Lintsaus

käpypää

ÖÖg... Kertokaapas hyvii lintsaus vinkkejä esim. Miten voi saaha nopsaa kuumetta yms.

10

2477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuiseks, ok?

Haloo, mieti hetken aikaa tota kysymystä, onks kauheen fiksu? Tässä tarina minkä oot/tuut kuulee viel ;

Kannattaa se koulu käydä, ite oon 17 ja nyt alkaa v*tuttaa kun 9.luokan keskiarvoks tuli *5.4* tosin pääsin TUURILLA jatko koulutukseen, ja erittäin, erittäin helpottunu oon siitä...

• .,.,,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.

sanot et sul on paha olo ja sit laitat vaikka jugurttii suuhun ja "meet oksentaa sen" ja sit jäät himaa on testattu ja toimii ja myös kun noin tekee voi olla vähän pitenpään poissa ;)

• syömällä?

Eli oon kuullu et jos syö liitua niin tulee kurkku käheäks, menee ääni ja sit vaan kuumemittari lamppuun niin siinä se :D voiks joku kertoo toimiiko tuo? Eli tuleeko muita haittoja jos syö liitua? onks joku kokeillu?

• ellulellu-92

mun keskiavo oli ysillä 9,23 vaikka välillä pinnasinkin ja mun kaverin oli jotain 7 vaikka se ei Ikinä ollut poissa koulusta edes luvalla.. niin niitä neuvoja. Syömisen jälkeen nousee lämpö elikkä mä huijasin mittaamalla sen kuumeen syömisen jälkeen. Kannattaa myös juoda paljon kahvia (ainakin itsellä toimi hyvin), koska sekin nostaa lämpöä. Netistä varmaan pienellä tutkimisella löytää muitakin ruoka-aineita joilla saa lämpöö..hiustenkuivaajat yms ei ainakaan mulla toimi..

• ellulellu-92

niin ja jos sulla on poissaolovihko: käy pyytään opettajain huoneesta toinen ja sano että hukkasit sen vanhan. Sitten voit pitää sitä alkuperästä vihkoo sellasena mihin vanhemmat laittaa ne oikeet poissaolot ja toiseen kopioit ne samat oikeet poissaolot kun siin vanhas on. Sitten kun haluut pinnata niin täyttelet vaan sitä uutta. Ja jos oot oikeesti taas joskus pois niin näytät vanhemmilles sitä vanhaa ja ne laittaa siihen poissaolon ja kopioit sen siihen uuteen ja viet opelles. Tulipas hankalasti selitettyä...Mutta jos jäät tämmösestä kiinni niin se ei oo kyllä hyvä...

• udegvysig

vilma pilasi tämänkin=)

• qwerty

mää vaan sanon illal äitil et on kamala olo ja se käskee mitata kuumeen ni meen vaa johonki rauhalliseen paikkaan ja laitan mittarin lamppuun ni toimii hyvi liitua en suosittele koska sitä ei ole tarkoitettu syötäväksi niin se voi sisältää rotan kakkaa jne.

• tää toimii

Ota vessapaperia ja pidä kuuman veden alla sitten purista liiat vedet pois ja pista kainaloon pariks minuutiks. sitten mittaat kuumeen, tänään taas toimi

• Lintsaaminen on hyvä juttu. Itekkin lintsasin melko paljon niin potkittiin amiksesta & lukiosta ulos. Nyt oon sit ollu työttömänä, kouluttamattomana jo vuoden.

Tervetuloa kerhoon.

• lalalalalalo

hmm. ensin, polta otsasi hiustensuoristimella (auts), sitten sano vanhemmillesi "mun pää on tosi kipeä" ja kun he kokeilevat otsaasi... ;)

ehkä toimii, ehkä ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7512
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6247
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4377
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3014
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      24
      1846
    7. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      178
      1395
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1367
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      686
    Aihe