kuka pelaa eudemons onlinee jos joku pelaa nii vastaa tähän viestii mun ukon nimi on siin warriorb123,jeepaladin ja palasin eli mul on 3 äijää ja 2 niistä on ronin_warriors legionissa ja kohta on kaikki ja koska oon aika köyhä niin voisko joku eudemons onlinen pelaaja antaa mulle vähän kamaa tai rahaa tai ees lemmikin voi vittu mä kyl ikinä tiiä miks kirjotan näin paljon tai dan olla tyhmä mut hei vastatkaa oikeesti ja sit sanokaa jos teil on 10* mount pliiiiiis
eudemons online lukekaa pliiis
11
420
Vastaukset
- 123
mä pelaan! mut lataan pelin eka oon pelannu sitä noin vuoden ja mul oli 62lvl ukko mut se poistettiin :( joten teen uuden onko sulla mesee? jos on nii sano mulle se nii voidaan jutella meses
- kikkelikana1
moroo onko tää joku ilmanenn joku wowin tapanen ?
- ghfgjfj
en muista salista heh:) ja oon muute tällä hetkellä vankilassa siin eudemons onlinessa ku tapoin liikaa tyyppejä mut en tuu nyt viel eudemons onlinee mikä sun tyypin nimi on
- fhghgd
kikkelikana1 kirjoitti:
moroo onko tää joku ilmanenn joku wowin tapanen ?
ehkä ehkä ei mut hyvä kummiskii
- muute mis servus pelaat?
Mis servus pelaat mä pelaan londonis:D ja mun lvl on 31 ei iso
- ilmanen
onko tää ilmanen ??? jos on laitaka linkki josta saan itenkin alan sit pelaa :D
- fdyhtrytryt
www.eudemonsonline.com
- fn92348pgfbw
VITUN DORKAT GOOGLE ON OLEMASSA, HAKEKAA INFFOA SILTÄ ÄLKÄÄKÄ MISTÄÄN FUCKIN FOORUMEILTA JOS HALUATTE TIETÄÄ JOTAIN NOPEESTI VOI VITUN DORKAT
- EO FTW
Mie pellaan Eudemon Onlinee, miulla on 100-Level hahmo siinä ja sen nimi on aku_ankka. Pyytäkää kamuks jos tarviitte apuu tai jotai! :)
- gdfg4555555555555555
minä ja täältä saan vaikka mitä http://adf.ly/3KFbn
- Bubble_Eleonora
Kuule edellinen, toi on joku "Ismon takahuone". LoLz (Vaikka kyl seuraan Salkkareit mut ihsm.) O_o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472