Miten kertoa ihastumisesta ja tunteista.

Ihastunut mies.

Olen 9 kuukautta tuntenut tosi mukavan naisen. Tutustuimme sattumalta jääkiekko-ottelun vieraspelimatkalla. Kaveruutemme on ollut tosi hyvä. Olemme tulleet hyvin toimeen. Ei ole riitoja ollut. Todella hauskaa. Kannatamme samaa joukkuetta. Näemme usein peleissä. Käymme vieraspeleissä, kun on kuljetus. Joskus olemme käyneet baareissa ja nähty muuallakin. Ollaan hyvin läheisiä. Paljon halitaan. Juhlittiin synttäreitäni syksyllä. Naisen kaveri sanoi, että oltaisiin todella hyvä pari. Ollaan soiteltu ja viestitelty. Nyt tässä syksyllä olen ihastunut naiseen. On tullut tunteita. En tiedä vastaavia hänen. Nyt mietin miten ja missä voisin sanoa hänelle, että olen ihastunut häneen. Onko kellään vastaavia kokemuksia? Jos on. Miten ja Missä ilmaisit tunteistasi?

Olen miettinyt soittamista tai viestin laittamista, mutta ne ei tunnu hyviltä vaihtoehdoilta. Hänellä on profiili, mutta ei sinnekään viitsi viestiä laittaa. Haluain sanoa asian silmätysten kauniisti hymyilen kahden kesken. Mitä mieltä olette?

19

8550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • livenä

      Kahdenkeskisessä tapaamisessa kerrot. Voit tietenkin jotenkin varovaisemmin kokeilla kepillä kun vaan kysyä töksäyttää. Koska tunnette noin hyvin, niin livenä pitäs edetä mieluiten.

    • kokenut saman

      Jollei hän olisi nauttinut seurastasi niin tuskin
      hän sinun kanssasi pitäisi yhteyttä viestien merkeissä vaan jatkaisi suhdetta normaali kaveri suhteena eli sanot hänelle suoraan että olet todella ihastunut meni syteen tai saveen tuskin hän siitä nyt ainakaan suuttuu päinvastoin!!!

      • Nimetön

        Tai et tee yhtään mitään. Jos jotain on, se tapahtuu kun sen aika on.


    • ......

      ymmärtämään, miksi miehet noin vain haluaa vaihtaa hyvän kaveruuden siihen, että saa pillua. Saahan sitä mistä vain! Ja sitten vielä kutsua naista kaveriksi... Mulla on käynyt jo kahden miehen kanssa sama juttu, vaikka niin ovat sanoneet, miten hyvä ystävä heille olen, niin heti kun ei ole muualta tippunut, niin ollaan oltu vonkaamassa. Se kaveruus on kyllä sitten loppunut siihen. Miksi ihmeessä et voi hakea seksiä muualta ja jatkaa ystävyyttä tämän naisen kanssa?! Vai onko sulla liikaa ystäviä?

      • sinä

        kaverityttö kenties koskaan ollut rakastunut? Siis oikeasti sillein että sattuu? Miten voisit olla silloin kohteen kanssa kaveri? Et mitenkään!!! Minä en ikinä opi ymmärtämään kaltaisiasi naisia, jotka kerää kaveripoikia ympärilleen ja vittuilee ja märisee, jos ne ihastuu. Ihme muijia sinunlaiset ja pääsääntöisesti te ette edes usko että miehet voi ihastua ja rakastua ja puhutkin vain pillun saamisesta hemmetin hemmetti. Poikia pitää olla pirusti ympärillä mutta tykätä ei saa tai neiti suuttuu... taidat olla lesbo...


      • yur
        sinä kirjoitti:

        kaverityttö kenties koskaan ollut rakastunut? Siis oikeasti sillein että sattuu? Miten voisit olla silloin kohteen kanssa kaveri? Et mitenkään!!! Minä en ikinä opi ymmärtämään kaltaisiasi naisia, jotka kerää kaveripoikia ympärilleen ja vittuilee ja märisee, jos ne ihastuu. Ihme muijia sinunlaiset ja pääsääntöisesti te ette edes usko että miehet voi ihastua ja rakastua ja puhutkin vain pillun saamisesta hemmetin hemmetti. Poikia pitää olla pirusti ympärillä mutta tykätä ei saa tai neiti suuttuu... taidat olla lesbo...

        tai perusvanhapiika


      • joku muu.
        sinä kirjoitti:

        kaverityttö kenties koskaan ollut rakastunut? Siis oikeasti sillein että sattuu? Miten voisit olla silloin kohteen kanssa kaveri? Et mitenkään!!! Minä en ikinä opi ymmärtämään kaltaisiasi naisia, jotka kerää kaveripoikia ympärilleen ja vittuilee ja märisee, jos ne ihastuu. Ihme muijia sinunlaiset ja pääsääntöisesti te ette edes usko että miehet voi ihastua ja rakastua ja puhutkin vain pillun saamisesta hemmetin hemmetti. Poikia pitää olla pirusti ympärillä mutta tykätä ei saa tai neiti suuttuu... taidat olla lesbo...

        Ihan samalla tavalla te miehet keräätte/roikutte naisissa muka kavereina, ja väitätte jonkun "uuden" tavattuanne, että olette vain kavereita, mutta mikäli tilanne tulisi niin varmasti pa##sitte. Ja mikä koomisinta, niin ette saa niitä naisia, ketkä vaistoaa miksi olette kavereita (kannattaa heti alussa tunnustaa ihastuminen jos mahdollista), ettekä niitä kehen tutustutte, kun huomaavat, että onpas sillä paljon naisia "kavereina" tai ystävinä.. Antaa joko epäitoivoisen tai häntäheikki/heikko kuvan muille naisille.
        --- Ja tosiaan, miksi pilata ystävyys, se on kuitenkin tärkeintä, sillä saattaa muuten sen menettää kun suhteen laatu muuttuu, mut mihet ei sit vissii tätä tajua..!


    • onnekas..

      Ei kokemusta ikäväkyllä ole, mutta jos yhtäläinen olisi tilanne, niin kahdenkesken ollessa kertoisin. vielä ehkä niin että teette yhdessä jotain esim kattelette kotona elokuvan ja sit jos on mukava tunnelma niin kerrot.

      • vinkki kinkki

        voin sanoa että sen kertominen on yhtä ylä mäkeä.eli jos kerrot nätisti kasvotusten ja se ottaa sen hyvin,niin sitten alkaa alamäki.minulla se otti sen hyvin ja sitten sanoin kuinka kaunis se on ja jne.rohkeutta mies=)


    • etenet

      eli kun saat tilaisuuden nauraa hänen jutuilleen, tai hänellä on hyviä ideoita niin sanot puoli huolimattomasti että sä oot kyllä ihana jne ja vaikka varovasti tökkäset kyynerpäällä pikku kontaktin tai jotain

      Tsemppiä!

      PS: se taitaa tykätä susta kun sun kanssas noin hengaa... eikä se edes lätkästä pidä, tullut sinne katsomaan miehiä... :D

    • wefb45

      Ei kannata suoraan kannata tunnustaa tai naisen kiinnostus voi lopahtaa.

    • poika123

      On eräs tyttö jonka kanssa olen viettänyt aikaa kaupungilla, elokuvissa yms. Vaikkakin vasta 2 vikkoa ollaan oltu aika paljon tekemisissä. Tyttö on mukava ja olen ihastunut häneen. Onko liian aikaista kertoa tunteistaan jo nyt?

    • mitesdjkcdckvdfåsvio

      mä oon 13 ja oon kusessa yhteen tyttöön mut en tiiä mite... oon miettiny laittaa txt tai faces mut se on must lapsellist mut sitte ku mul on ollu mahollisuuksii kertoo mun tunteist mut en oo koskaa uskaltanu kertoo sitä:// helppii?

      • tyttö .

        Sanot vaan suoraan tai sit netissä. Kunhan jotenkin sanot, ettei tyttö ole epätietoisuudessa. :)


      • jäbä

        Se on kyllä hemmetin vaikeeta myöntää ylipäätään milläkään tavalla. En ikinä ole myöntänyt ihastumistani kasvotusten. Olen toki tehnyt aloitteita ihastuksilleni, mutta nekin useimmiten mennyt ihan mönkään sen takia, että sillon kun avaa suunsa niin tuntuu, että sydän pysähtyy ja olisi jossain vakavassa hengenvaarassa tai jotain vastaavaa...

        Oon pari kertaa lähettänyt fb:n kautta viestin ihastuksestani.
        Viimekertaiselle ihastukselleni kirjoitin näin:

        "En tiedä oletko varattu vai et, mutta teen asian omalta kohdaltani nyt selväksi, eli olen tosi ihastunut sinuun. Suhun olis tosi mukava tutustua paremmin, jos vaan saan luvan?"

        Tunne ei ikäväkyllä ollut molemminpuolinen, mutta kevensi oloa kummasti kun sai sanottua. Tyttö onneksi otti asian hyvin ja arvosti kovasti kuulemma elettäni. Että kyllä se viestikin on parempi, kuin se, että ei saa koskaan ilmaistua asiaa millään tavalla. Ja jos tunne on molemminpuoleinen niin sillä tuskin on mitään väliä, että tuleeko se tieto tekstarina vai livenä kerrottuna.


    • Sinkku96

      Suosittelen sanoon suoraan tai netissä samaa meiltä kuin yllä oleva kommentoija :) onnea vaan =)!

    • Ihastunut

      Itsekkin olen ollut yhden tytön kanssa 8-9 vuotta kavereita, ja kun sitten päädyttiin vierekkäisille paikoille luokassa ja juteltiin, niin johan muutaman kuukauden päästä sydän tykyttää. Kun hän istuu syliini tai nojaamme toisiimme niin tulee sellainen olo että toivoo ettei se hetki koskaan loppuisi. Kerrankin kun alakoulun lopulla oli luistelua ja hän humpsahti syliini, niin nautin vain siitä hetkestä enkä ajatellut kipeää persläviäni. Kouluunkin mennessä välillä niin ajatuksissa että meinaa auton alle kävellä. Tekisin melkein mitä vain että pääsisin hänen päänsä sisään ja saisin tietää mitä hän ajattelee. Ainut pelkoni on että hän suuttuu ja lähtee.. eli hiukan samantyyppisessä tilanteessa ollaan D:

      • Yritän olla urhea

        Samassa veneessä kaveri, mutta minä olen tyttö. Ja ihastunut poikaan, jonka oon tuntenu syntymästäni saakka. Tutustuttiin jalkapalloa pelatessa jo toisella luokalla. Sit ystävyys syveni ala-asteen lopuilla, ja sit Se paha tapahtu. Mun tunteet oli jo pitkään poukkoilu, ja sit ne löysi paikan johon asettua. Yläasteesta tuli raastavaa aluksi. Kertoa vai ei? Tykkääkö Se musta vai eikö tykkää? Miksi Se on mulle vaan aina huonolla tuulella öreä ja epäkohtelias, eikä muille tytöille? Sit valaistus. Koska Se pitää mua ystävänä, mutta silti hauraampana kuin monia muita, sillä Se on ollu mun kaa huonoina hetkinä, joina ei ollut valoa. Se käveli mun kaa pitkässä yössä, eikä mun tarvinnu olla yksin. Mutta miten Se muka vois ihastua muhun? Se tietää mun kaikki virheet ja kummallisuudet. Nyt oon itteä psyykannu siihen, ettei tällänen hemmetti enää jatku. Mun on pakko kertoo, jotta saan tietää mikä asian laita on. Ollaan yläasteen alussa siis.
        Mä en tiedä mitä Se vastaa, ehkä eka vähän tökkään kepillä jäätä ja yritän, jos saadaan hetki jona ollaan kahdestaan rrauhassa.


    • Hukassa2014

      Itse todellakin kertoisin jos olisin ihastunut. Mitä väliä sillä loppu tuloksella on? Tuot silloin itsesi esille ja olet suoraselkäinen. Oma tarina-->Samalla salilla ollaan nähty, pientä puhetta reenin jälkeen ja katseet kohtasi monet kerrat. Tätä jatkui kuukauden päivät ja sopivan tilaisuuden tullessa, esim baarissa menin tunnustamaan kuinka nätti ja asiallinen nainen se on. Ehdotin pusutteluakin mutta hän sanoi ettei tunne mua tarpeeksi ja eikä muuten kertonut poikaystävästäkään josta kuulin sitten tutultani.

      Se asia jäi siihen mutta itselleni tuli parempi olo. Miksi sellaista pitäisi pitää salassa kauan ja raastaa sillä itseään ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe