En jaksanut käydä kaikkia noita viestejä läpi löytääkseni vastauksen. :)
Siis omistan akustisen kitaran ja aloitan kohta kitara tunneilla käymisen, MUTTA, en oikein tiedä onko se kitara lasten kokoa. Siis tietääkö kukaan näkyykö missään fenderin kitaroissa jonkinlaista merkkiä yms. joka merkkaisi sen kokoa? Ja mitä mikäkin tarkoittaa? eräs ystäväni sanoi, että se olisi lasten kitara, mutta hän nyt ei ole mikään kitaranero. :D Siis, apua?
ja siis mikä tarkoittaa aikuisten kokoa?
Kitaran koko?
2
1598
Vastaukset
- kfjbgökdhgdj
Kitarassa olevat poikittaisen metallikappaleet kaulassa ovat kitaran lyhentämiskohdan merkkejä...saha käteen ja töihin,erikeepperillä sitten liimaat lavan uudestaan lyhennettyyn kaulaan kiinni
- Fenderinkin
ääniaukosta näkyy sellainen paperilappu, johon on kirjoitettu kitaran mallin tunnus.
Sen perusteella voi googlettamalla saada selville tietoja kitaran ominaisuuksista.
En näin pikaisesti löytänyt netistä yhtään fenderin akustista "nuorisomallia" eli kyllä
kitarasi mitä todennäköisimmin on ns. aikuisten kokoa.
Toisaalta, ei sillä koolla niin suurta merkitystä ole. Samalla tavalla niitä soitetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275