Romanttisia eleitä

naisille...

On mainittu kynttilät, kukat, hierominen ja ruuan laitto (hieromisen ja ruuanlaiton taidot puuttuvat minulta tosin), mutta onko mitään muuta, jotain ehkä hieman erikoisempaa? Jotain pientä tekoa, elettä?
Valitettavasti mulla ei ole kokemusta, mutta nyt kun eräästä naisesta olen kiinnostunut, no, suorastaan rakastunut, haluaisin tehdä jotakin osoittaakseni kiinnostustani. Hän ei ole tuntematon siis, että jotain voisin tehdä, mutta kun ei oikein keksi mitään.

37

21862

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienet teot

Katsele ja kuuntele mikä häntä miellyttää ja tee valinta sen pohjalta. Kun tiedät mistä hän pitää....se ilahduttaa varmasti.

• amr5

juuri näin. Toiset tykkää dramatiikasta, toiset hillitystä meiningistä.

• kiitäjä
        amr5 kirjoitti:

juuri näin. Toiset tykkää dramatiikasta, toiset hillitystä meiningistä.

Ei kummempaa kuin iltaisin aamuisin hipaisu pakoista, jos tarvetta myös enempikin. Se näyttää toimivan meillä ainakin. On tuota taivallusta yhdessä 42 v.Eikä tarvii ottaa pulttii. Myös huono kuulo ei pahitteeks joskus.

• Yks vaan..

Kirjoita hänelle rakkausruno jos hän on herkkä tai sen oloinen että oletat hänen pitävän runoista. Voihan sitä etsiä valmiinkin tekstin kun vain muistaa sanoa että ei ole oma mutta niin "sinulle" sopiva.Yksi vaihtoehto siis jos istuu persoonaan:)

• ei se vaikeaa ole

Jos nainen on kirjallisuutta harrastava tyyppi, niin tuo runojuttu voi olla aika paha... :/ kevät tuli puro sanoi puli puli-tyyppiset luritukset niin hohhoijaa...

Jos tiedät, mistä naisesi pitää, niin järjestä johonkin sellaiseen juttuun liittyvä ylläri. :) Ja eiköhän perinteiset mansikka, kermavaahto ja aito shampanja sulata kenen tahansa sydämen? (jos pitää shampanjasta, mansikoista ja kermavaahdosta) Pitäkää romanttinen "piknik" vaikka olohuoneen matolla, kynttilänvalossa.

• aimami

Oletpas sinä ihana tapaus :)!
      Auringonlaskua katsomaan, se on romanttista. Ja kun neitoa ehkä vähän paleltaa, voit ottaa kainaloon tai jos olette autolla, niin takakontista vilttiä peliin tai oma takki neidon harteille.
      Minua on säväyttänyt sellainen, että mies on vartavasten minua ajatellen koonnut cd-levylle romanttisia biisejä joita soiteltiin sitten autossa auringonlaskua katsellen...

• aimami

Luota itseesi, rakkauden avulla voit siirtää vuoria :). Kyllä kauniit sanat ja teot välittyvät naiselle, hän arvostaa jo ajatusta, joten pienikin teko on romanttista. Voi vaikka vähän himmentää valoja tms, huolehtia ettei ole liian kuuma tai kylmä tai onko nälkä jano yms. Seuraa sydäntäsi.

• näitä

ihanaa että yrität keksiä jotain tavanomaisesta poikkeavaa. Tavanomainen kohteliaisuus kylläkin myös vetoaa AINA, kuten oven avaaminen, takin ojentaminen, tuolin tarjoaminen jne. Pienet yllätyslahjat ovat myös hyvä, ja mitä erikoisempi sitä parempi. Eväsretki, tv-ilta patjoilla olohuoneen lattialla, tai vuokraa saunamökki yhdeksi illaksi ja pese selkä, ja hyvät eväät mukaan

• taidan olla liian suomalain...

Jos mahdollista niin näin kesäisin vie ylläri reissulle mökille .. saunotte, uitti, hyvä ruoka, ehkä viini , takkatuli... sillä ainakin minulta jalat alta vietäisiin ... tai vietiinkin .. :)

• kuljetti mut

kylän suurimmalle vuorelle, ei oltu ennen lenkillä käytykkä, vaan eipä olla kauaa tunnettukkaan. :) Eka mies joka vie mut muuallekkin kuin baariin, olin otettu. (enempää en siitä reissusta kerro, kohtelias oli, romanttinenkin ja kuin... ) ;)

• vois ehkä olla

vaikka ihan tavallinen uimahallissa käynti;) riippuu tietysti millä asteella teidän juttunne on;) Jos on alussa niin paljon muuta ei tarvita ja se on jo aika kiihottavaa;)
      Muuten voi tarvita roolileikkiä siihen vielä avuksi- ajattele että olen joku tuntematon kavaljeeri tms. tyyppistä..

Oikeet romanttiset hetket täytyy vaan osata nähdä- sateenkaaret, joutsenet, ensimmäiset kukat, lehtisateet, hassut heijastukset ikkunoissa, ottaa toisesta kiinni ja sanoo hei, huomaatko? katsoa silmiin ja nauraa- sitä kait se pienistä onnenhetkistä kiinni ottaminen on:) ja itse kun olet tunteella mukana hommassa- toinen huomaa sen kyllä:)

• eli...

"Oikeet romanttiset hetket täytyy vaan osata nähdä- sateenkaaret, joutsenet, ensimmäiset kukat, lehtisateet, hassut heijastukset ikkunoissa, ottaa toisesta kiinni ja sanoo hei, huomaatko? katsoa silmiin ja nauraa- sitä kait se pienistä onnenhetkistä kiinni ottaminen on:) ja itse kun olet tunteella mukana hommassa- toinen huomaa sen kyllä:)"

Guuuut! :))

• -----

Kuuntele häntä. Meillä kaikilla on jokin erikoinen pikku juttu, josta pidämme. Se voi olla vaikka joku tietty suklaapatukka, johon on addiktio(kovin yleistä naisilla) tai kuuma kaakao tai jokin pikku esine, joita nainen keräilee. Jos hankit hänelle jotain, mistä hän oikeasti pitää ja mikä osoittaa, että kuuntelet häntä ja huomioit hänet, niin eiköhän nainen kuin nainen ole myyty. Paras lahja minkä koskaan olen saanut oli pieni keijukaiskoru, josta olin niin vaikuttunut juuri siksi, että mies oli ihan itse huomannut, että pidän kaikista keijuaiheisista esineistä! Rahallisesti varmaan halpa, mutta ajatus on tärkein! (jos et osaa laittaa ruokaa, niin ruokamyrkytys on aika huono lahja... :) ) Noista mainitsemistasi en henkilökohtaisesti pitäisi, ne on niin helppo ratkaisu, että samantien olen ilman, ainoana poikkeuksena kukat, mutta silloin sinun on pakko tietää, mitkä ovat hänen lempikukkiaan.

• mut lahjominen

ei ole ok.

Terkuin nainen, joka haluu välittää miehestä itsestään, eikä sen lahjoista sinänsäkään, ne sivuasia!....

• MrsBig;)

ei kannata ottaa mallia Sinkkuelämien Herra Kihosta, joka toi Carrielle typerän laukun, josta neiti ei tietenkään "kovin kovasti" tykännyt :DDDDDDDD

• että haluat

panostaa huomaavaisuuteen! Välillä näitäkin keskustelupalstoja lukiessa tuntuu siltä, että herrasmiehet ovat sukupuuttoon kuollut laji. Olen samaa mieltä kuin joku tuossa aikaisemmin kirjoittanut: Arkinen huomaavaisuus on kaikkein tärkeintä. Se kertoo, että välittäminen on aitoa. Toinen aika selkeä tapa osoittaa kiinnostusta on mielestäni keskustelu. Tarkoitan sitä, että olet kiinnostunut seuralaisesi mielipiteistä ja häntä kiinnostavista asioista, et ainoastaan siitä alueesta kaulan ja polvien välillä.

• aina saannut

Anna erotiikkaa kaiken maustein...lemmenkalua myöten, läheisyys intiimi ilta/aamurakastelu usein tekee hyvää jne, ja joka nainen haluaa/ toivoo huomioivaa aamupanoa mieheltään, joka on hyvä itsetuntoinen, miehellekkin hyvä tunne kun antaa rakkaalleen erotiikkaa seksiä kummankin mukaan...Sitä enemmmän naisen/miehenkin himot hyrräää jne...Kevättä kaluissa/rinnoissa..

• Yllätti mut ja oli laittanut kehyksiin kuvan meistä kahdesta. Minusta se oli ihanan romanttista.
      Ei sen tarvi olla mikään iso teko. Samoin hän monesti kirjoittaa lapun lukemani kirjan väliin. "Rakastan sua rakas, tule suuteloimaan" :) Tai "Vaikka kirja on hyvä mut pussaa välillä mua" Tietenkin teillä se on nyt vähän eri juttu kun suhde on alkava. Alussa mun mies saattoi kirjoittaa vaikkapa uimarannalla hiekkaan sydämmen sisälle meidän nimet. Aamulla monesti on myös pieni viesti sydämmen sisällä keittiönpöydällä. Se on minusta romanttista ja ihanaa.

• ...........

Kuka vitun ääliö tätä paskaa
        jaksaa
        jauhaa täällä, hankkikaa elämä luuserit ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

• paikallaan:

poikaystäväni kävi etelässä vuosi sitten lomailemassa. kysyi lähtiessä mitä tuliaisia haluaisin, vastasin klassiset namia ja hajuvettä.

sain sen tuoksun, mutta: lisäksi myös kuukauden ajan joka viikko matkan jälkeen pienen korun tms. milloin mistäkin paikasta matkan varrelta. olin aivan myyty. mua oli muistettu about joka päivä matkan aikana, ja jälkeenkin. =)

ja likkakaverit mustuivat ryttyisiksi kateudesta... ;D

t: lellikki

• ehdotus

Vie hänet kuumailmapallolla matkalle korkeuksiin.
      On ainakin hieman erikoisempaa.

• niin sitä pitää

Sammut sohavalle ja sotket asuntosi ja sitä ennen kutsut naisen kylään. Sehän se on romanttista vai mitä?

Viinassa se viisaus piilee perkele!
      Naiset monesti tykkäävät rapakännisistä miehistä. Siinä on kai sitä jonkilaista romantiikkaa ja tuhman pojan mainetta joka mielyttää 90% naisista. Vai olenko kenties väärässä? Enpä usko.

• päälle

sitten paskot ja kuset ympäriinsä.Lopuksi
        haukut alimpaa helvettiin muijan ja potkit
        persuuksiin!.Siitä ne pitää,ja jos lähtee
        ,anna mennä nirpan.

• ....
        päälle kirjoitti:

sitten paskot ja kuset ympäriinsä.Lopuksi
        haukut alimpaa helvettiin muijan ja potkit
        persuuksiin!.Siitä ne pitää,ja jos lähtee
        ,anna mennä nirpan.

Ainakin yllättyy jos ei mitään muuta.

• sap
        .... kirjoitti:

Ainakin yllättyy jos ei mitään muuta.

Kyllä tässä keskustelussa (lukuunottamatta näitä edellisiä) on kaikkein loogisimmat asiat joihin sun kannattaa panostaa. Ite tapasin aivan upean miehen pari kuukautta sitten ja kiinnostuin juuri näiden perusjuttujen vuoksi. Kohtelias mies herättää aina kiinnostusta naisissa! Esimerkiksi ovi aukeaa nasille nykypäivänä harvalta mieheltä! Pidä huoli että nainen tuntee itsensä tärkeäksi, jos todella olet rakastunut siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa! Itse en haluisi mitään suurta vaan pieniä huomion osoituksia silloin tällöin! Kukkia jos ostaa ei todellakaan tarvita kaupan suurinta puskaa vaan esimerkiksi yksi kaunis ruusu riittää. Liika on liikaa tässäkin asiassa! Uskon että olet fiksu mies koska tällaista mietit. Ja se on ihanaa että tuollaisia miehiä vielä löytyy! Älä ota paineita vaan huomioi pienillä perusjutuilla, siitä kaikki lähtee! Toivon sulle menestystä valloitukseen!

• kuin

nalli laivaa...samaan veneeseen eukot ja kirveet..

• pistäkää paremmaksi

Vuokraa uimahalli yöksi, asettele sinne valotuikkuja veteen ja kerää cd:linen rakkausmusiikkia taustalle soimaan, uikaa, nautikaa pimeydestä ja toisistanne. Altaan reunalla voisi vielä olla pieni yöpala ja hyvää viiniä NAMS!
      Järjestä rakkaallesi oma ilotulitus!
      Vuokraa laiturilla kelluva vene illaksi, pyydä viulunsoittaja tunniksi veneen eteen soittamaan kaunista musiikkia. Maistelkaa juustotäytteisiä oliiveja ja suklaamansikoita kera väkevän viinin.

• tainnut

katsella aika paljon Kauniita ja Rohkeita ;)

• neuvoista..

Tuli hyviä vinkkejä :) Kiitoksia!

• laittasin

moika minä laittasin pienen sydämmen naisen laukkuun lähettyville siihen voit kirjoittaa runon tai mietteitä

• .....

sun pitää keksiä itse :). mistä nainen tykkää, mistä sä tykkäät?? mitä haluut että teette?

• ja hyväily

hellä hyväily selästä, niskasta, leuan alta... korvan takaa... minä ainakin naisena tykkään hyväilyistä. Menköön se sitten vaikka sinä "eleenä", mukavalta se ainakin tuntuu ja siltä myös, että toinen välittää. :)

Oven avaaminen (ei suurieleisesti), takin päälle auttaminen ja se että päästät naisen ensin ovesta. Tupakan sytyttämisessäkin toiselle on omat erikoisuutensa, mut kun en tiiä poltatteko te lainkas, ni annan ny olla. Oma kultani yllätti minut silläkin. Myös se kummalla puolella kuljet häntä jos ja kun kadulla kävelette. ... onhan noit... :)

• silloin kun

emme vielä seurustelleet, teki muhun vaikutuksen olemalla HUIPPUKOHTELIAS. Hän huomioi minua aivan pienillä ja tavallisilla tavoilla. Ja minä olin aivan myyty. Tavallista pidempi halaus, oven avaus, kehumalla jotain minun vaatetta hienoksi, pienet "huomaamattomat" kosketukset. Ihanat tekstiviestit.. jne. Ja nämä kaikki pitää tulla aivan luonnostaan. Ei mitään teennäistä hömppää siis.

• Yllättyy

Hanki suojattomassa seksissä sukupuolitauti. Varmasti puoliso yllättyy tästä eleestä.. ;o)

• Rami Pussinen

Uimaan yhdessä, jos ette muuta keksi.

• hkou

n 10v suhteessa olleena ja romantiikka jo vähän hukassa :-(, arvostaisin itse suuresti ja
      kokisin romanttisena ...

- vietettäisiin aikaa yhdessä niin että toinen ei vilkuile kelloa
      tyyliin "tarvisi vielä tehdä yksi juttu" eli keskittyminen juttelemaan kiireettä
      ja keskittyneesti vähän kauemmin kuin 15 min ;-)

- kun tv ohjelma loppuu, ei lähdetä välittömästi pois vaan
      jutellaan ja nautitaan olutta/viiniä ym

- sanallinen positiivinen palaute, huomioiminen, kohteliaisuus, kiinnostus
      toisen tekemiä asioita kohtaan -- kysymykset niihin liittyen ...

- merkkipäivinä aamiainen sänkyyn myös toiselle osapuolelle - ei vain itselle

- vaikka ne kukkakaupustelijoiden ruusut kesällä on kalliita, ei aleta valittamaan
      asiasta daamille vaan jätetään kukka ostamatta ja sillä selvä --

• c'est la vie

Minä en sellaista edes huoli, joka ei ymmärrä mikä paikka kukkakauppa on. Mutta suklaata, koruja, ulkomaan matkoja saaneena on kuitenkin todettava, ettei niillä ole mitään arvoa jos kaikkein tärkeimmät puuttuu: halu jakaa todellisia ajatuksia toisen kanssa ja todella sitoutua tähän toiseen. Enemmän arvostan kaakaokupillisen ja keskustelun merkeissä vietettyä yötä kuin kovalla rahalla ostettua huomionosoitusta. Jos yhdessäolo on pelkkää suorittamista ilman että edes kiinnostaa tietää mitä toisen päässään pyörittää, niin antaapa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2660
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2607
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2569
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      79
      2468
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      42
      1976
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      68
      1954
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      140
      1843
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      29
      1402
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1361
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      19
      1248
    Aihe