Korukauppoja netissä

Korulause

Kertokaapa hyviä korukauppoja netissä (suomalaisia mielellään). Etsiskelen lähinnä persoonallisia kaulakoruja.

195

11356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihania löytöjä
      • putiikki

        Nättejä ciyogami-riipuksia
        www.koruteema.fi


      • Jennyxx

        suomalainen , turvallinen verkkokauppa. Täällä olen käynyt usein:

        www.kidekoru.com


      • Teija-80

        http://annuoksala.net/korut.html

        Tuolta löytyy ihan älyhienoja lasikoruja, ei ole ainakaan kellään samanlaista, kun ei tehdä mistään valmiista lasinpaloista :) Olen ihan hullaantunut itse lasikoruihin, vähän vaihtelua helmiin. Suosittelen lämpimästi!


      • Pro Patria

        Otsikko otettu suoraan tuolta kaupasta:
        http://www.ladies.fi/

        Aika iso valikoima siellä tuntuu olevankin...


      • lumitonttu

        AnneKaisan Helmiluukku Turussa on suht uusi verkkokauppa, josta voi tilauksen myös hakea. Suosittelen!


      • lumitonttu uudelleen
        lumitonttu kirjoitti:

        AnneKaisan Helmiluukku Turussa on suht uusi verkkokauppa, josta voi tilauksen myös hakea. Suosittelen!

        nii se linkki tietty: www.helmiluukku.net


      • Itse käytän hopeaa
        Teija-80 kirjoitti:

        http://annuoksala.net/korut.html

        Tuolta löytyy ihan älyhienoja lasikoruja, ei ole ainakaan kellään samanlaista, kun ei tehdä mistään valmiista lasinpaloista :) Olen ihan hullaantunut itse lasikoruihin, vähän vaihtelua helmiin. Suosittelen lämpimästi!

        Moikka, joo nää lasikorut on munkin mielestä superhienoja, suosittelen!
        Tosi persoonallisia.
        Jos taas kiinnostaa aidot hopeakorut (ja nimenomaan käsityönä valmistetut ja kotimainen design), niin ite tykkään c.e.s designin koruista; niiden valikoimissa on kanssa aika persoonallisia koruja ja hyvänä puolena on niiden yhdistettävyys. Kaikki niiden riipukset sopii myös niiden muihin ketjuihin ja lisäks noita voi käyttää monella eri tavalla. Mä oon ite sortunu jo Vuokkoon, Yonoon ja Kiveen - toi Kivi on mun absolute favorite!! Käytän sitä melkein kaiken kanssa. Verkkokauppa löytyy www.ces.fi


      • Likka67

      • samaa mieltä
        Itse käytän hopeaa kirjoitti:

        Moikka, joo nää lasikorut on munkin mielestä superhienoja, suosittelen!
        Tosi persoonallisia.
        Jos taas kiinnostaa aidot hopeakorut (ja nimenomaan käsityönä valmistetut ja kotimainen design), niin ite tykkään c.e.s designin koruista; niiden valikoimissa on kanssa aika persoonallisia koruja ja hyvänä puolena on niiden yhdistettävyys. Kaikki niiden riipukset sopii myös niiden muihin ketjuihin ja lisäks noita voi käyttää monella eri tavalla. Mä oon ite sortunu jo Vuokkoon, Yonoon ja Kiveen - toi Kivi on mun absolute favorite!! Käytän sitä melkein kaiken kanssa. Verkkokauppa löytyy www.ces.fi

        Samaa mieltä! Mä oon kanssa kokeillut c.e.s designia ja tykkään! Ihania koruja, todella ystävällinen asiakaspalvelu, luotettava (infoavat koko ajan missä tilanteessa tilaus on)... Nyt ei ole verkkokauppaan tullut pitkään aikaan mitään uutuuksia, mutta eipä haittaa, en ole vielä saanut hankituksi kaikkia ihanuuksia "vanhoistakaan" malleista ;-)
        www.ces.fi


    • koruja koruja!
    • hepokatti1

      tälläinen uusi verkkokauppa myy käsintehtyjä lasikoruja, kannattaa tutustua!

      www.lieskadesign.com/shop

      • Kiitti vinkistä!

        Kävin katsomassa; onpas aivan ihania!
        Joku taisi jo mainitakin, mutta suosittelen myös kotimaista c.e.s designia. Käsintehtyjä hopeakoruja, kaikki korut tehdään muistaakseni Lahdessa; mutta tämä kauppa ei kuitenkaan ole mikään harrastelijan korublogi vaan aivan upeista koruista on kyse (siis omasta mielestäni, makuja on toki monia). Itse olen tilannut Rypäle-korun enkä juuri muuta enää käytäkään, paitsi juhlissa. Nyt keräilen rahaa Kiveä varten...
        Asiakaspalvelu on ihan luksusasiallista!
        Koru tuli tyylikkäässä mustassa rasiassa ja muutenkin koko paketti tuntu ihanan luksukselta, kaikkoi oli jotenkin viimesen päälle mietitty!
        Hmm, pitäisköhän tilata tollanen ihana Lieskan mopo-lasiriipus, ja viritellä se mun ces designin hopeaketjuun, miltäköhän se näyttäis...?


    • UNIIKIA JA

      www.auau.fi

      • kaikkea ihanaa

    • tätä

      www.kultakauppa.com

    • tarkistas tää

      www.helmipaikka.fi

    • koruhullu
    • ram

      täällä on hopeakoruja käsityönä: www.kivi-koru.com

    • Ostari.fi
    • Seppien seppä

      Suomalainen ja persoonallisilla koruilla lastattu kauppa:
      http://ladies.fi/

      Tilasin sieltä juuri serkulle ylioppilaslahjaksi upean kaulakorun ja ei voi muuta kuin kehua! Ja äsken kun hain tuon linkin niin huomasin, että tullut taas lisää koruja ja designereita.

      SUOSITTELEN!

    • Kellofriikki
    • mk
    • Eligius

      Jäi hieman epäselväksi, onko hakusessa persoonallinen kaulakoru miehelle vai naiselle.

      JOS kyseessä mies niin kannattaa käydä ihmettelemässä tuolla:
      http://www.gentleman.fi/category/2/korut

      Näyttäis olevan sekä kotimaisia että ulkomaisia korubrandejä...

    • Janni - K
    • gwsz

      koruja omalla kuvalla kaiverrettuna
      www.dogtag.fi

    • Omenainen

      Veikeitä luonnonmateriaaleista tehtyjä kaulakoruja ja sandaaleja(?) löytyy suomalaisesta Moral-verkkokaupasta www.moral.fi. Materiaalit toisin ei ilmeisesti ole suomesta. Stadissa niitä saa myös ainakin Mokosta.

    • Tuolla on persoonallisia
    • hopeaa ja kultaa

      www.korunetti.fi

    • Nella.
    • joku42
    • cckorut

      www.cckorut.fi paljon erillaisia teräskoruja, helmikoruja, hopeakoruja, tungstenkoruja ja nahkarannekkeita Naisille ja Miehille.

    • tyytvainen

      www.katriinashop.fi
      Uniikkeja laadukkaita koruja!!

      • korufani..

    • Anne_S

      www.trendistore.net

      Tuolta olen tilannut. Edukasta käsintehtyä korua. Eivät ota kuulemma varastoon kuin max 5kpl samaa korua jotta vaihtuvuus pysyisi suurena. Ei siis varmaan tule ihan jokaisella vastaan samanlaista korua.

    • iloinen friikki

      Tilaustöitä tekevä kultasepänverstas

    • JeiToTheEf

      Henkilöille, joita ei normi "lasihelmiä hopeavaijerissa"-kyhäelmät jaksa kiinnostaa ja jotka etsivät hilppasen yksilöllisempiä koristuksia: http://kitchee.wordpress.com

    • Suosittelen
    • moikka235

      www.annavdesign.fi

    • guhjinsak
      • fsfds

        www.korukeisari.fi


    • Keräilijä1234

      Itse olen löytänyt hyvin persoonallisia ja uniikkeja koruja myyvän nettisivun.

      http://www.paquetbleu.com/

      Ostin pari rannekorua ja ne oli erittäin laadukkaasti tehty. Suosittelen.

      • Koittelija

        Täällä on kauniita koruja ja runsaasti valinnanvaraa.


      • Kanto & Kaski
        Koittelija kirjoitti:

        Täällä on kauniita koruja ja runsaasti valinnanvaraa.

        Täällä on paljon kauniita koruja ja ostaminen on helppoa.
        www.lumoproducts.com


      • abc123abc
        Kanto & Kaski kirjoitti:

        Täällä on paljon kauniita koruja ja ostaminen on helppoa.
        www.lumoproducts.com

        www.korulaari.fi

        näitähän löytyy satoja mutta yllämainittu on toiminut moitteetta ja nopeasti


      • Korukeiju
        Kanto & Kaski kirjoitti:

        Täällä on paljon kauniita koruja ja ostaminen on helppoa.
        www.lumoproducts.com

        Toi Lumo Products myy kyllä ihania koruja ja niille tulee melkeen viikottain uutuuksia. Korut tulivivat ihanissa rasioissa vaikka en rasioita tilannut mitenkään erikseen!
        Ne on Facebookissakin ja ilmoittelee uutuuksista siellä: Lumo Products Web Store.


    • Korubongari

      Bongasin Helsingin gswpro messuilta mielenkiintoisen suomalaisen yrityksen ja heidän korumallistonsa. Tuovat uutta muotoilua ja sanomaa korumaailmaan. Hienoa käsintehtyjä koruja. Näytti olevan muuten Sanna Hirvaskarilla Nikama Design korut viime sunnuntain Tanssii tähtien kanssa -lähetyksessä.

      http://www.nikamadesign.fi/

      • mirva_83__

        www.a4a.fi


      • Sanna756
        mirva_83__ kirjoitti:

        www.a4a.fi

        Hyviä ovat ainakin:

        kauppa.helmetti.fi
        www.annibella.fi

        Myös Nellystä olen koruja tilannut vaatteiden ohessa.


      • hiuskorut
        Sanna756 kirjoitti:

        Hyviä ovat ainakin:

        kauppa.helmetti.fi
        www.annibella.fi

        Myös Nellystä olen koruja tilannut vaatteiden ohessa.

        Hinta / laatusuhteeltaan loistava kauppa, www.hiuskorut.com
        Paljon erikoiskoruja, iltajuhliin tai vaikkapa morsiamelle


    • viola***

      www.garenne.fi

      • viola***

      • Kävijä2011

    • s

      Turha varmaan tähän enää vastata, mutta jos muita kiinnostaa kuin ketjun aloittajaa, mielestäni www.taitomaa.fi on hyvä sivu. Sieltä löytyy erityylisiä, kun on monia eri tekijöitä. Siellä siis ihmiset myyvät tekemiään käsitöitä.

      • thesunandtheturtle

        Tässä kaupassa on vähän poikkeavaa tavaraa. Kauppa on englanniksi vaikka se toimii suomessa. Korut ovat originaaleja ja kauppa kutsuu tuotteitaan "Anti-industrial, ecological art and design". Eli tässä tehdään luonto materialeista todella ainutlaatuisia koruja. Korut ovat sivulla 2 ja 3

        http://sunandturtle.goodsie.com


    • korufriikahh
    • liisa64

      www.pearlstyle.fi

    • Min~ä

      www.annibella.fi

    • anonyymi asiakas N

      Ilmeisesti tämä on kultasepän paja mikä valmistaa kaikki korut uniikkitöinä asiakkaan toivomusten mukaan. Itse tilasin kultaisen käsintehdyn kaulaketjun itselleni koirani kuvan pohjalta.

      • seppä00000

        Täällä erilaiset korut!!!!


      • glare
        seppä00000 kirjoitti:

        Täällä erilaiset korut!!!!

        www.korupuu.fi
        laaja valikoima kaulakoruja, rannekoruja, coctailsormuksia jne.


    • Lila_80

      Löysin Olgastudiolta (www.olgastudio.fi) hyviä lahjoja kavereille ja sieltä sai vielä kännykkäkorun kaupan päälle. Yllätti mukavasti tuo kännykkäkoru vielä!

    • hannis10
      • HuuHaaHaa

    • Bertaroosa

      Tää oli ihana, vähän sekava tosin. www.annaolivia.com Löysin hopeisia malleja tosi ihania.

    • Laatu, kauneus

      Kauniita koruja Brasiliasta:

      www.myprecious.fi

    • m.s.t

      Tässä yksi hyvä mitä kautta myydä vanhoja koruja. Rahathan voi käyttää sitten vaikka uusien ostamiseen...;) Tai tietysti ihan mihin vaan. www.postikulta.com/rahaa-kullasta-helsinki

      • laatu korut

        www.korukyla.fi
        paljon miesten koruja


    • Josku02

      Täältä löytyy persoonallisia koruja ja mahdollisuus ostaa myös käsintehtyjä.
      Muutenkin sivut on tyylikkäät ja hyvät kuvat.

      www.woimakulta.fi/kauppa

    • www.kultaoutlet.fi

      www.kultaoutlet.fi ...kulta- timantti- ja hopeakoruja

      • M-M.

        pistin äsken tilauksen tuonne menemään.. 45e hopea kaulaketju pitäisi tulla =))))


    • dhjhjgjg

      Itse en pidä erityisemmin moderneista koruista. Kalevalakorut ovat ihania. Niillä vain on hintaa. Halvempi mutta yhä todella nätti vaihtoehto on http://www.kelttikorut.com/

      Olen monesti tilannut ja ollut todella tyytyväinen. Tosin monet koruista ovat hopeoituja eivät täyttä hopeaa. Itseäni ei ole haitannut.

      • ces sen olla pitää

        Jos haluat täyttä hopeaa ja huomattavasti paljon enemmän "vastinetta" rahoillesi kuin esim. Kalevala Korun korut (jotka ovat siis todella upeita ja hienoa suomalaista designia, mutta niissä vain ei ole käytetty kovinkaan paljoa hopeaa: ovat todella heppoisia ja kevyitä), niin suosittelen ehdottomasti ces designia, www.ces.fi


    • My Precious

      Upeita koruja juhlaan ja arkeen

      www.myprecious.fi

      Kiitos!

    • Lofferi
    • Tavis_d
    • Katsastakaa Korusto

      Uusi koruja myyvä sivusto löytyy osoitteesta www.korusto.nettisivu.org. Valikoimien korut ovat lähes kaikki uniikkeja ja erilaisia. Suomalaista käsityötä, mutta edullista!

    • korukauppaa..
    • u46htr
      • uusi kauppa

    • Viivi**

      www.clothstation.fi Tarina Tarantinon korumallistot, laaja valikoima erilaisia mallistoja. Jokaiseen makuun jotakin. Käy tsekkaamassa ja ihastu:)

    • Kaakkurinna

      Mielestäni hyvä kauppa.
      www.lumoproducts.com

    • Kafferilime
    • tallukka65
    • Uniikkeja koruja
    • www.mihelmi.fi toimituskulut 0€

    • kuhkut

      www.korukyla.fi ja huuto.net

    • Kotimaista

      Itse liputan ces designin puolesta, www.ces.fi.
      Vuokko-koru; helmi!!!

    • Käsityötä

      Itse etsiskelin kanssa koruja tuossa taannoin ja mieleen jäi www.alati.fi verkkokauppa ja hyvä palvelu. Seppä lupasi tehdä mieleiseni korun jos verkkokaupasta ei löydy sopivaa, eikä hintakaan ollut paha.

      • korufriikki2

        www.korulinja.fi Hyvä valikoima ja uutuuksia paljon sekä useasti.


    • ä45'5
    • Lissu85

      Hei, bongasin netistä tälläsen ku Helmipaja. Kaveri suositteli ja ite ku oon helmihullu niin tilasin vaaleanpunaisena tän korun http://www.helmipaja.fi/node/135 Todella upea ja itellä ku on kapea ranne niin sain tilattua korun juuri sopivan mittaisena :)

    • felcyc

      http://helijoela.com/

      Tuolta saa todella yksilöllisiä hopeakoruja. Myös mittojen ja toiveden mukaan tehtynä. Ei mitään massakamaa.

    • limetar

      Täältä löytyi juuri minun makuuni olevia persoonallisia koruja. Jos pitää "ei niin massatuotteista", niin kannattaa ehdottomasti katsastaa.

      www.marieldesign.fi

    • Wirpi
    • PP

      Löysin vähän aikaa sitten uuden suomalaisen verkkokaupan, jossa suomessa hieman harvinaisempia swarovski ja murano lasista valmistettuja koruja. Toimitus oli nopea ja hinnat sivuilla sisälsi postikulut

      http://www.byvellamo.com

    • suosittelijax

      TIlasin tuolta, tuli tosi nopeasti (noin viikossa) ja hinta-laatu suhde on paljon parempi kuin missään muissa tähänastisista tilaamistani nettikaupoista.

      http://en.dawanda.com/shop/Kedikekik

      Iloisia ja värikkäitä koruja, nuorille ja vanhemmille!

      • hennastk

        Hyvältä näyttää! Swarovski puita, tosi värikkäitä kaulakoruja, korvakoruja, rannekoruja ja muita erikoisuuksia... Taidanpa mennä ostoksille :) Kiitos sinulle linkistä!


    • Ihanakukka

      Kauniita koruja nettissä ilmainen toimitus!

      www.myprecious.fi

      Katoppa viikkotarjoukset!

    • Josku

      Täältä löytyy massiivisempaa valmista ja voi vaikka teettää uniikin korun.

      www.woimakulta.fi

      www.woimakulta.fi/kauppa

    • Korufani
    • LadyNicotine

      Oon jo kauan odotellut että tällainen sivu aukeaisi taas:

      http://www.taikakoru.tk/

      Ostin sieltä jo 2 vuotta sitten läjän koruja, joita tulee pidettyä edelleen. Ne olivat juuri sellaista mitä olen aina etsinyt, "parempilaatuista rihkamaa" eli metallisia, ei mitään markettien Ibero-kamaa mutta eivät jalometallejakaan.

      Olen jo viestitellyt joka paikkaan että mistä näitä saisi, ainoat korut joita käytän paljon ja ovat kestäneet ja sopivat melkein kaikkiin vaatteisiini. Isäntäkin kaipaisi uutta taskukelloa, vaikka edellinen jonka tuolta hänelle hankin toimii yhä aivan kuin ostaessa.

      Yhyy, ei tällaisia koruja vaan ole Suomesta muualta löytynyt. No, onneksi on noita huutiskohteita edes

    • Hopeinen perhonen

      Täältä löytyy aitoja hopeakoruja:

      www.polartar.fi

      Ihana kauppa!

      Postitus on ilmaista ja siellä on hopeakoruja, mm. hopeaketjuja ja niihin sellaisia Pandoran tyylisiä murano lasi helmiä

    • Vaalea koru
    • Aitoja
      • Ihanat korut

        La Puella on tosi hyvä! Löysin ihanan metallisen rannekorun osoitteesta www.lapuella.com. Suosittelen!


    • korufriikki2

      käy tutustumassa www.korulinja.fi Itse ainakin olen ollut tosi tyytyväinen.

    • Marketta_Hämäläinen

      Minä olen ostanut paljon tuotteita www.laatukoru.fi sivut ovat selkeät ja mukavat surffailla. Hintapuolesta en tiedä - en ole vertaillut hintoja muiden kauppojen kanssa. Nyt juuri kävin tilaamassa tyttärelle nomination korun joululahjaksi :)

    • mää vaaaa

      www.facebook.com/BomsBakery

      Takuulla erilaisia!

    • silver

      www.taigakoru.fi

      Aitoja koruja Lapista.

    • goldenEye

      www.kultapilvi.fi melko uusi toimija, mutta lisäävät koko ajan koruja valikoimaan. Lisäksi järjestävät myös korukutsuja/kotikutsuja.

      • "ihmettelijä"

        onks tää joku huono vitsi? hopee korvikeset päälle 100e ja kaulakorut jotain 600. ei huh huh.. no eihän se oo tyhmä kuka pyytää......


      • vastaus ihmettelijäl
        "ihmettelijä" kirjoitti:

        onks tää joku huono vitsi? hopee korvikeset päälle 100e ja kaulakorut jotain 600. ei huh huh.. no eihän se oo tyhmä kuka pyytää......

        On kieltämättä aika tyyriitä: mutta toisaalta jos korut on käsintehtyjä niin kyllä se työ vaan maksaa, ei voi mitään. Kultajousesta saa kyllä Kiinassa ja Intiassa koneella tehtyjä hopeisia bulkkikoruja todella halvalla - mutta jos haluaa jotain persoonallisempaa niin tottakai se maksaa. (tosin nää kyseiset ei kyllä näyttäneet käsintehdyiltä, mutta eihän sitä tiedä).
        Ja hopeakin on (vieläkin) ihan törkeissä hinnoissa, se ei todellakaan ole enää mikään edullinen jalometalli, niinkuin "ennen vanhaan". Tsiigaa vaikka netistä hopean hinnan kehitystä muutaman viime vuoden aikana: hinta on jotain 300-kertaistunu sitten viime vuosikymmenen... Että pakkohan sen on alkaa jossain vaiheessa näkyä kuluttajallekin.


    • Sirna.fi

      Laitampa lusikkani soppaan..
      Olen uusi yrittäjä, tämän vuoden satoa ;D
      Teen hopeisia filigraanikoruja (hopealankaa, palloja..)

      Pitsimäisistä koruista pitäville saattaisi löytyä jotakin kivaa. Nettikaupassa on paria erilaista mallia, mutta uusia on tarkoitus lisäillä :)

      www.sirna.fi
      www.sirna.fi/kauppa

    • KaunisNina
    • koruleena
    • hopeinenkirahvi

      www.polartar.fi

    • tr

      www.ihankumma.fi :)

    • Suomalainen korutalo

      Oon kokeillu moniakin nettikauppoja, mutta La Puella on aika kiva suht' uusi suomalainen, ostin itse sieltä hauskat puuhelmet Buddha pearlsit.

    • Eija_forssa

      GreenWhale.fi. Se oli Suomen suurin korujen verkkokauppa. Kauniita ja tyylikkäitä koruja arkeen ja juhlaan.

      www.greenwhale.fi

    • dfhfdhjg

      www.diamondgarden.fi

    • Suosssssittelen

      Suomalainen, hyvä asiakaspalvelu ja korut tulevat aina nopeasti. Ja mikä parasta sähköpostikyselyihin vastataan nopeasti. http://www.korujenmaailma.fi

    • korun ystävä

      http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya

      Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.

      Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.

      Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal

    • Liisa Hki

      Netti on pullollaan rihkamaa, onneksi löytyi ihana nettikauppa missä asiakaspalvelussa kerrottiin tarkasti kaikista jalokivistä. Sormus mun lemppari ruusukvartsilla piti tilata :) Koru tuli niinkuin luvattiin ja sain vielä monta sähköpostia, sormuksen valmistusvaiheista. Suosittelen lämpimästi kun on vielä hurjan laaja valikoima! www.21Diamonds.fi

    • Olen löytänyt paljon ihania koruja tästä:

      http://www.westyle.fi

      Myös hyvä asiakaspalvelu ja nopea toimitus! =)

    • Garminainen

      Itse olen käyttänyt ainakin näitä:

      www.annaolivia.com Halpoja ja kivoja
      www.myday.fi hopeaa

      Jos jollain on vinkkejä, mistä sais nahkakoruja niin olis kiva!

    • -MarikanKorut-
    • Lady1975

      Käy vilkaisemassa www.korubar.fi.

    • Maini ***** 5 stars
    • muru

      Suomalainen pikkukauppa joka myy kotimaisia kulta ja hopeakoruja. Uusia ja käytettyjä. Tekevät myös tilauksesta asiakkaan toiveiden mukaisia koruja.

      www.kultaseni.fi

    • dame69

      Tuolla on myös koruja, ei jalometalleja mutta kivoja kuitenkin.
      www.pinniminni.fi
      Todella laaja tarjonta hiustarvikkeita, tilasin kerran jotain kolmen aikaan iltapäivällä ja tuotteet tipahti luukusta seuraavan päivän postissa, aikas ripeä palvelu :)

    • Aurinkoinen
    • Ite tykkään
      • kesäjuhliin

        Todella upeita kesäjuhlakoruja myös c.e.s designilta, www.ces.fi


    • Veronica80
    • Killi65

      www.Stylestore.fi on hyvä! Ei ehkä laajin valikoima, mutta sitäkin laadukkaampia.

      • Jensku1985

        Kiitos Killi vinkistä!!! :-D

        Stylestore.fi:llä oli todella kauniita koruja. Odottaa loppuviikkoa, että saa omansa kotiin. Kiitos vielä.


      • Jensku1985
        Jensku1985 kirjoitti:

        Kiitos Killi vinkistä!!! :-D

        Stylestore.fi:llä oli todella kauniita koruja. Odottaa loppuviikkoa, että saa omansa kotiin. Kiitos vielä.

        Sain omani parissa päivässä postiin, kun maksoin postiennakolla. Kulu tästä oli minulle 50 senttiä. Stylestore.fi lähetti kaksi viestiä lähetyksen etenemisestä ja kaikki meni muutenkin hyvin.

        Lisäksi koruni oli miljoona kertaa kauniimpi livenä kuin kuvissa! :)

        Voin todellakin suositella!!!!


    • Sara's Place

      Jos persoonallisia ja käsintehtyjä koruja etsii niin kannattaa tosiaan seurata noita korublogeja. Vahingossa yhteen kerran törmäsin, aloin seuraamaan sitä ja useampia ja innostuin itsekin :) Oikein mukava harrastus jos tykkää näperrellä ja voipa se vaikka työksikin muuttua :)

      Meni nyt vähän asian vierestäkin mutta itse seurailen esim.

      http://solekoru.blogspot.com/
      http://vikkityyli.blogspot.com/
      http://zanniksenhelmeilyt.blogspot.com/
      http://magsinhelmet.blogspot.com/
      http://saurikki.blogspot.com/

      Ja vaikka mitä muita mutta näitä löytyy esim. hakemalla http://www.blogilista.fi/

      Oma blogini löytyy täältä:
      http://sarasplace-kynsijakorupaja.blogspot.com/

    • Meiltä löytyy paljon hiuskoruja, esim. hiusjousia ja -spiraaleja, solkia, pantoja , klipsejä, puristimia, kampoja ym.
      Lisäksi kaula-, ranne- ja nilkkakoruja, käy tutustumassa www.pinniminni.fi

      • Aivan erikoisia koruja löytyi:

        http://arqentale.com

        Suomalainen valmistaja, sivu aluksi vielä vain englanniksi, mutta luvattu myös suomentaa kohta.


    • Mahtavakoru

      Meillä paljon zirkonia sormuksia sekä korusettejä

      Omana tuotantona teen joitakin koruja korva-kaulakoruja

      Meillä myös helpot maksutavat

      Kannattaa käydä kurkkaamassa

      Tervetuloa :)

      http://www.mahtavakoru.fi/

    • -sanne-

      Sellasesta ku Kultapilvi (http://www.kultapilvi.fi/) itse ainakin löysin kivoja kaulakoruja ja kaikkee muuta. Tilasin myös kellon kun näytti kivalta, ja ihanahan se onkin!

    • Tarukoru.fi
    • miukumauku
    • fani1258
    • Paula R.

      Suosittelen lämpimästi www.21diamonds.fi , toisesta kaupasta ei lomakoruja kuulunutkaan ajoissa, mutta tämä kauppa toimitti ilmaiseksi Lanzarotelle asti. Valikoimakin on melkein turhan iso.

    • Boutique Iida

      Jos vähän mainostelen omia korujani.. Teen itse käsin kaikennäköisiä koruja melkein mistä vaan materiaaleista. Suuri osa on korvakoruja, mutta muitakin löytyy. Käytän runsaasti kierrätysosia koruissani.

      http://BoutiqueIida.weebly.com

      • lisää tietoa

        Olisi hyvä tietää mitä materiaalia mikäkin on. Kupari ja messinki ainakin hapettuu älyttömän helposti. Allergioitakaan ei ole kiva saada.


    • Lady 23 v.

      Itse olen tuolta tilaillut teettämällä jo muutaman korun. Nytkin kultasormus omasta mallista ja siihen tulee äärimmäisen harvinainen tähtisafiiri.

    • ebbalyydia
    • korujaa
    • mummi65
    • Meiltä Koruhetki.fi:stä löydät:

      - Suomalaista korumuotoilua
      - Kauniita ja tyylikkäitä hopeakoruja ja -designia, aidoilla helmillä ja Swarovski-kristalleilla koristeltuna
      - Aina ilmaiset kuljetukset, jopa päivässä perillä
      - 14 päivän palautusoikeus
      - Koruja joilla erotut joukosta, koska et löydä niitä muualta.

      Klikkaa tästä: http://www.koruhetki.fi/

    • cherrypiez

      www.wwc-deals.com

    • TSÖPINÄ

      Heippa
      Mä olen ostanut koruja myday.fi-verkkokaupasta. Siellä on ihania lasikoruja. Setti maksaa alta neljäkymmpiiä. Tilasin itselleni juuri lilat vanhojentanssikorut. Kannattaa käydä katsomassa.

    • ex-korut

      Nikkelittömiä jaloteräskoruja, joissa paljon "blingblingiä" mukana, sekä muunneltavuutta omiin yksilöllisiisn tyyleihin sopivaksi;

      http://magneettikorut-miiron.energetix-wellness.com/fi/

      Koruissa on tosiaan magneetteja, mutta koruja voi käyttää koruina välittämättä magneeteista, sillä haittaa niistä ei ole. Ainoastaan sydäntahdistinpotilaat ei niitä saa käyttää ja jos kärsii kilpirauhasvaivoista, saattaa kilpirauhasen päälle osuvat korut / riipukset aiheuttaa huonovointisuutta.

      • ex-korut

        Energetixillä vaihtuu pääkuvasto kerran vuodessa syksyisin ja kesäkuvasto ilmestyy aina keväisin siihen rinnalle. Nytkin uudessa kesäkuvastossa paljon ihania koruja juuri kesään; kukkia, perhosia, meritähtiä... Niin kaulaan, ranteeseen, kuin nilkkaankin.
        Voit tilata pelkän kuvaston / kuvastot (kuvastoista näet korut luonnollisessa koossaan) sitoumuksetta, joko tuosta nettikaupan yläreunasta löytyvästä meiliosoitteesta tai; [email protected]

        P.S. Koruilla on muuten 2 vuoden takuu materiaali- ja valmistusvirheiden osalta.


    • aila2

      Joulu on jo mennyt, mutta myyn taatusti yksilöllisiä koruja: www.ailasalminen.com

    • SURKEA 21DIAMONDS

      Älkää vaan ikinä tilatko 21Diamonds- verkkokaupasta mitään jos toimitusajalla on väliä. Itse tilasin sieltä kellon joululahjaksi ja sain huonointa palvelua koskaan. Kun paketti oli useita viikkoja myöhässä, päätin perua tilauksen. Jatkuvasti minulle luvattiin uusia toimitusaikoja, mutta mikään ei pitänyt. Asiakaspalvelusta ei vastattu puheluihini kuin kerran vaikka soitin neljän viikon aikana yhtiöön lukuisia kertoja. Naurettavan huonoa palvelua!

      • Riittaliisa52

        No höpönhöpön. Pakko kirjoittaa tänne kun ihan ällöttää tällainen mustamaalaaminen. Omat joululahjat löysin 21 diamonds kaupasta ja tulivat kyllä perille kolmessa päivässä. Osattiin myös neuvoa mitä osaisi lapsenlapselle ostaa. Onko täällä kilpailu jo niin kovaa että täytyy ruveta kirjoittelemaan kilpailijoista pahaa? Hyi


      • SURKEA 21DIAMONDS
        Riittaliisa52 kirjoitti:

        No höpönhöpön. Pakko kirjoittaa tänne kun ihan ällöttää tällainen mustamaalaaminen. Omat joululahjat löysin 21 diamonds kaupasta ja tulivat kyllä perille kolmessa päivässä. Osattiin myös neuvoa mitä osaisi lapsenlapselle ostaa. Onko täällä kilpailu jo niin kovaa että täytyy ruveta kirjoittelemaan kilpailijoista pahaa? Hyi

        Oliskin höpöhöpö, mutta kun ei. Vieläkin ärsyttää miten huonoa palvelua sieltä sain. Sanottiin, että olisin ainoa tapaus, jolle näin on käynyt, mutta hyvin vaikea uskoa.


    • Uusi Korukauppa
    • Janni921
    • Korutarvikkeita

      Löysin helmetin sivuilta sellaisen kuin:

      http://www.helmeily.fi

      Tuolla ei ole valmiita koruja vaan korutarvikkeita.

    • josbe88

      Muotia nuorille ja nuorekkaille. Maahantuonti Saksasta, Yhdysvalloista ja Aasiasta. Myös PLUSkokoja

      -Kaikkea kivaa ja erilaista-

      http://www.bisters.fi/

      TÄÄLLÄ MYÖS KORUJA!

    • doctoralban

      Persoonallisia koruja Göranilla. Rintakoruja voi tilata omalla kuvalla.

      www.homeofgoran.com

    • dreams1

      Hei, olen avannut koruja, lahjatavaroita ja sisustustuotteita myyvän verkkokaupan osoitteeseen http://www.urielkorut.com/

      Toivon, että tutustut verkkokauppani. Siksi nyt kaikille 10% alennuskoodi, joka on voimassa 08.05.2013 asti. Koodi: KK3RQQ

      Kirjoita koodi maksun yhteydessä kohtaan aktivoi alennuskoodi.


      PS. Korukauppa Urielista aina ilmainen toimitus!

      • mmm20

        Aivan mahtavia puukoruja www.unien.fi kannattaa käydä katsomassa.
        Lastenklinikalle menee osa korujen myynnistä.


    • Dreamgirl88

      Tilasin itselleni kivihelmistä rannekorun mittatilauksena täältä:

      http://hypnonhelmet.puuska.com/

      Tuli juuri oikean kokoisena n. viikossa postiluukusta kotiin ja kivihelmet näyttävät vielä paremmalta luonnossa kuin kuvissa.

    • krukuppias
    • Katja55
    • ostohyvitys
    • noker
    • köyhä opiskelija

      Itse olen tilannut täältä; http://fifiina.omaverkkokauppa.fi/ muutakin siis kuin koruja

      Valikoima ei ole mikään laaja, mutta halvat hinnat, ja paketti tuli minulle kotiin seuraavana päivänä tilauksesta!!

    • Gisela-

      Eleanet on ihana korukauppa! Siellä on myös paljon uniikkeja käsintehtyjä yksittäiskappaleita. Osoite http://www.eleanet.fi. Facebook-tykkääjille on säännöllisin väliajoin alennuksia ja arvontoja, liittyä voi osoitteessa facebook.com/eleanet.fi

    • dassd34

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • Ristohei

      Itse löysin ja tilasin ihanan lumoava bella kaulakorun vaimolle lahjaksi www.hopeatukku.fi verkkokaupasta. Ja tuli parissa päivässä perille :)

    • sadffg

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

    • Amorkoru

      Uusi koruverkkokauppa avattu. www.amorkoru.com

      Tervetuloa!

    • dhskas111

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • Amorkoru

      Jaa facebookissa ilmoitustamme, niin voit hyödyntää tarjouksemme verkkokaupassamme!

      "Ystävänpäivä on 14.2.2014! Kun jaat tätä ilmoitusta, niin saat verkkokaupastamme kolme tuotetta kahden hinnalla.
      (Tarjous koskee alle 40e koruja tai niin kauan kuin tuotteita on varastossa)."

      Ilmoita tilauksen yhteydessä TILAUSTA JA TOIMITUSTA KOSKEVAT HUOMAUTUKSET kenttään "jaettu facebookissa". Kirjoita myös tuotteen nimi minkä haluat kaupanpäälle".

      Esimerkki -----> "jaettu facebookissa, fashion".

    • CORUYA

      CORUYA on toukokuun 2014 lopussa avattu, suomalainen design-korujen nettikauppa.
      Kaikki korut ovat käsintehtyjä, uniikkeja ja erikoisia. Olemme koonneet suunnittelijoita ympäri maailman, mutta osan koruista suunnittelemme ja valmistamme myös itse.
      Tervetuloa tutustumaan upeaan valikoimaan!
      www.coruya.com

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe