Eurolla saa nyt yli 0,8 puntaa. Kannattaa siis käydä shoppailemassa Lontoossa... Enpä olisi uskonut, että tällaiseen säästövinkkiin törmäisin. Edellisen kerran punnan kurssi taisi olla yhtä alhaalla hullunlehmäntaudin aikaan 1996-1997?
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/09/14180
Ohe yeah!
Itse huomasin ihan saman, ja heti piti laittaa tuo samainen uutinen miehelle töihin.Ollaan menossa Lontooseen kuukauden päästä lyhyelle lomalle, ja itseasiassa on ihan kahdestaan tosiaan ajateltu joululahjoja sieltä vähän tuoda, jo ennen tuota uutista.
Vaikka tässä on jo ihan tarpeeksi Lontoo-kuumeessa muutenkin, kyllähän tuollainen uutinen innostaa reissuunlähtijää vielä lisää :)
Jeeeee!!!
Hauskaa matkaa kaikille muillekin Lontooseen menijöille :)
..........
Joo paitsi pitää muistaa että lentokoneessa ei saa kuljettaa kuin noin 10 kiloa matkatavaraa. Ylimääräisistä kiloista tulee 20 euron lisämaksu. Ja kokokin on määrriteltyMiksi pitäisi lentää?
Siksipä aionkin mennä sinne apostolinkyydillä. Pohjanmeren ylittämiseen minulta löytyy onneksi vesiskootterino joo
Eikös apostolinkyyti tarkoita kävelemistä? englantii ei vielä kukaa ookkaa menny kävellen.Toiseksi ei taia vesiskootteri olla kovin fiksu vaihtoehto. Itse en ymmärrä että kuka viihtii alkaa kantamaa säkki tolkulla tavaraa toisesta maasta. eikö sieltäki saa netistä tilattua? ite ainakki tykkään reissaamisesta ilman mitää ryysy lastia mukana. Yorkshiresta goatlandiasta löytyy pieni farmi joka on tullu ostettua jokunen vuosi sitte.itse ostan netistä
eli laskuttavat punnan kurssilla.ainakin Visalla.ja tavarat tulee lentoteitse.
vaikkakin Lontoossa tullut käytyä 7-8 kertaa.
Paitsi...
jos teet check-in netissä ja mukanasi ei ole muuta kuin käsimatkatavaralaukku, niin silloin laukkuasi ei punnita...ainakin minulla on aina toiminut näin!Ja kyllähän on mukava tuliaisia tuoda tai ostaa jotain itsellekin, koska Lontoosta löydät aina jotain sellaista, mitä Suomeen saa odottaa jonkin aikaa...Ja aina ei edes kaikki uutuudet Suomeen asti tule.Olen useamman kerran ostanut esim. Hamleys´lta lapsille leluja, joita ei ainakaan vielä ole Suomessa markkinoilla.
Tokihan netistäkin saa ostettua, mutta toimituskulujen kanssa ei aina välttämättä niin kannattavaa!
sdsdsd
Joo tuleekin vitun halvaksi ostaa lahjoja klontoosta, kun laskee rahdin, matkakulut, tullin jne. jne.No voi apua
nyt oikeesti sen takia lähde, että lukee lehdestä, että nyt punta on halpa...Meillä tämä on vaan tällainen pieni lisämauste matkaan joka ajateltiin tehdä jo aikoja sitten. Eli oltiin sinne Lontooseen joka tapauksessa menossa, on siellä sitten halpaa tai kallista shoppailla. Ja nyt vain lehdestä huomattiin tämä pikku-uutinen ja siitä riemastuttiin.
Tottakai sitä innostuu kun huomaa, että nyt euroilla saakin sitten hiukkasen enemmän ostosrahaa.
Kävin Lontoossa vastaavaan aikaan 90-luvun puolivälissä ja kyllä sitä vaan kiva oli silloin nuoren ihmisen ostella esim CD-levyjä jotka olivat paljon halvempia kuin Suomessa juuri tuon punnan vuoksi.
Eihän sitä nyt tuhansia tai edes satoja säästä, mutta säästöä se on pienikin säästö:)
t. ketjuun toisena kirjoittanut