ja tunnen tuoksua raskaiden pilvien. Rakas minä pelkään raivoisaa säätä...
Jotenkin noin meni. Aika vanha biisi, mutta ehkä joku tunnistaa esittäjän ja kappaleen nimen.
Kiitos etukäteen!
Rakas minä kuulen ukkosen ääntä...
Liisukka
4
1391
Vastaukset
- Unetar...
En tiedä, mutta kiinnostaisi tietää. Joku yö tuli radiosta ja ihana biisi oli. Heräsin siihen.
- Vagabond*
Googlella löytyi tämä vanha ketju...hieno on tuo vanha biisi, laulaja on Päivi Virkkunen (Capri), mutta jostain syystä juuri tätä biisiä ei löydy esim. YouTubesta ollenkaan. Miltähän radiokanavalta se mahtoi tulla?
- mv
jos löytyy jostain toi päivi virkkusen minä pelkään ukkosen ääntä piisi pistäkää tietoo tänne mistä löytyy
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591