Kreikan kurssilla opittua

saarovitsi

Mitä on Kreikaksi "Paras harakka"?

Vastaus: Ka liiteri kissa.

Jk. Kilvoittelijattarelle Yläsnousemustervehdys -Kristus nousi kuolleista !

18

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilvoittelijatar

Totisesti nousi!

• on täällä

muitakin tytteleitä! Joko rospuutto huuhtoo maisemaa?

• Kilvoittelijatar

niin ei tarvitse kysellä ja ihmetellä!

• huumori kuollut
        Kilvoittelijatar kirjoitti:

niin ei tarvitse kysellä ja ihmetellä!

vai miten tämä pitäisi käsittää?

• kukkakauppias 2 polvessa
        huumori kuollut kirjoitti:

vai miten tämä pitäisi käsittää?

eli ei. huumori ei ole koskaan varsinaisesti elävien kirjoissa ollutkaan. ei tosin kuolleidenkaan. siksi vaihdoin itsekin aikoinaan kirjakauppa-alalta kukkapuolelle.

• saarovitsi

Ettet vain tolppakilvoittelija Miihkali naapuri tolpalta.

• saarovitsi

Ettet vain tolppakilvoittelija Miihkali naapuri tolpalta. Rospuutosta kyselet. Toista metriä lunta on vanerinperällä, siellä mistä en alas ole lumia luonut. Miksikö en ole lapioinut? No kun aika ei riitä.

• saarovitsi
        saarovitsi kirjoitti:

Ettet vain tolppakilvoittelija Miihkali naapuri tolpalta.

bittiavaruuteen ennen kuin olin ennättänyt päivittää säätiedotusta. Sorry.

• ja juutuin
        saarovitsi kirjoitti:

Ettet vain tolppakilvoittelija Miihkali naapuri tolpalta. Rospuutosta kyselet. Toista metriä lunta on vanerinperällä, siellä mistä en alas ole lumia luonut. Miksikö en ole lapioinut? No kun aika ei riitä.

naapuri tolppakilvoittelijan mämmibileisiin!

• kukkakauppias 2 polvessa
        saarovitsi kirjoitti:

tasan ei käy lumityölliset kilvoitteet,ei. Itse olen koko päivän mättänyt ja lapio on vasta puolivälissä.
        Huumorin kukat sentään onnistuin pelastamaan paleltumasta, oppineiden kanssa ei ihan niin onnellisesti päässyt käymään.
        Vaan rospuuttoasioissa en minä liikkunut, on tässä itselläkin mennyt kaikki aika tätä kukkabisnestä opetellessa.

Luo hyvä mies sassiin ne vanerinperän lumet, ennenkun romahtaa koko pas..tellisävyinen kilvoittelutasosi penkkeineen päivineen.

• saarovitsi
        kukkakauppias 2 polvessa kirjoitti:

tasan ei käy lumityölliset kilvoitteet,ei. Itse olen koko päivän mättänyt ja lapio on vasta puolivälissä.
        Huumorin kukat sentään onnistuin pelastamaan paleltumasta, oppineiden kanssa ei ihan niin onnellisesti päässyt käymään.
        Vaan rospuuttoasioissa en minä liikkunut, on tässä itselläkin mennyt kaikki aika tätä kukkabisnestä opetellessa.

Luo hyvä mies sassiin ne vanerinperän lumet, ennenkun romahtaa koko pas..tellisävyinen kilvoittelutasosi penkkeineen päivineen.

No hyvät on perustelusi alan vaihdokselle. Olen itsekin hieman bisnesideoita kehitellyt tolppani ylläpitokustannusten kattamiseksi. Kukkapuotia itsekin alkuunsa suunnittelin, sitten koin ahaa elämyksen eräänä yönä herättyäni yltäpäältä hiestä painajaisunestani. Niinpä tietenkin, näinhän se on toimittava kuten unessa annettiin ymmärtää. Kävinkin jo poliisilaitoksella täyttämässä tarpeelliset yrityksenperustamiskaavakkeet. Saarovitsin luuta@matto on uusi toiminimeni. Luutaverstaassa teemme luutia ja mattokutomossa mattoja. Luudan ja maton ostaja saa mukaansa ilmaiset käyttöohjeet, kuinka roskat meidän luudalla lakaistaan maton alle, joutumatta edesvastuuseen teostaan.

• Kilvoittelijatar
        saarovitsi kirjoitti:

No hyvät on perustelusi alan vaihdokselle. Olen itsekin hieman bisnesideoita kehitellyt tolppani ylläpitokustannusten kattamiseksi. Kukkapuotia itsekin alkuunsa suunnittelin, sitten koin ahaa elämyksen eräänä yönä herättyäni yltäpäältä hiestä painajaisunestani. Niinpä tietenkin, näinhän se on toimittava kuten unessa annettiin ymmärtää. Kävinkin jo poliisilaitoksella täyttämässä tarpeelliset yrityksenperustamiskaavakkeet. Saarovitsin luuta@matto on uusi toiminimeni. Luutaverstaassa teemme luutia ja mattokutomossa mattoja. Luudan ja maton ostaja saa mukaansa ilmaiset käyttöohjeet, kuinka roskat meidän luudalla lakaistaan maton alle, joutumatta edesvastuuseen teostaan.

luuta ja matto, noudan ne kunhan lumet sulavat ja mönkijällä pääsee ilman suksia! Ei tarvitse olla isot, minulla on vain pieniä roskia, mutta laadun pitää olla ensiluokkainen! Ei sitten punaista mattoon, sitä näen liiankin usein, vihreä miellyttää enemmän - pysyy rauhallisempana, luudan värin ei ole väliä mutta mielellään luonnon antimista, käykö?

• saarovitsi

luuta ja matto, noudan ne kunhan lumet sulavat ja mönkijällä pääsee ilman suksia! Ei tarvitse olla isot, minulla on vain pieniä roskia, mutta laadun pitää olla ensiluokkainen! Ei sitten punaista mattoon, sitä näen liiankin usein, vihreä miellyttää enemmän - pysyy rauhallisempana, luudan värin ei ole väliä mutta mielellään luonnon antimista, käykö?

Valitettavasti en pysty toimittamaan pyytämääsi luuta@matto tilausta. Tuotanto lopetettiin yleisenedun vaatimista syistä heti aprillipäivänä. Yhden maton ja luudan ennätin toki tehdä. Nyt kun vielä oppisin lakaisemaan eteen tulevat roskat maton alle. Kissan lahjoitin Hattuvaaranerän metsästysseuran puheenjohtajan vaimon kaimalle. Miksikö? No etten vahingossakaan enää koskaan nostaisi kissaa pöydälle.

Jk. Armorikkaita vuosia selänpesijälleni;)

• Kilvoittelijatar
        saarovitsi kirjoitti:

Valitettavasti en pysty toimittamaan pyytämääsi luuta@matto tilausta. Tuotanto lopetettiin yleisenedun vaatimista syistä heti aprillipäivänä. Yhden maton ja luudan ennätin toki tehdä. Nyt kun vielä oppisin lakaisemaan eteen tulevat roskat maton alle. Kissan lahjoitin Hattuvaaranerän metsästysseuran puheenjohtajan vaimon kaimalle. Miksikö? No etten vahingossakaan enää koskaan nostaisi kissaa pöydälle.

Jk. Armorikkaita vuosia selänpesijälleni;)

toiminimen ja liiketoiminnan vaikka minulle, voisin maksaa esimerkiksi perusteellisella "miten roskat maton alle"-peruskurssilla, on tosi tehokas! Täälläpäin näyttäisi olevan markkinoita, enkä ole vielä liiketoimintaa harrastanut, voisi olla mielenkiintoista! Pistäpä mietintämyssyn alle, lienee vielä pipo tai muu päähine käytössä sikäläisessä ilmanalassa...;) Päätä kuitenkin piakkoin, sillä olen jo suunnittelemassa oheistoimintaa, joitakin yleisöluentoja liiketoimintaa tukemaan, kuten "Mistä roskat tulevat", "Miten erotan lakaistavat roskat muista", "Roskat eilen, tänään, huomenna", "Luudan valmistuksen eettiset periaatteet" jne, ideoita on loputtomiin. Voisit vaikka tulla luennoimaan?

• saarovitsi

toiminimen ja liiketoiminnan vaikka minulle, voisin maksaa esimerkiksi perusteellisella "miten roskat maton alle"-peruskurssilla, on tosi tehokas! Täälläpäin näyttäisi olevan markkinoita, enkä ole vielä liiketoimintaa harrastanut, voisi olla mielenkiintoista! Pistäpä mietintämyssyn alle, lienee vielä pipo tai muu päähine käytössä sikäläisessä ilmanalassa...;) Päätä kuitenkin piakkoin, sillä olen jo suunnittelemassa oheistoimintaa, joitakin yleisöluentoja liiketoimintaa tukemaan, kuten "Mistä roskat tulevat", "Miten erotan lakaistavat roskat muista", "Roskat eilen, tänään, huomenna", "Luudan valmistuksen eettiset periaatteet" jne, ideoita on loputtomiin. Voisit vaikka tulla luennoimaan?

Minähän en kauppoja ala hieromaan hyväntekijäni kustannuksella. Kaikki mikä oli minun, on nyt sinun. Täten testamenttaan koko luuta@matto ideani Kilvoittelijattaren käyttöön.

• LocationLocation

Puujakavitsejä...tässäkin on paljon sellaista mistä voisi päätellä vaikkapa mitä....eli siinä taas maha missäpainitaan.

• darri....

..vaikka kuinka toivoisi... se ei mee pois...

• alias...............

..se ei mee pois.. mutta eikun lisää hölmöläisjuttuja niille ei voi olla nauramatta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      126
      4446
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3220
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1500
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1348
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      889
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      723
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      697
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      49
      696
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      673
    Aihe