

        Niin tämä, missä yksi pääosan esittäjä on James Marsden?
        Esittää maalle muijansa kanssa muijansa Taka-Hikiällä sijaitsevaan lapsuuskotiin muuttavaa kirjailijaa.
        Ihan hyvä leffa ja aika raakakin, muttei nyt mikään tolkuttoman raaka.


    • leonardo

      Gangs of new york.

    • dunc

      tuli vuos pari sit nelosen r&a sarjassa, joku saksalainen leffa missä kaks tyyppii häiriköi.. en muista kyl nimee.

      • d.o.

      • alölköä
        d.o. kirjoitti:

        Tuon niminen on tämä kyseinen elokuva. Erittäin ahdistavatunnelmainen leffa. Lisää tietoja http://us.imdb.com/Title?0119167

        Faces Of Death.


      • rty34y4yu
        d.o. kirjoitti:

        Tuon niminen on tämä kyseinen elokuva. Erittäin ahdistavatunnelmainen leffa. Lisää tietoja http://us.imdb.com/Title?0119167

        Mutta ei ole saksalainen, Itävaltalainen


    • Warlock

      ilmaisen oman mielipiteen niin jasonX on todella paska...... paras on evil dead2 dead by dawn!!!

      • trt7u5685

        Evil dead 2 on huono. Saman ekan osan toistoa, ja kaiken lisäksi leffa täynnä naurettavia virheitä/mokia. Mitähän Raimi yritti saavuttaa surkealla jatko.osallaan? Jotain ekan osan kulttimainettako?


    • Fr3ak

      Re-Animator ja Braindead.

    • Robocop

      Paul Verhoevenin aikaisemmat tekeleet. (totall recall etc.)

      Mutta Robokyttä ykkönen leikkaamattomana on aika karua katseltavaa.

    • Tellu

      sekä Arpinaama (se kohtaus missä moottorisahalla pannaan mieheltä kättä poikki). Ehkäpä myös Reservoir Dogs (korvanleikkuu). Piirtäjän sopimuksessa poltetaan äijä elävältä lopussa - no sitähän nyt sattuu harva se kerta, mutta siinä oli joku ihan typerä syy asialle.

    • -----

      En ole nähnyt, mutta kuulemma on raaka.

      • ------

        Väkivaltaisin, raa`in ja samalla vaikutttavin kauhuelokuva on ehdottomasti INTRUDER.


    • heh heh

      Ihan must leffa, veri ym. lentää makeesti ja ennenkaikkea huumorilla.

      • eMMI

        Mun mielestä bad taste on ihan luuseri leffa!!Varmaan huonoin minkä oon nähny...Poika frendikään ei tykännyt...=(


      • wilbur
        eMMI kirjoitti:

        Mun mielestä bad taste on ihan luuseri leffa!!Varmaan huonoin minkä oon nähny...Poika frendikään ei tykännyt...=(

        Ette vaan ymmärtäneet kornin huumorin päälle ;)


      • sekava lässyttäjä
        eMMI kirjoitti:

        Mun mielestä bad taste on ihan luuseri leffa!!Varmaan huonoin minkä oon nähny...Poika frendikään ei tykännyt...=(

        Tiedän mitä teit viime kesänä- ja Scream-sarjat ovat pilanneet nykynuorison maun :D:D:D

        Just kidding... :)


      • w.c.fields
        eMMI kirjoitti:

        Mun mielestä bad taste on ihan luuseri leffa!!Varmaan huonoin minkä oon nähny...Poika frendikään ei tykännyt...=(

        "bad taste" on olemattomalla budjetilla ja amatöörivehkeillä tehty harrastelijaelokuva. Tunnetumpi samojen tekijöiden elokuva on "Taru sormusten herrasta". Taitoahan tekijöiltä ei ole puuttunut. Ainoastaan rahaa elokuvan tekoon.


    • Emmi

      Ehdottomasti seitsemän...Se on niin kauhee leffa...!!Ja toinen tietysti olis evil dead!!!

      KARMIVAA!!

    • horror

      tietenkin se Aira Samulinin leffa, mikä se nyt olikaan ,Tango kabaree.

    • rosewater ja Kiedis

      nimienmuuttaja ehdottomasti raain leffa k18
      valmistusvuosi 2003

    • Niks

      Bad Taste, Braindead ja Evil Dead leffat ei kyllä ole mitenkään erityisen raakoja. Elkää nyt ymmärtäkö väärin. Pidän kyseisistä elokuvista todella paljon. Kun raakaa leffaa haetaan, niin kannattaa kääntää katseensa nousevan auringon maahan. Kuullut olen hyvinkin raaoista pätkistä, mutta nähdyistä Battle Royale on mielestäni aika raaka.

    • sekava lässyttäjä

      Mielipiteet on mielipiteitä, jokaisella omansa. Ja soppaa hämmentää entisestään se, että jokaisella oma mielipiteensä siitä mikä on raakaa :)

      Omasta mielestäni raakuus on realismia, ahdistavuutta. Siinä mielessä esim. Bad taste ei ole raaka (mutta omassa lajityypissään erittäin mainio splatteri). Hyvä esimerkki raakuudesta on vaikkapa Reservoir dogsin korvanleikkaus-kohtaus.

      Aidosti ahdistava kohtaus, jossa itse väkivallalla ei mässäillä, ja seuraukset näytetään ("korvaton" poliisi ei heitäkään cooleja one-linereita...). Toinen mieleeni tuleva raaka elokuva on Battle Royale, jossa oli muutama varsin epämiellyttävä kohtaus.

      Ikävää vain, että suurin osa hollywood-hötöstä on täynnä "viihdeväkivaltaa", kungfu-pelleilyä jossa sankarilta irtoaa vain pieni verivana nenästä, ei sen kummempaa.

      Joo, raskaan päivän päätteeksi ei oikein irtoa kovinkaan johdonmukaista tekstiä, mutta toivottavasti saitte jotain irti.

      Ja itse kysymykseen vastaten: raain leffa jonka olen nähnyt olkoon Battle Royale.

      Ps. Minkälainen Itchi the killer lienee? Kuka katsonut?

      • Itchi

        Kattelin sen pari viikkoa sitten. Sairain ja raain leffa mitä olen koskaan nähnyt, ja tota japanigenreäkin on tullu katottua aika paljon. Itse leffa on surrealistinen sekametelisoppa jonka tyylilaji on kai lähinnä musta komedia. siitä löytyy kaikkea kuvottavaa: explisiittistä miesten ja naisten kiduttamista, väkivaltaista raiskaamista, jäsenten katkomista, suihkuavia kaulavaltimoita ja ylipäänsä kaikki "herkut" mitä sairas mieli pystyy tuottamaan. Jos tekijä yritti sanoa jotain elokuvalla se jäi mulle ainakin epäselväksi.


      • "Tsugoi na Ichi!"
        Itchi kirjoitti:

        Kattelin sen pari viikkoa sitten. Sairain ja raain leffa mitä olen koskaan nähnyt, ja tota japanigenreäkin on tullu katottua aika paljon. Itse leffa on surrealistinen sekametelisoppa jonka tyylilaji on kai lähinnä musta komedia. siitä löytyy kaikkea kuvottavaa: explisiittistä miesten ja naisten kiduttamista, väkivaltaista raiskaamista, jäsenten katkomista, suihkuavia kaulavaltimoita ja ylipäänsä kaikki "herkut" mitä sairas mieli pystyy tuottamaan. Jos tekijä yritti sanoa jotain elokuvalla se jäi mulle ainakin epäselväksi.

        "Jos tekijä yritti sanoa jotain elokuvalla se jäi mulle ainakin epäselväksi."

        Itse olen ymmärtänyt että ajatus Ichi the Killerin taustalla on se, että se pistää katsojan kyseenalaistamaan viihteellisestä väkivallasta nauttimisensa ja herättämään kysymyksiä siitä, miksi me oikeastaan pidämme väkivaltaisesta viihteestä. Toteutuksessa tämä näkyy esimerkiksi siinä, että elokuvan alkupuolella esiintyvä väkivalta on enimmäkseen ns. viihdeväkivaltaa, joka ei siihen tottuneemmissa katsojissa herätä erityisen voimakkaita negatiivisia tunteita, mutta elokuvan edetessä väkivalta muuttuu realistisemmaksi, vähemmän filmaattiseksi ja siis luonnollisesti myös inhottavammaksi.
        Elokuvan isä Takashi Miike ei myöskään ole pelkkä verellä ja suolenpätkillä kulttimainetta havitteleva tusinaohjaaja, vaan mies on osoittanut pystyvänsä ohjaamaan radikaalien kulttifilmiensä ohella monenlaisia elokuvia lastenelokuvista historiallisiin filmeihin ja on uransa varrella vaihdellut onnistuneesti elokuviensa tyyliä kaupallisen valtavirta- ja extreme-materiaalin välillä.


    • Joo

      Oon samaa mieltä Battle Royale ja Ichi the Killer kumpikin tosi raakoja leffoja.

    • milesdavis

      Cannibal Holocaust (1980). Ei ole kauhua, mutta kiellettiin monissa maissa. Ihmissyöntiä, verisiä raiskauskohtauksia, silpomista, seivästyksiä, sisäelimiä ja muutenkin melko eläimellistä toimintaa. Elokuvassa kidutetaan ja tapetaan myös oikeita eläimiä. Tahallaan amatöörimaisesti kuvattu.

      Japanilaiset Guinea Pig -lyhytelokuvat 80-luvulta, jotka ovat psykologista nihilististä kauhua. Pahin on ehkä "Flower of Flesh and Blood", jossa samuraiksi pukeutunut mies suorittaa nuoren naisen rituaalimurhan paloittelemalla, muuta juonta ei tietenkään ole. "The Devil's Experiment" tulee toisena, siinäkään ei ole muuta juonta kuin kuvata naisen kidutusta ja reagointia erilaisiin kipuihin. Näitä luultiin alunperin oikeista murhista kuvatuiksi videoiksi ja niiden hallussapito oli rikos.

      Faces of Death (1978) ei ole varsinainen elokuva, vaan dokumentti, jossa kuvataan erilaisia realistisia tapoja kuolla. Video koostuu monista yksittäisistä pätkistä. Muistaakseni kielletty Suomessa.

      Suomalainen taiteilija Teemu Mäki teki kuuluisan videoteoksen "Sex and Death" vuonna 1988, jossa hän tappaa kissan tylsällä kirveellä ja masturboi. Video on puolitoistatuntia pitkä ja kuuluu nykyään Kiasman kokoelmiin. Kissantappokohtaus kestää vain muutaman sekunnin. Taiteilija tuomittiin sakkoihin.


      Tällaista on tullut nuoruudessa katsottua. Ei voi muuta sanoa kuin että 80-luku oli kauhuelokuvan kulta-aikaa, eli melkoinen häpeäpilkku ihmiskunnan historiassa. Ihmettelen suuresti kuka tekee tällaisia elokuvia ja samaten sitä, miksi joku yleensä haluaa nähdä näitä "maailman raaimpia" elokuvia.

      • sairaselokuva

        Cannibal Holocaust. En kommentoi enempää


    • Raain kohtaus

      Irreversible.

      Kohtaus jossa mies hakkaa toisen pään tohjoksi vaahtosammuttimella.

      • Kumiukkoja ?

        Mitä kauheaa nyt on nuken pään leikkaamisessa ja ketsupin lotraamisessa ?

        Aidot natzien kuvaamat ihmiskokeet on aika kauheita.

        Onko joku muu katsonut ?

        Löytyy Suomesta eräästä arkistosta. Enempää en halua kertoa.


    • v-lion

      tämä 2000-luvun rambo..

    • +ikiug

      ...Liftari.

    • japskit...
    • Kannattaa katsoa

      Ykkös ja kakkososa.

      • TooMuchBlood

        Täällä on jo käsitelty Ichi The Killer, Battle Royale, Rambo ja Guinea Pig. Ja monta monta muuta vallan raakaa leffaa. Joku on jopa katsonut Men Behind The Sunin.

        Mutta tällaisia ihan mainioita leffoja ei ole vielä näemmä mainittu kuin Marttyyrit, Cradle of Fear tai Sin City.

        Kyllähän raakoja elokuvia löytyy aivan järjettömän paljon hyviä ja yhtä lailla järjettömiä, kuten; Pier Paolo Pasolinin Sodoman 120 päivää.

        Itse mielelläni, jos katson raa'an leffan, katselisin sellaisen joka on oikeasti naurettavan huonosti tehty. Mieluiten vedetty väkivalta aivan yli hilseen kuin jätetty liian realistiselle asteelle. Elokuvan on tarkoitus herättää erilaisia tunteita, mutta itse en ainakaan saa mitään hyviä fiiliksiä turhan realistisista ja brutaaleista leffoista.


      • Hostel fani
        TooMuchBlood kirjoitti:

        Täällä on jo käsitelty Ichi The Killer, Battle Royale, Rambo ja Guinea Pig. Ja monta monta muuta vallan raakaa leffaa. Joku on jopa katsonut Men Behind The Sunin.

        Mutta tällaisia ihan mainioita leffoja ei ole vielä näemmä mainittu kuin Marttyyrit, Cradle of Fear tai Sin City.

        Kyllähän raakoja elokuvia löytyy aivan järjettömän paljon hyviä ja yhtä lailla järjettömiä, kuten; Pier Paolo Pasolinin Sodoman 120 päivää.

        Itse mielelläni, jos katson raa'an leffan, katselisin sellaisen joka on oikeasti naurettavan huonosti tehty. Mieluiten vedetty väkivalta aivan yli hilseen kuin jätetty liian realistiselle asteelle. Elokuvan on tarkoitus herättää erilaisia tunteita, mutta itse en ainakaan saa mitään hyviä fiiliksiä turhan realistisista ja brutaaleista leffoista.

        Suosittelen kovasti!!! Varmasti tykkäät


    • ea

      vai että raain elokuva...... no jos se luokitellaan raa-aksi että ittelle tulee ahdistunu olo ja meinaa oksennus lentää niin! voittaja on The Human Centipede (First Sequence)

      http://www.imdb.com/title/tt1467304/

    • happytreefriend

      kyllä ehdottomasti se Texasin moottorisaha murha on se pahin elokuva.
      Netissä, youtubessa löytyy myös tällaisia: Happy tree friends animaatiopätkiä, jotka
      ovat myös aika raakoja. Niissä seikkailee suloisia eläimiä, jotka kuitenkin kuolevat verisesti ja raa'asti.
      En suosittele ihan lapsille...
      Tässä yks raaka pätkä: http://www.youtube.com/watch?v=nmXL6-F3vZQ&feature=channel

    • Minä vain

      I Spit on Your Grave (2010)

    • ...

      Lähes kaikki Troman tekemät elokuvat.

    • dyyy

      täs ois muutama : The human centipede,dead snow, hostel 1&2

    • ffgvsdfvsdfv

      House of Blood

      • ukyy7k6k

        Inside, Martyrs


    • ewe.

      Begotten 1991 ehdottomasti. siinä revitään omia suolia ulos. oksennetaan sisäelimiä, poltetaan nuotiossa, fäpätään kuollutta, raiskataan, hakataan, kiskotaan suolen pätkästä kaulan ympärillä, paloitellaan ruumiita ja sen jälkeen istutetaan paloitellut ruumiin osat ja niistä kasvaa kukkia. voi miten kivaa. Ja tämä kaikki tehdään ilman sitä yleistä kauhuleffojen muovin tuntua.

    • Kirvelihyrrä

      Heartlessissa on se yksi kohtaus, missä päähenkilö muumioi sen yhden gigolon alasti elmukelmuun ja sitten kaivaa siltä sydämen koristetikarilla irti.
      Se kohtaus oli raaka ja epämiellyttävä monestakin eri syystä ja ensimmäinen kerta tosi pitkään aikaan kun elokuva on oikeasti onnistunut järkyttämään allekirjoittanutta (vieläpä ilman että elokuva olisi oikeastaan ollut millään muotoa huono tai mauttomasti tehty).

    • Hummuu

      Lampaansyöjät! Suoraan saatanasta tuo elokuva.

    • ddddwqddd

      Walking dead-sarja

    • HaLoWeEn

      Mulle Pan's Labyrinth oli liian raaka niin henkisesti kuin se oli fyysisestikin.

      Sitten on Bound. Hyvä leffa, mutta siinä kohdassa, jossa rikollinen hakkaa toisen pään mäsäksi vessanpönttöä vasten, niin se oli minulle liikaa. Vaikka olen nähnyt vaikka minkälaista elokuvaa... Joten en tiedä miksi tuo kohta on jäänyt kauhulla mieleeni.

    • butcher~

      Raain leffa-sarja, minkä olen nähnyt on ollut Saw:it. Ne leffathan ei ole muuta kuin mättöä! Kauhuleffoina Saw-elokuvat on "vajavaisia", koska eivät anna kunnolla mitään pohdittavaa katsojalle. Pelkästään ihmislihalla ja kidutusvälineillä leikkimistä.

      Toinen raaka leffa on sitten "Midnight's meat train", eli Keskiyön lihajuna. Nimi kertookin jo mukavasti elokuvan luonteesta.

      Hostel-leffat on myös aika raakoja. Poranterällä sorkitaan ihmisiä yms.

      Sitten on vielä yksi raaka elokuva, missä joku ihmisporukka menee metsään kuvaamaan jotain TV-sarjaa ja siellä on jotain epämuodostuneita ihmissyöjiä, jotka alkaa tappamaan tätä TV-porukkaa. Yritin palauttaa mieleeni tän elokuvan nimeä, mutta en yksinkertaisesti muista! >:/

    • Stalingrad
    • Guntteri

      Pekka ja Pätkä puistotäteinä oli mielestäni aika raaka - varsinkin kohtaus missä Justiina mätkii kaulimella...

    • dwqfegfg

      Pianisti

    • Ehdottomasti raain ja ahdistavin leffa minkä olen nähnyt on japanilainen
      Grotesque elokuva.

    • Yamato laivastoeloku

      Yamato oli aikalailla omassa luokassaan.

    • _Vuohimies_

      Että raainta elokuvaa...nooo, tietysti nää perus jenkkiklassikot Evil Dead, Braindead. Sitten on Romeron zombi-sarja sekä Brain Damage, From Beyond ja Demons. Cannibal Holocaustin leikkaamaton versio sisältää oikeita eläintappoja, joiden ohella melko inhan näköisesti toteutettuja ihmisten (näyteltyä) murhia. Hostel on aikas raaka. The Fly eli Kärpänen on ällöttävä, ei kovinkaan raaka.
      Hellraiser on hyvä myös.

      Japanissa tehdään ihan pimeetä tavaraa. Jos hermot kestää niin kannattaa tsekata sellaiset, kun: Tetsuo - the Iron Man, Tetsuo 2 - Body Hammer, Grotesque, Ringu (siis se alkuperäinen japsileffa, ei amerikkalainen remake....). Tetsuo-leffat sisältää sellaista kamaa, kuin porakoneiksi muuttuvia peniksiä, lapsien räjäyttämistä ja sen sellaista. Grotesque on periaatteessa japanilaisten vastine Hostelille. Sitten on se helkkarin Guinea Pig sarja jota en suosittele kenenkään mielenterveyttään arvostavan katsovan.

      Sitten on näitä ranskalaisia kauhuleffoja, joita siellä on 2000-luvulla tehtailtu.
      - Haute Tension (Switchblade Romance)
      - Frontier(s)
      - Martyrs
      - Á L'intèrieur (Inside)

      Raakoja toimintaelokuvia: indonesialainen mättöpätkä The Raid Redemption, Rambo 4, Death Sentence, Dead Man's Shoes, Predator, Pulp Fiction (muutkin Tarantinon leffat), Machete, Planet Terror, Hobo With a Shotgun, Hard Boiled, Desperado ja Once Upon a Time In Mexico. Kummisedät on suht brutaaleja (hevosenpää sängyssä.........?!)

      Varmasti muitakin on paljon, mutta nämä löytyvät omasta hyllystä.

    • Broken1

      A Serbian film.

    • Luolakansa

      Oliko 2003 jo elokuvia olemassa? :D siis ihan liikkuvia kuvia ja äänellä?

    • sausis

      Piraija 3D vai mikä lie piraijaleffa. Kauheeta verellä mässäilyä, ja tietysti paljon isotissisä bimboja jotka kuolee alasti ja heti. Ilman jatkuvaa raatelua voisi olla ihan perus ok kauhufilmi, mutta kun ei.

    • Kauhu

      Inside ja Marttyyrit ehdottomasti sekä Saw ja Hostel

    • sadafsdfse

      hobo with shot gun on pelkää veri löylyä
      frointersin kotelossa on jopa varoitus siittä mite raaka se on hyi

    • Leffafriikki

      Kuten yllä joku mainitsikin niin Guinea pig flower of flesh & blood ja Devil's experiment. Kyllähän noita voi raaoiksi kutsua.

      Cannibal holocaust on myös hyvä.

      Mulla on leffakokoelmassa myös dokumentti missä näytetään erilaisia teloituksia/rangaistuksia. Pahin on lopussa oleva teloitus ampumalla. Dokumentin nimi on The executions.

    • No en ole kovin brutaalia kamaa kahtonu, mutta raain on varmaan se Kill Bill Volume 1. Ahdistavin varmaan sit Se7en...en tiiä.

    • mangonovelle

      En niinkään raakuudesta tiedä mutta ehdottomasti ahistavin leffa on the descent.

    • zappp

      "Mitä tänään syötäisiin?" ja pääsiäisen lammasleike.

    • Moovie

      Midnight Meat Train.
      Oikeasti aika vastenmielisen raaka.
      Olen jotenkin turtunut tietyssä mielessä noihin verimättäjäisiin, mutta tuo pätkä on tosiaan jo kuvottavan raaka, minkä takia en ole viitsinyt sitä toista kertaa katsoa.
      Mutta jos haluaa shokeerata itseään näillä pätkillä, niin kannattaa ilman muuta katsoa.

    • Anonyymi

      No siis raaimpiahan on nämä laittomat elokuvat esim snuff r73 on aika raaka mutta laillisista elokuvista raaimmat on cannibal holocaust ja sawit kuumottavin on varmaan smile ja
      insidioussit oudoimmat kauhuelokuvat jotka tiedän on begotten ja snuff films do not exist

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe