Kannabista kokeilleet

tai käyttäjät

kertokaapas meikäläiselle millainen fiilis on jos vetäis "parit sauhut" pilveä? Itse olen jo aikuinen ja tekis ihan mieli ottaa kokeilut moisesta aineesta
koska olis nasta kokeilla noita fiilareita sitäkin kautta, sillä kaikkeahan on kokeiltava:)
tässä on vaan se ongelma että funtsailen vaan sitä että meneekö siitä ihan pönttö sekaiseksi ja onko sitä pihalla kuten lintulauta ja pystyykö sitä olotilaansa säätelemään siinnä polttelun määrällä kuten viinanjuonnissakin, eli jos tosiaan vetää ne parit sauhut ja sitten lähtee joraamaan? ja kuinka sosiaalinen käyttytyminen eroaa pilvessä ollessa kuin alkoholin vaikutuksen alaisena, eli pystyykö sitä kannabiksen vaikutuksessa puhelemaan normaaleja juttuja vai lähteekö mopo käsistä?
oli Amsderdamista ohjelmaa tässä muutama päivä sitten ja siellä ne poltteli sitä aika paljon oliko peräti 30 prosenttia väestöstä että ei tuo
nyt ainakaan näin maallikon silmistä vaikuttaisi hirveältä kamalta.

ps: Moralistit pysykööt erossa tästä kyselystäni sillä niitä nyt saa aina lukea mutta te jotka olette saaneet fiiliksiä niin teidän kommentteja kaipailen.

67

22607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikäyttäjä

      Jotain voin sanoa mutta luulisin että kokemusket on eri henkilöillä erilaiset. Käytän neuroleptia joten se huonontaa vaikutusta. Kannattaa todellakin aloittelijan imasta vain yks tai pari aluks sillä vaikutus tulee hiipien. Ensin ei ikäänkuin tunnu mitään joten on mahdollisuus vetää överit, siksi 1 tai 2 imasuu ja odottaa vaikutusta. Motoriikka saattaa helposti ekana huomata että on ikäänkuin "kömpelö" ja ei pitäsi pelätä että tuleeko huono vaikutus silloin se ainakin tulee, vaan positiivinen fiils ennen alottamista. Kyllä sitä suht koht järkeviä pystyy puhelemaan mutta on vaikea sitä määrää kyllä arvioida mikä on sopiva. Hyvä musiikki kohottaa tunnelmaa myös siinä fiiliksessä että on hyvä trippi. Ja liika eka mulla teki sen että tuntu että mailmanloppu tulee just.

      • sulla kesti se

        se pilvessä olo eli milloin oli ns maanpinnalla?


      • nasdfes
        sulla kesti se kirjoitti:

        se pilvessä olo eli milloin oli ns maanpinnalla?

        Vaikutus on voimakkain ensimmäisen tunnin aikana, mutta kokonaisuudessaan kesto on noin 2-4 tuntia.


    • Satunnaiskäyttäjä

      ...on ainakin mulla toisenlainen kuin alkoholista, ei varsinainen menofiilis vaan leffaa, musaa(musiikki toimii pilven kanssa aina! ja hyvää safkaa, sellaista rentoo oleilua, baariin ei oikeestaan tee edes mieli.

      Polttelun määrällä pystyy tietysti säätelemään olotilaansa siinä missä alkoholinkin kanssa. Jutut ja tarinat voi tietysti sopivassa seurassa lähtee lentään, tulee kehiteltyä ja kelailtua kaikenlaisia kummallisisia teorioita... mutta pystyy tietysti puhuun ihan normaalejakin juttuja, eli ei pakonomaisesti suolla suustaan mitä sattuu. Eli voit olla ihan normaalisti, otsassa ei lue "poltin juuri jointin".

      Semmonen vinkki, että jos pössyttelet niin pössyttele, tai jos dokaat niin dokaa, mut älä sekota näitä kahta ainetta tolkuttomasti...pahin virhe on vetää "parit hatsit" baari-illan jälkeen, on meinaan kokeiltu, ja voin sanoo ettei semmosta koomaa ole ollu ikinä...Pää toimi jotenkin, mutta kroppa ei yhtään. Pari olutta janoon on ihan ok.

      Vaikutukset/fiilikset voi olla muilla ihan toisenlaisia, mulla näin...En kai viitsi erityisesti suositella kokeileen, mutta kannattaa muistaa että pahinta jälkeä tässä maassa tekevä huume kartuttaa päivittäin valtion kassaa ja löytyy joka kioskista...Jos ajatellaan puhtaasti riippuvuuden kannalta, selkeästi kannabista pahemmat ovat alkoholi ja tupakka.

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tuon baari illan jälkeen vedetyt savut. Sängyssä seljällään eikä mihinkään pariin tuntiin. Ajatukset oli kuin sumussa ja kaikki liikkuminen mahdotonta.


    • kauppatieteiden maisteri

      mutta itse suosittelen polttamaan ensi savut hyvässä seurassa tai yksin KONTROLOIDUSSA ja RAUHALLISESSA ympäristössä (lue: kotona). näin vältät paranoiat sun muut kuumotukset

      Myös kannattaa kokeilla sellaisen henkilön seurassa joka jo aiemmin on tutustunut kyseiseen nautintoaineeseen, jotta hän voi määrittää poltettavan määrän ( ei tule pelkkää jumitusta sohvalla vaan kokee koko skaalan )

      polta aluksi vaikka yksi jointti jonka jälkeen odota hetken aikaa ( hyvä kukka toimii vasta n. 10-20 min kuluttua )

      vaikutuksiin ainakin yleisellä tasolla voi kuulua:
      euforiaa, aistien vahvistumista,ajatusmaailman "laajentumista", ajantajun hidastumista, naurukohtauksia ja ruokahalun lisääntymistä ( varaa PALJON erilaisia herkkuja )

      sosiaalisessa käyttäytymisessä on henkilö- ja ja lajikekohtaisia eroja, yleisesti ottaen tuttujen seurassa tutussa paikassa olet turvassa.. tulee puheliaaksi ja huomaat käyväsi syvällistä keskustelua mustekynän toiminnasta. toisessa päässä on ahdistuneisuus joka menee yleensä pienessä ajassa ohi

      pahimmassa tapauksessa et voi mennä ihmisten ilmoille ja tulet uniseksi tai koet hieman paranoiaa mikä menee n. tunnissa ohi.. EUn juuri tehdyn 700 sivuisen raportin mukaan kannabiksesta ei löydy yhtään kuolintapausta, lisäksi hamppu ei aiheuta fyysistä riippuvuutta eikä ole esim krapulaa

      itse poltan vk-loppuisin enkä ole huomannut minkäänlaista haittaa satunnaisesta käytöstä verraten esim alkoholiin. ei ole esim vaikuttanut seuraavana päivänä työpanokseen

    • takaniska

      kokeile ensin kotona ja mene baariin vasta ens kerralla kun tiedät vaikutukset

    • pastafari

      Kannabiksesta saa kyllä pöntön sekaisin, se riippuu täysin siitä paljon poltat. Itse en kyllä hirveästi pidä täysin pilvessä olosta, tosin joskus sitä tulee poltettua enmmänkin. Yleensä kuitenkin polttelen vain rentoutuakseni. Niin tai näin, kumpaankin käyttötarkoitukseen siitä on. Ensikertalaiselle suosittelisin ihan vaikka yhtä tai kahta hyppysellistä kukintoa sekoitettuna jonkun laillisen miedon yrtin sekaan.

      Tosin varaudu siihenkin että ensimmäisellä kerralla kannabis ei toimi lainkaan. Minulla ja suurimmalla osalla ystävistäni näin kävi, vaikka poltin silloin paljon enemmän kerralla mitä nykyään. Jälkeen päin muisteltuna uskon kyllä että se silloin toimi, mutta kannabiksen vaikutukset ovat niin mietoja verrattuna siihen kohdistuvaan hysteriaan että sitä vaikutusta ei välttämättä yksinkertaisesti huomaa. Itsellä kun oli sellaiset odotukset että sitä näkisi suurinpiirtein lentäviä smurffeja taivaalla.

      En sanoisi kannabista kyllä varsinaisesti bile-huumeeksi, tosin se on vain minun mielipide. Kyllä sitä hetken saattaa jaksaa tanssia jonkun hyvän musiikin tahdissa, mutta hyvin äkkiä sitä väsähtää. Enemmän minua pilvessä kiinnostaa pelata esimerkiksi korttia, pessiä, katsoa jotain elokuvaa tai vain jutella henkeviä ystävieni kanssa.

      Eli kokeilu kannattaa tehdä selvinpäin muutaman hyvän ystävän seurassa mieluiten kotona tai jossain tutussa ympäristössä. Kannabis usein voimistaa sen henkistä olotilaa, eli jos olet valmiiksi masentunut tai ahdistunut kannattaa polttaa joku toinen päivä kun sinulla on parempi fiilis.

      "eli pystyykö sitä kannabiksen vaikutuksessa puhelemaan normaaleja juttuja vai lähteekö mopo käsistä?"

      Anteeksi mutta, repesin tälle kysymykselle täysin :D. Voisin sanoa että ajatuksen lento on kaikkein parasta pilvessä olossa. Niiden ajatusten sanoiksi pukeminen voi sitten joskus olla vähän vaikeampaa, mutta ainakin omasta mielestään sitä puhuu paljon järkevämpiä juttuja mitä koskaan, kunnes sitten unohtaa mistä oli alunperin puhumassa, tai huomaa että keskustelu kumppani (pilvessä myös) ei ollut kuunnellut sanaakaan siitä mitä puhuit. Tätä ei voi ymmärtää ihminen joka ei ole koskaan kokeillut kannabista. :)

      Vielä ennen kuin kokeilet suosittelen vierailemaan täällä

      http://www.paihdelinkki.fi/Pikatieto/?c=Kannabis

    • Varovaisuutta

      Monet kokeilut itsellä mennyt piloille kun polttanut liikaa... yksikin jopo yksin voi viedä vessaan oksentamaan... riippuu aivan ihmisestä.
      toinen mikä ainakin minulla on että selvinpäin kun poltan, ajatukset alkavat laukkaamaan ja ne on joskus niin pelottavia että alkaa oikein ahdistaa... vähän alkoholia pohjalle ni on rennompi olo... tämä on tosin hyvin yksilökohtaista
      toisaalta, alkoholikaan ei sovi kaikille pilven kanssa, yhden tyypin tiedän joka jos polttaa kännissä, saa todella huono olon, ehkä sekin on vain tottumattomuutta.
      baariin ei kannata lähteä ennenkun tietää miten toimii.

    • kokki 3
      • Rasta

        Alkoholisti siellä taas huutelee?

        Meneppäs hakkaamaan sitä vaimoa niin me ituhipit saamme olla rauhassa.


    • huomaan että aihe

      näyttää olevan arka vielä nykypäivänäkin:)
      mutta minkä käsityksen minä olen näistä
      kysymykseeni vastanneista kirjoituksista
      saanut,niin todella asiallista infoa ainakin allekirjoittanut sai ja juuri sitä mitä tilasinkin!
      ja vielä eräs tärkeä seikka,eihän näistä kirjoittajista kukaan ihannoinut tai saatikka
      patistanut meikäläistä kokeilemaan vaan kertoivat
      niistä omista fiilareistaan mitä se on heissä aikaan
      saanut....................

      • vielä että nämä

        kaverit vaikuttava todella fiksuilta mitä heidän kirjoituksiaan lueskelin että sekin vielä........


      • ota kaveri
        vielä että nämä kirjoitti:

        kaverit vaikuttava todella fiksuilta mitä heidän kirjoituksiaan lueskelin että sekin vielä........

        jos on mahdollista niin polta jonkun kokeneen
        kanssa. jos ja kun alkaa ns. "toimia" niin kokenut kaveri voi rauhoittaa sua koska eka kerralla vaikutukset ovat uusia ja outoja.

        eka kerralla vaikutus on usein todella voimakas
        siksi monella menee yli. poltetaan aivan liikaa
        ja sitten oksennellaan ja panikoidaan.
        alkuun vain vähän ja malttia.


      • Muutosta
        ota kaveri kirjoitti:

        jos on mahdollista niin polta jonkun kokeneen
        kanssa. jos ja kun alkaa ns. "toimia" niin kokenut kaveri voi rauhoittaa sua koska eka kerralla vaikutukset ovat uusia ja outoja.

        eka kerralla vaikutus on usein todella voimakas
        siksi monella menee yli. poltetaan aivan liikaa
        ja sitten oksennellaan ja panikoidaan.
        alkuun vain vähän ja malttia.

        Todella outoa kun porukka kertoo noista oksentelujutuista, sillä kannabishan auttaa pahoinvointiin.

        Itse olen oksentanut vain pahassa humalassa poltettuani.

        Niin ja monet ovat myös sanoneet (itseni mukaanlukien), ettei ekalla kerralla toiminut ollenkaan. Joillakin sitten just vähän liian voimakkaana tulee jotain fiiliksiä, mitkä pelottaa, koska ovat outoja ja uusia. Nykyään osaa ottaa pienet överitkin huumorilla. Muistaa pari kertaa kävelleen kadulla ja sit kuumotellut, että takana tulee joku. Sit vaa aatellu että pilvihän se taas pelottaa ja naurahtaa vaan jatkaen matkaa.

        Mutta tosiaan hyvä vinkki on ottaa joku, joka aiemmin on polttanut mukaan siihen, ettet esim. liikaa polta.


      • Jeesus
        Muutosta kirjoitti:

        Todella outoa kun porukka kertoo noista oksentelujutuista, sillä kannabishan auttaa pahoinvointiin.

        Itse olen oksentanut vain pahassa humalassa poltettuani.

        Niin ja monet ovat myös sanoneet (itseni mukaanlukien), ettei ekalla kerralla toiminut ollenkaan. Joillakin sitten just vähän liian voimakkaana tulee jotain fiiliksiä, mitkä pelottaa, koska ovat outoja ja uusia. Nykyään osaa ottaa pienet överitkin huumorilla. Muistaa pari kertaa kävelleen kadulla ja sit kuumotellut, että takana tulee joku. Sit vaa aatellu että pilvihän se taas pelottaa ja naurahtaa vaan jatkaen matkaa.

        Mutta tosiaan hyvä vinkki on ottaa joku, joka aiemmin on polttanut mukaan siihen, ettet esim. liikaa polta.

        Ensimmäisellä kerralla ei välttämättä pärähdä koska ensimmäinen kerta aktivoi ne reseptorit.


      • sairast
        ota kaveri kirjoitti:

        jos on mahdollista niin polta jonkun kokeneen
        kanssa. jos ja kun alkaa ns. "toimia" niin kokenut kaveri voi rauhoittaa sua koska eka kerralla vaikutukset ovat uusia ja outoja.

        eka kerralla vaikutus on usein todella voimakas
        siksi monella menee yli. poltetaan aivan liikaa
        ja sitten oksennellaan ja panikoidaan.
        alkuun vain vähän ja malttia.

        joo koitin ekaa kertaa vkl pilvee, se oli yllättävän tujua koska siellä ei paljoa tupakan purua seassa ollu. kaverit otti iha vaa pari imua. sitten ajattelin et vittu mitä nössöi ja vedin lopun vedin syvän henkeen enkä päästänyt savuja ulos ja vedin lisää perään meni suunnilleen pari minuttia että kaikki kaverini alkoivat nauraa ja ihmetteli vain niitä koska minua ei naurattanut yhtään. tunsin itseni aivan tyhmäksi ei ajatus liikkunut yhtään. menin katsomaan peiliin itseäni ja oli aiva kalpea. menin takaisin istumaan ja sitten alkoi tapahtua.ihan kuin neulat olisi ängetty suuhun ja aloin nauraa enkä saanut suutani kiinni koska nauratti niin paljon en edes tiedä mikä. yht äkkiä aloin nähdä saman asian monta kertaa oli jonkun 5 sek pätkä jonka näin koko ajan uudestaan ja uudestaan aloin huutamaan ,että mitä helvettiä tapahtuu ja kaverit vaan naureskelivat kippurassa kun olivat niin sekaisin. kun minä taas olin aivan pakokauhuissani kuulin omas sydämmeni jyskytyksen ja se löi niin helvetisti. aloin nähdä väri välähdyksiä juoksin pitkin taloa ja riehusin paniikissa paikat meni paskaksi koska en saanut sitä loppumaan. välillää mieli tuli paremmaksi pariksi sekunniksi ja pystyin taas ajattelemaan vähä edes jotai kunnes kaikki meni hämärämmäksi ja aloin nähdä samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan en tuntenut mitään kaikki oli ihan tunnotonta. sitten kaaduin maahan ei ajatus kulkenut ihan kuin joku olisi käskenyt minua luovuttamamaan ja avasin silmäni mutta en nähnyt oikein mitään yht äkkiä aloin taas kuulla sydämmen lyöntini ,joka kerta kun se löi silmissäni välähti liila sini tai punaine välähdys. sydämmen lyönti hidastui aivan sairaasti liiankin paljon tuntui kun olisin ihan juuri kuolemassa. kunnes kaverini ääni kuului...hei mikä sul on nouse nouse herää`!! sitten lyönti taas alkoi käydä ja aloin ymmärtää mailmaa vähäsen se kävi kahteen kertaan ,aina kun sain ajateltua jotain muuta kun ,että olin siinä tilassa niin se parani. vähän välillä kun räpsäytin silmiäni niin kavereideni naamalla välähti kirkkaat pääkallon kuviot ,mutta sitä ei tapahtunut kui kaksi kertaa muistaakseni. kaverini kädet näyttivät kumisilta ja välillä tuntui kuin aika olisi mennyt taakse päin iha vitu sairast ei ehkä kuullosta ,mutta kun sen kokee se on. kun se alko vähän hälvetä meni parvekkeelle oli aiva vitivalkoinen suussa kuivasi aivan helvetisti kauhea neste hukka koko ajan ja kieli oli ihan puutunu yhdessä vaiheessa puheesta ei tullut mitää ku kieli vain roikkus, myös kuulo lähti vähäksi aikaa pois melkein kokonaa tai äänet kuulustiat matalilta ,mutta silmät eivät olleet edes kauhean punaiset verrattuna kavereihin ja ääniä en muistaakseni kuullut paitsi jotkut sanat kun kaverit sanoivat jäivät soimaan päähän...ja olin tilanteessa aivan varma että kuolen ja pahimmassa vaiheessa oli olo sellainen ,että toivoin ,että kuolen mitä et todellakaan halua. olen ettinyt ja lukenut netistä kaiken laista näihin liittyvää ,mutta en ole löytänyt samanlaista kokemusta että on nähnyt saman asian uudetaan ja uudestaa koko ajan kuin elämä olisi tiltannut ja jää jumittamaan se kesti noi 3 tuntia kuulemma itse en osaa aikaa määriteellä ,ikuisuudelta tuntui. tietäääkö ketään jolla olisi saman lainen kokemus tai saman kaltainen????? haluaisin tietää kun se on mielessänikin koko ajan


      • kannakannakannabis
        sairast kirjoitti:

        joo koitin ekaa kertaa vkl pilvee, se oli yllättävän tujua koska siellä ei paljoa tupakan purua seassa ollu. kaverit otti iha vaa pari imua. sitten ajattelin et vittu mitä nössöi ja vedin lopun vedin syvän henkeen enkä päästänyt savuja ulos ja vedin lisää perään meni suunnilleen pari minuttia että kaikki kaverini alkoivat nauraa ja ihmetteli vain niitä koska minua ei naurattanut yhtään. tunsin itseni aivan tyhmäksi ei ajatus liikkunut yhtään. menin katsomaan peiliin itseäni ja oli aiva kalpea. menin takaisin istumaan ja sitten alkoi tapahtua.ihan kuin neulat olisi ängetty suuhun ja aloin nauraa enkä saanut suutani kiinni koska nauratti niin paljon en edes tiedä mikä. yht äkkiä aloin nähdä saman asian monta kertaa oli jonkun 5 sek pätkä jonka näin koko ajan uudestaan ja uudestaan aloin huutamaan ,että mitä helvettiä tapahtuu ja kaverit vaan naureskelivat kippurassa kun olivat niin sekaisin. kun minä taas olin aivan pakokauhuissani kuulin omas sydämmeni jyskytyksen ja se löi niin helvetisti. aloin nähdä väri välähdyksiä juoksin pitkin taloa ja riehusin paniikissa paikat meni paskaksi koska en saanut sitä loppumaan. välillää mieli tuli paremmaksi pariksi sekunniksi ja pystyin taas ajattelemaan vähä edes jotai kunnes kaikki meni hämärämmäksi ja aloin nähdä samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan en tuntenut mitään kaikki oli ihan tunnotonta. sitten kaaduin maahan ei ajatus kulkenut ihan kuin joku olisi käskenyt minua luovuttamamaan ja avasin silmäni mutta en nähnyt oikein mitään yht äkkiä aloin taas kuulla sydämmen lyöntini ,joka kerta kun se löi silmissäni välähti liila sini tai punaine välähdys. sydämmen lyönti hidastui aivan sairaasti liiankin paljon tuntui kun olisin ihan juuri kuolemassa. kunnes kaverini ääni kuului...hei mikä sul on nouse nouse herää`!! sitten lyönti taas alkoi käydä ja aloin ymmärtää mailmaa vähäsen se kävi kahteen kertaan ,aina kun sain ajateltua jotain muuta kun ,että olin siinä tilassa niin se parani. vähän välillä kun räpsäytin silmiäni niin kavereideni naamalla välähti kirkkaat pääkallon kuviot ,mutta sitä ei tapahtunut kui kaksi kertaa muistaakseni. kaverini kädet näyttivät kumisilta ja välillä tuntui kuin aika olisi mennyt taakse päin iha vitu sairast ei ehkä kuullosta ,mutta kun sen kokee se on. kun se alko vähän hälvetä meni parvekkeelle oli aiva vitivalkoinen suussa kuivasi aivan helvetisti kauhea neste hukka koko ajan ja kieli oli ihan puutunu yhdessä vaiheessa puheesta ei tullut mitää ku kieli vain roikkus, myös kuulo lähti vähäksi aikaa pois melkein kokonaa tai äänet kuulustiat matalilta ,mutta silmät eivät olleet edes kauhean punaiset verrattuna kavereihin ja ääniä en muistaakseni kuullut paitsi jotkut sanat kun kaverit sanoivat jäivät soimaan päähän...ja olin tilanteessa aivan varma että kuolen ja pahimmassa vaiheessa oli olo sellainen ,että toivoin ,että kuolen mitä et todellakaan halua. olen ettinyt ja lukenut netistä kaiken laista näihin liittyvää ,mutta en ole löytänyt samanlaista kokemusta että on nähnyt saman asian uudetaan ja uudestaa koko ajan kuin elämä olisi tiltannut ja jää jumittamaan se kesti noi 3 tuntia kuulemma itse en osaa aikaa määriteellä ,ikuisuudelta tuntui. tietäääkö ketään jolla olisi saman lainen kokemus tai saman kaltainen????? haluaisin tietää kun se on mielessänikin koko ajan

        Ite kokeilin ekaa kertaa kannabista, ei tapahtunut oikeestaan erikoisempia, elmohahmon näin illalla ja muuten sekotti vitusti -> piti juosta et sydämen lyöntitiheys laski, jos pysähty, oli pulssi jotai lähelle kahtasataa ja aamulla hillitön ylävatsakipu ja väsymys.

        Kaverilla ainaki käy aina silleen, et se alkaa kuulemaa asioita sillai et ne kaikuu, näkee asioita jälkeenpäin yms. Joten eiköhän tuokin normaalia ole kun vihreeseen liigaan liittyy.


      • Peace&Love
        sairast kirjoitti:

        joo koitin ekaa kertaa vkl pilvee, se oli yllättävän tujua koska siellä ei paljoa tupakan purua seassa ollu. kaverit otti iha vaa pari imua. sitten ajattelin et vittu mitä nössöi ja vedin lopun vedin syvän henkeen enkä päästänyt savuja ulos ja vedin lisää perään meni suunnilleen pari minuttia että kaikki kaverini alkoivat nauraa ja ihmetteli vain niitä koska minua ei naurattanut yhtään. tunsin itseni aivan tyhmäksi ei ajatus liikkunut yhtään. menin katsomaan peiliin itseäni ja oli aiva kalpea. menin takaisin istumaan ja sitten alkoi tapahtua.ihan kuin neulat olisi ängetty suuhun ja aloin nauraa enkä saanut suutani kiinni koska nauratti niin paljon en edes tiedä mikä. yht äkkiä aloin nähdä saman asian monta kertaa oli jonkun 5 sek pätkä jonka näin koko ajan uudestaan ja uudestaan aloin huutamaan ,että mitä helvettiä tapahtuu ja kaverit vaan naureskelivat kippurassa kun olivat niin sekaisin. kun minä taas olin aivan pakokauhuissani kuulin omas sydämmeni jyskytyksen ja se löi niin helvetisti. aloin nähdä väri välähdyksiä juoksin pitkin taloa ja riehusin paniikissa paikat meni paskaksi koska en saanut sitä loppumaan. välillää mieli tuli paremmaksi pariksi sekunniksi ja pystyin taas ajattelemaan vähä edes jotai kunnes kaikki meni hämärämmäksi ja aloin nähdä samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan en tuntenut mitään kaikki oli ihan tunnotonta. sitten kaaduin maahan ei ajatus kulkenut ihan kuin joku olisi käskenyt minua luovuttamamaan ja avasin silmäni mutta en nähnyt oikein mitään yht äkkiä aloin taas kuulla sydämmen lyöntini ,joka kerta kun se löi silmissäni välähti liila sini tai punaine välähdys. sydämmen lyönti hidastui aivan sairaasti liiankin paljon tuntui kun olisin ihan juuri kuolemassa. kunnes kaverini ääni kuului...hei mikä sul on nouse nouse herää`!! sitten lyönti taas alkoi käydä ja aloin ymmärtää mailmaa vähäsen se kävi kahteen kertaan ,aina kun sain ajateltua jotain muuta kun ,että olin siinä tilassa niin se parani. vähän välillä kun räpsäytin silmiäni niin kavereideni naamalla välähti kirkkaat pääkallon kuviot ,mutta sitä ei tapahtunut kui kaksi kertaa muistaakseni. kaverini kädet näyttivät kumisilta ja välillä tuntui kuin aika olisi mennyt taakse päin iha vitu sairast ei ehkä kuullosta ,mutta kun sen kokee se on. kun se alko vähän hälvetä meni parvekkeelle oli aiva vitivalkoinen suussa kuivasi aivan helvetisti kauhea neste hukka koko ajan ja kieli oli ihan puutunu yhdessä vaiheessa puheesta ei tullut mitää ku kieli vain roikkus, myös kuulo lähti vähäksi aikaa pois melkein kokonaa tai äänet kuulustiat matalilta ,mutta silmät eivät olleet edes kauhean punaiset verrattuna kavereihin ja ääniä en muistaakseni kuullut paitsi jotkut sanat kun kaverit sanoivat jäivät soimaan päähän...ja olin tilanteessa aivan varma että kuolen ja pahimmassa vaiheessa oli olo sellainen ,että toivoin ,että kuolen mitä et todellakaan halua. olen ettinyt ja lukenut netistä kaiken laista näihin liittyvää ,mutta en ole löytänyt samanlaista kokemusta että on nähnyt saman asian uudetaan ja uudestaa koko ajan kuin elämä olisi tiltannut ja jää jumittamaan se kesti noi 3 tuntia kuulemma itse en osaa aikaa määriteellä ,ikuisuudelta tuntui. tietäääkö ketään jolla olisi saman lainen kokemus tai saman kaltainen????? haluaisin tietää kun se on mielessänikin koko ajan

        aivan kannabisvainotukselta yhdistettynä jonkinverran enempi psykedeelisiä ominaisuuksia omaavaan lajikkeeseen. Itellä käyny samalla lailla muutamia kertoja, yleensä auttaa se et on sellases seuras et joku osaa rauhotella jos meinaa heilahtaa liian vilkkaaks/pelottavaks olotila. Ja jos toi oli sun eka tai ensimmäisiä kertoja kun poltit niin se ettei tiedä etukäteen mitä tapahtuu, saattaa lisätä sitä pelon ja kaikkien omituisten fyysisten tuntemusten määrää. Yleensä poltettuaan sitä kiinnittää enemmän huomiota niihin omiin henkisiin ja fyysisiin oloihin koska ikäänkuin käpertyy sisäänpäin itseensä.


      • Legalize
        sairast kirjoitti:

        joo koitin ekaa kertaa vkl pilvee, se oli yllättävän tujua koska siellä ei paljoa tupakan purua seassa ollu. kaverit otti iha vaa pari imua. sitten ajattelin et vittu mitä nössöi ja vedin lopun vedin syvän henkeen enkä päästänyt savuja ulos ja vedin lisää perään meni suunnilleen pari minuttia että kaikki kaverini alkoivat nauraa ja ihmetteli vain niitä koska minua ei naurattanut yhtään. tunsin itseni aivan tyhmäksi ei ajatus liikkunut yhtään. menin katsomaan peiliin itseäni ja oli aiva kalpea. menin takaisin istumaan ja sitten alkoi tapahtua.ihan kuin neulat olisi ängetty suuhun ja aloin nauraa enkä saanut suutani kiinni koska nauratti niin paljon en edes tiedä mikä. yht äkkiä aloin nähdä saman asian monta kertaa oli jonkun 5 sek pätkä jonka näin koko ajan uudestaan ja uudestaan aloin huutamaan ,että mitä helvettiä tapahtuu ja kaverit vaan naureskelivat kippurassa kun olivat niin sekaisin. kun minä taas olin aivan pakokauhuissani kuulin omas sydämmeni jyskytyksen ja se löi niin helvetisti. aloin nähdä väri välähdyksiä juoksin pitkin taloa ja riehusin paniikissa paikat meni paskaksi koska en saanut sitä loppumaan. välillää mieli tuli paremmaksi pariksi sekunniksi ja pystyin taas ajattelemaan vähä edes jotai kunnes kaikki meni hämärämmäksi ja aloin nähdä samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan en tuntenut mitään kaikki oli ihan tunnotonta. sitten kaaduin maahan ei ajatus kulkenut ihan kuin joku olisi käskenyt minua luovuttamamaan ja avasin silmäni mutta en nähnyt oikein mitään yht äkkiä aloin taas kuulla sydämmen lyöntini ,joka kerta kun se löi silmissäni välähti liila sini tai punaine välähdys. sydämmen lyönti hidastui aivan sairaasti liiankin paljon tuntui kun olisin ihan juuri kuolemassa. kunnes kaverini ääni kuului...hei mikä sul on nouse nouse herää`!! sitten lyönti taas alkoi käydä ja aloin ymmärtää mailmaa vähäsen se kävi kahteen kertaan ,aina kun sain ajateltua jotain muuta kun ,että olin siinä tilassa niin se parani. vähän välillä kun räpsäytin silmiäni niin kavereideni naamalla välähti kirkkaat pääkallon kuviot ,mutta sitä ei tapahtunut kui kaksi kertaa muistaakseni. kaverini kädet näyttivät kumisilta ja välillä tuntui kuin aika olisi mennyt taakse päin iha vitu sairast ei ehkä kuullosta ,mutta kun sen kokee se on. kun se alko vähän hälvetä meni parvekkeelle oli aiva vitivalkoinen suussa kuivasi aivan helvetisti kauhea neste hukka koko ajan ja kieli oli ihan puutunu yhdessä vaiheessa puheesta ei tullut mitää ku kieli vain roikkus, myös kuulo lähti vähäksi aikaa pois melkein kokonaa tai äänet kuulustiat matalilta ,mutta silmät eivät olleet edes kauhean punaiset verrattuna kavereihin ja ääniä en muistaakseni kuullut paitsi jotkut sanat kun kaverit sanoivat jäivät soimaan päähän...ja olin tilanteessa aivan varma että kuolen ja pahimmassa vaiheessa oli olo sellainen ,että toivoin ,että kuolen mitä et todellakaan halua. olen ettinyt ja lukenut netistä kaiken laista näihin liittyvää ,mutta en ole löytänyt samanlaista kokemusta että on nähnyt saman asian uudetaan ja uudestaa koko ajan kuin elämä olisi tiltannut ja jää jumittamaan se kesti noi 3 tuntia kuulemma itse en osaa aikaa määriteellä ,ikuisuudelta tuntui. tietäääkö ketään jolla olisi saman lainen kokemus tai saman kaltainen????? haluaisin tietää kun se on mielessänikin koko ajan

        kannabis ei aiheuta aistiharhoja eli niin sanottuja "hallusinaatioita" joten äläppäs kuule tuu tänne jauhaa paskaa... sä koskaa mitää kannabista ootkaa polttanu jos tollasia oloja sait o.o itse poltan melkein joka päivä :) se rentouttaa hyvin pitkän päivän jälkeen.


    • polta nii koet!

      mmmm.. kannabis on paljon parempaa kuin alkoholi niitä ei voi edes verrata keskenään , mielummin imaisen parit savut kun kiskon litrakaupalla jotai vitun paskaa.. ps. äläkä masennu jos pari ensimmäistä kertaa ei toimi niin hyvin tai tulee ihmeellinen olo

    • enää pahemmin

      lisättävää. Aika paljon on tullut näköjään ihan asiallisia vastauksia.

      Tässä vielä ikäänkuin kertauksena kohtuujärkevää reseptiä:

      *Mukava ympäristö. Ensimmäisellä kerralla oma koti tai jonkun läheisen koti.

      *Hyvää musiikkia sekä seuraa. Seuran olisi hyvä olla mukana juonessa ja mielellään enimmäkseen kokenutta.

      *1-3 olutta tarvittaessa, ei kännäystä. Suu voi alkaa kuivua ja olut auttaa myös hieman rentoutumaan (se lienee "tuttua ja turvallista"). Ei missään tapauksessa känniä alle tai päälle. Myös mehu on hyvä vaihtoehto.

      *Varaa jotain syötävää. Kannabis laskee veren sokeria hieman ja lisää muutenkin näläntunnetta & ruokahalua. Suosittelen hedelmiä ja terveellisiä herkkujä : )

      *Älä missään tapauksessa polttele muiden mukana mitään jättistuutteja, jollaisia joku tottunut polttelija väsäilee. Pienet henkoset silloin tällöin, kuin viiniä nauttisi. Vaikka tuntuisi ettei vaikuta, niin siltikään ei kannata innostua tupruttamaan ylettömästi kerralla. Pikku hiljaa naukkaillen lisää, jos tarvetta.

      *Jos pienelläkin määrällä tulee ahdistavia fiiliksiä, on parempi jättää homma siihen ainakin sillä kerralla. Jännitys itsessään voi vaikuttaa tunnelmaan, jolloin yksi olut pohjalla voi olla ihan järkevää.

      *Älä huolestu siitä, jos haluat olla omissa ajatuksissasi. Muut kyllä ymmärtävät, jos ovat kokeneita. Musiikin merkitystä ei voi eikä kannata unohtaa edelleenkään.

      *Varaa seuraavaan aamuun tunti ylimääräistä nukkumisaikaa.

      *Varaa tarvittaessa miellyttävä istuin/sohva jo h-hetkelle ja laita kännykkäsi pois päältä.

      *Jos tunnelma on mukava ja kaikki tuntuu olevan oikein mukavasti niin jonkin pelin pelaaminen ja seurustelu muiden kanssa ovat mitä antoisinta puuhaa!

      *Ja muista: ei toivotut lieveilmiöt voivat lisääntyä sitä mukaa, mitä enemmän poltat/syöt/vaporisoit kerralla. Poltettaessa ei kannata maksimoida vaikutusta pitämällä savua keuhkoissa pitkään.

      *Ole rennosti ja pidä hauskaa niin hauskuuskin pitää sinusta!

      P.S.

      (* Suomessahan kyseessä on laiton toimenpide, joten tee kokeilusi mielellään jossain toisessa maassa. Jossain missä käyttö ei ole rangaistava teko : )

      • ohjeita

        on vaikea keksiä.ALLEKIRJOITAN!! on hienoa nähdä että on olemassa fiksuja ihmisiä!!! :)


    • kyttä-poliisi

      Älä missään nimessä mene kokeilemaan kannabis huumetta!!!
      Koska se aiheuttaa jopa ensimmäisellä kerralla vakavan kannabispsykoosin ja voit sairastua pysyvään skitsofreniaan loppuelämäksesi!
      Ja olet myös varmaan kuullut että se edistää muiden huumeiden käyttöä.. Ylihuomenna ei se hamppusätkä enään riitäkkään ja äkkiä huomaatkin, että olet jossain rappukäytävässä tykittämässä HEROIINIA suoneensi!
      Mikäli pystyt pitäytymään pelkässä kannabiksen käytössä sekoamatta, niin ei huolet ole vielä ohitse..
      Koska kannabishuume on rasvaliukoista niin se kertyy avoihisi ja lopulta kymmenien vuosien päästä kannabis on tukkinut jokaisen aivosolusi aiheuttaen täten todella vakavan psyykkisen sairauden! Josta parannusta ei ole!!!

      Eiköhän tässä ollut kaikki tärkeimmät..

      Mikäli jokin asia jäi sinua askarruttamaan, niin nimimerkillä "vierstäseurannut" auttaa sinua ilomielin kannabikseen liittyvissä asioissa.
      Hänellä on myös omakohtaista kokemusta asiasta.

      PS. Tiesitkin varmaan myös sen, että kannabis on huumausaine tässä valtiossa, joten sen käyttö ja hallussa pito on rikos, joten älä edes harkitse hankkivasi kyseistä ainetta koska syyllistyt täten vakavaan rikokseen!
      Ilmianna mielumminkin se henkilö jolta ehkä meinasit hankkia kyseistä ainetta!

      • Get real

        Nimimerkkisi kyttä-poliisit kertoo varmasti kaiken tämän viestin rationaalisuudesta.huhhuh


    • varjopuolia

      On myös huomioitava, että on vaara siinä, että alat pitämään aineesta ja käyttösi lisääntyy pikkuhiljaa ja sitä mukaa seuraa ne negatiiviset jälkijunaseuraamukset, eli rasvaliukoinen aine alkaa kerääntymään mm, aivoihin josta taas on mielenterveysseurauksia.
      Potilaita on aikamoinen liuta jo odottamassa
      hoitoon pääsyä psykiatrisiin sairaaloihin.
      Toinen seikka, eikä pienin ongelma, on sen aineen laittomuus, joudut hyvin helposti poliisin kirjoihin kokeilusi takia.

      • jeiman

        jos poltettii kaveri porukal ja meit oli semmonen 6 tyyppii.. sit ilta alko ihan ok kunnes yks kaveri sekos ihan täysin se rupes konttaa ja hakkaa paikkoja (se sano et sillä vilis kuvat päässä ja ei pystyny ite kontrolloimaan) sit se hoki jotai nimee kokoajan sit sil rupes suusta valuu verta jne..) sit kaikki jotka poltettii saatin paniikki kohtauksii. ja ku yöllä tuli mentyy kotiin niih olin kaverin kanssa joka oli myös polttanu ruvettiin nukkumaan ennen sitä yrjösin vaik en ollu juonu mittää.. (oltii ihantajun sekasin ja peloissaa) sit yöllä ite heräsin ja kuulin semmosen kirkon kellon äänen ja kaveriki kuuli saman (kirkkoa ei ollu lähelläkää ja kuka soittas kirkon kelloja 3aikaan yöllä? niih ja sit ku yöllä yritettii mennä vessaan niin ovi oli menny rikki ja ei päästy huoneesta pois!ja kaveri kusi kalja tölkkii ku ei päässy vessaa xD mut niih ja muutenki yöllä ku olin nukkumas niih näin itteni nukkumas ja häkki mun ympäril.. mut niih harkitkaa.. tosissaan kaks kertaa ennen ku poltat.. mulla oli tän tapahtuman jälkee 1kk ahdisteineisuushäiriö et sain paniikki kohtauksii ilman mitään syytä.. mut nyt ne on loppu onneks! ja tää siis on kaikki totta ja siis ei uskois et tämmöst vois tapahtuu ikinää iha yliluonnolista :S.. ja oon kuullu et tämmöst on tapahtunu iha useemminki mitä kaverit kertonu..


      • kannasbisxazxczxc
        jeiman kirjoitti:

        jos poltettii kaveri porukal ja meit oli semmonen 6 tyyppii.. sit ilta alko ihan ok kunnes yks kaveri sekos ihan täysin se rupes konttaa ja hakkaa paikkoja (se sano et sillä vilis kuvat päässä ja ei pystyny ite kontrolloimaan) sit se hoki jotai nimee kokoajan sit sil rupes suusta valuu verta jne..) sit kaikki jotka poltettii saatin paniikki kohtauksii. ja ku yöllä tuli mentyy kotiin niih olin kaverin kanssa joka oli myös polttanu ruvettiin nukkumaan ennen sitä yrjösin vaik en ollu juonu mittää.. (oltii ihantajun sekasin ja peloissaa) sit yöllä ite heräsin ja kuulin semmosen kirkon kellon äänen ja kaveriki kuuli saman (kirkkoa ei ollu lähelläkää ja kuka soittas kirkon kelloja 3aikaan yöllä? niih ja sit ku yöllä yritettii mennä vessaan niin ovi oli menny rikki ja ei päästy huoneesta pois!ja kaveri kusi kalja tölkkii ku ei päässy vessaa xD mut niih ja muutenki yöllä ku olin nukkumas niih näin itteni nukkumas ja häkki mun ympäril.. mut niih harkitkaa.. tosissaan kaks kertaa ennen ku poltat.. mulla oli tän tapahtuman jälkee 1kk ahdisteineisuushäiriö et sain paniikki kohtauksii ilman mitään syytä.. mut nyt ne on loppu onneks! ja tää siis on kaikki totta ja siis ei uskois et tämmöst vois tapahtuu ikinää iha yliluonnolista :S.. ja oon kuullu et tämmöst on tapahtunu iha useemminki mitä kaverit kertonu..

        Eikai vaan kyseessä olisi, esim. LSD ?


      • asww
        kannasbisxazxczxc kirjoitti:

        Eikai vaan kyseessä olisi, esim. LSD ?

        Todella mahtava päihde verrattuna esim alkoholiin. Tulee todella rento olo ja kaikki tuntuu hassulta, mielikuvitus laukkaa vaan. Ei tule krapulaa minkäänlaista!
        Olisipa vain laillista niin ei tarvisi ostaa mitään jatkettuja myrkkyjä!


      • japjap

        faktat kehiin, nyt taitaa olla Sci-fi kanava päällä..

        Ei huolta kannabis vaikuttaa aivoihin todistetusti EHKÄ n.20-30 vuoden käytön jälkeen .Jos silloinkaan. Kyse myös päivittäisestä käytöstä. Vaikutuksella tarkoitan negatiivista vaikutusta.


      • GanjaMann
        kannasbisxazxczxc kirjoitti:

        Eikai vaan kyseessä olisi, esim. LSD ?

        LSD:stä puheenollen... LSD on tutkitusti terveellisempää vielä kuin kannabis (joka on melkein vaarattomin päihde) itse en LSD:tä ole kokeillut mutta kukkaa poltan melkein joka päivä :)


      • douppimestari
        GanjaMann kirjoitti:

        LSD:stä puheenollen... LSD on tutkitusti terveellisempää vielä kuin kannabis (joka on melkein vaarattomin päihde) itse en LSD:tä ole kokeillut mutta kukkaa poltan melkein joka päivä :)

        On kyllä pakko sanoa, että kaiken sen pelottelun ja uhkailun jälkeen, mitä koulujen huumevalistuksissa on sepitetty voin todeta LSD:n olevan varsin harmiton päihde. Olen poltellut pidemmän aikaa ja muutamia kertoja syönyt psilosybiinisieniä, silokkeja. Tänä kesänä sitten tuli kokeiltua trippi LSD:llä ja oli mitä mahtavinta :)

        Oloja voisi lyhyesti kuvailla jopa hieman samantyylisiksi kuin kannabiksesta, vain 10 kertaa vahvempina. Oma annokseni oli n. 150-180mikrog. Paljon oli sellaista, että hetken tuntui olevan aivan jäätävissä brainstromauksissa ja ei meinannut ns. pysyä perässä ja hetken päästä istui 24h nesteellä tupakilla. Uskalsin siis jopa tavata ulkopuolisia ja liikkua muutenkin ulkona. Olo oli päällisin puolin normaali ja hallusinaatioista huomasi parhaiten "sekavuutensa". Vierellä oli pari luotettavaa ystävää. Paljon oli mielessä ja viikkoja jälkeenkin huomasi positiivisia vaikutuksia, kuten hyvää motoriikkaa(huomattavissa jo tripillä), luovuutta, itsevarmuutta, yhteenkuuluvuutta luontoon ja eläimiin sekä ymmärrystä siitä kuinka pieniä ja mitättömiä me ihmiset loppupeleissä ollaan ;)

        Jos kokeilet, set&settings kuntoon, googlamalla löytyy paljon infoa ja kannattaa aina tutustua siihen mitä on vetämässä. LSD on kuin karatemestari, jos yrität niputtaa ja komenella sitä se iskee sinut maahan, mutta jos olet hiljaa ja kuuntelet saatat oppia jotain.


      • NahkaJaakko
        jeiman kirjoitti:

        jos poltettii kaveri porukal ja meit oli semmonen 6 tyyppii.. sit ilta alko ihan ok kunnes yks kaveri sekos ihan täysin se rupes konttaa ja hakkaa paikkoja (se sano et sillä vilis kuvat päässä ja ei pystyny ite kontrolloimaan) sit se hoki jotai nimee kokoajan sit sil rupes suusta valuu verta jne..) sit kaikki jotka poltettii saatin paniikki kohtauksii. ja ku yöllä tuli mentyy kotiin niih olin kaverin kanssa joka oli myös polttanu ruvettiin nukkumaan ennen sitä yrjösin vaik en ollu juonu mittää.. (oltii ihantajun sekasin ja peloissaa) sit yöllä ite heräsin ja kuulin semmosen kirkon kellon äänen ja kaveriki kuuli saman (kirkkoa ei ollu lähelläkää ja kuka soittas kirkon kelloja 3aikaan yöllä? niih ja sit ku yöllä yritettii mennä vessaan niin ovi oli menny rikki ja ei päästy huoneesta pois!ja kaveri kusi kalja tölkkii ku ei päässy vessaa xD mut niih ja muutenki yöllä ku olin nukkumas niih näin itteni nukkumas ja häkki mun ympäril.. mut niih harkitkaa.. tosissaan kaks kertaa ennen ku poltat.. mulla oli tän tapahtuman jälkee 1kk ahdisteineisuushäiriö et sain paniikki kohtauksii ilman mitään syytä.. mut nyt ne on loppu onneks! ja tää siis on kaikki totta ja siis ei uskois et tämmöst vois tapahtuu ikinää iha yliluonnolista :S.. ja oon kuullu et tämmöst on tapahtunu iha useemminki mitä kaverit kertonu..

        Vedin ite kerran kovimmat överini ja mulla tuntu kuin olis sähkökehä ollut vartalon ympärillä ja koko maailma pyöri ja kaikki mitä katoin rupes kirkastumaan enkä nähnykkää enää mitää muuta. Tämån jälkeen mulla oli 2kk ahdistuneisuutta mutta nyt polttelen 3-5 kertaa kuusja ahdistuneisuus lähtenyt kokonaan pois


    • eitykkääpilvestä

      Itselläni on ollut seuraavanlaisia vaikutuksia:
      -ei voi lopettaa nauramista vaikka ei naurata
      -ei uskalla mennä vessaan, koska pelkää kompurointia
      -raajat nykivät ärsyttävästi
      -tuntuu kuin suussa olisi kauhallinen hiekkaa
      -surettaa ja tunnen olevani oikeasti muualla
      -kävely ei suju, oksentelua
      on käynyt niinkin, ettei ole mitään vaikutuksia..

      ...itse en ole koskaan ollut alkoholista niin sekaisin kuin pilvestä.

    • S SP

      Kyl mul ainaki toimii bilehuumeena, hiphoppia oli musana ni sativast kukintoo ni vittu tuli semmone tanssitranssi

    • parikerrakäyttäny

      Jooh, itehän nyt poltellu jo 3 kertaa ja ei oo toiminu kunnolla, ehkä 2min enimmäksee. Joka kerta vetäny 1 pitkän savun ja heti perää 2 pientä ja pitäny 15-30 sekunttia, ei toiminu ei. :SS

      • äläjauha

        Voit vaikka samantien lopettaa sen paskan jauhamisen. Otit sitte isot tai pienet ni et sä niitä savuja paljoa yli 15 sekuntia pysty sisälläs pitämää, sen kerron kokemuksen äänellä. Sama juttu tupakan kanssa, alkaa yskittämään liikaa jos koittaa pitää liian kauan. Ja jos ylipäätään edes kolmet hitit oot ottanu ni ei se spliffistä käykkään niin helposti mutta jos bongista ja on hyvää kukintoa niin lähtee nousemaan jos ekoja kertoja kokeillut. Uskoisin että oot kokeillu vaan heinää jossa THC pitoisuus on niin vähäistä että joudut imemään pari grammaa että nousee. Tosiaan tuota turhaa ja paskanmakuista heinää saa 0-3€ grammalta ja 10-15€ hartsista nuppua, jota suosittelen.


      • fdfd

        Räkänokalle on taidettu myydä pelkkää ruohoa hampun sijasta


    • kokeillut

      Riippuu aineen laadusta kuinka paljon tarvii ottaa, ja onko sativaa vai indicaa että onko ns. joraus fiilis vai jumitus ja asioiden miettiminen. Ensimmäisiä kertoja kun kokeilin ei ollut erityisen hyvälaatuista tavaraa koska jouduin polttelemaan aika paljon ennenkuin nousi. Mutta viimeisiä kertoja kun kokeilin niin ei tarvinut paljoa ottaa että tuli mainiot ''pärinät''. Suosittelen kokeilemaan mutta ensimmäiset kerrat varovaisesti, koska itse on 'överit' tullu kokeiltua ja se ei mitään helmeä ole.. aika samanlaista kuin juodessa jos tulee otettua liikaa.

    • kannabis ei toimi

      ite oon nyt 2 kertaa polttanu kukkaa viimeks puol vuot sitte eli ekakerta. oli hyvä fiilis nauratti ja jtn harhoja esim tuntu ku jalka olis syttyny palaan vaikutus kesti jtn 2 tuntii. no tos pari päivää sit ostettii kaverinkaa kukkaa gramma puokkii no jaettiin ne kaveri poltti nii se oli iha pilves silmät punasena nauro kaveri polttelee viikottain. no ite poltin nii kesti jtn 10min ennen kun vaikutus alko pidin savuja noin 10 sekunttii sisäl no se ei ollu kauhee vähä nauratti ja tuli syötyy sipsejä sillee niin ku sivistyneesti ruokalapunkaa. no sit se rupeski loppuu ja kaveril meni yli tunti et loppu et mikä vois olla vikana?

    • 1500v lääkkeenä

      kannabis ei vaan sovi kaikille.. harmi ettei jotkut pääse nauttimaan kyseistä luonnontuotetta!!!

    • ex-pilvipäää

      tosiaan ekoilla kerroilla menee ihan helvetin sekaisin.. pelkästään alkoholia juoneena ei sitä voi ymmärtää.. en suosittele edes kokeilemaan, ainakaan jos olet alle 20v.

      • ex-pilvipää

        ^ kun riippuvaiseks on jääny ja käyttää kannabista pitempään, alkaa tulla kaikenlaisia todella epämiellyttäviä sivuvaikutuksia.. itse en enää kykene polttelemaan.. ja todella tyytyväinen olen että pääsin eroon siitä vuosia jatkuneesta rumbasta


    • ..-.

      Ekalla kertaa voi jopa tuntua ettei se edes vaikuta mitenkään. Vähän väsyneempi olo vaan ja vähän ajatuksellisempi ja musiikki kuulostaa paremmalta jne.
      Sosiaalinen käyttäyminen voi mennä introvertimpään suuntaan, ainakin ventovieraiden kanssa. Pilven kanssa ei lähde mopo käsistä, ellet sitten aja mopolla samalla kun poltat bongia.

    • BootyLickingIsGood

      Mitä sitä kyselemään. Voi sitä ihan vähänkin polttaa ja kokeilla sillä. Älä nyt 0,1 grammaa kukintoa enempää kerralla laita. Lisää sit kohta jos ei tunnu miltään. Et välttämättä tosin heti tajua edes miten se vaikuttaa ja saatat polttaa vahingossa liikaa. Kokeile ja kuulostele.

    • pelottavaa/hauskaa

      Eka kerta oli minulla iso pelästys. Kavereitten kanssa testasin, muut olivat jo ennen käyttäneet, mutta minä en. Siinä sitten vedettiin ite tehtyn limupullo bongin ( vai mikä onkaan ) kautta. Vedin kaiketi jotain 15 henkosta ja muilla oli alkanut pärähtää. Siinä sitten ihmettelin ettei miksi minulla noussut yhtään, mutta lopulta se nousi.
      Säikähdin todella paljon sitä tunnetta, kukaan ei ollut kertonut miltä se tuntuu tai millaista se on. Itselläni kaikki hidastui, äänet kuului oudosti ja ihan kuin olisin ollut eri maailmassa. Askeleen ja käden liikkeet tulivat muutaman sekunnin jäljessä.
      Menin pieneen paniikkiin ja aloin kysellä kavereilta että milloin tämä loppuu.. Siinä sitten tuli pahempi paniikki kun alkoi miettiä kiinnijäämistä ja jotain hirveyksiä. Päässä flippasi ihan hulluna jos mietti tai stressasi jotain. Heti kun antoi vaan mennä ja tyhjensi pään niin alkoi naurattaa. Ihan tyhmillekkin asioille, itseasiassa ei edes naurattanut, mutta nauroi. Maha vaan hytkyi kun nauroi, eikä voinut lopettaa :D Selkärangassakin tuntui oudolta. ihan kuin joku olisi vetänyt tai jotain =)
      Kannabista voin suositella kaikille ketkä siitä ovat kiinnostuneet, itse olen nyt yhden kerran testannut, uskon että vielä testaan jos on tarvetta.

      Mutta suosittelen että hyvässä kaveriporukassa ilman mitään painostusta eikä kuumottavassa paikassa!

    • cvbbbbbb

      Katso youtubesta dokumentti "should I smoke pot". Saat aika hyvän kuvan asiasta ja siitä mitä tapahtuu kun polttaa liikaa ja mitä tapahtuu kun polttaa sopivasti.

      • cvbbbbbb

        Anteeksi korjaus: siis "should I smoke dope". Sitä löytyy 6 osaa.


    • hiisaaja

      Miks on lähipäivinä tuntunu että kun polttelee niin tuote ei minulla toimi, mutta kavereillani toimii?

      • lrlele

        Sietokyky kasuaa ajan myötä, tosin riippu siitä kui kaua oot poltellu


    • bongittaja

      et vedä keuhkoihin asti / kovemmat tolet sulla (mitä epäilet jos et oo ennen poltellu)? Itellä myös aikoinaan kun tolet kasvo niin en tullu piippua ja jointteja polttelemalla enää pilveen mutta kun hommas bongin niin johan alko koliseen...

      • .....

        Bongi kolahtaa nopeamin ja vahvemin kaikille ei ole oikea vaihto ehto varsinkaan ekalla kerralla kannattaa poltaa jointi koska se ei palaa hitaamin ja enenkun olet poltanut koko jointin päässä alkaa ottaa ja kannattaa poltaa 0.4 keralla jos ei haluu et flippaa ihan kunol.


    • Minä vaan

      Käyt kaupasta hakemassa, jotain sun lemppari herkkua. Vuokraat jonku hyvän komedian. Näin minä vietän viikoloppua, kun kaverit ravaa baarissa änkerö kännissä =D

    • -..-ö,ö

      hmmm, oksettaa ja paniikkia, näkee elmoja ja asiat vääristyy, ehkä tajunta laajenee daa daa plaa,hommaa tuttu turvamies paikalle rauhotteleenjne.. kova on vaiva "hauskan"kokemuksen saamiseksi. Tajunta laajenee elämällä päihteettömänä, silloin ihminen kasvaa ja persoona on mukana asioissa, mielihyvä ja sen saanti on omissa käsissä ,ei jointin takana.Haastaa enemmän hamppuelämänapa.

    • kannabis on parasta

      selvästi et tiedä mitään kannabiksesta. kuule kun kannabista poltat niin et sinä joraamaan halua sitten lähteä. siinä vaiheessa jäät sohvalle katsomaan elokuvaa tai vaihtoehtoisesti kuuntelemaan musiikkia ja syömään jäätelöä XD

    • tystilyy

      kannattaa ottaa poskareita ekaks ni ei nouse nii rajusti

    • 213124

      Itelle tuli sellanen rento hölmö olo.. teki mieli bilettää mutta ei kuitenkaan jaksanut nousta edes sohvalta ylös. Todella rento olo. unohtuu huolet ja murheet..

    • Demoninensavukiehkura

      Demonit valtaavan ihmisen pään. Ääretön pahuus, josta nyt on osallisena pitää ihmisen vankina itsessään. Yrität selvittää reaalimaailmaan kuuluvia asioita, mutta olet kuin vankina. Ja tunnet sen, että oikean elämän asiat ovat jotain aivan toista. Mutta katselet niitä ikään kuin vankiverhon takaa. Saatat nauraa hihittää, mutta se on kolkkoa ja ilotonta naurua, jota et välttämättä edes ymmärrä tekeväsi. Mihinkään konkreettiseen ei pysty. Tunnet itsesi ikään kuin vihreäksi, koska se yrtin todella voimakas, väkevä ja paha maku on jäänyt mieleesi ikuisiksi ajoiksi. Ja opit lopulta kammoksumaan sitä niin, että seuraavalla kerralla, et tahdo olla missään tekemissä sen kanssa. Tai mihinkään siihen liittyvän asian kanssa. Kokemus on kamala. Ja koet myös lähipiirin vihan voimakkaana, kun tahdot kertoa aidon ja avoimen kokemuksesi siitä mitä myrkkyä kannabis on ihmisen aivoille ja ihmisen psykofyysiselle kokonaisuudella. Jäljelle jää voimakkaat vihan ja tyhjyyden tunteet sitä kannabismaailmaa kohtaan, joka on ryöstänyt sinulta tärkeimpää voimavaraasi, eli sinun elämäsi aikaa. Kannabis on myös voimakkaan homoseksuaalinen tuote huumeena.

      • Murni

        "Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

        OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

        PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

        AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

        MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

        HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

        Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja.


      • opendeer
        Murni kirjoitti:

        "Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

        OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

        PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

        AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

        MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

        HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

        Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja.

        Tuoko on se "pallarin manifesti"?


    • BingBong

      Monissaa jutuissa kuulee, että on poltettu liikaa. Muistan kun nuorempana poltettiin ja porukka huutaa vieressä että IME IME IME ja ensikertalaisena luulin että sitä pitää vetää ihan vitusti. No näiden ääliöiden takia tuli sitten paskat olot enkä polttanut enää pitkään aikaan, kun luulin että ei sovi minulle. Myöhemmin kokeilin että miten se vaikuttaa jos vähän ottaa ja siinähän se oli: täydellistä. Ensikertalaiset, ottakaa aina vaikka yhdet savut, vaikka kuka vieressä sanoisi mitä. Pongista voi ensikertalaisen olla vaikea sopivasti säännöstellä, joten en suosittele, mutta jos ei ole vaihtoehtoa, niin siitä ei tarvii kuin vähäsen imasta ja jos kaverit alkaa mököttää, niin vaihda kavereita, koska ne on idiootteja. Se toimi minulla.

    • Jonna_Saapaslainen

      Voisitkos Antti "sairasboogi" Pekkala jo lopultakin laittaa ne linkit Rumpalit.nettiin ja Muusikoiden.nettiin ja niihin keskusteluihin Mikkestä ja Mikken soitosta, joihin olet hyvin usein täällä viitannut? Niihin siis, joissa Mikkelle sinun mukaasi "nauretaan ja hänet lytätään täysin"? Sellaisista keskusteluista olet usein kertonut, mutta eipä ole vieläkään vaan mitään linkkejä näkynyt, vaikka niitä hyvin usein on jo pyydetty, joten olet selkeästi todellakin vain pelkkä valehtelija. Varmasti olet myös hyvin kateellinen Mikkelle, koska Mikke on mielessäsi usein aamusta iltaan, ja usein myös yöllä kirjoitat palstalle mikke-viestejäsi. Tulihan Mikkestä ammattilaistenkin kehuma soittajavirtuoosi siinä ajassa jonka itse käytit pelkkään valehteluun mm. siitä Suomen parhaasta soittotaidostasi.

      Ja eiköhän sitä asiakeskustelua ole täällä yritetty antti sairasboogin kanssa vuosikausia, mutta on huomattu paljon paremmaksi keskustella asiallisesti ammattipalstoilla. Antti Pekkala kun kuitenkin on vain samaa asiaa uudelleen ja uudelleen jankuttava, päihdeongelmainen, ilmeisen alkoholidementoitunut avohoitopotilas, joka ainoastaan täällä uskaltaa pelleillä päivittäin kuin mielipuoli eri nimimerkkiensä takaa.

      Ei sairasboogin antista ole koskaan ollut asiakeskusteluun ammattipalstalla, sillä antti ei ole terve. Terve ihminen ei esimerkiksi valehtele ja kieroile koko ajan, eikä leiki jotain Suomen parasta soittajaa, kun ei osaa soittaa kuitenkaan edes symmetristä peruskomppia. Antti on hyvin sairas ja elää jossain keinotodellisuudessa, jossa kehittelee itselleen ominaisuuksia ja taitoja, joita hänelle ei kuitenkaan oikeasti ole. Antti ei siis turhaan ole avohoidossa ja pikkupikku eläkkeelläkin.

      Jos haluat asiallista keskustelua, niin alkuun voisit vastata siihen aiemmin esitettyyn kysymykseen siinä Mikkeä vähätellessäsi, kuka toinen soittaja Suomessa kykenee vastaavaan improvisaatioon kuin Mikke? Tai kenestä toisesta on keski-ikäisenä aloittaen ja itseoppien tullut ammattilaistenkin kehuma soittajavirtuoosi, jota myös taiteilijaksikin kutsuttiin - eikä tosiaan syyttä.

      Muusikoiden.netissä ei tiedetty parempaa improvisaation soittajaa ainakaan Suomesta, mutta kerrohan sinä, jos olet viisaampi kuin Muusikoiden.netin ammattilaiset. Ja asiallisesti voidaan sanoa, että Mikkeä ovat ammattilaisetkin kehuneet.

      Lisäksi, jos asiakeskustelu on nyt kovin mieleesi, voisit pyytää esille lopultakin ne linkit niihin Muusikoiden.netin keskusteluihin, joihin on usein viitattu ja joissa Mikkelle kuulemma "nauretaan ja hänet lytätään täysin". Siinä alkuun hyvät alut asiakeskustelulle. Linkit vain esiin.

      Sinulla on antti pekkala edelleen paljon samoja kysymyksiä, joihin on jo moneen kertaan vastattu vuosien aikana, ja joihin nykyisin saat helposti vastaukset Muusikoiden.netissä. Täällä jatkuvaan valehteluusi ja vuosikausia saman asian jankuttamiseesi eri nimimerkkien takaa on jo kyllästytty. Mene ammattipalstalta kysymään kysymyksesi, niin varmasti saat vastaukset, jotka eivät sinua miellytä. Mene siellä kysymään sitten siis kun sinusta joskus kasvaa mies, joka tekee muutakin kuin vain valehtelee aamusta iltaan netissä ja tuhoaa aivojaan alkoholilla, Mikken mahtavuutta yökaudet pohtien.

      Olet antti sairasboogi pekkala kyllä ihan seinähullu. Ei tarvitse olla edes mikään mielenterveysalan ammattilainen sen huomatakseen. Olet todella hyvä esimerkki alkoholin vaaroista ihmisen mielenterveydelle. Samaa asiaa jankuttanut täällä yli kymmenen vuotta. Mikkestä ehti muuten siinä ajassa tulla itseoppien yksi maailman parhaista rumpaleista. Eipä ole Suomessa toista vastaavaa improvisaatioon kykenevää soittajaa, ja Mikken kehityshistoria soittajana on myös täysin ainutkertainen tapaus tunnetussa ihmiskunnan- ja musiikin historiassa.

      Sääli, että, tenu-antti, et alkoholisoituneena ja mielenterveysongelmaisena raukkiksena koskaan uskalla mennä ammattipalstalle keskustelemaan Mikkestä ja Mikken kaikkinaisesta mahtavuudesta.

    • Carlos2

      En suosittele mitään huumetta ( oli sitten lievää tai ei)
      Itse vedin juuri Amsterdamissa kokeilumielessä muutamat sauhut (2 in 1 oli merkki)
      Puolen tunnin kuluttua taju kankaalle..vaimon kanssa matkassa..fiilis oli vaan sellainen kun tiedän että tulee kun kuolee..luulisin ainakin... Vittumainen olo sen jälkeenkin ja saatanallinen morkkis!!
      En koita koskaan enää mitään milloinkaan..paskoja aineita joilla ei saa leikkiä!!

      • Dodiins

        Otit siis ensimmäisellä kerralla reippaan yliannostuksen ja nyt valitat omaa tyhmyyttäsi?


      • Siimam
        Dodiins kirjoitti:

        Otit siis ensimmäisellä kerralla reippaan yliannostuksen ja nyt valitat omaa tyhmyyttäsi?

        Juuri tuon kirjoittajan tapaiset, yleensä kännissä yliannostuksia kannabiksesta vetävät turistit, ovat yleinen ongelma.


    • Anonyymi

      Sano ei kannabikselle. Monen rikoksen taustalla voi olla henkilö, joka on jossain vaiheessa aloitellut kannabiksella. Tai ollut siinä kuviossa joskus mukana. On paranoiaa, normaalista poikkeavaa oloa ja ahdistusta. Mitään hyvää ei seuraa, kun antaa vihreän paholaisen vaikuttaa keuhkoissa.

    • Anonyymi

      Vaimo meni ainakin sekaisin. Oltiin yksissä bileissä kesällä, vaimolta loppu tupakat näin kun istui yhdessä ryhmässä ja poltteli saatua tupakkaa. Katselin kun istui miesten välissä oli niin iloisen oloinen ja naureskeli juttuille. Yksi poika alkoi hyväilemään rintoja vaimo vain hymyili aika pian rinnat oli vapaina ja poika imi niitä toinen vieressä oleva piti kättään hameen alla vaimo oli kuin vapaa lintu nautti hyväilyistä, pillua hieroneen pojan vieressä oli tyttö joka oli samanlaisessa tilassa kuin vaimo, oli kuin olisi haaveillut jostakin vähän jo makaili sohvalla.
      Pojat veti vaimon ylös ja talutti huoneeseen. Menin työn luo että saisin jotain selville nuori tyttö nousi viereen ja halaili koskettelin tyttöä pienet rinnat tuli käteen kosketin haaroista tiukkojen housujen päältä levitti haarojaan että voin koskea, alkoi kuulua vaimon ääniä vedin tytön ylös että näkee mitä sen kaverit tekee. Katsottiin ovelta, vaimo imi toisen kalua ja toinen oli panemassa takaa pystyssä olevaan pilluun.
      Tyttö katsoi ja kääntyi suutelemaan hieroi kalua ja avasi vetoketjun paljas käsi hieroi housun sisältä. Mentiin viereisen sängyn luo riisuttiin vaatteet, poika viereisestä sängystä katsoi ja hymyili.
      Tyttö veti heti päälleensä ja halusi sisään, pillu oli tiukka mutta märkä tuntui että nahka lähtee painoi vaan pakaroista että saa sisään lantio nousi ja laski tytön halut oli kovat, vilkaisin viereiseen sänkyyn vaimo oli seljällään ja antoi jalat koukussa kiihkeänä.
      tyttö piti kiinni kaksin käsin kun painelin sisään sanoin välillä voidaanko kokonaan suuteli ja kuiskas et jätä kesken naitiin hulluna tunsin että nyt tulee tyttö kietoi jalat ympärille painoin syvään ja laukesin pillu suorastaan imi kalua tunsin kuinka supisteli voimakkaasti.
      Istuttiin sängyllä ja katsottiin kun toinen pojista pani vaimoa, tytön puhelin pirahteli katsoi näyttöä, nauroi poika kaveri kyselee kotia nakkasi puhelimen ja meni toisen pojan luo ja alkoi imemään kalua kun pyllötti minuun päin spermaa valui pillusta nousi ja työnsi pojan seljälleen vaimon viereen ja nousi päälle ratsatamaan silloin näin kuinka pieni pylly oli ja pillu oli ihan pikku teinin se venyi kalun painellessa sisään.
      Vaimon päältä poika nousi pois ja meni olohuoneeseen, vaimo makasi haarat levällään nousin katsomaan alapää oli sperman ja muun töhrimä, menin päälle vaimo vain sanoi sinäkin ja antoi naida kuin vanhaa huoraa vähän oli matkassa laskin sisään.
      Naiset jäi sängylle istuin poikien kanssa olohuoneessa kertoivat että tuo nainen antaa pillua huumeista ovat käyttäneen sitä tienestissä kolme vakio miestä maksaa kun saavat naida sitä, tyttö on aloitteleva käyttäjä nuori mutta tiukka pillunen.
      Naiset tuli alusasuissaan viereen vaimo poikain väliin tyttö minun syliin kaikki poltteli makean hajuista tupakkia.
      Vaimo lämpesi jo niin että imi siinä meidän vieressä kalua vuoroin kummaltakin pojalta katsoin kuinka kiihkoissaan sitä teki. Ovi kello kilahteli yksi pojista katseli ovisilmästä ja avasi tuli kasi poikaa lisää, nauroivat täällähän on tuttuja, toinen nosti vaimon ylös ja suuteli ja hieroi rintoja vei vaimon sänkyyn alkoi kuulua kiihkeää ulinaa kaikki pojat meni mukaan.
      Otin tytön viereen sanoin lähdetään tyttö sai vaatteet päälleen ja häivyttiin.
      Otettiin taksi ja meille. Tyttö selvisi vähän ja alkoi ujostella sanoin pääset kotiin jos haluat. Soitti poika kaverilleen kuulin että menee inttämisesksi sulki puhelimen ja sanoi en voi mennä on niin pahalla tuulella.
      Lämmitettiin sauna istuttiin sievässä löylyssä tämä Riitta kertoi että on jäänyt koukkun eikä ole kuin seitsemäntoista peseydyttiin oltiin pyyhe päällä sanoin voit käyttää vaimon asua ei varmaan tule kotiin ihan heti, Riitta sanoi pojat käyttää hyväkseen antaa niin paljon polttaa että ei osaa pitää huolta ei ne muuta tee kun naivat käyttävät näitä ja kaivoi laukustaan pillerin näillä jaksavat pitkään.
      Riitta käveli pienessä yöpuvussa katseli peilistä on tämä seksy.
      Sanoin olet sinä seksikäs kauniisti nännit houkuttelee ja pieni pillu näkyy kivasti läpi.
      Riitta tuli eteen ja hymyili haluttaako sinulla pikku pillua saanko olla aamuun kaappasin syliin suutelin asun läpi rintoja Riitta oli haarat levällään sylissä kuiskas minä tunsin sinut hyvin siellä olet iso tunsitko kuinka nautin ja ohjaili kalua sisäänsä nauroi pitää nousta että pääset sisään.
      Kuiskas korvaan tunnetko kuinka olen pieni se sopii ihanaa kuinka se on paksu ollaan sievästi Riitta vapisi, tunnetko kuinka haluan heti liikuttiin hitaasti Riita halasi ja nojasi minuun sanoi en ole koskaan päässyt näin nauttimaan että tuntuu hyvältä ja rutisti suuteli kaulaa ja kuiskas haluan aina kun voit, nousi äkkiä ja toi pillerin nyt otat. Nauroi odotetaan ja haki olutta keittiöstä istuttiin vierekkäin Riitta kainalossa, alkoi tuntua että kalu virkoaa itsestään Riita nousi ihanan isoksi kasvaa ja se myös tuntui Riitta imi ja nuoli nousi suutelemaan kuiskas eihän ole kiirettä ja imi uudelleen nousi syliin meni hyvin sisään kuiskasin tuntuu että halkean.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe