Oon kauan miettiny näitä asioita ja nyt tajusin että täällä on ihmisiä jotka varmasti vastaa niihin.
Mulla on yks kaveri joka on islamia todistava eli muslimi. Rakastan sitä jätkää todella ja se minua. Ollaan tunnettu jo yli kaksi kuukautta, eikä vielä olla niin pitkällä että pystyttäs luottaa toisiimme iha 100%. Hän haluais kyllä sänkyynki mutta minä en. Siinäkin yks ongelma. Joutuuko se lopulta pakottamaan mua?
1)Jos meillä tulee juttua enemmän, pitääkö minun kääntyä muslimiksi?
2)Saako/pitääkö hänen kanssaan mennä sänkyyn vaikka me ei oltais sitouduttu mitenkään?
Miks kaikki on nii rasistisia niitä kohtaan?
Eihän kaikki niistä suomeen muuttaneistakaan ole raiskaajia pedofiileja yms yms...
Voin sanoo että irakilaiset miehet on kuumia!!
Ottakaa kantaa ja yrittäkää auttaa okei?
Kiitos.
Muslimimies voi mennä
naisen kanssa naimisiin, muttei toisinpäin. Muslimit saavat harrastaa seksiä vasta avioliitossa tai väliaikaisessa avioliitossa, joka on sidottu sitä varten, mutta maallistuneet muslimit voivat toimia länsimaalaisesti. Mutta kun kyselet tuontapaisia seksistä, niin tulee mieleen, että taidat olla alaikäinen. On huomattu, että muslimiehillä on suhteita alaikäisiin tyttöihimme ja tämä on väärin ja laitonta. Sekä järkyttävää on, että Espoon raiskauksista on 70% muslimien tekemiä, vaikka heitä on väestöstä vain pari prosenttia. Islam on räikeä ja toisinaan verenhimoinen kultti esim. sen jättäneet tapetaan tai homot ja raiskatut naiset kivitetään kuoliaaksi. Olen itse kristitty.jatkoa
Eli musliminainen ei voi mennä suomalaismiehen kanssa naimisiin? Olen itse 17 kohta 18 vuotias ja tämä kyseinen jätkä odottaa innolla että olen täysi-ikäinen... Itse en häntä pelkää, vaikka muut ovat varoitelleetkin. Tiedän että jotain voi tapahtua mutta olen ottanut riskin jo. Eikä kaduta tippaakaan. :)Ok. Hyvä ettet ole alaikäinen
voi olla mukavia jätkiä, mutta islam on kyllä hieman raaka systeemi. Kaikkea hyvää vaan sulle.joo
oon kyllä kuullu ja tiiän kaikkia kauheita juttuja niistä mutta pittää vaa toivoa parasta ja pelätä pahinta... :) kyllä mää pärjään. kiitos!Muslimi
Perusluonne on tämä http://www.faithfreedom.org/Gallery/mo-aisha.gifVähän Islamista.
Copy for you. :)http://window.edu.ru/window_catalog/pdf2txt?p_id=10851&p_page=3
Sitä ei voi uskoa
että Koraanissa on esitetty Jumalan tahto. Se on Muhammedin tahtoa kaikki. Miksi Jumala kohtelisi eri ihmisryhmiä aivan eri tavalla? Koraanin jumala on rasistinen, rikollinen ja tyhmä. Sellaiseen ei rehellinen ihminen voi uskoa.I advice,
want. You are free. You can love him, not Islam.“There is only one religion, though there
are a hundred versions of it”. Do you agree or disagree? Your problem.
ainen on vain siemennysalusta
eika naisella muuta arvoa olekaan.Muslimin paatehtava on maailmanvalloitus sussimalla ja sossun tuella.
\tottakai gigolo antaa sossuaanensa palkkioksi.
mutta osaako
ne muka niin hyvin näytellä että osais näyttää tunteita vai eikö niillä muu asia oo mielessä ku seksi? mää en haluais päästää tosta jätkästä irti se on parasta mitä mulle on tapahtunu pitkää aikaa. enkä välttämättä osaiskaa ku se ei ymmärrä kaikkia suomen sanoja. en tiiä mitä sitte tapahtuis mutta en halua tietääkkää.Korjaus
"Muslimit saavat harrastaa seksiä vasta avioliitossa tai väliaikaisessa avioliitossa"Täydennän vielä viestiäsi, vaikka melkein koko asian hyvin ilmaisit. Raiskaamista ei lasketa muslimimiesten keskuudessa seksiksi, siksi raiskata saa jo ennen avioliittoa.
ahaa, perhesidonnaisia ja elakkeita
niiin siita ei paase eroon.En halua enempaa neuvoa. Nainen joka on tunteitten vietavana ei ole mhallittavissa. Muslimikin tietaa sen.
islam on valheen isa.
etko tieda etta elaimiin sotkeutuminen
3 mooses 19,19Oisko sillä Irakilaisella kaverii
Kun jutussasi kehuit irakilaisia miehiä kuumiksi, mulla otti eteen ja ajattelin testata niitä käytännössä sukkula anukseen, mistä bordellista niitä löytyy, varmaan Hämeentien arabikauppojen myskin tuoksuisista takahuoneista.Neuvoa
Islam ei hyväksy avioliiton ulkopuolisia seksisuhteita. Aviopuolisoehdokkaaseen voi tutustua ennen avioliittoa ei-fyysisellä tasolla. Sallittua ei ole minkäänlainen toiseen koskeminen. Myös keskustelun laadun pitäisi pysyä sopivana.Shiiaislamissa on kaksi hyväksyttyä avioliittotapaa: väliaikainen (mutah) tai pysyvä (nikah) avioliitto. http://www.al-islam.org/al-serat/muta
Tietoa shiiaislamista suomenkielellä: http://www.shiaislam.info tai http://www.suomenshiiamuslimit.us.
Jälkimmäiseltä sivulta löytyy artikkeli väliaikaisen avioliiton sallittavuudesta shiiaislamissa:
http://www.suomenshiiamuslimit.us/kalifit-2/2.php
Miksi...
...kyselet neuvoa jos et niitä kuitenkaan ota vastaan?Sinulla ei nähtävästi ole kovinkaan paljon kokemusta ihmissuhteista. 2kk on hyvin lyhyt aika tuntea, ja jos tuossa ajassa jo "kaverina" tuo muslimisi on ottanut seksin puheeksi niin ei hyvältä kuullosta. Ei tuossa ajassa voi mitään rakkautta edes olla, korkeintaan ihastumista. Turha puhua yksilökohtaisuudesta, tämä on psykologinen fakta.
Tässä nähtävästi muslimin kanta
Itse olen asunut vuoden islamilaisessa perheessä Intiassa ja voin sanoa, että kyllä muslimimiehistä löytyy länsimaisempiakin ja voi haluta ottaa seksin vaikka heti puheeksi, vaikkei se omassa maassa ole tapana ja olla täysin rakastuneita.Hah
Vaikka olisi suomalainen tai muslimi, ihan sama, mutta jos ottaa 2 kuukauden kaveruuden aikana seksin ja rakkauden puheeksi niin on tuo aika selvä, että pillun perässä sitä ollaan. Saadaan nuori ja kokematon tyttö sekaisin päästään."Rakkaus" on turhan vahva sana kuvaamaan nuoren ihastumista.
Kerropas aloittaja minkä ikäinen tämä mies on?
tämä jätkä on
21 vuotta vanha. Puhuttiin just mesessä ja se vaan ilmotti että haluaa mun kans naimisiin ko oon 18 v....Ai naimisiin vai??
Naimisiinmeno on hyvä tapa saada Suomen kansalaisuus...haluan vain
varmistua ja kysyä neuvoa mitä tällaisessa tilanteessa pitää tehdä. tiedän että niitä on raiskaajia yms mutta onko ne KAIKKI sellaisia? jos suomessa joku ammuskelee koulussa nii eihän se tarkoita että täälä on kaikki hulluja? on mukava kuulla erilaisia kommentteja tästä aiheesta. otan kehotuksia neuvoja varoituksia vastaan kiitos niistä!Ei ne kaikki ole
mutta sun ehkä pitäis tutustua siihen mikä niillä kaikilla on yhteistä eli islam. Ennen ei ollut kuin Salman Rushdie joka uskalsi puhua islamia vastaan, mutta nyt joukko uskonsa jättäneitä on alkanut puhua sortavaa uskontoaan vastaan. Tässä suomeksi tekstitetty dokumentti asiasta se kannattaa katsoa loppuun vaikka siinä onkin monta osaa. Ne on kaikki esim. kahlittuja siihen uskontoon, jos sen jättää seuraa kuolema jne, jne. Tässä dokumentti:http://www.youtube.com/watch?v=sbLfpqBx2TU
Sinun täytyy ymmärtää,
ettet voi elää muslimin kanssa samalla lailla kuin suomalaisen miehen kanssa. Älä turhaan toivo, että se jotenkin vielä järjestyy.Sinun täytyy alistua muslimin tavoille kokonaan. Suomalaisena et voi elää tosimuslimin kanssa. Sinun on tehtävä kaikki miehen haluamat muutokset. Mies ei muutu miksikään.
Henlilökohtainen kokemukseni
on se, että suostuin ulkomailla yksille treffeille, kun oli niin cool(tää oli 1999), mut sit se sano, et mä oon sen mielestä täydellinen ja hän on rakastunut ja jos mä satutan sitä niin se tappaa mut, se oli ammatiltaan mainostentekijä, et ihan sivistynyt. No mä sitten jouduin olemaan sen ihailevassa ja uhkailevassa seurassa 3 vuotta, kunnes kaverini keksi lähettää sen Britteihin ja valehteli, että mä tuun perässä, niin sitten vasta pääsin eroon, se ei halunnut musta mitään seksiä vaan loppuiäkseen vaimon, se kelas, et valkonen muija on magee ja mä en halunnut siitä mitään, vannon tässä usein kaikkea epäileville muslimeille, että tarina on tosi, mut se on vaan yksi ja se sanoi, että islam on ihan kamala asia, mutta uskoi Allahiin vapaammin.kokemuksia
haluan kuulla lisää jos niitä joillakin on. musta on tosi kiva kuulla etten ainakaan yksin ole. ja tuo mies ei ainakaan vielä ole alkanut mitenkään uhkailevasti yms käyttäytymään mutta jos niin käy... en tiiä. sen näkee sitte.Et ole yksin itse kuten kerroin
intialaisen miehen kanssa. Tunsin yhden ruotsalaisen tytön, joka oli seurustellut vuosia Liibanonilaisen jätkän kanssa ja siitä kundista oli vaan hyvää sanottavaa. Toisin taas tunsin suomalaisen tytön, joka oli 17-vuotias, ja seurusteli usean arabi-miehen kanssa ja se kelas, että ne on sen kavereita, mut yhtenä kertana ne vei sen ajelulle ympäri kaupunkia ja sitoivat sen kiinni eri paikkoihin ja ryhmäraiskasivat sen. Se tyttö joutui mielisairaalaan sen jälkeen. Mutta nämä kundit sitten olivat niitä raiskaajia? Mä en ole tuntenut paljon muslimeja, mutta mä tiedän, että hinduissa on paljon herkkiä ja mukavia poikia, että ei kai ne muslimit Intiassa niin pahoja voi olla taas. Mutta kaikki on tuurista kiinni, että kenet on sattunut tapaamaan.Vaaran voi kyllä tunnistaa ja silloin kannattaa häipyä. Tällä palstalla olen jutellut mukavien muslimien kanssa ja terroristien kanssa. Kaikenlaisia...varmaan haluaakin
sänkyyn, etkö tiedä että muslimit eivät edes seurustele siinä mielessä kuinka me sanan tunnemme.Eli poikaystäväsi ei ole oikea muslimi tai on vain olevinaan.
Kunhan saapi sulta niin baibai, näin se menee.
kaikki eleet
yritykset, sanomiset. kaikki viestii siitä että se haluais sinne kamarin puolelle. mä oon vaan sanonu tiukasti sen mielipiteen mitä oon mieltä ja se on sen hyväksyny. joko hyvällä tai pahalla, mutta pakottamaan se ei oo ainakaan vielä ryhtyny. semmosta kahenkeskistä juttua meillä on nyt. pelkään sitä itsekkin sitä vaihtoehtoa että se vaan sanois että joo ei enää nähdä. mutta sekin riski on tietenkin olemassa. loukkaantuuko se ja kuinka pahasti jos vaan ilmoittaa että ei haluais enää nähdä kovin usein? (tottakai loukkaantuu, en voi tunteille mitään, haluan nähdä sen aina vaan uudelleen, vaikka tiedän että leikin tulelle.)Jos sä haluat nähdä sen
uudelleen niin elä sitten pistä välejä poikki siihen.nii i
helppoo ku oiski. oisko mitenkään mahollista ettei mun tarttis kääntyä muslimiksi vai onko se vaan ainoo keino selvitä tilanteesta.Pyytääkö se mies sua
Muslimimies saa mennä naimisiin kristityn kanssa, se on ihan ok ei sun tarvii kääntyy, islam ei käske sua kääntymään.Millainen muuten jätkä on rauhallinen vai vilkas, kiva vai ilkeä, cooli vai juntti?se jätkä
ei käske mua kääntymään. on se joskus kysyny että miksi en halua, oon vastannu vaan et en usko mihinkään. Sitä ei kuulemma haitannu, sano haluavansa rakastaa mua silti. Se on rauhallinen, iha sika rento tyyppi, cool/ muotitietoinen aah hyvä maku :Dsiihen kait siinä ihastuinki...
sit myöhemmin luin että jos joku sanoo ettei halua kääntyä muslimiksi nii se pitää tappaa?? oniko se sitten niitten terroristipuolueen mielipide vai iha yleinen en ihan usko että tuo lähtis mua tappamaan..
Se on fanaattisten islamilaisten
mielipide, jotka haluavat käydä jihadia ja tappaa kaikki vääräuskoiset. Se ei ole kaikkien muslimien mielipide, mutta useiden kiihkouskovaisten. Ei se kyllä sua ainakaan tapa. Oikea tapa islamissa on tappaa jihadissa,mutta toiset uskovat, että terroristit ovat oikeaa jihadia ja toiset odottavat oikeaa sotaa. Kundisi kuullostaa kivalta, pidä siitä kiinni.Se kuullostaa mukavalta
ja en usku, että hän haluaa vain seksiä kun noin puhuu, mä luulen, että se rakastaa sua ja kaikki on just niinkuin pitäis ja sun pitää vaan nauraa jos joku sanoo, ettei irakilaisen kanssa voi seurustella. Islam on ihan vakava uhka, mutta kun ei ole tuo jätkä kiihkouskovainen niin ei se teitä kosketa täällä Suomessa. Irakissa tällä hetkellä tapetaan kristittyjä. Sun kandee kattoo se dokumentti minkä laitoin tähän ja tutustua siihen mitä islam on, mutta ei se teihin vaikuta.Kiihkouskovaiset kelaa, että kaikki paitsi islamilaiset pitää tappaa ja ne odottavat jihadia tai uskovat, että terroristit ovat jihad, Osama Bin Laden on sanonut, että tappakaa kaikki valkoiset ja niitä on tapettukin ympäri maailmaa, katkastu päitä jne. Mutta ei sua kukaan Suomessa tapa.Islam on sairas uskonto, muslimit ovat sen uhreja, vaikkeivat tietäisi sitä itse. Intialainen kundini uskoi, että me valkoiset pelastetaan heidät omalta hulluudeltaan, se vihasi islamia.
kiitos
helpotti iha sikana. joo oon alottanu kattoo ton dokumentin.. oon 7 jaksossa. ei meinaa jaksaa kattoa vaikka kiinnostaaki. pakko kumminkin haluan ymmärtää tämän asian ihan täysin ;))Aidosti Allahin käskyjä
muslimi pyrkii sänkyyn vasta hääyönä, ei missään tapauksessa ennen.Muistuta jätkäkaverillesi tuo asia, on ehkä saattanut päästä unohtumaan täällä villissä pohjolassa.
Haluasin tutustua
Jätkäkaveriisi.. minulla on musta ja suonikas..voi voi voi...
...sen luokan kysymyksiä että huhhuh.1. Kysy siltä jätkältä.
2. Jos sinun täytyy kysyä tällaista netistä, niin et ole valmis minkäänlaiseen seksisuhteeseen.
Muutenkin haiskahtaa siltä että sinun kannattaisi varttua hieman lisää ennen kuin teet mitään suuria päätöksiä elämässäsi. Vaikka toki tuntuuhan 2 kuukautta seurustelua varmaankin pitkältä ajalta peruskouluikäiselle...
en ole
todellakaan peruskoulu ikäinen enää. kysyn tätä edelleen täällä siksi että saisin vähän selvyyttä asiaan mitä mies minusta haluaa ja kysehän oli uskosta. haluan saada enemmän selville islamin uskosta ennenkuin teen mitään päätöstä. eikä mun aika todellakaan oo vielä päättää, siis ei tosiaan. haluaisin vain vähän pohjaa asiaan kun mun läheiset ei tykkää ajatuksesta pätkän vertaa eikä suostu muutakuin kauhistelemaan. täältä saa tuntemattomalta ihmiseltä mielipiteitä josta oon tosi kiitollinen. tää on auttanu mua tosi paljon. kiitos vastanneille. saa kirjottaa vieläki, kaikki kyllä luen..eiköhän
...kannattaisi siltä äijältä itseltään kysellä että mitkä on aikeet - paha täältä on ulkopuolisten lähteä analysoimaan että minkä sortin demonit ja rituaalit minkäkin muslimin korvien välissä kulloinkin pauhaa.Vaikkei ihan suoraa vastausta tulisikaan, niin jo siitä jos menee äijällä jalka suuhun jo pelkän kysymyksen kuulemisesta, voi jonkin verran päätellä että onko puhtaat jauhot puss(e)issa.
Islaminuskosta jos koitat saada selvyyttä, niin löydät kyllä sen tuhannen eri tulkintaa, eikä mikään niistä välttämättä vastaa sinun jätkäsi juonitteluja. Uskovaisen kun on varsin helppo pimahtaa luulemaan omia aatoksiaan, neuroosejaan ja mieltymyksiään jumalan tahdoksi ja perustella niiden toteuttamista sitten "uskonnollaan" - etenkin kun eivät ole nuo jumalat kovin ahkeraan tulleet maan päälle ihmisten vääriä lausuntoja korjailemaan.
Älä mene naimisiin muslimin kanssa
Olen lukenut kaikki viestisi. Vaikuttaa siltä, että olet ihastunut, rakastunut, ja se onkin tässä ongelma. Olet vasta 17 vuotias. Kyllä minä varoitan sinua. Valitettavasti, ja näyttöä on vaikka kuinka paljon, muslimi ei ole sillä tavalla luotettava kuin yleensä täällä toivomme ja ajattelemme. Muslimi on moniavioinen, eli vaikka hän menisi kanssasi naimisiin, hän ei tyydy vain sinuun. Se on ihan varma. Jos hän jo 2 kk tuntemisen jälkeen sanoo, että haluaa naimisiin kanssasi, jo sen pitäisi herättää huolesi. Hänkin on nuorehko, joten hänkin toimii joko tunteidensa vallassa tai muuten harkitsemattomasti.Limukka, suosittelen, että et ainakaan mene naimisiin. Melkein kaikki avioliitot muslimimiehen ja suomalaisen naisen kanssa päättyvät eroon. Sillä tavalla muslimi sitoo naisen, eikä naisella ole samoja oikeuksia islamin piirissä niin kuin miehellä. Islamiin kuuluu ihan oikeasti moniavioisuus, mies saa ottaa yhtäaikaisesti neljä vaimoa, ja vaikka se ei täällä virallisesti ole mahdollista, hän voi ottaa ne epävirallisesti, eli hän on sängyssä useampien kanssa. Et varmasti pitäisi siitä, takaan sen että se tuntuisi sinusta pahalta. Mieluummin ota joku ihana suomalainen mies, sellaisiakin on.
Olen viimeisen parin vuoden aikana lukenut parikymmentä erilaista teosta islamista ja siinä kulttuurissa eläneistä ihmisistä. Tutustu vaikkapa teokseen Fatwa, se on helppoa englantia, katso mihin kurimukseen ihastunut nuori nainen joutui egyptiläisen miehen kanssa. Kirjaan kirjoitettu on tositapahtuma tässä ajassa. Naisen kokemus oli aivan hirveä, hän on joutunut muuttamaan henkilöllisyytensä päästyään miehen vallasta. Voin suositella muitakin teoksia, mutta lue tämä ensin.
Muista, jos muslimimees saa lapsen suomalaisen naisen kanssa, mies pitää lasta omaisuutenaan. Mutta lapsi ei ole kenenkään omaisuutta, siinäkin muslimi eroaa kovasti meistä länsimaisista.
kiitos
mielenkiintoisesta vastauksesta.En oo vielä tosiaankaa menossa yhtään mihinkään tutustumista pidemälle. minun pitää saaha joka ikiseen asiaan tosi hyvä vastaus ja varmuus ennenkuin voin edes jatkaa. Mutta kuten täälläkin on monet huomannu että mä oon ihan tunteiden vallassa niin siitä on vaikea heti irrottautua. jos mä sanon haluavani irti miehestä, mitä mulle tapahtuu?
Sinulla on siis
Irakilaismiehestä, koska noin sanot.Muista, että muslimimiehen perus-
kuuluu omistaa neljä vaimoa.Oletkos valmis jakamaan yhteisen sänkynne noiden kolmen muun vaimon kanssa?
heko heko
tähän mennessä en ole tavannut yhtäkään muslimimiestä jolla olisi enemmän kuin yksi vaimo. Vaikka moniavioisuus kuuluukiin islamiin, se ei tarkoita sitä että kaikki muslimit sitä noudattaisivat, sillä useampi vaimo ei ole mikään pakko, vähän niinkuin nigab,joka on sunna, ei pakollinen.Kyllä niistä muslimeistakin hyviä tyyppejä löytyy.
Nimimerkillä: kokemusta on.
Ei ainakaan länsimaistuneet
pidä enempää kuin yhtä vaimoa ,ja esim. Intian muslimeilla ei koskaan ole kuin yksi vaimo. Yhdyn tuohon ,että muslimeistakin löytyy kunnollisia kundeja, kokemuksesta tiedän.tämä
jätkä on irakista. kertoo aina mielenkiintoisia juttuja. hän puhuu aina kaikkia kuinka paljon irakissa on terroristeja ja sielä on hullua porukkaa ku ne tappaa naiset ja lapsetkin. he kavereidensa kanssa jauhavat tätä asiaa ja kaikki niistä on samaa mieltä. Tämä kyseinen jätkä on monta kertaa turhauttavasti selittänyt että hän ei halua "puhua sinulle väärin". olen kyllä aina häntä uskonut mutta kyseenalaistaakin osaan.miten nuilla muuten aina riittää rahaa? :D
(tyhmä kysymys mutta monta kertaa ollaan tuotakin mietitty) . jätkältä en voi monia asioita kysyä koska hän ei vielä niin paljon osaa suomea. hän on asunut täällä jo neljä ja puoli vuotta. mutta kyllä me suurinpiirtein toisiamme ymmärrämme. mielipiteitä / faktoja / kommentteja otetaan edelleen vastaan .
Etkö saa
Poikaystävää kun sinun täytyy pelleillä irakilaisen kanssa?Oletko ruma.. lihava.. vai miksi et kelpaa Suomalaiselle ?
naurettava
väite. sitä ne kaikki sanoo että hei saat sä paremmanki. jonossa ois väkiä kyllä vaikka millä mitalla. mut hei mulle ei kelpaa tavallinen suomalainen, mä haluan jotain uutta ja jännittävää!! ja voiko joku ihminen määrätä omia tunteita keneen ihastuu yms. haluaisimpa kuulla sellaisesta. suomalaiset on jotenki nii... itsestään selviä. en halua loukata ketään mutta oma mielipiteeni kuuluu kait asiaan?Iraqi
http://www.youtube.com/watch?v=wC-lwbxSYKsMitä teet sitten kun beduiini on saanut sinut raskaaksi ja sitten aikoo jättää sinut ?
Näin se
Ota selvää niiltä ketkä ovat rakastuneet ja menneet naimisiin ulkomaalaisten kanssa.Puolet avioliitoista päättyy eroon, mutta kun on eri kulttuurit kyseessä päättyy niistä liitoista eroon yli 80%.
Tee ainakin avioehto joka pätee tiukanpaikan tullen. Yleensä kun on niin että nää täälläolevat afrikaanot on täysin varattomia, mutta osaavat kyllä riitauttaa asiat erotilanteessa.
Varaudu myös että siippasi jonainpäivänä häipyy, mukanaan teidän yhteiset lapset.
Haluatko kuulla enemmän?
Haluatko laitta s-postiosoitteesi, niin voin kertoa oman tarinani, Olen aikalailla samanlaisessa tilanteessa kuin sinäkin. Ja se on ihan hyvä, että voi kuulla toistenkin kokemuksia, koska kyseessä on varmaan sama kuin minulla, ettei voi vielä luottaa henkilöön.Ihan skitsoo menoo Irakissa
on se kumma mihin islam pystyy....Heips
Hei limukkA!Vaikka olisit yhdessä poikaystäväsi kanssa kuolemaan saakka, niin sinun EI tarvitse kääntyä muslimiksi, ellet itse tahdo.
Avioliiton ulkopuolinen seksi on kiellettyä, mutta mikäli todella rakastatte toisianne, niin voitte mennä moskeijassa naimisiin ilman "virallisia" papereita. Eli olisitte ikään kuin avoliitossa.
Hyvää jatkoa teille kummallekin!
kiitos
ihanan helpottavasta kommentista muslimineiti. pitää katsoa miten juttu tästä jatkuu. hyviä jatkoja myös sinulle! :)Ei tule onnistumaan
"Vaikka olisit yhdessä poikaystäväsi kanssa kuolemaan saakka, niin sinun EI tarvitse kääntyä muslimiksi, ellet itse tahdo."Toimii teoriassa joten kuten, käytännössä ei ollenkaan.
Parisuhteessa muslimimiehen kanssa JOKAINEN nainen kääntyy muslimiksi ennemmin tai myöhemmin.
Tulee myös muistaa, että islamista ei ole paluuta. Islamista luopuneille on langetettu jopa kuolemantuomioita, onpa eräässä maassa laikikin jossa islamista lupuneille ainoa tuomio on kuolemantuomio.
eipäs silti
yleistetä asiaa.tiedän yhden tytön joka on ollut muslimi. suomeen muutettuaan erosi uskonnosta ja nyt on ihan onnellinen nuori nainen. tuskin suomessa ketään tapetaan, vaikka eroaisikin?Olen ollut islamilaisen
naimisissa ja hän ei olisi ikinä halunnut, että käännyn islamiin. Suomessa ei kuole jos jättää islamin, monien islamilaisten maiden laeissa on kuolemantuomio islamin jättämisestä.Lukekaa...
... hiukka muslimismia koskevaa kirjallisuutta. Nämä kertovat naisen vapaudesta/mielipidevapaudesta/kohtelusta muslimismissa. Dokumentteja. Thelma Sangster: "Revitty huntu". Ja kirja "Lastani ette vie". Kirjoittajaa en muista."Ismaelin lapset" kertoo käsittämätöntä, mitä islamilaisissa maissa tapahtuu.
William Miller: "Islamin kohtaaminen" kertoo islamilaisuuden historiasta