Verkkokauppa Diiva (www.diiva.fi)

hamalainen.mia

Oma kokemus kyseisesta verkkokaupasta

Verkkokauppa diiva.fi kusettaa asiakkaitaan. Maksat tietty itse postikulut ja sit jos haluat palauttaa niin saat taas itse maksaa postikulut. Sähköpostikyselyihin ei vastata ja sitten kun asiasta kysyy fb:n fanisivuilla niin sut poistetaan faneista ettet voi enää kommentoida asioita. Satuin vaan kysymään että miksi sähköposteihini ei vastata ja asiallisesti kritisoin heidän asiakaspalvelu alttiutta. Samaa ihmetteli toinenkin henkilö mun kommentin perään.
Vaatteen palautusrahat tuli vasta kuukauden jälkeen kun niiden perään kyselin. Eikä tietty taaskaan mitään vastausta sähköpostitse,ei edes pahoitteluja! Ois varmaan rahat jääny sille tielle ellen olis alkanu kyselee.

En missään nimessä suosittele muille! Nyt voin kyllä todeta että asiakaspalvelua paskimmillaan! Tuommoisella asenteella ei pitkälle pötki tuo firma...

130

6139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikamoista diivailua

      Juuri näin kävi minullekin :(
      Mitenkähän kauan k.o liike jatkaa toimintaansa, asiakaslähtöisyys luulisi olevan etusijalla!

    • häihin

      Mitä tilasitte kyseisestä paikasta? Onko nuo hääpuvut lähellekään sitä mitä kuvissa näyttää. Mittatilaustyötä ei varmaan niin vaan palautellakaan..

    • hamalainen.mia

      Joo,tuskin saat rahojas ees takaisin jos on viel mittatilaustyö. Itse tilasin pari korsettia joista toisen palautin ja siitä se episodi sitten lähtikin! En kyllä suosittele tilaamaan..

    • -U

      Huh huh!! Onpa törkeetä toimintaa!!!!

      • huhhuh255

        ja nuo hääpuvut jne ei mitä kuvissa, joku kertoi siellä kommentoinissa joskus että ei vastannut kuvaa jne. laittaavat alkuperäisiä kuvia sinne ja ite myyvät kiinakopioita!


    • 89

      No tiedänpä ainakin etten tuolta tilaa MITÄÄN! hme toimintaa :O

    • lingerie

      Kyllä on. Tilasin sieltä korsetin ja toimittivat sen parissa päivässä, ei valittamista.

      • Hehehehee

        Taidat olla itse kyseisen lafkan työntekijä!


      • lingerie
        Hehehehee kirjoitti:

        Taidat olla itse kyseisen lafkan työntekijä!

        No en todellakaan ole.


    • hamalainen.mia

      Mutta siinä vaiheessa jos palautat tavaraa niin ongemat alkavat...

    • SirkkaliisaK

      aah... monella ne ongelmat on tuntuneet alkavat jo paljon ennen mitään palauttamisia. Kun ei edes saa sitä tavaraa, jonka vois mahdollisesti palauttaa!!

      Olen aivan tyrmistynyt tämän firman tavasta kohdella asiakkaitaan. Kaikki ongelmat lakaistaan maton alle, kuten tuosta kaksplussan keskustelustakin käy ilmi. Negatiivinen palaute poistetaan FB:stä välittömästi, tuotearvioinnit kaupan sivuilta poistettiin kun alkoi tulla liikaa sontaa niskaan, viesteihin ei vastata, puhelimeen ei vastata, kaikki yhteystiedot poistettu, kirjoittaminen facebook sivuille estetty, ...

    • exdiiva

      Palautin tilaamani tuotteen toukokuussa, en ole saanut palautusrahoja VIELÄKÄÄN! Taitaa olla konkurssikypsä lafka, en kyllä suosittele kenellekään :(

    • Ei kovin hyvää mainosta kyseiselle liikkeelle, mutta sana kiertää kun asiakas joutuu huijatuksi.

    • V..ittuuntunut

      Täällä myös yksi huijattu. EIVÄT TODELLAKAAN vastaa sähköposteihin. Mun pitäisi maksaa nyt tilaus, jonka olen heille palauttanut.

    • tirppaliisa

      itse tilasin kaksi korsettia n. kuukausi sitte. toinen tuli muutamassa päivässä, mutta toista ei ole näkynyt, ei kuulunut, yhteystietoja ei löydy sivuilta ja nyt tein kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen...

    • entinen asiakas

      Tilasin hiustenpidennykset marraskuun lopulla. Sain tilaamani tuotteet mutta kun halusinkin palauttaa niin minunkin ongelmani alkouvat. yhteenkään spostiin eiole vastattu. sain kuitenkin uuden laskun. korkojen kera. otin yhteyttä laskuttavaan firmaan ja lupasivat sieltä selvitellä asiaa. minulle ei ole yhteyttä otettu eikä varmaan otetakaan. että älkää vain ikinä tilatko tuolta mtn!! Olen itse tarkka mistä tilaan, mutta nyt jostain syystä luotin vaikka siihen ei ollut mtn syytä.

    • oughåujn

      Lisäksi Diiva kopio netistä luvatta myyntikuvat sivuilleen. Ei ole ihme jos tuote ei vastaa kuvaa :/

    • <psbv c

      Diiva poistaa FB-sivuiltaan kaikki negatiiviset palautteet ja laittaa palautteen kirjoittajan banniin, eli ei sieltä ainakaan objektiivista kuvaa yrityksen toiminnasta saa. No, onneksi on nämä keskustelupalstat :) Vapise Diiva!

    • iohånäök

      Törkeetä! Nyt levittämään sanaa näistä huonoista kokemuksista!!!

    • Hehhhheeehhh

      Diiva mainostaa nettisivuilta että asiakkaiden palautteita voi käydä lukemassa heidän Facebook-sivuiltaan, ei sitten muistanut mainita että poistaa kaikki negatiiviset palautteet :)))))

    • awojg

      Yritin antaa palautetta Diivan palautelomakkeella heidän nettisiuiltaan, kun klikkasin kohtaa "anna palautetta" tuli vaan teksti ettei sivua löydy!
      Olisin kommentoinut kun Diiva mainostaa että heillä on Suomen laajin ja halvin hiustenpidennysvalikoima että tämähän on valetta.
      Suuresti ihmettelen kun tällaista yrittäjää ei saada kuriin, pettää minkä kerkiää!

    • hommatoimii

      Täytyy sanoa että itse olen kyseisen firman asiakas ja minulla on ollut ainoastaan hyviä kokemuksia. Palautukset on sujunut mutkitta ja vaatteet ollut sitä mitä kuvassa näkyy. Innolla odotan katutasossa olevaa liikettä samalta yrittäjältä!

    • agnävdznc-

      Uskomatonta että tällaista toimintaa katsotaan Suomessa näinkin pitkään.

      • Karppina1

        NIINPÄ!


    • sanakiertää

      Palautin tilaamani pidennys-setin 10. helmikuuta eikä rahoja ole palautettu tililleni vieläkään. Mistään en löydä minkäänlaisia yhteystietoja jotta voisin yrittää selvittää asiaa... Ei puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tms, ja palautelomakesivukaan "ei toimi".

      Nyt soittelen kuluttaja-asiamiehelle. Mikä muu tässä auttaisi kun minkäänlaista yhteyttä ei voi ottaa?

      Laitoin muuten facebookissa heidän sivulleen kysymyksen palautuksestani... ja jep, poistettu on ja uuden kommentin lähettäminen minulta estetty. Hienoa.

      Uskomatonta toimintaa.

    • Jhfeeee

      Ootteks saanut Diivalta vieläkään rahoja takaisin?

    • pubsvpuj

      Siis onko tosiaan niin että Diivaan saa jonkinlaisen yhteyden vaan viranomaisten kautta? Miten voi olla mahdollista?

    • hmm,mitenvoiolla

      Minä oon se, joka palautti 10. helmikuuta... En ole saanut vieläkään rahoja takaisin. Soittelin kuluttajavirastoon mutta ovat kuulemma neuvottomia?

    • vsdaoh

      Oh crap! No jos ei kuluttajavirasto voi auttaa, tee rikosilmoitus! Pakkohan tuollainen yritys on kuriin saada. Kuluttajavirastoa voisi kehottaa tekemään julkinen varoitus tästä firmasta. Voi tosiaan olla että tämä yritys ei ole lukuisista kuluttajaviraston yhteydenotoista huolimatta muuttanut menettelyjään ja tällöin julkinen varoitus kuluttajille olisi paikallaan.
      Toivotaan kuitenkin että kaikki menee sun kohdalla hyvin!

    • minätästaashei

      Joo, alkaa ottaa päähän vaikka on kysymys vain 74,90€:n suuruisesta summasta... Ja jotenkin sitten hävettäisi tehdä rikosilmoitus tuollaisesta. Hölmöä kyllä, ellen tee!

    • spvojodfjn

      No kyllä musta 74,90€ on jo ihan iso summa. Ja jos et tee rikosilmoitusta, tämä yritys jatkaa huijaamistaan. Tee se edes muiden vuoksi.
      Kyllä sitä pienemmistäkin asioista niitä ilmoituksia tehdään! Eikä kyse aina ole siitä summasta vaan periaatteesta! Kaupatkin ilmoittaa poliisille vaikka purkkapaketin varkaudesta, että siihen verraten tuo sun menetys on tuntuva.

    • minäsetästaas

      74,90 €-asian omaaja täällä taas hei. Kuluttajaviraston ohjeen mukaan laitoin meiliä [email protected] 19.3., jossa vaadin rahapalautusta tililleni välittömästi. Minus pyydettiin kertomaan onko tästä mitään apua, no ei todella ollut, ei mitään vastausta. Meilasin tästä nyt tiedon kuluttajavirastoon... Eli odotellaan sieltä nyt neuvoa seuraavaan siirtoon.

    • 8häntä

      En sen enempää puolusta tuota diivaa, mutta muistutan että lain mukaan myyjällä on kk aikaa palauttaa. Alusasuja ei tarvitse itse asiassa ottaa lainkaan vastaan. Itse en oo tuolta tilannut ja näiden kokemusten perusteella en välttämättä ole tilaamassakaan. Vastaavia korsetteja ja leggingsejä saa muiltakin, vaikka Loulou ja Myday verkkokaupoista.

    • aojnvoin

      NO kyllä helkutissa myös alusasut saa palauttaa jos ne eivät ole samoja mitä nettikauppa kuvissaan kauppaa. Tällä yrityksellä on tapana kopioida myyntikuvat muilta yrityksiltä ja toimitettavat tuotteet onkin sitten jotain ihan muuta.
      Ja jos luet ketjua, huomaat että rahoja on saanut odottaa reilusti yli kuukauden...

    • alkaa menee hermo

      Täällä se 74,90€-asianomistaja taas hei. Tuote jonka olin tilannut oli hiustenpidennys, ei alusvaate, ja olen palauttanut tuotteen 10.helmikuuta. Eli tuo 1kk on ollut jo muutamaan kertaan firmalla aikaa palauttaa rahani.

      • susa1919

        Meinasin tilata hiusväriä tuolta diivasta,mutta onneksi guugletin ensin,onko hyvä vai ei...eli jääpi tilaamatta.


    • antidiiva80

      Kannatti siis pistää sana kiertämään :) t.ketjun aloittaja

    • Niiiiin olisin toivonut että olisin lukenut tämän ketjun ennen kuin tilasin! Tuotteet kyllä tulivat perille mutta tosiaan mihinkään yhteydenottohin ei vastattu. Lisäksi kun maksuni viivästyi muutaman päivän sain maksumuistutuksen joka lähes välittömästi muuttui perintävaatimukseksi, "toimituskuluja" tuli yhteensä 26e!!!!! Maksumuistutuksen maksuin ajallaan mutta silti päättivät periä jonkun perintämaksun. Eipä ole missään muussa nettikaupassa mennyt perintään maksumuistutus viikon sisällä. Vituttaa aika rankasti.

    • huhuhhhhuuuuuu

      Mielestäni melko huvittavaa tuo verkkokaupan ajankohtaista linkin alla oleva viimeisin uutinen viime elokuulta.

      Miten luotettavan kuvan antaa verkkokaupasta se, että useita tilauksia voi mennä "hukkaan", eivätkä ne muka rekisteröidy minnekään?!!?

      Ja että asiakkaan itsensä tulisi ottaa yhteyttä kauppiaaseen mikäli ei ole saanut tilaustaan. Voin kyllä itse verkkokauppiaana sanoa, että kaikenlaisia teknisiä ongelmia saattaa aika ajoin ilmetä, mutta aina ne ovat selviteltävissä, jos on vain kauppiaalla itsellään halua siihen riittää, kuten luonnollisestikin kuuluisi olla!

      Vaikuttaa vähän siltä että kauppias ontuossa yrittänyt pestä omia käsiään siitä sopasta, mikä hänellä on viime kesänä myynneissään ollut ja sälyttämään vastuuta asiakkaalle kehoittamalla asiakkaita olemaan yhteydessä.

      En usko hetkeäkään, etteikö kauppias tietäisi ja voisi selvittää tilauksia ja niistä tilitettyjä maksuja ihan itse tai maksunvälittäjän kanssa yhdessä!

    • :(

      Aivan kamalaa kohtelua Diiva:fissä! Tilasin noin kuukausi sitten sieltä hiustenpidennykset ja kolvin, summa oli 143,80 €.. Tilaus tuli postiin ja ajattelin että ei kannata ottaa tilausta koska löysin paremman 'hiuspidennys nettisivuston' sitten menin postiin lähettämään tilauksen takaisin.. noin 2 viikon päästä tuli lasku pidennyksistä, ajattelin että mitä ihmettä olen palauttanut ne joten ei aio maksaa turhaan mitään, otin yhteyttä Diiva.fi:hin tekstiviestillä koska sinne ei voi soittaa, ensinnäkään sieltä ei vastattu ja viestiinikin vastattiin vasta päivän päästä ja kun jotain kysyi kohteliaasti niin sieltä vaan 'vittuiltiin', sanottiin vain että se on nyt maksettava koska et ole tilausta peruuttanut! Pitkien vänkäysten jälkeen ajattelin soittaa kuluttaja virastoon, sieltä sanottiin että kannattaa lähettää kirje missä kertoa asiat tarkalleen ja sanoa että jos ei asiat selviä kuluttajavirasto ottaa yhteyttä, olin lähettämässä kirjettä seuraavana päivänä mutta diiva.fi:stä lähetettiinkin viesti että paketti on tullut takaisin ja lasku peruutetaan. Onneksi ei tarvinnut ihan rikosilmoitusta alkaa tekemään. EI KANNATA TILATA TÄLTÄ SIVUSTOLTA! ONNEKSI SAIN HUOKAISTA HELPOTUKSESTA, MUTTA JOLLEKKI VOI KÄYDÄ HUONOMMIN! TÄYTYY LEVITTÄÄ SANAA ETTEI KUKAAN MUU TULISI 'HUIJATUKSI' !!

    • 74,90menettänytästaa

      Mihin sait lähetettyä viestin? Itse en ole löytänyt minkäänalaista väylää yhteydenottoon, en puhelinnumeroa, meiliosoitetta, palautelomaketta... Kuluttajavirastosta sain jonkinlaisen meiliosoitteen mutta sinne lähettämäni rahapalautusvaatimus ei ole tuottanut tulosta, joten ei liene toimiva osoite...

      Itse olen tutkintapyyntöasian edessä tällä hetkellä, kuulemma muuta keinoa ei ole. Tuntuu vain että lykkään asiaa eteenpäin koska meinaa mennä pupu pöksyyn poliisijuttuja ajatellessa... Kuitenkin "vain" 74,90€ pelissä... Mutta vihaksi kyllä pistää niin että pian napsahtaa.

    • :(

      0503066494, tässä se numero mihin saa lähettää vain TEKSTAREITA, kun koitin soittaa ei vastattu. Kannattaa todellakin laittaa asiaa eteenpäin, kyllä tuo 74,90 € on myös on rahaa! Ja jos ei kuluttajavirastosta saa apua niin pieni 'uhkailu' rikosilmoituksella luulisi auttavan.

    • :O

      Mitä ihmettä, vieläkö se jatkaa toimintaansa :O huhhhhuhh!!

    • ._.

      Itse tilasin hiustenpidennykset, ja hiukset tuli ihan hyvissä ajoin, mutta en ole saanut laskua vielä. Pitäisikö sen tulla sähköpostiin vai olisiko sen kuulunut tulla hiusten mukana? Yritin laittaa sähköpostia takasin päin ku viestissä luki että jos on asiaa ni voi vastata viestiin. Mut ei toiminu sposti jostain syystä. Mietin että tuleeko mulle nyt sit joku kauhee summa maksettavaks ku en oo maksanu varmaa ajallaan sitä? :S

    • åoh0infag

      Palauta ne jos vaan voit! Säästyt monelta ongelmalta! Ja haluatko tosissasi tukea tällaisen yrityksen toimintaa?

    • ihsaviåhs

      DIIVA.FI avaa piikkiöön myymälän (Maya shop nimellä). Sinne kaikki vaatimaan rahoja takaisin!!!!!!
      Vastuuseen tällainen yrittäjä!

      • JV

        Pitää sit tehdä kesäloma-reissu Piikkiöön!!! Kaikenlaisia yrityksiä rakkaassa kotimaassamme onkin... Huijari-firma tämä Maya shop varmaan myöskin.Itse en ole mitenkään saanut yhteyttä kyseiseen firmaan... Pitänee laittaa kirjettä postiosoitteeseen menemään, kun muutakaan keinoa ei tunnu olevan :( Palauttamastani tuotteesta ei ole reiluun kuukauteen kuulunut rahoja takaisin... P...a!!!!


    • ._.

      Tässä on se ongelma, että hiukset on jo käytössä. Joten tuotetta ei voi palauttaa enää :X

    • Asiasta selvääottanu

      Muuten hyvä mutta mayashop ei ole sama yritys kuin diiva :)

      • dfdfdfdfdfdfd

        Mitäköhän tässä nyt ajetaan takaa?? siis ettei muka olisi sama yritys?? siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri että kyseessä on saman yrittäjän viritelmä. Domain nimikin verkkosivuille on rekisteröity nimenomaan tämän samaisen naisen nimiin.


    • ????!!

      Kävin kurkistamassa ko.yrityksen nettisivuja. Sielä ei mitään tietoa itse yrityksestä, Y-tunnus, kotipaikka, taustatietoa. Tästä voi päätellä aika paljon...

    • abvjdsböj

      Tämä yrittäjä yrittää nyt eri keskustelupalstoilla uskotella ettei Diivalla olisi tekemistä Mayashopin kanssa :)
      Eli kun Diivan maine on mennyt niin sitten yritetään hämätä uudella nimellä.

    • Heåiorwais

      Oikeesti ihan hirveetä että tällainen toiminta saa jatkaa ja jatkaa...

    • okjiujhvghuj

      Kuluttaja-asiamies sanoi kutakuinkin sanasta sanaan näin: "Ei meillä ole mitään keinoa puuttua yhdenkään yrittäjän toimiin."

      Hieman ihmettelen.

      Terveisin. 74,90€-asian omistaja

      • sukkahousu

        Kerran olen itse ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen erään toisen verkkokaupan tiimoilta, jolloin asiamies vaan ilmoitti että poliisille pitää viedä asia ja itse alkaa hoitamaan. Mitäköhän varten kuluttaja-asiamies on edes olemassa.......?


      • thjmhjnmtghn
        sukkahousu kirjoitti:

        Kerran olen itse ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen erään toisen verkkokaupan tiimoilta, jolloin asiamies vaan ilmoitti että poliisille pitää viedä asia ja itse alkaa hoitamaan. Mitäköhän varten kuluttaja-asiamies on edes olemassa.......?

        Sitä juuri ihmettelin itsekin... Tuntui suoraan sanottuna typerältä olla yhteydessä kuluttajavirastoon. Itse asiassa nyt taidan ottaa itseäni niskasta kiinni ja soitella poliisille huomenissa että mitäs nyt tehdään.


    • sukkahousu

      Voi hitsin pimpulat! Olin kirjaimellisesti juuri tilaamassa tuolta jotain kun sitten jostain syystä eksyinkin tänne. Ja onneksi eksyin!!

      • YritysPoliisi

        0503066494, tässä se numero mihin saa lähettää vain TEKSTAREITA,
        kun koitin soittaa ei vastattu.
        Kannattaa todellakin laittaa asiaa eteenpäin, kyllä tuo 74,90 € on myös on rahaa!
        Ja jos ei kuluttajavirastosta saa apua niin pieni 'uhkailu' rikosilmoituksella luulisi auttavan.

        TSSÄ yritys jos on aihetta viedä asiaa eteenpäin!!!!!!!!!

        TRANS KORSMAN TMI

        LUODONTIE 344, 21500 PIIKKIÖ Näytä osoite kartalla

        Puh: 050 306 6494 (Sonera)


      • YritysPoliisi
        YritysPoliisi kirjoitti:

        0503066494, tässä se numero mihin saa lähettää vain TEKSTAREITA,
        kun koitin soittaa ei vastattu.
        Kannattaa todellakin laittaa asiaa eteenpäin, kyllä tuo 74,90 € on myös on rahaa!
        Ja jos ei kuluttajavirastosta saa apua niin pieni 'uhkailu' rikosilmoituksella luulisi auttavan.

        TSSÄ yritys jos on aihetta viedä asiaa eteenpäin!!!!!!!!!

        TRANS KORSMAN TMI

        LUODONTIE 344, 21500 PIIKKIÖ Näytä osoite kartalla

        Puh: 050 306 6494 (Sonera)

        Edellisen toiminimen prokura on
        Korsman Merja Helena


    • Kaarinalainen

      Itse en ole Diiva.fi:stä tilannut ikinä mitään, mutta Maya Shopissa olen kyllä asioinut muutamaankin otteeseen ilman ongelmia. Olen ollut tyytyväinen tuotteisiin ja palveluun, ja ostan jatkossakin halpiskorsettini siitä puljusta.

      • Jaanali

        MÄ en periaattesta tue ollenkaan yritystä joka ei toimi rehellisesti. Ihan suunnattoman ärsyttävää että tämänkaltaiset yritykset ei joudu sen kummemmin vastaamaan tekosistaan.
        Ainoa millä me kuluttajat nyt voidaan vaikuttaa on kertoa huonoista kokemuksista mahdollisimman monille!


    • bhjkjhfvufjvlknjö656

      Tilasin itselleni hiustenpidennykset ja maksoinkin ne jo...saas nähdä tulevatko ollenkaan. Samana päivänä tuli sähköpostiin viesti, että toimitettu, mutta on tässä jo muutama päivä ooteltu....oisimpa tajunnut käydä keskusteluita läpi.. Tais mennä rahat taivaan tuuliin.. Harmittaa ihan älyttömästi!!

      • tiinuskaaaaaaaa

        Itsekkin vasta tilasin pidennykset kun ajattelit et vau onpa edullista! Nyt se 7 arkipäivää on menny mitä lupailtiin ja feissiin laiotin viestiä kun muuta en löytänyt. Saa nähä tuleeko vai ei!


    • orpeuihgfvds

      Nyt kaikki sitten kantamaan oma kortensa kekoon ja infoa tästä eteenpäin. Jos ei kuluttaja-asiamies voi mitään täytyy meidän siskot tarttua toimeen.

    • aodvsnj

      hui!

    • hyväuskoinen

      Vitsi että harmittaa! Minäkin tyhmänä tilasin hiustenpidennykset kyseiseltä Diivasta. Tuote kylläkin tuli pian, mutta totesin sen olevan väärän värinen ja palautin sen. Sitten sain laskun ja nyt sitten selvitellään tätä soppaa... Ja myyjään ei tietty saa yhteyttä. Laskutusyritys sai myyjään yhteyden, mutta nyt hän väittää vain ettei palautusta/yhteydenottoja ole tullut. Onneksi olen säilyttänyt s-postit ja tekstiviestit, joten ainakaan siitä ei ole epäilystä.
      Ärsyttää niin paljon tollaset huijarit. Itsekin pienyrittäjänä pyrin pitämään mahdollisimman hyvää huolta asiakkaistani jotta pysyvät tyytyväisinä...
      Onneksi summa ei ole kovin suuri, mutta tässä onkin kyse periaatteesta!
      Tietysti olisi kannattanut googlata yritys ennen kun menin tilaamaan, mutta myöhäistä se enää on. Vastaisuudessa tarkistan kyllä aina vieraan yrityksen josko löytyisi keskusteluja netistä...

    • aojegnfboj

      Hei nyt oikeesti tälle on tehtävä jotain! Miten olisi joukkokanne? Kuluttajavirastolta pitäisi myös saada julkinen varoitus/lausunto tästä yrityksestä. Yhteyttä iltapäivälehtiin? Voisiko joku antaa omasta kokemuksestaan haastattelun?
      Ja se viidakkorumpu nyt kunnolla soimaan.
      Minusta on sietämätöntä että homma saa vaan jatkua ja jatkua ja jatkua...

    • ijvav

      V***n huijari!

    • aifjbi

      joillakin tuntuu sitä pokkaa olevan. Jospa kaikki laitettais Diivan FB.sivulle asiallisia kysymyksiä firman toimintatavoista :))

    • lelluriina

      mä kans tilasin 4.6 sieltä korsetin ja edelleen odottelen :( ..n.40€ meni hukkaan ja tän jutun haluaisin kyl selvittää loppuun asti jo ihan sen takia että saatas tällanen loppumaan eikä enään ihmiset joutus huijatuiksi!!! :(

    • wejvnjn

      Törmäsin pitkän ajan jälkeen tähän keskusteluun ja en voi muuta kuin hämmästellä miten yli vuoden jälkeenkin saman yrittäjän sama meno jatkuu! Olisi luullut että jo vuodessa olisi asia saatu selvitettyä ja huijaus lopetettua mutta ei.

    • Ärrimurrimur

      Hemmetin hemmetti!
      Menin idioottina tilaamaan diivasta pidennykset ja oheen korvikset. Paketti tuli heti, ei ongelmaa. Ongelman tuotti se, että en ollut tyytyväinen pidennyksiin ja vielä vähemmän korviksiin, jotka eivät olleet kuvan mukaiset.
      Lampsin siis Postiin palautusaikeissa. Postissa todettiin, että diivalla ei ole palautussopimusta, joten itse pitäisi maksaa. Minähän otin paketin takaisin kainaloon ja ajattelin, että ei kuluttajan palautusta kuulu maksaa, joten otetaanpa yhteyttä diivaan. Laitoin sähköpostin, ei vastausta. Laitoin toisen sähköpostin, ei vastausta. Ainoastaan automaattivastaus tulee, jossa ilmotetaan että vastataan mahdollisimman pian. Sitten päätin tänään aamulla laittaa tekstarin, että olen laittanut sähköpostia, voisitteko vastata. Vastauksesksi tuli 'Minulla ei ole sähköpostia' Siis voi..sanonko mikä!
      Kaippa minä nuo paskat sitten joudun pitämään, jotta saa edes jotain vastinetta rahoille? Ei vaan paljon kiinnosta käyttää huijaustuotteita! Otin tilaukselle laskun, joten innolla odotan sen saapumista. Onneksi omassa työssäni käytän ko. laskutusfirmaa, joten kontaktit sinne päin on hyvät, jos ongelmia ilmenee..
      Miten olinkaan niin idiootti, että en ensin lukenut palstoja läpi, niin kuin yleensä aina teen.. "Halvan ja hyvän perässä", joopa joo, tässä se sitten nähdään. Että ottaa oma tyhmyys päähän!

      • Menikörahathukkaan

        Mutta siis sait tuotteet? Itse tilasin ja luki että kestää 4-7 arkipäivää. Kuinka nopeasti sait. Olen nyt omaani odottanut yli tuon ajan ja hiukka pelottaa että tuleeko edes mitään. Hiustenpidennykset siis ostin ennenkuin tajusin etsiä netistä näistä karmaisevia kokemuksia.


      • -m80

        Harmi että sulle kävi noin :( varmaan ainut keino palauttaa ne roinat on maksaa se postimaksu, koska verkkokauppojen ei taida nykyään olla pakko enää maksaa palautusta, siis reilut kaupat toki saavat maksaa asiakkaan palautuksen!

        Eurooppalaisen lainsäädännön yhtenäistämisen nimissä Suomessakin luovutaan etämyynnin maksuttomasta palautusoikeudesta. EU-direktiivi on tarkoitus hyväksyä alkusyksystä, mutta Suomelle on annettu kaksi vuotta aikaa muuttaa lainsäädäntöään. Lainsäädäntö ainoastaan poistaa pakotteen maksuttomalle palautusoikeudelle, joten verkkokaupat voivat asiakastyytyväisyyden nimissä edelleen jatkaa nykyisellä linjalla.

        Muutenkin ihme toimintaa ko. firmalla, onneksi itse oon niin paljon lukenu palautetta siitä etten meinaa ikinä tilata sieltä mitään ja kierrän kaukaa.


      • reanvpsdunz
        -m80 kirjoitti:

        Harmi että sulle kävi noin :( varmaan ainut keino palauttaa ne roinat on maksaa se postimaksu, koska verkkokauppojen ei taida nykyään olla pakko enää maksaa palautusta, siis reilut kaupat toki saavat maksaa asiakkaan palautuksen!

        Eurooppalaisen lainsäädännön yhtenäistämisen nimissä Suomessakin luovutaan etämyynnin maksuttomasta palautusoikeudesta. EU-direktiivi on tarkoitus hyväksyä alkusyksystä, mutta Suomelle on annettu kaksi vuotta aikaa muuttaa lainsäädäntöään. Lainsäädäntö ainoastaan poistaa pakotteen maksuttomalle palautusoikeudelle, joten verkkokaupat voivat asiakastyytyväisyyden nimissä edelleen jatkaa nykyisellä linjalla.

        Muutenkin ihme toimintaa ko. firmalla, onneksi itse oon niin paljon lukenu palautetta siitä etten meinaa ikinä tilata sieltä mitään ja kierrän kaukaa.

        Verkkokauppojen on edelleen maksettava asiakaspalautuksen kulut! On vasta suunnittelu asteella tuo lakimuutos suomessa. Eli siis toistaiseksi palautuskulut on kauppiaan maksettava!


    • urehuavhs

      Nyt menee jo naurettavaksi. Diivan yrittäjä siis käytännössä tekee sekä yhteydenoton että palautuksen mahdottomaksi asiakkaalle! Ei kun tutkintapyyntöä tekemään tämän yrittäjän toimista! Suomessa on lait jotka koskee myös Diiva.fi kauppaa.

    • aiärnväik

      Nytkö Diiva meni konkkaan? FB-sivut on kadoneet ja varsinaisilla nettisivuilla lukee "päivitystauko"..... Huolestuttavaa....

      • juuritilannut..

        No niinpä...sinne tais nyt rahat mennä!! Perkele et pistää kiukuks


    • fdnsjnsz

      APUA! Mikä sen kaupan tilanne nyt on? Onko kukaan saanut enää tuotteitaan?

    • apouvsou

      Miten Diivaan saa ylipäänsä yhteyden?

    • jiojsdijnjlokj

      Itse tilasin pidennykset pari viikkoa sitten ja maksoin etukäteen, ei ole tullut ja sivuilla päivitystauko! Mikä niiden sähköposti tai se puhelin numero on kun niitäkään ei nyt näy mistään kun se päivitystauko estää koko sivuston selaamisen? Taisi jäädä rahat sinne..

    • vowjdna

      Voisko joku käydä Maya shopissa kyselemässä? :)
      Vai onko sekään enää auki??

    • Miila

      Tässä diiva.fi:n numero: 0503066494, ei välttämättä vastata mutta soittakaa monta kertaa ja lähettäkää tekstiviestejä! Jotain täytyisi tehdä ettei tämä yritys saisi jatkaa toimintaansa!!

    • weuohguvds
      • argoegh

        JA tuota FB-sivua selaillessani laitoin merkille että Diivan omistaja on yhdessä poikakaverinsa (?) kanssa perustanut uuden verkkokaupan www.muotioutlet.fi
        Onkohan tässäkin kaupassa sama epärehellinen meno?
        Tuntuu että tämän tarkoitus on vaan siirtää Diivan kolhiituneen maineen takia liiketoimintaa toiselle nimelle... korjatkaa toki jos olen väärässä...


      • Taru V
        argoegh kirjoitti:

        JA tuota FB-sivua selaillessani laitoin merkille että Diivan omistaja on yhdessä poikakaverinsa (?) kanssa perustanut uuden verkkokaupan www.muotioutlet.fi
        Onkohan tässäkin kaupassa sama epärehellinen meno?
        Tuntuu että tämän tarkoitus on vaan siirtää Diivan kolhiituneen maineen takia liiketoimintaa toiselle nimelle... korjatkaa toki jos olen väärässä...

        Tässä olet väärässä, nämä kaksi kauppaa eivät liity toisiinsa.


    • öjbjlkjbljk

      no miksiköhän diiva mainostaa sitä fb-sivuillaan????

    • wfneinfq

      Ja jos nämä kaksi kauppaa ei liity toisiinsa, miten on mahdollista että molemmat domain-nimien omistajat asuu samassa osoitteessa?

    • muotioutlet.fi

      Terve kaikille keskustelijoille,
      edustan itse Me Yhtiöt Oy:tä, ja tosiaan nämä kaksi yritystä eivät liity toisiinsa mitenkään liiketoiminnallisesti, vaan muotioutletin yksi varastoista on sijainnut samassa osoitteessa. Toivon tosiaan, että kyseinen keskustelu jäisi muotioutletin osalta tähän, voitte jatkaa diiva.fi yrityksen osalta toki keskustelua. Muotioutlet.fi kaupassa on käytössä asiakaspalautussopimus ja täten palauttaminen on maksutonta ja myöskin kaikki muut toimenpiteet ovat varmasti Suomen lakien mukaisia. Käykäähän vaikka tutustumassa yritykseen ja tarvittaessa ottakaa yhteyttä henkilökuntaan.

      Terveisin,
      Muotioutletin henkilökunta!

      • Anonyymi

        Nyt samasta osoitteesta on lähtenyt samainen henkilö kuntavaaleihin ehdokkaaksi. Valitettavasti rotta on aina rotta. Tällä kertaa kokoomusrotta.


    • orihgaoihg

      Kiitos selvennyksestä. Kysyisin vielä miksi molempien yritysten virallinen osoite on edelleen Piikkiössä sijaitseva omakotitalo?

    • muotioutlet.fi

      Yhtiömme (Me Yhtiöt Oy) osalta keskustelu tässä foorumissa on päättynyt. Mikäli haluat saada lisäinfoa yrityksestä, suosittelemme soittamaan tai meilaamaan meille, annamme mielellään lisätietoa yrityksestä. Näin vältymme turhalta spekulaatiolta ja samalla varmistamme, että puhumme asioista niiden oikeilla nimillä. Ja myöskin toivomme saavamme palautetta ihmisiltä suoraan, omalla nimellä, koska arvostamme rehellisyyttä ja avoimuutta. Kyseinen domain(muotioutlet.fi) on varattu kyseisen kotiosoitteen alle ja osoitteen haltijana on Sami Elmeranta. Toivomme, että ihmisten henkilökohtaiset asiat ja niiden käsittely tällä foorumilla jäisi tähän. Yrityksenä koemme kaikenlaisen palautteen olevan tervetullutta, niin positiivinen kuin myös negatiivinenkin palaute. Mikäli aiheeton keskustelu, syyttely tai yrityksen tahallinen ”mustamaalaminen” jatkuu, viemme asian eteenpäin, näistä asioista vastaaville tahoille. Me annamme toiminnallemme 100% tyytyväisyystakuun ja palvelemme asiakkaitamme omalla nimellä ja henkilökohtaisesti. Ja tavoitteemme on olla yksi parhaista ellei jopa paras asiakaspalveluyritys tällä alalla.

      Sami Elmeranta ja Jonne Mäkinen
      Muotioutlet.fi /Me Yhtiöt Oy
      [email protected]
      040 150 5774

    • Jessi'

      Voi kun ei ihmisiä voi kieltää keskustelemasta :)

      Ihan ensimmäisenä tulee mieleen viestistänne, että mikäli tarkoituksenne todella on olla yksi parhaimmista asiakaspalveluyrityksistä, voisi olla viisasta olla uhkailematta potentiaalisia asiakkaita.

      Yrityksen asiat on julkisia asioita ja yrityksen virallinen osoite on tieto, joka on jokaisen kuluttajan saatavissa.
      Hyvin ymmärrän ettei Muotioutlet halua kärsiä Diivan maineesta, mutta kuluttajan kannalta nämä kytkökset kyllä mietityttää.
      Mikäli Muotioutlet hoitaa liiketoimintansa moiteettomasti, maineenne varmasti puhuu puolestaan ja päinvastoin.
      Kuluttajana koen keskustelupalstat tärkeiksi, googletan käyttäjäkokemuksia kaikista kaupoista, joista harkitsen tilaavani ja jos joku kauppa kieltää keskustelun sen toiminnasta, itselleni herää epäily sen luotettavuudesta.

      Tässä keskusteluketjussa ei ole mustamaalattu Muotioutletia, vaan kyselty sen kytköksistä Diiva kauppaan ja kysytty kokemuksia. Teillä on tottakai yrityksenä oikeus antaa oma vastineenne asiaan ja meillä kuluttajilla on oikeus keskustella tästä ja muista yrityksistä.

    • boboppses

      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk girl's love 2012 spring wedding dresses at
      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk

    • Rima-23

      Moi i have orderit from diiva.fi hairextensions thei are weri bed and i sendit back, nou is 3 months i write them messag but thei dont ansver my and thei dont send my mony back. plizz ho can help my :(

    • äeofvoksv

      Whhaaat?

    • Rima turku

      Moi

      mitten olet sanut sun rahat takaisin???,
      ma ollen kirjoutanut 10 viestit ja ne ei vasta
      ja nyt on melkein 3 kuukaita etta ne ei olle palautanut mun rahat
      :( :(

      plizzz kuka voi auta mulle
      en tieda mitta tarvi tehda etta saan mun rahat takaisin

    • rawöogihwirgo

      Tee rikosilmoitus poliisille, sieltä neuvovat mitä tehdä.

    • jentsyyy

      Tilasin myös kyseiseltä sivulta pidennykset pari viikkoa sitten jo, olen saanut sähköpostin että tilaus on lähtenyt, mutta vieläkään ei näy koko tilausta, en löydä mistään yrityksen yhteystietoja jotta voisin ottaa heihin yhteyttä, tämä alkaa pikkuhiljaa kyrpimään !! olen jo yli kaksi viikkoa odottanut VAIN pidennyksiä, ja tilatessani luki että niitä on vielä yli 50kpl varastossa ja että tilaus tulee parin päivän sisällä, noh, eipä ole tilausta näkynyt, alkaa hieman vituttamaan tämä touhu

    • nostelentätä

      NOSTO!

    • anna-marissa

      onneksi googlettelin niin en rahoja tuohon firmaan pistä! KIITOS!

    • Hemmetinhalvattu!

      Juu älkää ihmiset hyvät laittako rahojanne tuohon puljuun!
      a) et saa tavaraa
      b) saat huonoa tavaraa
      c) et voi palauttaa tuotteita maksutta
      d) jos kuitenkin palautat, jäät miinukselle entistä enemmän: toimItuskulut ja tuotteet, koska et tule rahojasi ikinä saamaan takaisin!

      Pistää niin vihaksi, että voi hevon..

    • kyseliäää

      Kävin äsken facebook sivuilla kyselemässä että kuinka kehtaavat lähettää mainoksia kun tilaamani tuotteet ei ole koskaan tullut perille. Sanoi ettei nimelläni ole koskaan tuotetta tullut. kummajuttu muuten vain sain tilausvahvistuksen yms. ja rahat meni. no jatkoin kyselyäni sitten että kun ei mistään saa yhteyttä ja että sain onneksi paypalin kautta rahat takaisin. sanoin myös että olen usean facebook viestin sähköpostiviestin laittanut, mutta en ole saanut vastausta..
      Meni alle minuutti ja kaikki kommenttini oltiin poistettu :DDD

    • mm891

      Hyi helvetti tähän yritykseen en ole kyllä ikinä käyttämässä rahojani, tietoa tästä facebookkiin levitykseen niin saadaan tuo firma nurin!!!!

    • Ylösylös

      Up

    • Monaa

      Itse olen tilannut yli 30 eri pidennys settiä kyseisestä firmasta, eikä ikinä ole palautuksen ym kanssa ollut ongelmia :o eräänkin kerran soittivat perään ja varmistivat tilauksen kun netti oli jotain lagannut, osakseni olen saanut aina kohteliasta palvelua ja yhteydenottoihin on aina vastattu.. huonoja kokemuksia minulla ei ole, mutta ikävää jos muilla on ollut :( ja ei, en ole kyseisen lafkan työntekijä jos joku ihmettelee tekstiäni.

    • eififjiefifef

      Huijattu on monen monia muita asiakkaita joten tuolla kehu-yritykselläsi ei ole painoarvoa, valitettavasti. Kivahan se olisi jos tilaukset tulisi perille mutta kun ei niin ei...

    • ewajfnweaj

      Diiva on näköjään taas avannut Facebook.sivunsa, siellä, ylläyysyllätys, on paljon kyselyitä tilauksista joita ei ole toimitettu :) Mä en valitettavasti voi kirjoittaa Diivan fb-seinälle, mutta jos joku muu laittaisi sinne linkin tähän keskusteluun. Voisi valaista tilannetta hieman niille jotka edelleen odottelevat tuotteitaan...

    • fefefefeee

      Joopajoo, Diivalla on nyt ollut tavarat hukassa saksan tullissa tai jotain eikä monta viikkoa sitten tehtyjä tilauksia tuotteista, joiden piti olla varastossa ole toimitettu. APUA! Taitaa olla vaan selittelyä tuo tullihommakin...

    • dvsdggerrrr

      Hyvähyvä. Nyt joku linkittänyt tän keskustelun Diivan FB-seinälle ja ainakin toistaiseksi se on saanut olla siellä. Kiitos!

    • rgrgrg

      Nonni, nyt on taas poistettu Diivan Facebookista kaikki kommentit, joissa kyseltiin tilausten perään ja laitettu (ainakin mulle) banni etten voi enää sinne kirjoittaa. Taitaa olla rikosilmoituksen teon aika, ei asiat näytä muuten selviävän.

      • .........

        Ja joo kyselin kans Facebookissa omien tilausteni tilannetta mutta mitään ei vastata :( mielestäni olisi iltalehtijutun paikka. Huomena varmaan alettava toimiin jotta huijaaminen loppuu.


    • ........

      Mekin tilattiin hiustenpidennykset, lasku tuli ja pidennyksiä ei näy. Tilaamisesta jo kuukaus aikaa sivut kiinni ei voi soittaa yms :/ apua!!

      • Joopajoo

        Nyt oli ihme ja kumma palautus ilmoitus menny laskutusfirmaan!
        Te joilla on saamatta niin tuo on kyllä jo rikosilmotuksen paikka/konsultointi poliisiasemalla..


    • ...............

      joo kyllä nyt lähtee juttu vireille, eihän tälläinen peli vetele!!!! toivottavasti sana leviää kyseisetä puljusta eteenpäin.

    • Että Näin

      Mä sain peruutettua laskun laskutusfirman kautta ku sain laskun mut tuotetta ei näkyny. soitin ja sanoun että en maksa kun tuote ei ole saapunut ja kysy suoraan haluatko että pyydämme peruuttamaan tilauksen. Ja sano vielä että lasku peruutetaan ja jos tuote saapuukin se on diiva.fi:n ongelma :D

    • ...........

      Jep. Täytyy itsekin yrittää peruuttaa se tilaus. Tänään lähtenyt seiskaan vähän vinkkiä.... Mihinkähän seuraavaksi? Alkaakohan tapahtummaa pikkuhiljaa. Nyt kusettivat väärää naista. Huomenna sitten kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Vuoden sisällä tuo yritys on tällä menolla velkasaneerauksessa. Ellei jo ole :)

    • erewrwetwrwr

      Yrityksestä on tehty rikosilmoitus!

    • yayaya

      passka firma, mutta tulipahan perustettua.

    • helvetti soikoon

      Moi! Mulla sama homma kuin monilla muillakin täällä! olen tilannut diiva.fistä 11.HELMIKUUTA vaan eipä tuotteita vieläkään näy! muutama viikko sitten tuli s-postiin ilmoitus, että tilauksen tila "toimitettu" mutta ei sen jälkeen ole mitään näkynyt eikä kuulunut! sähköpostiin tai puhelimeen ei vastata! kirjoitin hiljattain yrityksen fb-sivuille, ei ole sieltäkään mitään kuulunut! saa nähdä poistetaanko munkin kommentti sieltä :D neetisivut ovat olleet "päivitystauolla" ties kuinka kauan! ihme paska kusetus kauppa!! joskus aikaisemmin noin vuosi sitten tilasin kyseisestä nettikaupasta ja kaikki meni ok niin mikäköhän nyt sitten mättää ja pahemman kerran??
      Oletteko tehneet kuluttaja-asiamihelle ilmoitusta, ja mistäköhän sellaisen tavoittaa??
      Kiitos paljon avusta :-)

      • helvetti soikoon

        sain laskun mitätöityä, soitin laskutusyhtiöön myös. Huh kyllä putosi kivi sydämeltä! Ei tarvitse laskua maksaa eikä ilmeisesti ole tavaroitakaan tulossa ikinä..paska kauppa, ei kannata olla missään yhteydessä kyseiseen firmaan!! kannattaa kaikkien soittaa laskusfirmaan ketkä on ottaneet laskulla! toivottavasti muidenkin asiat selviää! :)


    • JeiPa

      Jeps.. ite tilasin helmikuun alussa pidennykset eikä mistään kuulu mitään.. Täytynee itekin ottaa yhteyttä laskutus firmaan..

    • dishuhvvsd

      Diiva ei enää lähetä tavaraa, ei vastaa viesteihin saati puheluihin, tuntuu yrittäjä "kadonneen maan alle" :(

    • rpoigirohghr

      Nyt taas katosi myös facebook-sivut ja verkkokaupan sivut on jo lähes kuukauden ollut "päivityksessä" :(((((

    • Ärsyyntynyt teini

      tulee vaan mieleen että voisiko tämäkin olla jonkin sortin pyramidi huijjaus tai sen kaltainen ainakin, samallainen kuin tzinzino vai mikä mahtoi ollakkaan se kahvifirma. kuullostaa jokseenkin samalta jos yhteystietojakaan ei enään ole!

    • minähää

      Verkkokaupasta ostettaessa ei koskaan asiakkaan tarvitse maksaa palautusrahteja. Näin kertoo kuluttajansuojalaki.

    • awifisdj
    • psuofhusdhf

      Tää Susanna myy nyt eri Facebook kirpputoreilla ja ryhmissä noita samoja tuotteita ja kommenteista päätelleen toiminta jatkuu samanmoisena. Huhhuh

    • Keskonenkaksi

      Hahhahha. Olipa päivän piristys tämä ketju.
      Hienoa yritystoimintaa Piikkiöstä. Sieltä ei ole muuten ikinä tullut mitään hyvää KISS FM:n Timben lisäksi ;D
      Sami on pikkuopojasta asti ollut kova kusettamaan eikä näköjään muuksi muutu.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe