Roswell

dvd

Ilmeisesti toista tuotantokautta ei ole ainakaan vielä ilmestynyt suomitekstein. Onkohan kellään tietoa että onko edes ilmestymässä? Tai mihin voisi ehdottaa että myös 2.kausi tulisi suomitekstein varustettuna dvd:lle?

6

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telenovelafani

Ainoastaan ensimmäinen kausi on tehty Roswellista dvd:nä. Ilmeisesti ei sitten ole kannattavaa tehdä dvd:tä muista kausista :/ Kyllähän tota dvd-asiaa voi kysyä, laittaa viestiä johonkin dvd-julkaisijalla, esimerkiksi mikä ensimmäisen dvd:nkin on julkaissut. Pakko mainostaa koska Roswelliin liittyy :D Että 6 vuotta pyörineet Roswell-sivuni yhä netissä ;) osoitteessa: http://www.geocities.com/roswellland2001/

• afhASFH

Itse lähetin juuri palautetta FS-filmille ja kysyin missä muut tuotantokaudet oikein viipyvät. Vastausta en ole saanut... Toivotaan, että jossain vaiheessa saadaan ne loputkin kaudet julkaistua.

• roswell fani

2. kautta ei tosiaan ole ilmestynyt suomiteksteillä, itsekkin sitä odottanut. Dischopista saa kaikki kaudet englanninkielisellä tekstillä. Omasta mielestäni ainakin helpompi seurata sarjaa edes enkkuteksteillä kuin kokonaan ilman. Ja tällä hetkellä huutonetissä on myynnissä jollakin toi kaikkien kausien boksi paljon halvemmalla kuin dischopissa. Torrentteina löytyy kyllä kans kaikki kaudet ihan ilmaiseksikin. :)

• minnav

Edelleen itse odottaan kahta seuraavaa kautta, kenelläkään tietoa?

• ...

mistäköhän kannattaisi asiasta kysellä?

• didda

En tiedä yhtään mistä kannattaa kysellä, itse aloitin katsomaan sarjaa youtubesta ilman tekstejä ja vielä peilikuvana (ettei poisteta heti sieltä tekisoikeusjuttujen takia), mutta jäin koukkuun ja rakastuin sarjaan. Olin joskus pikkukakarana katsonut sitä ja muistin juuri ja juuri henkilöiden nimet.. Yhtään en muista minä vuonna tuli Suomessa, mutta ainakin oli aika pieni.

No kuitenkin katoin youtubesta kolmanteen kauteen asti, kunnes ostin discshopista kaikki kolme kautta; eka se suomi tekstinä ja loput tuonti. Hyvin olen kouluenglannillani pärjännyt ja jos en jotain sanoja tajua niin ei haittaa. En tykkää katsoa englanninteksteillä, koska menen jotenkin sekaisin, kun yritän kuunnella ja lukea samaan aikaan... :D mutta siis hyvin ymmärrän! että ei haittaa yhtään vaikka maksoinkin 30 €/kpl ne kaks vikaa. Eka olikin 15 euroo.

Mutta ymmärrän hyvin, jos ei oikeasti osaa englantia. Harmillista, kun ei niitä suomitekstejä sitten ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe