AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / Uusi Samurai 250 cross ja Orion

Uusi Samurai 250 cross ja Orion

23 Vastausta 8 268 Lukukertaa
Tällä viikolla pitäisi ilmeisesti tulla uudet Samurai 250 ilmajäähy vessat. Onkos kukaan tilannu? Niitä saisi ilmeisesti myös enskaversioina. 20hv ja 100 km/h.

http://www.tehopekka.fi/tuotteet.html?id=17/72&back=history

http://www.myllymaki.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=AGB-31

http://www.myllymaki.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=AGB-30D

Noh, onkos kellään kokemuksia? Aattelin laitattaa mökkimopoksi jonkun noista. Mielipiteitä.

Vanhana motogrossari

Aika sekundapeleiltä vaikuttaa, eihän noissa ole tehojakaan varsinaisiin merkkivehkeisiin verrattuna.

Hinta on kyllä vain murto-osa, honda crossi 250cc    8.290,-.

Samurai Cross 250 Hinta: 1 490,00 €.

Hintahan noissa huokuttelee, ei muuten ollu myllymäen pyörissä hintoja?

Se vaan että mitkä osat noihin menee ja mistä saa?
Hintaero merkkipyöriin on todella merkittävä että tollasiin voi ostaa vaikka 3kpl mutta eihän nuo ole varmaan lähelläkään samantasoisi kuin ammattilaisten suunnittelemat merkkigrossarit!

Samurai

Messuilla tuo Keskisen maahantuoma Samurai näytti kohtalaiselta mutta en sen tarkempaan tiedä.

Mahtavaa!

Nyt lähtee pyörä tilaukseen. 20 250-kuutioista nelariheppaa repii taatusti kuin tauti! Varmasti tuo aito Mikunin kaasari parantaa vain entisestään Samurain koneen toimintaa.

Samuraissa säädettävä keula ja takavaimennin

Kyllä minä kallistun Samuraihin, koska se on uudempi malli ja säädöt löytyvät edestä. Ainakin Titan Orionissa on kiinteä keulan säätö.

Lapset, lapset

Ei olisi ensimmäinen kerta kun kiinamopoissa ei säätökilpsut vaikuttaisi mihinkään?? Tähän asti kaikissa halpiksissa missä on mainostettu, että on säädöt, ei niitä ole oikeasti ollut. Veikkaampa että ei niitä oikeasti ole edes samuraissakaan. Feikkiklipsut vain.

nii

kyllä mun romusaita pystyy säätää takaiskarin meno/paluu vaimennuksen ja jousen korkeutta on säätövaraa 150mm about.keulaiskareista ei pysty poistaa pikana ilmaa vaan täytyy 21numeron lenkillä kääntää auki että sihahtaa ilmat pois...ei siinä oikeestaa säätöjä muute oo..etuiskareitten sisällä o vissiii sellaset prikat niitte jousten välissä joita vaihtamalla voi säätää etupumppuja(?)ja jos sinne niitä lisää tai poistaa nii eikö niitte jousten pitäs luonnollisesti kiristyä löystyä.tai jos laskee tai nostaa takajousta tai säätää paluu/meno vaimennusta ,eikö pitäs pidon parantua ja tärinän vähentyä?ainaki mulla näin tapahtuu..en tiiä sitte mitä mukasamuraita oot säätäny.salettii oot köyhä pummi,asut mutsis luona ja kuitenki salaa toivot että sulla ois edes se samurai jota säätää ettei tarvis "säätää" kivesten asuntoa kun naapurin telkkaa käyt kattoon...

Hehee

Kylläpä suomalaisilla kauppiailla on positiivinen tehon laskukaava 12,5kw->n.20hp. Kun todellisuus on 12,5kw->17hp.
Puuilo on paras kaikista, ilmoittaa 11,5kw koneen olevan 16,5kw. Olisko kilowatit ja hevosvoimat menneet sekasin?????
Onhan tätä nähty ihan länsimaisilla merkeilläkin. Esim. Jammun WR450 kuivapainoksi tehdas ilmoittaa 105kg kun todellinen paino on siinä 115-120kg hujakoilla.

Noi pelit on täyttä rautaa

Onpas mojovan paivavia vehkeitä. Tyscon miehen unelmia?????
BTW:Miksi kiinalaiset haluaa laittaa noi jalkatapit ja polkimet aina noin päinpersettä?

kestää

suosittelen et ei kannat ainakaan tilat myllymäest on kokemust kesti yli 3 viikkoo et se tuli. jos otat sen myllymäest ni hae mieluiten itte se paikan päält on paljon parempi.

Tässä olisi rähinäpeli

http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=415

Kalliimpi kuin Samurai.

Uusi Samurai 250 pistää muut kyykkyyn!

Katsokaapas kuinka iso-Samurai on kehittynyt:
- moottorin iskutilavuus on nyt 250 kuutiota --> lisää vääntöä ja tehoa
- vesijäähdytys --> parempi jäähdytys kurassa ja hitailla poluilla
- edessä ja takana on nyt säädettävä jousitus --> eipä kukaan voi enää haukkua, kun alustan voi säätää mieleisekseen
- vesiletku kiertää ylhäältä eikä alhaalta niin kuin kilpailijoilla --> ei tarvitse pelätä, että letku menee vaihtoon
- kaasutin on aito Mikuni --> entistäkin parempi käynti koko kierrosalueella osa- ja täyskaasulla
- enemmän tehoa --> oli kyllä tarpeeksi jo ennestään, mutta lisäteho ei ole koskaan pahitteeksi ja uusi kaasutin tuo hallittavuutta

JA HINTA USKOMATTOMAN HALPA!!!!!!!

Shine

Uusi Shine on vielä laadukkaamman oloinen mutta hintakin kait jotain 2500 mk.

2500 mk?

Tarkoitatko euroa?

Mikäs tämmöinen shine on???

Olisiko joku jo keksinyt tuoda kiinasta ihan oikeitakin crosseja?

enpä usko

Mun kaveri osti samurai 250ccn pariviikkoo sitten. Oltiin kahestaan ajamassa heinjoen radalla. aluksi samurai oli toiminut piha ajelussa hyvin mutta radalla tilanne oli toinen. Ensimmäisillä kierrosksilla etu rengas puhkesi ja vanne vääntyi, sen korjattuaan lähti taas ajamaan ja moottori sammui ja syytä etsiessämme huomasimme kaasrin irronneen. Ja taas ajamaan lähdettyä havaitsimme ongelmia etu jouset pohjasivat hitaissakin nopeuksissa ja taka jousi oli kivi kova---->säädöt ei toimineet :(. Seuraavaksi suuntasimmesotkan niemen radalle ajamaan. Sotkan reissu meni muuten hyvin, mutta alussa jarruttoimivat aivan normaalisti, mutta yht äkkiä ne eivät toimineetkään ----> mutkasta ulos ja metsään, onneksi selvittiin pelkällä säikähdyksellä. Eli mielestäni samurain osto rata ajoon on todellinen turvallisuus riski, tietysti hinta on alhainen mutta halvalla ei hyvää saa. Mutta itselläni on yamaha yz 125 Ja ei tarvii kun ajoa vaan ja ajo ominaisuudet on aivän eri säfääreissä. En suosittele samuraita, mutta joillekkin korjaa se itse miehille samurai voi olla hyväkin vaihtoehto...

ostat ton samurain

orion mätänee

Eipä toinna..

Kyllähän kone palvelee harjoittelijaa eli aloittelijalle tehot riittää ihan hyvin. Kaverin pojalla on ollut vuoden päivät 250cc Orioni ja nyt ostivat piikkisen Jammun, koska runko, takahaarukka/linkku ei kestänyt radalla ajoa, lisäksi jarrujen virittely oli oma taiteensa, kun osia ei ollut saatavilla ja ne ei tahtoneet kestää.

Mökkimopona varmaankin ihan soiva peli, mutta vaudin lisääntyessä ei runko enää kestä kyytiä.

mistä sais

Mistä nykyään saa 250 samurain uutena?

näin

itelläni on tuammonen kiinalainen giz mutta se on sama kone ja kaikki kun orionissa.
se toimi ekat puoli vuotta hyvin mutta sitten tuli ongelmia imuventtiili meni ja kesti 3,5kk tulla osat vaikka luvattiin 3 päivässä. ja se on nytte aina vaan siellä tallissa rikki.
piti ostaa uus crossi nyt on kunnon yamaha yz 125 se toimii :D
PS:kun ostaa jotain noita kunnon merkkejä niin saa osia mutta noihi kiinalaisii ei meinaa oikee saada.
noi kiinalaiset on oikeesti ihan vitun laiskoja.

Samurai 250

TERVE KAIKILLE Äläkää ennemmin puhuko mitään kiinalaisista krosseista kun olette itse omistanut sellaisen,koska kaikenlaista huhua niistä kuulee esim:että kaverilla oli sellainen ja moottori hajos, koska on otettu heti ajoon kun ostettu ELI EI NÄIN VAAN VAIHTAKAA HETI ALKUUN KUNNON ÖLJYT ,mutta ottakaa ennakko luulot pois ja ostakaa kiinan krossi ja tehkää heti aluksi perus huolto eli nämä samat:öljyn vaihto kunnollisiin ja kiristäkää kaikkia paikkoja ja rasvatkaa vaijerit niin sitten on huoletonta ajoa eli nämä HUOLLOT ON TEHTÄVÄ ENNEN AJOA!!! ja hepat kuullostaa tosi pieneltä paperilla vaikka esim:samurai 250cc eli heppoja tässä vajaat 20hv, mutta todellisessa ajossa ovat todella tehokkaita eli se on pelkkää tekstiä paperilla se 20hv ja muutenkin tämä uusi samurai 250 todella tukeva ajoltaan ja etupää on tukevan oloinen JA KOKEMUSTA ON KIINALAISISTA, KOSKA KOKO ELÄMÄN RASSANNUT NIITÄ JA HARRASTANUT NIITTEN KANSSA!!

ELI ÄLKÄÄ USKOKO NÄITÄ PERUS JUTTUJA ETTÄ KAVERILLA OLI JA HETI HAJOS NÄITÄ TÄLLÄISIÄ PUHEITA RIITTÄÄ JA NE JOTKA TÄLLÄISTÄ STOORIA KERTOO NIIN AIKA VARMASTI SANON ETTÄ VIKA ON MYÖS OMISTAJASSA!!! ELI EI VIITSITÄ TEHDÄ PERUSHUOLTOA!

HAH

KIINASTA EI OLE TULLUT,EIKÄ TULE KOSKAAN OIKEITA CROSSEJA.

sama täällä

kyllä toi mun romusai repii hyvin ja hyvin repiikin. se on 200cc mutta jauhaa vielä 5 vaihteellakin 30-40km/h vauhdissa takarengas tyhjää että suhina vaan käy,kierroksia ottaa samanlailla ja yhtä nopeasti kun moottorisaha.siinä on vaan pitäny hamuta vähän leveempi kaasarin kurkku,siihe sais kai leveemmänkin kurkun vielä (siihe zongshen 200cc sais tilattua turbo ahtimen http://www.mbe-motorsports.com/catalog/index.php?currency=EUR&cPath=19_4_110_113&sort=4a ) ja kaasari on se vakio JING KE sitä sääsin kohillee pari päivää,sen sain säädettyä kohillee ni kyllä räyhää ja runkoa oon hitsannu vahvemmaks ja korjaussaumoja siihe viimeks eilen.runko siinä on täys susi mutta kone on muuten tehokas ja luotettava ollu ku oon sitä huoltanu ja öljyä vaihtanu ja laakereita ja männänrenkaita jne.. ja te ketkä haukutte samuraita laiskaks nii ette oo tainnu ajaa sellasilla tai sit jos ootte ajanu nii niissä o ollu tehdas säädöt tai jtkin..mutta tota samuraita joka tossa tallissa on joka laiskaks haukkuu nii ei taida tietää muuta kuin että pillu suhisee kustessa....
 /   /  /  / Uusi Samurai 250 cross ja Orion

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta