AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Lääkärintodistus ajokorttia varten Helsingistä

Lääkärintodistus ajokorttia varten Helsingistä

12 Vastausta 8 838 Lukukertaa
Hei,

mistähän saisi lääkärintodistuksen ajokorttia varten nopeasti ja helposti? Itäkeskuksessa kuulema on jokin lääkäriasema(?), jota myös terveyskeskuksessa suositeltiin (halvempi kuin kunnallinen), nimi vaan ei jäänyt mieleen.

Osaisikohan kukaan auttaa?

Herranjestas

Eräs merkittävä internet-hakukone antoi hakusanoilla "itäkeskus lääkäriasema" tulokseksi 2170 osumaa haun kestäessä n. 0,17 sekuntia.
Se, että mikä niistä mahtaa olla tämä etsimäsi, saat ihan itse selvittää.

Kyllä, lääkäriltä on lääkärintodistus haettava, maksaa muutaman kympin.

...

Aivan, asemia kyllä löytyy varmasti paljon.

Kun ei kuitenkaan ole paikoista henkilökohtaista kokemusta niin ajattelin muilta kysellä asiasta. Ei tarvitse aina itse kantapään kautta kaikkea oppia... =P

..f..sf.s.f

Jos oot joku opiskelija, niin kannattaa kysyä koulun terkkarilta aikaa lääkärille. Meidän koulussa ainakin kahen viikon välein käy oikea lääkäri ja siltä saa ilmatteeks 5 samanlaista paperii (lääkärintodistusta), jotka kelpaa autokouluun. Sinne vaan siis, niin ei tarttee turhaan maksaa! Onnea siulle kuitenkin autokouluun! :))

Tuo

...siis nimellä nuorison terveystodistus ja kelpaa tosiaan ajokortin lääkärintodistukseksi 5 vuotta kirjoittamispäivästä. Jäljentävälle paperille tehdään ja siinä on 5 osaa. Silloin joskus vuonna miekka ja kilpi, kun itse olin yläasteella, tehtiin tuo todistus automaattisesti kaikille yhdeksäsluokkalaisille ja saman todistuksen osilla hain sekä kevytmoottoripyöräkortin, että myöhemmin BC-kortin A:n jatkoksi.

Re:...

Itäkeskuksen poliklinikka.
Muistini mukaan puhelinnumero 09-323 9240.

...

Kiitos:)

Opiskelija kun en ole niin siksi oli pakko yksityiselle aika tilata.

Itäkeskuksen poliklinikalle sai ajan samalle päivälle. Hintaa todistukselle kertyi 27e.

Nyt sitten vaan teoriakoetta jännittämään... :o
http://www.itakeskuksenpoliklinikka.fi/

Hinta tänään 30€. Ajan sai samalle viikolle.
neljä vuotta myöhässä
Itäkeskuksen poliklinikka 30€ tänä päivänä halvin mitä löysin. 093239240
Soitin Terveystaloon kun se on tossa lähellä: lääkärimaksu n. 50€, todistus 45€ ja toimistokulut 13,5€. Totesin heille että aika kallista, taidan etsin halvemman.

Ja sitten soitto mainostettuun Itäkeskukseen: 35€, johon sisältyy kaikki.

Että näin.
miten muistelen, että maksoin kunnallisellakin kaikkineen enemmän todistuksesta? ja eipä ollut mitenkään hääppöinen tarkastus edes, tyyliin nimi paperiin ja lasku kouraan..
Kävin tänään itäkeskuksen poliklinika ja maksoin 35e lääkärintodistus ajokortti värten..

Edullinen kuin muut

http://www.itakeskuksenpoliklinikka.fi
 /   /  /  / Lääkärintodistus ajokorttia varten Helsingistä

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta