Punnan kurssi pohjalukemissa

Nyt on halpaa

8

7196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on!

Itse huomasin ihan saman, ja heti piti laittaa tuo samainen uutinen miehelle töihin.
      Ollaan menossa Lontooseen kuukauden päästä lyhyelle lomalle, ja itseasiassa on ihan kahdestaan tosiaan ajateltu joululahjoja sieltä vähän tuoda, jo ennen tuota uutista.
      Vaikka tässä on jo ihan tarpeeksi Lontoo-kuumeessa muutenkin, kyllähän tuollainen uutinen innostaa reissuunlähtijää vielä lisää :)
      Jeeeee!!!
      Hauskaa matkaa kaikille muillekin Lontooseen menijöille :)

• ..............

Joo paitsi pitää muistaa että lentokoneessa ei saa kuljettaa kuin noin 10 kiloa matkatavaraa. Ylimääräisistä kiloista tulee 20 euron lisämaksu. Ja kokokin on määrritelty

• oomoloo omoo

Siksipä aionkin mennä sinne apostolinkyydillä. Pohjanmeren ylittämiseen minulta löytyy onneksi vesiskootteri

• menaa
        oomoloo omoo kirjoitti:

Siksipä aionkin mennä sinne apostolinkyydillä. Pohjanmeren ylittämiseen minulta löytyy onneksi vesiskootteri

Eikös apostolinkyyti tarkoita kävelemistä? englantii ei vielä kukaa ookkaa menny kävellen.Toiseksi ei taia vesiskootteri olla kovin fiksu vaihtoehto. Itse en ymmärrä että kuka viihtii alkaa kantamaa säkki tolkulla tavaraa toisesta maasta. eikö sieltäki saa netistä tilattua? ite ainakki tykkään reissaamisesta ilman mitää ryysy lastia mukana. Yorkshiresta goatlandiasta löytyy pieni farmi joka on tullu ostettua jokunen vuosi sitte.

• amazon.co.uk
        menaa kirjoitti:

Eikös apostolinkyyti tarkoita kävelemistä? englantii ei vielä kukaa ookkaa menny kävellen.Toiseksi ei taia vesiskootteri olla kovin fiksu vaihtoehto. Itse en ymmärrä että kuka viihtii alkaa kantamaa säkki tolkulla tavaraa toisesta maasta. eikö sieltäki saa netistä tilattua? ite ainakki tykkään reissaamisesta ilman mitää ryysy lastia mukana. Yorkshiresta goatlandiasta löytyy pieni farmi joka on tullu ostettua jokunen vuosi sitte.

eli laskuttavat punnan kurssilla.ainakin Visalla.
        ja tavarat tulee lentoteitse.
        vaikkakin Lontoossa tullut käytyä 7-8 kertaa.

• = )

jos teet check-in netissä ja mukanasi ei ole muuta kuin käsimatkatavaralaukku, niin silloin laukkuasi ei punnita...ainakin minulla on aina toiminut näin!

Ja kyllähän on mukava tuliaisia tuoda tai ostaa jotain itsellekin, koska Lontoosta löydät aina jotain sellaista, mitä Suomeen saa odottaa jonkin aikaa...Ja aina ei edes kaikki uutuudet Suomeen asti tule.Olen useamman kerran ostanut esim. Hamleys´lta lapsille leluja, joita ei ainakaan vielä ole Suomessa markkinoilla.

Tokihan netistäkin saa ostettua, mutta toimituskulujen kanssa ei aina välttämättä niin kannattavaa!

• sdsdsdsdsd

Joo tuleekin vitun halvaksi ostaa lahjoja klontoosta, kun laskee rahdin, matkakulut, tullin jne. jne.

• Siis ei kai sinne kukaan

nyt oikeesti sen takia lähde, että lukee lehdestä, että nyt punta on halpa...
        Meillä tämä on vaan tällainen pieni lisämauste matkaan joka ajateltiin tehdä jo aikoja sitten. Eli oltiin sinne Lontooseen joka tapauksessa menossa, on siellä sitten halpaa tai kallista shoppailla. Ja nyt vain lehdestä huomattiin tämä pikku-uutinen ja siitä riemastuttiin.
        Tottakai sitä innostuu kun huomaa, että nyt euroilla saakin sitten hiukkasen enemmän ostosrahaa.
        Kävin Lontoossa vastaavaan aikaan 90-luvun puolivälissä ja kyllä sitä vaan kiva oli silloin nuoren ihmisen ostella esim CD-levyjä jotka olivat paljon halvempia kuin Suomessa juuri tuon punnan vuoksi.
        Eihän sitä nyt tuhansia tai edes satoja säästä, mutta säästöä se on pienikin säästö:)

t. ketjuun toisena kirjoittanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe